- Liittynyt
- 20.01.2017
- Viestejä
- 19
SSD ku hommas ni parani pelielämys.. suosittelen lämpimästi jokaiselle 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Onko jollain muka vielä HDD:tä koneessa?SSD ku hommas ni parani pelielämys.. suosittelen lämpimästi jokaiselle![]()

Vissiin tää mun 7700K + GTX1080 on ihan paska combo kun tuntuu menevän kudit läpi. Katellaan kesäkuun isomman patchi jälkeen uudestaan.Tässä pelissä on kyllä laittoistella älytön vaikutus. Uudella koneella tyyliin tuplaantui kda, sekä top10%... Tietysti pieni otanta vielä kun tänään muutaman tunnin pelaili, mutta vanhalla koneella tuli usein sellaisia "mihin helvettiin kudit katosivat" ja lähitaistelut olivat ihan puhdasta silmät kiinni ja lottokone pyörimään...
Haha, kauan siinä menikin mutta eilen tuli ensimmäinen solo voitto, aikamoisten onnenpotkujen kautta kylläkin mutta kuitenkinJa kyllähän se hyvältä tuntui
![]()
Ne rauta-aidat ovat muutenkin bugisia objekteja, eli fixausta odotellessa. Tietänet varmaan mitä alpha-vaiheessa oleva peli voi pitää sisällään?Mikä v...n logiikka tässä on ettet pysty ampumaan avonaisen kaiteen läpi vihollista, mutta sinut pystytään ampumaan???
edit. eli alhaalta ylöspäin.
Tä? Minä ammun maasta kaiteen takana toisessa kerroksessa olevaa ja kudit paukkuu tuohon rautakaiteeseen jonka takana vihollinen on.Onko siinä varmasti ollut omalla aseella esteetön suunta?
Sillä vaan kun etenkin 3rd person "ADS":llä herkästi pölisee joku este.
1st person ADS:llä toki näkee että varmasti voi ampua.
Mitä tä?Tä? Minä ammun maasta kaiteen takana toisessa kerroksessa olevaa ja kudit paukkuu tuohon rautakaiteeseen jonka takana vihollinen on.
Viimeiseen alueeseen voisi jonkinlainen kannustimen kehittää, ettei mene aivan camppimiseksi, vaan pelaajat yrittäisivät ratkaista pelin.
Ei se kyllä kaukana totuudesta oo, eilen pelasin 2 frendin kanssa Squadia ja joku randomi oli kans mukana. Se oli oikeesti joku 3-4 minuuttia alueen ulkopuolella ja 1/3 helttejä oli viel jäljellä ku tuli alueelle.5min aikamääre oli tempaistu päästä

Ringin pitäisi liikkua sellaista vauhtia, että juosten pääsee karkuun, ja ulkopuolelle joutuminen = kuolema.
Alkurinki on aivan turha kun voit seikkailla huoletta ulkopuolella kunhan on EA-pakkausta matkassa. Lopussa et ehdi juosta karkuun ja jäät ulkopuolelle kitumaan. Tosin nythän noi pari vikaa rinkiä ilmeisesti on hidastettuja, mutta alkuosaa ei oikein jaksa ymmärtää.
Miksi rinki pienenee minuutissa, muttei tapa kun vasta 5min päästä. Jos se pienenisi 5min, ja tappais heti, niin lopputuloshan olis kaiketi sama, eikö?
5min aikamääre oli tempaistu päästä, mutta pointti varmaan selvisi.
Jos nyt on aikaa loottia 5min ja ringin ulkopuolella voi hengailla toiset 5min niin miksei olisi niin, että 5min jälkeen ringin pieneneminen kestäisi sen 5min. Lopputulos on sama, mutta ulkopuolelle joutumista saisi oikeasti varoa. Ei siinä toki mitään järkeä ole, ettei ehtis loottia jos reunoille lähtee.Onhan siinä nyt se ero että hitaasti tappava kannustaa liikkumaan (ei sinne huvikseen jää), syö medicaleja mutta antaa option jatkaa loottaamista jos käy huono mäihä eikä meinaa heti löytää riittävästi loottia. Samalla se myös mahdollistaa lootin hakemisen riskillä vähän kauempaa vs. koko pelaajamäärä samantien alkuringin sisässä. Heti tappava on myös aika armoton jos käy tosi huono mäihä jolloin rinki tulee kauas eikä autoa löydy millään.
Ringin ulkopuolelta kiertäminen on pelin keskivaiheilla ihan toimiva taktiikka. Minusta ringin vahinkoa loppua kohden voisi hieman vähentää niin että kiertäminen toimisi lopussakin.
Se aluehan pienenee lopulta ihan olemattomaksi?
Ainakin vielä pari viikkoa sitten ympyrä ei pysähtynyt 20 metriin. Pelasin pelin jossa viimeista vastustajaa ei näkynyt missään vaikka ympyrän halkaisia oli alle 10m. Ainut paikka missä se pystyi olemaan oli sillan alla piilossa tai jumissa. Se kuoli siihen kun ympyrä saavutti minut eli oli alle puolen metrin halkaisijaltaan.Viimeisen ympyrän halkaisia on varmaan joku ~20m ja jos sattuu muutama rakennus sen sisälle jäämään, niin kyllä sieltä silti löytyy tilaa camppimiseen
Ainakin vielä pari viikkoa sitten ympyrä ei pysähtynyt 20 metriin. Pelasin pelin jossa viimeista vastustajaa ei näkynyt missään vaikka ympyrän halkaisia oli alle 10m. Ainut paikka missä se pystyi olemaan oli sillan alla piilossa tai jumissa. Se kuoli siihen kun ympyrä saavutti minut eli oli alle puolen metrin halkaisijaltaan.
Ensimmäinen valkoinen ympyrä tulee viidessä minuutissa, sen jälkeen on toiset viisi minuuttia aikaa päästä ympyrän sisälle. Toka ympyrät on 3+3 minuuttia. Kaksi ensimmäistä sinistä ympyrää tekee niin vähän damagea että niissä selviää helposti bandagen/boostereiden avulla joten joka pelissä on käytännössä noin 15 minuuttia loottaus aikaa. Tätä saisi minunkin mielestä nopeuttaa ja sitten viimeisiä ympyryöitä voisi hidastaa kun niissä tulee liian usein kiire jos seuraava ympyrä menee vastakkaisella puolella.Ei se kyllä kaukana totuudesta oo, eilen pelasin 2 frendin kanssa Squadia ja joku randomi oli kans mukana. Se oli oikeesti joku 3-4 minuuttia alueen ulkopuolella ja 1/3 helttejä oli viel jäljellä ku tuli alueelle.![]()
Viimeisen ympyrän halkaisia on varmaan joku ~20m ja jos sattuu muutama rakennus sen sisälle jäämään, niin kyllä sieltä silti löytyy tilaa camppimiseen
Et oo sit vaan tarpeeks kauan pelannu viimeistä rinkulaa :> Solossa itse en oo tuota olemattomaksi muuttuvaa ympyrää huomannut, mut duossa ja squadissa kyllä. Ideana siinä on varmaan juurikin se, ettei viimeinen ympyrä kestä 30min kun vikat tyypit vaan odottaa ja odottaa toisen tekevän jotain tyhmää.Aika jännä, omassa pelissä ympyrä jäi tuon ~20m kokoiseksi eikä enää pienentynyt. En tiedä sitten pieneneekö viimeiset ympyrät eri tavoilla solo, duo ja squad modeissa (oma peli oli duo). Pitäs varmaan viimeisimpiä patch noteja vilkaista, että onko tuohon tullut muutoksia viimeisen parin viikon sisällä
Voi olla että duossa on eri tavalla tai sitten peli on bugannut niin että ympyrä on pysähtynyt. Olen nähnyt striimeissäkin kun ympyrän halkaisia on alle 10 m.Aika jännä, omassa pelissä ympyrä jäi tuon ~20m kokoiseksi eikä enää pienentynyt. En tiedä sitten pieneneekö viimeiset ympyrät eri tavoilla solo, duo ja squad modeissa (oma peli oli duo). Pitäs varmaan viimeisimpiä patch noteja vilkaista, että onko tuohon tullut muutoksia viimeisen parin viikon sisällä
Jos oikein ymmärsin viimeisimpiä patch noteja, niin tuo aika muutettiin nyt minuuttiin.
Eikös tuo match ends timer ole se kun kaikki tiimistäsi on kuollut ja tulee tulokset yms ansaitut battlepointsit ruudulle -ajastin? Eli kauan kestää ennen ku se sulkee sut servulta ulos ja heittää takaisin lobbyyn
Eli haluat satunnaisuuden, riskin ja vaihteluvuuden pois end-gamesta? Nykyiset ajat varsin riittoisia mielestäni. Yhtälaillahan ne muutkin partiot joutuvat liikkumaan ennemmin tai myöhemmin sinne alueelle. Useasti 2-3 partiota kaikki juossut alueelle yhtäaikaa, vaikka olisikin ollut mahdollisuus jäädä ampumaan toisiamme.Itse toivoisi tuohon rinkihommaan että lopussa olisi hieman enemmän aikaa niillä parilla viimeisella ringillä. Jos et jo ole alueella, aikaa taktikoinnille on todella vähän, tai ei ollenkaan. 30 sekuntia lisää olisi jo tarpeeksi useimmissa tilanteissa. Loppu on usein turhaa sähläämistä, koska rinki pomppii vähän minne sattuu.
Ja aiempaan, ihan vika rinki kestää kyllä kauan, mutta kutistuu lopulta olemattomiin.
Oho kaikki edellämainitut poistuvat kun aikaa lisätään. Itse en ole loppuympyröiden rytmiin päässyt vieläkään kunnolla vaikka ekasta alphasta lähtien pelaillut (solo).Eli haluat satunnaisuuden, riskin ja vaihteluvuuden pois end-gamesta?
Ymmärsinköhän nyt oikein: koet sinisen ympyrän lähestyvän liian nopeasti pelin lopussa? Jos tuota miettii siten, että aika olisi vaikka kiinteä 3 tai 5 minuuttia, kenelläkään ei olisi "kiire alueelle". Tällöin ainakin omasta mielestäni roundit venyisi ja menisi suhteellisen tylsiksi kun kaikki jännitys katoaisi. Kun pelin "h-hetki" (loppu) lähenee, kenelläkään ei pitäisi olla enää tarvetta päästä loottaamaan, vaan silloinhan alkaa loppuhuipennus, jossa katsotaa kuka/ketkä onnistuu hyödyntään maastoa, mahdollista tiimipelaamista sekä muuta taktikointia ollakseen last man standing. Metreissä ja ajassa mitattuna ne pari kolme viimeistä ympyräähän on todella lyhyitä siirtymisiä, jolloin se 1,5min on tosi hyvä (ulkomuistista revin tuon 1,5min, voinee vaihdella ympyröittäin).Oho kaikki edellämainitut poistuvat kun aikaa lisätään. Itse en ole loppuympyröiden rytmiin päässyt vieläkään kunnolla vaikka ekasta alphasta lähtien pelaillut (solo).
Varmasti itsestä paljolti kiinni, mutta Arma BR en muistaisi samoja tuskia ympyröiden kanssa.
Haluavatko vain rajoittaa roundin aikaa joksikin maagiseksi lukemaksi.
Se aluehan pienenee lopulta ihan olemattomaksi?
Näkyy tän äsken postatun videon lopussa kun se katoaa kokonaan.
Näkyy tän äsken postatun videon lopussa kun se katoaa kokonaan.
En edes tiennyt että käy noin.
Pitipä tätäkin kokeilla taas pitkästä aikaa. Oon vissiin tulossa vanhaksi, mutta alkuhuuman jälkeen tää "hiippaile ketään näkemättä 10 minuuttia ja kuole ekaan luotiin joka tulee jostain" ei kyllä enää maistu. Tuntuu vaan niin ajanhukalta suurin osa matseista.
Hyppää paikkoihin mihin hyppii yleensä 10-30 tyyppiä niin ei tarvi hiippailla![]()
Mikä v...n logiikka tässä on ettet pysty ampumaan avonaisen kaiteen läpi vihollista, mutta sinut pystytään ampumaan???
edit. eli alhaalta ylöspäin.
Onko siinä varmasti ollut omalla aseella esteetön suunta?
Sillä vaan kun etenkin 3rd person "ADS":llä herkästi pölisee joku este.
1st person ADS:llä toki näkee että varmasti voi ampua.
Tä? Minä ammun maasta kaiteen takana toisessa kerroksessa olevaa ja kudit paukkuu tuohon rautakaiteeseen jonka takana vihollinen on.
Palatakseni tähän, vaikka se nyt ei ilmeisesti koskenut sun skenaariota, niin tätä meinasin:Mitä tä?
Ei toi kuvaus tilanteesta ensin kuitenkaan niin spesifi ollut.
Nyt sen sijaan selkeni. Eli se kaide ei ollut siinä aivan sun edessä, vaan ylhäällä sen ukon edessä.
Hain vain sitä (ajatellen että sun edessä oli kaide), että jos ampuu sillä 3rd person tähtäämisellä i.e. oikea nappi pohjassa (eli ei klikaten joka on ADS) niin oikeasti voikin olla niin ettei suoraan linjaa ole. Se punainen merkki siitä että 3rd person tähtäys (mikähän tälle olisi nimi, en puhu siitä lonkalta ampumisesta) osuu johonkin edessä ei tunnu ihan täysin pelittävän.
Toki jos kyse oli ihan 1st person ADS:stä oli tilanne mikä tahansa, niin sittenhän sen tähtäämisen pitäisi päteä.
Itsellä vaan joskus siinä 3rd person tähtäämisessä joskus kolissut vaan esteeseen, kun luulee että se menisi eli eikä se näytä sitä punaista merkkiä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.