- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 274
Vajaa 300h takana ja nyt kuulin ekan kerran tällaisesta bugista.
Juu ei tuo bugi tule vastaan noillekkaan kenen kanssa tulee eniten pelattua mutta itselle tuntuu tulevan niidenki kerrat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vajaa 300h takana ja nyt kuulin ekan kerran tällaisesta bugista.

Vastaan vaikka en itseäni kovana pelaajana pidäkkään. 220h/39 voittoa.Paljonko Jahonneksellä ynnä muilla kovilla on pelin aukioloaika steamissa/voitot? Tietää sit kuinka paljon pitää parantaa otteitaItellä 63h/7 voittoa.
Voitit reilusti. 270h ja 33 voittoa. Todennäköisesti sulla on myös kovempi kd. Mulla on vaan soolossa taipumuksena sijoittua säännöllisesti top 10 tai ainakin top 20. En oikeastaan ammu erityisen hyvin tai tee mitään muutakaan kovin ihmeelistä. Viime aikoina tosin alkanut soolossa omituisen nopeaan tahtiin tarttumaan voittoja (joku 5 voittoa 15 pelatusta matsista), mutta sekin voi johtua siitä että oon pelannut enimmäkseen aamupäivällä/päivällä tai myöhään yöllä, ja päässyt siksi helpompia vastaan tai jotain.Vastaan vaikka en itseäni kovana pelaajana pidäkkään. 220h/39 voittoa.
Paljonko Jahonneksellä ynnä muilla kovilla on pelin aukioloaika steamissa/voitot? Tietää sit kuinka paljon pitää parantaa otteitaItellä 63h/7 voittoa.
Sain eilen ensimmäistä kertaa pelin vastaavanlaiseen juntturaan yrittämällä käyttää bandagea kesken energiajuoman juonnin.Ilmeisesti tuo on sellainen mitä eivät saa todennettua ja replikoitua niinkuin se tapahtuu pelissä että voisivat sen korjata. Eli käytännössä eivät tiedä tarkalleen mistä se johtuu.
Paljonko Jahonneksellä ynnä muilla kovilla on pelin aukioloaika steamissa/voitot? Tietää sit kuinka paljon pitää parantaa otteitaItellä 63h/7 voittoa.
Paljonko Jahonneksellä ynnä muilla kovilla on pelin aukioloaika steamissa/voitot? Tietää sit kuinka paljon pitää parantaa otteitaItellä 63h/7 voittoa.
Onko mulla tosissaan noi moni matsi jääny tietokannasta vai eikö toi sivu vaan päivitä?
![]()
Mutta voittoja oikeasti 40, jokaisesta löytyy screenshot Steamista
E: tossa kuitenkin lukee Lifetime stats, niin onko toi silti sen leaderboardsin resetin jälkeiset voitot?
Kyllä, yhden pelin tiiän varmuudella ettei tullut tietokantaan, kun PU twiittasi samana iltana et oli ongelmia ollutKyllä se mulla näyttää molemmat "seasonit" oikein. En osaa kyllä selittää miksi sulla lukee siinä väärä numero.
edit: Varmasti oikea nimi?![]()
Paljonko Jahonneksellä ynnä muilla kovilla on pelin aukioloaika steamissa/voitot? Tietää sit kuinka paljon pitää parantaa otteitaItellä 63h/7 voittoa.
Hyvin lähti päivä käyntiin
![]()

Toi on kyllä kova, kun ottaa huomioon ettette hakeneet helppoja voittoja joltain high latency alueen servuilta low rankkeja vastaan, vaan ihan ehtaa eeuuta. Oli vissiin aika kovista pelaajista koostuva squadi.Hyvin lähti päivä käyntiin
![]()

. Yksi erikoinen loppu tuli yhdessä pelissä: 4 pelaajaa jäljellä, olin ainoa elossa squadistani. Alue oli pienentynyt varmaan jo tokavikaan ja olin aivan varma että vastassa on kolmen pelaajan poppoo koska alue niin pieni ja kukaan ei ammuskele. Niin vaan jokainen 4 pelaajaa oli eri squadeista ja turhaan tein aloitteen. Ihmettelen vieläkin miten ne ei nähneet toisiaan.Toi on kyllä kova, kun ottaa huomioon ettette hakeneet helppoja voittoja joltain high latency alueen servuilta low rankkeja vastaan, vaan ihan ehtaa eeuuta. Oli vissiin aika kovista pelaajista koostuva squadi.
On muuten jännä miten noita putkia välillä tulee. Itsellekin tuli 5 voiton squadiputki vielä kun näppäimet eivät olleet edes kovin tutut. Silloin tietenkin mut matchattiin vielä varmaankin suht helppoja vastaan. Nykyään en odota squadipeleistä useinkaan voittoja, kun ne tuntuvat usein kavereiden kanssa menevän liian herkästi vain iloiseksi temmeltämiseksi ja muuksi härväämiseksi. Jotenkin soolo on se ainoa missä saan revittyä sen tryhard moodin päälle. Ilman sitä edessä on usein ennenaikainen kuolema. Osaan ilmeisesti pelata vain kahdella tavalla.
Väänsin muuten vähän taas uutta videota. Tulossa niin hektiset seuraavat pari viikkoa, että tod näk jää pelailut hyvinkin vähäiselle. Harmi
Milloinkahan saavat tehtyä tuolle pelaajaan äkkinäisille liikkeille jotain. Tiedä sitten paljon johtuu servereistä, mutta onhan se ihan perseestä kun muiden pelaajien liikkuminen ei ole etenkään lähellä mitenkään sulavaa vaan nykimistä. Useamman kerran kuollutkin kun ampunut jotain lähietäisyydeltä ja juuri kun painaa liipaisinta on toinen nykäissyt sivuun. Tiedä siten mistä johtuu kun oma liike näyttää itselle täysin sulavalta, mutta kaikkien muiden edes taakse nykimistä, vaikeuttaa yleisestiki ihan helvetisti osumista kun ei voi ikinä tietää mihin se toinen nykii![]()
En tiedä ymmärsitkö oikein, mutta mitään ongelmaa ei ole jos toinen liikkuu suoraan, vaihtaa suuntaa rauhallisesti tai liikkuu hitaasti. Mutta jos toinen liikkuu esimerkiksi oikealle ja vaihtaa suunnan yhtäkkiä vasemmalle tai tekee epämääräistä liikettä pienen alueen sisällä, ei suunnanmuutokset ole mitenkään sulavia vaan suunta muuttuu epänormaalisti samantein, mitä tarkoitan tällä nykimisellä. Esimerkiksi yhdessä pelissä, jossa samalle katolle laskeutui toinen ja sain ensimmäisenä käteen siellä olleen pistoolin, oli todella hankala osua toiseen kun se veti melkoista siksakkia (ja etäisyys siis pari metriä). Aina kun se liikkui yhteen suuntaan ja ammuin, niin oli liike kerennyt jo vaihtua toiseen suuntaa. Hetken ammuttua luovutin kun se toinen osui pari kertaa nyrkeillä ja lähdin karkuun. Läheltä löytyi sopivasti viidakkoveitsi sillä löin kyseistä hermannia, mutta pistoolilla ihan mahdoton osua.Otapa videota tästä nykimisestä kun en vastaavaan ole itse törmännyt.
Äsken ei kyllä mitään mainittavaa ainakaan lagin puolesta ollut.
Rinki kyllä turhauttaa randomiudellaan, mielestäni tässä ei ole kyllä mitään järkeä, että puolet 20 sakkiin päässeistä kuolee ulos, koska jostakin kohtaa rinki ei liiku lainkaan, ja toiselta puolen ei ehdi juosta sisään. Äsken ehdin kerran vetää first aidia kesken juoksun, ja toisesta myöhästyin täpärästi (sama rinki siis, 2x first aid) ja kuolin, juostavaa oli semmoiset 250m. Yhden ammuin selkään ulos, ja olin lopulta 13. Eniten vituttaa tuo damagen muutoksen ja nopeuden epäloogisuus.
Mieluummin tasainen damage läpi matsin, kuin tämä arpajaismeininki. Itse vetäisin sen linjan edelleen siihen, että jos jäät ulkopuolelle, kuolet. On siinä aikaa loottia ja etsiä auto vaikka miten kaukana olisit.

Sehän tässä kyrpiikin, kun loppupelissä sen ison puolen maksiminopeus pitäis olla korkeintaan juoksuvauhti. Kun pieni puoli on kiinni edellisessä, ja iso puoli on saman pituinen kun uuden ringin halkaisija, niin kutistumisnopeudessa ei ole enää paljon järkeä.Ei se nyt oikeastaan randomi ole muilta osin kuin sijainniltaan. Logiikkahan etenemisnopeudessa on se että se saavuttaa pienemmän tavoiteringin joka puolella samalla ajanhetkellä, joka aiheuttaa sen että se etenee "leveällä" puolella huomattavasti nopeammin kuin "kapealla" puolella. Ringin tekemä damage puolestaan kasvaa jokaisella ringillä. Jossain muistaakseni puhuttiin 50% dmg:n kasvusta per rinki.
Voi olla myös lagia ja synkronointiongelmaa, jota tuntuu nyt jonkin verran olevan. Eli on mahdollista, että yhden luodin osuessa päähän niitä olikin tosiasiassa kaksi, mutta rekisteröityivät sinun päässä yhtäaikaisesti.Ny taisi tulla vastaan ensimmäinen varma hakkeri. Oltiin squadipelissä ja olin juoksemassa, healthia jäljellä joku 85-90% ja päässä ehjä lv2 kypärä. No joku knokkasi akm:llä yhdellä laukauksella päähän ja eihän tämän pitäisi olla mitenkään mahdollista![]()
Jaa tässäkö kypärä suojaa myös naamaa vaikka modeli ei sitä peittäisikään?
Ny taisi tulla vastaan ensimmäinen varma hakkeri. Oltiin squadipelissä ja olin juoksemassa, healthia jäljellä joku 85-90% ja päässä ehjä lv2 kypärä. No joku knokkasi akm:llä yhdellä laukauksella päähän ja eihän tämän pitäisi olla mitenkään mahdollista![]()
Tuossa ei ole oikein muuta tehtävissä kuin lähteä ajoissa liikkeelle. Tuuri on tuon ringin suhteen aika isossa osassa, kun se voi pakottaa muuten hyvin valmistautuneet pelaajat pakokauhuiseen säntäämiseen kohti niiden pelaajien tuliasemia, jotka sattui olemaan uuden ringin lähellä/sisällä valmiiksi. Kehän liikevauhti voisi tietysti olla hitaampi, mutta se tekisi peleistä pidempiä ja kannustaisi kämppäämiseen nykyistäkin enemmän. Ei hyvä.Sehän tässä kyrpiikin, kun loppupelissä sen ison puolen maksiminopeus pitäis olla korkeintaan juoksuvauhti. Kun pieni puoli on kiinni edellisessä, ja iso puoli on saman pituinen kun uuden ringin halkaisija, niin kutistumisnopeudessa ei ole enää paljon järkeä.
Rinki kyllä turhauttaa randomiudellaan, mielestäni tässä ei ole kyllä mitään järkeä, että puolet 20 sakkiin päässeistä kuolee ulos, koska jostakin kohtaa rinki ei liiku lainkaan, ja toiselta puolen ei ehdi juosta sisään. Äsken ehdin kerran vetää first aidia kesken juoksun, ja toisesta myöhästyin täpärästi (sama rinki siis, 2x first aid) ja kuolin, juostavaa oli semmoiset 250m. Yhden ammuin selkään ulos, ja olin lopulta 13. Eniten vituttaa tuo damagen muutoksen ja nopeuden epäloogisuus.
Mieluummin tasainen damage läpi matsin, kuin tämä arpajaismeininki. Itse vetäisin sen linjan edelleen siihen, että jos jäät ulkopuolelle, kuolet. On siinä aikaa loottia ja etsiä auto vaikka miten kaukana olisit.
Jaa tässäkö kypärä suojaa myös naamaa vaikka modeli ei sitä peittäisikään?
Ilmeisesti näin, eli kaikki kypärät suojaa naamaa.Itse olen ymmärtänyt että ainoastaan 3 potta suojaisi naamaan.. Toki joku joka on testannut voisi vahvistaa asianAinakaan sillä kasvo suojalla ei tee mitää mitä maasta löytyy
Sieltä kauempaa pitää lähteä aikaisemmin liikenteeseen.. Tämä tosin taitaa olla valitettavan monelle kovin suuri haaste tajuta. Itse ajellut mopollakin, kun 4 henkilöä oli hengissä ja rinkula tuli toiseen reunaan & tulitaistelu viivytti liikkumista.
Mielestäni paras olisi, jos sinisestä ei voisi ampua/kuulat tekisivät vähemmän damagea suhteessa etäisyyteen reunasta. Damagea voisi jopa loppurinkuloissa hieman laskea, kunhan sieltä ei voisi (aina) ampua selkään, ennen kuin siihen playzoneen kuukahtaa. Eniten ärsyttää perunat, jotka eivät osaa pelata voitosta vaan jumittavat puun takana viimeiseen helttipojoon ja ampuvat niityllä juoksevaa ympyrään pyrkivää sälliä selkään.
Kokonaan ampumattomuudessa pitäisi varmasti jokin parin metrin bufferi olla loppurinkuloissa, mutta pointtina jokin tällainen.
Tuossa kokonaan ampumattomuudessakin vain tuppaa olemaan ongelma. Siinä saa liian hävyttömän ison hyödyn ne, ketkä ovat jo valmiiksi alueella tai ne ketkä juoksukilpailussa ovat sen pari metriä edellä.
Jos vaikka mietitään seuraavanlaista tilannetta: Olet hyvissä ajoin liikkumassa uuteen rinkulaan. Joudut kuitenkin tulitaisteluun, joka ei lopu. Sininen rinkula lähestyy uhkaavasti, joten molemmat päättävät keskeyttää tulitaistelun ja yrittävät juosta alueelle. Vastustaja on kuitenkin ratkaisevat pari metriä edempänä, mikä tarkoittaa myös sitä että on aikaisemmin turvassa. Nyt pystyt vielä selviämään tilanteesta ampumalla vastustajan ja toivoa että selviät hengissä alueelle asti. Jos et voisi ampua, niin se olisi tuollaisessa tilanteessa sama lopettaa peli, koska et voi selvitä tilanteesta mitenkää.
Toinen mahdollinen tilanne on se, että tiukan juoksun päätteeksi näytät selviävän hengissä uuteen rinkulaan asti. Siellä kuitenkin odottaa vastustaja, joka kyttää viimeisiä alueelle yrittäjiä. Nyt on vielä mahdollista voittaa nopeasti gunfight ja selvitä alueelle. Jos et voi ampua takaisin, niin et voi selvitä.
Itse pienen lisäpohdinnan jälkeen selkeästi ennemmin alennetun damagen kannalla.
Ei vaihda tosiasiaa, että hinaajat joutuisivat muuttamaan pelityyliä ja liikkumaan aikaisemmin = enemmän pelaamista voitosta eikä frägeistä = en näe ongelmaa.
Nyt pelaaja1 jää seisomaan, ampuu pelaaja2:n ja kuolee siniseen -> ei järkeä. Ehkä 1/5 koittaa juosta siihen ympyrään. Tuossa juoksukilpailullisessa tilanteessa palkittaisiin sentää se pelaaja, joka pyrkii siihen voittoon, eikä tappojen saalistamiseen. Olettaen toki, että osaa sen verran ampua hyötyäkseen parin metrin etukenosta.
Palkittaisiin siis pelaajia, jotka pyrkivät alueelle ja voittoon. Toki joissain peleissä tulee vastaan paljon juoksua ja tiukat rinkulat, kun autoja ei vain löydy, mutta hyvin vähässä tämmöiset ongelmat, kun ennakoi ja ymmärtää liikkua ennen kuin se kello menee nollaan..
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.