- Liittynyt
- 25.10.2016
- Viestejä
- 1 922
Pro-tip, ampukaa sen sivuvaunun rengas puhki niin on vakaampi.
Just luin kommentin ja kävin pari erää pelaamassa. Yksinään kolmipyörällä kävin varmaan 20-30m korkeudessa heittämässä volttia ja pyörilleen alas. Eipä oo ennen sattunuEilen viimeksi duossa lähti melkein henki molemmilta, kun pyörä päätti yhtäkkiä tasaisella tiellä ottaa ilmalentoa.. Nykyään tulee tuo pyörä otettua vain pakon edessä, kun se on täysin arvaamaton..
https://discord.gg/EqDbFwtheittäkääs discordin kutsu. en löytäny ainakaan viittä sivua taakse päin selatessa.. :/
Nyt kun itsekkin aloin funtsimaan. Niin totta, M4 ei ole tullut itsellä viimeseen 10 pelissä vastaan paitsi death camissa. AK:ta tuntuu löytyvän melkein joka toisesta torpasta (liiottelua). Optiikan määrä vähentynyt huomattavasti.Joku viikko takaperin tuntu että tulee m4+4x joka mökistä vastaan, eilen tuntu ettei löydä edes red dottia umpin kaveriksi.
Tiiä sitten onko vaan paska tuuri vai onko nuo muuttaneet jotain.
Jahas, testiservuilla uutta buildia. Mukana myös aseiden skinit...
Varmaan maintanancen jälkeen löytyvät PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDSMistä löytyy patch notet uusimmasta?
Mistä löytyy patch notet uusimmasta?
Onko se sitten peräti toi eilen testiin mennyt update #8, jossa on mukana myös skinit?Varmaan maintanancen jälkeen löytyvät PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS
No sehän se Ei sitä näin aamusta kaikkea huomaaOnko se sitten peräti toi eilen testiin mennyt update #8, jossa on mukana myös skinit?
"We will be moving our current test build over to live"Current tuon ilmoituksen aika oli tuo test serverin skinibuildi.
Eli tuossa notet:
Steam Community :: Group Announcements :: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS ( PC 1.0 Update #8 )
Ei se kauaa testissä ollut jos näin.
Ihan kuin oikeassakin elämässäPro-tip, ampukaa sen sivuvaunun rengas puhki niin on vakaampi.
Tuli kokeiltua hypätä parit kerrat näihin, tuloksena joka kerta kaikki lvl2 tavarat + jotain healausitemeitä tai suurinpiirtein armorit ja joku hyvä kivääri + scope. 3/5 kertaa tuli vastaan Mini-14 + 4/8x scope - hyvä minulle, koska Mini-14 on selvästi minun käsissäni toimivin kiikarikivääri.Ei se kyllä ihan tasapainoitettuakaan oo. Itsellä ja useammalla kaverilla löytynyt näistä kämpistä healia, armorit ja aseet.
Kutsutaan niitä "loottikämpiksi", koska niist löytyy lähes aina jotain hyödyllistä vaikka pieniä onkin.
Kaksi uutta laatikkoa, aiempaan tapaan ilmainen ja maksullisen avaimen vaativa.Oliko noille weapon skineille oma crate kategoria vai tuleekohan randomisti aseskini crate muiden seasta ja tarviikohan niihinki early bird avaimen...
Varmaankin juuri Twitter on se missä ilmoitetaan huoltotauoista, päivityksistä yms. tänä päivänä, harvemmin enää esim. Steamin kautta tulee mitään ilmoituksia, ei edes foorumipuolella siellä. Minkään pelin kohdalla.Kyllä palkitsi huomata aamulla klo 5, kun kaverin kanssa oli sovittu parin tunnin pelit ennen töitä, että joku maintenance break oli alkanut just samalla kellonlyömällä. Twitterissä olivat näemmä ainakin ilmoittaneet, mutta kun en sitä käytä, niin mikä on järkevin paikka seurata peliä koskevia ilmotuksia, päivityksiä jne.?
Noh PUBGin fysiikkamallinnus nyt muutenkin on mitä on. Painovoima on luokkaa Mars ja glitchejä piisaa.Ihan kuin oikeassakin elämässä
Juu, piikkini olikin kohdistettu nimenomaan peliin itseensä, se kun markkinoi itseään realistisena Steamissa.Noh PUBGin fysiikkamallinnus nyt muutenkin on mitä on. Painovoima on luokkaa Mars ja glitchejä piisaa.
Sehän vastaa vituttas että lopussa vois nyylätä vaikka kuinka pitkään alueen ulkopuolella ja kierrellä selkään. Toki tuo lisää tuurielementtiä miten alue menee mutta aika harvoin tulee sellainen tilanne ettei fiksusti pelaamalla ja ennakoimalla vois asemoida itseään ainakin kohtuullisesti.Tuntuu, että loppupäässä alueen pieneneminen ja sen ulkopuolelle jääminen rankaisevat liikaa pelaajia. Alueen ulkopuolelle jääminen tekee aivan älyttömästi lämää, mikä tekee rajan sisälle pääsystä monesti mahdotonta. Vai onko tämä pakollista pelin balansoimisen kannalta? Toki se lisää pelin kuumottavuutta, mutta itse olen kokenut ominaisuuden hyvin turhauttavana.
Eiköhän tuo ole ihan sen takia tehty ominaisuus, ettei loppuympyröissä ole käytännön mahdollisuutta pelata ulkopuolella ja sekoittaa peliä. Mitä pienempi alue on, sitä järkevämpää pelin dynamiikan kannalta ainakin omasta mielestäni on se, että pelaajat lähtökohtaisesti ovat alueella. Alussahan tuolla ei ole samalla tavalla väliä ja alueen ulkopuoliset pelaajat voi huomioida omassa pelissäänkin, mutta top 10 on kuitenkin mukavaa, että vajaan 10 sekunnin päästä alueen sulkeutumisesta kaikki ovat sisällä tai kuolleita.Tuntuu, että loppupäässä alueen pieneneminen ja sen ulkopuolelle jääminen rankaisevat liikaa pelaajia. Alueen ulkopuolelle jääminen tekee aivan älyttömästi lämää, mikä tekee rajan sisälle pääsystä monesti mahdotonta. Vai onko tämä pakollista pelin balansoimisen kannalta? Toki se lisää pelin kuumottavuutta, mutta itse olen kokenut ominaisuuden hyvin turhauttavana.
Minulla kävi juuri näin pelikaverini kanssa.Tuossa ringissä ei oikein muu ota päähän kuin se, että olet menossa alueelle hyvää vauhtia -> joku tulee vastaan -> joudut taistelemaan -> voitat, mutta alue ottaa kiinni -> damagea menee niin paljon ettei pysty enää edes healaamaan kun alue vie kaiken.
Vielä enemmän ärsyttää kun takaa ampuu joku, jolla ei ole toivoakaan päästä alueelleTuossa ringissä ei oikein muu ota päähän kuin se, että olet menossa alueelle hyvää vauhtia -> joku tulee vastaan -> joudut taistelemaan -> voitat, mutta alue ottaa kiinni -> damagea menee niin paljon ettei pysty enää edes healaamaan kun alue vie kaiken.
Mutta kuten todettu niin paremmalla pelaamisella / sijoittumisella tuo on korvattavissa. Silti se vatuttaa kun hyvillä kamoilla + healeilla kuolee alueeseen ilman että sille on oikein mitään tehtävissä siinä vaiheessa.
Tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus jos pelaa 2 promillen kanavalla.Se on helvetin kiva kun pelaa squadissa ja on menossa alueelle ja sen reunalla näkyy toinen squadi joka katsoo muualle niin joku vatipää omasta tiimistä rupee heti ampumaan niitä ja sitten alue tulee wreckaa
Tämä. Yksi vaihtoehto tuolle instakillille voisi toki olla se, että ringin ulkoa ei näe sen sisäpuolelle lainkaan, mutta sisäpuolelta näkee kyllä ulos.Vielä enemmän ärsyttää kun takaa ampuu joku, jolla ei ole toivoakaan päästä alueelle
Kyse on toki sitten käytännössä RNG instakillistä. Sisällä oleva tietää ettei ulkoa tuleva näe ja voi asettua teloittaamaan, ja ulkoa juostessa ei voisi mitenkään tietää mitä on vastassa.Yksi vaihtoehto tuolle instakillille voisi toki olla se, että ringin ulkoa ei näe sen sisäpuolelle lainkaan, mutta sisäpuolelta näkee kyllä ulos.
Ei tuossakaan oikein ole järkeä.Tämä. Yksi vaihtoehto tuolle instakillille voisi toki olla se, että ringin ulkoa ei näe sen sisäpuolelle lainkaan, mutta sisäpuolelta näkee kyllä ulos.
Mulla on kallistelu Q ja E lisäksi hiiren peukkunapeissa. Äärimäisen hyödyllistä kun pystyy samaan aikaan liikkumaan oikealle ja vasemmalle, painamaan shiftiä pidättäkseen hengitystä sekä kallistamaan. FPP:ssä tuo on varsinkin ihan ehdotonta käyttää kallistusta.Onko mitään hyviä vinkkejä keybindeista? Toki ovat henkilökohtaisia mieltymyksiä, mutta kiinnostaa miten porukka on noita muutellut.
Itse olen laittanut mapin M:n lisäksi Caps lockiin. B:n lisäksi hiiren peukalonapilla vaihtuu firing mode. Zeroing distancea en käytä, mutta se voisi olla hiiren rullassa, koska en oikein ikinä ole osannut vaihtaa fps:issä aseita rullalla. Jonkun sivun vinkin mukaan olen laittanut boosterit T:hen, bandagen Y:hyn ja first aid kitin H:hon. Nämä tuntuvat toimivan hyvin.
Mulla leanit peukkupainikkeissa, zeroing sit e ja q napeissa. Aseen holsterointi on N, vakio tais olla Z mutta N on helpommassa paikassa. Capsissa mulla on ingame push to talk. Noi healit vois tosiaan bindata. Mulla leanaus siis samoista syistä kun laquelilla, helpompi motorisesti peakkailla samalla liikkuen kun sormet wasdilla saa keskittyä normaaliin ukon liikutteluun.Onko mitään hyviä vinkkejä keybindeista? Toki ovat henkilökohtaisia mieltymyksiä, mutta kiinnostaa miten porukka on noita muutellut.
Itse olen laittanut mapin M:n lisäksi Caps lockiin. B:n lisäksi hiiren peukalonapilla vaihtuu firing mode. Zeroing distancea en käytä, mutta se voisi olla hiiren rullassa, koska en oikein ikinä ole osannut vaihtaa fps:issä aseita rullalla. Jonkun sivun vinkin mukaan olen laittanut boosterit T:hen, bandagen Y:hyn ja first aid kitin H:hon. Nämä tuntuvat toimivan hyvin.
Tuota kallistelua olen miettinyt, mutta hiiressä sen käyttäminen tuntuisi vaikuttavan tähtäämiseen.. Äsken katsoin jonkun kaverin videon, missä suositteli laittamaan näppikselle siihen kohtaan, jossa peukalo lepää luonnollisesti (C+V tai V+B tai B+N). Ajattelin tätä testata.Mulla on kallistelu Q ja E lisäksi hiiren peukkunapeissa. Äärimäisen hyödyllistä kun pystyy samaan aikaan liikkumaan oikealle ja vasemmalle, painamaan shiftiä pidättäkseen hengitystä sekä kallistamaan. FPP:ssä tuo on varsinkin ihan ehdotonta käyttää kallistusta.
Aseita mun mielestä on helpoin vaihtaa numeronapeista niin tietää just mitä sieltä tulee.
Zeroing on vähän huono olla rullassa kun ainoat kiikarit missä se toimii on 8x ja 15x niissä zoomaus on rullassa mitä tuleekin käytettyä. Zeroingin olen laittanut F3 ja F4 nappeihin kun ei oikeen muutakaan vasemman käden hollilla olevaa vapaata keksinyt.
Healit ja boostit mulla on myös juurikin H, T ja Y napeissa. Tais olla wackyjackyn videosta poimittua
Shift + rulla -komboa vois kyllä miettiä johonkin. Jos esim. boosterit haluais erottaa eri napeille..Itsellä hiiren peukkunapeissa molemmat primäärit, 1 bandage, 2 firstaid. Zeroing (mitä en käytä) on shift + hiirenrulla kombolla. Boostit bindattuna nuoli alas = ES, ylös = painit.
Mutta sisälläpysyminenhän on nytkin omasta valinnasta kiinni. RNG on aina RNG, joten siksi täytyy aina olla itse hereillä mihin uusi alue tulee. Näiden valossa en näe perusteluja sille miksi sen nopeutta pitäisi muuttaa. Joku satunnainen insta-gib -ominaisuus ringissä voisi tehdä pelistä jännempääMielestäni paras ratkaisu olisi hidastaa rinkiä. En näe mitään perusteluja sille, miksei sitä voisi joko juosta kiinni tai pysyä edes suhteellisen hyvin perässä jalan. Tällöin jo alussa voisi nostaa damageja rohkaisemaan pelialueelle siirtymistä, kun sisälläpysyminen on omasta valinnasta kiinni. Tietenkin tällöin pitää viilata pelin tempoa muilla tavoin.
Jo kolmannesta tai neljännesta ympyrästä on mahdotonta selvitä yli puolilla hipareilla kauimmaiselta laidalta, koska varoaika putoaa ja vahinko nousee suhteettomasti edellisestä pylpyrästä. Loppua kohden tappelemaan ei voi jäädä kuin pakon edessä, koska muuten kuolee varmasti rinkiin.