Laquel
This is where I get off.
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 2 585
Ikävä kyllä tällä hetkellä voi olla vain 4 kaveria squadissa, toiset 4 on randomeita.
Jaa no sitten on aika meh. Jos ois edes samaa porukkaa niin vois olla joku roti tossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ikävä kyllä tällä hetkellä voi olla vain 4 kaveria squadissa, toiset 4 on randomeita.
Pitäisi pyöriä kyllä ihan moitteetta. Melkein samalla setillä mutta hitaammalla prossulla ja vain 8gb muistilla pelailin ihan hyvin. Resona 2560x1080.Millaisilla asetuksilla peliä pitäisi pystyä pelaamaan alla olevalla setillä? Eilen QHD-resolla fps pyöri 20:n paikkeilla. Onko tämä normaalia? Asetukset taisivat olla Ultraa (shadows low tai very low).
Asus Z97-A
Intel Core i7 4770K 3,5 GHz
Asus GeForce GTX 1070 8GB Dual OC Aktiv PCIe 3.0 x16 (Retail)
32GB RAM (DDR3, 1600 MHz)
Millaisilla asetuksilla peliä pitäisi pystyä pelaamaan alla olevalla setillä? Eilen QHD-resolla fps pyöri 20:n paikkeilla. Onko tämä normaalia? Asetukset taisivat olla Ultraa (shadows low tai very low).
Asus Z97-A
Intel Core i7 4770K 3,5 GHz
Asus GeForce GTX 1070 8GB Dual OC Aktiv PCIe 3.0 x16 (Retail)
32GB RAM (DDR3, 1600 MHz)
Kaikki asetukset low. Ainoastaan very low tekee jotain laadulle.
Outoa että RAM olisi kovin ratkaiseva juttu, kun se yleensä ei taida olla (muistin nopeus siis).
Oma emo ei tue DDR4-muisteja, joten näihin vaihtaminen vaatisi uuden emon.
Käsittääkseni QHD:llä yleensä tarkoitetaan 1440p.QHD reso siis 4k?
Tuossa on oletettavasti vaihtunut muutakin? Vai onko muka quad channelia tukevalla emolevyllä ollut prossu joka mennyt sitten dual channel emolevyyn/chipsettiin?Itse kun vaihdoin DDR 3 2400mhz (quad channel) - - > DDR4 3000mhz (dual) niin merkittävää fps eroa huomannut.
Käsittääkseni QHD:llä yleensä tarkoitetaan 1440p.
Todellisuudessa toki Quad eli 4x 1080p olisi juurikin 4K, kuten ajattelet.
Jossain jopa luki että QHD > 1440p tulisi siitä, että se on 4x 720p. Jossain kohtaa HD kuitenkin miellettiin 720p töllöissä.
Tuossa on oletettavasti vaihtunut muutakin? Vai onko muka quad channelia tukevalla emolevyllä ollut prossu joka mennyt sitten dual channel emolevyyn/chipsettiin?
Luultavasti jonkin verran, tai ainakin olen ollut siinä käsityksessä että pienemmällä latenssilla myös merkitystä.Eikös muuten DDR3 ja DDR4 nopeuseroa kavenna kuitenkin se, että DDR3:n latenssi on paljon pienempi, tyyliin CL9 tai 10 yleensä kun taas DDR4:ssä se on ~15? Vaikea tehdä suoraan vertailua kun joutuu eri prossullakin testaamaan.
Jaa katos luin väärin, luin että huomasit selvästi eroa. Nvm siis.Juu prossukin vaihtui i7-3820 - - >i7-7700k.
En huomannut mitään dramaattista fps nousua ja pelikin on muuttunut jo moneen kertaan syksystä.
Lähinnä sitä siis, että quad chanelillä saattaa olla jtn merkitystä tässä pelissä, mutta 1600 mhz tuntuu silti alhaiselta.
Pitäisikin koittaa eri asetuksia ja resoluutioita.
QHD reso siis 4k? Kannattaa jos tekstuurit ja AA on ultralla niin en ihmettelis että VRAM täyttyy tolla resolla mikä sitten syö aika paljon. Kokeilitko tiputtaa mitään asetuksia? Screen scale kannattaa myös varmistaa että on 100 kun reso on niin iso muutenkin.
QHD = 1440p = 2560x1440 ja UHD = 4K.
Screen scale = 100.
Joo my bad. Mutta tosiaan joku vika on. Oletko seurannut esim. afterburnerilla throttlaako prossu tai näyttis?
Enpä ole, mutta tehtävänhallinnasta katselin, että muistista oli käytössä 7-8 gigaa/32 ja prossun pyöri enintään siinä 30 % tehoilla.
Se saattaa olla ihan oikein, tuskin muistia menee juuri enempää. Prossusta taas pari säiettä/ydintä saattaa hakata 100% ja pari 50% ja loput nollaa mutta tuo kokonaisuus on vain keskiarvo niistä. Suosittelen tsekkaamaan noi kellot jollain overlayllä pelatessa.
Osaatko suorilta sanoa jotain softaa, jolla voisi seurata?
Ei se kyllä ihan tasapainoitettuakaan oo. Itsellä ja useammalla kaverilla löytynyt näistä kämpistä healia, armorit ja aseet.
Kutsutaan niitä "loottikämpiksi", koska niist löytyy lähes aina jotain hyödyllistä vaikka pieniä onkin.
El Pozon länsilaita on kyllä kova ja sinne voi mennä ihan kokonaisella squadillakin, nopea luutata ja autospawnitkin näkee heti hypyssä. Yleensä porukka menee keskustaan siihen hallille joka on tietysti parempi mutta siellä on aina kilpailua ja vituttaa kuolla aseettomana.Oon itse huomannut saman, noista betonihöskistä löytää aina hyvää kamaa. Mulla on nykyään aavikolla muutama vakipaikka johon yleensä hyppään, ja useimmat niistä on noiden keskittymiä. Toinen tosi hyvä mutta jonkun verran harvinaisempi rakennus on se punainen varastohalli, jossa on puolikkaan lieriön muotoinen katto. Löytyy esimerkiksi Puerto Paraison pohjoislaidalta ja El Pozon länsilaidalta. Betonirauniot on turvallisempi loottauspaikka, koska niitä on joka puolella eikä kilpailu siksi ole niin kovaa.
Oon itse huomannut saman, noista betonihöskistä löytää aina hyvää kamaa. Mulla on nykyään aavikolla muutama vakipaikka johon yleensä hyppään, ja useimmat niistä on noiden keskittymiä. Toinen tosi hyvä mutta jonkun verran harvinaisempi rakennus on se punainen varastohalli, jossa on puolikkaan lieriön muotoinen katto. Löytyy esimerkiksi Puerto Paraison pohjoislaidalta ja El Pozon länsilaidalta. Betonirauniot on turvallisempi loottauspaikka, koska niitä on joka puolella eikä kilpailu siksi ole niin kovaa.
@Cumbo
Laita vaikka nyt alkuun kaikki detailit medium, paitsi tekstuurit high ja view distance ultra.
Harkitsin tämän pelin ostamista, mutta Steamin käyttäjäarvostelujen mukaan siellä on paljon kiinalaisia hakkereita. Onko asia näin ja jos on, niin mitä muita kaverin kanssa pelattavia battle royal -pelejä suosittelette? Miten pitkään tämän tyylisten pelien matseissa yleensä kestää?
En ihan suoriltaan tuon takia toteaisi ettei peliä kannata hankkia.Harkitsin tämän pelin ostamista, mutta Steamin käyttäjäarvostelujen mukaan siellä on paljon kiinalaisia hakkereita. Onko asia näin ja jos on, niin mitä muita kaverin kanssa pelattavia battle royal -pelejä suosittelette? Miten pitkään tämän tyylisten pelien matseissa yleensä kestää?
View Distance Low, koska vihut ja autot renderöi joka tapauksessa.
Why does Shroud have his view distance on very low? • r/PUBATTLEGROUNDS
Niin tämä on ennen 1.0 jolloin se ei rendannut ruohoa, puskia tai puita juuri ollenkaan kun oli lowilla. Muuttu tuossa 1.0 jolloin ruoho rendataan yhtä kauas oli view distance mikä vaan.
Kai toi joihinkin detaljeihin vaikuttaa?
Harkitsin tämän pelin ostamista, mutta Steamin käyttäjäarvostelujen mukaan siellä on paljon kiinalaisia hakkereita. Onko asia näin ja jos on, niin mitä muita kaverin kanssa pelattavia battle royal -pelejä suosittelette? Miten pitkään tämän tyylisten pelien matseissa yleensä kestää?
Emmä tierä mut jos tämä on 1.0 ja grafiikkojen vammaitus menee tälle tasolle, ni huhheijaa?
PUBG - How to Increase Visibility and View Distance
Kyllähän se vasta vammaista olikin ennen 1.0 kun toiselle rendaa ruohon mutta toiselle ei.
En nyt iham tuon linkin pointtia ymmärtänyt, mutta eikö noi asetukset saa säädetttä ihan pelistäkin, eikä tartte mitään filuja muokkailla?
Harkitsin tämän pelin ostamista, mutta Steamin käyttäjäarvostelujen mukaan siellä on paljon kiinalaisia hakkereita. Onko asia näin ja jos on, niin mitä muita kaverin kanssa pelattavia battle royal -pelejä suosittelette? Miten pitkään tämän tyylisten pelien matseissa yleensä kestää?
Kiitos kaikille vastauksista, voisinkin hankkia pelin Jos tässä pelaa kaverin kanssa, niin voiko kaverin revivata tämän kuollessa?
@Cumbo
Omalla 4690K + GTX 1070 setillä tosiaan siellä 100+ FPS eli tuohon pitäisi kyllä päästä. Loput sitten riippuu detaileista. Toki CPU ja GPU oli kellotettu, mutta kyllä tuolla setillä pitäisi ihan jouhevasti pyöriä joka tapauksessa.
Laita vaikka nyt alkuun kaikki detailit medium, paitsi tekstuurit high ja view distance ultra. Noilla pitäisi kyllä se joku 80 FPS sieltä ainakin irrota jos kaikki muu kunnossa.
Tätähän se lagi nimenomaan on: sinä kurkkasit ja vihollinen tappoi omalla koneella sinut heti siihen paikkaan, mutta viiveen takia tieto osumista ja kuolemasta ei tule sinulle heti joten sinun omassa pelissä et kuole heti vaan ehdit vielä juoksemaan pari metriä suojaan. Toki tässä tapauksessa viivettä on ollut täytynyt olla sekunnin luokkaa, joten siitä herää epäilys että vihollinen on voinut käyttää jotain ohjelmaa joka katkaiseen nettiyhteyden hetkeksi jotta se voi ampua helposti sen pelissä paikalleen jäätyneen vihollisen. Replaysta näkee juuri sen kuinka monta metriä pelaajien paikat ovat oikeasti epäsynkassa. Vihollinen ampuu omalla koneella silloin kun näkee sinut kulmalla, mutta replayssa sinä olet jo kaukana suojassa sillä hetkellä. Jos vihollinen ei huijannut tilanteessa niin on väärin sanoa että kuolit lagiin, koska pienemällä lagilla olisit vain kuollut nopeammin heti kulmalle.Eli jossain lagi ja vihu joko ampu mua heti otsaan siinä kurkatessani eikä vaan tullu mulle asti tai mulla jäi äijä seisomaan siihen kulmalle
Ei se kyllä ihan tasapainoitettuakaan oo. Itsellä ja useammalla kaverilla löytynyt näistä kämpistä healia, armorit ja aseet.
Kutsutaan niitä "loottikämpiksi", koska niist löytyy lähes aina jotain hyödyllistä vaikka pieniä onkin.
Miramarissa, siis aavikolla. Etsi kartalta näitä.Missä tämä on?