Ketjun nimi on "nettitreffit+tinder". Baarimetsästyksille löytyy varmaan omat ketjunsa, jos baarissa norkoileminen sattuu kiinnostamaan.Nythän baarit on taas auki. Menkää niihin metsästämään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ketjun nimi on "nettitreffit+tinder". Baarimetsästyksille löytyy varmaan omat ketjunsa, jos baarissa norkoileminen sattuu kiinnostamaan.Nythän baarit on taas auki. Menkää niihin metsästämään?
Parisuhteen tarkoitus nyt on se mitä siltä kukin hakee, vaikka sitten se mukava yhdessäolo tai yhteinen intohimo vaikka sitten ratsastukseen tai vaikka ihan vain seksi tai lisääntyminen. Kaikki varmaan yhtä oikeutettuja valintoja ja voisin itse ihan yhtä hyvin ottaa sen "naisen roolin suhteessa", jos "se nainen ottaisi sen mielen roolin suhteessa ja rakentais talot ja korjais autot..." Kumma kyllä sillä jaolla ei ole merkitystä, vain sillä - arvostaako sitä toisen panosta ja kokeeko suhteen tasapainoiseksi vai kokeeko, että itse raataa ja toinen ei tee mitään. Siksi kai menestyvän (mies paljon poissa kotoa, riittävästi rahaa tms "turvallisuutta") miehen seurassa naiset viihtyy paremmin kuin kaljaa kittaavan mitään tekemättömän möhömahan seurassa vaikka "kuinka leppoisa olisikin". Eli dumaan ton "yhdessä viihtymisen", ellei se juuri sinulle sitten vaikka tarkoita sitä skumppapulloa tentsilessä tähtitaivaan alla tms..Öö... mikä tuossa nyt on ongelma? Eikö parisuhteen tarkoitus ole mukava yhdessäolo, eikä remppamiehen/kodinhoitajan rekrytointi. En minä ainakaan odota että mies ryhtyisi hoitamaan asioitani, kun aikuinen ihminen kuitenkin olen.
Sinkut usein on aktiivisia menemään ja harrastamaan kaikenlaista, tai sitten luomaan uraa täysillä, kun ei ole perhettä/parisuhdetta "viemässä resursseja" (huom. sarkasmi) eli aikaa on. Ei kai sekään yllätä ketään.
Noi listaamasi asiat on sellaisia, että eihän niistä kaikista tartte olla kiinnostunut, mutta aika normaaleja juttuja kuitenkin?
Ehkä en vain ymmärrä, koska olen nainen. Tykkään ulkoilusta, liikkumisesta, kansallispuistoista ja matkustelusta harvakseltaan. Olen pyörinyt Tinderissä nyt vähän aikaa kokeilumielessä, ja saamieni tykkäysten määrä on tuhansissa. Introverttina väsähdin tosin jo ja taidan pitää hetken taukoa
Edit: Tinder-tekstissäni ei ole vaatimuksia miehelle, mutta yritin tuoda esille millainen itse olen, jotta kohderyhmä olisi oikea. Ja myös sen, että en etsi mitään seikkailuseuraa. Valitettavasti monikaan ei näytä lukeneen tekstiä, joka ei kuitenkaan mahdottoman pitkä ole
Jos ei heilaa helluntaina niin runkkaa koko kesän. Eh. Tullut vähän lueskeltua ja negrottua muutamaa lankaa mitä ei ole alusta tullut seurattua. Pohdiskelen vain, että näin se vaan muuttuu ja ilmeisesti tuosta daamista erosit.. Ihan vain vinkkinä, että nettideittailussa tai tinderissä ei juurikaan helpota katkeroituminen vaikkva vituttaa - just saying.Tänne sopii yksi viisaus, jonka muuan Ville Kinaret Radio Cityltä on tokaissut:
''Ei toista voi rakastaa joka ikisenä päivänä''.
Ja tuo on täyttä totta. Itsellä omassa parisuhteessa on juuri tämmöisiä päiviä, jolloin toisen seura ei vain yksinkertaisesti kiinnosta, ja etenkin jo näin 4 vuoden yhdessäolon jälkeen noita päiviä on usein. Ja pitäähän meidän sallia aikaa itsellemme, pois siitä parisuhteen ajattelusta muihin asioihin. Silloin jos toinen sen hyväksyy, ni parisuhde toimii, siinä on vahva side, joka ei tuommoisista hätkähdä. Itse tuumasin tavattuani nykyisen kumppanin, että se oli siinä, hänen kanssaan olen hautaan saakka. Ja juuri niin on tapahtunut, koska meille on kasvanut semmoinen side, mikä ei murru kovimmissakaan riidoissa, se on silloin pysyvä rakkaus, joka ei välttämättä jokapäiväkuiteskaan näy.
..ei vaan jono juhannuksena. Ronkelit runkkaa.Jos ei heilaa helluntaina niin runkkaa koko kesän.
Tinderissä lienee se ongelma, että miehet hakkaa sitä tykkäystä kaikille. Jos peli olisi tässä suhteessa päinvastainen, tulisi mätsejä paremmin ja oikein.
Tinderissä lienee se ongelma, että miehet hakkaa sitä tykkäystä kaikille. Jos peli olisi tässä suhteessa päinvastainen, tulisi mätsejä paremmin ja oikein.
Kerro nyt ihmeessä missä palvelussa ja millä koukulla sitä ollaan liikenteessä!Itse tosiaan löysin parikin kesäheilaa erään treffipalvelun kautta. Tänään olin treffeillä sen toisenkin kanssa, oikein mukavia leidejä ovat molemmat. Katsellaan miten homma etenee...
Hienoa, että tuollaiset palvelut mahdollistavat ihmisten tapaamisen. Kohta en ees enää muista, kuinka sitä ennenvanhaan...
No muistanhan, höh!
Noille joille "aika tiiviit aikataulut" kannattaa ilmoittaa heti että ota yhteyttä kun kiinnostaa nähdä ja jatkaa muiden kanssa.Mulla on nyt tuossa muutama arpa vetämässä, pari facesta ja yks ihan kylmiltään tinderistä. Toisen fb-mimmin nähnytkin muutaman kerran mutta hällä on aika tiiviit aikataulut joten ajattelin siihen rinnalle katsoa pari muuta vaihtaria. Toisen tulen näkemään tässä jossain välissä (asuu samassa kaupungissa) ja toinen asuu selvästi kauempana mutta ehkä ensi viikolla on tulossa tännepäin niin sit ehkä treffit. Tää kauempana asuva olis ihan hyvä sellaiseksi "ajanvietteeksi" sillä jatkossahan en itse ainakaan reilu 100km aio järin usein liikkua sen takia joten aion pelata avoimin kortein.
Juurikin näin. Itseasiassa hänen kanssaan oonkin jutellut aiheesta jo ennenkuin nähtiin että mullakaan ei ole liiaksi aikaa enkä koko ajan ole vastailemassa viesteihin niin siltä osin tää toimii hyvin puolin ja toisin - molemmat oli samoilla linjoilla. Siksi hyvä ottaakkin tuohon jotain muita random-pirkkoja kanssa jos sattuu olemaan itsellä sitä luppoaikaa. Eli aika silleen hyvinkin kevyessä mielessä tapailua mikä sopii itselle kovin hyvin! Ja jos joku oikeasti jalat alta vievä tapaus löytyy niin silloin toki muut menee kiertoonNoille joille "aika tiiviit aikataulut" kannattaa ilmoittaa heti että ota yhteyttä kun kiinnostaa nähdä ja jatkaa muiden kanssa.
Gold on verkkosivun kautta ostettuna huomattavasti halvempi kuin sovelluksen kautta, koska Tinderin ei tarvitsee maksaa Applelle/Googlelle 30% osuutta.Kellään mitään vinkkiä, jolla sais Tinder Goldin kokeiluun tai halvemmalla?
No niinpä tietysti. Säästähän tuossa sen yhden tuopin sentäänGold on verkkosivun kautta ostettuna huomattavasti halvempi kuin sovelluksen kautta, koska Tinderin ei tarvitsee maksaa Applelle/Googlelle 30% osuutta.
Onhan tuo yhden kk tilaus silti aika tyyris.
Törmäsin Tinderiä pyyhkiessä yksi päivä Marjaana Toiviaiseen.
Tottakai.Superlike ja vonkaus?
Tottakai.
Olen nyt tovin runkannut näitä palveluita ja täytyy sanoa, että 95 % on ihan yhtä tyhjän kanssa.
Herää kysymys, että mitä ne ajattelee vai ajatteleeko mitään, kun esim. profiili on tyhjä?
Tai kuvat perseestä (ei siis perseestä vaan huonoja).
Tinderissä on toki kuranttiakin kamaa hyvin, mutta esim. Badoo tuntuu keräävän kaiken ylijäämän.
Tai ainakaan minä en ole löytänyt sieltä oikein ketään kriteereihin sopivaa.
Yritän pysyä avoimin mielin ja katsoa mitä tulee oli se sitten panemista tai puhumista.Ootko nyt ihan varma, että kriteerisi eivät ole aavistuksen liian tiukat? Meinaan että jos oikein tuota toista ketjua luin, olet etsimässä laastaripanoa tai kuvittelet etsiväsi vakavaa parisuhdetta keskelle riitaista eroasi tai jotain näytettävää exälle, että sinullakin on vielä vientiä? Siinä on jo aika iso vaatimus toisen kriteereistä jos meinaat rehellinen olla.
Tinderin luonne on se, että naamalla mennään ja muut katsotaan jos ne mätsää. Badoossa voi vaikuttaa "ylijäämältä" jos sinne sitten valuu juuri ne, jotka ei Tinderissä onnistu.
Yritän pysyä avoimin mielin ja katsoa mitä tulee oli se sitten panemista tai puhumista.
Eikä minun tekemiset kuulu muille tai muiden minulle, mutta jotain elämää pitää kehittää, kun ei sitä töillä ja lapsilla elä.
Ihmiset on näemmä hyvinkin erillaisia. Ihtellä yli 1,5v erosta ja tässä varovainen harkinta päällä joskos, ehkä tai sittenkin ei . Erehdyin jo tekemään Tinder profiilin pari viikkoa sitten jonkun mielenhäiriön vallitessa tai siis laitoin yhden kuvan ja mietin mitä kirjoittaisin. En keksinyt mitään ja totesin, että vitut ja piiloitin tilin.
Tuo sovellus kuitenkin vähän väliä laittaa ilmotuksia niin avasin apin ja totesin, että miten ihmeessä voi olla 2 tykkäystä kun ei se tilit ollut näkyvissä edes sitä viittä minuuttia. Niitä ei tietenkään näe ellei maksa 40€ . Onko tää nyt jotain rahastusta ja ne on jotain botteja mitä sovellus lykkää kaikille epätoivosille miehille jotta ne maksais kultaversiosta?
Kyseinen sovellus ja sen algoritmit on tehty rahastusta varten.
No tuskin tässä kukaan alkaa nopeutta ihmettelemään ainakaan minun osalta.Suosittelen kuitenkin, että olet rehellinen koska muuten tulee vaan lisäharmia. Itelläni meni vähäriitaisen ja lapsettoman sekä helpon eron jälkeen parikin kuukautta ennen kuin edes kiinnosti deittailla muita. Siltikin parin ekan osaksi taisi se laastari tulla mistä en ole ylpeä ja joku ihmetteli tuonkin toiminnan nopeutta. Toivottavasti sulla on edes ne paperihommat ja lasten kuviot hoidettu virallisesti kansiin ensin.
Aina voi asiat mennä huonommin. Elämän aforismeja, josta kannattaa ottaa vaari. Ainakin hoida exäsis kanssa kaikki viralliset asiat pois ettet saa sitä hyvällä tuurilla mustasukkaiseksi ja vaikeuta sopimista lapsista ja omaisuudesta.
Jos on katkera kuten suurin osa täällä, toimi ainaki mulla paremmin kuin hyvin.Kyseinen sovellus ja sen algoritmit on tehty rahastusta varten.
Ilman tinderiä en olisi ikinä ehtinyt tavata niin paljon uusia ihmisiä ja vaivattomasti.
EDIT: mutta onhan nuo sovellukset pilattu tuolla ylikaupallisuudella. Paljon enemmän pitäis tarjota esim. tilastoja näytöistä ym.
Tai profiilit käydään läpi "käsin" ja silti suuri osa profiileista on täysin tyhjiä tai totaalisen mitäänsanomattomia.Sitten sieltä katoaisi taas se subjektiivisesti arvioitu "laatuaines". Tinder on tarkoituksella kevyt. Nettideittailu alkoi saada laajaa suosiota ylipäänsä vasta sen myötä.
Swaippaa oikealle jos naama/lyhyt kuvaus ok. Jos tulee mätsi niin jatka siitä. Muissa palveluissa on sitten se profiiliteksti enemmän pääosassa mutta juuri siitä syystä sinne valikoituu väkeä, jota pidät jotenkin ylijäämäporukkana. On tääkin, "A on pinnallinen naaman perusteella valkkaussofta mutta en halua käyttää B:tä koska ei tarpeeksi nättejä tyttöjä"
Harrastus mahdollisuudet ovat rajatut koska aikataulu ei veny kello 17.30 jumppatunnille, niinpä luovuutta käyttäen olen löytänyt itselleni sopivan tavan harrastaa ja tässä taas yksi mainio lisä harrastus.
Tulevaisuudelle olen erittäin avara katseinen, tällä hetkellä asiat ovat tasapainossa, mutta omia suuria sekä pienempiä haaveita tietenkin on. En vain koe tarpeelliseksi niitä tässä jakaa, muutenkin asenne on enemmänkin sellainen että asiat paremmin tapahtuvat kun niistä ei liiemmin huutele eteenpäin.
Persoonana olen vaikea. Kyllä, vaikea. Horoskooppeihin liikaa uskomatta oman astrologisen merkin kuvaus osuu aika hyvin siihen mitä on vastassa.
Allekirjoitan muuten paitsi vikan lauseen. Tuollainen negistely on aika turhaa ja tarpeetonta. Keskivertoja on turha pohtia vaan omaa tilannetta ja sitä mitä itse ansaitsee imo. Tuo kun pätee ihan molempiin sukupuoliin..
Samanlainen tapaus voi löytyä sen nätin naisen profiilin takaa, jonka kuvissa otetaan vähän skumppaa kavereitten kanssa ja tekstinä Live, Laugh & Love koska jostain syystä sellainen toimii naisilla. Ei tartte tehdä mitään kattavaa CV:tä tai kirjailla syvällisiä päästäkseen vähän valkaamaan. Samalla tuollainen profiili karsinee tehokkaasti sen porukan, josta ei todellakaan siihen elämäntapaan ole liittyjäksi.
Suurin osa noista kuvista on lavastettu ja manipuloitu, kuvanmuokkauskin on yleistä. Yleensä ovat pienillä tuloilla ja lainavaatteissa. Haluaako joku osaksi valheellista elämäntapaa, ehkä joku toinen samanlainen?
Ihmiset on näemmä hyvinkin erillaisia. Ihtellä yli 1,5v erosta ja tässä varovainen harkinta päällä joskos, ehkä tai sittenkin ei . Erehdyin jo tekemään Tinder profiilin pari viikkoa sitten jonkun mielenhäiriön vallitessa tai siis laitoin yhden kuvan ja mietin mitä kirjoittaisin. En keksinyt mitään ja totesin, että vitut ja piiloitin tilin.
Tuo sovellus kuitenkin vähän väliä laittaa ilmotuksia niin avasin apin ja totesin, että miten ihmeessä voi olla 2 tykkäystä kun ei se tilit ollut näkyvissä edes sitä viittä minuuttia. Niitä ei tietenkään näe ellei maksa 40€ . Onko tää nyt jotain rahastusta ja ne on jotain botteja mitä sovellus lykkää kaikille epätoivosille miehille jotta ne maksais kultaversiosta?
Ne kuvat näkee, kun kirjautuu koneella ja avaa devtoolin(yleensä F12) ja networkista katsoo kuvaliikeenteestä thumbnailit.
Rautalangasta väännettynä googlesta löytyy ohjeet.
Näköjään ennen toiminut. Ei toimi enää:
Mitä lavastamista tai rahan lainaamista vaatii kavereitten kanssa hauskanpito?
Kuohuviinin siemailu ja merkkilaukkujen (usein väärennöksiä) esittely on melko suosittua ikäluokassa 20-30 vuotta naiset. Sillä yritetään usein viestittää statusta joka ei ole todellista. Oikeasti varakkaat eivät Suomessa tällaista poseerausta juuri harrasta.
Jokainen tietysti tyylillään, ihan vapaasti.