Nettitreffit + Tinder

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 060
Öö... mikä tuossa nyt on ongelma? Eikö parisuhteen tarkoitus ole mukava yhdessäolo, eikä remppamiehen/kodinhoitajan rekrytointi. En minä ainakaan odota että mies ryhtyisi hoitamaan asioitani, kun aikuinen ihminen kuitenkin olen.

Sinkut usein on aktiivisia menemään ja harrastamaan kaikenlaista, tai sitten luomaan uraa täysillä, kun ei ole perhettä/parisuhdetta "viemässä resursseja" (huom. sarkasmi) eli aikaa on. Ei kai sekään yllätä ketään.

Noi listaamasi asiat on sellaisia, että eihän niistä kaikista tartte olla kiinnostunut, mutta aika normaaleja juttuja kuitenkin?

Ehkä en vain ymmärrä, koska olen nainen. Tykkään ulkoilusta, liikkumisesta, kansallispuistoista ja matkustelusta harvakseltaan. Olen pyörinyt Tinderissä nyt vähän aikaa kokeilumielessä, ja saamieni tykkäysten määrä on tuhansissa. Introverttina väsähdin tosin jo ja taidan pitää hetken taukoa :smoke:


Edit: Tinder-tekstissäni ei ole vaatimuksia miehelle, mutta yritin tuoda esille millainen itse olen, jotta kohderyhmä olisi oikea. Ja myös sen, että en etsi mitään seikkailuseuraa. Valitettavasti monikaan ei näytä lukeneen tekstiä, joka ei kuitenkaan mahdottoman pitkä ole ;)
Parisuhteen tarkoitus nyt on se mitä siltä kukin hakee, vaikka sitten se mukava yhdessäolo tai yhteinen intohimo vaikka sitten ratsastukseen tai vaikka ihan vain seksi tai lisääntyminen. Kaikki varmaan yhtä oikeutettuja valintoja ja voisin itse ihan yhtä hyvin ottaa sen "naisen roolin suhteessa", jos "se nainen ottaisi sen mielen roolin suhteessa ja rakentais talot ja korjais autot..." Kumma kyllä sillä jaolla ei ole merkitystä, vain sillä - arvostaako sitä toisen panosta ja kokeeko suhteen tasapainoiseksi vai kokeeko, että itse raataa ja toinen ei tee mitään. Siksi kai menestyvän (mies paljon poissa kotoa, riittävästi rahaa tms "turvallisuutta") miehen seurassa naiset viihtyy paremmin kuin kaljaa kittaavan mitään tekemättömän möhömahan seurassa vaikka "kuinka leppoisa olisikin". Eli dumaan ton "yhdessä viihtymisen", ellei se juuri sinulle sitten vaikka tarkoita sitä skumppapulloa tentsilessä tähtitaivaan alla tms..

Ongelma ei ole, että sinä naisena tai minä miehenä ei ymmärrä vaan se, ettei kohde löydä kohdeyleisöä. Jos yritysmaailmassa on hyvä idea ja toteutus, mutta ei kohdeyleisöä, on yritys tuhoon tuomittu. Jos ja vaikka olisit kuinka täydellinen nainen minulle, ja minä riittävä sinulle, se on molemmille menetys ettei kumpikaan löydä toista :itku: Läppä läppänä, kunhan leikittelen. Mutta oikeasti ja totisesti, sillä ei ole väliä miten sinä olet epäonnistunut löytämään sen unelmiesi puolison tuhansista tykkäyksistä huolimatta - olet yhtä epäonnistunut, kuin minä, ilman puolisoa. (jos siis parin muodostus on päämäärä molemmilla). Mitä kohtaa en ymmärtänyt? Kateeks ei käy..
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 060
Tänne sopii yksi viisaus, jonka muuan Ville Kinaret Radio Cityltä on tokaissut:

''Ei toista voi rakastaa joka ikisenä päivänä''.


Ja tuo on täyttä totta. Itsellä omassa parisuhteessa on juuri tämmöisiä päiviä, jolloin toisen seura ei vain yksinkertaisesti kiinnosta, ja etenkin jo näin 4 vuoden yhdessäolon jälkeen noita päiviä on usein. :D Ja pitäähän meidän sallia aikaa itsellemme, pois siitä parisuhteen ajattelusta muihin asioihin. Silloin jos toinen sen hyväksyy, ni parisuhde toimii, siinä on vahva side, joka ei tuommoisista hätkähdä. Itse tuumasin tavattuani nykyisen kumppanin, että se oli siinä, hänen kanssaan olen hautaan saakka. Ja juuri niin on tapahtunut, koska meille on kasvanut semmoinen side, mikä ei murru kovimmissakaan riidoissa, se on silloin pysyvä rakkaus, joka ei välttämättä jokapäiväkuiteskaan näy.
Jos ei heilaa helluntaina niin runkkaa koko kesän. Eh. Tullut vähän lueskeltua ja negrottua muutamaa lankaa mitä ei ole alusta tullut seurattua. Pohdiskelen vain, että näin se vaan muuttuu ja ilmeisesti tuosta daamista erosit.. Ihan vain vinkkinä, että nettideittailussa tai tinderissä ei juurikaan helpota katkeroituminen vaikkva vituttaa - just saying.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11 127
Ärsyttää, kun:

Välillä Tinderissä tullut hutiklikkaus että on lähtenyt super-like jostain kun tarkoitus on ollut vaan painaa x-nappia tai kelata tekstiä alaspäin.

No, usein heti sitten tulee näihin likeä takaisin ja välillä vielä viestiä..

Tämän takia olen lisännyt profiiliinkin tekstin että "super-liket on vahinkoja"
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11 127
Tinderissä lienee se ongelma, että miehet hakkaa sitä tykkäystä kaikille. Jos peli olisi tässä suhteessa päinvastainen, tulisi mätsejä paremmin ja oikein.
Itse todellakaan en. Selvästi alle 10%lle painan "tykkää"; instant-turnoffit on:

1) Ei mitään tekstiä.
2) Tekstissä ei kerrota yhtään mitään siitä millainen itse on vaan jotain offtopiccia.
3) Elämäm koulu tai muuten ei vakuuta älykkyydellään
4) Ei mitään yhteisiä harrastuksia/kiinnostuksia
5) Mainitsee selvästi elämänarvot jotka ovat omien elämänarvojeni vastaiset
6) Tatuoinnit ja liialliset lävistykset
7) Muuten ei ulkonäkö yhtään miellytä. Ei tarvi näyttää supernätiltä, mutta kyllä sitä pitää mielellään katsella
8) Lapsia. Koen, että en ole itse valmis ryhtymään jonkun isäpuoleksi.
9) Ei halua lapsia. Haluan kuitenkin jossain vaiheessa (vaikken heti) omia lapsia.
10) Pitää ziljoonaa kotieläintä. Yksi kissa tai koira on ok, mutta kokonainen kennel ei.

Ja tatuoinnit ja liialliset lävistykset tosiaan on turn-off sen takia, että ne kertoo paljon siitä pään sisällöstä. En keksi kuin huonoja syitä sellaisten ottamiseen (ja nyt siis ei puhuta korvakoruista).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 713
Tinderissä lienee se ongelma, että miehet hakkaa sitä tykkäystä kaikille. Jos peli olisi tässä suhteessa päinvastainen, tulisi mätsejä paremmin ja oikein.
Mitä tarkoitat että tulisi mätsejä "paremmin ja oikein"? Siis lähinnä, eikai niitä mätsejä tälläkään hetkellä mitenkään "väärin" tule, vaan jos profiilisi ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta, ja sillä selvä.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 060
Itse tosiaan löysin parikin kesäheilaa erään treffipalvelun kautta. Tänään olin treffeillä sen toisenkin kanssa, oikein mukavia leidejä ovat molemmat. Katsellaan miten homma etenee...
Hienoa, että tuollaiset palvelut mahdollistavat ihmisten tapaamisen. Kohta en ees enää muista, kuinka sitä ennenvanhaan...

No muistanhan, höh! :D
Kerro nyt ihmeessä missä palvelussa ja millä koukulla sitä ollaan liikenteessä! :think:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Mulla on nyt tuossa muutama arpa vetämässä, pari facesta ja yks ihan kylmiltään tinderistä. Toisen fb-mimmin nähnytkin muutaman kerran mutta hällä on aika tiiviit aikataulut joten ajattelin siihen rinnalle katsoa pari muuta vaihtaria. Toisen tulen näkemään tässä jossain välissä (asuu samassa kaupungissa) ja toinen asuu selvästi kauempana mutta ehkä ensi viikolla on tulossa tännepäin niin sit ehkä treffit. Tää kauempana asuva olis ihan hyvä sellaiseksi "ajanvietteeksi" sillä jatkossahan en itse ainakaan reilu 100km aio järin usein liikkua sen takia joten aion pelata avoimin kortein. :)
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Mulla on nyt tuossa muutama arpa vetämässä, pari facesta ja yks ihan kylmiltään tinderistä. Toisen fb-mimmin nähnytkin muutaman kerran mutta hällä on aika tiiviit aikataulut joten ajattelin siihen rinnalle katsoa pari muuta vaihtaria. Toisen tulen näkemään tässä jossain välissä (asuu samassa kaupungissa) ja toinen asuu selvästi kauempana mutta ehkä ensi viikolla on tulossa tännepäin niin sit ehkä treffit. Tää kauempana asuva olis ihan hyvä sellaiseksi "ajanvietteeksi" sillä jatkossahan en itse ainakaan reilu 100km aio järin usein liikkua sen takia joten aion pelata avoimin kortein. :)
Noille joille "aika tiiviit aikataulut" kannattaa ilmoittaa heti että ota yhteyttä kun kiinnostaa nähdä ja jatkaa muiden kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Noille joille "aika tiiviit aikataulut" kannattaa ilmoittaa heti että ota yhteyttä kun kiinnostaa nähdä ja jatkaa muiden kanssa.
Juurikin näin. Itseasiassa hänen kanssaan oonkin jutellut aiheesta jo ennenkuin nähtiin että mullakaan ei ole liiaksi aikaa enkä koko ajan ole vastailemassa viesteihin niin siltä osin tää toimii hyvin puolin ja toisin - molemmat oli samoilla linjoilla. :) Siksi hyvä ottaakkin tuohon jotain muita random-pirkkoja kanssa jos sattuu olemaan itsellä sitä luppoaikaa. :) Eli aika silleen hyvinkin kevyessä mielessä tapailua mikä sopii itselle kovin hyvin! Ja jos joku oikeasti jalat alta vievä tapaus löytyy niin silloin toki muut menee kiertoon :D
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
582
Olen nyt tovin runkannut näitä palveluita ja täytyy sanoa, että 95 % on ihan yhtä tyhjän kanssa.
Herää kysymys, että mitä ne ajattelee vai ajatteleeko mitään, kun esim. profiili on tyhjä?
Tai kuvat perseestä (ei siis perseestä vaan huonoja).

Tinderissä on toki kuranttiakin kamaa hyvin, mutta esim. Badoo tuntuu keräävän kaiken ylijäämän.
Tai ainakaan minä en ole löytänyt sieltä oikein ketään kriteereihin sopivaa.

Ja palatakseni Tinderiin, niin ärsyttää, kun se jemmaa ihmisiä.
Tarkoituksena on tietysti koukuttaa käyttäjät ja painostaa ostamaan lisäpalveluita (aika suolaiset hinnat).
Toisaalta taas, niin on se parempi saada päivässä hyppysellinen laadukkaita "liidejä" kuin kourallinen sinnepäin olevia.

Luonnollisesti asiat riippuvat paljon myös käyttäjien aktiivisuudesta, joka varmaan jollain tapaa heijastelee algoritmeihin.
Ja se algoritmi vaikuttaa kenties enemmän hakutuloksiin kuin omat hakuasetukset?

Kellään mitään vinkkiä, jolla sais Tinder Goldin kokeiluun tai halvemmalla?
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 765
Kellään mitään vinkkiä, jolla sais Tinder Goldin kokeiluun tai halvemmalla?
Gold on verkkosivun kautta ostettuna huomattavasti halvempi kuin sovelluksen kautta, koska Tinderin ei tarvitsee maksaa Applelle/Googlelle 30% osuutta.
Onhan tuo yhden kk tilaus silti aika tyyris.
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
582
Gold on verkkosivun kautta ostettuna huomattavasti halvempi kuin sovelluksen kautta, koska Tinderin ei tarvitsee maksaa Applelle/Googlelle 30% osuutta.
Onhan tuo yhden kk tilaus silti aika tyyris.
No niinpä tietysti. Säästähän tuossa sen yhden tuopin sentään :)
Jos nyt ottaa kuukauden, niin sen jälkeen ei ole oikeastaan järkeä ostaa muuta kuin vuosi.
Toisaalta taas, jos vain pari kk ajatteli kokeilla, niin 6kk paketti on melkein 2x, joiden erotuksella jo muutaman seurustelujuomankin kustantaa.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 703
Ittellä ei oo superlikejä niin monta, niin säästän ne pappien sijaan virolaisille supermalleille, kuten Kätlin Aas



Jos sukunimeni on Ääs, varoisin käyttämästä sanaa "poopy" :beye:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Olen nyt tovin runkannut näitä palveluita ja täytyy sanoa, että 95 % on ihan yhtä tyhjän kanssa.
Herää kysymys, että mitä ne ajattelee vai ajatteleeko mitään, kun esim. profiili on tyhjä?
Tai kuvat perseestä (ei siis perseestä vaan huonoja).

Tinderissä on toki kuranttiakin kamaa hyvin, mutta esim. Badoo tuntuu keräävän kaiken ylijäämän.
Tai ainakaan minä en ole löytänyt sieltä oikein ketään kriteereihin sopivaa.
Ootko nyt ihan varma, että kriteerisi eivät ole aavistuksen liian tiukat? Meinaan että jos oikein tuota toista ketjua luin, olet etsimässä laastaripanoa tai kuvittelet etsiväsi vakavaa parisuhdetta keskelle riitaista eroasi tai jotain näytettävää exälle, että sinullakin on vielä vientiä? Siinä on jo aika iso vaatimus toisen kriteereistä jos meinaat rehellinen olla.

Tinderin luonne on se, että naamalla mennään ja muut katsotaan jos ne mätsää. Badoossa voi vaikuttaa "ylijäämältä" jos sinne sitten valuu juuri ne, jotka ei Tinderissä onnistu.
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
582
Ootko nyt ihan varma, että kriteerisi eivät ole aavistuksen liian tiukat? Meinaan että jos oikein tuota toista ketjua luin, olet etsimässä laastaripanoa tai kuvittelet etsiväsi vakavaa parisuhdetta keskelle riitaista eroasi tai jotain näytettävää exälle, että sinullakin on vielä vientiä? Siinä on jo aika iso vaatimus toisen kriteereistä jos meinaat rehellinen olla.

Tinderin luonne on se, että naamalla mennään ja muut katsotaan jos ne mätsää. Badoossa voi vaikuttaa "ylijäämältä" jos sinne sitten valuu juuri ne, jotka ei Tinderissä onnistu.
Yritän pysyä avoimin mielin ja katsoa mitä tulee oli se sitten panemista tai puhumista.
Eikä minun tekemiset kuulu muille tai muiden minulle, mutta jotain elämää pitää kehittää, kun ei sitä töillä ja lapsilla elä.
Badoon taso on kyllä ihan eri kuin Tinderissä paria poikkeusta / 100 lukuunottamatta.

Mitenkäs hyvin Tinder hanskaa feikit?
Joku pullea purjeinen Ryan käynyt tykkäilemässä.
Jotenkin en osaa noita kahta yhdistää, vaikka unisex nimi onkin.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Yritän pysyä avoimin mielin ja katsoa mitä tulee oli se sitten panemista tai puhumista.
Eikä minun tekemiset kuulu muille tai muiden minulle, mutta jotain elämää pitää kehittää, kun ei sitä töillä ja lapsilla elä.
Suosittelen kuitenkin, että olet rehellinen koska muuten tulee vaan lisäharmia. Itelläni meni vähäriitaisen ja lapsettoman sekä helpon eron jälkeen parikin kuukautta ennen kuin edes kiinnosti deittailla muita. Siltikin parin ekan osaksi taisi se laastari tulla mistä en ole ylpeä ja joku ihmetteli tuonkin toiminnan nopeutta. Toivottavasti sulla on edes ne paperihommat ja lasten kuviot hoidettu virallisesti kansiin ensin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 452
Ihmiset on näemmä hyvinkin erillaisia. Ihtellä yli 1,5v erosta ja tässä varovainen harkinta päällä joskos, ehkä tai sittenkin ei :). Erehdyin jo tekemään Tinder profiilin pari viikkoa sitten jonkun mielenhäiriön vallitessa tai siis laitoin yhden kuvan ja mietin mitä kirjoittaisin. En keksinyt mitään ja totesin, että vitut ja piiloitin tilin.

Tuo sovellus kuitenkin vähän väliä laittaa ilmotuksia niin avasin apin ja totesin, että miten ihmeessä voi olla 2 tykkäystä kun ei se tilit ollut näkyvissä edes sitä viittä minuuttia. Niitä ei tietenkään näe ellei maksa 40€ :D. Onko tää nyt jotain rahastusta ja ne on jotain botteja mitä sovellus lykkää kaikille epätoivosille miehille jotta ne maksais kultaversiosta?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ihmiset on näemmä hyvinkin erillaisia. Ihtellä yli 1,5v erosta ja tässä varovainen harkinta päällä joskos, ehkä tai sittenkin ei :). Erehdyin jo tekemään Tinder profiilin pari viikkoa sitten jonkun mielenhäiriön vallitessa tai siis laitoin yhden kuvan ja mietin mitä kirjoittaisin. En keksinyt mitään ja totesin, että vitut ja piiloitin tilin.

Tuo sovellus kuitenkin vähän väliä laittaa ilmotuksia niin avasin apin ja totesin, että miten ihmeessä voi olla 2 tykkäystä kun ei se tilit ollut näkyvissä edes sitä viittä minuuttia. Niitä ei tietenkään näe ellei maksa 40€ :D. Onko tää nyt jotain rahastusta ja ne on jotain botteja mitä sovellus lykkää kaikille epätoivosille miehille jotta ne maksais kultaversiosta?
Eikö pitäis tulla se matchi niin sitten vasta näet? Se lienee koko appin pointti, ettei näe kuka susta tykkäsi ellet itsekin tykkää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 452
Epäilen noiden siis olevan jotain botti tykkäyksiä. Kun ei voi 5min sisällä tulla tykkäystä, enkä asu missään isossa kaupungissa joten ei pitäisi olla paljoa käyttäjiä. Eikö se kuitenkin niin mene jos piiloitettu niin silloin ei näy muille? Tai en minä tiedä koska ne on tullut, kun ei tuo tili ollut paria minuuttia pitempään käytössä ja tuo parin minuutin kokeilu tapahtua pari viikkoa sitten. Arvelin jotta tinder lisännyt ne sinne jostain bottivarastosta, että paas pistää appi päälle ja rahaa sisään.

Ihtellä on siis päänsisäsiä lukkoja ton apin käyttöön jos ei jo jostain ole selvinnyt :D.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 452
Kyseinen sovellus ja sen algoritmit on tehty rahastusta varten.
Kyllä vähän siltä tuntuu kun nyt mullakin on vähän sellanen fiilis, että pitäskö maksaa ja kattoa mitä nuo on vaikka ite tiliä en aktivoisikaan takaisin. Vastaavia sovelluksen lataajia ja sitten samantien pelästyjiä löytyy varmaan muitakin ja algoritmit haistelee, että niille pitää lyödä pari tykkäystä niin saadaan ne takaisin sovelluksen käyttäjiksi. Mutta joo en ole maksamassa 25€ siitä huvista.
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
582
Suosittelen kuitenkin, että olet rehellinen koska muuten tulee vaan lisäharmia. Itelläni meni vähäriitaisen ja lapsettoman sekä helpon eron jälkeen parikin kuukautta ennen kuin edes kiinnosti deittailla muita. Siltikin parin ekan osaksi taisi se laastari tulla mistä en ole ylpeä ja joku ihmetteli tuonkin toiminnan nopeutta. Toivottavasti sulla on edes ne paperihommat ja lasten kuviot hoidettu virallisesti kansiin ensin.
No tuskin tässä kukaan alkaa nopeutta ihmettelemään ainakaan minun osalta.
Ja kuten todettua, niin pitää saada jotain muuta ajateltavaa ja seuraakin.
En siis kesää ala märehtimään vanhoja tai mitä olisi voinut käydä tai käy uusien kanssa.

Tämä oma tapaus on mielestäni siinä mielessä helppo, että jos onnistuu ajautumaan tällaisten tapahtumien keskiöön, niin tietää, ettei ainakaan huonompaa ole tai voi olla tiedossa.

Täytyy tästä digistä irroittautua jossain välissä ja jalkautua kentälle.
Mutta sillä välin....digidigi

EDIT: mutta onhan nuo sovellukset pilattu tuolla ylikaupallisuudella. Paljon enemmän pitäis tarjota esim. tilastoja näytöistä ym.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 452
Aina voi asiat mennä huonommin. Elämän aforismeja, josta kannattaa ottaa vaari. Ainakin hoida exäsis kanssa kaikki viralliset asiat pois ettet saa sitä hyvällä tuurilla mustasukkaiseksi ja vaikeuta sopimista lapsista ja omaisuudesta.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Aina voi asiat mennä huonommin. Elämän aforismeja, josta kannattaa ottaa vaari. Ainakin hoida exäsis kanssa kaikki viralliset asiat pois ettet saa sitä hyvällä tuurilla mustasukkaiseksi ja vaikeuta sopimista lapsista ja omaisuudesta.
Just näin. Kun exä on vähän syyllisellä fiiliksellä, tulee nimi paljon helpommalla papereihin ja hommat menee sopien. Riita päälle tai jotain provoa niin kummallakin on oma lakimies muistuttamassa kaikesta, mitä voisi vielä tuolta toiselta vaatia.
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
Lapsettoman parisuhteen kariutuessa on vain parempi unohtaa ja lopettaa kaikki yhteydenpito. Käsittelee asian itsekseen ja menee eteenpäin.

Avioliittoon jos on menossa niin aina avioehto. Noilla pääsee jo pitkälle ja ei sotke talouttaan. Jos ei hanki lapsia, niin riski on käytännössä nolla.
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
Ilman tinderiä en olisi ikinä ehtinyt tavata niin paljon uusia ihmisiä ja vaivattomasti.
Tuo on totta, tutustuu ihmisiin joita ei normaalisti tapaisi ikinä missään. Helposti hakee seuraa myös esim. ulkomailla jossa toimii hyvin.

Sovelluksessa voisi olla enemmän hakukriteerejä, esim. kaikki tatuoidut tai kotieläimen kanssa poseeraavat voisi halutessaan rajata pois. Itseäni se rasitti aikoinaan eniten, joukossa oli kiinnostavia ja normaaleja profiileja hyvin vähän. Sovellus myös tyrkytti juuri ohitettuja profiileja moneen kertaan jne.

Kyllä tuossa kilpailijalle olisi markkinarako, jos tekisi asiat hieman fiksummin. Kaikin puolin kyseinen sovellus on turhauttava ja aikaa vievä, kyllästyin kuukaudessa.

Nykyinen seuralainen löytyi sitten perinteisesti, pienessä nousuhumalassa ja sattumalta.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
EDIT: mutta onhan nuo sovellukset pilattu tuolla ylikaupallisuudella. Paljon enemmän pitäis tarjota esim. tilastoja näytöistä ym.
Sitten sieltä katoaisi taas se subjektiivisesti arvioitu "laatuaines". Tinder on tarkoituksella kevyt. Nettideittailu alkoi saada laajaa suosiota ylipäänsä vasta sen myötä.

Swaippaa oikealle jos naama/lyhyt kuvaus ok. Jos tulee mätsi niin jatka siitä. Muissa palveluissa on sitten se profiiliteksti enemmän pääosassa mutta juuri siitä syystä sinne valikoituu väkeä, jota pidät jotenkin ylijäämäporukkana. On tääkin, "A on pinnallinen naaman perusteella valkkaussofta mutta en halua käyttää B:tä koska ei tarpeeksi nättejä tyttöjä" :kahvi:
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 060
Sitten sieltä katoaisi taas se subjektiivisesti arvioitu "laatuaines". Tinder on tarkoituksella kevyt. Nettideittailu alkoi saada laajaa suosiota ylipäänsä vasta sen myötä.

Swaippaa oikealle jos naama/lyhyt kuvaus ok. Jos tulee mätsi niin jatka siitä. Muissa palveluissa on sitten se profiiliteksti enemmän pääosassa mutta juuri siitä syystä sinne valikoituu väkeä, jota pidät jotenkin ylijäämäporukkana. On tääkin, "A on pinnallinen naaman perusteella valkkaussofta mutta en halua käyttää B:tä koska ei tarpeeksi nättejä tyttöjä" :kahvi:
Tai profiilit käydään läpi "käsin" ja silti suuri osa profiileista on täysin tyhjiä tai totaalisen mitäänsanomattomia.

Harrastus mahdollisuudet ovat rajatut koska aikataulu ei veny kello 17.30 jumppatunnille, niinpä luovuutta käyttäen olen löytänyt itselleni sopivan tavan harrastaa ja tässä taas yksi mainio lisä harrastus.

Tulevaisuudelle olen erittäin avara katseinen, tällä hetkellä asiat ovat tasapainossa, mutta omia suuria sekä pienempiä haaveita tietenkin on. En vain koe tarpeelliseksi niitä tässä jakaa, muutenkin asenne on enemmänkin sellainen että asiat paremmin tapahtuvat kun niistä ei liiemmin huutele eteenpäin.

Persoonana olen vaikea. Kyllä, vaikea. Horoskooppeihin liikaa uskomatta oman astrologisen merkin kuvaus osuu aika hyvin siihen mitä on vastassa.
Siiitä sitten vain sormet syyhyten naputtelemaan ja tapaamaan. Melkeen mielummin heittäisin koko naaraspopulaatiosta nopalla kenet haluaisin tavata ja jos oikein paska tuuri käy, tälläinen tulisi vastaan...

Minulla on lapsia
Kyllä
Silmien väri
Moniväriset
Hiusten väri
Vaaleat
Pituus
161 - 165 cm
Vartalotyyppi
Sopivan pehmeä
Etninen tausta
Eurooppalainen
Uskonto
Evankelis-luterilainen
Ammatti
Sosiaaliala
Koulutus
Ammattioppilaitos
Äidinkieli
Suomi
Toinen kieli
Muu
Haluan lisää lapsia
Ehkä
Näin ystäväni kuvailisivat minua
Kunnianhimoinen
Avoin
Luova
Ymmärtäväinen
Utelias
Sosiaalinen
Rento
Aito
Puhelias
Iloinen
Äkkipikainen
Luotettava
Suloinen
Ystävällinen
Temperamenttinen
Fiksu
Järjestelmällinen
Huomioonottava
Itsenäinen
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Niinpä, sellainen se tinder on. Tuossa nyt tökkäsi selkeä "Persoonana olen vaikea. Kyllä, vaikea.", mikä ei ole diiba daabaa vaan punainen lippu.

Joku muu palvelu varmaan toimii paremmin profiiliteksti edellä menevillä. Tinderissä pätee edelleen: Pyyhi oikealle jos naama ja ne pari sanaa miellyttää ja katso sitten mihin mahdolliset matchit johtaa. Ei sun silti tartte deitata mitään hirviötä, se karsintaprosessi vaan suodattaa vähän eri järjestyksessä. En tiedä mikä keskiverto techaajalla on matchiprosentti mutta luulisin että ihan hirveen tiukalla seulalla on turha käydä esikarsintaa koska se jo profiilista pääteltynä fiksu, nätti, urheilullinen ja relevantilta altalta akateemisen tutkinnon omaava lapseton nainen aika suurella prosentilla ei koskaan päädy treffeille kanssasi.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 060
Allekirjoitan muuten paitsi vikan lauseen. Tuollainen negistely on aika turhaa ja tarpeetonta. Keskivertoja on turha pohtia vaan omaa tilannetta ja sitä mitä itse ansaitsee imo. Tuo kun pätee ihan molempiin sukupuoliin..
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Allekirjoitan muuten paitsi vikan lauseen. Tuollainen negistely on aika turhaa ja tarpeetonta. Keskivertoja on turha pohtia vaan omaa tilannetta ja sitä mitä itse ansaitsee imo. Tuo kun pätee ihan molempiin sukupuoliin..
Niin että jos Tinderissä on joku nainen, jonka profiili tuo jo selkeästi ilmi kaiken sen hyvän ja tavoiteltavan niin meinaat, että sillä ei ole jonossa mätsejä enemmän kuin koskaan ehtii deittaamaan? Kaiken hyvän lisäksi hän on vielä lahjakas profiilien laatijakin ;)

Samanlainen tapaus voi löytyä sen nätin naisen profiilin takaa, jonka kuvissa otetaan vähän skumppaa kavereitten kanssa ja tekstinä Live, Laugh & Love koska jostain syystä sellainen toimii naisilla. Ei tartte tehdä mitään kattavaa CV:tä tai kirjailla syvällisiä päästäkseen vähän valkaamaan. Samalla tuollainen profiili karsinee tehokkaasti sen porukan, josta ei todellakaan siihen elämäntapaan ole liittyjäksi.
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
Aika monihan kotimaisen median haastatteluissa juuri valittaa sitä että suurin osa rekisteröityneistä hakee vain huomiota/tykkäyksiä. Suomi on myös sen verran pieni maa että haarukassa olevat profiilit on selattu läpi muutamassa tunnissa. Pienellä paikkakunnalla alle puolessa tunnissa. Ulkomailla jossain isossa metropolissa tuota ongelmaa ei ole.

Ulkomaille siirtyessä jää muuten myös nuo kotieläinten esittelyt pois. Muutenkin otos on selvästi laajempi ja sovelluksen käyttäminen mieluisampaa johtuen isommasta datamäärästä.
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
Samanlainen tapaus voi löytyä sen nätin naisen profiilin takaa, jonka kuvissa otetaan vähän skumppaa kavereitten kanssa ja tekstinä Live, Laugh & Love koska jostain syystä sellainen toimii naisilla. Ei tartte tehdä mitään kattavaa CV:tä tai kirjailla syvällisiä päästäkseen vähän valkaamaan. Samalla tuollainen profiili karsinee tehokkaasti sen porukan, josta ei todellakaan siihen elämäntapaan ole liittyjäksi.
Suurin osa noista kuvista on lavastettu ja manipuloitu, kuvanmuokkauskin on yleistä. Yleensä ovat pienillä tuloilla ja lainavaatteissa. Haluaako joku osaksi valheellista elämäntapaa, ehkä joku toinen samanlainen?
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 060
No olen aika varma, että biologia on jakanut syntyvyyden karkeasti 50/50, (eli 55 miehiä ja 45 naisia), joten jos vastaan tulee tasoisesi nainen niin luultavasti hänellä on kysyntää laidasta laitaan ja jos itse jätät hakematta seuraa vain siksi, että hänellä on kysyntää ei välttämättä voi kutsua itsetuntoasi terveeksi.

Ihan nekin daamit mitä omasta ystäväpiiristä löytyy valittelee kuinka on edes etäisesti kelvollista miestä vaikea tavata, niin sopii vain pohtia mitä roskasakkia juurikin em normaalit daamit joutuu suodattamaan veke.
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
Niin jos hakee seuraa vain kyseisen sovelluksen kautta ja ei siihen pysty oikeassa elämässä, niin silloinhan se ongelma on "hakijassa". Naiset vaatimuslistoineen eivät yleensä mitään löydäkään, sen verran vinoutunut käsitys heillä parisuhteiden dynamiikasta on.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Suurin osa noista kuvista on lavastettu ja manipuloitu, kuvanmuokkauskin on yleistä. Yleensä ovat pienillä tuloilla ja lainavaatteissa. Haluaako joku osaksi valheellista elämäntapaa, ehkä joku toinen samanlainen?
Mitä lavastamista tai rahan lainaamista vaatii kavereitten kanssa hauskanpito?

Harvinaisen tehokas tapa pitää loitolla tyypit, joita sellainen elämä ilmeisesti ihan vastaanpanemattomasti vituttaa.
 

spr

Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
167
Ihmiset on näemmä hyvinkin erillaisia. Ihtellä yli 1,5v erosta ja tässä varovainen harkinta päällä joskos, ehkä tai sittenkin ei :). Erehdyin jo tekemään Tinder profiilin pari viikkoa sitten jonkun mielenhäiriön vallitessa tai siis laitoin yhden kuvan ja mietin mitä kirjoittaisin. En keksinyt mitään ja totesin, että vitut ja piiloitin tilin.

Tuo sovellus kuitenkin vähän väliä laittaa ilmotuksia niin avasin apin ja totesin, että miten ihmeessä voi olla 2 tykkäystä kun ei se tilit ollut näkyvissä edes sitä viittä minuuttia. Niitä ei tietenkään näe ellei maksa 40€ :D. Onko tää nyt jotain rahastusta ja ne on jotain botteja mitä sovellus lykkää kaikille epätoivosille miehille jotta ne maksais kultaversiosta?
Ne kuvat näkee, kun kirjautuu koneella ja avaa devtoolin(yleensä F12) ja networkista katsoo kuvaliikeenteestä thumbnailit.

Rautalangasta väännettynä googlesta löytyy ohjeet.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 452
Ne kuvat näkee, kun kirjautuu koneella ja avaa devtoolin(yleensä F12) ja networkista katsoo kuvaliikeenteestä thumbnailit.

Rautalangasta väännettynä googlesta löytyy ohjeet.
Näköjään ennen toiminut. Ei toimi enää:

 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
Mitä lavastamista tai rahan lainaamista vaatii kavereitten kanssa hauskanpito?
Kuohuviinin siemailu ja merkkilaukkujen (usein väärennöksiä) esittely on melko suosittua ikäluokassa 20-30 vuotta naiset. Sillä yritetään usein viestittää statusta joka ei ole todellista. Oikeasti varakkaat eivät Suomessa tällaista poseerausta juuri harrasta.

Jokainen tietysti tyylillään, ihan vapaasti.;)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kuohuviinin siemailu ja merkkilaukkujen (usein väärennöksiä) esittely on melko suosittua ikäluokassa 20-30 vuotta naiset. Sillä yritetään usein viestittää statusta joka ei ole todellista. Oikeasti varakkaat eivät Suomessa tällaista poseerausta juuri harrasta.

Jokainen tietysti tyylillään, ihan vapaasti.;)
No omaisuudella (etenkin feikatulla) poseeraus jossain tinderissä on aika noloa. Paitsi tietty jos se on oikeaa, omaa, itse ansaittua ja se on itsellä sellainen vahvuus, mikä ehkä paikkaa muita heikkouksia. Sikäli kyllä hyväksyn, että niillä mennään, mitä on.

Pointtini oli enemmän kohdistettu siihen tavalliseen "kevyen" ja iloisen elämän (ja sellaista ilmentävien profiilien) kritiikkiin, jota katkerilla miesfoorumeilla etenkin tapaa esiintyä. Tietänet kyllä, elämä jossa on skumppaa, ystäviä, lemmikkejä ja lomamatkoja. Eli ainakin omasta mielestäni ihan normaaleja mukavia asioita.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 826
Viestejä
4 209 709
Jäsenet
70 967
Uusin jäsen
Makexz

Hinta.fi

Ylös Bottom