1st onlylle heti kun vaan saa fovin säätymään![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1st onlylle heti kun vaan saa fovin säätymään![]()
Se on joillekin niin kova paikka kun tulee pelimuodoksi että näkee vain hahmon silmistä. Luulisi että olis isompiakin murheita kuin tuollanen...
![]()
Sä se jaksat vielä vinkua täällä? Turhaan paskot asiallista keskustelua. Mutta palataan nyt vielä kerran siihen. Edelleenkin mun murhe on se, että sä olet perseestä tässä pelissä, mutta kehtaat syyttää siitä peliä. "Yhyy, olen paska vain koska kaikki katsoo kulmalta."

, en kyllä todellakaan ymmärrä että minkä helvetin takia joten pistähän yv:tä jos on joku isompikin ongelma.
, häpeäisit.
Tuon merkin pitäisi olla etenkin lähellä ollessa paljon lähempänä pelaajan hahmoa kun välillä syntyy näitä tilanteita, joissa tiimiläinen näyttää vihulta 
Tuolle oman tiimin pelaajan ilmassa näkyvälle merkille pitäisi kyllä tehdä jotain, pari kertaa jo menny peli vituiksi sen takia kun tuo näyttänyt päin helvettiä. Kerran vihu oli talon yläkerrassa rappusten juurella ja oma rappusten sivussa alla, no tuon oman tiimiäisen merkki näkyi juuri vihun yläpuolella mulla ja jokainen arvaa mitä tästä seurasi. Juuri äsken meni melko varma voitto vituiksi kun meidän tiimistä 2 hengissä ja vihuja 1. Yksi toinen tiimiläinen, joka oli jo kuollut sanoi vihun paikan, mutta ymmärsin paikaksi väärän paikan ja ammuin oman kun se vitun kuvake näytti päin helvettiä ja tähdätessä luulin omaa vihuksiTuon merkin pitäisi olla etenkin lähellä ollessa paljon lähempänä pelaajan hahmoa kun välillä syntyy näitä tilanteita, joissa tiimiläinen näyttää vihulta
![]()
Ite alan ampumaan tommosissa tilanteissa vaan jos tajuan ettei itellä oo mitään mahista päästä alueelle, yksinhän en kuoleTodella paljon on pelaajia jotka lurkkaa frageja kaukana rajasta ja jää väkisin tappelemaan vaikka mitään mahdollisuutta ei sen jälkeen kummallakaan ehtiä ajoissa perille. Jos itse olen myöhässä ja kiire tulee, niin kyllä melkein päästän menemään ja varmistan että itse ehdin ajoissa.
Todella paljon on pelaajia jotka lurkkaa frageja kaukana rajasta ja jää väkisin tappelemaan vaikka mitään mahdollisuutta ei sen jälkeen kummallakaan ehtiä ajoissa perille. Jos itse olen myöhässä ja kiire tulee, niin kyllä melkein päästän menemään ja varmistan että itse ehdin ajoissa.
Yhteen aikaan tuntui että oli todella paljon tuota "bugia" jossa ei kaverin nimi näkynyt. Muutaman kerran kans täräyttänyt burstit kaveriin, siinä sitten naurujen saattelemana revivet ja matka jatkuu. Ei vähään aikaan tosissaan ole tuota enää käynyt.
Mulle on pari kertaa käynyt niin että jos edellä oleva kaveri kerkeää ennen mua alueelle niin yritän vaikka riskillä tiputtaa sen ja sen jälkeen nopeasti healtpackia, koska muuten se alueelta pystyisi tiputtamaan minut. Jos onnistuu että itse selviää, joskus ei...Joo tää on sellanen tilanne, että sen toisen "ainoa" tehtävä on sun tappaminen. Välillä raivostuttaa suunnattomasti kans kun molemmat kerkeisi juosta alueelle, mutta se takana oleva päättää sitten viedä viimeisetkin mahdollisuudet.
Itse varmistan ensin oman pääsyni alueelle, jonka jälkeen tiputan myöhäisemmät.
Mulle on pari kertaa käynyt niin että jos edellä oleva kaveri kerkeää ennen mua alueelle niin yritän vaikka riskillä tiputtaa sen ja sen jälkeen nopeasti healtpackia, koska muuten se alueelta pystyisi tiputtamaan minut. Jos onnistuu että itse selviää, joskus ei...
Toi loppuvaiheessa himpun myöhässä rajan pelaaminen on monesti hyvä keino kun saa niitä Matti-aikaisia käytettyä scoutteina, jotka voi sitten napsaista pois kun reitti näyttää turvalliselta.Näin siinä usein tulee kyllä tehtyä. Siksi aina rasahtaa jos joku sattuu itselle sen tekemään
Toisaalta, pelaamalla "oikein" ei tarvitse juosta rajan ulkopuolella. Saa rauhassa napsia itse ne mattimyöhäiset
E: Ja välillä taas rajojen kanssa kilpailu on ihan validi taku.
Pakkohan se ilmaset tapot on ottaa ennen oman hengen lähtöä.
Ei tuu vielä seuraavassa pätsissä 1st person Only servut ja fovi slaideri, mutta sitä seuraavaan mahdollisesti. Seuraava iso pätsi on edelleen suorituskykyyn keskittyvä, mikä on kyllä jees.
Lähde vaikka:
Siinä se nyt sitten on!
Tulin aamulla töistä väsyneenä 4h yöunilla ja arvoin menenkö nukkumaan vaiko otanko muutaman pelin. Päädyin tietenkin pelaamiseen ja päätin sitten samalla testata miten kone jaksaa striimaamista. Nähtävästi striimaaminen vaikuttaa positiivisesti mun pelaamiseen, ja sen seurauksena tuli pari voittoa ja pari muuta top kymppiä. Pääsin maaliin. Spoilerin alla linkki lopputaisteluun.
![]()
Oli. Oli vastustajalla lopussa kyllä voiton avaimet täysin käsissä, mutta onnistui ne kuitenkin pudottamaan.Työtapaturma lähellä tuossa 1v1.
Mutta onnittelut.![]()
Itellä tullut joskus samaa. Ongelma korjaantunut kun olen heittänyt aseen maahan, poiminut sen ja ladannut uudestaan. Voi olla että pelkkä extended lippaan irrottaminen ja uudelleen lataaminen voi riittää, tai jokin muu keino.Kävi nyt toisen kerran tällänen homma. Tapoin pari tyyppiä squad pelissä, ne osu muhun pari kertaa joten menin kiven taakse piiloon että healaan itseni. Eipä toiminu, tiputin healthpäkit maahan ja nostin reppuun, ei toiminu. Juoksin hetken eteenpäin koska alue alkoi liikkua, koitin healata, ei toiminut. Lopulta kuolin alueen ulkopuolelle kun ei vauhti riittänyt enää. Ai jumalauta että pistää vituttamaan. Onko joku muu törmänny samaan bugiin?
Ahaa... kiva kun tuon ois tiennyt, meni hyvä rundi pilalle totaalisesti ja aivan totaali tiltti päällä. Pilas koko iltapäivän ja illankin tuo temppu, prklItellä tullut joskus samaa. Ongelma korjaantunut kun olen heittänyt aseen maahan, poiminut sen ja ladannut uudestaan. Voi olla että pelkkä extended lippaan irrottaminen ja uudelleen lataaminen voi riittää, tai jokin muu keino.
Ahaa... kiva kun tuon ois tiennyt, meni hyvä rundi pilalle totaalisesti ja aivan totaali tiltti päällä. Pilas koko iltapäivän ja illankin tuo temppu, prklAivan käsittämätöntä et tollasta bugia ei saada korjattua, tuo on kuitenkin ollut heilläkin ilmeisesti tiedossa vaikka kuinka kauan jo.
Aseet pelimuodot ja kartat ei ole kriittisiä tässä vaiheessa kun ollaan earlyssä. Tuollaiset bugit pitää saada pois ehdottomasti. Myöskään konsoliversio ei voi olla mikään todella korkea prioriteetti ennenkuin PC versio on valmis jne, ellei sitä työstä sitten täysin eri tiimi. Peliin suunnitellaan niin hirveästi kaikkea uutta tauhkaa vaikka itse peli ei ole edes valmis vielä ja näitä bugeja on olemassa edelleen jotka todellakin pilaa pelin. Ensin peli valmiiksi ja liiskataan ne bugit, sen jälkeen on aika lisätä niitä uusia pelimuotoja ja mappeja. Tässä nyt mennään vähän perse edellä puuhun kun ruvetaan lisäämään kaikkea uuutta vaikka peli ei ole edes valmis. Ei sillä, raha määrää ja niinpoispäin. Kyllä se joskus toivottavasti valmistuu, siihen asti pelataan keskeneräistä peliä.Semmosta se early-acces alphan pelaaminen on. Mulle ei ole vielä noin käynyt, enkä ole pelikavereiltakaan kuullut että käy joten aika harvinainen bugi. PUBGia tekee pieni studio, joten voi olla 'pikkusen' tärkeämpiä asioita tehtävänä kuin joku harvinaisen bugin metsästys, mikä ei ole edes game-breikkeri (esim. kaataa pelin ja korruptoi tiedostot).
Tässä eletään nyt semmosta pelintekovaihetta jossa peliin tuodaan ominaisuuksia (aseita, pelimuotoja, karttoja ym.) ja optimoidaan suorituskykyä. Tämä on tulossa xboxille, joten kaikki varmaan tajuaa että ei nykyversiossa ehkä konsolilla paljon pyörähdä, ja konsolijulkkarissa on isosti varmasti rahaa kiinni joten varmasti todella korkea prio.
Bugiliiskaus tulee yleensä siinä kohtaa pelin elinkaarta kun on saatu ominaisuudet kokonaisuudessaan mukaan ja peli rullaamaan nätisti, viimeisenä vaiheena ennen julkaisua.
Monelta tahtoo unohtua että PUBGia ei ole vielä julkaistu, vaan me pelataan early accessia. Käytännössä siis pelaajat on alpha/beta-testaajia.
millään en saanut kuntoon.Aseet pelimuodot ja kartat ei ole kriittisiä tässä vaiheessa kun ollaan earlyssä. Tuollaiset bugit pitää saada pois ehdottomasti. Myöskään konsoliversio ei voi olla mikään todella korkea prioriteetti ennenkuin PC versio on valmis jne, ellei sitä työstä sitten täysin eri tiimi. Peliin suunnitellaan niin hirveästi kaikkea uutta tauhkaa vaikka itse peli ei ole edes valmis vielä ja näitä bugeja on olemassa edelleen jotka todellakin pilaa pelin. Ensin peli valmiiksi ja liiskataan ne bugit, sen jälkeen on aika lisätä niitä uusia pelimuotoja ja mappeja. Tässä nyt mennään vähän perse edellä puuhun kun ruvetaan lisäämään kaikkea uuutta vaikka peli ei ole edes valmis. Ei sillä, raha määrää ja niinpoispäin. Kyllä se joskus toivottavasti valmistuu, siihen asti pelataan keskeneräistä peliä.
En ole ollut yhdessäkään kickstartissa tai steamin EA:ssa mukana missä peli julkaistaisiin 'valmiina' ja bugittomana ja sitten siihen lisättäisiin palikoita.
Ammu yksi laukaus niin pitäisi taas toimia.Kävi nyt toisen kerran tällänen homma. Tapoin pari tyyppiä squad pelissä, ne osu muhun pari kertaa joten menin kiven taakse piiloon että healaan itseni. Eipä toiminu, tiputin healthpäkit maahan ja nostin reppuun, ei toiminu. Juoksin hetken eteenpäin koska alue alkoi liikkua, koitin healata, ei toiminut. Lopulta kuolin alueen ulkopuolelle kun ei vauhti riittänyt enää. Ai jumalauta että pistää vituttamaan. Onko joku muu törmänny samaan bugiin?
Ammu yksi laukaus niin pitäisi taas toimia.
Mietin tuossa tarkemmin kyseistä peliä ja huomasin, että luulin omaa vihuksi jo aikaisemmassa vaiheessa. Tuo merkki näytti koko ajan niin sivuun, että kun näin oman ryömimässä niin merkin mukaan se olisi oikealla kauempana. Todennäköisesti merkki näyttää aina samoin, mutta ryömiessä heinikossa/ryteikössä, niin tietystä kuvakulmasta voi oma näyttää vihulta. Siksi sen merkin pitäisi ollakin lähempänä pelaajaa riippumatta kuvakulasta etenkin ryömiessä.Kaveri ampui mut kun oltiin tapettu duon toinen tyyppi ja mä ryömin loottaamaan sitä. Se sanoi kans et se ei yhtään tajunnu et se voisin olla minä. Tiiä sitte oliko vaan adrenaliini putkinäköä vaan vai eikö sitä merkkiä hoksaa...![]()
Itselläkin tehnyt tämän muutaman kerran ja olen havainnut, että ne toimii kun on valittuna toinen ase. En nyt muista oliko ykkös vai kakkosase, mutta kun se oikea ase on valittuna niin kaikki toimii normaalisti, mutta toisella aseella ei. Ja itsellä bugi ei ole poistunut ampumisella, vaan tuo on ollut ainoa vaihtoehto.Kävi nyt toisen kerran tällänen homma. Tapoin pari tyyppiä squad pelissä, ne osu muhun pari kertaa joten menin kiven taakse piiloon että healaan itseni. Eipä toiminu, tiputin healthpäkit maahan ja nostin reppuun, ei toiminu. Juoksin hetken eteenpäin koska alue alkoi liikkua, koitin healata, ei toiminut. Lopulta kuolin alueen ulkopuolelle kun ei vauhti riittänyt enää. Ai jumalauta että pistää vituttamaan. Onko joku muu törmänny samaan bugiin?
Kävi joo tuuri ja onnistuin saamaan 2 soolovoittoa peräkkäin. Tänään olen nyt hieman uskaltautunut tuota striimaamistakin enemmän kokeilemaan, ja vaikuttaa kyllä vahvasti siltä että pelaan aina paremmin striimatessa vaikkei sitä kukaan katsoisikaan. Silleen kyllä jännä peli että tunteja alkaa olla jo ehkä epäterveellisen paljon kasassa, mutta silti tää vaan maistuu kovasti. Luulisi totaalisen kyllästymisen häämöttävän jo nurkan takana.EDIT. Jahonnes kakkosena EU-rankingissa 13 ratingpojoa perässä kärkeä. Toivotaan, että tulee pitkä vierailu kärkisijalle. Itse olen juuri murtautumassa TOP 1000:een, mutta en taida ihan heti tehdä seuraa tuolle leaderboardille.
Tällä koodilla vielä kahdelle ostajalle tämän päivän ajan GMG:ltä PUBG hintaan 22,49e. www.greenmangaming.com
En tiedä onko hyvä hinta, mutta kiinnostuneet voivat käyttää.38E2X6-SUQK21-IMPCCP
Vajaa 300h takana ja nyt kuulin ekan kerran tällaisesta bugista.Kävi nyt toisen kerran tällänen homma. Tapoin pari tyyppiä squad pelissä, ne osu muhun pari kertaa joten menin kiven taakse piiloon että healaan itseni. Eipä toiminu, tiputin healthpäkit maahan ja nostin reppuun, ei toiminu. Juoksin hetken eteenpäin koska alue alkoi liikkua, koitin healata, ei toiminut. Lopulta kuolin alueen ulkopuolelle kun ei vauhti riittänyt enää. Ai jumalauta että pistää vituttamaan. Onko joku muu törmänny samaan bugiin?
Ilmeisesti tuo on sellainen mitä eivät saa todennettua ja replikoitua niinkuin se tapahtuu pelissä että voisivat sen korjata. Eli käytännössä eivät tiedä tarkalleen mistä se johtuu.Vajaa 300h takana ja nyt kuulin ekan kerran tällaisesta bugista.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.