Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aikaisemmin kerroin, kuinka sain ikibannit peliin tuntemattomasta syystä ja sain vastauksen kyselyyni, tyylin "No can do -olet huijari, se näkyy meidän datassa." Tänään kuitenkin käynnistin Steamin ja bannit oli peruttu. Redditin keskusteluun aiheesta oli vastannut ilmeisesti joku tekijätiimiin kuuluva, jolle muiden ihmisten tapaan laitoin yksityisviestillä tarkempia tietoja ja vajaa viikko myöhemmin bannit peruttiin. Minä ja muut bannatut veikkasimme syyksi SBZ Switcher -ohjelmaa, jota siis käytetään Soundblaster Z -äänikortin kanssa vaihtamaan esim. kuulokkeiden ja kaiuttimien välillä helposti. Ohjelma on AutoHotKey -scriptattu ja myöhemmin huomasin, että siellähän on asetuskohta "Evade blacklisted processes", jossa luki, että jotkin PunkBusteria käyttävät pelit voivat tulkita ohjelman huijaukseksi ja seurauksena saattaa olla bannit. Nämä meikäläisen bannit pistää miettimään kuinka moni tuosta niiden mainostamasta 1,5 miljoonasta bannista on ns. ohilaukauksia.
Eli varoitus tuosta softasta tai AutoHotKeystä, vaikkei sillä tekisi mitään peliin liittyvää. No poistin koko softan koneelta varmuuden vuoksi ja jatkan pelailua parin viikon jäähyn jälkeen![]()
Ei vaan erillinen epävirallinen ohjelma SBZ Switcher: SBZ SwitcherTarkoitatko tätä kuvan ohjelmaa? https://i.imgur.com/POZVXQj.jpg
On nimittäin itselläkin käytössä ja pitänee poistaa jos tuosta ne bännit voi tulla. Vielä ei ole ainakaan tullut.
Aikaisemmin kerroin, kuinka sain ikibannit peliin tuntemattomasta syystä ja sain vastauksen kyselyyni, tyylin "No can do -olet huijari, se näkyy meidän datassa." Tänään kuitenkin käynnistin Steamin ja bannit oli peruttu. Redditin keskusteluun aiheesta oli vastannut ilmeisesti joku tekijätiimiin kuuluva, jolle muiden ihmisten tapaan laitoin yksityisviestillä tarkempia tietoja ja vajaa viikko myöhemmin bannit peruttiin. Minä ja muut bannatut veikkasimme syyksi SBZ Switcher -ohjelmaa, jota siis käytetään Soundblaster Z -äänikortin kanssa vaihtamaan esim. kuulokkeiden ja kaiuttimien välillä helposti. Ohjelma on AutoHotKey -scriptattu ja myöhemmin huomasin, että siellähän on asetuskohta "Evade blacklisted processes", jossa luki, että jotkin PunkBusteria käyttävät pelit voivat tulkita ohjelman huijaukseksi ja seurauksena saattaa olla bannit. Nämä meikäläisen bannit pistää miettimään kuinka moni tuosta niiden mainostamasta 1,5 miljoonasta bannista on ns. ohilaukauksia.
Eli varoitus tuosta softasta tai AutoHotKeystä, vaikkei sillä tekisi mitään peliin liittyvää. No poistin koko softan koneelta varmuuden vuoksi ja jatkan pelailua parin viikon jäähyn jälkeen![]()
Eipä se nyt varmaan muutenkaan ole alle 50:stä DPI:stä kiinni kun mittauksissa on kuitenki vähän virhemarginaalia. No aattelin kuitenki pudottaa x-akselin nykyisestä 1500:sta 1400:aan ja sitten Y: menee mukavasti tasan 2000:een. Senssi on nyt pelissä muistaakseni 4 niin katotaan sitten tarviiko säätää.
Siinä ainakin yksi, en tähän hätään muuta löytänyt replay historiasta.
En myöskään näe.Missaanko mä jotain vai miksen mä näe 100% varmuudella häksejä tässä?
Mistä lähtien tässä pelissä on ollut aim assist?En myöskään näe.
Mistäs tuon x ja y dpi:n muuten saa?
Omassa versiossa tuota näköjään ei ole, työpaikan logitechissa oli.
Näköjään ei ole tommosta ominaisuutta näissä uusissa logitecheissa.
Noh tein itekki nyt vähän omaa epätieteellistä testausta niin en kyllä saanut mitenkään näkviin että olisi eri senssi.
Se kyllä tuntuu että senssi olisi pienempi kun hiirtä liikuttaa ylös ja alas vähä niinku joka pelissä.
Mutta kun sormimitalla about kokeilin mittailla niin kyllä se aika sama oli vaaka ja pysty suunnassa.
Mut tämä tosiaan tämmösellä ihan sormimittailulla hiirimatosta ja näytöstä jne.
Missä kohtaa tuossa näkee selkeästi, että on aimassist?Mistä lähtien tässä pelissä on ollut aim assist?
Maximum pre-rendered frames: 1Minkälaisia säätöjä ootte tehny Nvidia controlpanelin kautta PUBG profiiliin vai oletteko muutellut mitään?
Ei tuossa tainnut olla huijausta. Makuulta rekyyli on aina pieni ja tyyppi ei muutenkaan rallattanut kohtuuttomasti sarjalla, vaan piti taukoja ettei spreadi lähde leviämään.Mistä lähtien tässä pelissä on ollut aim assist?
0:03Missä kohtaa tuossa näkee selkeästi, että on aimassist?![]()
Löysin muuten just optionssista tämmösen, en tiedä millon ovat lisänneet mutta voipa olla että aimi ongelmat katoavat kun laittaa 0
![]()
Eikös noi ole controller optionseja, taidat kuitenkin hiirellä tähdätä?![]()
Laita windowssista kyseinen näyttö päänäytöksi: Työpöydällä oikeaa nappia, Display settings, klikkaat haluttua näyttöä(1, 2 tai 3), laita ruksi kohtaan "Make this my main display".Ei kellään olis tietoo kun mulla PUBG aukeaa väärälle näytölle? mulla on kolmen näytön setuppi ja pubg on ainut peli joka tekee tätä että aukasee pelin kakkosnäytölle. Jotta saan pelin päänäytölle niin pitää näytön asetuksesta disconnectata kaks muuta näyttöö että vain päänäyttö olisi käytössä.
Vähän puolierikoisia viiveitä pelissä.
Esim. hipfire ja ADS on täysin eriliaset viiveet?
Nyt taas alkanut kaatumaan peli urakalla. Eilen pelasin varmaan 20 solo peliä päivällä eikä kaatunut kertaakaan. Illalla sitten squadia ja kahdessa pelissä peräkkäin kaatui, jälkimmäisessä vielä 3 kertaa.
bad_modulea valittaa aina.
Häkkerikin tuli eilen vastaan.
Paska kuvan laatu mutta saa kyllä jotenkin selvää, ei äijä tiennyt missä oltiin ja silti yritti hillin läpi ampua. Ja tuo viimeinen 180 asteen kääntö ampumaan pellon laidalla olevaa äijää. Reportit lähti.
Kellään sitä inviteä IOn disco kannulle. Selasin sivuja 10 taakseppäin ainakin, pari inviä löysin mutta expired.
Kiitos jo etukäteen!
Juurikin samaa tulin huutelemaan.
Kiitokset.
Täällä on kansa nyt viikon sisään tullut reilusti noita bad_module kaatumisia, kun aikaisemmin en muista että ois paria kertaa koko aikana kaatunu...
Myös discord jostain syystä estää pelin käynnistymisen, peli jää vaan jumiin siihen aloitus ruutuun missä lukee nimi ja se dude siinä taustalla potta päässä postailee. Musat soi, mutta mitään ei tapahu. Discon kun ottaa pois päältä ja käynnistää nii ei mitään ongelmaa. Myöskään ei ongelmaa kun laittaa discon käyntiin kun peli on käynnissä.
Nyt taas alkanut kaatumaan peli urakalla. Eilen pelasin varmaan 20 solo peliä päivällä eikä kaatunut kertaakaan. Illalla sitten squadia ja kahdessa pelissä peräkkäin kaatui, jälkimmäisessä vielä 3 kertaa.
bad_modulea valittaa aina.
Häkkerikin tuli eilen vastaan.
Paska kuvan laatu mutta saa kyllä jotenkin selvää, ei äijä tiennyt missä oltiin ja silti yritti hillin läpi ampua. Ja tuo viimeinen 180 asteen kääntö ampumaan pellon laidalla olevaa äijää. Reportit lähti.
Ei ole overlay päällä..Koita disabloida Discordin overlay.
Koita disabloida Discordin overlay.
Laita windowssista kyseinen näyttö päänäytöksi: Työpöydällä oikeaa nappia, Display settings, klikkaat haluttua näyttöä(1, 2 tai 3), laita ruksi kohtaan "Make this my main display".
Tarkista vielä nvidia controlpanelista "Set up multiple displays" klikkaa tummanharmaalla pohjalla olevassa kohdassa haluttua näyttöä oikealla napilla ja paina "make primary". Siinä on tähti oikeassa yläreunassa, jos se on jo primary.
Mulla on kaks näyttöä eikä tätä ole tapahtunut, mutta twitchissä yhden striimaajan squadikaverilla peli siirtyi yhtäkkiä väärään näyttöön ja ratkaisuksi siihen auttoi väärän näytön kaapelin irroitus ja takaisin laitto. Peli hyppäsi ilmeisesti silloin oikeaan näyttöön.Nämä on jo valmiiksi kaikki laitettu. Eli näillä ei vaikutusta
Tuleeko kellään muulla aseiden spawnaus pienellä viiveellä?
Kuollut nyt pari kertaa siihen, etten itse näe asetta kyseisessä kohdassa mutta hetken päästä toinen pelaaja poimii sen maasta.
Tässä alempana havainnoillistava esimerkki muttei kuitenkaan nuin iso viive kuten tuossa videossa.
Kokeilin myös tätä kun olen aina kaikissa peleissä mitannut vain sen kuinka paljon hiirtä pitää liikuttaa sivuttain jotta pelaaja kääntyy 180 astetta. Ero on selvä, vaakasuuntaan 15 cm, ja pystysuuntaan silmämääräisesti arvioituna noin 3-4 cm enemmän. Senssin mittatikkuna minulla on aina peukalon kärjestä etusormen kärkeen.Noh tein itekki nyt vähän omaa epätieteellistä testausta niin en kyllä saanut mitenkään näkviin että olisi eri senssi.
Se kyllä tuntuu että senssi olisi pienempi kun hiirtä liikuttaa ylös ja alas vähä niinku joka pelissä.
Mutta kun sormimitalla about kokeilin mittailla niin kyllä se aika sama oli vaaka ja pysty suunnassa.
Mut tämä tosiaan tämmösellä ihan sormimittailulla hiirimatosta ja näytöstä jne.
Tuleeko kellään muulla aseiden spawnaus pienellä viiveellä?
Kuollut nyt pari kertaa siihen, etten itse näe asetta kyseisessä kohdassa mutta hetken päästä toinen pelaaja poimii sen maasta.
Tässä alempana havainnoillistava esimerkki muttei kuitenkaan nuin iso viive kuten tuossa videossa.
Mulla on kaks näyttöä eikä tätä ole tapahtunut, mutta twitchissä yhden striimaajan squadikaverilla peli siirtyi yhtäkkiä väärään näyttöön ja ratkaisuksi siihen auttoi väärän näytön kaapelin irroitus ja takaisin laitto. Peli hyppäsi ilmeisesti silloin oikeaan näyttöön.
Kokeilin myös tätä kun olen aina kaikissa peleissä mitannut vain sen kuinka paljon hiirtä pitää liikuttaa sivuttain jotta pelaaja kääntyy 180 astetta. Ero on selvä, vaakasuuntaan 15 cm, ja pystysuuntaan silmämääräisesti arvioituna noin 3-4 cm enemmän. Senssin mittatikkuna minulla on aina peukalon kärjestä etusormen kärkeen.
@Namelessi Oletko kokeillut vaihtaa pelin windowed moodiin ja sitten siirtää sen ikkunan päänäytölle. Sen jälkeen sen voi laittaa takaisin fullscreen tai mitä nyt käytätkin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.