Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 181
Aika usein naiselle tulee se 5kg lisää kun aloittaa seurustelun, halutaan vähän enempi istua kainalossa sohvalla ja jää iltalenkit juoksematta. Lähteekö se emäntä sitten vaihtoon vai pitääkö ottaa noin oletuksena hieman alipainoinen?
Jos lähtötilanne on hyvä, niin eihän muutamien kilojen vaihtelut varmastikaan ole ongelma.

Se on sitten tosiaan eri asia, jos ollaan jo muutenkin läskiyden rajamailla ja SIIHEN alkaa sitten tulla jotain viisiä kiloja lisää. Ei hyvä, ei ollenkaan hyvä.

Mulla oli kyllä viime vuosikymmenen jälkipuolisko hyvää aikaa, ja pääsin Tinderinkin avustuksella tutustumaan moniin hyvärunkoisiin naisiin, ei sikäli voi valittaa. Myöskään pettymyksiä eivät treffit juuri ikinä tuottaneet (liittyen naisen ulkonäköön), aika hyvin on tutka pelannut etukäteen siinä mielessä.

Mutta sen verran markkinat koko ajan heikkenee, että sama tuskin olisi enää mahdollista seuraavalla 5-vuotiskaudella, jos oletetaan, että tuollainen säätäminen mua enää kiinnostaisikaan (tuskin). Onneksi pääsi nyt siis aika hyvin paineita purkamaan viime vuosina, niin voi jatkossa keskittyä vaikka vanhojen muisteluun kiikkustuolissa.
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Ei nyt millään pahalla, mutta siinä on aika helvetin iso ero jos mimmi on ns.pulla tai, että sillä on huikeat 5kg ylimääräistä.
Siinä on juuri niin iso ero kuin kukin sen näkee. Kuten sanoin, meitä on moneen lähtoon ja itse en lihavaa naista katso.

En vaadi mitään salia 5krt viikossa koska en ole itsekkään koskaan salilla käynnyt, mutta syöminen ja muu hyötyliikunta voisi olla kunnossa niin normaali ihminen ei lihoa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 181
Siinä on juuri niin iso ero kuin kukin sen näkee. Kuten sanoin, meitä on moneen lähtoon ja itse en lihavaa naista katso.

En vaadi mitään salia 5krt viikossa koska en ole itsekkään koskaan salilla käynnyt, mutta syöminen ja muu hyötyliikunta voisi olla kunnossa niin normaali ihminen ei lihoa.
Niin, mä en oikeastaan ikinä ole tapaillut mitään himoliikkujaa, mutta kyllä ne on hoikkina pysyneet ilmankin, ei se ihmeitä vaadi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Niin se vaan face näytti jälleen eilen kyntensä. Tyttötipunen otti ja laittoi viestiä kysellen kahville, pirun nätti ja persoonallisen oloinen friidu, vähän kauempaa mutta eipä se haittaa kun en nyt mitään suhdetta ole aikonutkaan toviin rakentaa. Kieltämättä ihan imartelevaa siinä mielessä että hänen kanssaan en ole ikinä edes jutellut muuta kuin eilen ihan perus face-ketjussa pari kommenttia. Olin kuulemma antanut fiksun ja mielenkiintoisen kuvan niin haluis tavata. Käyhän se. Hämmentävää mutten valita. :)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Kertoa rehellisesti, mitä vastakkainen sukupuoli noin suunnilleen toiselta odottaa sen sijaan, että syötetään romanttista komediaa tai jaaritellaan kuinka kyllä se oikea vaan tulee vastaan kun olet oma itsesi (ymmärretään tahattomasti tai tahallaan niin, ettei itseensä tarvitse panostaa).
Samoilla linjoilla. Veikkaan silti että meillä saattaa olla eri ajatuksia siitä että mikä se totuus mahtaa olla.

Niin se vaan face näytti jälleen eilen kyntensä. Tyttötipunen otti ja laittoi viestiä kysellen kahville, pirun nätti ja persoonallisen oloinen friidu, vähän kauempaa mutta eipä se haittaa kun en nyt mitään suhdetta ole aikonutkaan toviin rakentaa. Kieltämättä ihan imartelevaa siinä mielessä että hänen kanssaan en ole ikinä edes jutellut muuta kuin eilen ihan perus face-ketjussa pari kommenttia. Olin kuulemma antanut fiksun ja mielenkiintoisen kuvan niin haluis tavata. Käyhän se. Hämmentävää mutten valita. :)
Olet siellä top 15% ulkonäön suhteen miehistä. Veikkaan jotain homomaista/metroseksuaali habitusta joten naisten on helppo lähestyä. Keskimääräistä parempi supliikki varmasti myös. Tavismiehen turha haaveilla että yhteydenottoja satelisi tuolla tavoin ja silloin varmaan kannattaisi epäillä jotain kusetusta.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 224
Luulen että tuo "ole oma itsesi" tarkoittaa että et esitä jotain toista, mutta ei kuitenkaan tarkoita että nykyinen itsesi olisi riittävä keskivertonaiselle. Pitää ensin muuttua että voi onnistua olemalla oma itsensä. Aikuistuminen yksi laajamerkityksinen sana, ei välttämättä sellainen ikiteini pääse pitkälle, eli muututtu on johonkin suuntaan jos ei ole enää teini. Toisilla muuttuminen "omaksi paremmaksi itseksi" voi kestää pidempään.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Luulen että tuo "ole oma itsesi" tarkoittaa että et esitä jotain toista, mutta ei kuitenkaan tarkoita että nykyinen itsesi olisi riittävä keskivertonaiselle. Pitää ensin muuttua että voi onnistua olemalla oma itsensä. Aikuistuminen yksi laajamerkityksinen sana, ei välttämättä sellainen ikiteini pääse pitkälle, eli muututtu on johonkin suuntaan jos ei ole enää teini. Toisilla muuttuminen "omaksi paremmaksi itseksi" voi kestää pidempään.
Niinpä. Ole oma itsesi = älä esitä, feikkaa, pua-pelleile. Se ei tarkoita "älä muutu", opiskele, tienaa, bodaa, kehitä itseäsi (kampaa, käy suihkussa) jne.

Jos kehittyy aidosti, voi olla parempi ollen oma itsensä.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 610
Niinpä. Ole oma itsesi = älä esitä, feikkaa, pua-pelleile. Se ei tarkoita "älä muutu", opiskele, tienaa, bodaa, kehitä itseäsi (kampaa, käy suihkussa) jne.

Jos kehittyy aidosti, voi olla parempi ollen oma itsensä.
Niinpä ja nämä vielä kasvattavat itsetuntoa ja se näkyyy jokaiselle hyvänä merkkinä aina(ellei ole mulkku).
 

KiD83

Persu
Liittynyt
13.02.2018
Viestejä
1 027
Minullakin on Tinder sovellus. Pitkään mietin mitä voisin kertoa itsestäni profiilissa.
Noh, kerroin sen mitä haluan, eli:

186/88 (mitat)
Lapset tehtynä
Juon kaljaa ja syön persettä

Näillä mennään, en tosin parisuhdetta ole hakemassa moisesta sovelluksesta.
Muutamia mukavia naisia olen tosin tuon kautta tavannut, hauska leikki.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Olet siellä top 15% ulkonäön suhteen miehistä. Veikkaan jotain homomaista/metroseksuaali habitusta joten naisten on helppo lähestyä. Keskimääräistä parempi supliikki varmasti myös. Tavismiehen turha haaveilla että yhteydenottoja satelisi tuolla tavoin ja silloin varmaan kannattaisi epäillä jotain kusetusta.
Tää oli hauska kommentti! Jos sulle nyt muodostui kuva sellaisesta lipevästä Dressmann-miehestä joka pikkutakki hulmuten peilaa itseään parturin ikkunaheijastuksesta niin menee kyllä tosi pahasti puihin - niinkuin tosi pahasti. :D Olen hyvin kaukana siitä että olisin edes mitenkään päin valokuvauksellinen joten sen 15% oletuksen joutuu (valitettavasti) unohtamaan. Veikkaan että ulkonäköni ehkä sitten jakaa mielipiteitä, toiset tykkää ja toiset sitten ei alkuunkaan - en tosin sentään mikään sirkusfriikkikään ole.

Supliikkia löytyy hyvänä päivänä tilanteen mukaan mutta siihen ei oikein voi luottaa sillä olen pohjimmiltani varsinainen introvertti.

Ehkä tällä hetkellä vaan on jotenkin hyvä flow meneillään josta sitten kandeekin nauttia sen aikaa kun se kestää. Tai ehkä neljänkympin huitteilla oleva, lapseton ja omillaan toimeentuleva mies vaan on nostanut arvoaan - tiedä häntä. Toivoisin ainakin niin! :)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tää oli hauska kommentti! Jos sulle nyt muodostui kuva sellaisesta lipevästä Dressmann-miehestä joka pikkutakki hulmuten peilaa itseään parturin ikkunaheijastuksesta niin menee kyllä tosi pahasti puihin - niinkuin tosi pahasti. :D Olen hyvin kaukana siitä että olisin edes mitenkään päin valokuvauksellinen joten sen 15% oletuksen joutuu (valitettavasti) unohtamaan. Veikkaan että ulkonäköni ehkä sitten jakaa mielipiteitä, toiset tykkää ja toiset sitten ei alkuunkaan - en tosin sentään mikään sirkusfriikkikään ole.

Supliikkia löytyy hyvänä päivänä tilanteen mukaan mutta siihen ei oikein voi luottaa sillä olen pohjimmiltani varsinainen introvertti.

Ehkä tällä hetkellä vaan on jotenkin hyvä flow meneillään josta sitten kandeekin nauttia sen aikaa kun se kestää. Tai ehkä neljänkympin huitteilla oleva, lapseton ja omillaan toimeentuleva mies vaan on nostanut arvoaan - tiedä häntä. Toivoisin ainakin niin! :)
Näillä kommenteilla helposti suututtaa osan kirjoittajista mutta monella on päähänpinttymä, että kaiken on oltava kiinni naamasta. Jos oma saanti on heikkoa niin vedetään johtopäätös, että naama ei riitä. Helppoa, voi luovuttaa eikä tartte nähdä paljoa vaivaa kun naamalleen ei voi kuin rajallisesti. En nyt sitä sano, ettei FB:ssä voi olla sekin että sulla sattuu olemaan itsestäsi hyvä kuva mutta luotan ehkä omaan arvioosi asiasta tässä enemmän.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
113
Tää oli hauska kommentti! Jos sulle nyt muodostui kuva sellaisesta lipevästä Dressmann-miehestä joka pikkutakki hulmuten peilaa itseään parturin ikkunaheijastuksesta niin menee kyllä tosi pahasti puihin - niinkuin tosi pahasti. :D Olen hyvin kaukana siitä että olisin edes mitenkään päin valokuvauksellinen joten sen 15% oletuksen joutuu (valitettavasti) unohtamaan. Veikkaan että ulkonäköni ehkä sitten jakaa mielipiteitä, toiset tykkää ja toiset sitten ei alkuunkaan - en tosin sentään mikään sirkusfriikkikään ole.

Supliikkia löytyy hyvänä päivänä tilanteen mukaan mutta siihen ei oikein voi luottaa sillä olen pohjimmiltani varsinainen introvertti.

Ehkä tällä hetkellä vaan on jotenkin hyvä flow meneillään josta sitten kandeekin nauttia sen aikaa kun se kestää. Tai ehkä neljänkympin huitteilla oleva, lapseton ja omillaan toimeentuleva mies vaan on nostanut arvoaan - tiedä häntä. Toivoisin ainakin niin! :)
Kun kolmisen vuotta sitten treffailin viimeksi, tuntui juurikin tuo n40/lapseton/omilla toimeentuleva olevan ihan toimiva yhtälö. Oli vientiä 25-55 välisten kohdalla hyvin....ja juu treffasin yhtä 5 -kymppistäkin. Naama ilmeisesti toimi ainakin niiden kohdalla jotka treffasin. Ilmoituksessa ei ollut kuvia, laitoin pyydettäessä. Suomi24 sivustolla toimin. Itellä ei ollut juurikaan toiveita, kunhan kirjoittelut vaikutti hyvältä, ehdotin kaffittelua.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Mikä tässä on hauskaa/pointti? Uutinen surullisen kuuloisesta suhteesta jossa vain yhden osapuolen näkemys asiasta ja pitkä ketju huorittelua yms arvostelua parisuhteesta, josta luultavasti kukaan kommentoinut ei tiedä mitään.
Itse ihmettelin koko juttua. Siis joku nuori nainen avautuu IL:ssä miten etä-suhde on kylmennyt. Mitään muuta tietoa ei koko tapauksesta eikä tietenkään mitään muuta kommenttia kuin tuon naisen. Tosin en viitsinyt töissä käydä tsekkaamassa ylilaudan juttuja enkä toisaalta tunnista tuota naista niin voi olla että "uutinen" menee sen takia täysin ohi.


Edit, taitaakin olla aika OT koko juttu. En edes katsonut missä ketjussa ollaan, sori siitä. Liittynee kuitenkin nettitreffailuun ainakin ohuesti jos toi nainen aktiivisesti suhteessa ollessa tinderöi. Ja voi tosiaan vaikuttaa suhteen kylmenemiseen jos kovin monta rautaa on samaan aikaan tulessa :D
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Itse ihmettelin koko juttua. Siis joku nuori nainen avautuu IL:ssä miten etä-suhde on kylmennyt. Mitään muuta tietoa ei koko tapauksesta eikä tietenkään mitään muuta kommenttia kuin tuon naisen. Tosin en viitsinyt töissä käydä tsekkaamassa ylilaudan juttuja enkä toisaalta tunnista tuota naista niin voi olla että "uutinen" menee sen takia täysin ohi.
Eiköhän se selitys ole ihan vaan ylis. Jos pää kestää niin käy lukee hetken sieltä sopoa niin huomaat homman nimen. Laasastelijat jää kakkoseksi.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 181
Kasvatin huvikseni sängen, jota partatrimmerillä pidän parin päivän kasvun mitoissa - sitä ennen aina sheivattu vauvan pepuksi.

Yhtäkkiä viimeisimmät treffitkumppanit ovat laittaneet viestiä, joissa ilmaisseet halunsa nähdä uudestaan. Tätä oli edeltänyt pitkä nihkeä kausi. Sattumaa? o_O
Mä odottelen että alan harmaantumaan niin voisi harkita parran kasvatusta, ei tätä maantien väristä partaa oikein jaksa kasvattaa... :D Edes sängeksi...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Kasvatin huvikseni sängen, jota partatrimmerillä pidän parin päivän kasvun mitoissa - sitä ennen aina sheivattu vauvan pepuksi.

Yhtäkkiä viimeisimmät treffitkumppanit ovat laittaneet viestiä, joissa ilmaisseet halunsa nähdä uudestaan. Tätä oli edeltänyt pitkä nihkeä kausi. Sattumaa? o_O
Parran kasvattaminen on saanut ihmeitä aikaan sinkkumarkkinoilla mulle.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 179
Parta on varmasti edukseen. Sitä pyrin pitää siistinä.

Nyt käyty taas treffeillä. Ihan mukava muikelo oli, mutta eipä keskustelua enempää kolahtanut ainakaan vielä. Pystyi kyllä olemaan omana itsenään ja yllättävää kyllä kun ei paljoa yhtää jännittänyt. No, numerot vaihdettiin. Hitaasti ja harkiten eteenpäin.

Onhan tuossa turinoitu sitten useammankin kanssa Tinderissä, mutta ei niistä oikein saa kunnon otetta juurikin sen takia, kun tulee korkeintaan viesti päivässä, välillä useampi päivä väliä.

Ihan hauskaa puuhailua :vihellys:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 202
Mää pyrin kyllä siihen että jos en 50 vuotiaana ole onnellisesti naimisissa ja lapsia, ni oon sitten ees sen verran varakas että voin ottaa jonkun 20v +-2v kisakireen yh mamman, eli saan valmiin paketin eikä tarvi kattella sen sinappikoneen kasvamistakaan kun ämmä pitää huolen muksusta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 179
Mää pyrin kyllä siihen että jos en 50 vuotiaana ole onnellisesti naimisissa ja lapsia, ni oon sitten ees sen verran varakas että voin ottaa jonkun 20v +-2v kisakireen yh mamman, eli saan valmiin paketin eikä tarvi kattella sen sinappikoneen kasvamistakaan kun ämmä pitää huolen muksusta.
Ihan järkevä suunnitelma. Itse kyllä haluan joskus muksuja. Mutta oikeasti näkee noista yli 30v naisista, että ovat tosissaan sen muksujen hankinnan suhteen, ja heidän osin tulee noita mätsejä tehokkaammin kuin nuoremmilta. Se eilinen deitti oli ihan ok ulkonäöltään, hoikka ja liikunnallinen.

Mun profiilikuvat ja teksti on mitä on, koska en ole jaksanut panostaa sen enempää. Silti niitä mätsejä tulee ihan säännöllisesti. Kohta poistan koko roskan ja jos tulee aika ottaa uudelleenkäyttöön, niin tuolloin laitan kyllä profiilin priimakuntoon.

E: Enkä ole varmaan viikkoon swaippaillut ketään. Joka päivä tai joka toinen päivä yleensä pompsahtaa tykkäys sovellukseen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mää pyrin kyllä siihen että jos en 50 vuotiaana ole onnellisesti naimisissa ja lapsia, ni oon sitten ees sen verran varakas että voin ottaa jonkun 20v +-2v kisakireen yh mamman, eli saan valmiin paketin eikä tarvi kattella sen sinappikoneen kasvamistakaan kun ämmä pitää huolen muksusta.
Ihan järkevä suunnitelma.
Kai toi nyt oli läppää kuitenkin :facepalm:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 181
Mää pyrin kyllä siihen että jos en 50 vuotiaana ole onnellisesti naimisissa ja lapsia, ni oon sitten ees sen verran varakas että voin ottaa jonkun 20v +-2v kisakireen yh mamman, eli saan valmiin paketin eikä tarvi kattella sen sinappikoneen kasvamistakaan kun ämmä pitää huolen muksusta.
Ei tarvitse välttämättä olla edes varakas, jos on hyvä peli. ;)

Anyways, 50-vuotiaalla miehellä on ihan hyvät markkinat, jos on shitti kunnossa. Voi olla, että aika harva pystyy käytännössä parikymppisiä vokottelemaan, mutta vanhemmissa on sitten varaa valita kuitenkin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Ei tarvitse välttämättä olla edes varakas, jos on hyvä peli. ;)

Anyways, 50-vuotiaalla miehellä on ihan hyvät markkinat, jos on shitti kunnossa. Voi olla, että aika harva pystyy käytännössä parikymppisiä vokottelemaan, mutta vanhemmissa on sitten varaa valita kuitenkin.
Mä oon onnistuneesti jutellut 18v lähtien olevien tyttöjen kanssa. Neitsyidenkin. Ja eivät ihmettele, että oon 48v.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 181
Mä oon onnistuneesti jutellut 18v lähtien olevien tyttöjen kanssa. Neitsyidenkin. Ja eivät ihmettele, että oon 48v.
Ei mullakaan viiteenkymppiin niin montaa vuotta enää ole, etteikö voisi olla ihan mahdollista, että vokottelen silloin parikymppisiä naisia kuten aina ennenkin tähän asti...

Toinen asia on sitten se, että tuntuu jotenkin kiinnostavan yhä vähemmän koko ajan kaikenlainen vokottelu. Testosteronia mä varmaan tarvisin, mutta kattoo nyt... Osittain toi kiinnostuksen väheneminen ei tosin johdu suoraan minusta vaan masentavista maisemista eli yhä lihovista naisista. Melkein vituttaa joka kerta liikkua ihmisten ilmoilla, kun pantavannäköisiä naisia ei näy paljon missään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 202
No siinä vaiheessa voi varmaan tyytyä johonkin valaaseen jos on itse kaljupäinen isomahainen raksapena jostain juupajoelta. Jos nyt vähän pitää itseään kunnossa ja tajuaa jostain jotain, ei pitäisi olla kakkosella alkavien jallittaminen vaikeaa
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 179
Mä tuossa hetken turinoin kahden venäläisen naisen kanssa, mutta jotenni kiinnostus vaa lopahti. Ei jaksa. Enkä edes tiedä olivatko tosissaan vai rahan/huijauksen perässä. Toinen jo nimitteli "tyttöystäväsi, svetlana". Ja toinen kyseli että miksi en laita itsestäni kuvaa. No näkihän se sen deittipalvelussa :rofl:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mä tuossa hetken turinoin kahden venäläisen naisen kanssa, mutta jotenni kiinnostus vaa lopahti. Ei jaksa. Enkä edes tiedä olivatko tosissaan vai rahan/huijauksen perässä. Toinen jo nimitteli "tyttöystäväsi, svetlana". Ja toinen kyseli että miksi en laita itsestäni kuvaa. No näkihän se sen deittipalvelussa :rofl:
Niin, ne oli kusetusprofiileita. Ihan vaan tiedoksi myös nimimerkille @joku
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 179
Kannattaako vielä toisilla treffeillä (näillä näkymin käännyn naisen kämpällä) viedä jotain yllätykseksi? Kukkaa tai jotain muuta?

Kiinnostaa tämä henkilö, joten voisi jopa panostaakin.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 224
Aika paljon kiinalaisia Suomen Tinderissä. Noista ei oikein osaa sanoa ovatko tosissaan vai mikä on homman juju. Super Likellä taitaa saada varman mätsin ja jopa aloittavat keskustelun :)
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 224
Missä? Varmaan ainuttakaan tullut vastaan :rofl:
Ainakin Helsingissä ja Joensuussakin 160km säteellä (Kuopio?).
Nyt kuuden kanssa jutellut niitä näitä, aika usealla homma kaatuu siihen kun en kerkeä vastailemaan työpäivän aikana, etsivät jotain jonkan kanssa pystyy juttelemaan jatkuvasti :)
 
Liittynyt
17.06.2019
Viestejä
122
Kannattaako vielä toisilla treffeillä (näillä näkymin käännyn naisen kämpällä) viedä jotain yllätykseksi? Kukkaa tai jotain muuta?

Kiinnostaa tämä henkilö, joten voisi jopa panostaakin.
Viet itsesi sinne puhtaana ja siisteissä vaatteissa. Herrasmiehellä on kortsut mukana.

Mulle ei tule mitään positiivisia mielikuvia miehestä joka on kantamassa lahjoja toisen syliin. Jos et kelpaa ihan itsenäsi, niin sitten et. Poikkeus voi tulla kyseeseen siinä vaiheessa, jos on tarkoitus kokata yhdessä. Tällöin on tietenkin sopivaa tuoda jokin ruokajuoma tai osa aineksista. Kukin kuitenkin tyylillään, itseään varten täällä eletään.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 181
Kannattaako vielä toisilla treffeillä (näillä näkymin käännyn naisen kämpällä) viedä jotain yllätykseksi? Kukkaa tai jotain muuta?

Kiinnostaa tämä henkilö, joten voisi jopa panostaakin.
Se vähän riippuu kemioista ja muista seikoista, mutta lähtökohtaisesti ehkä ei kannata mitään liian "lipevää" viedä kuten kukkia... :D

Itse tein tuota 20 vuotta sitten aina jo ekoilla treffeillä eli vein ruusun. En usko, että vaikutti suuresti suuntaan tai toiseen. Mutta se oli eri aika ja maailma silloin. Sen koommin en ole vienyt, paitsi myöhemmin kun on jo tavattu ja nussittu n kertaa.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Viet itsesi sinne puhtaana ja siisteissä vaatteissa. Herrasmiehellä on kortsut mukana.

Mulle ei tule mitään positiivisia mielikuvia miehestä joka on kantamassa lahjoja toisen syliin. Jos et kelpaa ihan itsenäsi, niin sitten et. Poikkeus voi tulla kyseeseen siinä vaiheessa, jos on tarkoitus kokata yhdessä. Tällöin on tietenkin sopivaa tuoda jokin ruokajuoma tai osa aineksista. Kukin kuitenkin tyylillään, itseään varten täällä eletään.
Täytyy heittää tähän sivuhuomiona/"sisäpiiritietona" että mikäli venäläistaustaista (tai entisen neuvostoliiton maasta) naista tapailee, niin he kyllä mieltävät herkästi arvostuksen puutteeksi, jos ei kukkia saa välillä (erityisesti tapailun alkupuolella, kun miehen "tasoa" arvioidaan:rolleyes:). Oman kokemuksen mukaan kiva pieni keino ilahduttaa. En niin P-A ole, että se kymppi tai kaksi kuussa olisi paha raha omasta iloisesta sähikäisestä;)
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
147
Itse pitäisin ohjenuorana sitä, että jos on menossa ensimmäistä kertaa kenenkään asunnolle niin asiaan kuuluu tuoda mukanaan jotakin pientä. Kukkien sijaan kannatan itse esim. valkkaripullon viemistä - harva nainen katsoo sitä tai mitään tuomista kieroon.

Miehenä voi tuntua 'tarpeettomalta' viedä mitään mukanaan etenkin jos toista tuntee todella vähän, mutta naiselle tyhjin käsin sisään kalppiva ukko voi jäädä negatiivisella tavalla mieleen. Se ei ole mikään viite mistään gold digger -asenteesta, vaan mielestäni tuomisen mukaan ottaminen on ihan normaalia aikuisten käyttäytymiskoodistoa kun uuden tuttavuuden asunnolla käydään (etenkin miehenä). Vaikkei nainen välittäisi asiasta niin silloinkin mukana tuotu asia on positiivinen yllätys. Ei kannata siinä ruveta säästelemään sitä kymppiä tai paria.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
113
Kannattaa miettiä mitä vie. Jos mahdollista, kaivelee vähän selville mistä toinen tykkää, ja sen perusteella vie jotain. Ei kuitenkaan kysy suoraan....mun mielipide vaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 179
Joku punkku tai valkkari pullo ei nyt yleensä mene kovin pahasti pieleen ja on aika neutraali ele. Toki jotenkin musiikkiin tai liikuntaan littyvää voisi viedä, mutta nämä sitten vaikeampi. Polttaa levylle hyviä biisejä tietyltä ala-alueelta? :rofl: No, katson saanko mitään järkevää kainaloon. Alustavasti raahaan vain itseni.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Kannattaa miettiä mitä vie. Jos mahdollista, kaivelee vähän selville mistä toinen tykkää, ja sen perusteella vie jotain. Ei kuitenkaan kysy suoraan....mun mielipide vaa.
Tää on tietysti hyvä, mutta saattaa olla ekaa kertaa toisen kotiin mennessä tutustuminen vielä niin alkuvaiheessa, että joutuu menemään geneerisemmällä. Muutaman "miinan" kuitenkin välttää helposti, jos on oikeasti kiinostunut hänestä muutenkin kuin seksuaalisesti. Tyyliin ei valkkaria absolutistille, tai maitosuklaata vegaanille;) Vahvat mielipiteet tulevat helpoimmin ilmi.
 
Liittynyt
26.10.2017
Viestejä
204
Joku punkku tai valkkari pullo ei nyt yleensä mene kovin pahasti pieleen ja on aika neutraali ele. Toki jotenkin musiikkiin tai liikuntaan littyvää voisi viedä, mutta nämä sitten vaikeampi. Polttaa levylle hyviä biisejä tietyltä ala-alueelta? :rofl: No, katson saanko mitään järkevää kainaloon. Alustavasti raahaan vain itseni.
Haluaisin nähdä kyllä ilmeen, kun nykyajan mirrille heität kouraan itse poltetun levyn "hyvillä" biiseillä :geek:

Punkku / valkkari + kumi. Näillä ei oikein voi mennä pieleen, ellei satu olemaan absolutisti.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 179
Alkoholi molemmilla vähäisellä käytöllä. Mutta aina välillä lasi jos toinen, eli punkku/valkkari luulisi olevan ihan asiallinen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 179
Jännä muuten miten tuolla Tinderissä. Parhaimmillaan turinoi varmaan 5 kanssa yhtäaikaa, joista tyyliin 4 vastasi erittäin hitaasti. Yksi vielä mainitsi, että käy harvoin Tinderissä. Jos siellä ei viitsi käydä, niin miksi pitää profiilia? Loput varmaan ghostas, en tiedä. Kyllä mä pyrin aina mätseille laittaa viestiä. Ei vaadi montaa sekuntia tai minuuttia päivästä.

Oli tuossa hiljaisempi kausi. Toki tuo gold päättyi, enkä jaksa maksaa siitä vielä ainakaan mitään. Päivitin vähän kuvia ja vaihdoin pari sanaa profiilissa, niin mätsi tulikin yllättävän nopeasti.

Ei vaa jaksa ottaa kunnon kuvia. Tai ei ainakaan treffeillä sitten tule mitään yllätystä, että mikä peikko se sieltä tulla tupsahti. :rofl: Jos nyt joskus kuvia napsii. Ja en ole vieläkään 2kk aikana saanut mitään järkevää kuvaa tai videoo kuntosalilta tai kitaralla. Kun treenaan niin treenaan. Täytyisi palkata joku valokuvaaja tai kaveri siihen hommaan.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 238
Viestejä
4 195 339
Jäsenet
70 880
Uusin jäsen
sammyjj

Hinta.fi

Ylös Bottom