Nettitreffit + Tinder

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
Niin tuo poseeraus ja kaikenlainen esittäminen on hyvin yleistä sosiaalisessa mediassa. Yleensä ne kuvat sitten valuvat sieltä myös seuranhakusovelluksiin.

Jokainen tietysti haluaa antaa itsestään positiivisen kuvan seuraa hakiessaan, se on ihan hyväksyttävää ja inhimillistä.

En tiedä mihin viittaat kun puhut "katkerista miesfoorumeista", en koe että tämä sellainen ainakaan on. Tekniikan maailman foorumillakaan en ole tähän aiheeseen törmännyt.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
En tiedä mihin viittaat kun puhut "katkerista miesfoorumeista"
Tähän esimerkiksi? Kaikkine tämänkin ketjun lukemattomine esimerkkeineen kuinka naiset on vääränlaisia, kuinka niillä on vääränlaiset profiilit ja harrastukset ja sitten kun ne perkeleet ei edes lähe treffeille :kahvi:

Markkinatalous. Ne profiilit on sellaisia kuin ne ovat siksi, että niillä on päädytty parhaaseen lopputulokseen.
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
Veikkaan että ylläpito voi olla vähän eri mieltä kanssasi tuosta luonnehdinnastasi. Heillä voi olla myös statistiikkaa tähän liittyen. Voit toki siirtyä esim. vauva.fi lukijaksi, jos sieltä löytyi enemmän omaan makuusi sopivaa keskustelua aiheen ympäriltä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 410
Tähän esimerkiksi? Kaikkine tämänkin ketjun lukemattomine esimerkkeineen kuinka naiset on vääränlaisia, kuinka niillä on vääränlaiset profiilit ja harrastukset ja sitten kun ne perkeleet ei edes lähe treffeille :kahvi:

Markkinatalous. Ne profiilit on sellaisia kuin ne ovat siksi, että niillä on päädytty parhaaseen lopputulokseen.
Se on melkein sama millainen profiili naisella on, ja tykkäyksiä sataa silti.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Se on melkein sama millainen profiili naisella on, ja tykkäyksiä sataa silti.
Niinpä. Siksi on aika turhaa jonkun insinöörin ihmetellä, että miksei nainen kerro itsestään syvällisesti ja mielenkiintoisesti Tinderissä. Ei tartte jos on naama kohdillaan ja sitten voi itse valkata mätseistä. Pikemminkin se ennakkosuodattaa ne, jotka kiukkuilee jo siitä, että profiilit on paskoja ja pinnallisia.

Ihan muut palvelut ja tavat deittailla jos naamasuodatus ekana suodatuksena ei ole ok. Toisaalta, mentiinhän siellä baarissakin viime vuosituhannella ihan sillä, että kivan näköinen tyttö, menenpä juttelemaan. Panokset kasvojen menetyksen osalta oli paljon korkeammat eikä silloinkaan tiennyt tekeekö se mitään järkevää elämässään, onko ehkä mt-keissi tai ihan mitä vaan. Katottiin sopivan näköinen ja lähdettiin ottamaan selvää.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 557
Veikkaan että ylläpito voi olla vähän eri mieltä kanssasi tuosta luonnehdinnastasi. Heillä voi olla myös statistiikkaa tähän liittyen. Voit toki siirtyä esim. vauva.fi lukijaksi, jos sieltä löytyi enemmän omaan makuusi sopivaa keskustelua aiheen ympäriltä.

Et ole vissiin paljon tätä ketjua lukenut? Suosittelen, saatat muuttaa mielesi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 352
Komppaan kyllä, että tuolla tinderissä tuntuu vähän liian paljon olevan semmosia oman elämänsä Sofia Pelörffejä. Liian monelta puuttuu ns. normaalit kuvat siitä, mitä sen ihmisen elämä on 99,9% ajasta ja miltä se ihminen näyttää 99,9% ajasta.
Turhan monesta profiilista löytyy kuvat. joissa on:
1. Maisema ja kuohuviiniä.
2. Katso olen käynyt ulkomailla.
3. Punttisalin perse ulos vatsa sisään-kuva.
Minä arvostaisin enemmän, jos olisi vaikka kuva laittamassa ruokaa tai pesemässä ikkunoita ja mielellään vaikka ilman meikkiä. Tai kuva vaikka työpaikalta työasussa/lookissa.
Itse laitan suoraan kaikki vasemmalle, jos instagramissa on toista sataa valokuvaa. Se kertoo minulle enemmän ihmisestä, kuin niiden kuvien sisältö yhteensä.
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
Komppaan kyllä, että tuolla tinderissä tuntuu vähän liian paljon olevan semmosia oman elämänsä Sofia Pelörffejä. Liian monelta puuttuu ns. normaalit kuvat siitä, mitä sen ihmisen elämä on 99,9% ajasta ja miltä se ihminen näyttää 99,9% ajasta.
Turhan monesta profiilista löytyy kuvat. joissa on:
1. Maisema ja kuohuviiniä.
2. Katso olen käynyt ulkomailla.
3. Pakollinen punttisalin perse ulos vatsa sisään-kuva.
Minä arvostaisin enemmän, jos olisi vaikka kuva laittamassa ruokaa tai pesemässä ikkunoita ja mielellään vaikka ilman meikkiä. Tai kuva vaikka työpaikalta työasussa/lookissa.
Itse laitan suoraan kaikki vasemmalle, jos instagramissa on toista sataa valokuvaa. Se kertoo minulle enemmän ihmisestä, kuin niiden kuvien sisältö yhteensä.
Tämän allekirjoitan 100%. Jos ne toista sataa kuvaa on vielä jotain peiliselfieitä, niin hälytyskellot soi.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ai hitto, mulla taitaa olla yli 300. Toisaalta ei siihen tartte edes kuvaa per viikko.

Edit: alle, huh
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 410
Komppaan kyllä, että tuolla tinderissä tuntuu vähän liian paljon olevan semmosia oman elämänsä Sofia Pelörffejä. Liian monelta puuttuu ns. normaalit kuvat siitä, mitä sen ihmisen elämä on 99,9% ajasta ja miltä se ihminen näyttää 99,9% ajasta.
Turhan monesta profiilista löytyy kuvat. joissa on:
1. Maisema ja kuohuviiniä.
2. Katso olen käynyt ulkomailla.
3. Punttisalin perse ulos vatsa sisään-kuva.
Minä arvostaisin enemmän, jos olisi vaikka kuva laittamassa ruokaa tai pesemässä ikkunoita ja mielellään vaikka ilman meikkiä. Tai kuva vaikka työpaikalta työasussa/lookissa.
Itse laitan suoraan kaikki vasemmalle, jos instagramissa on toista sataa valokuvaa. Se kertoo minulle enemmän ihmisestä, kuin niiden kuvien sisältö yhteensä.
Mitä instagramin käyttö kertoo, sitä että on tavallinen ihminen?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mitä instagramin käyttö kertoo, sitä että on tavallinen ihminen?
Onhan toi vähä sellainen self dodging bullet. Et edes tiennyt miten lähellä oli tulla like yhdeltä tyypiltä jonka tärkein kriteeri on instagram kuviesi määrä mutta onneksi sattui olemaan yli sata kuvaa instassa eikä edes meikittömiä siivouskuvia ja saattoi jossain näkyä sekin, että kroppa on laitettu timmiin kuntoon. Luoti väisti :zoom:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
En tykkää useiden some-kanavien pinnallisuudesta.
En ole edes facebookissa.
Itseltäni puuttuu kokonaan halu esitellä elämääni puolitutuille/tuntemattomille ja tästä johtuen olen liian ääripäästä ajatusmaailmaltani ihmisille, joille se on tärkeää.
Ok, ihan hyvin perusteltu. Jäi ensin vaikutelma että salikuvat, meikatut naamat jne. oli se ongelma ja homma olis ihan ok jos somessa jaettaisiin jotain siivoamista.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 058
Et ole vissiin paljon tätä ketjua lukenut? Suosittelen, saatat muuttaa mielesi.
Koittanut etsiä, mutta tältä foorumilta ei tosiaan löydy niin kattavasti miksi kottaraisten mielestä miestä ei vain löydy. Joutuu turvautumaan lähipiiriin / serkkuihin yms, josta samanmoista "deittailu on pakkopullaa" tuppaa tulemaan pintaan ihan riittämiin. Nekin IO käyttäjät, ketkä edustavat kauniimpaa sukupuolta eivät sitä mainosta kuin räbän puolella ja harvoin kommentoivat vähäsanaisesti tähän lankaan. Sitä odotellessa, että joku rohkea daami uskaltaisi neiti näpsä näpäyttelyn sijaan kirjoittaa ihan oikeaa sisältöä ja kokemuksia. kuten niin moni katkera mies aijemmin.

Kuuluu, kuuntelen.

e. ja siis vauva.fi sivustolla en ole surffaillut, mutta hevostalli.net oli ihan lemppareita kun vielä kaksi karvaista nelijalkaista kuului perheeseen kaakattimen lisäksi ja tallilla tuli pyörittyä. En ole yksinkertaisesti törmännyt mihinkään foormiin, jossa kumpikaan sukupuoli kehuisi vuolaasti treffikokemuksia ja kuinka aitoja ja ihania ihmisiä on jatkuvalla syötöllä tavannut nettitreffailun merkeissä, enkä usko, että sellaista palvelua edes on olemassa. Joten joo, _jos tämä on miesvoittoinen threadi_ on tämä mitä todennäköisemmin miesvoittoista vollotusta, koska aiheesta on niin helvetin vähän positiivista kerrottavaa :rofl:
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 058
Piti sitten pohtia miten huomenna vietän italialaista lakkoa ja sivistän itseäni storytellin palvelulla, vastaan tuli "tietokirjallisuuden alueella"

I want to give you a tip about a book on Storytel:


3/5, tämä tulee luultavasti olemaan sitä parempaa ja vuolaampaa vuodatusta tinderin ihmeellisestä maailmasta. Sitten täytyy IO naisten kommentit lukea toiseen kertaan tästä threadista ja enköhän sitten ole valmis esittämään jotain pinnallista paskaa itsekkin.
 

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 718
3/5, tämä tulee luultavasti olemaan sitä parempaa ja vuolaampaa vuodatusta tinderin ihmeellisestä maailmasta. Sitten täytyy IO naisten kommentit lukea toiseen kertaan tästä threadista ja enköhän sitten ole valmis esittämään jotain pinnallista paskaa itsekkin.
Mitä jos tekisit kaikille palveluksen ja antaisit olla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 056
Ei tänne jaksa kirjoitella mitään omia Tinder-kokemuksia, jotka olivat pääsääntöisesti positiivisia, kun ketjun täyttää katkeruus ja kyynisyys. Jollei vika ole naisissa, niin sitten muissa miehissä jotka käyttävät Tinderiä "väärin". Tällainen ajattelutapa antaakin oikein hyvät lähtökohdat nettideittailun maailmaan. Että samaan malliin vaan eteenpäin.
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
Jotkut nyt ymmärtää tahallaan väärin. Lyhyen kokeilun perusteella oli muutamat hyvät treffit Suomessa, mutta selaukseen meni valtavasti aikaa ja vaivaa. Yli 98% meni rastilla. Sitten loppuikin selattavat hyvin nopeasti, koska ei tämä mikään oikea metropoli ole.

Ulkomailla toimi sitten todella hyvin, olisi ollut seuraa joka illalle. Taustalla on kulttuurisia eroja, sovellusta käyttää ulkomailla enemmän normaalit ihmiset. On vähemmän sellaista huomion keräämistä, mitä Suomessa. Esim. Dubaissa puhelin hälytti jatkuvasti ja selattavat eivät loppuneet kesken.

Sovelluksen rahastus ja algoritmit on jo käsitelty moneen kertaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 056
Oma kommentti pohjautui yleisesti tälle ketjulle sen muutaman vuoden ajalta, mitä on tätä tullut seurailtua, eikä se ollut osoitettu kellekään nimimerkille.

Rahastuksesta voi olla montaa mieltä. Ns. perusversiolla onnistuu kaikki tarpeellinen, eli ei tarvitse maksaa euroakaan että on mahdollisuus saada matcheja ja että voi tsättäillä näiden kanssa.
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Piti sitten pohtia miten huomenna vietän italialaista lakkoa ja sivistän itseäni storytellin palvelulla, vastaan tuli "tietokirjallisuuden alueella"

I want to give you a tip about a book on Storytel:


3/5, tämä tulee luultavasti olemaan sitä parempaa ja vuolaampaa vuodatusta tinderin ihmeellisestä maailmasta. Sitten täytyy IO naisten kommentit lukea toiseen kertaan tästä threadista ja enköhän sitten ole valmis esittämään jotain pinnallista paskaa itsekkin.
Päiväkirjan kirjoittaja on 45 vuotias nainen. Varmasti jotain tyypillistä kitinää deittailun epäreiluudesta ja ihmettelyä missä kaikki ns. hyvät miehet on.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 410
Jotkut nyt ymmärtää tahallaan väärin. Lyhyen kokeilun perusteella oli muutamat hyvät treffit Suomessa, mutta selaukseen meni valtavasti aikaa ja vaivaa. Yli 98% meni rastilla. Sitten loppuikin selattavat hyvin nopeasti, koska ei tämä mikään oikea metropoli ole.

Ulkomailla toimi sitten todella hyvin, olisi ollut seuraa joka illalle. Taustalla on kulttuurisia eroja, sovellusta käyttää ulkomailla enemmän normaalit ihmiset. On vähemmän sellaista huomion keräämistä, mitä Suomessa. Esim. Dubaissa puhelin hälytti jatkuvasti ja selattavat eivät loppuneet kesken.

Sovelluksen rahastus ja algoritmit on jo käsitelty moneen kertaan.
Onhan siinä varmasti vaivaa jos mikään ei tunnu kelpaavan. Eiköhän suomessakin suurin osa käyttäjistä ole normaaleja.
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
Niin kyllä seuranhaku ja Tinder toimii eri maissa hyvin eri tavalla. Väestörikkaissa maissa tuollainen dataan perustuva sovellus on enemmän tasapainossa mies- ja naiskäyttäjien määrien suhteen.

Suomi on pieni maa ja kuten aikaisemmin totesin, seurustelukulttuurin suhteen ollaan mielestäni jo Japanin tiellä.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 058
Piti sitten pohtia miten huomenna vietän italialaista lakkoa ja sivistän itseäni storytellin palvelulla, vastaan tuli "tietokirjallisuuden alueella"

I want to give you a tip about a book on Storytel:


3/5, tämä tulee luultavasti olemaan sitä parempaa ja vuolaampaa vuodatusta tinderin ihmeellisestä maailmasta. Sitten täytyy IO naisten kommentit lukea toiseen kertaan tästä threadista ja enköhän sitten ole valmis esittämään jotain pinnallista paskaa itsekkin.
No jumalauta. Ainakin äänikirjaa lukee semisti ärsyttävän kuuloinen nainen, mutta pettymyksekseni kirja on viihdyttävä ja juuri sitä parempaa vuodatusta. On jo ollut perus dikpikit ja veljen kuvilla esittäytyvät pöydällä. Perus keski-ikäiselle luottotiedottomalle 44v daamille kelpaa vain alle 29v jätkät, koska miksi ei? ... Jos uroksia kehotetaan olla ottamatta yhteyttä liian hyviin daameihin, niin suotta. Ehkä se on juuri kirjassa puhuttava "pelin henki".
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
582
Sitten sieltä katoaisi taas se subjektiivisesti arvioitu "laatuaines". Tinder on tarkoituksella kevyt. Nettideittailu alkoi saada laajaa suosiota ylipäänsä vasta sen myötä.

Swaippaa oikealle jos naama/lyhyt kuvaus ok. Jos tulee mätsi niin jatka siitä. Muissa palveluissa on sitten se profiiliteksti enemmän pääosassa mutta juuri siitä syystä sinne valikoituu väkeä, jota pidät jotenkin ylijäämäporukkana. On tääkin, "A on pinnallinen naaman perusteella valkkaussofta mutta en halua käyttää B:tä koska ei tarpeeksi nättejä tyttöjä" :kahvi:
No tuskin se niin kovin pinnallista on, jos ei vain koe >=L-koon tapauksia kovinkaan sopivana omaan elämäntyyliin?
Alle ei uskalla mennä eikä päällä pysy jne.

Ja täytyy hieman syödä sanoja Badoon suhteen, kun rupesin katsomaan tuota suosikkilistaustani.
Tällä hetkellä vaikuttaa jopa otollisemmalta kuin Tinder, sillä erotuksella, että voi selata ja tunnistaa yksilöt, mutta kontaktointi on osittain maksumuurin takana.
Eli yhtä hankalaa loppupeleissä.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 058
Lainaus opuksesta mitä haluan referoida sanoi:
"Haluatko olla vaihtoehto vai prioriteetti?" Tinder mahdollistaa juuri tuollaisen unohtelun ja moneen suuntaan säätämisen"

Tulee ihan älytön illuusio, että tarjonta olisi loputon. Vaikka olisi kuinka hyvä paisti uunissa, uutta riistaa kannattaa metsästää, koska eihän sitä koskaan tiedä. Juu ei tiedä ei, samasta syystä joissain kulttuureissa on jalkavaimoja, eihän vara venettä kaada. Minun kohdallani kyllä tappi irtoaa pohjasta heti, jos veneessä on enemmän kuin kaksi soutajaa
(kirjoitettu lause kerrallaan äänikirjan pohjalta). 01:22:00 ->

Huutonaurua. Siis jumalauta ekan 30 min aikana daami on ilmoittanut, että hyvillä mielin voi valita useampia kenen kanssa chattailla ja valikoida rusinoita pullista sen perusteella kuka pikkumaisimmistakin testeistä pääsee läpi ja sitten kun tajuaa tulleensa pelatuksi itse, ollaan itkemässä jostain tapista pohjassa? Ehkä kaivelee vain omaa pihkatappiaan mielentilalääkityksissään..

Jälleen kerran törmää tälläiseen kaksoismoralismiin, missä nainen kuvittelee, että joku on heille ok, mutta miehet ei niin saa tehdä. Meille (minun ikäpolvelleni) toitotettiin, että "se ken leikkiin ryhtyy, leikin kestäkööt". Nyt hän miettii, että on turha tehdä itselleen sääntöjä, joita toivoisi kuitenkin muiden noudattavan. Taidan itse olla vain vieläkin liian naivi, etten edes kuvittele koittavani pyörittää jotain haaremia ja ihmetellä miksi mistään ei tule mitään. En jaksaisi olla vain yksi nimi missään FWB listassa. Uuvuttavaa.



Kun se oli lähdössä, ja lähtö tapahtui sitten makkarin kautta, samalla sekunnilla kun se oli päässyt pois mun luota, se poisti mut tinderistä. Eli se valehteli mulle koko illan, halusi panna ja deletoi mut kun pääsi oven ulkopuolelle.
01:31:00 ->

Ihan loistava analyysi. Sitten vain tyttöjen kesken jatkamaan pohdiskelua miten vittu se siirappi menee läpi? Kaikki noi kolme bimboa olis mulle X ihan tän kirjaan perustuvan aivotoiminnan perusteella.. Ainakin siinä ennustuksessa ovat luultavasti osuneet oikeaan, että loppuelämänsä tulevat olemaan hankalia sinkkuja tai saman katon alla asuvia panopuita toiminnallaan, jota tapailukulttuurissaan harrastavat. Välillä se on jännän vaikea nähdä miten oma toiminta korreloi siihen saavutettuun tulokseen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 352
Voisin kyllä suositella nimeltä mainitsematta parille tämän ketjun aktiiville, että kokeilkaapa pelata tuota tinderiä vähän eri tyylillä. Swaippaatte etu ja keskisormella KAIKKI ehdokkaat kuvaa katsomatta oikealle ja sitten muutaman päivän päästä rupeatte kahlaamaan mätsejä läpi. Siinä selviää hyvin se, mihin omat rahkeet riittää, niin ei tarvitse haaveilla sellaisesta, mitä ei voi saada. Siitäpä se on sitten helppo suorittaa ITSE esikarsinta ja jos löytyy jotain kiinnostavaa, niin viestiä vaan rustaamaan. Ja jos ei vastausta kuulu, niin poistoon vaan. Poissa silmistä, poissa mielestä.
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
Voisin suositella pysymään pois kyseisestä sovelluksesta ja ihan tosielämässä tutustumaan ihmisiin. Siinä on tarpeeksi haastetta monelle.

Omituiseksi on mennyt muuten tämä nykynuorison elämä, eivät kuulemma enää uskalla vastata puhelimeen. Ei ihme että monen nykynuoren sosiaaliset taidot ovat heikentyneet ja se taas näkyy kaikenlaisina elämänhallintaongelmina.
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Voisin kyllä suositella nimeltä mainitsematta parille tämän ketjun aktiiville, että kokeilkaapa pelata tuota tinderiä vähän eri tyylillä. Swaippaatte etu ja keskisormella KAIKKI ehdokkaat kuvaa katsomatta oikealle ja sitten muutaman päivän päästä rupeatte kahlaamaan mätsejä läpi. Siinä selviää hyvin se, mihin omat rahkeet riittää, niin ei tarvitse haaveilla sellaisesta, mitä ei voi saada. Siitäpä se on sitten helppo suorittaa ITSE esikarsinta ja jos löytyy jotain kiinnostavaa, niin viestiä vaan rustaamaan. Ja jos ei vastausta kuulu, niin poistoon vaan. Poissa silmistä, poissa mielestä.
Se mihin omat rahkeet riittää tinderissä ja mihin livenä on ihan eri asia, se kannattaa vaan ymmärtää. Tottakai jos sulla on tosi kovan luokan "social media game" niin naisten taso tulee olemaan hyvä ja silloin on varaa valita. Näin "tavismiehenä" ei se taso matcheissa oo oikeasti häävi, kyllä mä niitä kaikkia olisin pannut kunhan muut ei tietäisi, enkä kyllä missään nimessä niiden seurassa julkisesti näyttäytyisi :kahvi:
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
550
(kirjoitettu lause kerrallaan äänikirjan pohjalta). 01:22:00 ->

Huutonaurua. Siis jumalauta ekan 30 min aikana daami on ilmoittanut, että hyvillä mielin voi valita useampia kenen kanssa chattailla ja valikoida rusinoita pullista sen perusteella kuka pikkumaisimmistakin testeistä pääsee läpi ja sitten kun tajuaa tulleensa pelatuksi itse, ollaan itkemässä jostain tapista pohjassa? Ehkä kaivelee vain omaa pihkatappiaan mielentilalääkityksissään..
Tulkitset väärin kirjasta lainaamaasi kohtaa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Nettitreffailuetikettiin "kuului" (ihan kuin se olisi joku kirjoitettu ja kaikkien hyväksymä) aikanaan, että useammankin kanssa voi jutella ja tapailla kunnes sovitaan, että laitetaan profiilit piiloon. Luultavasti sama Tinderissä, ellei vapaampikin. Totta kai se vituttaa itseä jos toisellakin on monta rautaa tulessa ja huomaa jäävänsä varalle.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 058
Tulkitset väärin kirjasta lainaamaasi kohtaa.
Kiitokset palautteesta, koitan kuunnella ja sulatella tuon uusiksi, mutta voitko avata mitä en ymmärrä / tulkitsen väärin?

Nettitreffailuetikettiin "kuului" (ihan kuin se olisi joku kirjoitettu ja kaikkien hyväksymä) aikanaan, että useammankin kanssa voi jutella ja tapailla kunnes sovitaan, että laitetaan profiilit piiloon. Luultavasti sama Tinderissä, ellei vapaampikin. Totta kai se vituttaa itseä jos toisellakin on monta rautaa tulessa ja huomaa jäävänsä varalle.
Joo, tavallaan. Mulle on ihan sama vaikka tapailis vaikka seurustellessa ja mikä kellekkin on ok, mutta jos itse odottaa olevansa prioriteetti, niin luulis sitten itsekkin käyttäytyvän, niin ettei itse pelaa tai leikkii samaa leikkiä, joten on turha vinkua? Tietenkin hänellä olisi oikeus vinkua, jos itse priorisoisi vain yksi kerrallaan ja äijä lupailis kuut taivaalta ja vakuuttaisi, että on ainoa, mutta pyörittääkin jotain haaremia... Eli jos pidät itse varasioja, niin ei kannata itkeä varasijalle jäämisestä. Niin se metsän soisi vastata kuin sinne mylvii.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
550
Kiitokset palautteesta, koitan kuunnella ja sulatella tuon uusiksi, mutta voitko avata mitä en ymmärrä / tulkitsen väärin?
Jospa hän vaikka yleisellä tasolla tuo esiin ajatuksen, että loputtomien uusien naamojen massa saa ihmiset hamuamaan aina jotain parempaa? Itse hän vaikuttaa olevan enemmän liikkeellä yksi ihminen kerrallaan mentaliteetilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Mä päästin just yhden ihan potentiaalisen takas kesälaitumille. Mukava likka, hauskaa seuraa ja fiksu. Alkoi vaan jotenkin tökkimään että sille oli äärimmäisen haastavaa sopia jotain näkemisiä tms vaikka selvästi viihtyi seurassa. Aivan sama itselle vaikka olis haaremi ollut taustalla tai ei mutta ajattelin että jos noin yksinkertaiset asiat ovat niin haastavia niin enhän mä sellaista jaksa katsella edes tässä tutustumisvaiheessa - puhumattakaan mahdollisesti myöhemmin. :) Ja jotenkin edellytän että naisetkin joutuu näkemään aavistuksen vaivaa näissä hommissa - jos se ei tule kysymykseen niin prinsessasyndrooma on ilmeinen ja matka saa jatkua. :)

Otti kyllä asian kivasti, sanoin siis sille mesessä tuon äskeisen vähän eri sanoin ja että käytän mieluummin oman rajallisen vapaa-aikani tyyppeihin joille esim näkemisten järkkäileminen ei vie puolta vapaa-ajasta. Toivottavasti pitää mielessä seuraavan kohdalla jos on selvästi kiinnostunutkin - pikku pohjatyötä miesten puolesta. :D Mainitsi vielä itse ettei ole oikein ollut aikaa eikä sen puoleen ole pyörittänyt useampaa samalla. Totta vai ei - ei väliä itseasiassa. :)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Joo, tavallaan. Mulle on ihan sama vaikka tapailis vaikka seurustellessa ja mikä kellekkin on ok, mutta jos itse odottaa olevansa prioriteetti, niin luulis sitten itsekkin käyttäytyvän, niin ettei itse pelaa tai leikkii samaa leikkiä, joten on turha vinkua? Tietenkin hänellä olisi oikeus vinkua, jos itse priorisoisi vain yksi kerrallaan ja äijä lupailis kuut taivaalta ja vakuuttaisi, että on ainoa, mutta pyörittääkin jotain haaremia... Eli jos pidät itse varasioja, niin ei kannata itkeä varasijalle jäämisestä. Niin se metsän soisi vastata kuin sinne mylvii.
Mikä ihmeen "oikeus" vinkua? Totta kai se harmittaa, että se, joka oli itelle ykkönen, pitikin itseä varasijalla.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 058
Jospa hän vaikka yleisellä tasolla tuo esiin ajatuksen, että loputtomien uusien naamojen massa saa ihmiset hamuamaan aina jotain parempaa? Itse hän vaikuttaa olevan enemmän liikkeellä yksi ihminen kerrallaan mentaliteetilla.
Koko kirjan kuunnelleenani voin kyllä vakuuttaa, että yksikään kirjan naisista ei tapaillut yksi kerrallaan vaan suttasi menemään herra ja herra b + pari kolme muuta varalla mentaliteetilla. Täytynee varmaan loppu kuunnella uusiksi kun taisin nukahtaa kesken kirjan tosin, mutta 3/4 vedin ainakin ihan ajatuksella.

Tulipahan huomattua se tosiasia mitä pelkäsin, naiset ylianalysoi keskenään todella paljon ja heilläkin menee iham vihkoon noi veikkaukset. En todellakaan usko oman taktiikkani olevan huono, jossa tapaan 3krt tms vaikka vähän joku tökkiskin. Tietääpähän oikeasti, ettei sitten kiinnosta eikä tartte arpoa.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 058
Mikä ihmeen "oikeus" vinkua? Totta kai se harmittaa, että se, joka oli itelle ykkönen, pitikin itseä varasijalla.
Lähinnä viittaan kaksoismoralismiin. En ole taas varma etkö vain halua ymmärtää. Jos kusetat ja paskatat omaa piskiäsi toisten porttikongilla, ei sinulla ole oikeutta vinkua, jos muut tekevät niin sinun portillasi. Sen sijaan jos itse käyttäydyt esimerkillisesti, voi jo valitusts hiukan perustellakkin moraalisesti. Minusta aika selkeästi ilmaisin itseäni, joten en tajua mitä kohtaa "oikeutuksesta" et halua ymmärtää (moraalinen).
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Lähinnä viittaan kaksoismoralismiin. En ole taas varma etkö vain halua ymmärtää. Jos kusetat ja paskatat omaa piskiäsi toisten porttikongilla, ei sinulla ole oikeutta vinkua, jos muut tekevät niin sinun portillasi. Sen sijaan jos itse käyttäydyt esimerkillisesti, voi jo valitusts hiukan perustellakkin moraalisesti. Minusta aika selkeästi ilmaisin itseäni, joten en tajua mitä kohtaa "oikeutuksesta" et halua ymmärtää (moraalinen).
Sori, ei välittynyt että kirjassa moralisoitiin asialla että miehellä on useampi työn alla jos itelläkin on. Ymmärsin, että se vaan harmitti.
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
On näemmä feminismi alkanut sotkea asioita myös Virossa, lisäksi Tinder mainittu. Erittäin sekavaa settiä:

 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
On näemmä feminismi alkanut sotkea asioita myös Virossa, lisäksi Tinder mainittu. Erittäin sekavaa settiä:

Siinäpähän haluavat. No, mutta ainakin kissat ja koirat saavat paljon uusia koteja pitkällä aikavälillä. Onnea kaikille länsimaisille naisille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 444
Kyllä vähän siltä tuntuu kun nyt mullakin on vähän sellanen fiilis, että pitäskö maksaa ja kattoa mitä nuo on vaikka ite tiliä en aktivoisikaan takaisin. Vastaavia sovelluksen lataajia ja sitten samantien pelästyjiä löytyy varmaan muitakin ja algoritmit haistelee, että niille pitää lyödä pari tykkäystä niin saadaan ne takaisin sovelluksen käyttäjiksi. Mutta joo en ole maksamassa 25€ siitä huvista.
Ajattelin sitten ottaa kuukauden sosiaalisen kokeen tuon sovelluksen kanssa goldin kera. Parit kuvaa lisää ja laimea profiili teksti kuten kirjoittajakin. Ihmo turha maalailla liian korkeita pilvilinnoja vaikka sitten tulis vähän vähemmän mätsejä... Itse kun en ainakaan hae pinnalta kaunista hyper sosiaalista reissaajaa. Joku kellä olis jalat maassa tykkäis tarpoa luonnossa kumipyörillä tai kävelleen. Varmaan suurin kriteeri mulla on, että ei huomattavaa ylipainoa ja naama tasolla tyydyttävä. Eli varmaankin taattua for ever alone settiä, tosin aika paljon saisi parisuhde tuoda nykyiseen elämään, jotta tästä elämäntyylistä viitsisi poiketa.

Täytyy perua tuo lainattu teksti kyllä ne näemmä oli oikeita, mutta vain sarjassa chubby.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 058
Jeb. Kumma vain, et daameil on liki samat kriteerit vähintään tuon tärkeimmän osalta. "ei haluais elämäntyylistä tinkiä".
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 058
Miehe ei iske paniikki, niillä on aina ottajia. Mulla meni kauan hyväksyä se, että jos joku ei halua sitoutua muhun, se voi haluta sitoutua johonkin toiseen. Niin kävi näiden miesten kohdalla.
03:19:00+

Shit sherlok. Ehkä sen sijaan, että jauhetaan jostain säälittävistä incel miehistä, pitäisi jauhaa miks molemmat sukupuolet epäonnistuu parin muodostamisessa. Luonnollisesti heterosuhteissa jossa on 1 nainen ja 1 mies, on just tasan yhtä monta onnistunutta "romanttisessa mielessä seuraa löytänyttä".

Sen sijaan "panomielessä seuraa löytäviä" ja minkälaisia rotkottimia joutuu panemaan tai joutuuko valehtelemaan tai sikailemaan pillun takia (kyllä, pillun, ei seksin, seksiä se on käteenveto ja suihinottokin, joka nyt voi olla parempaa, kun joku elämäänkyllästynyt siiderivalas). En tainnut viimeksi saada vastausta miksi se eräs ärhäkkä kissimirri piti omaa "epäonnistumistaan" jotenkin parempana epäonnistumisena verrattuna esim omaan epäonnistumiseeni "romanttisen ja tasa-arvoisen parinmuodostuksen" saralla. Ilmeisesti se siis mitataan tinder superlikeissä ja koska en tinderissä ole, en voi superlikejä saada :rofl:

Tossa on se paha, että kun tollasten urpojen takia alkaa luottamus mennä tulee kiukku. Sitä kiukkua kohdistaa ehkä uusiin miehiin, jotka eivät ehkä ansaitse sitä ja eivät ole mitenkään vastuussa lajitoveriensa tekosista.
03:38:00+
Jep. Kaikki katkeroituu. Aika hyvin on alkanut oma kuva muodostua tässä melkein kolmen vuoden aikana naisista, seurustelusta ja ikisinkuista. Tämä opus oli kyllä kaikenkaikkiaan aika ennalta-arvattava joskin tuota loppua en tosiaan osannut "kirjoittaa etukäteen".

Rattoisia lukuhetkiä jos joku opuksen jaksaa lukea, aika monta osa-aluetta jäi käsittelemättä tuostakin opuksesta.

Eniten oikeastaan ihmetyttää miksi naiset tavallaan valittaa, että haluaa herttaisen, puhuvan, aidon, "volkkarimiehen" eikä mitään itsekeskeistä, hattara namua, joka saa kenet tahansa, mutta joka kerta menee kuitenkin deiteille niiden "ihanien nappisilmien kanssa" ja uskoo kaiken sen paskan mitä ulos suoltavat.

Käyttääkö muutkin miehet "röyhkeyttä" päästäkseen eroon naisista, jotka ei tajua päästää irti? "Muuten kyl sopis, mut en kyl jaksa säätää mitään, jos et edes tissikuvia lähetä, niin tuskin muutenkaan haluat sitoutua". Jos daami lähettää tissikuvat, voitat, jos ei voitat pääsemällä eroon...? Houkuttais kyl itsekin sanoa välillä, et "oot kyl sika kiva, mut mua kiinnostaa pissakakkaleikit, niin ei tää suhde oikeen sytytä". "Hyi vittu mikä friikki taas tuli vastaan, en ainakaan enää ikinä ota yhteyttä :eek:"...

Jos minä päädyn ulos naisen kanssa, joka ei ole sitä mitä haen, eli tyydyttävää elämänkumppania, olen valinnut väärin ja koitan korjata toimintatapaa, jotta en päätyisi yhtä epämiellyttäviin kokemuksiin uudestaan. Kuvittelen, että houkuttelen vääränlaisia ihmisiä puoleeni tekemällä jotain tietyllä tavalla. Jos taas daami tekee jatkuvalla syötöllä samalla tavalla ja päätyy makuualustaksi tms friend zonelle, on hän tietenkin valinnut oikein, koska hänelle "yrittäjiä riittää"..

Mitäköhän taas ymmärsin väärin.. Noh, olo on ainakin tuhma kuin naistenlehtiä olisi lukenut salaa..
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Eniten oikeastaan ihmetyttää miksi naiset tavallaan valittaa, että haluaa herttaisen, puhuvan, aidon, "volkkarimiehen" eikä mitään itsekeskeistä, hattara namua, joka saa kenet tahansa, mutta joka kerta menee kuitenkin deiteille niiden "ihanien nappisilmien kanssa" ja uskoo kaiken sen paskan mitä ulos suoltavat.
No tää puolestaan on helppo. Edustavat ihmiset eivät sen enempää ole kusipäitä kuin vaikkapa rumat katkeroituneita. Jotkut on ja toiset ei. Jos pääset säännöllisesti nättien ja hoikkien tyttöjen kanssa treffeille mutta vakavampaa suhdetta ei synny, vaihdatko rumempiin pullukoihin vain siksi, että kuvittelet sieltä löytyvän jotain parempaa persoonaa?

Sekin on toki virheellinen olettama, että kauniita ihmisiä on historian sivu tavattu pitää hyvinä ja esimerkiksi viihteessä pahikset on usein rumia tai ainakin karkean näköisiä tyyppejä.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 058
Joo, voisin vaihtaa rumempaan, jos ei tarttis enää niin häiriintyneeseen suhteeseen palata kun mitä tuo pisin kesti. Kauniille naisille riittää aina ottajia ja kusi kerkee useaan otteeseen nousta hattuun eikä mieleen edes vuosien jälkeen mahtais juolahtaa, et joku toinen vois vain haluta kokeilla. Järestäin rumemmissa ja köyhemmissä ihastutaan persoonaan eikä ulkonäköön tai rahaan. Rikas, hyvännäköinen, hyvätuloinen, hyvin koulutettu, urheilullinen toki voi olla myös. Ei se mikään exclude tosiaan ole. Myös hollywood näyttelijät voivat olla jalat maassa eläviä perheenisiä, tai sitten koksubileissä ja parinvaihdossa juoksevia narkkareita.

Mun kysymys onkin, millä helvetti sellaisia reippaita, hyvätapaisia, elämänmyönteisiä normaali-ihmisiä tapaisi eikä niitä prinsessoivia teini-ikää jatkavia narsistinaisia jatkuvalla syötöllä. Kyllähän tuo kirjan daamikolmikkokin jollain tapaa oli kieroutuneen omakuvan omaavia naisia. Kait se sitten vain on niin, että naisilla kusi nousee päähän teini-iässä ja se suunnilleen kerkee läikkyä viimeistä pisaraa myöten yli suunnilleen sinne menopaussin kintereille saakka, kunnes jäljelle jää vain katkeruus ja yksinäisyys. Miehille jää rooli taistella naisista, kunnes se kusi kerkee nousta päähän tulojen, varallisuuden, statuksen tms saattelemana ja tavallaan jos ei kerkeä nuorena menettää elämänhaluja ja ruveta rappioalkoholistiksi tms, arvo vain nousee ajan kanssa.. Yhtä kaikki / vähemmän onnistuneita parisuhteita tarkoittaa, että sekä naiset, että miehet epäonnistuvat yhä useammin.

Tuonkaan opuksen jälkeen ei tullut enempää toivonkipinöitä deittailuun omalta osaltani kuin
1. Kivat daamit, jotka ovat joko ystäviäni tai ystäväpiiristäni jotka tiedän sinkuiksi ja fiksuiksi. Yksinkertaisesti tieto siitä, että sellaisia naisia joita voisi tapailla on olemassa, huojentaa jo kaikkien bimbojen keskellä fiilistä.
2. Se, että ex sanoo, että tarjontaa ihmetellessä ei tajua miksi halusi erota ja etten olekkaan niin huono, kuin kuvitteli nostaa kyllä mielialaa. :rolleyes:
3. Tuttavapiirin ihan terveet pariskunnat, ketkä ovat löytäneet seuraa netistä. Netistä siksi, että osa on löytänyt eliittikumppanista ja osa ihan vain tinderistä.

Periaattees mulla pitäis olla ihan korkeet mahkut kun osaan käyttäytyä tarvittaessa, en lähettele dikpikkejä, en kanssa enää jaksa mitään catfish paskaa, eli jos deitit ei sovi, on luultavasti jotain muuta meneillään. Ei vaan jaksa jahkailla netissä, jos ei ole tavannut livenä.

Sitä en tosin ymmärrä miten niin monelle daamille on niin suuri kynnys lähteä johonkin ulos / lenkille / tms.

Surin ongelmani on ehkä siinä, että toisin kuin kirjan päähenkilö, en usko mihinkään "kemiaan" joka nyt vain on heti kun toisesta kuvan näkee ja ekan viestin lukee paskaan. Ihminen voi olla romanttinen, mutta ei todellakaan ennen ensitapaamista. Se tietty vähän rajaa, kun näilläkin daameilla tuntui olevan joku kopan sisäinen runkkaus menossa jo ekasta viestistä lähtien kunnes perille päästyä pilvilinna romahti ja se mahtavalla libidolla varustettu herra A ei sittenkään halunnut edes panna vaan sammui viereen.

Kait se pitää tinderi sitten bygätä, mutta strategiaa pohdin vielä hetken. Kuten myös kuvia, joita aijon käyttää ja mitä niillä haluan esiin tuoda. Meillä kun taitaa olla esim @Jurppii kanssa täysin erilainen kohderyhmä.

Alustavasti ajattelin laittaa minä remppahommissa // Ruosteinen paku ja minä // Pari reissukuvaa luonnosta ja mökiltä. Passikuva. Sit joku rehellinen itsekriittinen teksti sen perusteella mitä nyt sit päätänkin tuoda esiin. Siinä jos esiintyisi persvakoukko / kaunistelematon / aito / naivin rehellinen.

Jos nyt tolla voisin jotenkin välttää noi oman elämänsä Sannat, ketkä kuvittelee olevansa 15v nuoremman miehen unelmakumppaneita ja superlikejä, niin kiitos! Sitä sillä sitten varmaan haetaankin...

e.. Jotenkin kyllä pidän helvetin outona, että eräillä tämän foorumin käyttäjistä on joku "ennakkokäsitys" IO käyttäjistä. Kumma juttu, kauppaakin tehneenä en ole tainnut kertaakaan tavata vielä "perus 150kg finninaamaista oman elämänsä wizardia vaan kaikki on jokseenkin normaaleja, ehkä perus peraa fiksumpia / paremmin koulutettuja / koulussa olevia. Varsinkin tässä threadissa tuntuu olevan käsitys, että kaikki ketkä tänne kirjoittaa ovat jotain säälittäviä elämänsä häviäjiä. Mut joo jatkakaa toki parjaamista, monologit on jotenkin tylsiä ja kiitos kaikille rehellisille avautujille!
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kauniilla kusi nousee hattuun, rumalla katkero valuu housuun. Yleistyksiä, jotka ei lähtökohtaisesti pidä paikkaansa yksilötasolla. Jos haet persoonaa, johon ihastua niin ruman kanssa saatat törmätä rumaan, jolla on paska persoona.

Mä nyt vaan pidän aika etäisenä ajatuksena, että vakavaa suhdetta etsiessään alkaisi valkkaamaan tietoisesti selkeästi vaatimattomampaa ainesta kuin mihin rahkeet riittää, sillä olettamuksella, että ne on jotenkin lähtökohtaisesti ihmisinä parempia. Pikemminkin monella menee niin päin, että hätätilassa panee mitä sattuu mutta vaimoksi tarttetaan sitten "vaimomatskua".

Mistä löytää? En osaa itse sanoa kuin tuttavien kautta ja harrastuksista. Itse tietäisin mistä etsiä jos olisi tarve vaikka nykyinen löytyi netistä.

Kait se pitää tinderi sitten bygätä, mutta strategiaa pohdin vielä hetken. Kuten myös kuvia, joita aijon käyttää ja mitä niillä haluan esiin tuoda. Meillä kun taitaa olla esim @Jurppii kanssa täysin erilainen kohderyhmä.
Ei vaan Tinder nyt vaan on sellainen että se vaikutelma pitää luoda kuvalla ja parilla sanalla. Mieti baaritiskiä, naama sielläkin sen ensivaikutelman luo, jonka perusteella lähestytään. Ja sitten ne profiilin kolme sanaa on "saanko taitella sulle origamin".
 
  • Tykkää
Reactions: Sid

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Sivuhuomautuksena, että erämäänketulla ja jurppiilla mielenkiintoista vääntöä. Nyt on diippiä, mutta hyvää luettavaa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 481
Viestejä
4 200 769
Jäsenet
70 911
Uusin jäsen
laskostaja

Hinta.fi

Ylös Bottom