Playerunknown's Battlegrounds (PC)

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
No, vaikka nyt oletettaisiin että se yö toimisi kaikilla realistisesti niin ei se silti olisi mun mielestä mitenkään toimiva pelimuoto. Mitään et nää, valot loistaa vähintäänkin kauas = jengi istuu puskassa tai ei näe toisiaan vaikka liikkuvat, laita joku valo päälle tai ammu ja kuulaa tulee. Pelit menis siihen, että jengi istuu ampumatta tai koettaa hissukseen siirtyä alueen perässä kunnes väkisin alkaa porukkaa törmäilemään. Todennäköisin voittaja on se jannu, joka on osannut arvata alueen parhaiten ja on istunut alusta asti paikoillaan toisten harhaillessa pimeässä ja ampuu sitten sen viimeisen joka joutui itsensä paljastamaan ampumalla.

Tähän kun lyödään vielä se, että se tulis randomilla eikä mappi/säävalintaa ole, niin 97% pelaajista hyppii helvettiin heti kun tajuavat ja peli saadaan käyntiin vasta kun löytyy tarpeeksi botteja/idlaajia jotka ei sitä tajua tehä sekä ne 3 helpon kanan jahtaajaa jotka hyppää keskelle rinkiä taloihin istumaan kunnes alue heidät yhteen ajaa.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 096
Mulle kelpaisi täysin kosmeettinenkin yö, jossa näkisi oikeasti yhtä hyvin kuin päivällä. Joku sininen filtteri, kuu ja tähtitaivas vaan päälle.

Noissa muissa säätiloissa on joku tekijä, joka tekee pelistä vähän erilaisen. Sateen ropina peittää ääniä jonkun verran ja joutuu luottamaan enemmän silmiinsä. Sumussa sitten päinvastoin eli juuri mitään ei näe ja joutuu kuuntelemaan pelaajien liikkeitä sumun seasta. Yössä voisi olla sitten se että aseitten suuliekit erottuisi paljon paremmin kuin normaalisti.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
67
Aiemmin oli juttua uimisesta kylmässä vedessä josta tulisi damagea. Itse haluaisin nähdä hahmon hidastuvan hetkellisesti jos esim kutia tulee jalkoihin jne.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Mulle kelpaisi täysin kosmeettinenkin yö, jossa näkisi oikeasti yhtä hyvin kuin päivällä. Joku sininen filtteri, kuu ja tähtitaivas vaan päälle.

Noissa muissa säätiloissa on joku tekijä, joka tekee pelistä vähän erilaisen. Sateen ropina peittää ääniä jonkun verran ja joutuu luottamaan enemmän silmiinsä. Sumussa sitten päinvastoin eli juuri mitään ei näe ja joutuu kuuntelemaan pelaajien liikkeitä sumun seasta. Yössä voisi olla sitten se että aseitten suuliekit erottuisi paljon paremmin kuin normaalisti.
Samaa mieltä tästä.

Se voi olla ihan hyvin pääosin kosmeettinen, aivan kuten sanoit. Jonkinlainen efekti sillä on joka tapauksessa kaikille.
Se on selvä että aina joku runkkari kyllä sitten säätää gammat jne. tms. täpöön.

Mikähän peli se oli, jossa tuota yön vaikutukset kiertämistä estettiin. Jos oikein muistan siinä etäisyyksien mukaan kirjaimellisesti estettiin ukon piirtymistä, vai olikohan kuitenkin niin että ukon väri muutettiin taustaa vastaavaksi. Jotain tälläistä.
Muistaakseni PUBG Reddit puolella oli kommenteissa kun tuli puhe yökartasta.

EDIT: Ehkä kuten Rustissa on (kai) tehty nykyään? Peli jonka itse muistan on tosin joku eri.

"they changed colors saturation at night, so even if you crank up gamma, all those colors are close enough to each other so you still can't see shit.

well cranking up gamma makes it a bit visible"

https://www.reddit.com/r/PUBATTLEGR...night_mode_was_in_development_next_to/e2kl2v7

EDIT2:

Jaa kuukausi sitten tullut tietoon että PUBG Mobilessa yömoodia jos testaillaan.

PUBG Mobile testing out NIGHT Mode in Beta . : PUBATTLEGROUNDS
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
789
Jaahas nyt jos haluaa tiputtaa vaikka 20 luotia tai bandagea niin se luotien lukumäärä pitää ensi maalata ennen kuin voi kirjoittaa 20 :S
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
789
Mites toi uusi markkeeraminen toimii jos hiirenkeskinäppäimeen on bindattu jotain muuta? En löydä controlleista mistä voisi vaihtaa näppäimiä tuohon.....
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Onko tämä peli teidän mielestä jo kuolemaisillaan? Eli siis suosio hiipumassa. Steamin mukaan pelaajamäärien piikki ei enää ole niin iso kuin ennen. Mutta näyttää yleisesti olevan kyllä pelatuin peli steamissa
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
507
Kaukana kait tämä kuolemisesta on vielä vaikka nuo huippumäärät onki takanapäin ja alamäki on ollu melkonen. Ja ihan varmaan syystäki.

Mutta edelleen paljon pelaajia, pikkuhiljaa tapahtuu kehitystä, veikkaisin että ei tämä ihan heti kuolemassa ole, mutta onhan se mukava mässäillä medialla tuolla pelaajamäärän tippumisella, niinko se nyt nykyään tapana on, ja samalla unohtaa että edelleen sitä suosiota on aika kovasti.

Kommentti sitten mitenkään fanittamatta, tykkään kyllä pelistä, mutta on itelläki pelimäärät tippuneet huipuista aika paljonki.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
No ei kyllä millään mittarilla kuolemaisillaan. Laskussa, joo toki mutta mitä sitten.

Joo ei päästä niihin älyttömiin piikkeihin mitä oli 1.0 releasin kohdilla, mutta edelleen kovat tasaiset pelaajamäärät.

Kuitenkin kuukauden sisään peak 1.18M pelaajaa.

Varmasti nähdään taas boostia seuraavan kartan kohdalla, ja ties minkä yhtään isomman päivityksen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
815
Tulipahan tämäkin koettua tänään, Sanhokissa kana eikä yhtään tappoa. 3 jäljellä niin arvelin odotella jos rupeavat ammuskelemaan, sai toisen ammuttua mutta kuolikin sen jälkeen itse alueeseen. Noh kelpaa. En oikeastaan nähnyt ketään ennen top 10 joten arvelin katsoa miten käy alueen kanssa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
507
Erangelissa olen saman "onnistunu" tekemään. Keskellä lentokenttää ilman mitään suojaa ja kolme jäljellä. Paskat aseet eikä tähtäimiä. Noh, nuo kaks muuta tappeli ja toinen kuoli, meni pikku hetki, eloonjääny hiilaili ilmeisesti ja niin se tuli sininen ja mulle ruutuun chicken dinner. Oli hieman WTF-moment =)
 

Steve Rambo

Mätimaha
Platinum-jäsen
Team R&T
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
0
Olen voittanut Miramarissa 3-man squad -pelin, jossa kaikki pysyivät hengissä eikä kellään ollut yhtään tappoa. Viimeiset kaksi kuolivat alueeseen juostessaan rinnettä alas. Paljon ammuttiin, vähän osuttiin. :speak:
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Harmi kun ei tullu videota siitä, mut varmaan hassuin voitto oli itellä ku lähin vaan perseileen jotai ku testailin asetuksia tms.

Sit huomasin olevani aika kärki kahinoissa ilman mitää järkeviä pyssyjä. Otin dacian ja lähin kaahailee loppu rinkiin. Ajoin vahingossa yhen puskajussin yli ja aloin ettii vikaa. Meni ehkä 3s ni se vika kuoli siniseen. xD
 
Liittynyt
02.10.2017
Viestejä
253
En tiedä onko kyseessä placebo tai silmäni muuten vain solmussa, mutta kun laitan Sanhokissa sumun aikana pelin grafiikoista brightness asetukseen minimiin, niin luulen näkeväni sumussa melko kauas.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 674
En tiedä onko kyseessä placebo tai silmäni muuten vain solmussa, mutta kun laitan Sanhokissa sumun aikana pelin grafiikoista brightness asetukseen minimiin, niin luulen näkeväni sumussa melko kauas.
Pitää paikkansa. Varjokohdista tulee sumun hälvettyä vain melko tummia.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Kirjoittivat tuosta uudesta reward systeemistä, ja BP muutoksista.



On kyllä kiva saada täysin maksuton jonkinlainen progressio, mistä saa jotain kilkettä.
Etenkin siis niin että sillä ei ole mitään pelillistä vaikutusta.

Best of all, the Survival Supply System is a semi-permanent Reward System, meaning that for the foreseeable future, there is no deadline to when you have to earn rewards by as there was with the Event Pass. We’re discussing long term plans to make the Survival Supply System a seasonal thing to keep rewards fresh and will keep you updated as these plans take shape.
:tup:

BP asiaan ei kyllä itsellä ole mitään mielipidettä.
Melko toissijainen asia ainakin mulle miten sitä tulee. Hiljalleen sitä tulee ja välillä voi craten tai muutaman ostaa.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 096
Ihan hauskoja nuo päivän palkkiot on. Mulle tuli sellainen viikkotehtävä että syö 25 painkilleriä. Aloin tietysti etsimään killeripillereitä joka nurkasta ja söin ne heti kun sain käsiini, ettei vaan menisi kuollessa hukkaan. Homma muuttui siis omalaatuiseksi roolipeliksi, jossa "hahmoni" on toivoton narkkari, jolla ei pyöri mielessä muuta kuin seuraava annos :D

Harmi että palkkioista ei voi tienata. Ne harvat kamat mitä saa pysyvästi on myyntikelvottomia.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Ihan hauskoja nuo päivän palkkiot on. Mulle tuli sellainen viikkotehtävä että syö 25 painkilleriä. Aloin tietysti etsimään killeripillereitä joka nurkasta ja söin ne heti kun sain käsiini, ettei vaan menisi kuollessa hukkaan. Homma muuttui siis omalaatuiseksi roolipeliksi, jossa "hahmoni" on toivoton narkkari, jolla ei pyöri mielessä muuta kuin seuraava annos :D

Harmi että palkkioista ei voi tienata. Ne harvat kamat mitä saa pysyvästi on myyntikelvottomia.
Häh, ai niitä permanent kamiksia ei voi myydä? :S

No onneks ne sentään kai on jotain erilaisia. Noilla lainapaidoilla tee yhtää mitää ku löytyy kuitenki invistä jo permaversio :D
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
952
Onko tuo laskuvarjohyppääminen jotenkin nerffattu uusimmassa päivityksessa? Tuntuu, että tyyppi tulee alas kuin tiiliskivi kun koittaa jotain ~35km/h liidellä kun ennen sillä pääsi aika pitkälle.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Eikö ylipäätään koko liitelymekaniikka ole melko kauan sitten nerffattu, riippumatta mikä vauhti.
Ei ole päässyt pitkään aikaan niin pitkälle kuin aikoinaan.

Update #21 muutoslokista en löytänyt mitään mainintaa moisesta.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
952
Siksi vähän ihmettelinkin asiaa kun en itsekään ollut lukenut mitään, en sitten tiedä oliko se joku hetkellinen bugi tai jotain mutta alas tultiin paljon nopeammin kuin tavallisesti. Olen kuitenkin aika aktiivisesti pelaillut viime päivät, ennen ja jälkeen #21 updatea.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Liittynyt
27.05.2018
Viestejä
137
NONII

Tuli si tehtyä vireo, otettiin kajautuksen kans kana-ateria ja 9 murhaa iskin, kaja vissii 5-7 ? ei voi muistaa. (Pahoittelut peliäänen ja alkumähinän puttuumista, oli säädöt hukkunu enkä ollu aikasemmi huomannut asiaa)

 
Liittynyt
27.05.2018
Viestejä
137
@Metssku Hieno video mutta voi herran pieksut sentään, miksi ihmeessä siihen on pitänyt työntää paska musiikki päälle niin että kaikki pelin äänet jäi pois?

En vaan tajua, en yhtään.
Niinku koitin kirjottaa nii nauhotuksesta oli jääny kokonaan äänet pois :( voin sanoo kyl itteeki harmitti... paree lyödä musaa mukaan ettei kokonaan mykkä ole.
 
Liittynyt
27.05.2018
Viestejä
137
Nyt tuli tehtyä soolo awikkailusta pätkä, on myös toinen mut en kyl tänne enää lisäile, joten jos haluu nähä nii kannattaa pistää kanavaa seurantaa, jossei jo ole ;)

vol 2 valmis ja videolla esiintyy myös suomalainen sikapete :nb: 8 murhaa ei riittäny voittoon, olis tarvinnu sen 9.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
134
165 tuntia on tullut pelattua tätä peliä. Nyt tuli ensimmäinen kana first person yksinpelissä. Peli meni muutoinkin hyvin, koska sain 7 tappoa. Edellinen ennätys on kolme tappoa yhdessä pelissä.
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 178
Itsellä tuli tänään 11. voitto pelissä. Pelaan vain yksinpeliä FPP:llä Viimeinen ja voittava tappo oli muuten myös samalla ensimmäinen tappo polttopullolla!

Snipumies oli talon toisessa kerroksessa, itse ehkä n. 20m päässä hänestä aidan takana - kummatkin tiesimme, missä toinen sijaitsee. Vähän rätkimme toisiamme suojien takaa, jonka jälkeen heitin polttopullon talon katolle (!). Sieltä tuli ilmeisesti jollain tapaa levisi ja aiheutti sen verran damagea, että vein voiton.

Tuossa statseja: Javaq - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Siellähän tuli sitten voitto komeesti polttopullon uudella mekaniikalla. :tup:
Leviää ainakin puupintoja. Molotovit on jopa hyödyllisiä nykyään.
 
Liittynyt
27.05.2018
Viestejä
137
ite tykkäsin ennenkin noista moloista :) aiva mahtavia kapistuksia jos haluat ettei vihu pääse jotain tiettyä kautta pois esim.
Nykyäänhän ne on taloihin aivan OP hyökätessä o_O
näkyykö jossain noi voittojen määrät? vai onko niin että pidätte itse kirjaa noista? :jd:
 
Liittynyt
27.05.2018
Viestejä
137
Tosta viikonlopun solojen "parhaita" paloja. En oikeesti edes osaa ampua rautatähtäimillä...

 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309

Täähä ny män videokavalkaadiks, mut tuosta taas uutta tuotosta. :F

Paha ku pitää tehä jotai töitä muka et saa jotain aikuisten rahaa ni tuppaa videot pukkaan vähä tällei purskeina ku on vapaata.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Hmmmmmm.
Täysin vapaa map selection tekee paluun? Toivottavasti.
Varmaan viimeistään huomenna saadaan infot.



 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Hmmmmmm.
Täysin vapaa map selection tekee paluun? Toivottavasti.
Varmaan viimeistään huomenna saadaan infot.



Siinä vissii on se ongelma ku ei riitä pelaajat täysin vapaasee mappivalikoimaan. Tai näin oon ymmärtäny.

Edit: mut siis joo olis kyllä helkkarin mukava.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Juu, näinhän Bluehole sitä map selectionin poistamista Sanhokin myötä perusteli.
Se voi olla että tietyllä alueella tietyllä kombolla (solo/duo/squad tpp/fpp kartta) on sitten ehkä pitkät odotusajat.
Jossain NA/EU en oikein jaksa tuohon uskoa, ainakaan vielä kolmella kartalla.
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Siinä vissii on se ongelma ku ei riitä pelaajat täysin vapaasee mappivalikoimaan. Tai näin oon ymmärtäny.

Edit: mut siis joo olis kyllä helkkarin mukava.
Meidän peliporukka on lähteny Miramarin lobbysta joka kerta nyt noin kahden kuukauden ajan, tuskin ollaan ainoita.

edit: Ja toivon että ollaan oltu osana siinä että tällaiseen muutokseen on päädytty. Kyllä ne "leave match" statsit jossain näkyy.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
156
Tulee kyllä itsekkin yleensä lähdettyä pois jos Miramar osuu kohdalle. Vaikka maan muotoja onkin ihan hyvin niin usein suojaa on kuitenkin melko huonosti ja se johtaa ikäviin kuolemiin. Hiekasta myös ukko loistaa aivan eri tavalla kuin Erangelin pitkähköstä nurmikosta. Muutenkin paljon aukeampia ja suojattomampia kohtia Miramarissa. Yleensä kun se alue vielä sattuu menemään aivan toiselle puolelle niin joutuu juoksemaan noiden avointen kenttien läpi. Kuolemahan siitä monesti seuraa. Mutta mielipideasioitahan nämä lienevät.

E:

No sepä just, kun kaikilla omat suosikit. Onhan sen nyt ärsyttävää pelata väkisin muuta. :)
Sitten saatat saada sen saman monta kertaa putkeen. :btooth:
Jep, eilenkin taisi tulla viisi kertaa peräkkäin Miramar. Kyllä se mieltä lämmittää, jos saa taas kentän valita itse.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
No sepä just, kun kaikilla omat suosikit. Onhan sen nyt ärsyttävää pelata väkisin muuta. :)
Sitten saatat saada sen saman monta kertaa putkeen. :btooth:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
302
Jos tulee miramar niin se pelataan, mun muistin mukaan ei olla lähdetty kartan takia koskaan lobbystä.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 096
Miramarin suojattomuudesta jaksetaan aina valittaa, mutta nähdäkseni tilanne on tällainen:



Erangelissa on kyllä ruohoa ja puita enemmän kuin Miramarissa, mutta itse maaperä on täysin sileä ja viivasuora pannukakku. Vaihtelua ja kumpareita löytyy vain makrotasolla. Kaikki kuopat ja mäet ovat niin isoja, ettei niistä oikein ole piilopaikoiksi. Ruoho taas on epäluotettava piilopaikka, koska sen renderöinti riippuu vastustajan etäisyydestä ja se haittaa omaakin näköä.

Miramar taas on täynnä mikrotason kuoppia ja kumpareita, jotka antavat loistavaa suojaa ja ovat huomaamattomia piilopaikkoja. Se on myös syy siihen, että ajaminen teiden ulkopuolella on Miramarissa paljon vaikeampaa ja vaarallisempaa kuin Erangelissa tai Sanhokissa. Maaperä on kuin perunapeltoa eikä suojautumiseen aina tarvita puita tai kiviä.

Tykkään Miramarista myös temaattisesti, koska se herättää aina tämän fiiliksen:



Pidän myös länkkäreistä ylipäätään.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Nyt on paljon kaikkea!
Update #22.

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #22

Vapaa map selection tekee paluun! Mahtavaa.

Rankit, skinien trade up systeemi, ja wheel menu. Wheel menu vaikuttaa melko näppärältä, ainakin näin henkilönä joka ei tykkää bindaa kaikkea omiin nappeihinsa. :think:

Toisena asiana, huomenna alkavassa event modessa flare gun testausta. Pohtivat siis tuon tuomista normaaleihin peleihin, tosin hyvin pienellä drop chancella.

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: Event Mode: Public Beta - Flare Gun
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 484
Viestejä
4 163 909
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom