LG OLED evo C3 4K TV OLED83C34LA töllö. Ostettu huhtikuussa. Aloin nähdä tuollaista pystyraitaa ja muuta häröä kuvassa. Useita foorumeita lukeneena totesin, että on aika yleistä ja LG käynyt vaihtamassa paneeleita takuuseen.
Vaan minun töllöä ei LG suostu korjaamaan. Sanovat, että eivät näe kuvissa mitään virheitä ja että menee spekseihin. Pyysin lähettämään huoltomiehen ja lupasin maksaakin, mutta eivät lähetä.
Asiasta oltu yhteydessä Poweriin, kuluttajansuojaan ja tavarantarkastajaan. Power ei auta, sanoo, että minun pitää hoitaa takuuasiat itse LG:n kanssa. Tavarantarkastaja sanoi, että saan itse harkita, että kannattaako minun maksaa hänen palkkiotaan, kun LG ei siitä huolimatta välttämättä muuta kantaansa.
Nuo pystyraidat näkyvät todella häiritsevästi ihan kesken ohjelmienkin. Enemmänkin on kuvia ja kaikki lähetetty myös lg:lle. Kaikki pikselinpuhdistukset yms säädöt/resetoinnit kokeiltu, mutta tuloksetta.
Syyskuun lopulla aloitin kirjeenvaihdon LG:n kanssa, eikä homma ole edennyt mihinkään. Soitin suoraan Elcarelle ja sieltä sanottiin, että pitää vain heidän sivuiltaan tilata huolto ja tulevat hakemaan huoltoon. Onko kuitenkin riskinä, että toteavat sielläkin menevän spekseihin ja laskuttavan minua turhasta huollosta?
Ideoita, mitä tehdä?