Jos ne nyt vaikka korjais tuon varjolla liitämisen, niin kaikki ei tippuis samaan paikkaan ja suuremmalla todennäköisyydellä pelin puolivälissä olis enemmän porukkaa hengissä.
Miten kaikki tippuu saman paikkaan? Varjohan liitää sen ~2km.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos ne nyt vaikka korjais tuon varjolla liitämisen, niin kaikki ei tippuis samaan paikkaan ja suuremmalla todennäköisyydellä pelin puolivälissä olis enemmän porukkaa hengissä.
Tuntuu että se on enemmänkin pelaajien halusta mennä mähisemään alussa. Ymmärrän kyllä täysin koska on todella tylsää aina pelata varovaisesti.
Miten kaikki tippuu saman paikkaan? Varjohan liitää sen ~2km.
Miten kaikki tippuu saman paikkaan? Varjohan liitää sen ~2km.
Kyllähän tällä hetkellä pääsee huomattavasti lyhyemmän matkaa kuin ennen patch 1.0:aa.Viittasin lähinnä siihen, että joskus ennen 1.0 varjolla pääsi huomattavasti pidemmälle liitämään. Jossain kohtaa oli bugi, että sukeltaessa suoraan alas maksiminopeus oli 200km/h ja sitten kun sen korjasivat, niin liitäminen tuntui jossain määrin rikki verrattuna vanhaan. Esimerkiksi nyt kun varjon avaa, hahmo tippuu aavistuksen alaspäin ja tämäkin syö matkaa.
Oli ehkä vähän huonosti selitetty, mutta toivottavasti saa selvää.
Joo, toi 1.5 ruutua tuntuu olevan lähemmäs maksimi nykyään.Mielestäni se ei ole kyllä edelleenkään ongelma etteikö voisi hypätä syrjään jos haluaa vaan siitä että aika suuri osa joka tapauksessa hyppää johonkin koneen reittiä lähellä olevaan hotspottiin ja sieltä ei moni selviä ulos.
Mutta se on kyllä totta että aiemmin pääsi erangelissa helposti 2 ruutua kartassa vaikka varjon antoi avautua ihan lopussa. Nyt se on ehkä 1,5 ruutua.
Joo mutta kyllä hieman tuntuu, että midgame on nykyään aika hemmetin rauhallinen kun alussa kuolee nii hiivatisti jengiä ja sen jälkeen saa aika rauhassa ihmetellä sinne noin 30 parhaan joukkoon jolloin alue on tarpeeksi pieni, että alkaa väkisin kohtaamaan muita. Tiedä sitten johtuuko varjoista vai vain siitä, että jengi haluaa mennä alussa tappelee...
Olen jo itse huomannut pientä muutosta pelaamissani erissä parempaan suuntaan, vaikken tiedä onko pelaajien haussa edes mitään algoritmiä mikä etsisi pelaajia eri perustein kuin muilla. Pikku hiljaa porukka levittäytyy tasaisemmin pitkin karttaa, useammat eri paikat täyttyvät ja monia pieniäkin kyliä on usein koluttu läpi. Pelihän on parhaillaan kun porukkaa juoksee siellä täällä, eikä koko kartta olisi pääosin tyhjä ja parissa lentokoneen ohittamassa kompleksissa räiskitään täyspäiväisesti. Kun ollaan levittäydytty, niin koko pelin keston aikana tulee tilanteita jatkuvasti matkan varrella.
Fakta on että noihin komplekseihin kuolee lähes heti ja vain pari selviää, joten siihenkin porukka alkaa kyllästyä ja pelaamaan eri tavalla. Sitten on sekin fakta, kun peli on kuuluisa, että moni tulee vaan testaamaan, pelaa miten sattuu ja nyt tämän vuoden puolella ainakin toivon mukaan jonezeit sun muut vaihtavat peliä, niin jälelle jää sitä fiksumpaa porukkaa pelailemaan. Jos tahtoo räiskiä välittömästi ja antaa asen laulaa lähes tauotta, niin kannattaa ennemmin katsoa Titanfall 2 suuntaan, mikä tarjoaa tähän erinomaiset puitteet.
No, eipä tuota tartte kuin kerran hypätä pecadoon / lähelle niin tajuaa miksi sitä jengiä ei midgamessa juuri ole. Ite olen kovasti ihmetellyt mikä siinä viehättää, kun ei siellä "voittaneilla" ole mitään kovin ihmeellistä loottiakaan ollut. Kai se vaan on adhd-räiskijöiden tapa. Tosin pakko sanoa, että itselle miramarissa rauhaisien "perusloottipaikkojen" löytäminen on ollut / on vieläkin vaikeampaa kuin erangelissa.
Titanfall 2 on ihan ADHD räimettä PUBGiin verrattuna. Tällä hetkellä ei oikein löydy muuta semirealistista räiskintää, jossa pelaajamäärät olisi sellaiset että peliseuraa löytyy nappia painamalla heti. Battlefield 1 on ehkä lähin, mutta siitä puuttuu moderni aseporno, joka on monelle tärkeää.
Miramarin "ongelma" on omasta mielestä siinä, että välimatkat ovat todella pitkiä. Käytännössä kaikki lootti on saatava sieltä mihin alkujaan laskeutuu. Pecadossa saa kyllä aina rähistä jos on yhtään lentoradan läheisyydessä, mutta sieltä aika käypäset setit saa haalittua jos voittaa. Myönnän kyllä, että harvoin tulee tuonne hypättyä, lähinnä koska meidän squad-peleissä pelaajien taitotasoerot on niin suuria, että siellä vähänkään huonommat sulaa heti alussa ja siinä meinaa heilläkin vähän motivaatio mennä pelaamiseen.
Oh god please no. Muutenkin käynyt peli jo tosi tylsäksi kun on vaan 100 pelaajaa, niin miettii sit mitä se olis jos pelaajia ois vielä vähemmän...Ehkä jos mappia pienentäis todella rajusti niin toi 64 riittäis.
BF4 löytyy vielä vaikka kuin paljon pelaajia Ja on se paljon paremman näkönen peli kuin PUBG ja nettikoodi on 100 kertaa parempi. Mutta siinä taas ei oo sitä jotain mitä PUBGista löytyy.
Battlefield battle royale ois niin
Juuri näin. Eihän se vaatisi mitään muuta kuin ekan ringin heti kun kone on ilmassa, ja instagibbiä jos jalat osuu tämän eka ringin ulkopuolelle. Ei porukka lähtis edes loottailemaan sinne ns. hevonvittuun.64 pelaajaa/peli ja kartalla on heti pelin alussa randomilla ympyrä(vaikkapa 5-6km halkaisijaltaan) jonne ainoastaan voi hypätä koneesta. Siitä sitten ihan normisti eteenpäin.
Problem solved
Kolmannesta kartasta mainitut asiat sisältää myös lumisen vuoren.Jos vielä seuraava kenttä olis sitte winter henkinen.
Alunperin puhuttiin aavikosta ja tundrasta, ja kieltämättä se lumirata kuulostaisi ihan luontevalta vaihtoehdolta. Tosin jos on lumista vuorta ja vehreää rantaa, niin alkaa kuulostaa vähän venäjän talviolympialaisilta.Kolmannesta kartasta mainitut asiat sisältää myös lumisen vuoren.
Tosin kartalla on sitten ihan lämmintä rannikkoa myös.
Tiedä sitten kuinka kutinsa pitää, kun jutut tuosta kartasta oli samaan aikaan ekojen Miramar detaljien kanssa.
Tuolla wikissä näemmä koostettu tähän mennessä valunutta infoa: Map 3
Tosin kelpaisi kyllä myös ihan kokonaan talveen sijoittuva mappi.
Map preference valintaan yhdistettynä oliskin mukava kun on vihreä, ruskea, ja valkoinen kartta.
Ennen pelaamista voisi sitten säätää jopa vaatteita sen mukaan mitä aikoo valita.
Tulisipa mahdollisuus edes preferoida karttaa jo pian, joinain iltoina alkaa palaa käpy kun nykysellään 50:50 randomilla tulee se Miramar 5 kertaa putkeen.
Ihmetyttää miten olen niin huono ampumaan pelissä. Kuolen 8/10 kohtaamisessa. Monesti ollut kyykyssä jossain yllätyspaikassa kulman takaa ja sit vihu juoksee siihen ja lataa sarjan päähän/yläruumiiseen kun itse nappi pohjassa ehdin pari kutia ampua sinnepäin.
En kanssa välillä ymmärrä miten porukka ampuu liikkeestä, välillä ads:n kanssa, välillä ilman ja jumalauta osuu suurimman osan kudeistaan. Itsellä 90% kudeista ei löydä kohteeseen jos liikahtaa hiemankin ampuessa
Paikaltaan ampuvaan on huomattavasti helpompi osua liikkeestä kuin toisinpäin, eli liikkuvaan maaliin on vaikeampi osua paikaltaan. Tuo tuntuu olevan omissa kaveriporukan squadeissakin ei-niin-kokeneiden pelaajien ongelma kun he pysyvät paikallaan. Toki aseen hallinta on helpompaa paikaltaan ja kyykystä rekyylin muodossa, mutta vastaavasti vastustajan on paljon helpompi osua sinuun. Sitten jotkut FPS-konkarit ovat vain käsi-silmä-koordinaatioltaan todella hyviä.
En muuten ymmärrä, miten on mahdollista pelin päävalikkoon UI-bugi, että osa kirjaimista häviää... siis minulla on useammin kuin kerran käynyt sitä, että jostain syystä päävalikosta ja menuista on hävinnyt kaikki tietyt kirjaimet, yleensä "p" tai "n". Että " lay solo alone in first- erson ers ective". Ja sitten nikkini on "mu is", kun pitäisi olla "mupis".
Laiskaa koodausta tai ei, monet pelit käyttävät nettisivua menuna.Ottaen huomioon että päävalikko on nettisivu, kaikki on mahdollista. Aneemista, laiskaa koodausta on meikäläisen veikkaus.
eikä tuossa miramarissakaan ole mitään muuta järkevää mestaa kuin pecado niin sinne tulee hypättyä
Oli kyllä oikein mukavat kanat putkeen. Itse olen myös pienellä kokemuksella todennut etten jaksa keskittyä lootin etsimiseen koko ajan. Alussa hyppää kohtalaisen suosittuun paikkaan, ottaa tapoista tarvittavat kamat ja keskittyy enemmän alueen pelaamiseen. Näin harvemmin tulee yllätetyksi kun aukealla juoksee kiireessä uudelle alueelle vaan saa mielummin itse lahdata porukkaa sinne alueen ulkopuolelle. Squadi matseissa mielestäni myös ensisijaisen tärkeää on tietysti kommunikointi selkeillä suunnilla sekä se ettei yritä hakea yksin tilanteita vaan pusketaan aina vähintään pareittain tai koko joukolla. Jää sitten aina ne revaus mahdollisuudet ja helpommin voittaa 2v1 tilanteita.Tänään squadille kahdet kanat putkeen techbbs kannulla. Kyllä jos sopivat jampat osuu squadiin niin taso on aika kolvaa. Itse pitkällä kynäritaustalla tykkään lähteä alkumähinöihin lähes järjestään eikä tuossa miramarissakaan ole mitään muuta järkevää mestaa kuin pecado niin sinne tulee hypättyä ihan viihdyttävä peli vaikka ongelmia onkin.