OLED TV- ongelmat

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mani88
  • Aloitettu Aloitettu
Ei LG:n tarvitse tulla vastaan lainkaan, jos takuu on mennyt. Virhevastuu koskee vain ja ainoastaan myyjää (elisa). Myyjän kanssa kaikki asiointi ja antaa heidän sit keskustella lg:n kanssa mitä haluavat.

Myyjän pitää korjata virheellinen tuote, tai sitten kaupan purku ja rahat takaisin.
Paska puhetta, tarvitsee ottaa. Sanotaan ihan selkeästi.
"Aiemman myyntiportaan vastuu
Ostajalla on oikeus esittää virheeseen perustuva vaatimus myös aikaisemmalle myyntiportaalle. Tällä tarkoitetaan sitä, että ostajalla on mahdollisuus esittää vaatimus myös esimerkiksi tukkuliikkeelle, maahantuojalle tai valmistajalle."
 
Viimeksi muokattu:
Paska puhetta, tarvitsee ottaa. Sanotaan ihan selkeästi.
"Aiemman myyntiportaan vastuu
Ostajalla on oikeus esittää virheeseen perustuva vaatimus myös aikaisemmalle myyntiportaalle. Tällä tarkoitetaan sitä, että ostajalla on mahdollisuus esittää vaatimus myös esimerkiksi tukkuliikkeelle, maahantuojalle tai valmistajalle."
Kappas! Jos myyjä on mennyt vaikkapa konkurssiin, niin ihan oleellinen ja hyvä tieto! Kuitenkin seuraava lause vesittää tuon idean täysin:
"Hinnanalennuksen tai kauppahinnan palautuksen määrän osalta aikaisemman myyntiportaan vastuu rajoittuu siihen määrään, jonka tämä on saanut omalta sopimuskumppaniltaan."

Eli jos asioit muun tahon kuin myyjän kanssa, niin rajoitat turhaan itseltäsi mahdollisia virheen korjaavia/korvaavia ratkaisuja.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 985
Viestejä
4 417 892
Jäsenet
73 257
Uusin jäsen
Vepe21

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom