Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Ymmärsin että "may not" viittaisi 1.0 update #11. Eli että toki se tässä olisi?
Olettaen että se näkyisi, onkohan ideana että Miramar näkyy ja Erangel ei testidatan ja feedbackin takia? Ei kai nyt noin isoa pelimekaanista eroa tehtäisi kahteen saman koon karttaan.
 
Uusi event mode on online. Käytännössä deathmatch.
tl;dr 3x10-man sqauds, pieni alue Erangelia joka ei muutu, jos kuolet niin tiput uudestaan. Eka tiimi pisteraja täyttyy voittaa. Kaikilla niskassa random kamat joka dropilla.

Alkoi viime yönä 05:00, ja loppuu maanantaina 05:00.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Jaha randomina vaan tohon eventtiin ja ekasta kanat. Ilmeisesti alku aseita ei voi päättää missään vaiheessa? Oli vähän orpoa spawnata koko ajan sks tai vss kädessä. :/

Edittiä. Noh puusilmä tosin huomasikin tuon aiemman viestin jossa kerrottiin että random kamat
 
Tää menee varmaan siihen "may not" -kategoriaan.

Ahaa, totta - tämänhän pystyy ajattelemaan myös niin, että Update #10 meni ensin testiserverille, ja sitten pari tuntia myöhemmin kyseistä muutosta ei enää tuotu Live-serverin puolelle. Itse ymmärsin koko ajan, että kyseisellä viitattiin Update #11...
 
Mä tietenkin olettanut että ne siivoaa pois asiat mitkä ei siirry liveen. Kun kerta ihan julkaisevat liven päivityksessä sen linkin. :D
Samat notet ne on joo, mutta jotenkin kuvittelisi että katsovat ne läpi liveen mentäessä.
 
Kyllä tämä uusin päivitys pilasi peli melko pahasti, kauhea kiire jatkuvasti ja kartan reunoilla ei pahemmin kannata hypätä. ADHD räiskintä näköjään tästäkin tulossa. Harmi koska vanhalla systeemillä peli olin ihan mukavaa, nyt ei jaksa enää yhtään :(
 
Pitääpä testata sunnuntaina kun kotiin pääsee. Valitettavaa jos tätä viedään siihen adhd suuntaan.
 
Uuden patchin ympyrät on ilmeisesti saanu reverttiä, tullee takaisin testiservulle piakkoin, olettavasti eri säädöksin. Omasta mielestä nämä uudet ympyrä-ajat oli kohtuu rankkoja, jonkun sortin välimuoto lienee se paras ratkaisu. Hitaammasta sinisestä alueesta tykkäsin, kaikki muu oli aika skeidaa.
 
Haluaisko joku täsmentää millä tavalla adhd suuntaan? En ole hetkeen käyny pelaamassa tätä.

Tässä viitataan siihen että lyhyemmät ympyrän siirtymävälit aiheuttaa kaoottisuutta, joka toki sopii tietyntyypppisille pelaajille, mutta kun ne säädöt pitäisi toimia kaikentyyppisille pelaajille.
 
Tänään vasta menossa uuden patchin peleille, mutta paperilla pl. ekat kaksi (muistaakseni) rinkulaa muutokset vaikuttaa hyviltä. Aikaa on vähemmän välissä, mutta rinkulat huomattavasti hitaampia etenemään.
Toi parin ekan rinkulan malli vähän ihmetyttä, eli huomattavasti vähemmän aikaa mutta rinkulat on myös nopeampi kuin ennen?

Noh, kohta pääsee kokeilemaan.
 
Tänään vasta menossa uuden patchin peleille, mutta paperilla pl. ekat kaksi (muistaakseni) rinkulaa muutokset vaikuttaa hyviltä. Aikaa on vähemmän välissä, mutta rinkulat huomattavasti hitaampia etenemään.
Toi parin ekan rinkulan malli vähän ihmetyttä, eli huomattavasti vähemmän aikaa mutta rinkulat on myös nopeampi kuin ennen?

Noh, kohta pääsee kokeilemaan.

Tai siis ei pääse, koska revert.
edit: Lisättäköön että patchi lyhensi peliä 7 minuuttia, mikä on prosenteissa mallia älytöntä.
 
Tai siis ei pääse, koska revert.
edit: Lisättäköön että patchi lyhensi peliä 7 minuuttia, mikä on prosenteissa mallia älytöntä.
Okei, eli ihan livessä muuttaneet takaisin?
Ihme ettei tuosta ollut mainintaa PUBG tai PUBG_help Twittereissä.

EDIT: Jaa kappas tuolla: Rolling Back Recent Blue Zone Changes

Yesterday we released an update that included some drastic changes to the delay and speed of our blue zones in each phase of the game. Your reactions to this change have been mixed, but we’ve ultimately decided to roll back this change and return to the drawing board. We feel there are some necessary changes we need to make to the blue zone, but we want those changes to be subtle in the spirit of finding the right balance.

Our current schedule for this rollback is unclear, but we anticipate that it will happen in the next 4-8 hours. Please note that this rollback will not require any downtime.

Thank you for all the feedback you’ve given us regarding this change. We appreciate it!

*Update - 04.13.2018: Blue zone adjustment roll back is now complete (5AM PDT). Thank you for understanding.​
 
En tiedä, mistä tämä ADHD vertaus tähän tuli. PUBG:n midgame on todella tylsää, mihin nämä rinkien korjaukset vaikuttivat erittäin positiivisesti. Toivottavasti tuovat nopeasti takaisin tuotantopuolelle.
 
Paperilla kun katso arvoja mitä säädetty, mielestäni 3+ rinkuloiden muutokset voisi olla kuten ehdotettiin ja hetken oli.
Ne pari ekaa voisi olla vain vähän lyhennettyjä jos ollenkaan, ja rinkuloiden liikkumanopeus vaikka ihan sama. Nythän pari ekaa oli huomattavasti lyhyempi ja liikkuivat nopeammin. Se pisti silmään jo patch noteja lukiessa että munaraviksi menee lootin kannalta. Tuosta varmaan suurin negatiivinen palaute on tullut.
 
En tiedä, mistä tämä ADHD vertaus tähän tuli. PUBG:n midgame on todella tylsää, mihin nämä rinkien korjaukset vaikuttivat erittäin positiivisesti. Toivottavasti tuovat nopeasti takaisin tuotantopuolelle.

Itse ymmärrän miksi hitaampi tempo voi ahistaa joitakin, mutta tässä kannattaa ymmärtää miksi noin radikaali muutos oli yksinkertaisesti huono. Peli on suunniteltu hitaammaksi kuin se nyt oli. Noin iso muutos käytännössä poisti isosta kartasta monta neliökilometria koska reunoille hyppääminen oli typerää. Tämä on surkeaa suunnittelua ja sen tukeminen pelaajien puolesta on todella outoa. Nopeampi tempo toimii uudessa 4x4 kartassa paljon paremmin, vanhoissa kartoissa ei.
Jos käy huono tuuri eikä autoja joko löydä, joku muu on ne vienyt tai ne on hajotettu, pelistä tuli "todella tylsä", ikinä ei ole tehny pelatessa niin paljon mieli laittaa exit to lobby, koska tietää että loppupeli on pelkkää päätöntä juoksemista, ja välillä pitäisi muka ampuakin jotain. Kuten sanoin aiemmin, joku välimuoto voi toimia.
 
Pelasin tänään kaksi tuntia pääpelimuotoa, saldona yksi tappo :D Yleensä kuolen siihen, kun kuuluu RÖPÖTIPÖTS vihun ampuessa selkään. Pääsisipä joskus itsekin yllättämään jonkun takaapäin.
 
Ihan hauska oli tunnin verran tuo eventti, mutta ei sitä kyllä kauaa jaksa. Saa nähdä miten suuret joukot suhtautuvat siihen. Vituttaa aivan älyttömästi jos Bluehole kadottaa sen alkuperäisen taian mikä teki pelistä hyvän.
 
En tiedä, mistä tämä ADHD vertaus tähän tuli. PUBG:n midgame on todella tylsää, mihin nämä rinkien korjaukset vaikuttivat erittäin positiivisesti. Toivottavasti tuovat nopeasti takaisin tuotantopuolelle.
Aiemmin kirjoitin että harvoin tulee vastaan tylsiä pelejä ja se johtuu varmaan siitä että pelaan 80% squadia, 15% duoa ja 5% sooloa. Soolossa voi hyvinkin tulla tylsää mutta duossa ja squadissa on oikeastaan kokoajan tekemistä ja joku jorisee jotain.

Ongelma uusissa rinkuloissa minun kohdallani oli vain ensimmäisissä jotka lähtivät liikkeelle liian aikaisin. En muista oliko joka pelissä parin minuutin tulitaistelu heti alkuun, mutta lopputulos oli silti joka pelissä se että varusteet olivat erittäin huonot ja kokoajan oli hillitön kiire. Hauska kun tapetuiltakaan ei löytynyt juuri mitään. :D
 
No nyt kun kokeilin niin tuo Deathmatch Event on kyllä ihan 100% kuraa. Maksimoi pelin heikoimpia puolia. Taisi olla ensimmäinen exit to lobby tähän mennessä. :)
 
Ensimmäinen matsi pelattu tuota eventtiä.

EI ENÄÄ IKINÄ. Paskin PUBG-matsi mitä olen ikinä pelannut. PUBGin mekaniikat on täysin kelvottomat tuollaiseen jonneräiskintään mitä nyt yritettiin. Ensimmäisen minuutin jälkeen vihasin joka ikistä sekuntia enkä pelaisi toista kertaa, vaikka joka matsista saisi ilmaisen loottilaatikon.

Toisin kuin Hans, jaksoin kärvistellä loppuun asti. Hampaat irvessä mentiin. Tiimissä oli pari venäläistä 10v mikrofoninraiskaajaa ja yksi oman tiimin hermanni tappoi vahingossa minut sen hullunmyllyn keskellä. Aivan puhdasta kaaosta alusta loppuun, tuli mieleen joku TF2, paitsi että TF2 on hauska. Normaalin PUBGin rauhallinen tahti on se syy, miksi yleensäkin pelaan koko peliä.
 
No jaa itelle kyllä maistuu vaikka äkkiä tuo alkaakin puuduttaa. Ja saa sitä todella kaivattua reeniä ampumiseen jota muuten saa niin vähän. Hyvä lisä tuommosenaan ja toisaalta eipä tuo eventti pitkään kestä :).
 
Neljä erää tuota War eventtiä. Hieman on ristiriitaiset fiilikset. Tavallaan hauskaa, tavallaan helvetin raskasta. :D
Noh, joka tapauksessa onhan se hienoa että ne tekee tämmösiä erikoisia moodeja.
Ehkä jossain kohtaa tulee joku joka on helkkarin hauskaa.
 
Ensimmäinen matsi pelattu tuota eventtiä.

EI ENÄÄ IKINÄ. Paskin PUBG-matsi mitä olen ikinä pelannut. PUBGin mekaniikat on täysin kelvottomat tuollaiseen jonneräiskintään mitä nyt yritettiin. Ensimmäisen minuutin jälkeen vihasin joka ikistä sekuntia enkä pelaisi toista kertaa, vaikka joka matsista saisi ilmaisen loottilaatikon.

Toisin kuin Hans, jaksoin kärvistellä loppuun asti. Hampaat irvessä mentiin. Tiimissä oli pari venäläistä 10v mikrofoninraiskaajaa ja yksi oman tiimin hermanni tappoi vahingossa minut sen hullunmyllyn keskellä. Aivan puhdasta kaaosta alusta loppuun, tuli mieleen joku TF2, paitsi että TF2 on hauska. Normaalin PUBGin rauhallinen tahti on se syy, miksi yleensäkin pelaan koko peliä.

Samat fiilikset, mutta oli pakko pelata ensimatsin jälkeen vähä lisää, sillä seuraavasta loot boksista puuttui alle 50 pistettä. Siihen menikin sitte kolme erää tuota paskaa :D

P.S. Boksin ajattelin myydä 36 sentillä Steamin kauppapaikalla, mutta päätin riskeerata ja avasin lootan arvokkaan vermeen toivossa. No, sieltähä tuli kuuden sentin arvoinen pipo :D
 
Niin oliko tämä tulossa jossain vaiheessa ps4 alustalle? Siitä taisi joku viime syksynä olla juttua jostain oikeuksista ja että ne päättyvät jossain kohtaa jolloin voisi olla mahdollista?
 
Viisi erää kaveriporukalla pelattiin eventiä ja tulimme siihen tulokseen että aivan hirveää. Onneksi tuota ei kukaan pakota pelaamaan :D
 
Joo onneksi tuo ei ole pakollinen tai ainoa pelimuoto :D. Silti voisi minusta jäädä valikoimaan ihan sillä, että voisi välillä käydä ottaa tuntumaan aseisiin kunnolla, kun ei tarvii kuolemaa pelätä vaan voi vaan räiskiä menemään
 
Tosta alueen nopeudesta, olisi hyvä että alussa voi hypätä mihin vaan päin karttaa ilman että joutuu välttämättä juoksemaan heti munaravia alueelle että siellä alussa ehtii vähän loottailla ja tapellakin. Niissä keskivaiheilla ympyröissä voisi tulla nopeammin seuraava alue ja se voisi pienentyä ehkä enemmänkin kerralla. Kuitenkin on ihan ok että alue liikkuu sen verran hitaasti että sen mukana pystyy hyvin juosta.
 
Yksi peli tuota ihmeen deathmatchia riitti. Heti kun peliin pääsi niin CYKA BLYAT raikaa kuulokkeista :lol:
 
Nyt tuli henk.koht ennätys :D Kyllä tässä kohta kanaa jo tarjotaan.

20180414004157_1.jpg
 
No jaa itelle kyllä maistuu vaikka äkkiä tuo alkaakin puuduttaa. Ja saa sitä todella kaivattua reeniä ampumiseen jota muuten saa niin vähän. Hyvä lisä tuommosenaan ja toisaalta eipä tuo eventti pitkään kestä :).

Tuossa pääsee kyllä tosiaan räiskimään oikein kunnolla, nuo rinkuloiden paikat on välillä myös aika mielenkiintoisia, keskellä vuorta jne. Ihan hauskaa tuota on ollut pelata, välillä on ollut koomista kun koko 10 hengen joukkue lahdataan heti alkuun eikä kukaan ole hengissä :D
 
War mode on kyllä taas omasta mielestä parhaita eventtejä mitä peliin on tullut. Todella viihdyttäviä nopeita eriä missä saa ampua eri aseilla ja ottaa tuntumaa. Mitä isompi kaveriporukka niin sitä parempi. Ei kai kukaan tuotakaan soolona jaksa hakata, tiimipeliä. Tänäänkin sekä pubg finlandin että iotechin discordissa aivan huippu menoa eventin ja war moden parissa.
 
Ihan hauskaa tuo WarMode on kun on tuttuja vastassa. Eilen illalla pelattiin TechBBS Discordin parissa custom serverillä jokunen tunti muutamalla suomitiimillä ja sitten otettiin randomeja loput.

Onhan tuo WarMode hieman erilaista, mutta jos ei muuta niin ainakin hyvää treeniä niille jotka valittaa että eivät pääse ampumaan / harjoittelemaan pyssyjä. Eli siis kannattaa kyllä tämä treenimahdollisuus niiden kaikkien hyödyntää ehtottomasti, niin saadaan kovempia ampujia itse kustakin.
 
Warmodessa on mielestäni huomannut muutaman hyödyllisen pointin. Lähitaistelussa turha röpöttää niitä kuteja alavatsaan kun parilla headshotilla kaveri on paljon helpommin knokissa. Eli tähtäys aina päähän vaikka muutamat kudit siitä menisikin ohi. Samaten pidemmälle ampuessa aina vähintäänkin kyykkyyn ja sama homma pään seutuville aina kudit. Näistä vinkeistä tuskin on haittaa normi pelissäkään.
Meikäläinen on kyllä aina tarvittaessa vapaaehtoinen noihin custom hommiin. Parasta viihdettä.
 
Itse ammun läheltä aina ylävartaloon, ei siinä ole oikein aikaa tähdätä. Rekyyli sitten heittää loput kuulat kalloon.
 
On kyllä mielestäni paskin deathmatch toteutus ikinä tämä war mode event. Fokus tulisi olla kokonaan siinä aseiden opettelussa eli saisit itse valita aseen millä pelaat (kiva kun saat 3 kertaa peräkkäin VSS ja viereen laskeutunut kaveri sai M4.) Ja samoin tuo että voi joutua odottelemaan respawnia monta kymmentä sekunttia on kyllä turhauttavaa. Kiva ominaisuus on tuo että ensin knockout ja siitä voidaan vielä pelastaa tiimikaveri. Pakko yrittää hampaat irvessä kuitenkin ottaa kaikki hyöty tästä kun ei muutakaan dm:ää ole. :mad:
 
Hyvää reeniä juu, mutta ärsyttävää pelata war modea kun on niitä jotka ampuu ennen kuin ehtii laskeutua ja jos zonessa on torni niin joku voi vain istua siellä sniputtamassa. Ja kun sattuu kuolemaan heti saa odottaa yli puoli minuuttia seuraavaa konetta. Muuten hyvä.
 
Tuli se omakin Kana sitten. Hiukan odottamatta, vaikka järjestään kympin sakkiin pääsenkin. Epäilyt johtuvat olemattomasta ampumataidosta ja jääräpäisistä tavoista, jotka kyllä antavat etua muille.

Primorskin hallien kautta veneellä Military saaren eteläpuolella maatilalle, takasin veneelle ja Myltaan. Hakkuuaukeelle päätty peli, kolmella tapolla, joista viimenen yllättävän helposti. Viimeset hengissä olleet ei tuntunu ihan perinteisen kovilta vastuksilta. Ykkösen kypärällä, kakkosen liiveillä ja Red Dot Scarilla pääosa pelistä.

Silti, tuo veneily ja lopun perus jännitys, kun huomaa porukan vähenevän plussaa. :)
 
Bugittaako teillä äänet? Itsellä ei kuulu äänet juostessa vihuista eikä siitä että nade kolahtaa. Ainoastaan kuuluu ikkunan rikkoutuminen.

edit. pari matsia meni silleen että kaverin kanssa ei kumpikaan kuule samassa talossa olevia vihollisia... gg. Hyvä patchi.
 
Viimeksi muokattu:
Ite huomasin parisen viikkoo sitten kun Miramarissa juoksee kallioitten päällä niin en kuule omia askeleita ainakaan. Onko muut huomannut samaa? Heti kun tulet kallioilta tavalliselle maalle niin kuule omat askeleet.
 
No niin, nyt on päästy jo 4 kertaa voiton makuun squadissa (tpp, koska yksi pelaajistamme jostain syystä kokee motion sicknessiä first personista). Tänään kannatti pelata myöhään, alku oli melkosta tervanjuontia mutta 2 viimeistä peliä päätyi voittoon kaikin puolin hyväntuntuisten matsien lopuksi.

...joka kerta voitot ovat tulleet Miramarissa, Erangel neitsyys on yhä jäljellä. Pitäisi myös lähteä tavoittelemaan duo + solo dinnereitä.
 
Upea kurkistustekniikka vikalla vihulla, tätä näkee kyl paljon :D En kyl tosin tiedä miten tuossa itse toimisi jos toisella kar98 ja ei tiedä missä se luuraa. Savuilla varmaan pitäis alkaa hämmentämään.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Parin päivän sisään ladannut varmaan 4-5 noin 25 megan päivitystä. Mitähän siellä oikein lataillaan?
 
Täällähän on ehtinyt tapahtua, kun on pari päivää pelaamatta. Peruivatko päivityksen pelkästään zone-muutosten osalta vai kokonaan?
 
Täällähän on ehtinyt tapahtua, kun on pari päivää pelaamatta. Peruivatko päivityksen pelkästään zone-muutosten osalta vai kokonaan?
Joo zone muutokset peruttiin melkein heti, mutta Miramarin AR-spawniprosentit olivat ainakin vielä eilen kaksinkertaiset.
 
Sain Triumph Craten. Sen avaamiseen pitäisi ostaa 2,04 euron avain - lieköhän kannattaa? Pelkästä lootasta saisi alle euron kauppapaikalla.
 
Tänään tuli pelattua pari peliä EU FPP soloa, ekan voitin ja tokassa tuli randomisti kar98 räiskivä cheatteri. Hieman on vielä parannettavaa vielä tolla anticheatillä, jotta tosta pelistä saa mukavan. 550h aikana noin 20 cheatteriä nähty.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 906
Viestejä
5 055 658
Jäsenet
81 000
Uusin jäsen
Stnuf

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom