Paras rattiohjain ja muut autopelivarusteet

Täällä kellään frex shifteriä? Miettiny, jos laittais ton simagic ds-8x kiertoon, kun h-kaaviolla tulee pelkästään ajeltua. Simvertex ja Hypershift Aw, on kanssa tullut kateltua, kun tuo Bdh on aikalailla meikäläisen budjetin ulkopuolella.

Osaako joku vinkata hyvää alumiiniprofiilin uran suojamuovia? Sellaista minkä alle mahtuisi hyvin johtoja, eli ei täyttäisi koko uraa.

Osaako joku vinkata hyvää alumiiniprofiilin uran suojamuovia? Sellaista minkä alle mahtuisi hyvin johtoja, eli ei täyttäisi koko uraa.

Tilasin itse aikoinaan 10m ja jokainen sentti tuli käytettyä joten ei kannata nuukailla tilauksen suhteen varsinkin kun metri hinta näyttäisi olevan edelleen sama kuin 2021 :)

1766510498433.png
Jos tarvii saada johtoja mahtumaan, niin tollanen olis ehkä parempi.
Ostopaikasta ei kyllä ole antaa vinkkiä.
(itse käytin johdotuksiin profiilin alapuolella muovisia nippusideankkureita, jotka ruuvasin uramuttereihin)

1766510498433.png
Jos tarvii saada johtoja mahtumaan, niin tollanen olis ehkä parempi.
Ostopaikasta ei kyllä ole antaa vinkkiä.
(itse käytin johdotuksiin profiilin alapuolella muovisia nippusideankkureita, jotka ruuvasin uramuttereihin)
Tuo on kyllä parempi idea, jos joku löytää vain verkkokaupan (mustana), saa linkata, ohuemmat kaapelit saisi tuolla ratkaisulla nätisti piiloon.

Itse olen yleensä käyttänyt :

https://trakracer.eu/collections/ac...-10-cable-management-clips-with-10-cable-ties

Tuo on kyllä parempi idea, jos joku löytää vain verkkokaupan (mustana), saa linkata, ohuemmat kaapelit saisi tuolla ratkaisulla nätisti piiloon.
Cover Profile S8 PP black - Easy Systems
Tuoltahan olet hakenut ennenkin ;)
2m pätkille tulee vaan turhan paljon rahtia, alle 50eur pienlaskutuslisä 14eur.
En sit tiedä tuleeko tuo 14eur lisä jos käy hakemassa :hmm:
(Periaatteessa voisin hakea ja laittaa Sulle vaikka Matkahuollolla)
Toi siis 8mm leveä ja 4mm korkea.
1766520615864.png

4,5mm lienee tuo profiilin paksuus tuosta kohdin:
1766520530471.png

Viimeksi muokattu:
1766520615864.png

1766520530471.png
Tuollaista juuri etsinkin. Mutta taitaa olla että noi matalaprofiiliset on aina jäykkää tavaraa eli ei saa rullakamana?
Ei tuossa tosiaan muuta haittaa ole kuin rahdit.
Matkahuollollakaan ei ole enää sitä pitkää ja kapeaa pakettimallia vaan heidän 2m pitkä paketti maksaa nykyisin 35,90 eikä halvempaa rahtia taida olla millään muullakaan?

Tuolta ilmeisesti saa tilattua noutoon? Pitänee kehittää jotain asiaa sinnesuuntaan jossain vaiheessa ilmeisesti.

Joo noutoon voi tilata, olen käynyt siellä pari kertaa hakemassa tarvikkeita.
Noudosta ottavat 5eur.

Okei eli Matkahuolto ei siis vaihtoehto jos kerran pituus on noin kallista...ja tosiaan näemmä kallista muuallakin.

Easy Systems kertoo rahdiksi 25eur alle 2m paketille. Siis josko 2m kangista pätkäisee muutaman sentin pois (jos suostuvat), niin jää varmasti alle ja jos tarvetta muille profiilituotteille samalla, niin äkkiähän siitä ynnäilee kannattaako lähteä hakemaan vai ei.

Viimeksi muokattu:
1766520615864.png

1766520530471.png
Kiitos tarjouksestasi :) vaikkakin matkahuolto tosiaan taitaa tulla hieman liian kalliiksi. Kunhan saan vain viimeisteltyä rigin niin näkee onko edes tarve, jos oikein innostuu acr:stä niin saattaa jossain vaiheessa mennä hb & shifter hankintaan jolloin tilanne voi muuttua.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 720
Jäsenet
80 975
Uusin jäsen
konstadaonly

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom