Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Z50

hehe jöö
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
293
Kaveri ampui mut kun oltiin tapettu duon toinen tyyppi ja mä ryömin loottaamaan sitä. Se sanoi kans et se ei yhtään tajunnu et se voisin olla minä. Tiiä sitte oliko vaan adrenaliini putkinäköä vaan vai eikö sitä merkkiä hoksaa... :D
Mietin tuossa tarkemmin kyseistä peliä ja huomasin, että luulin omaa vihuksi jo aikaisemmassa vaiheessa. Tuo merkki näytti koko ajan niin sivuun, että kun näin oman ryömimässä niin merkin mukaan se olisi oikealla kauempana. Todennäköisesti merkki näyttää aina samoin, mutta ryömiessä heinikossa/ryteikössä, niin tietystä kuvakulmasta voi oma näyttää vihulta. Siksi sen merkin pitäisi ollakin lähempänä pelaajaa riippumatta kuvakulasta etenkin ryömiessä.
Kävi nyt toisen kerran tällänen homma. Tapoin pari tyyppiä squad pelissä, ne osu muhun pari kertaa joten menin kiven taakse piiloon että healaan itseni. Eipä toiminu, tiputin healthpäkit maahan ja nostin reppuun, ei toiminu. Juoksin hetken eteenpäin koska alue alkoi liikkua, koitin healata, ei toiminut. Lopulta kuolin alueen ulkopuolelle kun ei vauhti riittänyt enää. Ai jumalauta että pistää vituttamaan. Onko joku muu törmänny samaan bugiin?
Itselläkin tehnyt tämän muutaman kerran ja olen havainnut, että ne toimii kun on valittuna toinen ase. En nyt muista oliko ykkös vai kakkosase, mutta kun se oikea ase on valittuna niin kaikki toimii normaalisti, mutta toisella aseella ei. Ja itsellä bugi ei ole poistunut ampumisella, vaan tuo on ollut ainoa vaihtoehto.
 

XLi

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
46
EDIT. Jahonnes kakkosena EU-rankingissa 13 ratingpojoa perässä kärkeä. Toivotaan, että tulee pitkä vierailu kärkisijalle. Itse olen juuri murtautumassa TOP 1000:een, mutta en taida ihan heti tehdä seuraa tuolle leaderboardille. :)

Tällä koodilla vielä kahdelle ostajalle tämän päivän ajan GMG:ltä PUBG hintaan 22,49e. www.greenmangaming.com
38E2X6-SUQK21-IMPCCP
En tiedä onko hyvä hinta, mutta kiinnostuneet voivat käyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
EDIT. Jahonnes kakkosena EU-rankingissa 13 ratingpojoa perässä kärkeä. Toivotaan, että tulee pitkä vierailu kärkisijalle. Itse olen juuri murtautumassa TOP 1000:een, mutta en taida ihan heti tehdä seuraa tuolle leaderboardille. :)

Tällä koodilla vielä kahdelle ostajalle tämän päivän ajan GMG:ltä PUBG hintaan 22,49e. www.greenmangaming.com
38E2X6-SUQK21-IMPCCP
En tiedä onko hyvä hinta, mutta kiinnostuneet voivat käyttää.
Kävi joo tuuri ja onnistuin saamaan 2 soolovoittoa peräkkäin. Tänään olen nyt hieman uskaltautunut tuota striimaamistakin enemmän kokeilemaan, ja vaikuttaa kyllä vahvasti siltä että pelaan aina paremmin striimatessa vaikkei sitä kukaan katsoisikaan. Silleen kyllä jännä peli että tunteja alkaa olla jo ehkä epäterveellisen paljon kasassa, mutta silti tää vaan maistuu kovasti. Luulisi totaalisen kyllästymisen häämöttävän jo nurkan takana.
 
  • Tykkää
Reactions: Tpa
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
265
Kävi nyt toisen kerran tällänen homma. Tapoin pari tyyppiä squad pelissä, ne osu muhun pari kertaa joten menin kiven taakse piiloon että healaan itseni. Eipä toiminu, tiputin healthpäkit maahan ja nostin reppuun, ei toiminu. Juoksin hetken eteenpäin koska alue alkoi liikkua, koitin healata, ei toiminut. Lopulta kuolin alueen ulkopuolelle kun ei vauhti riittänyt enää. Ai jumalauta että pistää vituttamaan. Onko joku muu törmänny samaan bugiin?
Vajaa 300h takana ja nyt kuulin ekan kerran tällaisesta bugista.
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
623
Vajaa 300h takana ja nyt kuulin ekan kerran tällaisesta bugista.
Ilmeisesti tuo on sellainen mitä eivät saa todennettua ja replikoitua niinkuin se tapahtuu pelissä että voisivat sen korjata. Eli käytännössä eivät tiedä tarkalleen mistä se johtuu.

Jotkut on pelannut kauemmin kuin sinä ja ei kertaakaan, jotkut vähemmän kuin minä ja useammin. Da? Onneksi väliaikainen ohje on löytynyt :)

On tää SAATANA hieno peli! Tänään ollut ihan tulessa ja naputellut tappoja melkein vasemmalla kädellä ja oikealla vaa juonu kaljaa ja katellu vasen tekee taikojaan! :D Stna mä en enää ikinä pelaa mitää muuta kuin tätä :)
 
Liittynyt
17.05.2017
Viestejä
204
Paljonko Jahonneksellä ynnä muilla kovilla on pelin aukioloaika steamissa/voitot? Tietää sit kuinka paljon pitää parantaa otteita :nb: Itellä 63h/7 voittoa.
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 802
Tuli näin aamukaffen & youtuben lomassa Mieleen^tm ehkä veikee modi-idea. Tähänhän on tulossa "täysi modituki" (full mod-support, full modding tools), jonka lisäämisen jälkeen tullaan varmasti näkemään vaikka mitä mielenkiintoista. Pelihän käyttää UE-engineä (tietysti omilla muokkauksillaan), joka on jo valmiiksi tosi suosittu ja hyvin modiporukoissa omaksuttu engine.


Oispas voispas, tulispas;

PUBG Medieval Mode. Samanlainen rinkula-survival-tapa-kaikki kuin nytm, mutta keskiajalla. Joku tekemään keski-aika mappi tai mappeja. Aseina keihäät, kirveet, jouset. Armorina kilvet, kypärät, haarniskat. Kulkupeleinä kaikki hevosista härkiin ja aaseihin. Taistelu ois luonnollisesti enemmän melee ja close-combat, koska mikään rangedi ei ollu kovin tarkkaa yli 50m matkalla.

Pelaisin niin että paska roiskuu :darra:

*edit*

Jos joku täällä on aktiivinen modi-mestari ja kaipaa ideaa ja tämän hyväksyy, niin tee! TEE JO!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Vastaan vaikka en itseäni kovana pelaajana pidäkkään. 220h/39 voittoa.
Voitit reilusti. 270h ja 33 voittoa. Todennäköisesti sulla on myös kovempi kd. Mulla on vaan soolossa taipumuksena sijoittua säännöllisesti top 10 tai ainakin top 20. En oikeastaan ammu erityisen hyvin tai tee mitään muutakaan kovin ihmeelistä. Viime aikoina tosin alkanut soolossa omituisen nopeaan tahtiin tarttumaan voittoja (joku 5 voittoa 15 pelatusta matsista), mutta sekin voi johtua siitä että oon pelannut enimmäkseen aamupäivällä/päivällä tai myöhään yöllä, ja päässyt siksi helpompia vastaan tai jotain.

Edit. Äh, unohdin ottaa season 1 voitot mukaan. Eli 41/270h.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 110
56h/yksi kakkospaikka :rolleyes:

Noh, itseäni vastaan mä lähinnä kilpailen. Keskimäärin menee pikkuhiljaa parempaan päin ja K/D hivuttelee sinne 0,5 suuntaan 0,4:stä.

Muuten, tämän voisi tekijät päivittää jossain vaiheessa:


Ilmakuva edellisestä matsista. Olin makuullani loottaamassa listimäni pelaajan ruumista, kun vajan takaa juoksi vihollinen ihan yhtäkkiä, ja huomasi meikäläisen punaisen pisteen kohdalla. Vannon että itsellä oli ainakin sekunti aikaa ampua miestä (pitkä aika). Pöytä kuitenkin esti kääntymisen enkä saanut aseen piippua uhkaajan ilmansuuntaan ja hävisin.

Eli tähtääminen on liian sidottu kropan asentoon. Ei ole ensimmäinen kerta kun tällaista jumia tapahtuu, mutta ensimmäinen kyllä jonka takia henki lähti.
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
623
635h :) Siinäpä on pikkasen sitten istuttu pelin ääressä :) Siis onhan tämä aivan jumalattoman uskomattoman hieno peli, eikä nuo bugit mistä itsekin valittanut, pilaa peliä niin paljon ettäkö tästä ei nauttisi. Oon ihan varma että tästä tulee itselleni kaikkien aikojen eniten pelattu peli (taitaa olla jo online) ja odotankin että pelitunteja tulee 4figs määrä ajan kanssa.

Vieläkun osaisi pelata ja ampua, eilen random squadeissa oli kyllä sen verran tiukka meininki että huh :) Muutenkin lopetin tuon voittojen metsästämisen vaikka se onkin se päämäärä pelissä. Eilen kuitenkin keskityin siihen että pistetään porukkaa lihoiksi ja se onnistui yllättävän hyvin ja tulikin muutama sellanen matsi pelattua mitä en koskaan uskonut tapahtuvan :D

Vieläkun saisi lottovoiton (pienempikin riittäisi) niin vois pistää naamarin päähän ja pelailla aamusta iltaan tätä :)
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 354
Itse tässä mietin että taitaakohan tuo yksi voitto jäädä ainoaksi kun rating nousee koko ajan :/.

EDIT: Muutenkin saa varmaan alkaa ettiä uutta peliä kun ei tämä tunnu säväyttävän missään vaiheessa positiivisesti.
 

XLi

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
46
Ilmeisesti tuo on sellainen mitä eivät saa todennettua ja replikoitua niinkuin se tapahtuu pelissä että voisivat sen korjata. Eli käytännössä eivät tiedä tarkalleen mistä se johtuu.
Sain eilen ensimmäistä kertaa pelin vastaavanlaiseen juntturaan yrittämällä käyttää bandagea kesken energiajuoman juonnin.
 

Steve Rambo

Mätimaha
Platinum-jäsen
Team R&T
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
0
Paljonko Jahonneksellä ynnä muilla kovilla on pelin aukioloaika steamissa/voitot? Tietää sit kuinka paljon pitää parantaa otteita :nb: Itellä 63h/7 voittoa.
Vastaan, vaikka en olekaan kova.

341 tuntia

upload_2017-7-15_12-23-58.png


 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Onko mulla tosissaan noi moni matsi jääny tietokannasta vai eikö toi sivu vaan päivitä?

Mutta voittoja oikeasti 40, jokaisesta löytyy screenshot Steamista :D

E: tossa kuitenkin lukee Lifetime stats, niin onko toi silti sen leaderboardsin resetin jälkeiset voitot?
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Onko mulla tosissaan noi moni matsi jääny tietokannasta vai eikö toi sivu vaan päivitä?

Mutta voittoja oikeasti 40, jokaisesta löytyy screenshot Steamista :D

E: tossa kuitenkin lukee Lifetime stats, niin onko toi silti sen leaderboardsin resetin jälkeiset voitot?
Kyllä se mulla näyttää molemmat "seasonit" oikein. En osaa kyllä selittää miksi sulla lukee siinä väärä numero.
edit: Varmasti oikea nimi? :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Kyllä se mulla näyttää molemmat "seasonit" oikein. En osaa kyllä selittää miksi sulla lukee siinä väärä numero.
edit: Varmasti oikea nimi? :)
Kyllä, yhden pelin tiiän varmuudella ettei tullut tietokantaan, kun PU twiittasi samana iltana et oli ongelmia ollut :D
 
Liittynyt
03.05.2017
Viestejä
338
Pubgiin peliseura ois ilolla vastaanotettua. Steamissa "pantero" kuvassa lukee BGPC. Lisäilkää jos peliseura kelpaa, kiitos.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Hyvin lähti päivä käyntiin :D
Toi on kyllä kova, kun ottaa huomioon ettette hakeneet helppoja voittoja joltain high latency alueen servuilta low rankkeja vastaan, vaan ihan ehtaa eeuuta. Oli vissiin aika kovista pelaajista koostuva squadi.

On muuten jännä miten noita putkia välillä tulee. Itsellekin tuli 5 voiton squadiputki vielä kun näppäimet eivät olleet edes kovin tutut. Silloin tietenkin mut matchattiin vielä varmaankin suht helppoja vastaan. Nykyään en odota squadipeleistä useinkaan voittoja, kun ne tuntuvat usein kavereiden kanssa menevän liian herkästi vain iloiseksi temmeltämiseksi ja muuksi härväämiseksi. Jotenkin soolo on se ainoa missä saan revittyä sen tryhard moodin päälle. Ilman sitä edessä on usein ennenaikainen kuolema. Osaan ilmeisesti pelata vain kahdella tavalla.

Väänsin muuten vähän taas uutta videota. Tulossa niin hektiset seuraavat pari viikkoa, että tod näk jää pelailut hyvinkin vähäiselle. Harmi :(
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
247
Itse pelannut tässä noin kymmenisen squadipeliä randomien kanssa ja noin 8/10 tapauksissa omat ei selviä ensimmäistä ympyrää pidemmälle :confused::confused:. Yksi erikoinen loppu tuli yhdessä pelissä: 4 pelaajaa jäljellä, olin ainoa elossa squadistani. Alue oli pienentynyt varmaan jo tokavikaan ja olin aivan varma että vastassa on kolmen pelaajan poppoo koska alue niin pieni ja kukaan ei ammuskele. Niin vaan jokainen 4 pelaajaa oli eri squadeista ja turhaan tein aloitteen. Ihmettelen vieläkin miten ne ei nähneet toisiaan.
 

Z50

hehe jöö
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
293
Milloinkahan saavat tehtyä tuolle pelaajaan äkkinäisille liikkeille jotain. Tiedä sitten paljon johtuu servereistä, mutta onhan se ihan perseestä kun muiden pelaajien liikkuminen ei ole etenkään lähellä mitenkään sulavaa vaan nykimistä. Useamman kerran kuollutkin kun ampunut jotain lähietäisyydeltä ja juuri kun painaa liipaisinta on toinen nykäissyt sivuun. Tiedä siten mistä johtuu kun oma liike näyttää itselle täysin sulavalta, mutta kaikkien muiden edes taakse nykimistä, vaikeuttaa yleisestiki ihan helvetisti osumista kun ei voi ikinä tietää mihin se toinen nykii :tdown:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
568
Toi on kyllä kova, kun ottaa huomioon ettette hakeneet helppoja voittoja joltain high latency alueen servuilta low rankkeja vastaan, vaan ihan ehtaa eeuuta. Oli vissiin aika kovista pelaajista koostuva squadi.

On muuten jännä miten noita putkia välillä tulee. Itsellekin tuli 5 voiton squadiputki vielä kun näppäimet eivät olleet edes kovin tutut. Silloin tietenkin mut matchattiin vielä varmaankin suht helppoja vastaan. Nykyään en odota squadipeleistä useinkaan voittoja, kun ne tuntuvat usein kavereiden kanssa menevän liian herkästi vain iloiseksi temmeltämiseksi ja muuksi härväämiseksi. Jotenkin soolo on se ainoa missä saan revittyä sen tryhard moodin päälle. Ilman sitä edessä on usein ennenaikainen kuolema. Osaan ilmeisesti pelata vain kahdella tavalla.

Väänsin muuten vähän taas uutta videota. Tulossa niin hektiset seuraavat pari viikkoa, että tod näk jää pelailut hyvinkin vähäiselle. Harmi :(
Joo, oli melkein täys Suomi-squad yhdellä maltalaisella höystettynä, kaikki suomalaiset top 50 squad ladderis viel :D
 

Tpa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
274
Reilu 500 tuntia ja 75 voittoa näyttää pubg.me sivusto.. Nyt tosin hetken vasta nostanu solossa rankkia kun tullu haastettua vähän turhan herkästi :D
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 798
Milloinkahan saavat tehtyä tuolle pelaajaan äkkinäisille liikkeille jotain. Tiedä sitten paljon johtuu servereistä, mutta onhan se ihan perseestä kun muiden pelaajien liikkuminen ei ole etenkään lähellä mitenkään sulavaa vaan nykimistä. Useamman kerran kuollutkin kun ampunut jotain lähietäisyydeltä ja juuri kun painaa liipaisinta on toinen nykäissyt sivuun. Tiedä siten mistä johtuu kun oma liike näyttää itselle täysin sulavalta, mutta kaikkien muiden edes taakse nykimistä, vaikeuttaa yleisestiki ihan helvetisti osumista kun ei voi ikinä tietää mihin se toinen nykii :tdown:
Otapa videota tästä nykimisestä kun en vastaavaan ole itse törmännyt.
 

Z50

hehe jöö
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
293
Otapa videota tästä nykimisestä kun en vastaavaan ole itse törmännyt.
En tiedä ymmärsitkö oikein, mutta mitään ongelmaa ei ole jos toinen liikkuu suoraan, vaihtaa suuntaa rauhallisesti tai liikkuu hitaasti. Mutta jos toinen liikkuu esimerkiksi oikealle ja vaihtaa suunnan yhtäkkiä vasemmalle tai tekee epämääräistä liikettä pienen alueen sisällä, ei suunnanmuutokset ole mitenkään sulavia vaan suunta muuttuu epänormaalisti samantein, mitä tarkoitan tällä nykimisellä. Esimerkiksi yhdessä pelissä, jossa samalle katolle laskeutui toinen ja sain ensimmäisenä käteen siellä olleen pistoolin, oli todella hankala osua toiseen kun se veti melkoista siksakkia (ja etäisyys siis pari metriä). Aina kun se liikkui yhteen suuntaan ja ammuin, niin oli liike kerennyt jo vaihtua toiseen suuntaa. Hetken ammuttua luovutin kun se toinen osui pari kertaa nyrkeillä ja lähdin karkuun. Läheltä löytyi sopivasti viidakkoveitsi sillä löin kyseistä hermannia, mutta pistoolilla ihan mahdoton osua.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
184
Kuulostaa ihan ominaisuudelta. Monessa räiskinnässähän on ihan toimiva taktiikka tuommoinen siksakkia juoksemalla osumisen vaikeuttaminen. Siihen kun lyödään päälle vielä venyvä ja paukkuva nettikoodi niin ihme on jos osuu.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 348
Kyllähän tuota ihan tahallista nykimistä näkee monessakin PUBG striimissä tai YouTube pätkässä.
Sitähän voi myös harrastaa hieman jopa healatessa, ilman että heali pysähtyy. Ampuessa, mistä oli vissiin kyse, toki vaikka kuinka paljon.
Moni myös naputtelee ees taas samalla kun loottaa ruumista.

Ominaisuus varmasti tässä tapauksessa.
Se on varmaan ihan koodareista kiinni että katkeaako animaatio "oikealle" heti kun painaa vasenta, vai onko siinä transitio milloin ei nykisi. Olettaisin olevan melko paljonkin lisähommaa tehdä transitiot kaikille noille suunnan vaihtamisen kombinaatioille.
 
  • Tykkää
Reactions: Tpa
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
58
Viikonloppuna ekat pelit squadissa ja duossa kavereiden kanssa ja onhan tää ihan eri peli porukalla pelatessa. 2 aiemman soolo voiton lisäksi napsahti duossa 1 ja squadissa 5 voittoa. Illan viimeinen vielä kahdestaan vahingossa squad peliin liittyen. Kyräiltiin koko peli, että miten ne ekat tyypit oli liittoutunut keskenään, kun kahdella 2 miehen ryhmällä tulivat kimppuun ja vasta loppu ympyröissä hahmottui, että näissä kaikissahan vastustaja tiimeissä on 3-4 pelaajaa ;-) No mutta maistui ateria sitäkin paremmalle.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
894
Aika varmasti tuossa puhuttiin lagista eikä mistään normaalista A D A D A D väistelystä.
Varsinkin heti alkupelissä kun laskeudutaan niin monesti tuntuu et servu on kovilla kun ovet avautuu lagilla, ukot warppailee mainitulla tavalla, vaikee kerätä esineitä lagin takia jne jne jne.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 348
Aika mahdotonta pelata EU servuilla äsken. Ainakin mulla.
Hieman ennen kuin aloitin oli Twitterissä että serverien matchmaking ongelmat korjattu tjsp, mutta nyt pelatessa tuli melko usein network lag detected. Yhden niiden aikan mut sitten tapettiin, kun kestää kuitenkin useamman sekunnin.

Muilla samaa tässä tunnin sisään, etenkin nyt viimeisen vartin sisään tjsp?

Sanomattakin selvää ettei ole mitään latauksia käynnissä koneella.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 162
Äsken ei kyllä mitään mainittavaa ainakaan lagin puolesta ollut.

Rinki kyllä turhauttaa randomiudellaan, mielestäni tässä ei ole kyllä mitään järkeä, että puolet 20 sakkiin päässeistä kuolee ulos, koska jostakin kohtaa rinki ei liiku lainkaan, ja toiselta puolen ei ehdi juosta sisään. Äsken ehdin kerran vetää first aidia kesken juoksun, ja toisesta myöhästyin täpärästi (sama rinki siis, 2x first aid) ja kuolin, juostavaa oli semmoiset 250m. Yhden ammuin selkään ulos, ja olin lopulta 13. Eniten vituttaa tuo damagen muutoksen ja nopeuden epäloogisuus.
Mieluummin tasainen damage läpi matsin, kuin tämä arpajaismeininki. Itse vetäisin sen linjan edelleen siihen, että jos jäät ulkopuolelle, kuolet. On siinä aikaa loottia ja etsiä auto vaikka miten kaukana olisit.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 456
Äsken ei kyllä mitään mainittavaa ainakaan lagin puolesta ollut.

Rinki kyllä turhauttaa randomiudellaan, mielestäni tässä ei ole kyllä mitään järkeä, että puolet 20 sakkiin päässeistä kuolee ulos, koska jostakin kohtaa rinki ei liiku lainkaan, ja toiselta puolen ei ehdi juosta sisään. Äsken ehdin kerran vetää first aidia kesken juoksun, ja toisesta myöhästyin täpärästi (sama rinki siis, 2x first aid) ja kuolin, juostavaa oli semmoiset 250m. Yhden ammuin selkään ulos, ja olin lopulta 13. Eniten vituttaa tuo damagen muutoksen ja nopeuden epäloogisuus.
Mieluummin tasainen damage läpi matsin, kuin tämä arpajaismeininki. Itse vetäisin sen linjan edelleen siihen, että jos jäät ulkopuolelle, kuolet. On siinä aikaa loottia ja etsiä auto vaikka miten kaukana olisit.
Ei se nyt oikeastaan randomi ole muilta osin kuin sijainniltaan. Logiikkahan etenemisnopeudessa on se että se saavuttaa pienemmän tavoiteringin joka puolella samalla ajanhetkellä, joka aiheuttaa sen että se etenee "leveällä" puolella huomattavasti nopeammin kuin "kapealla" puolella. Ringin tekemä damage puolestaan kasvaa jokaisella ringillä. Jossain muistaakseni puhuttiin 50% dmg:n kasvusta per rinki.
 

Z50

hehe jöö
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
293
Ny taisi tulla vastaan ensimmäinen varma hakkeri. Oltiin squadipelissä ja olin juoksemassa, healthia jäljellä joku 85-90% ja päässä ehjä lv2 kypärä. No joku knokkasi akm:llä yhdellä laukauksella päähän ja eihän tämän pitäisi olla mitenkään mahdollista :confused:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 162
Ei se nyt oikeastaan randomi ole muilta osin kuin sijainniltaan. Logiikkahan etenemisnopeudessa on se että se saavuttaa pienemmän tavoiteringin joka puolella samalla ajanhetkellä, joka aiheuttaa sen että se etenee "leveällä" puolella huomattavasti nopeammin kuin "kapealla" puolella. Ringin tekemä damage puolestaan kasvaa jokaisella ringillä. Jossain muistaakseni puhuttiin 50% dmg:n kasvusta per rinki.
Sehän tässä kyrpiikin, kun loppupelissä sen ison puolen maksiminopeus pitäis olla korkeintaan juoksuvauhti. Kun pieni puoli on kiinni edellisessä, ja iso puoli on saman pituinen kun uuden ringin halkaisija, niin kutistumisnopeudessa ei ole enää paljon järkeä.
 

XLi

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
46
Ny taisi tulla vastaan ensimmäinen varma hakkeri. Oltiin squadipelissä ja olin juoksemassa, healthia jäljellä joku 85-90% ja päässä ehjä lv2 kypärä. No joku knokkasi akm:llä yhdellä laukauksella päähän ja eihän tämän pitäisi olla mitenkään mahdollista :confused:
Voi olla myös lagia ja synkronointiongelmaa, jota tuntuu nyt jonkin verran olevan. Eli on mahdollista, että yhden luodin osuessa päähän niitä olikin tosiasiassa kaksi, mutta rekisteröityivät sinun päässä yhtäaikaisesti.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
184
Jaa tässäkö kypärä suojaa myös naamaa vaikka modeli ei sitä peittäisikään?
 

Tpa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
274
Jaa tässäkö kypärä suojaa myös naamaa vaikka modeli ei sitä peittäisikään?
Itse olen ymmärtänyt että ainoastaan 3 potta suojaisi naamaan.. Toki joku joka on testannut voisi vahvistaa asian :) Ainakaan sillä kasvo suojalla ei tee mitää mitä maasta löytyy
 

Tpa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
274
Ny taisi tulla vastaan ensimmäinen varma hakkeri. Oltiin squadipelissä ja olin juoksemassa, healthia jäljellä joku 85-90% ja päässä ehjä lv2 kypärä. No joku knokkasi akm:llä yhdellä laukauksella päähän ja eihän tämän pitäisi olla mitenkään mahdollista :confused:
Mistä tiedät että 1 panoksella? välillä kuuluu että vihollinen ampuis 1 kuulan ja tiimikaveri sanoo että veti nappi pohjassa :D
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 110
Sehän tässä kyrpiikin, kun loppupelissä sen ison puolen maksiminopeus pitäis olla korkeintaan juoksuvauhti. Kun pieni puoli on kiinni edellisessä, ja iso puoli on saman pituinen kun uuden ringin halkaisija, niin kutistumisnopeudessa ei ole enää paljon järkeä.
Tuossa ei ole oikein muuta tehtävissä kuin lähteä ajoissa liikkeelle. Tuuri on tuon ringin suhteen aika isossa osassa, kun se voi pakottaa muuten hyvin valmistautuneet pelaajat pakokauhuiseen säntäämiseen kohti niiden pelaajien tuliasemia, jotka sattui olemaan uuden ringin lähellä/sisällä valmiiksi. Kehän liikevauhti voisi tietysti olla hitaampi, mutta se tekisi peleistä pidempiä ja kannustaisi kämppäämiseen nykyistäkin enemmän. Ei hyvä.
 
Liittynyt
01.06.2017
Viestejä
14
Rinki kyllä turhauttaa randomiudellaan, mielestäni tässä ei ole kyllä mitään järkeä, että puolet 20 sakkiin päässeistä kuolee ulos, koska jostakin kohtaa rinki ei liiku lainkaan, ja toiselta puolen ei ehdi juosta sisään. Äsken ehdin kerran vetää first aidia kesken juoksun, ja toisesta myöhästyin täpärästi (sama rinki siis, 2x first aid) ja kuolin, juostavaa oli semmoiset 250m. Yhden ammuin selkään ulos, ja olin lopulta 13. Eniten vituttaa tuo damagen muutoksen ja nopeuden epäloogisuus.
Mieluummin tasainen damage läpi matsin, kuin tämä arpajaismeininki. Itse vetäisin sen linjan edelleen siihen, että jos jäät ulkopuolelle, kuolet. On siinä aikaa loottia ja etsiä auto vaikka miten kaukana olisit.
Sieltä kauempaa pitää lähteä aikaisemmin liikenteeseen.. Tämä tosin taitaa olla valitettavan monelle kovin suuri haaste tajuta. Itse ajellut mopollakin, kun 4 henkilöä oli hengissä ja rinkula tuli toiseen reunaan & tulitaistelu viivytti liikkumista.

Mielestäni paras olisi, jos sinisestä ei voisi ampua/kuulat tekisivät vähemmän damagea suhteessa etäisyyteen reunasta. Damagea voisi jopa loppurinkuloissa hieman laskea, kunhan sieltä ei voisi (aina) ampua selkään, ennen kuin siihen playzoneen kuukahtaa. Eniten ärsyttää perunat, jotka eivät osaa pelata voitosta vaan jumittavat puun takana viimeiseen helttipojoon ja ampuvat niityllä juoksevaa ympyrään pyrkivää sälliä selkään.

Kokonaan ampumattomuudessa pitäisi varmasti jokin parin metrin bufferi olla loppurinkuloissa, mutta pointtina jokin tällainen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 303
Viestejä
4 279 177
Jäsenet
71 650
Uusin jäsen
Alni

Hinta.fi

Ylös Bottom