Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
103
Itse tässä taisin todeta että tuota soloa on näköjään turha pelata voiton maku suussa ainakaan itse. Joka matsi joko en löydä kunnon aseita tai sitten taloissa istuu porukka sks:n kaa ja joku ajoneuvo talon vieressä kun itse lähdet talsii jalan.

Vähän turhauttaa kun monessa pelissä yli 50% ajasta juokset ump + haulikko/pisla. Sitten jos on rynkky nii tuntuu että joka äijä istuu talossa tappaen porukkaa vaikka kilsan päähän.:itku:

Totta puhuen en oikein tiedä mitä ajatella pelistä kun mielenkiintoinen peli mutta kun hyvin hyvin hyvin harvoin pääsee 10 parhaan joukkoon ja vielä semmosilla asemilla mistä vois voittaakin.

Noh, en tiedä onko näin paskaa tuuria vai mistä johtuu mutta tuntuu hieman mahdottomalta välillä voittaa kun alueet tuntuu olevan sellaisia että niiku olisit tuulimylly keskellä merta "Ampukaa minua, olen maalitaulu!":tdown:

PS:Älä triggeröidy, kunhan kirjoitan hetken mielipiteitä.

Suoraan sanottuna ei oo paskaa tuuria vaan taidon puutetta, harjottele lisää niin eiköhän ala sujumaan. Itse pelannut 50 tuntia ja voittoja varmaan lähemmäs 10 kpl.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Itse tässä taisin todeta että tuota soloa on näköjään turha pelata voiton maku suussa ainakaan itse. Joka matsi joko en löydä kunnon aseita tai sitten taloissa istuu porukka sks:n kaa ja joku ajoneuvo talon vieressä kun itse lähdet talsii jalan.

Vähän turhauttaa kun monessa pelissä yli 50% ajasta juokset ump + haulikko/pisla. Sitten jos on rynkky nii tuntuu että joka äijä istuu talossa tappaen porukkaa vaikka kilsan päähän.:itku:

Totta puhuen en oikein tiedä mitä ajatella pelistä kun mielenkiintoinen peli mutta kun hyvin hyvin hyvin harvoin pääsee 10 parhaan joukkoon ja vielä semmosilla asemilla mistä vois voittaakin.

Noh, en tiedä onko näin paskaa tuuria vai mistä johtuu mutta tuntuu hieman mahdottomalta välillä voittaa kun alueet tuntuu olevan sellaisia että niiku olisit tuulimylly keskellä merta "Ampukaa minua, olen maalitaulu!":tdown:

PS:Älä triggeröidy, kunhan kirjoitan hetken mielipiteitä.
Itsellä tuo soolo sujuu kun pelailen sitä tyystin eri tyylillä kuin duoa tai squadia. Koko ajan myös pääkopassa tikittää kello jonka mukaan arvioin kuinka laajalle alueelle muut pelaajat ovat ehtineet levittäytyä, ja missä vaiheessa yhtäkään taloa ei voi enää pitää turvallisena. Lisäksi vietän yleensä valtaosan pelistä "turvallisilla" alueilla loottaillen, sillä varsinkin tuon viimeisimmän monthly patchin jälkeen saa käydä jo aika monta taloa ja kylää läpi ennen kuin geari on riittävä loppumähinöihin. Autosta on iso etu, kun pystyy helposti siirtymään paremmille loottialueille varsinkin alkuvaiheessa. Lisäksi rinkulan ulkopuolella loottaaminen alussa on mahdollista, jos käytössä on ajoneuvo nopeaa poistumista varten. Muut pelaajat myös ehtivät rauhassa harventamaan toisiaan sillä aikaa kun itse loottailen muualla.

En myöskään yritä edes saada suurta määrää tappoja, vaan keskityn vain ja ainoastaan selviytymään mahdollisimman pitkään. Soolossa jokainen ilman silua ammuttu laukaus kun houkuttelee luokseen aika tehokkaasti ammuskelusta pitäviä pelaajia. Yleensä valtaosa tapoistani tuleekin tämän takia viimeisestä kymmenestä pelaajasta. Tällä mahdollisesti tylsänä pidettävänä pelityylilläni olen kuitenkin onnistunut raapimaan itseni top 10 joukkoon n. 50% pelatuista soolopeleistäni. Squadissa ja duossa keskityn sitten enemmän mähinöimiseen ja rähinöimiseen.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 344
Niin, ja tietenkin etäisyyden kasvaessa myös damage tippuu.
Tämä oli itselleni uusi tieto. Piti ihan internetistä varmistaa tämä ennen kuin uskoin. Tämä tosin selittää muutamia turhautumista aiheuttaneita hetkiä.
Juuh, en ollut ajatellut asiaa kunnes vähän aikaa sitten katselin tämän videon missä tuli esille (1:08+ jos timestamp ei pelitä):

 

aPm

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
420
Meni kyllä huonompaan suuntaan tämä peli tämän rinkula uudistuksen jälkeen... 90% peleistä on nyt ollut running simulatoria.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
893
Hyvään suuntaan meni rinkulauudistuksen jälkeen, ei lopu pelit aina samoihin paikkoihin.
Autot edelleen spawnaa ihan yhtä hyvin ja aikaa on juostakkin ihan riittävästi jos sitä autoo nyt jostain syystä ei löydy.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Ihan samaa juoksemista tää on kyllä vieläkin, kun mitä oli ennen patchia. :D Sitä siis turha syyttää, koko ajan menee peli ainakin omaan makuun paremmaksi, toivotaan et se kans pysyy näin.

Itellä nyt ~30 voittoa joista melkeinpä puolet solossa, missä vieläkin omasta mielestä ehkä jopa helpompi voittaa. En oo ikinä muutamaa peliä pidempään käyttäny sitä taktiikkaa et mentäis koululle ja tapetaan sieltä se 8 jnejne. Yleensä just hakeudun vähän reunaan, muttei kuitenkaan liian, että joskus näkyy vihollisiakin. Loottaan kamat, tapan (tai joskus kuolen) vastaantulevat ja top15 lähes joka kerta. Aina ei jaksa kunnon tryhardia vetää niin välillä tulee vaan juostua taloon miettimättä sen enempää josko siellä joku odottelisi.

On tä kyl jännä peli, joskus tuntuu M16 parhaalta aseelta, kun sit taas seuraavassa pelissä voikin jo olla että AKM osuukin paremmin. :D Tietty sit on niitäkin matseja kun ei millään onnistu osumaan... :joy:
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
64
Soolossa jokainen ilman silua ammuttu laukaus kun houkuttelee luokseen aika tehokkaasti ammuskelusta pitäviä pelaajia.
Todella riehakkaat pelaajat voivat myös lähteä silulla ampuvaa pelaajaa jahtaamaan, kuitenkin melko hyvä kapistus loppukahinoihin. Lisäksi monet enemmän pelaavat tunnistavat AWM:n ja M24 äänet suvereenisti.
 

Opamees

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
66
Tämä oli itselleni uusi tieto. Piti ihan internetistä varmistaa tämä ennen kuin uskoin. Tämä tosin selittää muutamia turhautumista aiheuttaneita hetkiä.
Kahdeksan sekunnin välein tikkaa energiasta vielä hp:ta. Joskus tuntuu että kaukaa puun taakse ammuskellut kymmenen osumaa ennen kuin vihu tipahtaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
65
Meni äskeisessä matsissa hiukan mausteet. Loottailin rantaa rauhassa 10 minuuttia. Tämän lopuksi päällä oli kaikki varusteet level 3, med kittiä ja first aidia ja boosteja vaikka muille jakaa, supressor ja 4x rynkkyyn ja kaikki muutkin mahdolliset lisäosat. Tähän päälle vielä rynkyn kuteja, mutta se olennaisin eli itse ase ei löytynyt sitten mistään. :kippis:

Eipä siinä kauaa mennyt, kun kuolin ensimmäiselle vastaantulijalle, jolla oli M416. Koita siinä sitten 50m välimatkalla saada vectorilla (siinäkin silut ja kaikki herkut) pysyä hengissä :lol:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 162
Onkos tämä joka pätsin homma ollut, että rivatunerin statistiikkaserveri, eli AB:n OSD blokataan? Vai joku uus ilmiö.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Onkos tämä joka pätsin homma ollut, että rivatunerin statistiikkaserveri, eli AB:n OSD blokataan? Vai joku uus ilmiö.
Mlulla on tullut noita satunnaisia Rivatunerin blokkauksia tässä pelissä ihan alusta asti. Eli ei liene uusi asia. En tosin tiedä mistä johtuu.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 162
Mlulla on tullut noita satunnaisia Rivatunerin blokkauksia tässä pelissä ihan alusta asti. Eli ei liene uusi asia. En tosin tiedä mistä johtuu.
Melko mystistä. Tämä oli kyllä ensimmäinen kerta itselle. Varmaan steamin tai koneen uudelleenkäynnistämällä selvinnee tästäkin.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 344
Eihän noiden OSD:n blokkaamiset tai muut perseilyt ole muissakaan peleissä tuntematon ilmiö.
Tosin osa peleistä yksinkertaisesti kaatuu niiden takia. Näin on ainakin Frostbite enginen peleissä ollut ajoittain.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 344
@Jahonnes teki sen verran hyvän videon, että päätin jakaa tänne.
Sopivan pituinen video, ja hyvä rauhallinen tapa selittää asioita. Mielestäni myös hyvää analyysiä tilanteista.

Näin itsellä kun enkku jopa se vahvempi kieli ulkomailla nuoruuden asuneena, niin en väittäisi että aksentti tuossa häirinnee ketään. Siitä kun satuit mainitsemaan.

Subiin meni ja mielenkiinnolla seuraan jatkossakin. :tup:

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 162
Jouskari olis muuten kova, mutta puolet nuolista tuntuu häviävän tai sit tulee jotain haamukäsiosumia tms. eikä porukka kuole. Olin äsken kolmas kun loppu tikut kesken kun pommitin jotakin vähemmistön edustajaa kyljestä ilman tulosta. 3 tappoa 86 damaa pelkällä jouskarilla ja kolmas sija.
 
  • Tykkää
Reactions: Tpa
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
200
Totta puhuen en oikein tiedä mitä ajatella pelistä kun mielenkiintoinen peli mutta kun hyvin hyvin hyvin harvoin pääsee 10 parhaan joukkoon ja vielä semmosilla asemilla mistä vois voittaakin.

Noh, en tiedä onko näin paskaa tuuria vai mistä johtuu mutta tuntuu hieman mahdottomalta välillä voittaa kun alueet tuntuu olevan sellaisia että niiku olisit tuulimylly keskellä merta "Ampukaa minua, olen maalitaulu!":tdown:
Kannattaa muistaa että jokaisessa pelissä on se lähes 100 muuta jotka yrittävät voittaa. Keskivertopelaajana voit alkaa sadan pelin jälkeen miettimään taktiikkaa uusiksi ellei voittoja ole tullut.

Alla tulikin jo hyvää kommenttia solo ja duo/squad -pelien eroista. Yksinpelissä virheistä rankaistaan nopeammin ja sijoittautumisen kanssa täytyy olla paljon tarkempi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
@Jahonnes teki sen verran hyvän videon, että päätin jakaa tänne.
Sopivan pituinen video, ja hyvä rauhallinen tapa selittää asioita. Mielestäni myös hyvää analyysiä tilanteista.
Tais vaan jäädä videosarja aiottua lyhyemmäksi. Heti tuon videon tekemisen jälkeen tuli yksi voitto, ja nyt sitten kuudella tapolla toinen. Jos #Road2top5 onnistuisi paremmin.

Paitsi että jaa, servereissä jotain häikkää. Saa nähdä hävisikö bittiavaruuteen tuo tulos.
 
Viimeksi muokattu:

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
332
Tais vaan jäädä videosarja aiottua lyhyemmäksi. Heti tuon videon tekemisen jälkeen tuli yksi voitto, ja nyt sitten kuudella tapolla toinen. Jos #Road2top5 onnistuisi paremmin.

Paitsi että jaa, servereissä jotain häikkää. Saa nähdä hävisikö bittiavaruuteen tuo tulos.
Itselläkin yksi voitto ja 17. sija tallentumatta tällä hetkellä, kaksi viimeisintä peliä siis. Toivottavasti päivittyvät vain viiveellä :(

Oli muuten äskeisessä pelissä mielenkiintoinen tilanne, soloa siis pelailin ja oli 1on1 (tai siis niin luulin) toista pelaajaa vastaan siten, että molemmat olivat puun takana, mutta vihollinen selästä läheni ympyrän raja juuri, ja hänen puunsa siis jäisi alueen ulkopuolelle. Vahdin puuta koko ajan, sillä tiesin, että hänen on sieltä lähdettävä liikkeelle, kunnes tuli headshot AKM:stä (perkele, koko pelin etsin vähintään lvl 2 kypärää, mutta eipä löytynyt). Olin vähän ihmeissäni, sillä sen puun takaa shottia ei tullut, jota katselin, joten tsekkasin tilanteen sitten vielä ShadowPlayn avulla jälkikäteen.

Huomasin, että tuo shotti tulikin pari puuta vasemmalle siitä puusta, jonka takana tiesin viholliseni olevan. Tsekkasin melkein sekunti sekunnilta tuon, olisiko siinä ollut jokin hetki, jossa vihollinen pystyi vaihtamaan puuta (kun tietty koitin vähän vahdata muidenkin pelaajien varalta ympäristöä). Ei kuitenkaan ollut sellaista hetkeä, että se olisi pystynyt puuta vaihtamaan, ja tarkemmin kun katsoin, niin tuo viereisen puun pelaaja oli myös ihonväriltään erilainen. Johtopäätöksenä siis se, että nämä kaverit taisivat vetää duona solopelissä :rolleyes: Tai, sitten tekivät erittäin nopean ja taktisen päätöksen olla tappamatta toisiaan juuri sillä hetkellä ja keskittyä minun, rajavartijan, tappamiseen :D
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 352
Jos nyt joku suomalainen tyyppi on tehnyt jonkun opasvideon tms. niin jos tänne voisi sen linkata. Vähän turhauttaa tää pelaaminen.. Olin sitten Matti Myöhänen tulemassa alueelle nii joku istuu jonku kiven takana ja ampuu meikät ja jos oon ensimmäinen siellä alueella niin joku saa minut joka tapauksessa tapettua. Ei vaikuta milloin menen, millä aseilla menen ja millä tietämilläni taktiikoilla menen lopputulos on aina sama. Huoh ja huoh. Hyvin harvoin pääsen top 20 ja vielä harvemmin top 10. Vähän ketuttaa yrittää pelata peliä tälläisenä noviisina kun tyypit istuu kivien takana ja heti kun tilaisuus koittaa niin kuolen.

Ei mulla muuta, ammattilaiset jatkakoon :(
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 519
Rehellisesti sanottuna odotin, että äijä kuolee metrin päähän zonesta. Monta kertaa käynyt niin, että juoksen sen 5minuuttia zoneen ja kirjaimellisesti kuollessa kaatuu alueen sisään. Jälkeenpäin huvittaa mutta pelatessa ei. :D
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 109
Jos nyt joku suomalainen tyyppi on tehnyt jonkun opasvideon tms. niin jos tänne voisi sen linkata. Vähän turhauttaa tää pelaaminen.. Olin sitten Matti Myöhänen tulemassa alueelle nii joku istuu jonku kiven takana ja ampuu meikät ja jos oon ensimmäinen siellä alueella niin joku saa minut joka tapauksessa tapettua. Ei vaikuta milloin menen, millä aseilla menen ja millä tietämilläni taktiikoilla menen lopputulos on aina sama. Huoh ja huoh. Hyvin harvoin pääsen top 20 ja vielä harvemmin top 10. Vähän ketuttaa yrittää pelata peliä tälläisenä noviisina kun tyypit istuu kivien takana ja heti kun tilaisuus koittaa niin kuolen.

Ei mulla muuta, ammattilaiset jatkakoon :(
Plunkbat on piiloleikki, jossa tärkeintä on löytää toiset ja pysyä itse piilossa. Matkojen liikkuminen tulematta nähdyksi (ja tapetuksi) on taitolaji. Suosin itse puiden varjossa etenemistä ja suojasta suojaan syöksähtelemistä. Pitkät matkat siirrytään moottoripelillä. Jos löydät ajoneuvon (mieluiten rantakirppu tai sivuvaunuton moottoripyörä, sivuvaunu tekee pyörästä liian kiikkerän ja jeeppi on liian hidas), suunnittele ensin reitti kartasta kohteeseen. Aja koko ajan täysillä äläkä pysähdy tappelemaan vaikka joku yrittäisi suolata sinut matkan varrella. Väijyttäjällä on aina taktinen etu.

Kun pääset perille (siis sellaiseen paikkaan, jossa koet ettet enää ajoneuvoa tarvitse koska sähköpallo on jo niin pieni tms.), hylkää se johonkin suojaiseen notkelmaan ja poistu välittömästi ainakin muutaman kymmenen metrin päähän piiloon. Ajoneuvosi meteli on houkutellut paikalle muita, saatat saada jotkut väijytettyä jos et jää ilmeisimpään paikkaan eli auton luo.

Loppupeli on ryömimistä, syöksähtelyä ja rukoilemista. Pysy kehän laitamilla niin saatat päästä ampumaan hätäisimpiä juoksijoita selkään, mutta varo ettei käy kuten ylemmän videon kaverille. Aloita tappelu vain jos olet lähes varma että osut, ellei ole vaimenninta. Ampumalla paljastat usein piilopaikkasi.

En minäkään hyvä tässä pelissä ole, mutta vajaan 50 pelitunnin aikana on napsahtanut muutama top 5 ja yksi kakkospallikin vielä. Siperia opettaa ja Plunkbat myös.
 
Liittynyt
21.05.2017
Viestejä
205
Plunkbat on piiloleikki, jossa tärkeintä on löytää toiset ja pysyä itse piilossa. Matkojen liikkuminen tulematta nähdyksi (ja tapetuksi) on taitolaji. Suosin itse puiden varjossa etenemistä ja suojasta suojaan syöksähtelemistä. Pitkät matkat siirrytään moottoripelillä. Jos löydät ajoneuvon (mieluiten rantakirppu tai sivuvaunuton moottoripyörä, sivuvaunu tekee pyörästä liian kiikkerän ja jeeppi on liian hidas), suunnittele ensin reitti kartasta kohteeseen. Aja koko ajan täysillä äläkä pysähdy tappelemaan vaikka joku yrittäisi suolata sinut matkan varrella. Väijyttäjällä on aina taktinen etu.

Kun pääset perille (siis sellaiseen paikkaan, jossa koet ettet enää ajoneuvoa tarvitse koska sähköpallo on jo niin pieni tms.), hylkää se johonkin suojaiseen notkelmaan ja poistu välittömästi ainakin muutaman kymmenen metrin päähän piiloon. Ajoneuvosi meteli on houkutellut paikalle muita, saatat saada jotkut väijytettyä jos et jää ilmeisimpään paikkaan eli auton luo.

Loppupeli on ryömimistä, syöksähtelyä ja rukoilemista. Pysy kehän laitamilla niin saatat päästä ampumaan hätäisimpiä juoksijoita selkään, mutta varo ettei käy kuten ylemmän videon kaverille. Aloita tappelu vain jos olet lähes varma että osut, ellei ole vaimenninta. Ampumalla paljastat usein piilopaikkasi.

En minäkään hyvä tässä pelissä ole, mutta vajaan 50 pelitunnin aikana on napsahtanut muutama top 5 ja yksi kakkospallikin vielä. Siperia opettaa ja Plunkbat myös.
Itse taas suosin kaikista eniten Daciaa. Ylivoimaisesti pelin paras auto imho. Moottoripyörä on muuten erinomainen, mutta kannattaa varautua siihen, että kuolet joka toinen matsi pyörän kaatumiseen, kun pyörä tökkää tai nakkaa ympäri keskellä tasasta maastoa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 344
Itse myös tykkään Daciasta eniten.

Tuosta mun kehän videosta yllä missä kyykkäsin "turvaan", niin siinä kävi niin että kehään siirtyessä peräti kaksi ukkoa tuli vastaan. Kun sain kummatkin tiputettua, oli jo liian myöhäistä. Olisin ehkä selvinnyt jos olisi ilman asetta juossut, mutta ei oikein aivot toimineet tuossa tilanteessa kun karmee härdelli....
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
67
Ainoa muutos mitä itse tähän toivoisi, olisi resseihin duossa ja squadissa joku raja. Eli 1 tai max. 2 kertaa voi tiimikaveri sut nostaa ja sen jälkeen henki pois. Tuntuu typerältä, että sama jantteri voi sopivassa tilanteessa tippua kolme-neljä kertaa heal-kamojen määrästä riippuen ja ampuja ei saa siitä kuin lämmintä kättä vastustajan tiimikaverin nauraessa partaansa...
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 109
Totta, Dacia on paras. Nopea ja hiljainen. Unohdin vain sen kun sitä löytää niin harvoin.


Paras inventaario mitä olen tähän asti kerännyt. Välillä löytyy joko kolmannen asteen kypärä tai luotiliivi, mutta tähän mennessä ensimmäinen kerta kun sattuu molemmat. Ja vielä paras lääkintäpakkaus ja hiljennetty ase. En edelleenkään käy kamapudotuksilla.

Kaksi tappoa ja #18. Olen melko varma että kuolin tiimipelin takia. Toisen tapon jälkeen noin 15 metrin päässä ruumiista oleva tyyppi avasi tulen. Maasto oli niin avointa että olisi aika uskomatonta että molemmat jampat olisi ryömineet noin lähellä toisiaan kummankaan huomaamatta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Onko viimepatcheissa tullut joku että energiajuomia löytyy nyt enemmän? Keskimäärin kun peliä mennyt puolet niin itellä niitä joku 7/8...
 

aPm

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
420
Kyllä tämä peli aiheuttaa välillä kirosanatulvan... 5 metristä kaverin selän lapoihin tähtäsin niin yksikään 12 kuulasta ei rekisteröitynyt. :facepalm::rage:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 027
Kyllä tämä peli aiheuttaa välillä kirosanatulvan... 5 metristä kaverin selän lapoihin tähtäsin niin yksikään 12 kuulasta ei rekisteröitynyt. :facepalm::rage:
Joo se nänni pohjaan, jumala ohjaa -taktiikka ei kyllä aina toimi tässä pelissä. Pitää miettiä vähän sitä rekyyliäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Tpa
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 027
Niin jos käyttää vielä M16A4:sta single firellä...
Aika nopeasti olet kliksutellut, jos 12 kuulaa kerkeää ampumaan single firella viidestä metristä selkään ennen vihollisen heräämistä? Tai sitten vihollinen on ollut todella hidas ja kuuro, mutta onnistui silti sinut tappamaan?

Noh, joka tapauksessa. Itselläni reilu 100 pelituntia ja 200 matsia takana, enkä ole kyllä kertaakaan huomannut mitään panosten läpimenemistä tai muutenkaan luoteja jotka "ei rekisteröidy". Ihan hyvin tuntuu napsuvan juuri sinne minne pitääkin. Tässä pelissä se ampuminen vain on hieman realistisempaa kuin monessa muussa, kun pitää ottaa huomioon myös luodin tippuminen ja matka-aika. Toki viidestä metristä nämä ei vaikuta, mutta rekyyli on silti pirullinen ja sitä pitää osata ohjata.
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
332
Onko muilla päivittyneet statsit ollenkaan eilisen jälkeen? Taas pelasin yhden roundin, josta ei statsit näytä päivittyvän :rage: Muuten en noista niin välitä, mutta solopelejä kun pelailee, niin ne ovat sen verran yksitoikkoisia noin muuten, että niistä tulee statseja kytättyä :D

Ei muuten mitään, mutta viimeisen kolmen roundin kaksi voittoa ja 12 tappoa olisi kiva saada :(

EDIT: Äh, näköjään eilisen pelihistoria on mennyttä: PLAY BATTLEGROUNDS (@PUBATTLEGROUNDS) | Twitter Tänään pitäisi taas toimia, noh ehkä tuo viimeisin roundi tulee vähän normaalia pidemmällä viiveellä sitten.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
568
Onko muilla päivittyneet statsit ollenkaan eilisen jälkeen? Taas pelasin yhden roundin, josta ei statsit näytä päivittyvän :rage: Muuten en noista niin välitä, mutta solopelejä kun pelailee, niin ne ovat sen verran yksitoikkoisia noin muuten, että niistä tulee statseja kytättyä :D

Ei muuten mitään, mutta viimeisen kolmen roundin kaksi voittoa ja 12 tappoa olisi kiva saada :(

EDIT: Äh, näköjään eilisen pelihistoria on mennyttä: PLAY BATTLEGROUNDS (@PUBATTLEGROUNDS) | Twitter Tänään pitäisi taas toimia, noh ehkä tuo viimeisin roundi tulee vähän normaalia pidemmällä viiveellä sitten.
Äsken pelasin pari peliä ja tuli kyllä voitot molemmista perille
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Onko muilla päivittyneet statsit ollenkaan eilisen jälkeen? Taas pelasin yhden roundin, josta ei statsit näytä päivittyvän :rage: Muuten en noista niin välitä, mutta solopelejä kun pelailee, niin ne ovat sen verran yksitoikkoisia noin muuten, että niistä tulee statseja kytättyä :D

Ei muuten mitään, mutta viimeisen kolmen roundin kaksi voittoa ja 12 tappoa olisi kiva saada :(

EDIT: Äh, näköjään eilisen pelihistoria on mennyttä: PLAY BATTLEGROUNDS (@PUBATTLEGROUNDS) | Twitter Tänään pitäisi taas toimia, noh ehkä tuo viimeisin roundi tulee vähän normaalia pidemmällä viiveellä sitten.
Jooh, hieman huono ajoitus oli kyllä tuolla, kun satuin juuri voittamaan matsin kun tuo alkoi.
 

aPm

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
420
Aika nopeasti olet kliksutellut, jos 12 kuulaa kerkeää ampumaan single firella viidestä metristä selkään ennen vihollisen heräämistä? Tai sitten vihollinen on ollut todella hidas ja kuuro, mutta onnistui silti sinut tappamaan?

Noh, joka tapauksessa. Itselläni reilu 100 pelituntia ja 200 matsia takana, enkä ole kyllä kertaakaan huomannut mitään panosten läpimenemistä tai muutenkaan luoteja jotka "ei rekisteröidy". Ihan hyvin tuntuu napsuvan juuri sinne minne pitääkin. Tässä pelissä se ampuminen vain on hieman realistisempaa kuin monessa muussa, kun pitää ottaa huomioon myös luodin tippuminen ja matka-aika. Toki viidestä metristä nämä ei vaikuta, mutta rekyyli on silti pirullinen ja sitä pitää osata ohjata.
Oiskohan kuitenkin juossut pois päin kun lapojen väliin ammuin. :vihellys::rolleyes: Välimatka kasvoi parin ekan laukauksen jälkeen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
499
Tuli tämä ostettua juuri ja huh huh, on kyllä kuumottavaa kamaa! Tulee kyllä vahvasti Dayz fibat tästä, sen peluut jäi aikoinaan melko vähille ja oli omaan makuun vähän turhan hardcore. Lisää mappeja vaan jne. sisältöä kuten luvassa onkin niin riittää pelaamista pitkäksi aikaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Kaverilla crashas peli just ennenku päästiin koneeseen, mut tyyppi jäi viel. Siinä sit hypättiin kaikki muut ja hän putos afkina, ja hetken päästä tuli vaan rasti nimen viereen että ois poistunu pelistä. Yks kaveri kuoli, mut ja toinen knockattiin? Vaikkei siis kukaan meijän tiimistä ollu enää hengissä :bored:

Sitten sitä edellisessä pelissä pellolla oli joku afkityyppi, ja toinen koitti ajaa autolla sen päältä, mut se vaan jäi siihen etupuskuriin kiinni seisten ja meni mukana. :p on tää kyl hieno peli.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
247
Pelikelvotonta diashowta eka kokeilu. Jotain Network lag detected-herjaa tuli, vaikka EU servulla ja netti 30M.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Pelikelvotonta diashowta eka kokeilu. Jotain Network lag detected-herjaa tuli, vaikka EU servulla ja netti 30M.
Oliko diashow siis netin vai asetusten syytä? Laitoitko millaiset graafiset asetukset? Tässä kohtaa early accessia on turha odottaa mitään kunnon optimointeja, niin kannattaa suosiolla heittää very low ja low sinne.

E. Vanha luonnos pois.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
159
Pelikelvotonta diashowta eka kokeilu. Jotain Network lag detected-herjaa tuli, vaikka EU servulla ja netti 30M.
Uusimman päivityksen myötä tullu itellekki samoja oireita, diashow kestää sen 10-15 sekkaa kerrallaan ja toissapäivänä tuli aivan jatkuvasti tota network lag detectediä. Eilen tais tulla kaks kertaa semmonen sekunnin ilmotus lagista pelien aikana, ennen patchiä ei kertaakaa diashowta ja erittäin harvoin lagiviestiä.
 

Aaltoliike

Alkuperäinen jäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 271
Mulla kaatu eilen peli koneessa 3x putkeen. Jäi pelailut siihen, kunnes korjaavat.
 

P0rtier

Merssu
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
451
Eilen illalla ainakin oli kyllä uskomatonta kuminauhailua muutamassa pelissä. Mutta ei pelikokemusta häiritsevää, pari peliä perseelleen sen takia mutta myöhemmin taas wörkki.
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
623
Huhhuh nyt on kyllä pakko hehkuttaa :D Menin random squadiin pelaamaan, meitä oli vaan kolme. Yks tyyppi kuoli heti alkuun, minä ja toinen sitten päästiin kahdestaan siihen vaiheeseen että oli about 40-50 left kunnes toinen kuoli, jatkoin sitten yksin ilman medkittei sun muita, laastareita löyty että sain vähän happea koneeseen ja naputtelin sitten vielä voiton siitä :D

Ai jumalauta että kädet tärisi pelin lopussa kun kaveria rynnii rannan suunnalta ja metsän suunnalta mua kohti :D Feels good! :D

Piti testaa tuota playstv softaa että tallentaa peliä samalla kun pelaa mutta eihän se paska sitten toiminu tän pelin kanssa, jotain muistierroria pukkas ja kaatoi pelin aina ni jäi sitten pelit tallentamatta, tän olisin kyllä halunnu talteen ja tuubiin :D

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Vetääkö porukka miten noita 20+ tappoja? Itellä ennätys 14, ja ihan samalla pelityylillä tuli kuin kaikki muutkin tapot. Joka siis on se, että aluks mennään suht rauhalliseen loottaamaan, sit vaan kierrellään karttaa loottaamassa ja koitetaan tappaa kaikki vastaantulevat. :cigar2:
Keskimäärin saan 6-7 tappoa jos voitto napsahtaa...
 

P0rtier

Merssu
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
451
Vetääkö porukka miten noita 20+ tappoja? Itellä ennätys 14, ja ihan samalla pelityylillä tuli kuin kaikki muutkin tapot. Joka siis on se, että aluks mennään suht rauhalliseen loottaamaan, sit vaan kierrellään karttaa loottaamassa ja koitetaan tappaa kaikki vastaantulevat. :cigar2:
Keskimäärin saan 6-7 tappoa jos voitto napsahtaa...
Duot yleensä "parempia" tappojen kannalta kun jengi ei muni koko ajan taloissa.

21 on oma ennätys, normaalisti sen 10+ tappoa tulee jos voitto osuu kohdalle. 50/50 ekalla 5min ja vikalla 5min tulee tapot, välissä sellasta hinaamista yleensä. En juokse erityisemmin ääniä kohti mayhem-kiilto silmissä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Vetääkö porukka miten noita 20+ tappoja? Itellä ennätys 14, ja ihan samalla pelityylillä tuli kuin kaikki muutkin tapot. Joka siis on se, että aluks mennään suht rauhalliseen loottaamaan, sit vaan kierrellään karttaa loottaamassa ja koitetaan tappaa kaikki vastaantulevat. :cigar2:
Keskimäärin saan 6-7 tappoa jos voitto napsahtaa...
Itellä vielä kymppikin rikkomatta, toisaalta en ole vielä kertaakaan varsinaisesti yrittäny tapposaldoa kerryttää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Ite saan max 2 alussa, sit loput tulee tyyliin viimeisestä 40 pelaajasta :D
On toi kyllä vähän naurettavaa jopa kuinka kauan pystyy alueen ulkopuolella ekoissa ympyröissä olemaan....Ite olin ekassa/tokassa ympyrässä ulkopuolella yhteensä joku 2minuuttia, ja selvisin kun kaks kertaa healasin. Tapoin sieltä 5 tyyppiä, ja lopulta voitin yksin 12 tapolla. Squadissa pahimmat kuumotukset, kun monesti tulee vähintään 3 pelaajaa vastaan. Nytkin lopussa oli 1v3 mutta ite olin just sopivasti alueella kiven takana et sain 2 niistä naputeltua ja vikan sit viimeisessä ympyrässä :joy:

Onks kellään tietoa millon noita first person only servuja tulis? Kaipailis peli aika paljon niitä... :shifty:
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Onks kellään tietoa millon noita first person only servuja tulis? Kaipailis peli aika paljon niitä... :shifty:
Ei ole mitään tietoa annettu koska tulee, mutta tulossa ovat. Viimeistään 1.0 -versiossa sitten :D tuo kolmannen persoonan kikkare syö kyllä kovasti motivaatiota tästä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
244 788
Viestejä
4 280 388
Jäsenet
71 534
Uusin jäsen
kortfan55

Hinta.fi

Ylös Bottom