Onko tuo siis ku itse ajat, vai kyydissä istujana?Noi autot kyllä melkoisia saippuakoteloita. Ja ensimmäisestä persuunasta ku ajelee välillä niin ei näy ku taivasta tai maata, ois kiva nähä välillä horisonttia että mihin menee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuo siis ku itse ajat, vai kyydissä istujana?Noi autot kyllä melkoisia saippuakoteloita. Ja ensimmäisestä persuunasta ku ajelee välillä niin ei näy ku taivasta tai maata, ois kiva nähä välillä horisonttia että mihin menee
Tarkoittaa sitä että kun tuolla maastossa ajelee ja pelkkää töyssyä tuo aavikko niin auton keula osoittaa ylös tai alas.Onko tuo siis ku itse ajat, vai kyydissä istujana?
Aja tietä pitkin ni näät eteenpäin kokoajan.Tarkoittaa sitä että kun tuolla maastossa ajelee ja pelkkää töyssyä tuo aavikko niin auton keula osoittaa ylös tai alas.
Saisivat vähän rauhoittaa tuota, emmä sitä autoa sieltä kaukaa ottanu että kävelyvauhtia ajelen kohti rinkiä vaan nappi laudassa karkuun zonea ja ampuvia vihuja.
Kolmannessa persoonassahan tuota ongelmaa ei ole koska voit korjata hiirellä.
Tää hyvä neuvo jos pitää mennä pohjoiseen mutta tie ei. Kierrä jostain kaukaa ja vietä ringin ulkopuolella se pari minuuttia maisemia katsellen.Aja tietä pitkin ni näät eteenpäin kokoajan.
Onko tuo siis ku itse ajat, vai kyydissä istujana?
Ite en miramarissa oikee nauti autolla ajamisesta. Ainuut ku pitää liikkuu monen kilometrin päästä alueen reunalle, mut sillonki mieluummi ajelen sinisen kautta teitä pitkin. Moottoripyörällä pääsee joka paikassa, ja sitä haen aina.Ajajana kyllä näkee hirveän vähän ulos, jos vähänkään tulee ylä tai alamäkeä niin ei näe mitään, tai jos kokeilet katsoa sivulle niin siinä on sopivasti se palkki edessä.
Tuntuu että istuinpaikka laitettu liian taakse autoissa.
Itsellä tuo vanhempi ajuri laski fps:ää 10-20fps ja heti asennuksen jälkeen tuli useamman kerran bad module -virhettä. Asensin viimeisimmät ajurit ja fps taas tutuissa lukemissa (100-120) eikä mitään virheitä tule. Fps droppaa kyllä hetkellisesti 80 kieppeille isommissa kaupungeissa. Korttina MSI 1080 ja asetukset:
-Screen scale : 120
-AA : ultra
-PP : high
-Shadows : low
-Texture : medium
-Effects : very low
-Foliage : very low
Ei kait tuo minusta ole tarkoituskaan että autoilu maastossa olisi helppo tai edes järkevää. Erangelissa vähän liiankin helppoa imo.
Itse tunkkasin sitä ylös, ja tuntuu ettei juuri ollut vaikutusta pyörivyyden kantilta. Tosin kuva on melko hurjasti terävämpi.Tuo PP on sitten todella raskas ja vie paljon tehoja. Mielestäni turha. Samoin Screen scale vie tehoja.
Nyt kun lukee juttuja FPS dropeista, ja serverien probleemista, niin mulla varmaan ihan hirvee munkki ollut ehkä viimeiset 2 viikkoa.
Pelannut nyt sen ajan varsin aktiivisesti, ja tuntuu ettei ole mitään ongelmia.
Jopa perinteistä (myös itseni kokemaa) alkurundin serverilagia ei tunnu olevan.
FPS droppeja en edes muista, ja on uusimmat Nvidiat.
*koputtaa puuta*
Eikä tarkoitus ole tulla keulimaan miten itsellä toimii hyvin, tai että puolustaisin hampaat irvessä lähes-EA pelia. Kunhan vaan ajattelin mainita, että myös näitä pitkälti ongelmattomia tapauksia on olemassa.
Kerran kaatui siihen bad module, joskus ehkä reilu viikko sitten tjsp.
Niin, ja pakko sanoa että nyt kun on taas aktivoitunut pelin parissa, niin tähän kyllä jää melkoisesti koukkuun....
Eikö noita hiton kiinalaisia saada pidettyä omalla servullla.
Kiva kuolla duona jollekki shanglahongille ku ajaa maasturilla ns täysäriä ja tämä kiinansankari ampuu molepia karrilla päähän.
Samalla mantereellahan sinä olet heidän kanssaan jos Suomessa asut.
E. näköjään muokkasit ilmaustasi. Itse en jaksa.
Säätää millä resoluutiolla peli renderöidään. 100 tarkoittaa että samalla kuin sun näyttösi. Laskemalla voit pelata peliä pienemmällä resolla, jos tökkii pahasti.Mitä tuo screen scale käytännössä tekee?
Eikö noita hiton kiinalaisia saada pidettyä omalla servullla.
Kiva kuolla duona jollekki shanglahongille ku ajaa maasturilla ns täysäriä ja tämä kiinansankari ampuu molepia karrilla päähän.
Region lock ei ole tulossa, mutta tosiaan pingirajaa tutkitaan.Juh, kirjoitin eriä mitä ajattelin.
Pingirajakin tuon varmaan poistaisi.
Mitä tuo screen scale käytännössä tekee?
Voi olla pingi, mutta voi olla yhtenä tekijänä myös se ettei death cam ole aidosti 1:1 replay tilateesta. Se kun on uudestaan laskettu datasta, eikä siinä voida simuloida oikein juurikin viiveitä yms.Oisko pingillä osuutta asiaan kun vetää lippaallisen kaverin rintaan ja deathcamissa yksikään osuma ei rekisteröidy vai onko kyseessä pahamainen haxori?
200% (upscale) fullHD:stä on vasta 2k, mutta eikös menun kautta maksimi ole 120%? Saako jostain inistä puukotettua suuremmaksi tätä?Jos esim pelaat 1080p resolla ja laitat 200% scalen niin se reso oikeasti on 4k reso.
Tässä alhaalla 1440p 150% scalella eli 4k, huomaa hyvin esim tuosta lentokoneen perästä ettei ole yhtään mitään sahalaitoja tai muuta, vaan täysin smooth.
Tämä taas auttaa siinä vihujen spottaamisessa kun ei "pixelit juokse" ruudulla vaan ainoastaan oikea vihujen liike näkyy.
![]()
200% (upscale) fullHD:stä on vasta 2k, mutta eikös menun kautta maksimi ole 120%? Saako jostain inistä puukotettua suuremmaksi tätä?
Solo vai duo/squad? Mietin vaan että duo/squad tapauksissa voi joku kaverin rank nostaa pelin tasoa.Välillä kyllä niin jäätäviä ampumisia tulee vihollisilta, että mietityttää toimiiko tässä Matchmaking ollenkaan. Mun ei pitäis joutua samaan peliin äijien kanssa jotka napsuttaa sarjalla headshotteja 1 sekunnin kuluttua kohtaamisesta.
Joo, sillä laitoinkin ton upscale sulkuihin, koska periaatteessahan toi 100% voi tarkoittaa jo kahta eri resoa. Resolution scale 100% tai resolution upscale 100%, joista jälkimmäinen tarkoittais siis 200% lähtötilanteesta. En ole koskaan tonne nvidian asetuksiin edes kurkannut, niin en nyt äkkiseltään osaa sanoa mitään tosta DSR:stä.Jos tuplataan vaaka ja pystysuuntainen reso:
1920-->3840
1080-->2160
Kyllä se aika 4K:lta vaikuttaa. Toki se käytännössä nelinkertaistaa pikseleiden määrän. Ainakin DSR:stä puhuttaessa 200% 1080p:stä tarkoittaa nimenomaan tuota eikä sitä että pikseleiden määrä vaan kaksinkertaistettaisi.
Varmaan käyttänyt vastaavaa nvidian ajureista löytyvää DSR:ää tai ehkä ini filestä voi nostaa yli 120%
Niin, toki 4K on sama kuin 4x 1080p (siis pikselit), mutta oletettavasti resolution scale siis tarkoittaa pysty- ja vaakasuunnan kerronnaista. Silloin 200% = 4K.
Solo vai duo/squad? Mietin vaan että duo/squad tapauksissa voi joku kaverin rank nostaa pelin tasoa.
Tosin kyllä tuota samaa on soolossakin tullut vastaan.
Voisiko olla että jollain kovalla pelaajalla menee putkeen pelejä penkin alle josta seuraa rankka tiputus niiden rankissa, ja siten saat sitten omalla alemmalla tasolla vastaan kovempia pelaajia?
Toisaalta vaikka itsekin oon surkea pelaaja, joskus se vaan napsuu todella hyvin munkilla...
Joo, sillä laitoinkin ton upscale sulkuihin, koska periaatteessahan toi 100% voi tarkoittaa jo kahta eri resoa. Resolution scale 100% tai resolution upscale 100%, joista jälkimmäinen tarkoittais siis 200% lähtötilanteesta. En ole koskaan tonne nvidian asetuksiin edes kurkannut, niin en nyt äkkiseltään osaa sanoa mitään tosta DSR:stä.
Sillä logiikalla 200% upscalea on kyllä 4k, vaikka resoluutio onkin nelinkertaistunut.
Jep. Tosin omat aivot kyllä nyrjähtää edelleen tästä 200% = 400% laskutavasta.Niin no itse ymmärtäisin juuri tuolla tavalla että 100%=1(x)=sama reso kuin asetettu ja 200%=2x. Ja PUBGin asetuksissa 100 tarkoittaa juuri sitä 1:1
Samalla logiikalla tuo DSR toimii että rendaa enemmän pikseleitä kuin näytön maksimireso ja downscalaa sen.
Itse oon ehkä n. 300h aikana alottamisesta saanut dinnereitä joku viitisen soolossa ja pari squadissa ja kaikki tuli pelituntien aika loppuvaiheilla eli taitoa alkaa löytymään vasta. Lienen siis rankeissa aika alhaalla vielä. Silti nyt on alkanut löytyä tatsia noilla helpommilla aseilla kuten M4 ja yllättävässä kohtaamisessa sarja lähtee kynäritaustalla nopeasti. Nyt kun sattuu osumaankin ja osaa ampua niin ymmärrettäväähän se on, että vastustajasta, kuten sinusta voi tuntua siltä että pro-pelaajia tulee vastaan vaikkei niin olekaan. Pitää muistaa, että pelaajia on kuitenkin 100 niin aika todennäkösesti sieltä löytyy kovempia pelaajia/pelaajia joilla on parempi päivä, paremmat kamat, parempi tuuri siinä 1vs1 kohtaamisessa.Ihan soolossa. Ite kun räimin yleensä aika sinne päin. Välillä onkin hauskaa kun tulee yhtä huonoja ampujia vastaan ja tulitaistelut kestää enemmän kuin sen 2 sekkaa.
Ite oon miettinyt, että nää superampujat voi vaan olla sellaisia, jotka pelaa tosi aggressiivisesti, hyppää aina hotstpottiin jne. Silloinhan ne ei yleensä kovin korkeille rankeille pääse, vaikka tappoja tuleekin.
Siinä mielessä tuon matchmakingin pitäisi ehdottomasti kyllä matchata keskimääräisten tappojen, eikä niinkään rankkien mukaan (en tiedä siis miten tuo matchmaking toimii). Chicken Dinnerinhän voi tässä pelissä teoriassa saada ampumatta laukaustakaan, mutta kymmentä tappoa matsissa ei.
Itse oon ehkä n. 300h aikana alottamisesta saanut dinnereitä joku viitisen soolossa ja pari squadissa ja kaikki tuli pelituntien aika loppuvaiheilla eli taitoa alkaa löytymään vasta. Lienen siis rankeissa aika alhaalla vielä. Silti nyt on alkanut löytyä tatsia noilla helpommilla aseilla kuten M4 ja yllättävässä kohtaamisessa sarja lähtee kynäritaustalla nopeasti. Nyt kun sattuu osumaankin ja osaa ampua niin ymmärrettäväähän se on, että vastustajasta, kuten sinusta voi tuntua siltä että pro-pelaajia tulee vastaan vaikkei niin olekaan. Pitää muistaa, että pelaajia on kuitenkin 100 niin aika todennäkösesti sieltä löytyy kovempia pelaajia/pelaajia joilla on parempi päivä, paremmat kamat, parempi tuuri siinä 1vs1 kohtaamisessa.
Tokihan rankki ei kuvasta täysin taitoa, kuten itse sanoitkin, esim mä saan ehkä n. 6 tappoa per solo peli keskimäärin, mutta voitan harvakseltaan. Jokainen kohtaaminen on kuitenkin vähän niinkuin tuplaamista peliautomaatissa eli oletettavasti mitä enemmän kohtaat sitä pienempi todennäköisyys päästä päätyyn. Kuolen aiemmin eikä rankissa heijastu tapot siinä missä jonkun jatkuvat top10 sijotukset.
Summa summarum, ei oikein voi sanoa ootko päätyny tosi kovien vai hyvien ampujien mut huonojen voittajien tms joukkoon. Kannattaa itekin harrastaa tossa vaiheessa hyppäämistä ruuhkasiin paikkoihin niin sun rankissa heijastuu samoin ja pääset treenaa ampumista.
Jos vastustaja esim näkee sut aiemmin, kuulee sut aiemmin ja ehtii reagoida aiemmin, jos sillä on m4 täysillä kamoilla ja etäisyyttä vähän niin ei siinä paljoa kauempaa mee. Tossa pelissä mul meni kauan et alko kehittyä se sellanen pelinlukutaito ja siinä saa sitä etulyöntiasemaa. Oma heikkous taas on sniputus niin long rangella otan taidossa turpaan -> ei tuu paljoa voittoja.Joo mutta en mä silti ymmärrä sitä, että kuolen alle sekunnissa siitä kun toinen avaa tulen vaikka on 2. levelin armorit ja kypärä päällä. Itse saa siinä vaiheessa tuurilla toisen piikille ja yhden laukauksen lähtemään.
Joo mutta en mä silti ymmärrä sitä, että kuolen alle sekunnissa siitä kun toinen avaa tulen vaikka on 2. levelin armorit ja kypärä päällä. Itse saa siinä vaiheessa tuurilla toisen piikille ja yhden laukauksen lähtemään.
Pelaatko ensinmäistä vai kolmatta persoonaa?
Kolmannessa persoonassa vihu on voinut spotata sinut jo paljon aikaisemmin ja kerinnyt valmistautumaan.
Uutta videota! Feedbackki taas tervetullutta!
Ai kappas, en tiennytkään että tuo pumppu ja 2-piippuinen tekevät saman verran damagea. Olen ollut aina siinä uskossa että 2-piippuinen on tehokkaampi.
Ps. Ja mitäs hittoa, P18C pistoolilla tappo vaatii 3 pääosumaa vaikka ei olisi edes kypärää?!![]()
En kyllä muista että karkki olisi missään vaiheessa lvl 3 kypärän läpi tappanut ykkösellä, en kyllä kovin montaa kuukautta ole pelannutkaan että jossain välissä on voinut muuttua. M24:stä en tiedä onko sitä muutettu, mutta mielestäni sekään ei ole kolmosen potan läpi tappanut suoraan.Ja taulukon mukaan Kar98 ja M24 ei enää tapa yhdellä päälaukauksella jos on lvl3 kypärä, milloinkas tämäkin on muuttunut?![]()
KiitosTätä kun katsoo niin ei voi muuta kuin ihastella. Täytyy varmaan palata leikkiin figuilla ja pelaileen strategiapelejä![]()
En kyllä muista että karkki olisi missään vaiheessa lvl 3 kypärän läpi tappanut ykkösellä, en kyllä kovin montaa kuukautta ole pelannutkaan että jossain välissä on voinut muuttua. M24:stä en tiedä onko sitä muutettu, mutta mielestäni sekään ei ole kolmosen potan läpi tappanut suoraan.
Voisin melkein syyttää nettikoodia tästä. Sen verran tullut refleksihippoja tässä vuosien varrella pelattua ja muiden pelaamista katseltua, että vaikea uskoa näiden pelin kautta välittyvien reaktioaikojen olevan ihan totuudenmukaisia (kun siis vertaa siihen, minkälaisen kuvan toisten ihmisten reflekseistä on muita pelejä pelaamalla saanut). Kovin moni noista 1v1 f2f kuolemista jättää suun auki ja "miten vitussa se muka ehti saada mut hengiltä ennen kuin itse kuoli" -fiiliksen, kun yleensä muissa peleissä nuo kohtaamistaistelut päättyy omaksi eduksi.Joo mutta en mä silti ymmärrä sitä, että kuolen alle sekunnissa siitä kun toinen avaa tulen vaikka on 2. levelin armorit ja kypärä päällä. Itse saa siinä vaiheessa tuurilla toisen piikille ja yhden laukauksen lähtemään.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.