Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Mulla korjaantu kun laitoin pelin sisäsen framelimitin alemmas kuin näytön maksimi(144hz), muistaakseni limittasin 130 frameen mikä tulee jatkuvasti ja ei oo enää nykässyt.
Jos se peli pyörii 99% ajasta vaikka vähintään 150fps niin ei sitä noin alas kannata rajottaa. Eikä tuota pelin sisäistä limitteriä kannata käyttää kun se lisää inputlagia. Käyttäkää ennemmin RTSS.
 
Ei ni ei..

upload_2018-11-6_1-16-26.png

Tämä on vaikea peli. Mulla tuli solo kana 165 pelitunnin jälkeen. Nyt on pelattu 308 tuntia, eikä ole tullut vieläkään toista kanaa. Tällä seasonilla olen
ollut 300 pelistä 37 kertaa top kympissä, mutta kanaa ei vaan tule. Toisenakin olen ollut pari kertaa tällä seasonilla.
 
Jos se peli pyörii 99% ajasta vaikka vähintään 150fps niin ei sitä noin alas kannata rajottaa. Eikä tuota pelin sisäistä limitteriä kannata käyttää kun se lisää inputlagia. Käyttäkää ennemmin RTSS.
Ei ainakaan elokuussa pitänyt paikkaansa PUBGissa, mutta ehkä tilanne on siitä muuttunut?
Tuolloin tilanne oli päinvastainen.

upload_2018-11-6_6-26-50.png


Source:

Toisekseen mielellään ei tule käytettyä mitään RTSS, tai muita vastaavia, kun ainakin overlay:llä varustettuna on niin monta kertaa nähty että joku peli rupeaa sitten sen takia sekoilemaan.
Ehkä ei tapahdu missään, mutta on overlay yksi asioita mitä kokeilla disabloida ekana jos pelissä stutteria.
Toki eihän overlay:tä ole pakko käyttää.

Mitä tulee FPS rajoittamiseen muuten, niin itse olen tykännyt pitää freimin alle max Hz.
 
Jos se peli pyörii 99% ajasta vaikka vähintään 150fps niin ei sitä noin alas kannata rajottaa. Eikä tuota pelin sisäistä limitteriä kannata käyttää kun se lisää inputlagia. Käyttäkää ennemmin RTSS.

Joo mutta dippaili 134 frameen ja kun pelin sisäinen limitteri oli ainut jolla sain tuon fixattua, kyllä sitä sillon kannattaa käyttää :)
 
Ei tainnut olla vielä.
Tuo itse 2D karttahan on nähty jo aikoja sitten, mutta Redditissä joku teki tommosen videon datamainattujen infojen pohjalta.

 
Tämä on vaikea peli. Mulla tuli solo kana 165 pelitunnin jälkeen. Nyt on pelattu 308 tuntia, eikä ole tullut vieläkään toista kanaa. Tällä seasonilla olen
ollut 300 pelistä 37 kertaa top kympissä, mutta kanaa ei vaan tule. Toisenakin olen ollut pari kertaa tällä seasonilla.

Ite oon pelannut tota lähes julkistuksesta asti eli 4/17 ostin. 790h hakattu. Pelaan ylivoimaisesti eniten duo ja squad pelejä. Solovoittoja tullut hurjat 2 kpl. Duo ja squad voittoja sitten todella paljon.. mutta niitäkään ei tule kuin ennen, ennen saattoi tulla pari kanaa päivässä nykyään pari kanaa kuussa.

Ränkki nousee kun vaan pelaa. Itse en ole eritysen hyvä mutta nopeasti ränkki voi olla esim platinum ja vastustajat sitä mukaan ainakin osittain.

Paras peli itellä duopeli missä tiimikaveri kuoli heti alussa 8 frägiä ja kana.

Kaveripelinä tää vaa toimii. Ei serverivalkkauksia, sopivan pitkät erät jnejne. Solon vahvuus on taas se kuumotus joka on ainakin itellä ihan eri leveleillä kuin missään pelissä ikinä.

Jännä nähä kauanko tätä vielä jaksaa.
 
Solon vahvuus on taas se kuumotus joka on ainakin itellä ihan eri leveleillä kuin missään pelissä ikinä.
Tämä on kyllä niin totta, ja en myöskään ole kyllä mitään vastaavaa kokenut ikinä muussa pelissä.
Aivan käsittämätön toi efekti tällä pelillä, ja juurikin solossa toi on omissa sfääreissään.

Kyllä silti se kavereiden kanssa pelaaminen tässä parasta on, eikä siitäkään jännitystä puutu.

Lumikarttaa kyllä odotan, koska se on varmaa että omassakin peliporukassa mielenkiinto peliin saa uutta puhtia. Tällä hetkellä kaikki tykittää jotain muuta, eikä se ole siksi etteikö PUBG:ista edelleen pidettäisi. On vaan tullut kaikenlaista muuta.
Lumikartta saa vaan varmasti intressin tulla taas pelailee, ja tässä välissä on monelle tullu jo iso liuta muita QoL ja performance päivityksiä aiempaan pelikertaan nähden.

Luulisi tulevan infoa tuosta piakkoin, kun kuitenkin ovat siitä loppuvuoden testistä puhuneet.
Toki voi olla että täräyttävät vaan joulukuussa ilmon että noni, nyt on lumikartta experimentalilla sinne aiemmin avaimen saaneilla.
 
Tossa rankkisysteemissä ei kyllä ole mitään järkeä. Tällä uudella seasonilla kokeilin grindata sooloa, KD 1.34, voittoprosentti 6.2% ja noilla Grandmaster rank, yhdistettyjen regioneiden top 500 ja vastassa rupes olemaan semmosta top 10 KD 4 voittoprosentti 25% ukkoa, että ei ollut enää mitään jakoja.
 
Tossa rankkisysteemissä ei kyllä ole mitään järkeä. Tällä uudella seasonilla kokeilin grindata sooloa, KD 1.34, voittoprosentti 6.2% ja noilla Grandmaster rank, yhdistettyjen regioneiden top 500 ja vastassa rupes olemaan semmosta top 10 KD 4 voittoprosentti 25% ukkoa, että ei ollut enää mitään jakoja.

Niin kaikessa neroudessaan sillä rankkisysteemillä ei ole mitään tekemistä matchmakingin kanssa. Koko matchmaking on täysin olematonta muutenkin. Greene on onneksi kuitenkin "very, very proud of our vehicle physics."
 
Niin kaikessa neroudessaan sillä rankkisysteemillä ei ole mitään tekemistä matchmakingin kanssa. Koko matchmaking on täysin olematonta muutenkin. Greene on onneksi kuitenkin "very, very proud of our vehicle physics."

No mitä helvettiä, eikö? Sittenhän toi ELO-matchmaking on vielä enemmän perseestä, koska koko ajan tuli kovempaa ukkoa vastaan, eikä noilla mun statseilla olisi ollut mitään asiaa tollaseen seuraan.
 
Mä en kyl usko etteikö vaikuttais... kun uus season alkaa on pelit huomattavasti aina helpompia... yms.
 
Mitä itse huomasin kun tutkin tuota rank systeemiä. Niin esim solo rank nousee esim jo sillä kunhan pääsee noin 50 parhaan joukkoon. Ja vaikka ei olisi yhtään tappoakaan.Itse ainakin pannut merkille tuon että nousee noin pienestä. Duuossa ja squadissa ei nouse yhtä helposti. Ja turhana pidän koko rankkia itse. Eipä se taidoista hirveämmin kerro jos ns kämppimällä pääset loppuun. Tosin pelitapoja on monia pelata :)

Edit:siis elo pisteet nousee nousee solossa noinkin helposti. Kunhan pääsee noin 50 joukkoon. Ja esim 0 tapolla. Toki ei niin rajusti nouse,mutta nousee kumminkin.
 
Viimeksi muokattu:
Eikö turnauksissakin sijoituksella ole paljon enemmän väliä kuin tapoilla? Eli vähän samalla tavalla toimisi tuo MMR sitten, joka myös omasta mielestä vähän väärin.
En toki usko että on helppo keksiä tuolle hyvä algoritmi.
 
Niin se taitaa olla turnauksissakin että isoimmat pisteet saa sijoituksesta. Ja tapoista sitten jonkun verran lisää pisteitä. Näin olen ymmärtänyt. Ja ei varmasti olekkaan helppoa keksiä tuolle hyvää algoritmiä.
 
No mitä helvettiä, eikö? Sittenhän toi ELO-matchmaking on vielä enemmän perseestä, koska koko ajan tuli kovempaa ukkoa vastaan, eikä noilla mun statseilla olisi ollut mitään asiaa tollaseen seuraan.

Jätän tämän vaan tähä.

 
Mitä itse huomasin kun tutkin tuota rank systeemiä. Niin esim solo rank nousee esim jo sillä kunhan pääsee noin 50 parhaan joukkoon. Ja vaikka ei olisi yhtään tappoakaan.Itse ainakin pannut merkille tuon että nousee noin pienestä. Duuossa ja squadissa ei nouse yhtä helposti. Ja turhana pidän koko rankkia itse. Eipä se taidoista hirveämmin kerro jos ns kämppimällä pääset loppuun. Tosin pelitapoja on monia pelata :)

Edit:siis elo pisteet nousee nousee solossa noinkin helposti. Kunhan pääsee noin 50 joukkoon. Ja esim 0 tapolla. Toki ei niin rajusti nouse,mutta nousee kumminkin.

Tuntuisi riippuvan rankista. Seasonin alussa top 50 -sijoituksesta tuli plussaa, mutta lopulta jostain kahdeksannesta sijasta parilla tapolla tuli jo miinusta.
 
Neljäs voitto ikinä. Ajoin viimeisen jätkän päältä autolla :D

Kävi tuuri kun viimeinen kehä päätyi aukealle niitylle Erangelissa. Ajelin vaan ympäriinsä ja koitin ajaa porukkaa nurin. Suhteessa tilanteeseen kovin moni ei ammuskellut, pelkäsivät varmaan paljastavansa paikkansa.
 
Jaksanu koko keskustelua kahlata läpi mut onkos muut kanssapelurit miten paljo törmänny viimeaikoina huijareihin?

Ittellä on meinaan alkanu palaa hermot tän PUBG ja huijausten suhteen jo hermot ihan tosissaan. Tiiä sit johtuuko ratingin noususta vai mistä mut sen jälkeen ku oon ollu ratingin suhteen 2000+ peleissä niin kuolemista varmaan 50% on suhteellisen epäilyttäviä että pistin tuossa pari päivää sit taas replay tallennukset päälle ja pari tällästä hauskaa tarttu heti haaviin.
http://pulshu.disharmony.fi/aimbot.flv
http://pulshu.disharmony.fi/aimbot_on_me.flv
VLC Playerilla onnistuu ainakin katsomaan kun en jaksanu convertoida mihinkään muuhunkaan. :-) Jostakin aikasemmasta pistin jo reportin menemään ja tulikin yks ilmotus että oli banni viuhunu. http://pulshu.disharmony.fi/images/banhammer.jpg
 
Jaksanu koko keskustelua kahlata läpi mut onkos muut kanssapelurit miten paljo törmänny viimeaikoina huijareihin?

Ittellä on meinaan alkanu palaa hermot tän PUBG ja huijausten suhteen jo hermot ihan tosissaan. Tiiä sit johtuuko ratingin noususta vai mistä mut sen jälkeen ku oon ollu ratingin suhteen 2000+ peleissä niin kuolemista varmaan 50% on suhteellisefn epäilyttäviä että pistin tuossa pari päivää sit taas replay tallennukset päälle ja pari tällästä hauskaa tarttu heti haaviin.
http://pulshu.disharmony.fi/aimbot.flv
http://pulshu.disharmony.fi/aimbot_on_me.flv
VLC Playerilla onnistuu ainakin katsomfaan kun en jaksanu convertoida mihinkään muuhunkaan. :) Jostakin aikasemmasta pistin jo reportin menemään ja tulikin yks ilmotus että oli banni viuhunu. http://pulshu.disharmony.fi/images/banhammer.jpg
Viime kesän jälkeen kun koulut alkoivat niin huijarit astuivat taas kuvioihin myös FPP:ssä mutta katosivat parissa viikossa. Nyt syksyn mittaan on sattunut pari varmaa wall hack jannua vastaan, mutta harvinaisia ovat kun ottaa huomioon että tulee pelattua aivan älyttömät määrät tätä.

Kannattaa upata nuo videot vaikka streamable.com:iin. Sinne ei tarvitse tehdä tunnuksia, seku vain raahaa hiirellä videot tuon nettisivun päälle.
 
No kai nuo tuosta helposti pysy aikasemminki lataamaan mut laitoinpahan sinnekki.


Joo ja yks törkeimmistä oli myös sellanen sankari kun juoksi kahden seinän läpi samaan rakennukseen missä itte olin. Onneks kuulin kyllä että lähestyy niin osasin varautuu ja sain tapettuakin mut oletin että tulis ovesta mut ei kun tulikin seinien läpi. :-D
 
Joo ja yks törkeimmistä oli myös sellanen sankari kun juoksi kahden seinän läpi samaan rakennukseen missä itte olin. Onneks kuulin kyllä että lähestyy niin osasin varautuu ja sain tapettuakin mut oletin että tulis ovesta mut ei kun tulikin seinien läpi. :-D

Ite oon pelannu siis sen 790h tota ja mitä koodareihin tulee... on niitä näkynyt, mutta ei koskaan niin paljoa kuin maine antaa ymmärtää. Jotain aimbotteja jne on selkeästi joskus näkynyt, ja reportoinut olen ja tullut banni confirmaatiokin, mutta en oo koskaan nähnyt mitään överiselkeää. Ei seinien läpi tulemista, ei speedhäckiä yms yms.

Viimeaikoina on kyllä tuntunut että koodareita on taas enemmän ku aiemmin, tuossa syksyllä jo hetken tuntu että ongelma on jo kadonnut suurimmaksi osaksi.

Vaikea silti sanoa, itsekin pelkäsin tässä bännejä kun pelasin korkealla pingillä niin ammuin porukkaa mahdottomiin paikkoihin jne. Itsekin tullut kyllä kuoltua ainakin satakertaa silleen että pääsen suojaan mutta kuolen sinne viiveellä.

Koodarit on perseestä ja pelin ongelma, mutta omakohtaisesti sanoisin että pelin paska matchmaking / lagitappajat jne on suurempi ongelma...
 
Minä oon vaan kerran nähny että miun tappaja (soolo peli), meni kavereidensa luo ja jako ammuxia ym.
 
No kai nuo tuosta helposti pysy aikasemminki lataamaan mut laitoinpahan sinnekki.
Joo ja yks törkeimmistä oli myös sellanen sankari kun juoksi kahden seinän läpi samaan rakennukseen missä itte olin. Onneks kuulin kyllä että lähestyy niin osasin varautuu ja sain tapettuakin mut oletin että tulis ovesta mut ei kun tulikin seinien läpi. :-D

Ekassa videossa on kyllä epäilyttävää toimintaa, mutta tuo toinen video voi olla yksinkertaisesti vain replayn bugisuutta. Noihin ei kannata aina ihan luottaa.
 
Ekassa videossa on kyllä epäilyttävää toimintaa, mutta tuo toinen video voi olla yksinkertaisesti vain replayn bugisuutta. Noihin ei kannata aina ihan luottaa.

No tuota mä olin siellä talon kulmalla minin ja 8x scopen kanssa niin sitä jätkää ei näkyny sieltä auton romun takaa lainkaan. Hoksasin kyllä heti siinä kun täppäs mua päähän ettei taida olla ihan puhtaat jauhot taas pussissa + sen jälkeen kun se juoksi tuohon aidan taakse ja yllättäen veti taas head shotteja varmisti kyllä mun mielestä päätelmät.

Mut joo hieman sääli hyvää peliä kun nuo huijarit nyt ikävästi kusee kyllä koko touhun. :-/
 
Harvoin tuota on tullut vastaan, PC:llä viitisensataa tuntia alla. Muutamaan otteeseen tullut toki ihan selkeitä tapauksia, kuten ilmiömäisiä 180 asteen Kar-heduja kesken huiman Dacia-ilmalennon tai mystisesti päähän asettuvia tähtäimiä kasvillisuuden läpi ilman mitään mahdollisuutta edes tietää että siellä on ukkeli, ja war modessa kiinalaiset kyllä koodaa ihan jatkuvasti.

Tota sooloissa tiimaamiista sitten onkin osunut kohdalle senkin edestä. Kerran löytyi mutkan takaa neljä heppua sulassa sovussa pitämässä tiesulkua, ja voi pojat, että tuntui hyvältä jyrätä kaikki letkassa UAZilla.
 
Tota sooloissa tiimaamiista sitten onkin osunut kohdalle senkin edestä. Kerran löytyi mutkan takaa neljä heppua sulassa sovussa pitämässä tiesulkua, ja voi pojat, että tuntui hyvältä jyrätä kaikki letkassa UAZilla.


Pääseekö solossa kaverit samaan peliin? Mä en ole kyllä kaverien kanssa koittanut tuota mahdollisuutta. On aina valittu duo tai 4 ryhmä.
 
Pääseekö solossa kaverit samaan peliin? Mä en ole kyllä kaverien kanssa koittanut tuota mahdollisuutta. On aina valittu duo tai 4 ryhmä.
Kyllähän ilmeisesti se toimii melko pienellä määrällä kokeiluja, että kaikki painaa solossa matchmakingin käyntiin samaan aikaan.
 
Mitähän ihmettä tämän viimeisimmän päivityksen kanssa on tehty, kun Battleye vinkuu (blocked loading of file) nyt peliin täysin liittymättömistä tiedostoista selaimen latauskansiossa (nvoclock.exe ja cygwinin asennusohjelma parin vuoden takaa) vielä rebootin jälkeenkin? Kumpaakaan ei tosiaan ole laitettu käynnistymään koneen yhteydessä eikä Autoruns tiedä mitään noista.

Battleyen faq
kertoo, että "If a file is blocked it means that the game process tried to load them, which is the reason BE is checking them." Procmonista sai äkkivilkaisulla sen verran irti, että kyllä se on tuo TslGame.exe kun hakee ja aukoo tiedostoja ihmeellisistä paikoista, mutta Battleye viheltää pelin seis heti alkuunsa kun koittaa pubgia ajaa procmonin kanssa samaan aikaan.
 
Poista tai siirrä ne mistä se valittaa?
Downloads on kuitenkin ehkä semmonen ns. yleinen kansio, jota sitten tarkistetaan pelin käynnistyksen yhteydessä. Ei sillä etteikö se ole toki vähän kyseenalaista, kun luulisi että vaan katsotaan mitkä asiat on käynnissä koneella.
Toki noista false positive voisi olla kiva pystyä raportoimaan.

Procmonin blokin ymmärtää kyllä, koska oletettavasti sillä voi seurata mitä peli ja/tai Battleye tekee jonka myötä joku haxkeijo voisi kehitellä huijaussoftiaan.
 
Juu, sillähän tuon saa toimimaan. Lähinnä vaan nousee karvat pystyyn, kun noin urakalla aletaan tonkimaan pelin kannalta täysin epäolennaisia tiedostoja.
Tuolta löytyy nvoclock jos joku haluaa kokeilla, itsellä oli tuo nvoclock-0.0.3-win64.exe siellä latauskansiossa, olin näköjään vain typistänyt nimeä.
 
Juu, kuten sanoin onhan toi kyseenalaista.
Luulisi että rajoittuu juurikin vain käynnissä oleviin ohjelmiin. Ei kai mikään huijaus voi toimia ilman että sitä ajetaan pelin aikana? Luulisi että esim. pelin tiedostojen käpistely, joka voisi tapahtua ennen kuin peli käynnissä, ei toimi eli ne tarkistetaan launchis.
 
Tommosta korjausta tänään puskettu tulille.



Jos tuo toimii, niin on loistava juttu! Lähiaikoina niin monta kertaa kuollut, ennenkuin kerkeää näkemään nurkan takaa tulevaa kaveria.

WackyJacky ainakin kommentoi tälläistä:



Teki myös video aiheesta:



Eilen pelailin 22-23:n aikaan ja ainakin silloin tuli hittiä, kun olin jo juossut 5-10 m varaston sisään.
Ymmärsin itse että tämä olisi tullut viime yönä, tai varhain aamulla.
 
Eilen pelailin 22-23:n aikaan ja ainakin silloin tuli hittiä, kun olin jo juossut 5-10 m varaston sisään.

Sama homma oli meillä, pari kertaa tuli nappi otsaan ennen vihollisen ilmestymistä näkökenttään. Replayssa tuijotin vihollista suoraan silmiin tekemättä mitään samalla, kun se kaikessa rauhassa siirteli tähtäintä pään kohdalle.

Edit: Voi perse, tämä siis ilmeisesti tapahtui desync-”fixin” jälkeen.
 
Saatan tosin ehkä olla väärässä ymmärykseni kanssa, kun yrittää enemmän selvittää koska tuo korjaus tuli.
Vähän epäselvää eri kirjoituksia katsellessa oliko se jo eilen vai tänään meidän aikaa. Eli eilisen maintenace yhteydessä, vai erikseen hotfixinä myöhemmin.

Tuntuu vaan vähän typerältä että asiasta kerrotaan huomattavasti maintenancen jälkeen, jos se jo silloin tuli? Ilmoitus asiasta kuitenkin tänään ~08:00.
 
Mietin aika pitkään että mitä niillä emoteilla oikeastaan tekee, kun pelissä on kuitenkin äänichatti. Tänään selvisi.

Soolopeli. Laskeuduin yhteen Miramarin kaivoskomplekseista mutta huomasin liian myöhään, että toinen tyyppi kerkesi maahan ennen mua ja oli juuri poimimassa haulikkoa. Laskeuduin melkein suoraan jätkän niskaan. Eihän siinä, ajattelin että tapatan itseni nopeasti että pääsee tästäkin matsista. Vilkutin tyypille ja se tuli lähemmäs. Nostin kädet pystyyn antautumisen merkiksi.

Se säästi mun hengen! Katsoi vaan hetken haulikko kourassa ja meni sitten menojaan tutkimaan muita taloja.

Minuutti pari myöhemmin kohdattiin taas. Heppu oli kerennyt kerätä lisää kamaa ja seisoskeli katellen mua yläviistosta kävelysillalta suunnilleen kahdenkymmenen metrin päästä. Vilkutin sille, vedin sitten pistoolin esiin ja tapoin äijän parilla laukauksella. Enhän kehdannut sentään selkään ampua. :vihellys:
 
Joo tuli tännekin kana tänäiltana. Neljän hengen porukalla pelailtiin, koko remmin yhteenlaskettu tapposaldo 1 kpl. Ja sekin oli downed tyyppi, jonka kaveri (viimeinen elossaoleva vihu) kuoli alueen ulkopuolelle. Ei ole näinkään ennen käynyt.
 
Se on muuten hyvä kun niissä daily questeissa on näitä että täytyy sijottuu squad peleissä esim top 10 joukkoon niin edellis päivänä olin 1man squadissa lopussa 1vs1 tilanteessa. :-D Failasin kyllä lopun ku iski jännäkakka housuu mut tosiaan kaks kertaa onnistunu tuossa 1man squadissa sijottumaan 2. sijalle.
 
Jännä nähä kauanko tätä vielä jaksaa.

Itellä aika samat pelitunnit. Kaveriporukka tosin niin eritasosta pelaajaa että vaihtelee tuo menestys.

Mutta kyllähän tota jaksaa pelata ku eipä oo vielä kunnon kilpailijaa tullu. CODi tuli kokeiltua ja oli ihan hirveetä kuraa. Ring of elyseum ku tulee eurooppaan ni sitä pitää testiä sitte. Noh BF5 on onneksi jo kulman takana. Sen br moodista ei oo kyllä mitään käryä
 
365h pelituntia takana, juuri napsahti 18. solo voitto. Nyt ollut melkein viikon tauko viimeisimmästä voitosta, tuntuu että matsit ovat vaikeutuneet entisestään.
 
Pistetäänpä vähän kuvia, uudempia ja vanhempia.

fB2BKXG.jpg


Tätä kohtaa ennen matsin alkua on tullut ikävä. Ennen vanhaan saattoi katsella ympärilleen lentokoneessa ja katsoa vastustajiaan silmästä silmään, ja sitten koneen luukku aukesi ja porukka alkoi hyppiä ulos jättäen koneeseen jatkuvasti hupenevan joukon toisiaan kyräileviä taistelijoita. Viimeiset rauhan hetket yhdessä, ja tämän jälkeen ammutaan kun tavataan.


GB6E3fW.jpg


Rakastan näitä graffiteja.


bG1exEa.jpg


Näin iso pistevähennys vaikuttaa minusta vähän kohtuuttomalta. Ei tuo matsi nyt sentään NIIN huonosti mennyt.
/s


mh3lIQk.jpg


Laatikko putosi parin metrin verran pelikentän ulkopuolelle. Jo tuossa laskeutumisvaiheessa näkee että varjo on killissä kentän rajan työntämänä. Alemmassa kuvassa pusken vasten näkymätöntä seinää kartan rajalla ja yritän turhaan ylettyä laatikkoon. Niin lähellä ja silti niin kaukana.

yoPmKqN.jpg


Ja loppuun vielä potretti omasta hahmosta. Edward Snowden on liittynyt assassiineihin.
 
Ne oli hienoja aikoja kun tämä peli tuli ulos. Ja kaikki alkoi vähitellen puhua tästä pelistä. Ja kohta suurin osa maailmasta tätä pelasikin :D bugeja riitti ja oli silloinkin vaikka mitä. Muistan varsinkin ajoneuvot jotka oli erittäin epäluotettavia :D Itse en tätä heti alussa ostanut koska ei ollut pc silloin vielä millä pelata oikein mitään. Mutta sitten kun kaikki vaan puhui tästä pelistä niin parin kaverin kanssa hommattiin kaikki pc millä pelata tätä. Ja niin vaan jäätiin koukkuun. Itse taisin hommata tämän pelin lokakuussa 2017. Mutta streameja ja muita videoita tuli seurattua ennen sitä paljon.
 
Pelaan aktiivisesti useita tunteja päivässä ja yksinomaan Sanhokissa lähitaisteluita ja ns. medium etäisyyttä. Tunteja päälle 2K ja solo rank parhaimmillaan EU Top 30. Oman kokemukseni mukaan viimeisin desync bugin korjaus ei palauttanut pelin tilannetta siihen mitä se on parhaimmillaan ollut. Räikeitä kulmasta peakkaavia näkymättömiä vihuja yms. ei ole ollut, mutta jatkuvasti edelleen kuolee kulman taakse.

Eilen vihu ampui kohti pari kutia SLR:llä. Ei osunut heti. Menin kulman taakse piiloon noin 1m ja ehdin mennä myös crouch asentoon. Health oli n. 90% ja ehjät kakkosen suojat. Otin kulman taakse yhden bodyshotin joka tappoi minut. Vaikka olin siirtynyt kulman taakse ja ehtinyt mennä kyykkyyn.

Edelleen eilen ammuin Berylillä yhdessä tilanteessa vihua 5 osumaa, joista rekisteröityi about 2. Jossain se vika on. Servereissä tai kenties anticheat jotenkin sekoittaa pakkaa suorituskykyyn nähden. Server ping on aina n.40 ja packet lossia 0.

Varsinkin lähitaistelua ajatellen peli tuntuu ajoittain valitettavasti kelvottomalta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 314
Viestejä
4 491 032
Jäsenet
74 194
Uusin jäsen
Juhisti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom