Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Mirammari ei ole koskaan itsellä loppunut vankilaan tai milibaseen.
Toivottavasti rinkulan muutokset tuovat tuohon vähä vaihtelua.
Erangeli taas tuntuu loppuvan milloin mihinki.
 
Mirammari ei ole koskaan itsellä loppunut vankilaan tai milibaseen.
Toivottavasti rinkulan muutokset tuovat tuohon vähä vaihtelua.
Erangeli taas tuntuu loppuvan milloin mihinki.

Vissiinkin päin vastoin. Jonkun videossa jossa käytiin muutoksia läpi mainittiin että "extreme safe zonejen" eli niiden jotka on jossain reunalla todennäköisyys vähenee 30%. Mielestäni ois pitäny olla päinvastoin.
Tossa pitääkin olla se random elementti ettet tiedä mihin päin alue menee. Aina voi hypätä keskelle mappia niin se on ainakin kohtuu lähellä...
 
Vissiinkin päin vastoin. Jonkun videossa jossa käytiin muutoksia läpi mainittiin että "extreme safe zonejen" eli niiden jotka on jossain reunalla todennäköisyys vähenee 30%. Mielestäni ois pitäny olla päinvastoin.
Tossa pitääkin olla se random elementti ettet tiedä mihin päin alue menee. Aina voi hypätä keskelle mappia niin se on ainakin kohtuu lähellä...
Videoiden tekijät ymmärtänyt väärin extreme safe zone termin merkityksen. :)
Sehän on siis tapaus missä edellisen ja seuraavan rinkulan väli on lähellä maksimia.

the probability of creating an extreme safe zone (one far away from the center of the previous circle) has been reduced by 30%
Tämä mielestäni hyvä muutos, eli vähentää juurikin sitä mistä @arcane puhui.
Muutos ei vähennä lainkaan sitä todennäköisyyttä että ensimmäinen zone olisi aivan reunassa. Muissakin rinkuloissa se on edelleen mahdollista, mutta ei niin yleistä. Eli epätodennäköisempää että kolme rundia putkeen joudut juoksemaan munaravia puolet matsista koska rinkulat.
 
Kolmisen tuntia tuli väännettyä äsken ja rinkulaa ei näekkään heti lentokoneesta, mutta muutokset rinkuloiden vauhteihin ja viiveisiin ovat isoja. Enää ei kestä tulla myöhässä toiseen rinkulaan koska se lähtee liikkeelle jo minuutin (juoksunopeus 500m/minuutti) päästä, kuten kaikki rinkulat sen jälkeen. Eli juoksemalla ottaa damagea kokoajan jos joutuu rinkulan väärälle puolelle jossa se kulkee lujempaa.

3 tunnin aikana jokainen Miramar rinkula taisi loppua sinne uuden järven paikkeille pohjoiseen joka oli mukavaa vaihtelua ja kanaakin saatiin.

Uudet rinkulat vaativat sopeutumista, mutta hauskaa oli silti. Luuttipsykoosi pitää pitää tästä lähtien minimissä.
 
Ai niin ja onkohan nuo vihreät ympyrät higher-tier loot paikkoja? Hokasin vasta nyt että nuista uusistakin paikoista on ympyröity erikseen juttuja.
77c1b0873c6d0d5b8c70fb1c36994b4711566225.jpg

  • The Oasis can now be found in the north, and Alcantara village has been added to the northwest.
  • We’ve added more roads, off-road paths, and car spawning positions to facilitate easy travel into and out of the area.
  • Higher-tier loot is now more likely to spawn in specific areas of the north of Miramar.
 
Onko päivityksen myötä pelit nyt miltei 10min lyhyempiä?

9. zone kun lähtee nyt liikkeelle noin 15min päästä, kun aiemmin se lähti vasta noin 24min päästä? Vai laskinko ihan päin metsää.. :lol:

f054cfb73fd55ba8d2bae676cafad4d3c42ecb1d.jpg
 
Jaaha että sellainen pätsi se.
Hyppää Georgopoliin. Ehdit luutata 2 taloa (m16, kar, lvl 1 potta ja liivit).
Aha, alue tuolla, lähdenpä tietä pitkin ja koitan etsiä autoa.
Ei autoa, seuraava rinkula menee tuonne hmm...
Ota screenshotti, paina exit pelistä.
20180412142103_1.jpg
 
En kyllä ole koskaan ihan ymmärtänyt, miksi se viimeinen zone odottelee niin kauan. Kerran olen tähän vaiheeseen peliä päässyt. Silloin hahmot olivat eri kerroksissa imppailemassa medkittejä. "Jee"

Mikä on tilanne, jossa tuo viimeisen ringin tila on jotain muuta kuin stalemate jossa kumpikaan ei voi liikkua toisen luo menemättä ringin ulkopuolelle? 3 minuuttia sitten venataan vaan?
 
En kyllä ole koskaan ihan ymmärtänyt, miksi se viimeinen zone odottelee niin kauan. Kerran olen tähän vaiheeseen peliä päässyt. Silloin hahmot olivat eri kerroksissa imppailemassa medkittejä. "Jee"

Mikä on tilanne, jossa tuo viimeisen ringin tila on jotain muuta kuin stalemate jossa kumpikaan ei voi liikkua toisen luo menemättä ringin ulkopuolelle? 3 minuuttia sitten venataan vaan?

Itsellä on pari kertaa käynyt noin kaupunkilopussa kun on kaksi tiimiä jäljellä. Toinen talossa ja toinen ulkopuolella eikä kumpikaan tiedä missä tarkalleen toinen on niin sitten odotellaan.
 
Onko päivityksen myötä pelit nyt miltei 10min lyhyempiä?

9. zone kun lähtee nyt liikkeelle noin 15min päästä, kun aiemmin se lähti vasta noin 24min päästä? Vai laskinko ihan päin metsää.. :lol:

f054cfb73fd55ba8d2bae676cafad4d3c42ecb1d.jpg
Tarkastin juuri replayn ja matsin on lyhyempi, nyt se on 25 minuuttia ja ennen oli 32. Redditissä on valitettu paljon keskivaiheen tylsyydestä, mutta minun peleissä on melkeinpä aina jotain hyödyllistä tekemistä ja tylsää tulee harvoin. Saa nähdä kuinka tuo tulee vaikuttamaan loppujen lopuksi.
 
Eiköhän kohta kaikki pelaa vaan deathmatchia tämän pelin dust2:ssa, koska muuten on liian hidastempoista ja tylsää.
 
Tänään on muuten sitten jälleen turnaustorstai, eli tuttuun tapaan PUBG Finland järjestää Squad FPP turnauksen alkaen kello 19. Tarkemmat tiedot turnauksesta löytyvät täältä: XPulZ - match - XPUBG Finland Squad FPP

Mukana on monia kovia nimiä mm. Pizza Sports, MJ-eSports ja Rokka eSport. Varmasti tiukkoja pelejä luvassa!

Castaus turnauksesta tapahtuu dual castina allekirjoittaneen ja M00nForrest toimesta, eli vauhdikasta sekä laadukasta settiä on tiedossa. Striimi turnauksesta löytyy klo 19 alkaen Twitchistä XPulZ FI kanavalta:



Tervetuloa seuraamaan!

Saa nähdä kuinka moni osallistuja käynnistää pelin ensimmäistä kertaa tänään viittä vailla seitsemän ja alkaa lataamaan 6GB päivitystä. :D
 
Hirveetä jonnemunaravia saa painaa nyt Miramarissa, näin hidastempoisesta pelityylistä tykkäävänä en pidä uudistuksesta. Reunille tosiaan ei kannata enää hypätä, muuten koko peli pelkkää juoksemista ilman autoa. Mikä tän uudistuksen pääpointti nyt edes oli? Uus mappi tulossa pienemmällä pelialueella niin eikös se nyt ois riittäny?
 
Hirveetä jonnemunaravia saa painaa nyt Miramarissa, näin hidastempoisesta pelityylistä tykkäävänä en pidä uudistuksesta. Reunille tosiaan ei kannata enää hypätä, muuten koko peli pelkkää juoksemista ilman autoa. Mikä tän uudistuksen pääpointti nyt edes oli? Uus mappi tulossa pienemmällä pelialueella niin eikös se nyt ois riittäny?

Pointti oli se että PUBG Co. ei saa tarpeeksi testidataa testiservuilta niin patchit laitetaan liveen että maksaneet asiakkaat joutuvat testaamaan muutoksia :)
 
Saa nähdä kuinka moni osallistuja käynnistää pelin ensimmäistä kertaa tänään viittä vailla seitsemän ja alkaa lataamaan 6GB päivitystä. :D

Kyllä varmaan jokunen taas. Yleensä näitä löytyy se 1-3 per turnaus aina jotka laittaa Discordissa viestiä et "tiimikaveri vielä lataa päivitystä kun se just tuli kaupasta". Toki kaikki muitakin hyviä selityksiä on kuultu pelien alussa. Kerran kaveri pyys että voitaisiinko aloittaa vasta 15 yli kun sen pitää ulkoiluttaa vielä koira jne. :)

Mutta joo, 5 yli taidetaan viimeistään laittaa peli käyntiin ja jos on no show oli se syy sitten mikä tahansa, niin tiimi saa pärjätä ilman yhtä pelaajaa ekassa mapissa. Eli siis strimissä 13 yli tälläin alkaa viimeistään eka mappi pyöriä. 8 min viivettä käytetään.
 
Onkos muilla ilmennyt epänormaalia stutterointia tuon päivityksen jälkeen? Ei ollut ennen päivitystä ongelmaa. FPS on 50-90 välillä, paikasta riippuen. Siinä ei eroa entiseen mutta tuo lagi, vaikka ruutuja ihan ok, niin tekee pelaamisesta vähän tuskaa...
 
Onkos muilla ilmennyt epänormaalia stutterointia tuon päivityksen jälkeen? Ei ollut ennen päivitystä ongelmaa. FPS on 50-90 välillä, paikasta riippuen. Siinä ei eroa entiseen mutta tuo lagi, vaikka ruutuja ihan ok, niin tekee pelaamisesta vähän tuskaa...
Joo on ollut normaalia enemmän. Minulla tuota on ollut aina jonkun verran kun Shadowplay on päällä ja nyt tänään päivityksen jälkeen peli "mikropysähtelee" normaalia enemmän. Tuo ei tunnu olevan mitään frame droppailua, vaan koko peli jäätyy alle sekunniksi.
 
Onkos muilla ilmennyt epänormaalia stutterointia tuon päivityksen jälkeen? Ei ollut ennen päivitystä ongelmaa. FPS on 50-90 välillä, paikasta riippuen. Siinä ei eroa entiseen mutta tuo lagi, vaikka ruutuja ihan ok, niin tekee pelaamisesta vähän tuskaa...
Tästä piti myös mainita edellisessä postauksessa eli sama homma.
 
Kyllä, fps ennallaan mutta karmea stutteri. Luulin jo että omassa koneessa vika. Nyt kyllä saa heti alusta asti ravata kuin Vermossa konsanaan eikä pysy edes etäisesti alueen mukana ilman autoa.. en tykkää.
 
Tuntuu että kovin usein päivityksen perään alkaa jengillä taas olemaan stutteria. Mitähän ne noissa perseilee?
Yleensä ne hotfixillä kyllä korjattu, mutta silti.
Ehkä siellä test servuilla voisi yritttää edes pari päivää pitää sitä buildia..... tahtoo nykyään olla alle 24h? Toisaalta eihän se test serverillä pitäminen mitään auta, jos jengi ei siellä pelaa.
 
Mitähän ihmeen iloa noista vaatteista on ollu? Kerroppa? Ihan turhaa sontaa varsinki alku lootin kannalta
Kyllähän sitä pitää näyttää tyylikkäältä taistellessaan, ja kunnollisista alkuvetimistä saa pulittaa aika naurettavia summia oikeaa rahaa, varsinkin takeista. Nyt nuo tyhjäks jääneet mökit on vähän surullisen näköisiä. Turhiahan vaatteet oli, mutta ne toi tunnelmaa peliin ja oman hahmon pystyi kustomoimaan paremmin.
 
On Miramar specifically, players can now see the first safe zone while flying in the airplane. (We may or may not carry this over to the next live update. We want your feedback about this change.)

Ymmärrän lausesta, että mun pitäisi jo lentokoneessa nähdä eka rinkula.

...kaks peliä Miramaria ja en kyllä näe yhtään mitään, ihan samalla tavalla lentää kone yli ennen kuin eka rinkula näkyy ja sit 5min ennen ku eka rinki lähtee liikkeelle.
 
...kaks peliä Miramaria ja en kyllä näe yhtään mitään, ihan samalla tavalla lentää kone yli ennen kuin eka rinkula näkyy ja sit 5min ennen ku eka rinki lähtee liikkeelle.
Ei näkynyt minullakaan, mutta lähes heti laskeutumisen alkoi zone näkyä eli aikaisemmin kuin aiemmin. Itse tykkäsin enemmän vanhasta zonesysteemistä, nykyisellä tuntuu tulevan niin kiire ja joutuu enemmän sotaan muiden kanssa mikä nyt ei huono asia oikeastaan ole.
 
Totuttelua kyllä vaatii uusi systeemi, varsinkin Miramarissa. Kiirettä tuppaa aika lailla kun ei tajua liikkua ajoissa. No eiköhän tuohon totu ja viimeiset rinkit toimii minusta näin paremmin.
 
On Miramar specifically, players can now see the first safe zone while flying in the airplane. (We may or may not carry this over to the next live update. We want your feedback about this change.)

Ymmärrän lausesta, että mun pitäisi jo lentokoneessa nähdä eka rinkula.

...kaks peliä Miramaria ja en kyllä näe yhtään mitään, ihan samalla tavalla lentää kone yli ennen kuin eka rinkula näkyy ja sit 5min ennen ku eka rinki lähtee liikkeelle.

Tää menee varmaan siihen "may not" -kategoriaan.
 
Ymmärsin että "may not" viittaisi 1.0 update #11. Eli että toki se tässä olisi?
Olettaen että se näkyisi, onkohan ideana että Miramar näkyy ja Erangel ei testidatan ja feedbackin takia? Ei kai nyt noin isoa pelimekaanista eroa tehtäisi kahteen saman koon karttaan.
 
Uusi event mode on online. Käytännössä deathmatch.
tl;dr 3x10-man sqauds, pieni alue Erangelia joka ei muutu, jos kuolet niin tiput uudestaan. Eka tiimi pisteraja täyttyy voittaa. Kaikilla niskassa random kamat joka dropilla.

Alkoi viime yönä 05:00, ja loppuu maanantaina 05:00.

 
Jaha randomina vaan tohon eventtiin ja ekasta kanat. Ilmeisesti alku aseita ei voi päättää missään vaiheessa? Oli vähän orpoa spawnata koko ajan sks tai vss kädessä. :/

Edittiä. Noh puusilmä tosin huomasikin tuon aiemman viestin jossa kerrottiin että random kamat
 
Tää menee varmaan siihen "may not" -kategoriaan.

Ahaa, totta - tämänhän pystyy ajattelemaan myös niin, että Update #10 meni ensin testiserverille, ja sitten pari tuntia myöhemmin kyseistä muutosta ei enää tuotu Live-serverin puolelle. Itse ymmärsin koko ajan, että kyseisellä viitattiin Update #11...
 
Mä tietenkin olettanut että ne siivoaa pois asiat mitkä ei siirry liveen. Kun kerta ihan julkaisevat liven päivityksessä sen linkin. :D
Samat notet ne on joo, mutta jotenkin kuvittelisi että katsovat ne läpi liveen mentäessä.
 
Kyllä tämä uusin päivitys pilasi peli melko pahasti, kauhea kiire jatkuvasti ja kartan reunoilla ei pahemmin kannata hypätä. ADHD räiskintä näköjään tästäkin tulossa. Harmi koska vanhalla systeemillä peli olin ihan mukavaa, nyt ei jaksa enää yhtään :(
 
Pitääpä testata sunnuntaina kun kotiin pääsee. Valitettavaa jos tätä viedään siihen adhd suuntaan.
 
Uuden patchin ympyrät on ilmeisesti saanu reverttiä, tullee takaisin testiservulle piakkoin, olettavasti eri säädöksin. Omasta mielestä nämä uudet ympyrä-ajat oli kohtuu rankkoja, jonkun sortin välimuoto lienee se paras ratkaisu. Hitaammasta sinisestä alueesta tykkäsin, kaikki muu oli aika skeidaa.
 
Haluaisko joku täsmentää millä tavalla adhd suuntaan? En ole hetkeen käyny pelaamassa tätä.
 
Haluaisko joku täsmentää millä tavalla adhd suuntaan? En ole hetkeen käyny pelaamassa tätä.

Tässä viitataan siihen että lyhyemmät ympyrän siirtymävälit aiheuttaa kaoottisuutta, joka toki sopii tietyntyypppisille pelaajille, mutta kun ne säädöt pitäisi toimia kaikentyyppisille pelaajille.
 
Tänään vasta menossa uuden patchin peleille, mutta paperilla pl. ekat kaksi (muistaakseni) rinkulaa muutokset vaikuttaa hyviltä. Aikaa on vähemmän välissä, mutta rinkulat huomattavasti hitaampia etenemään.
Toi parin ekan rinkulan malli vähän ihmetyttä, eli huomattavasti vähemmän aikaa mutta rinkulat on myös nopeampi kuin ennen?

Noh, kohta pääsee kokeilemaan.
 
Tänään vasta menossa uuden patchin peleille, mutta paperilla pl. ekat kaksi (muistaakseni) rinkulaa muutokset vaikuttaa hyviltä. Aikaa on vähemmän välissä, mutta rinkulat huomattavasti hitaampia etenemään.
Toi parin ekan rinkulan malli vähän ihmetyttä, eli huomattavasti vähemmän aikaa mutta rinkulat on myös nopeampi kuin ennen?

Noh, kohta pääsee kokeilemaan.

Tai siis ei pääse, koska revert.
edit: Lisättäköön että patchi lyhensi peliä 7 minuuttia, mikä on prosenteissa mallia älytöntä.
 
Tai siis ei pääse, koska revert.
edit: Lisättäköön että patchi lyhensi peliä 7 minuuttia, mikä on prosenteissa mallia älytöntä.
Okei, eli ihan livessä muuttaneet takaisin?
Ihme ettei tuosta ollut mainintaa PUBG tai PUBG_help Twittereissä.

EDIT: Jaa kappas tuolla: Rolling Back Recent Blue Zone Changes

Yesterday we released an update that included some drastic changes to the delay and speed of our blue zones in each phase of the game. Your reactions to this change have been mixed, but we’ve ultimately decided to roll back this change and return to the drawing board. We feel there are some necessary changes we need to make to the blue zone, but we want those changes to be subtle in the spirit of finding the right balance.

Our current schedule for this rollback is unclear, but we anticipate that it will happen in the next 4-8 hours. Please note that this rollback will not require any downtime.

Thank you for all the feedback you’ve given us regarding this change. We appreciate it!

*Update - 04.13.2018: Blue zone adjustment roll back is now complete (5AM PDT). Thank you for understanding.​
 
En tiedä, mistä tämä ADHD vertaus tähän tuli. PUBG:n midgame on todella tylsää, mihin nämä rinkien korjaukset vaikuttivat erittäin positiivisesti. Toivottavasti tuovat nopeasti takaisin tuotantopuolelle.
 
Paperilla kun katso arvoja mitä säädetty, mielestäni 3+ rinkuloiden muutokset voisi olla kuten ehdotettiin ja hetken oli.
Ne pari ekaa voisi olla vain vähän lyhennettyjä jos ollenkaan, ja rinkuloiden liikkumanopeus vaikka ihan sama. Nythän pari ekaa oli huomattavasti lyhyempi ja liikkuivat nopeammin. Se pisti silmään jo patch noteja lukiessa että munaraviksi menee lootin kannalta. Tuosta varmaan suurin negatiivinen palaute on tullut.
 
En tiedä, mistä tämä ADHD vertaus tähän tuli. PUBG:n midgame on todella tylsää, mihin nämä rinkien korjaukset vaikuttivat erittäin positiivisesti. Toivottavasti tuovat nopeasti takaisin tuotantopuolelle.

Itse ymmärrän miksi hitaampi tempo voi ahistaa joitakin, mutta tässä kannattaa ymmärtää miksi noin radikaali muutos oli yksinkertaisesti huono. Peli on suunniteltu hitaammaksi kuin se nyt oli. Noin iso muutos käytännössä poisti isosta kartasta monta neliökilometria koska reunoille hyppääminen oli typerää. Tämä on surkeaa suunnittelua ja sen tukeminen pelaajien puolesta on todella outoa. Nopeampi tempo toimii uudessa 4x4 kartassa paljon paremmin, vanhoissa kartoissa ei.
Jos käy huono tuuri eikä autoja joko löydä, joku muu on ne vienyt tai ne on hajotettu, pelistä tuli "todella tylsä", ikinä ei ole tehny pelatessa niin paljon mieli laittaa exit to lobby, koska tietää että loppupeli on pelkkää päätöntä juoksemista, ja välillä pitäisi muka ampuakin jotain. Kuten sanoin aiemmin, joku välimuoto voi toimia.
 
Pelasin tänään kaksi tuntia pääpelimuotoa, saldona yksi tappo :D Yleensä kuolen siihen, kun kuuluu RÖPÖTIPÖTS vihun ampuessa selkään. Pääsisipä joskus itsekin yllättämään jonkun takaapäin.
 
Ihan hauska oli tunnin verran tuo eventti, mutta ei sitä kyllä kauaa jaksa. Saa nähdä miten suuret joukot suhtautuvat siihen. Vituttaa aivan älyttömästi jos Bluehole kadottaa sen alkuperäisen taian mikä teki pelistä hyvän.
 
En tiedä, mistä tämä ADHD vertaus tähän tuli. PUBG:n midgame on todella tylsää, mihin nämä rinkien korjaukset vaikuttivat erittäin positiivisesti. Toivottavasti tuovat nopeasti takaisin tuotantopuolelle.
Aiemmin kirjoitin että harvoin tulee vastaan tylsiä pelejä ja se johtuu varmaan siitä että pelaan 80% squadia, 15% duoa ja 5% sooloa. Soolossa voi hyvinkin tulla tylsää mutta duossa ja squadissa on oikeastaan kokoajan tekemistä ja joku jorisee jotain.

Ongelma uusissa rinkuloissa minun kohdallani oli vain ensimmäisissä jotka lähtivät liikkeelle liian aikaisin. En muista oliko joka pelissä parin minuutin tulitaistelu heti alkuun, mutta lopputulos oli silti joka pelissä se että varusteet olivat erittäin huonot ja kokoajan oli hillitön kiire. Hauska kun tapetuiltakaan ei löytynyt juuri mitään. :D
 
No nyt kun kokeilin niin tuo Deathmatch Event on kyllä ihan 100% kuraa. Maksimoi pelin heikoimpia puolia. Taisi olla ensimmäinen exit to lobby tähän mennessä. :)
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 470
Viestejä
4 497 476
Jäsenet
74 211
Uusin jäsen
merts

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom