Paras rattiohjain ja muut autopelivarusteet

Täällä kellään frex shifteriä? Miettiny, jos laittais ton simagic ds-8x kiertoon, kun h-kaaviolla tulee pelkästään ajeltua. Simvertex ja Hypershift Aw, on kanssa tullut kateltua, kun tuo Bdh on aikalailla meikäläisen budjetin ulkopuolella.

Osaako joku vinkata hyvää alumiiniprofiilin uran suojamuovia? Sellaista minkä alle mahtuisi hyvin johtoja, eli ei täyttäisi koko uraa.

Osaako joku vinkata hyvää alumiiniprofiilin uran suojamuovia? Sellaista minkä alle mahtuisi hyvin johtoja, eli ei täyttäisi koko uraa.

Tilasin itse aikoinaan 10m ja jokainen sentti tuli käytettyä joten ei kannata nuukailla tilauksen suhteen varsinkin kun metri hinta näyttäisi olevan edelleen sama kuin 2021 :)

1766510498433.png
Jos tarvii saada johtoja mahtumaan, niin tollanen olis ehkä parempi.
Ostopaikasta ei kyllä ole antaa vinkkiä.
(itse käytin johdotuksiin profiilin alapuolella muovisia nippusideankkureita, jotka ruuvasin uramuttereihin)

1766510498433.png
Jos tarvii saada johtoja mahtumaan, niin tollanen olis ehkä parempi.
Ostopaikasta ei kyllä ole antaa vinkkiä.
(itse käytin johdotuksiin profiilin alapuolella muovisia nippusideankkureita, jotka ruuvasin uramuttereihin)
Tuo on kyllä parempi idea, jos joku löytää vain verkkokaupan (mustana), saa linkata, ohuemmat kaapelit saisi tuolla ratkaisulla nätisti piiloon.

Itse olen yleensä käyttänyt :

https://trakracer.eu/collections/ac...-10-cable-management-clips-with-10-cable-ties

Statistiikka

Viestiketjuista
295 682
Jäsenet
80 972
Uusin jäsen
JOPPURA

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom