Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Mielestäni paras ratkaisu olisi hidastaa rinkiä. En näe mitään perusteluja sille, miksei sitä voisi joko juosta kiinni tai pysyä edes suhteellisen hyvin perässä jalan. Tällöin jo alussa voisi nostaa damageja rohkaisemaan pelialueelle siirtymistä, kun sisälläpysyminen on omasta valinnasta kiinni. Tietenkin tällöin pitää viilata pelin tempoa muilla tavoin.

Jo kolmannesta tai neljännesta ympyrästä on mahdotonta selvitä yli puolilla hipareilla kauimmaiselta laidalta, koska varoaika putoaa ja vahinko nousee suhteettomasti edellisestä pylpyrästä. Loppua kohden tappelemaan ei voi jäädä kuin pakon edessä, koska muuten kuolee varmasti rinkiin.
Ei kolmas rinki vielä kovin paha ole, olikohan se kun neljäs rinki sulkeutuu kun se iso damage alkaa. On totta, että kauimmaiselta laidalta noissa isoimmissa on ehkä vähemmän aikaa suhteessa ringin kutistumiseen kiinni, kun huomioidaan se odotusaika kun rinki on paikallaan, siksi pelissä voikin ennakoida ja tähdätä kerralla jo keskemmälle seuraavaa rinkiä edellisistä tai etsiä ajoneuvon. Ainakin Techbbs discordissa tiimipeleissä pääsääntöisesti tulee etsittyä ajoneuvo heti alussa, jos ensimmäinen alue ei suosi ja sillä sitten paahdetaan riittävästi seuraavalle/jätetään auto passiin.
 
Ei tuossakaan oikein ole järkeä.
Mielestäni toi ringin sisälle ampuminen on jo ihan tarpeeksi vaikeata, kun vihut warppailee kuinka sattuu.
Ja olisihan se ihan perseestä, kun sinua ammutaan, mutta et näe mistä ammutaan etkä saa edes mahdollisuutta selvitä.

Eihän tässä jokaista peliä voi mitenkää voittaa. Ja kiva se on ampua niitä jotka keskellä tietä /peltoa juoksee alueelle.

Njuu itse haluaisin mieluusti PUBGiin lisää samaa "tiiviyttä" mitä on esim. Fortnitessa. Sitä voi toki saada muullakin tavalla kuin ringin tekemää vahinkoa muuttamalla.

Pahin ongelma IMO on keskimäärin erittäin tylsä "keskivaihe". Alun loottailu ja tappelut on kivaa, loppupeli on jännittävää, mutta siinä välissä on monesti turhan paljon haahuilua ilman kontaktia, ellei sitten lähde ihan tarkoituksella kaivamaan verta nenästään.
 
Pahin ongelma IMO on keskimäärin erittäin tylsä "keskivaihe". Alun loottailu ja tappelut on kivaa, loppupeli on jännittävää, mutta siinä välissä on monesti turhan paljon haahuilua ilman kontaktia, ellei sitten lähde ihan tarkoituksella kaivamaan verta nenästään.

Uskon, että tätä pystyisi ainakin osittain korjaamaan pienemmillä mapeilla.

Kaipaisin myös tähän peliin jotain deathmatchin tapaista pelimuotoa, jossa pääsisi treenaamaan tuota aseidenkäsittelyä ja kaikkea siihen liittyvää.
 
Juuri olin sanomassa, että tuo kolmas 4x4km voi olla enemmän monen mieleen.
1/4 nykyisten kokoinen kartta on kyllä tosi snadi, oletettavasti muuttaa mekaniikka aika paljon.
Mielenkiinnolla odotan onko se myös 100 pelaajaa, vai hieman vähemmän. Sehän on 50 pelaajallakin tiiviimpi kuin nykyiset, kun nykysellään jos pelaajamäärän jakaa 4x4km ruutuihin se on 25 tyyppiä per ruutu.

Noh, ei ihan hirveän kauan tarvitse odottaa niin selviää. Viimeistän reilun kuukauden sisään pitäisi tulla test servuille. Tosin onko tulossa toinen testiympäristö, kun puhuvat jostain experimental test serveristä.
 
Ois kyllä siisti joku los leones tai yasnaya battle royale jossa heti alussa pelialue olisi rajattu johonkin isoon kaupunkiin, loottia olisi paljon ja pelaajia joko hyppäisi tai random paikkoihin spawnaisi vaikka 50 niin olis kyllä koko ajan aika kunnollinen rähinä :D
 
Ois kyllä siisti joku los leones tai yasnaya battle royale jossa heti alussa pelialue olisi rajattu johonkin isoon kaupunkiin, loottia olisi paljon ja pelaajia joko hyppäisi tai random paikkoihin spawnaisi vaikka 50 niin olis kyllä koko ajan aika kunnollinen rähinä :D

En tiedä tarvitsisiko sitä loottiakaan olla loppupelissä juurikaan nykyistä enempää. Tulisipa poimittua niitä pistooleita ja haulikoitakin kun ei muutakaan ole heti tarjolla.
 
En tiedä tarvitsisiko sitä loottiakaan olla loppupelissä juurikaan nykyistä enempää. Tulisipa poimittua niitä pistooleita ja haulikoitakin kun ei muutakaan ole heti tarjolla.

No ei mutta vähintään joka taloon jotain kun on paljon enemmän jengiä pienellä alueella kuin normaalisti. Monesti noihin hotspotteihin kuten pecadoon hypätessä kuolee siihen ettei löydä ensimmäisestä tai toisestakaan talosta yhtäkään asetta.
 
No ei mutta vähintään joka taloon jotain kun on paljon enemmän jengiä pienellä alueella kuin normaalisti. Monesti noihin hotspotteihin kuten pecadoon hypätessä kuolee siihen ettei löydä ensimmäisestä tai toisestakaan talosta yhtäkään asetta.

Yksi vaihtoehto olisi tietty spawnata pistooli valmiiksi kourassa ja lippaallinen pari ammuksia taskussa.
 
Menee tälläisen pelimuodon idea kokonaan jos alueet on pieniä ja pelaajia paljon.
ADHD räiskinnät on erikseen.
Itse tuskin innostun jos alussa saa vetää kieli vyön alla luuttien, räiskien ja kuollen lähes joka pelissä ennenkuin peli ehtii kunnolla edes alkaa.
 
Juuri olin sanomassa, että tuo kolmas 4x4km voi olla enemmän monen mieleen.
1/4 nykyisten kokoinen kartta on kyllä tosi snadi, oletettavasti muuttaa mekaniikka aika paljon.
Mielenkiinnolla odotan onko se myös 100 pelaajaa, vai hieman vähemmän. Sehän on 50 pelaajallakin tiiviimpi kuin nykyiset, kun nykysellään jos pelaajamäärän jakaa 4x4km ruutuihin se on 25 tyyppiä per ruutu.
4x4 on 16 ruutua eli noin 7 pelaajaa per ruutu. En oikein usko että pelin keskivaihe tulee muuttumaan pienemmästä mapista. Veikkaan että se tulee menemään siihen että pelin alussa poruukkaa kuolee vieläkin nopeammin. Ainut tapa muuttaa pelin keskivaihetta vähemmän tylsäksi on säätää ympyrän ajoituksia. Ensimmäinen ympyrä voisi tulla vaikka 5 minuutin jälkeen ja olla pienempi kuin nyt.
 
Menee tälläisen pelimuodon idea kokonaan jos alueet on pieniä ja pelaajia paljon.
ADHD räiskinnät on erikseen.
Itse tuskin innostun jos alussa saa vetää kieli vyön alla luuttien, räiskien ja kuollen lähes joka pelissä ennenkuin peli ehtii kunnolla edes alkaa.
Toki nämä on kaikki lisää nykyiseen.
Toivottavasti saamme siis myös karttavalinnan, etenkin jos tulee noin poikkeava asia kuin 1/4 kokoinen kartta.

4x4 on 16 ruutua eli noin 7 pelaajaa per ruutu. En oikein usko että pelin keskivaihe tulee muuttumaan pienemmästä mapista. Veikkaan että se tulee menemään siihen että pelin alussa poruukkaa kuolee vieläkin nopeammin. Ainut tapa muuttaa pelin keskivaihetta vähemmän tylsäksi on säätää ympyrän ajoituksia. Ensimmäinen ympyrä voisi tulla vaikka 5 minuutin jälkeen ja olla pienempi kuin nyt.
Niin, mutta luulisi jonkun verran vaikutttavan jopa keskivaiheeseen jos players per square on huomattavasti enemmän.
Toki kuten sanoit, suurin vaikutus on varmaan siinä että alkuvaiheilla kyykkää suhteessa enemmän jengiä.
 
Kokeiltiin tuossa muutama viikko takaperin custom serverillä paria eri asetusta noiden rinkuloiden suhteen, täältäkin oli jokunen tyyppi pelaamassa. Käytänössä muutettiin rinkulat paljon nopeammiksi ja niiden väli puolet lyhyemmäksi. Sen lisäksi laitettiin AR + tähtäin + level 3 loottia tms tuplasti tai triplasti enemmän (kokeiltiin vähän).

Lopputuloksena oli aika kivan nopea tempoista peliä, jossa siis kamat löyty nopeammin, piti lähteä nopeammin liikkeelle jne. Ei tullut tylsää keskivaihetta.
 
Kokeiltiin tuossa muutama viikko takaperin custom serverillä paria eri asetusta noiden rinkuloiden suhteen, täältäkin oli jokunen tyyppi pelaamassa. Käytänössä muutettiin rinkulat paljon nopeammiksi ja niiden väli puolet lyhyemmäksi. Sen lisäksi laitettiin AR + tähtäin + level 3 loottia tms tuplasti tai triplasti enemmän (kokeiltiin vähän).

Lopputuloksena oli aika kivan nopea tempoista peliä, jossa siis kamat löyty nopeammin, piti lähteä nopeammin liikkeelle jne. Ei tullut tylsää keskivaihetta.
Millos seuraavia custom pelejä? Kiinnostelis
 
Caps lock = juoksu ja hengityksen pidätys
F = flash granade (tämä on nopea ja kätevä)
G = frag granade
0 = bandage
Shift = crouch
Ctrl = prone

Hiiressä (G700s) etusormelle on 4 nappia, ampuminen, nollaukset ja Esc
Hiiren peukalolla push-to-talk, vault, free look, walk

EDIT: Jaahas tänne oli ilmestynyt uusi sivu ja puheenaihe muuttunut. Suosittelen pikanäppäintä tuolle flash granadelle, kun se räjähtää niin pirun nopeasti parissa sekunnissa ettei vihu kerkeä monesti edes reagoimaan.
 
Viimeksi muokattu:
Itse en ikinä bindaa caps lockiin mitään. Se on niin ärsyttävää kun se unohtuu aina päälle pelin jälkeen, tai jos kesken pelin pitää käydä jotain kirjoittamassa.
 
Njoo ekat aseskinit käytössä... Saa nähdä millainen ekonomia näidenkin ympärille muodostuu :D

20180327193426_1 - Copy.jpg
 
Skinit tuli, ja lägipiikit siinä mukana :( vähän väliä semmonen mikronykäsy tulee, kaveripiirillä samaa vaivaa, ettei pitäs olla omasta päästä ees kiini tämä. Ihme homma ettei näillä resursseilla saaha kivutonta päivitystä aikaan..
 
Skinit tuli, ja lägipiikit siinä mukana :( vähän väliä semmonen mikronykäsy tulee, kaveripiirillä samaa vaivaa, ettei pitäs olla omasta päästä ees kiini tämä. Ihme homma ettei näillä resursseilla saaha kivutonta päivitystä aikaan..
Alkanut lähinnä huolestuttaa miten nopeasti testistä heivataan liveen.
Nyt siinä meni alle 12h.
Päivitys kuitenkin teki muutakin kuin lisäsi skinit, joten varmaan joku niistä fikseistä on sitten flipannut kokoonpanolla X jotain.
Näin ollut aiemminkin, eli ei vain nyt kun saadaan jotain rahaa tuottavaa.
 
Skinit tuli, ja lägipiikit siinä mukana :( vähän väliä semmonen mikronykäsy tulee, kaveripiirillä samaa vaivaa, ettei pitäs olla omasta päästä ees kiini tämä. Ihme homma ettei näillä resursseilla saaha kivutonta päivitystä aikaan..

Jooh, 3-10 sekunnin välein peli pysähtyy lyhyeksi aikaa. Etenkin matsien alussa. Loottiminen ja tappeleminen meinaa olla vähän raskasta :)
 
Muutamaan kertaa tuli oltua piilossa kun vihu vielä osui chestiin että hieman jotai lagia oli havaittavissa eilen.
 
Pelin luonne muuttuu täysin, jos lyödään sama määrä sakkia pieneen karttaa. Jonkinlainen kartan/pelaajanmääränvalinta olisi siis hyvä.

Itsekin pidän peliä nykyisellään hyvänä, enkä yhtään tylsänä. Kaikki räiskinnät alkaa olemaan sitä ADHD-kamaa. Viimeksi BF-sarjastakin BF2:ssa pystyi vähän tekemään sissireissuja yms. ja sen jälkeen onkin ollut sitten aika hektistä menoa ja hektisemmäksi menee jatkuvasti.
 
Mikä se on se punainen alue, jonka paikka vaihtuu kartassa? Pitääkö nuo aseiden osat asentaa itse aseisiin, vai meneekö ne itsestään niille sopiviin aseisiin?
 
Mikä se on se punainen alue, jonka paikka vaihtuu kartassa? Pitääkö nuo aseiden osat asentaa itse aseisiin, vai meneekö ne itsestään niille sopiviin aseisiin?

Punaisella alueella tippuu pommeja. Siihen ei kovin usein kuole mutta vituttaa sitäkin enmmän kun kuolee siihen hyvillä looteilla.

Palikat menee inventoryyn jos poimit ne maasta F:llä. Jos avaat inventoryn palikan vieressä niin voit vetää ne suoraan aseisiin. Jos sinulla on repussa vaikka punapiste ja klikkaat sitä hiiren oikeella niin se menee aseeseen kiinni.

Suosittelen kyllä aina loottaamaan avaamalla tabista inventoryn. Paljon nopeampi lootata useampi esine eikä tule tarpeettomia juttuja otettua.
 
Mikä se on se punainen alue, jonka paikka vaihtuu kartassa?

Vanhoja videoita (viittaavat osin asioihin joita ei ole tai ovat hieman muuttuneet), mutta..



Näyttäisi olevan ihan hyvin artikuloituja videoita tuolla PUBG 101 -nimellä. Toinen minkä halunnet katsoa on PUBG 101 Lesson 3: Looting & Items

Itellä pitäis vielä noita keybindeja säätää. Kranaatit tulevat hiiren pikanäppäimistä, mutta kaikki parannustarvikkeet käytän yhä inventaarion kautta. Hiiren rullan voisin ottaa hyödyllisempään käyttöön, koska käytän asevalinnoille mieluummin 1-4, yleensä pitäen huolta siitä että ykkösase on rynkky ja kakkosase sitten haulikko/smg/kiikarikivääri.

Voisi tietysti kokeilla myös siirtää lean näppäimet Q/E -> C/V jolloin olisivat peukalon alla, mutta en tiedä kauanko tottuminen kestäisi. Tosin 3rd personissa niitä ei niin paljoa tarvitse... ja toisaalta V:n haluaa toisinaan jotta pystyy käymään 1st personissa tarvittaessa, joten sekin pitäisi sitten siirtää.

...on se vaikeaa.

Inventariota käytän myös itse loottimiseen ja olen siirtänyt näppäimen tabiin, niin sen saa sopivan nopeasti auki. Mitä nyt kerran onnistunut alt-tabaamaan pois pelistä kun katsonut ALT-pohjassa ympäriinsä ja alkanut avaamaan inventariota. :D

---

60hz näytön kanssa edelleen kamalaa repeilyä jos pelaa ilman vsynciä. Kokeilin Nvidian fast synciä, mutta tällöin näytönohjain alkaa sitten turhaan huutamaan hoitaessaan 40-60 framea ylimääräistä. Aiemmin yritin myös lukottaa pelin 60fps:ään jonkun .ini-tiedoston kautta, mutta silloin kuva repeili yhtä paljon kuin ilman vsyncciä. Olisi ihan kiva, jos saisi tämän jotenkin lukitettua tiettyyn fps ilman lisättyä input lagia, vaikka tosin minun tasoisellani pelaamisella en ole mitään erityistä huomannut vsync päällä.
 
Viimeksi muokattu:
Olisi ihan kiva, jos saisi tämän jotenkin lukitettua tiettyyn fps ilman lisättyä input lagia, vaikka tosin minun tasoisellani pelaamisella en ole mitään erityistä huomannut vsync päällä.
Kokeile laittaa fps limit 59 ja pelistä vsync päälle. Tuolla tavalla inputlag on lähes yhtä hyvä kuin ilman vsynciä.
 
Onks porukalla mitään tietoo, mikä aiheuttaa crashaamisen PUBG logon + partnersien jälkeen? Samaa ongelmaa ollu kymmenillä tuhansilla, koitettu pubgin omat tipsit. Patch 7 rikko pelin, eli vissii anticheaton syypäänä. (Vaikka sitä patch 6:ssa kokeiltiin, sillon ei itellä ollu ongelmia, vaikka kaikilla muilla oli)

Ainoo tapa peli saada käyntiin on pistää pelille yks ydin käyttöön, aina kun menee lobbyyn. Lobbyssa sit aina kaikki ytimet kehiin takas. Saatanan ärsyttävää loikkii task manageriin ja peliin.
 
Skinit tuli, ja lägipiikit siinä mukana :( vähän väliä semmonen mikronykäsy tulee, kaveripiirillä samaa vaivaa, ettei pitäs olla omasta päästä ees kiini tämä. Ihme homma ettei näillä resursseilla saaha kivutonta päivitystä aikaan..

Meikällä oli edellisen päivityksen jälkeen samaa. Plus sitte ku otti osumaa ni lagas ja jatku vasta ku toinen niitti oli osunu. Huomasin että nvidian freestyle aiheutti tätä hämminkiä.
 
Tänään klo 19 olisi taas PUBG Finland turnausta tarjolla. Selostus dual castina yhdessä M00nForrest kanssa. Pelimuotona FPP Squad ja mappeja kolme (2xErangel, 1xMiramar).

Tervetuloa seuraamaan!

 
Mietinkin mitä flare gun tekee kun siitä puhuivat.... nyt se selvisi. Toistaiseksi vain event modessa.
Harmi että event mode jälleen vain TPP. Miksi ei voisi valita?

 
Mietinkin mitä flare gun tekee kun siitä puhuivat.... nyt se selvisi. Toistaiseksi vain event modessa.
Harmi että event mode jälleen vain TPP. Miksi ei voisi valita?



Ekana tulee mieleen serverikapasiteetti. Nyt on mitä, 5 aluevalintaa ja jokaisessa solot, duot ja squadit FPP ja TPP, maailmasta varmaan loppuisi sähkö jos event-FPP:lle pitäisi olla palvelin jokaiselle pelialueelle. Toinen mutuilu on että nuo on tarkoitus pitää kasuaaleina ja kokeellisina leikkikenttinä.
 
Miltäs tämän pelin tulevaisuus näyttää? Tässä pohtinut josko ostaisi, kun haluttaa pelata jotakin uutta.
 
Ekana tulee mieleen serverikapasiteetti. Nyt on mitä, 5 aluevalintaa ja jokaisessa solot, duot ja squadit FPP ja TPP, maailmasta varmaan loppuisi sähkö jos event-FPP:lle pitäisi olla palvelin jokaiselle pelialueelle. Toinen mutuilu on että nuo on tarkoitus pitää kasuaaleina ja kokeellisina leikkikenttinä.
Oletettavasti toi johtuu siitä että koko event modea vielä testataan.
Eihän siinä olisi eroa kuin se, että valitaan event mode fpp tai tpp. Käsittääkseni se on kuitenkin muuten aina lukittu ryhmän koon ja kartan puolesta.
Kuvittelisin että se on ihan sama servereiden puolesta spawnaa mikä tahansa kombinaatio. Matchmaking on sitten eri asia, kun joskus toivottavasti tulee normaaliin peliin map select.
 
Miltäs tämän pelin tulevaisuus näyttää? Tässä pohtinut josko ostaisi, kun haluttaa pelata jotakin uutta.
Kaksi karttaa tekeillä, toinen tulee testiin ensi kuun aikana.
Sitten on siis se 4 karttaa.
Suunnitteilla on myös muita pelimoodeja, tosin vähän nyt event moden myötä epäselvää tarkoitettiinko sitä.

Tuolta löytyy suunnitelmat tälle vuodelle: PUBG 2018 Roadmap

Muuten, niin pelaajamäärän daily peak on stabiilina siellä jossain 2.5 miljoonan pelaajan kohdilla.
 
Viimeksi muokattu:
Pari peliä pelattu ja pari kysymystä:
  • Pitääkö tässä odottaa matsin loppuun kuoleman jälkeen, että statsit tallentuu?
  • Lieköhän lagia, kun kill camissa näin vastustajan ampuvan minusta ohi kiikarikiväärillä pari metriä, mutta osui silti ja kuolin?
  • Saako eri vaatteista lisää tilaa inventoryyn?
 
Pari peliä pelattu ja pari kysymystä:
  • Pitääkö tässä odottaa matsin loppuun kuoleman jälkeen, että statsit tallentuu?
  • Lieköhän lagia, kun kill camissa näin vastustajan ampuvan minusta ohi kiikarikiväärillä pari metriä, mutta osui silti ja kuolin?
  • Saako eri vaatteista lisää tilaa inventoryyn?

Käsittääkseni voi quitata heti kun kuollut ja statsit tallentuvat. Tuo killcam on väitetysti ihan mitä sattuu ajoittain, eli sen antamaan tietoon ei kannata täysin luottaa. Vaatteista ei saa lisätilaa, ainoastaan utility beltistä.
 
Pari peliä pelattu ja pari kysymystä:
  • Pitääkö tässä odottaa matsin loppuun kuoleman jälkeen, että statsit tallentuu?

Kyllä, tai ainakaan leaderboardsiin ei ole vaikutusta ennen matsin loppua. Myös pubg.op.gg näyttää statsit vasta matsin päätyttyä. Samoin Replayta tallentuu vain siihen asti kuin itse kuolet.

Pari peliä pelattu ja pari kysymystä:
  • Lieköhän lagia, kun kill camissa näin vastustajan ampuvan minusta ohi kiikarikiväärillä pari metriä, mutta osui silti ja kuolin?

Mahdollisesti. Killcam ei ole tippaakaan realistinen representaatio osumisesta. Melkein kaikissa killcameissa muut ampuvat ihan ohi ja osuvat silti. Kiikarikivääreillä on otettava myös ennakkoa.

Pari peliä pelattu ja pari kysymystä:

  • Saako eri vaatteista lisää tilaa inventoryyn?

Ei, vain repuista ja vesteistä hieman. Vaatteet ovat ainoastaan kosmeettisia. Pientä etua voi saada siitä kuinka helppo/vaikea spotata.
 
Pitkästä aikaa löin pelin tulille, enkä tiedä mikä on muuttunut, mutta nyt on joka pelissä semmonen ongelma, että jumittelee siihen latausruutuun peliä hakiessa. Pääsen peliin yleensä vasta siinä vaiheessa, kun lentokone on jo lentänyt hyvän matkaa, välillä pääsen muutaman sekunnin ennen koneen lähtöä. Onko kyseessä jokin laajempi viimeisen ~kuukauden aikana ilmennyt ongelma, vai tarviiko tässä konetta ruveta kopeloimaan? BattlEye myös heitti mut alun odotustilasta ulos pari kertaa eilen, eikä mitään hajua, että miksi.
 
Ei muuten toiminut se ideani bindata healausitemit + boostit hiiren rullaan...

Nyt se nimittäin yrittää käyttää näitä, kun käytän zoomia kartassa. Ilmeisesti noi valmiiksi bindatut rullankäytöt eli aseenvaihdot, scope zoom + map zoom on jotenkin käsitelty erikoistapauksina etteivät toimi päällekkäin, mutta tämä sitten estää aserullan vaihtamisen johonkin muuhun.

Päädyin nyt ainakin aluksi kokeilemaan että hiiren napeisssa on Frag+Smoke, T = boost, G = healaus, 5/6 = flash/molotov. Noita viimeisiä en muista yrittää käyttää juuri koskaan, joten saivat mennä turhimpiin nappeihin. Leanaukset vaikea muuttaa pois Q/E, kun peukalo olisi kyllä luonnollinen paikka C/V, mutta en sitten taas tiedä minne siirtäisi crouchin, jota aika usein tulee käytettyä. Yleensä kaikissa peleissä mulla on crouch ctrl:ssa, mutta koska tässä ei tunnu tarvitsevan crouchjumpia ja crouch toimii toglena, on helpompi pitää hiiviskely kontrollissa.

Testataan hetki näin ja sitten säädetään taas nappeja kun todetaan ettei toimi.
 
Pitkästä aikaa löin pelin tulille, enkä tiedä mikä on muuttunut, mutta nyt on joka pelissä semmonen ongelma, että jumittelee siihen latausruutuun peliä hakiessa. Pääsen peliin yleensä vasta siinä vaiheessa, kun lentokone on jo lentänyt hyvän matkaa, välillä pääsen muutaman sekunnin ennen koneen lähtöä. Onko kyseessä jokin laajempi viimeisen ~kuukauden aikana ilmennyt ongelma, vai tarviiko tässä konetta ruveta kopeloimaan? BattlEye myös heitti mut alun odotustilasta ulos pari kertaa eilen, eikä mitään hajua, että miksi.
Itellä toimi hdd —> ssd uudelleen asennus.
 
Itellä toimi hdd —> ssd uudelleen asennus.
Tattista, en tiedä miten onnistuin tunaroimaan sen HDD:lle. Laitoin eilen lataamaan ja vielä muistan ajatelleeni "jaa niin uusi SSD, pitääpä laittaa sinne asentumaan". :facepalm: Toisaalta nyt kun koitan Steamissa sitten siirtää sen asennuksen, niin siinä alasvetovalikossa ei edes tule tuota SSD:tä vaihtoehdoksi. Jaa-a, kalja auki ja ihmettelemään. Kiitos, olisin varmaan hajoillut tämän kanssa kyllästymiseen asti.
 
Tattista, en tiedä miten onnistuin tunaroimaan sen HDD:lle. Laitoin eilen lataamaan ja vielä muistan ajatelleeni "jaa niin uusi SSD, pitääpä laittaa sinne asentumaan". :facepalm: Toisaalta nyt kun koitan Steamissa sitten siirtää sen asennuksen, niin siinä alasvetovalikossa ei edes tule tuota SSD:tä vaihtoehdoksi. Jaa-a, kalja auki ja ihmettelemään. Kiitos, olisin varmaan hajoillut tämän kanssa kyllästymiseen asti.
Sun pitää ensin luoda Steamissä toinen kansio peleille. Sitten sen voi valita siirron kohteeksi.

Create new Steam library tjsp Googlella löytyy. :tup:
Edit: löytyisikö tuolta uuden kansio tekeminen:
Steam > Settings > Downloads > Steam Library Folders
 
Pari peliä pelattu ja pari kysymystä:
  • Pitääkö tässä odottaa matsin loppuun kuoleman jälkeen, että statsit tallentuu?
  • Lieköhän lagia, kun kill camissa näin vastustajan ampuvan minusta ohi kiikarikiväärillä pari metriä, mutta osui silti ja kuolin?
  • Saako eri vaatteista lisää tilaa inventoryyn?

Statsien osalta pitää odottaa että kaikki oman tiimin jäsenet on kuollut ennen kuin voit quitata, jotta statsit tulee. Jos pelaat squadissa, kuolet ja vedät rage quitit sulkien pelin jne ja muut sitten nappaakin kanaa, niin se ei kirjaudu sulle silloin.
 
Statsien osalta pitää odottaa että kaikki oman tiimin jäsenet on kuollut ennen kuin voit quitata, jotta statsit tulee. Jos pelaat squadissa, kuolet ja vedät rage quitit sulkien pelin jne ja muut sitten nappaakin kanaa, niin se ei kirjaudu sulle silloin.

Voisko tää olla kyseessä myös siinä kun ollaan kaverin kanssa ihmetelty kun välillä täällä statseissa PUBG Stats, Matches, Leaderboards, Guides, Weapons - PUBG.OP.GG näkyy pelistä sama sijoitus duossa vaikka toinen kuolee paljon aiemmin tai sitten esim just vähän aikaa sitten mä vein pelin kanaan asti vaikka kaveri kuoli paljon aiemmin ja lopetti spectaamisen niin mulle peli näkyi kanana ja kaverille jonain huonona sijoituksena? Eli kannattaa aina spectata loppuun asti että saa itsekin sen kanan voitossa?
 
Voisko tää olla kyseessä myös siinä kun ollaan kaverin kanssa ihmetelty kun välillä täällä statseissa PUBG Stats, Matches, Leaderboards, Guides, Weapons - PUBG.OP.GG näkyy pelistä sama sijoitus duossa vaikka toinen kuolee paljon aiemmin tai sitten esim just vähän aikaa sitten mä vein pelin kanaan asti vaikka kaveri kuoli paljon aiemmin ja lopetti spectaamisen niin mulle peli näkyi kanana ja kaverille jonain huonona sijoituksena? Eli kannattaa aina spectata loppuun asti että saa itsekin sen kanan voitossa?

Juurikin näin, eli jos duossa toinen exittaa pelistä kuoltuaan niin ei hän saa statseihin sitä kanaa jonka toinen pelaaja on hankkinut.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 438
Viestejä
4 496 044
Jäsenet
74 206
Uusin jäsen
Taru.nen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom