- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 2 767
Tätähän se lagi nimenomaan on: sinä kurkkasit ja vihollinen tappoi omalla koneella sinut heti siihen paikkaan, mutta viiveen takia tieto osumista ja kuolemasta ei tule sinulle heti joten sinun omassa pelissä et kuole heti vaan ehdit vielä juoksemaan pari metriä suojaan. Toki tässä tapauksessa viivettä on ollut täytynyt olla sekunnin luokkaa, joten siitä herää epäilys että vihollinen on voinut käyttää jotain ohjelmaa joka katkaiseen nettiyhteyden hetkeksi jotta se voi ampua helposti sen pelissä paikalleen jäätyneen vihollisen. Replaysta näkee juuri sen kuinka monta metriä pelaajien paikat ovat oikeasti epäsynkassa. Vihollinen ampuu omalla koneella silloin kun näkee sinut kulmalla, mutta replayssa sinä olet jo kaukana suojassa sillä hetkellä. Jos vihollinen ei huijannut tilanteessa niin on väärin sanoa että kuolit lagiin, koska pienemällä lagilla olisit vain kuollut nopeammin heti kulmalle.
Jaa emmä sitä huijariksi siinä mielessä epäillyt kyllä. Pakko sen mun äijän on ollu siihen kulmalle hetkeksi jäätyä ammuttavaksi koska ei se siihen peakkiin olisi millään ehtinyt muuten ampua. Välimatkaakin siis oli sen verran ettei askeleet vielä ois kuulunu. No, ehkä ois ehtiny ampua jos jampalla on tapana random kulmia pään korkeudelta tuijotella tähtäimellä enemmänkin. Ehdin siis juosta pari metriä ja vaihtaa asettakin ennenkuin luoti tuli. Lähinnä sillä ihmettelin, kun eka kerta tässä pelissä n. 250h pelikellolla.