Nettitreffit + Tinder

Kasvatin huvikseni sängen, jota partatrimmerillä pidän parin päivän kasvun mitoissa - sitä ennen aina sheivattu vauvan pepuksi.

Yhtäkkiä viimeisimmät treffitkumppanit ovat laittaneet viestiä, joissa ilmaisseet halunsa nähdä uudestaan. Tätä oli edeltänyt pitkä nihkeä kausi. Sattumaa? o_O

Parran kasvattaminen on saanut ihmeitä aikaan sinkkumarkkinoilla mulle.

Parta on varmasti edukseen. Sitä pyrin pitää siistinä.

Nyt käyty taas treffeillä. Ihan mukava muikelo oli, mutta eipä keskustelua enempää kolahtanut ainakaan vielä. Pystyi kyllä olemaan omana itsenään ja yllättävää kyllä kun ei paljoa yhtää jännittänyt. No, numerot vaihdettiin. Hitaasti ja harkiten eteenpäin.

Onhan tuossa turinoitu sitten useammankin kanssa Tinderissä, mutta ei niistä oikein saa kunnon otetta juurikin sen takia, kun tulee korkeintaan viesti päivässä, välillä useampi päivä väliä.

Ihan hauskaa puuhailua :vihellys:

Viimeksi muokattu:
Mää pyrin kyllä siihen että jos en 50 vuotiaana ole onnellisesti naimisissa ja lapsia, ni oon sitten ees sen verran varakas että voin ottaa jonkun 20v +-2v kisakireen yh mamman, eli saan valmiin paketin eikä tarvi kattella sen sinappikoneen kasvamistakaan kun ämmä pitää huolen muksusta.

Mää pyrin kyllä siihen että jos en 50 vuotiaana ole onnellisesti naimisissa ja lapsia, ni oon sitten ees sen verran varakas että voin ottaa jonkun 20v +-2v kisakireen yh mamman, eli saan valmiin paketin eikä tarvi kattella sen sinappikoneen kasvamistakaan kun ämmä pitää huolen muksusta.

Ihan järkevä suunnitelma. Itse kyllä haluan joskus muksuja. Mutta oikeasti näkee noista yli 30v naisista, että ovat tosissaan sen muksujen hankinnan suhteen, ja heidän osin tulee noita mätsejä tehokkaammin kuin nuoremmilta. Se eilinen deitti oli ihan ok ulkonäöltään, hoikka ja liikunnallinen.

Mun profiilikuvat ja teksti on mitä on, koska en ole jaksanut panostaa sen enempää. Silti niitä mätsejä tulee ihan säännöllisesti. Kohta poistan koko roskan ja jos tulee aika ottaa uudelleenkäyttöön, niin tuolloin laitan kyllä profiilin priimakuntoon.

E: Enkä ole varmaan viikkoon swaippaillut ketään. Joka päivä tai joka toinen päivä yleensä pompsahtaa tykkäys sovellukseen.

Viimeksi muokattu:

Ihan järkevä suunnitelma.

Kai toi nyt oli läppää kuitenkin :facepalm:

Ei tarvitse välttämättä olla edes varakas, jos on hyvä peli. ;)

Anyways, 50-vuotiaalla miehellä on ihan hyvät markkinat, jos on shitti kunnossa. Voi olla, että aika harva pystyy käytännössä parikymppisiä vokottelemaan, mutta vanhemmissa on sitten varaa valita kuitenkin.

Ei tarvitse välttämättä olla edes varakas, jos on hyvä peli. ;)

Anyways, 50-vuotiaalla miehellä on ihan hyvät markkinat, jos on shitti kunnossa. Voi olla, että aika harva pystyy käytännössä parikymppisiä vokottelemaan, mutta vanhemmissa on sitten varaa valita kuitenkin.

Mä oon onnistuneesti jutellut 18v lähtien olevien tyttöjen kanssa. Neitsyidenkin. Ja eivät ihmettele, että oon 48v.

Mä oon onnistuneesti jutellut 18v lähtien olevien tyttöjen kanssa. Neitsyidenkin. Ja eivät ihmettele, että oon 48v.
Ei mullakaan viiteenkymppiin niin montaa vuotta enää ole, etteikö voisi olla ihan mahdollista, että vokottelen silloin parikymppisiä naisia kuten aina ennenkin tähän asti...

Toinen asia on sitten se, että tuntuu jotenkin kiinnostavan yhä vähemmän koko ajan kaikenlainen vokottelu. Testosteronia mä varmaan tarvisin, mutta kattoo nyt... Osittain toi kiinnostuksen väheneminen ei tosin johdu suoraan minusta vaan masentavista maisemista eli yhä lihovista naisista. Melkein vituttaa joka kerta liikkua ihmisten ilmoilla, kun pantavannäköisiä naisia ei näy paljon missään.

No siinä vaiheessa voi varmaan tyytyä johonkin valaaseen jos on itse kaljupäinen isomahainen raksapena jostain juupajoelta. Jos nyt vähän pitää itseään kunnossa ja tajuaa jostain jotain, ei pitäisi olla kakkosella alkavien jallittaminen vaikeaa

Mä tuossa hetken turinoin kahden venäläisen naisen kanssa, mutta jotenni kiinnostus vaa lopahti. Ei jaksa. Enkä edes tiedä olivatko tosissaan vai rahan/huijauksen perässä. Toinen jo nimitteli "tyttöystäväsi, svetlana". Ja toinen kyseli että miksi en laita itsestäni kuvaa. No näkihän se sen deittipalvelussa :rofl:

Mä tuossa hetken turinoin kahden venäläisen naisen kanssa, mutta jotenni kiinnostus vaa lopahti. Ei jaksa. Enkä edes tiedä olivatko tosissaan vai rahan/huijauksen perässä. Toinen jo nimitteli "tyttöystäväsi, svetlana". Ja toinen kyseli että miksi en laita itsestäni kuvaa. No näkihän se sen deittipalvelussa :rofl:

Niin, ne oli kusetusprofiileita. Ihan vaan tiedoksi myös nimimerkille @joku

Kannattaako vielä toisilla treffeillä (näillä näkymin käännyn naisen kämpällä) viedä jotain yllätykseksi? Kukkaa tai jotain muuta?

Kiinnostaa tämä henkilö, joten voisi jopa panostaakin.

Aika paljon kiinalaisia Suomen Tinderissä. Noista ei oikein osaa sanoa ovatko tosissaan vai mikä on homman juju. Super Likellä taitaa saada varman mätsin ja jopa aloittavat keskustelun :)

Missä? Varmaan ainuttakaan tullut vastaan :rofl:
Ainakin Helsingissä ja Joensuussakin 160km säteellä (Kuopio?).
Nyt kuuden kanssa jutellut niitä näitä, aika usealla homma kaatuu siihen kun en kerkeä vastailemaan työpäivän aikana, etsivät jotain jonkan kanssa pystyy juttelemaan jatkuvasti :)

Kannattaako vielä toisilla treffeillä (näillä näkymin käännyn naisen kämpällä) viedä jotain yllätykseksi? Kukkaa tai jotain muuta?

Viet itsesi sinne puhtaana ja siisteissä vaatteissa. Herrasmiehellä on kortsut mukana.

Mulle ei tule mitään positiivisia mielikuvia miehestä joka on kantamassa lahjoja toisen syliin. Jos et kelpaa ihan itsenäsi, niin sitten et. Poikkeus voi tulla kyseeseen siinä vaiheessa, jos on tarkoitus kokata yhdessä. Tällöin on tietenkin sopivaa tuoda jokin ruokajuoma tai osa aineksista. Kukin kuitenkin tyylillään, itseään varten täällä eletään.

Se vähän riippuu kemioista ja muista seikoista, mutta lähtökohtaisesti ehkä ei kannata mitään liian "lipevää" viedä kuten kukkia... :D

Itse tein tuota 20 vuotta sitten aina jo ekoilla treffeillä eli vein ruusun. En usko, että vaikutti suuresti suuntaan tai toiseen. Mutta se oli eri aika ja maailma silloin. Sen koommin en ole vienyt, paitsi myöhemmin kun on jo tavattu ja nussittu n kertaa.

Viet itsesi sinne puhtaana ja siisteissä vaatteissa. Herrasmiehellä on kortsut mukana.

Mulle ei tule mitään positiivisia mielikuvia miehestä joka on kantamassa lahjoja toisen syliin. Jos et kelpaa ihan itsenäsi, niin sitten et. Poikkeus voi tulla kyseeseen siinä vaiheessa, jos on tarkoitus kokata yhdessä. Tällöin on tietenkin sopivaa tuoda jokin ruokajuoma tai osa aineksista. Kukin kuitenkin tyylillään, itseään varten täällä eletään.
Täytyy heittää tähän sivuhuomiona/"sisäpiiritietona" että mikäli venäläistaustaista (tai entisen neuvostoliiton maasta) naista tapailee, niin he kyllä mieltävät herkästi arvostuksen puutteeksi, jos ei kukkia saa välillä (erityisesti tapailun alkupuolella, kun miehen "tasoa" arvioidaan:rolleyes:). Oman kokemuksen mukaan kiva pieni keino ilahduttaa. En niin P-A ole, että se kymppi tai kaksi kuussa olisi paha raha omasta iloisesta sähikäisestä;)

Itse pitäisin ohjenuorana sitä, että jos on menossa ensimmäistä kertaa kenenkään asunnolle niin asiaan kuuluu tuoda mukanaan jotakin pientä. Kukkien sijaan kannatan itse esim. valkkaripullon viemistä - harva nainen katsoo sitä tai mitään tuomista kieroon.

Miehenä voi tuntua 'tarpeettomalta' viedä mitään mukanaan etenkin jos toista tuntee todella vähän, mutta naiselle tyhjin käsin sisään kalppiva ukko voi jäädä negatiivisella tavalla mieleen. Se ei ole mikään viite mistään gold digger -asenteesta, vaan mielestäni tuomisen mukaan ottaminen on ihan normaalia aikuisten käyttäytymiskoodistoa kun uuden tuttavuuden asunnolla käydään (etenkin miehenä). Vaikkei nainen välittäisi asiasta niin silloinkin mukana tuotu asia on positiivinen yllätys. Ei kannata siinä ruveta säästelemään sitä kymppiä tai paria.

Kannattaa miettiä mitä vie. Jos mahdollista, kaivelee vähän selville mistä toinen tykkää, ja sen perusteella vie jotain. Ei kuitenkaan kysy suoraan....mun mielipide vaa.

Joku punkku tai valkkari pullo ei nyt yleensä mene kovin pahasti pieleen ja on aika neutraali ele. Toki jotenkin musiikkiin tai liikuntaan littyvää voisi viedä, mutta nämä sitten vaikeampi. Polttaa levylle hyviä biisejä tietyltä ala-alueelta? :rofl: No, katson saanko mitään järkevää kainaloon. Alustavasti raahaan vain itseni.

Kannattaa miettiä mitä vie. Jos mahdollista, kaivelee vähän selville mistä toinen tykkää, ja sen perusteella vie jotain. Ei kuitenkaan kysy suoraan....mun mielipide vaa.
Tää on tietysti hyvä, mutta saattaa olla ekaa kertaa toisen kotiin mennessä tutustuminen vielä niin alkuvaiheessa, että joutuu menemään geneerisemmällä. Muutaman "miinan" kuitenkin välttää helposti, jos on oikeasti kiinostunut hänestä muutenkin kuin seksuaalisesti. Tyyliin ei valkkaria absolutistille, tai maitosuklaata vegaanille;) Vahvat mielipiteet tulevat helpoimmin ilmi.

Joku punkku tai valkkari pullo ei nyt yleensä mene kovin pahasti pieleen ja on aika neutraali ele. Toki jotenkin musiikkiin tai liikuntaan littyvää voisi viedä, mutta nämä sitten vaikeampi. Polttaa levylle hyviä biisejä tietyltä ala-alueelta? :rofl: No, katson saanko mitään järkevää kainaloon. Alustavasti raahaan vain itseni.
Haluaisin nähdä kyllä ilmeen, kun nykyajan mirrille heität kouraan itse poltetun levyn "hyvillä" biiseillä :geek:

Punkku / valkkari + kumi. Näillä ei oikein voi mennä pieleen, ellei satu olemaan absolutisti.

Alkoholi molemmilla vähäisellä käytöllä. Mutta aina välillä lasi jos toinen, eli punkku/valkkari luulisi olevan ihan asiallinen.

Jännä muuten miten tuolla Tinderissä. Parhaimmillaan turinoi varmaan 5 kanssa yhtäaikaa, joista tyyliin 4 vastasi erittäin hitaasti. Yksi vielä mainitsi, että käy harvoin Tinderissä. Jos siellä ei viitsi käydä, niin miksi pitää profiilia? Loput varmaan ghostas, en tiedä. Kyllä mä pyrin aina mätseille laittaa viestiä. Ei vaadi montaa sekuntia tai minuuttia päivästä.

Oli tuossa hiljaisempi kausi. Toki tuo gold päättyi, enkä jaksa maksaa siitä vielä ainakaan mitään. Päivitin vähän kuvia ja vaihdoin pari sanaa profiilissa, niin mätsi tulikin yllättävän nopeasti.

Ei vaa jaksa ottaa kunnon kuvia. Tai ei ainakaan treffeillä sitten tule mitään yllätystä, että mikä peikko se sieltä tulla tupsahti. :rofl: Jos nyt joskus kuvia napsii. Ja en ole vieläkään 2kk aikana saanut mitään järkevää kuvaa tai videoo kuntosalilta tai kitaralla. Kun treenaan niin treenaan. Täytyisi palkata joku valokuvaaja tai kaveri siihen hommaan.

Viimeksi muokattu:
Minä ostin puhelimelle tripodin kaukolaukaisimella. Silloin tällöin tulee koitettua jotain tilannekuvia ottaa mutta jotenkin niissä näyttää aina niin typerältä. Välillä tekis oikeesti mieli vaan palkata joku ammattilainen ottamaan kuvat mutta sitten kun miettii asiaa niin että maksaisin ~200e* siitä että joku täysin tuntematon ihminen antaa minulle edes mahdollisuuden jutella, niin eeeehhh...

*selfiet, erilaisia tilanne/harrastuskuvia lavastuksineen niin kyllähän tuo useamman tunnin ottaa

Minä ostin puhelimelle tripodin kaukolaukaisimella. Silloin tällöin tulee koitettua jotain tilannekuvia ottaa mutta jotenkin niissä näyttää aina niin typerältä. Välillä tekis oikeesti mieli vaan palkata joku ammattilainen ottamaan kuvat mutta sitten kun miettii asiaa niin että maksaisin ~200e* siitä että joku täysin tuntematon ihminen antaa minulle edes mahdollisuuden jutella, niin eeeehhh...

*selfiet, erilaisia tilanne/harrastuskuvia lavastuksineen niin kyllähän tuo useamman tunnin ottaa

Ootko antanut kuvia muiden analysoitavaksi? Yleensä se omakuva näyttää ja tuntuu hölmöltä, mutta kolmannen osapuolen kommentti voi olla ihan täysin eri luokkaa.

Ei noiden "tilanne/harrastekuvien" välttämättä minusta tarvitse olla edes mitenkään huippulaatuisia. Niiden pointti on ennemminkin näyttää, että harrastat ja mielellään vielä niissä olisi muutakin porukkaa niin se antaa vielä paremman kuvan susta. Kuvien pitäisi olla myös "aitoja". Sitten erikseen ne selfiet tai järjestyt kuvat, joista näkee oikeasti minkänäköinen olet.

Ei noiden "tilanne/harrastekuvien" välttämättä minusta tarvitse olla edes mitenkään huippulaatuisia. Niiden pointti on ennemminkin näyttää, että harrastat ja mielellään vielä niissä olisi muutakin porukkaa niin se antaa vielä paremman kuvan susta. Kuvien pitäisi olla myös "aitoja". Sitten erikseen ne selfiet tai järjestyt kuvat, joista näkee oikeasti minkänäköinen olet.

Niin. Periaatteessa riittää jo, että otan kirveestä ja kuntosalista kuvan ja lyön ne tuonne :vihellys:

Niin. Periaatteessa riittää jo, että otan kirveestä ja kuntosalista kuvan ja lyön ne tuonne :vihellys:
Sun pitäis ite päästä jotenkin niihin kuviin.

Tai no, voihan niistä harrasteista laittaa kuvia ilmankin että itse olet niissä. Minullakin on yhden harrasteautoni kuva muiden joukossa. Mutta parempi olisi jos olisit itse "tilanne" päällä mukana.

Sun pitäis ite päästä jotenkin niihin kuviin.

Tai no, voihan niistä harrasteista laittaa kuvia ilmankin että itse olet niissä. Minullakin on yhden harrasteautoni kuva muiden joukossa. Mutta parempi olisi jos olisit itse "tilanne" päällä mukana.

Joo. Täytyy katsoa mitä keksii ;)

Ootko antanut kuvia muiden analysoitavaksi? Yleensä se omakuva näyttää ja tuntuu hölmöltä, mutta kolmannen osapuolen kommentti voi olla ihan täysin eri luokkaa.
Olen niitä joskus analysoittanut eikä niistä nyt mitään hirveän huonoja ole sanottu, usein kehuttukin, mutta tinderissä ei kuitenkaan menesty ja pitäisin sitä kuitenkin tässä tapauksessa vilpittömämpänä lähteenä.

Hyvä profiiliteksti auttaa, tai sitten kuva jossa olet koiran kanssa. Kuvat toki auttaa siinä että saat naisen lukemaan profiilin

Tinderiss noita mätsejä tulee kyllä vähän välii, mutta se on hyvinkin vähemmistössä, että kenen kanssa sitä pääsee näkemään livenä asti.

Työmaa kerrakseen. Siksi profiiliin täytyy panostaa, kyllä sen huomannut.

Kieltämättä 10 mätsiä tullut kolmessa viikossa, joiden kanssa turinoinut. Suurin osa näyttää ghostanneen, tai sitten eivät aukaise Tinderiä usein. Sitten on pari joiden kanssa en ole vaihtanut viestiäkää + ne jotka ovat poistaneet.

Yhden nähnyt livenä.

Eli ei tässä nyt mitää kehumista :rofl:

Viimeksi muokattu:
photofeeler.com tuolla olen muutamaa kuvaa testaillut

Itsellä meni Tinderissä jostain syystä joku trolli-vaihde päälle viime mätsin kanssa. Vastaili kysymyksiin todella lyhyesti muutamalla sanalla ja ei itse kysellyt mitään. Muutaman vähän oudohkon kysymyksen jälkeen olikin mätsi hävinnyt :rofl:

^ Yllättävän monen kanssa keskustelu on sitä että itse kyselee ja toinen vastaa, tosin ihan asiallisesti ja pitkällä kirjoituksella. Ärsyttävää kyllä kun usein eivät kysele takaisin.

Vaikka en olisikaan kiinnostunut erityisesti, niin kyllä mä kysyn jatkokysymyksiä.

Kai toi nyt oli läppää kuitenkin :facepalm:
No ei tässä kyllä edes ollut mitään läppää.

Mikä tossa suunnitelmassa on vialla?
Itsellä nyt ikää selvästi yli 30 mutta kuitenkin alle 40, reilu vuosi takaperin tuntui tinderissä ihan hyvin käyvän tuuri tuollaisten parikymppistenkin kanssa. Ja jäihän sieltä sitten avokiksi nuorikko jonka ikä nyttenkin alkaa kakkosella. Ette varmaan ole kauheesti seuranneet mutta aika helppoja noi oikeasti nuoret (18-22v) naiset tuntuu olevan.

Veikkaan että tilannetta ei ainakaan vaikeuta se että joku 20v kisakiree tyttönen on sen vahingonlaukauksen päästäny mehimään niin kauaks aikaa että sieltä se kersa ulos pullahtaa. Sillä sekunnilla kun äijän ovi käy, muuttuu tyttöset aika epätoivosiks ja sen jälkeen elättäjäks kelpaa kyllä kuka vaan.

Jos oot itse varakas 50v hyväkroppainen ja suht komee äijä, niin tuskinpa tuottaa mitään ongelmia sellasta naarata.

Tietenkin toivon että nykyisen kanssa ollaan hamaan hautaan asti kun ei ole oikeastaan mitään valittamista, mutta elämän realiteetit on tiedossa ja nykypäivisin suhteet harvoin kestää kymmeniä vuosia vaikka se toiveissa olisikin. Kunhan nyt oksensin tajunnanvirtaa hypoteettisestä tilanteesta että mikä näkemys on 50v sinkkumiehestä näin vuonna 2020.

Viimeksi muokattu:
Rehellisesti sanottuna en jaksaisi nyt lukea koko artikkelia, referoitko mitä tässä yritetään sanoa tarkemmin?

Jees, en yhtään ihmettele että tämä voisi päteä Suomessakin. Tosin tuossa ei taidettu kyllä mainita minkä ikäluokan keskuudessa tuo 50-vuotias mies on haluttu, mutta en viitsi alkaa puhumaan itseäni pussiinkaan :D

Juu, ei se mikään läppä ole vaan tilastollinen fakta, jos viestien määrä kertoo jotain: For Online Daters, Women Peak at 18 While Men Peak at 50, Study Finds. Oy.

Ihmekkös tuolla näkee vanhempia miehiä nuori neito kainalossa. Ei ehkä suomessa, mutta Floridan reissulla oikeasti näki paljonkin noita. Sitä vaan mietti, että onko se raha joka kiinnostaa vai onko siinä muutakin :D

E: Tämä menikin erikoisemmaksi. Nähdään siis naikkosen kanssa lenkkipolulla ja siitä käännymme sitten (kahvittelemaan) naisen kämpille. Tää viinipullo nyt ehkä meni plörinäksi, ellen sitä sitten kaiva autosta erikseen :rofl:

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
284 936
Jäsenet
78 923
Uusin jäsen
Henri.I

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom