- Liittynyt
- 25.10.2016
- Viestejä
- 1 922
Uutta videota! Feedbackki taas tervetullutta!
Tätä kun katsoo niin ei voi muuta kuin ihastella. Täytyy varmaan palata leikkiin figuilla ja pelaileen strategiapelejä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uutta videota! Feedbackki taas tervetullutta!
Ai kappas, en tiennytkään että tuo pumppu ja 2-piippuinen tekevät saman verran damagea. Olen ollut aina siinä uskossa että 2-piippuinen on tehokkaampi.
Ps. Ja mitäs hittoa, P18C pistoolilla tappo vaatii 3 pääosumaa vaikka ei olisi edes kypärää?!
En kyllä muista että karkki olisi missään vaiheessa lvl 3 kypärän läpi tappanut ykkösellä, en kyllä kovin montaa kuukautta ole pelannutkaan että jossain välissä on voinut muuttua. M24:stä en tiedä onko sitä muutettu, mutta mielestäni sekään ei ole kolmosen potan läpi tappanut suoraan.Ja taulukon mukaan Kar98 ja M24 ei enää tapa yhdellä päälaukauksella jos on lvl3 kypärä, milloinkas tämäkin on muuttunut?
KiitosTätä kun katsoo niin ei voi muuta kuin ihastella. Täytyy varmaan palata leikkiin figuilla ja pelaileen strategiapelejä
En kyllä muista että karkki olisi missään vaiheessa lvl 3 kypärän läpi tappanut ykkösellä, en kyllä kovin montaa kuukautta ole pelannutkaan että jossain välissä on voinut muuttua. M24:stä en tiedä onko sitä muutettu, mutta mielestäni sekään ei ole kolmosen potan läpi tappanut suoraan.
Voisin melkein syyttää nettikoodia tästä. Sen verran tullut refleksihippoja tässä vuosien varrella pelattua ja muiden pelaamista katseltua, että vaikea uskoa näiden pelin kautta välittyvien reaktioaikojen olevan ihan totuudenmukaisia (kun siis vertaa siihen, minkälaisen kuvan toisten ihmisten reflekseistä on muita pelejä pelaamalla saanut). Kovin moni noista 1v1 f2f kuolemista jättää suun auki ja "miten vitussa se muka ehti saada mut hengiltä ennen kuin itse kuoli" -fiiliksen, kun yleensä muissa peleissä nuo kohtaamistaistelut päättyy omaksi eduksi.Joo mutta en mä silti ymmärrä sitä, että kuolen alle sekunnissa siitä kun toinen avaa tulen vaikka on 2. levelin armorit ja kypärä päällä. Itse saa siinä vaiheessa tuurilla toisen piikille ja yhden laukauksen lähtemään.
jos potta on olemassa se suojaa yhtälailla kuin ehjäkin. Hajoaa vaan alta kun durability, eli kenties kestävyys suomeksi, tippuu nollaan.
Karri ainakin tappoi kerralla silloin kun aloitin tätä pelaamaan, oliskohan loka-marraskuussa. Tämä selittääkin monta saamatta jäänyttä tappoa, kun olen ollut ihan varma että kyllä se päähän piti osua....
Nonni, itse olen mennyt ihan noiden armorien näyttämien arvojen perusteella. Eli siis heivaan korkeamman levelin potan, jos tuoreessa alemmassa isompi arvo.
Mikä siinä vestin tai potan näyttämässä arvossa sitten on pointtina, se on vain itse tavaran hela? Onko sen tavaran hela sitten 1:1 damage numeroihin, vai joku ihan oma skaalansa?
Ei kannata liikaa miettiä. Isompilevelinen tuote vähentää osumadamagea ukolle enemmän. Nyrkkisääntönä siis voi ajatella että parempi kypärä kunnosta riippumatta, koska parempi kun voi ottaa kovemmastakin pyssystä pääosumaa kuolematta ja menettää kypärä kuin saada tuoreempi kypärä mutta kuolla silti laakista. Liiveissä @laquel on oikeessa että kannattaa vaihtaa joku yli 70% hittiä ottaneet kolmosen liivit kakkosiin koska bodyshotteja vaaditaan useempi. Ykkösiin en late gamessa vaihtais risoista kakkosistakaan koska sit alkaa taas tulla kipeetä.Nyt ymmärrän kyllä tuon idean, että damage reduction on sama riippumatta armorin kunnosta.
Kiinnostaa lähinnä miten se armorin durability sitten laskee. Onko siis eri tason armorien durabilityt eri arvoisia, vai onko ne 1:1 otettuun damageen. Ukon ottama damage on sitten vissiin suoraan armorin antaman damage reductionin yli menevä osa.
Ottaako level 3 potta (230 durability) esim. 250 damagesta vastaan täydet durabilityt eli 230 (ja siten hajoaa laakista) mutta samalla se vähentää 250:sta 55% eli damagea tulisi ukolle 135. Joka toki sitten tappaisi.
Lähinnä laskukaavaa mietin. Tuolta Google Sheets se kai selviäisi.
Juu, noin se menee.Oiskohan mennyt niin, että panssari vähentää ja absorboi tietyn prosenttiosuuden lämästä. Sadan pinnan laakista melonikypärä imee 33 ja ukko 67 (plus pärstäkertoimet).
Juu, noin se menee.
Tarkemmat arvot tossa, eli prosentit on lämä mitä ukko ottaa. Alla sitten durabilityt. Täällä koko taulukko.
Mietin vain sitä miten ne menee rikki.
Eli tavallaan missä kohtaa ehkä kannattaa vaihtaa. Koska aina 1 durability pisteeseen asti toi lämän vähennys on yhtä iso.
Uutta videota! Feedbackki taas tervetullutta!
Seuraavaksi otan kyllä videolle. Eli siis näiden riisiviljelijöiden tähtäin vaan yhtäkkiä teleporttaa suoraan pelaajaan. NotHacksJustSomeRiceOtappa vähän videota talteen niistö selvistä koodeista, kiinnostaisi katella. Itelle ei oo kuin pari epäilyttävää tullut vastaan, tosin ei oo kyllä liiemmin näkyny linglonggejakaan
Kiitos!Helvetin asiallista toimintaa!!!!!!
Teinpäs tuossa vähän tutkimusta hiiren liikkeistä, ja keskiarvo x- ja y-akselin senssien (varmaan väärä termi tässä kohtaa) suhteesta oli aika tasan 0,7. Eli hiirtä pitää liikuttaa vaakasuunnassa 70% siitä mitä pystysuunnassa, jotta tähtäin liikkuu yhtä pitkän matkan pystyyn ja sivulle. Logitechilla ainakin pystyy softasta säätämään x- ja y-akselin dpi:t erikseen, pelaillut nyt muutaman pelin x-700 ja y-1000 -dpi:llä (pelistä general sensitivityä muutettu saman verran vastakkaiseen suuntaan kuin tuo x-akselin dpi:n prosentuaalinen muutos alkuperäisestä dpi:stä, tiedä sitten, miten lineaarinen tuo pelin oma herkkyydensäätö on) ja tuntuu kyllä huomattavasti paremmalta omaan käteen.
Toki jos on pelannut pitemmän aikaa pelkkää pubgia, niin todennäköisesti uponnut jo lihasmuistiin tuo epäsuhta, eikä kannata turhan päiten mennä säätämään. Itsellä kyllä tökkii, kun enemmän tulee muita räiskintöjä pelattua.
Mittasin siten, että jätin kahden samankorkuisen hiirimaton väliin naftin viivoittimenlevyisen raon, viritin hiiren (sensorin) raon päälle paikalleen liimapuristimella ja liikuttelin hiirimattoa inauksen verran ohuempaa viivoitinta edes takasin sensorin alla. Koitin myös saada sensorin kursorin liikkeen perusteella mahdollisimman hyvin linjaan (tai suoraan kulmaan vaakaherkkyyttä mitatessa) viivoittimen liikkeen suhteen. Sitten toisella hiirellä ohjaten etsin pelistä kuution mallisen laatikon ja mittailin, paljonko viivoitinta pitää liikuttaa, jotta tähtäin liikkuu yhden laatikon särmän verran pystyyn tai sivulle. Laskin sitten matkojen keskiarvojen (millin parin heittoja suuntaan ja toiseen, kun mittalaitteisto tosiaan viivoitin ja oma silmä) suhteen, ja lopputulos oli ~0,698.
Seuraavaksi otan kyllä videolle. Eli siis näiden riisiviljelijöiden tähtäin vaan yhtäkkiä teleporttaa suoraan pelaajaan. NotHacksJustSomeRice
Pudota inventorystä jotain isompaa, esim pari täyttä stackia luoteja, pura aseen lisärit inventoryyn, uus ase, kamat takas kii ja sit tiputetut kamat maasta. Voi olla vähä nopeempaa.Onko tuohon aseen purkamiseen mitään nopeata keinoa?
Eli jos haluaa vaihtaa asetta, niin oon maahan tiputellut lisärit ja siitä noukkinu kun yleensä ne ei mahdu reppuun.
ei mun kannata raahata 200+ kpl 7.62 mukana. Bandageja myös helposti kertyy liikaa mukaan, 4 first aidia ja 25 bandagea on vähän overkill jo.
Sain jo kerran bannit kun postasin tänne videon youtubesta. Huvittavaa noissa on et jengi maksaa rahaa noista Ja ei ole vaikea kuvitella kiinalaisessa kulttuurissa pelissä koodaamisen olevan aivan normaalia toimintaa. Tälläistä nettipelaaminen on aina ollut tietokoneella. Parhaista näyttelijöistä et pysty sanomaan että huijaavat.Otappa vähän videota talteen niistö selvistä koodeista, kiinnostaisi katella. Itelle ei oo kuin pari epäilyttävää tullut vastaan, tosin ei oo kyllä liiemmin näkyny linglonggejakaan
Wall hack on ehkä hyödyllisin hackki ja ihan kuuluisat striimaajatkin on noita käyttäneet jäämättä kiinni.Onko replay päällä? Sieltä ainaki selvä hack näkyy
Teinpäs tuossa vähän tutkimusta hiiren liikkeistä, ja keskiarvo x- ja y-akselin senssien (varmaan väärä termi tässä kohtaa) suhteesta oli aika tasan 0,7. Eli hiirtä pitää liikuttaa vaakasuunnassa 70% siitä mitä pystysuunnassa, jotta tähtäin liikkuu yhtä pitkän matkan pystyyn ja sivulle. Logitechilla ainakin pystyy softasta säätämään x- ja y-akselin dpi:t erikseen, pelaillut nyt muutaman pelin x-700 ja y-1000 -dpi:llä (pelistä general sensitivityä muutettu saman verran vastakkaiseen suuntaan kuin tuo x-akselin dpi:n prosentuaalinen muutos alkuperäisestä dpi:stä, tiedä sitten, miten lineaarinen tuo pelin oma herkkyydensäätö on) ja tuntuu kyllä huomattavasti paremmalta omaan käteen.
Toki jos on pelannut pitemmän aikaa pelkkää pubgia, niin todennäköisesti uponnut jo lihasmuistiin tuo epäsuhta, eikä kannata turhan päiten mennä säätämään. Itsellä kyllä tökkii, kun enemmän tulee muita räiskintöjä pelattua.
Mittasin siten, että jätin kahden samankorkuisen hiirimaton väliin naftin viivoittimenlevyisen raon, viritin hiiren (sensorin) raon päälle paikalleen liimapuristimella ja liikuttelin hiirimattoa inauksen verran ohuempaa viivoitinta edes takasin sensorin alla. Koitin myös saada sensorin kursorin liikkeen perusteella mahdollisimman hyvin linjaan (tai suoraan kulmaan vaakaherkkyyttä mitatessa) viivoittimen liikkeen suhteen. Sitten toisella hiirellä ohjaten etsin pelistä kuution mallisen laatikon ja mittailin, paljonko viivoitinta pitää liikuttaa, jotta tähtäin liikkuu yhden laatikon särmän verran pystyyn tai sivulle. Laskin sitten matkojen keskiarvojen (millin parin heittoja suuntaan ja toiseen, kun mittalaitteisto tosiaan viivoitin ja oma silmä) suhteen, ja lopputulos oli ~0,698.
Eli mitkä numerot tohon logitechiin pitäis laittaa jos mulla nyt normi on 800 dpi?
Joko
X:560 Y:800
tai
X:800 Y:1142,85... (tai vaikka se 700 ja 1000)
näin mun logiikan mukaan
X siis vaaka ja Y pysty jos se oli vielä epäselvä tai ilmaistu logitechin softassa jotenkin toisin