Nettitreffit + Tinder

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Kapteeni Ankan urotyöt, 21.10.2016.

1. taski

taski

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Onhan nyt lukiotyttösten ja vähän sitä vanhempienkin keskuudessa "kuuminta hottia" seurustella +30v miehen kanssa. Joku muoti / trendi se tuntuu olevan ja muutama oman ikäinen kaverikin on poiminut aika hehkeitä parikymppisiä neitoja kainaloon. En pidä sitä mitenkään pahana, mikäs siinä jos molemmat nauttii.

Taika-Jim, joku ja Ihmemies tykkäävät tästä.
  2. wanderer_

wanderer_ Team R&T

Rekisteröitynyt:
    30.10.2016

Kun itse olin parikymppinen, omassa kaveripiirissä ei ollut yhtäkään nuorta naista, joka olisi seurustellut 10-15 vuotta itseään vanhemman miehen kanssa. Useimmilla seurustelukumppani oli suunnilleen samanikäinen (+-muutama vuosi), ja tyypillisesti opiskelija hänkin.

Toki noita suuren ikäeron pariskuntia oli vaikkapa tuttavien tuttavien joukossa, mutta hyvin harvassa. Ajat ovat ilmeisesti muuttuneet. Vai ovatko sittenkään? Jos tilastot aiheesta kiinnostava, niin ainakin avioparien ikäeroja on tutkittu.

Aviopuolisoiden ikäerot Suomessa | ETK

Viimeksi muokattu: 10.01.2020
  3. taski

taski

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ei minunkaan nuoruudessa tuollaista ollut, tosin ei silloin teinit jakaneet persettä S-Marketin kulmalla alkoa ja ganjaa vastaankaan. Ajat on muuttuneet aika paljon, eikä mielestäni ainakaan parempaan suuntaan.

Jii85 ja Vihuri tykkäävät tästä.
  4. yberkurko

yberkurko

Rekisteröitynyt:
    01.02.2017
    Ainoa vaan, etteivät varmasti juurikaan näy avioliitoissa, kun nykyään on aiemmasta poiketen täysin hyväksyttävää asua avoliitossa vuosiakin avioitumatta. Tuskin vihille asti monikaan pari päätyy. Liiton kestävyydestä kun ei tainut olla puhe:rofl:

5. Ihmemies

Ihmemies

Rekisteröitynyt:
    27.12.2016
    Junaan nousi Toijalasta joku suht teinin näkönen ihan ok muija kaveriporukkansa kanssa, olivat menossa Tampereelle ostoksille ja sitten ilmeisesti ryyppäämään jonkun kämpille. Ne sitten puhu ties mistä ja veti vanhaa nuuskaa (hyi saatana) ja pohti mistä sais lisää, ja mistä sais rahaa. Tää nainen sitten kertoi että joku mies oli tullut kyselemään häneltä että panetko mua rahaa vastaan tms. Kaverit kysy että no panitko ja nainen vastas "totta kai" täysin vakavalla naamalla. Kukaan ei nauranut tai mitään. Mullekin jäi siinä vieressä istuvana epäselväksi, että oliko toi nyt ihan tosissaan vai ei, mutta kai se oli. Onhan se yksi tapa muiden joukossa naisena ansaita rahaa.

Cereal killah ja drealz tykkäävät tästä.
  6. Cereal killah

Cereal killah

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    "Best of the 90s compiled by Markqq" :think:

Markqq ja CafeRacer tykkäävät tästä.
  7. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    No ehkä se oli vaan noi sanat kisakiree, tyttönen, neito jne. jotka lievästi hämäsi mua. Kuten sanottua, ehkä jonkun seinään juosseen syrjäytyvän tapauksen, jonka joku jonne on pannut paksuksi, voi saadakin normiliksalla elätettväkseen. Mutta kuka haluaa onkin ihan eri kysymys.

8. yberkurko

yberkurko

Rekisteröitynyt:
    01.02.2017
    En ny tiedä. Kun sinkkuilin parinkin alle 25v tosi kauniin (siis mun mielestä:p) yh:n kanssa juttelin, mutta se yh kun on itelle lievä turn off (tapaamisen aikatauluongelmat yms) ja ei ihan luonteetkaan kohdanneet (ylläri...) ne jutut jäi jutteluasteelle.
    Kummasti se yh status kyl laskee tai muuttaa kriteeristöä, sen kyl huomasi, kun minäkin (30v silloin, ei statusta, mutta taloudellisesti ok toimeentuleva) juttuseuraksi kelpasin.

Ei kyl ole tullut sinkkuaikoja ikävä. Tosin ei vielä olla yhteen muutettukaan...:nb:

9. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    Mies 30v ja nainen 25v alle on ihan normi.

10. taski

taski

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    No rumia ja pulleita nyt ei kauheesti ainakaan itse kiinnosta katsella. Ei kauheasti innosta moinen.

11. Jii85

Jii85

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Koska ei naisten tarvitse. Siellä on kuitenkin parhaimmillaan useampi sata tyyppiä jonossa. Joten mikäs sen mukavempaa kun antaa muiden tehdä työ ja lopulta valita ne parhaat jatkoon :)

12. vemkki

vemkki

Rekisteröitynyt:
    05.02.2017
  13. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    Mitähköhän noilla sitten tapaamisen aikaan oli ikää jos nyt puhutaan jo "vuosia myöhemmin"? Ja mä luulin, että WOW loppuu johonkin tasolle 60 tai 80 (en ole edes kokeillut peliä) :btooth:

Pitkät ja asialliset vastaukset viittaisivat siihen, että on vaan passiivinen keskustelussa. Jos on 100 jonossa ja Markqq se, joka ei kinosta, ei siihen pitkiä tarinoita uhrata vaan lyhyt ja keskustelun jatkoa vaikeuttava jos ollenkaan.

Ehdottaisin, että @Markqq menee suoraan asiaan niin tulee se joo tai ei.

14. vemkki

vemkki

Rekisteröitynyt:
    05.02.2017
    120 vuodesta 2018 lähtien. Vuodesta 2014 lähtien raja oli 100 ja vuonna 2016 raja nousi 110:een.

Vihuri tykkää tästä.
  15. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Miä vaan olen sellainen et hetken rupattelen et näkee vähä mielenkiinnon kohteita, yms. Ja tutustun jo tavallaa ihmiseen siinä kirjoitteluvaiheessa. Jos joku kyllästyy, niin se on hänen oma mokansa, että minkälaisen uroksen hän missaa. Kun ei joka profiilissa välttämättä löydy yhtään mitään. Päivitin pari kuvaa ja koitin saada kitaraakin sinne. Saa nähdä vaikuttaako mätseihin :D

16. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    Ihmiset, joilla on paljon mätsejä tai nettideittihistoriaa ei yleensä enää jaksa jutella kovin paljoa tapaamatta. Ainainen samojen asioiden käyminen läpi on puuduttavaa ja monet ensitreffit jää viimeisiksi. Suosiolla vaan kasvotusten katsomaan peli.

17. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Pidetään mielessä. Mahdollisimman nopeasti siis treffeille.

18. Ihmemies

Ihmemies

Rekisteröitynyt:
    27.12.2016
    Itselläni auttaa, kun olen hoitajana töissä. Yleensä potilailla on samat jutut vuodesta toiseen, niin niitä on sitten oppinut jauhamaan. Samahan se naistenkin kanssa on, rutiinilla menee. Jos naista ei kiinnosta niin ei sille oikein mitään voi. Ei ne ekat treffitkään pelasta mitään, ainakaan oman kokemukseni perusteella. Ellei treffeistä saa järkättyä koko päivän pituisia vähintään. Kolmekin tuntia on sellaista ohutta pintaliitoa vasta omissa kirjoissani. Näkihän sen tuosta ylläolevasta artikkelistakin, että monasti sitä aikaa tarvii oikeasti, esim koko viikonlopun :btooth:

19. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Ekoilla treffeillä ainakin näkee sen ihmisen ja myös samalla synkkaako vai ei. Toki ekat treffit ei välttis kerro vielä mitään, mutta valitettavasti se menee näin monen kohdalla. Joko se kolahtaa tai ei. Mulle itsessään on ihan sama meneekö treffit muuten hyvin vai huonosti - ainakin naisen kohdalla. Eli jos hän jännittää ja suorastaan tärisee, ei ole minulle merkitystä, jos ihminen muuten on kiinnostava.

Jänniä aikoja eletään. Ainakin tämä yksi nainen jonka kanssa nyt uusia treffei koitetaan järkkää. Hän ei ole ehkä joidenkin tai kriitikoiden mielestä mistään kauneimmasta päästä. Mutta omaan silmään aivan 10/10. Ei ole mikään fitnessmimmi, vaan muotoa löytyy, mutta harrastaa liikuntaa. Mikä tärkeintä, meillä synkkaa ja on yhteisiä asioita.

Paha sitä on itseään huijata, että ihastumista ilmassa. Tässä vaiheessa vaan on pakko laittaa niitä jäitä hattuun. :dead:

Viimeksi muokattu: 12.01.2020
    Taika-Jim tykkää tästä.
  20. Poppamies

Poppamies Que pasa, ese?

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Miten voit olla muillekaan rehellinen jos valehtelet itsellesi?

Ihmemies tykkää tästä.
  21. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Täytyisi sitten sanoa se kokonaisuus on kunnossa ja kauneus siinä on katsojan silmissä. Myönnettäköön sitten, että on kaunis, mutta heittosi on aiheeton.

rogerpe ja draco76 tykkäävät tästä.
  22. Poppamies

Poppamies Que pasa, ese?

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Naurettavaa lässytystä tuollainen "10/10 mutta ei varmaan kyllä kenenkään muun mielestä." Kumoaa aika hyvin saman lauseen sisällä.
    Itsellä ollut aika kuumia muijia aikoinaan mutta ei ole tullut mieleenkään mitään noin älytöntä sanoa ääneen.
    Onnea treffeille, muista jännittää ja täristä vähemmän kuin vastapuoli.

23. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Foorumimutuilua. En ääneen kyllä sanele mitään typeryyksiä. Ja joo, kumosin oman asiani, ajatukset sekavia. Kiitos onnentoivotuksista ja jatketaan eteenpäin.

24. taski

taski

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kuulosti kyllä tosiaan suoraan siltä että tapailenpa tässä aika rumaa muijaa, mutta mun mielestä se on hyvännäköinen. Hienoa kun möläytät ton joskus sille päin naamaa :D

Ihmemies tykkää tästä.
  25. vemkki

vemkki

Rekisteröitynyt:
    05.02.2017
    Ihmeellistä yhden hiukan kömpelön lausahduksen tulkintaa. Minun mielestäni tuollainen "omasta mielestä 10/10 vaikkei ehkä muiden mielestä" kuulostaa siltä, että kyseessä on persoonallisella tavalla kaunis ja ns. "omaan tasoon sopiva", vaikkei ehkä jollain missiskaalalla kymppi.

Taika-Jim, yberkurko, draco76 ja 4 muuta tykkäävät tästä.
  26. juha.

juha.

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Toisille se ulkonäkö ei ole tärkein/tärkeimpien listalla...ja kauneus on katsojan silmissä. Meille on myyty kauneus ihanteet, joita ei kaikki ihan allekirjoita.
    Itse olen aina hakenut kokonaisuutta ja erikoinen ulkonäkö on aina miellyttänyt.

Kaikille onnea metsästykseen ja raportointia tänne, kiitos.

Taika-Jim, A_SA, Catrik ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  27. Cereal killah

Cereal killah

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Mä tulkitsin että jotkut tykkää muhkummasta ja ei siinä mitään, niin minäkin. Iso perse on makuasia, mutta rumuus oikeastaan ei (silloin kun on "oikeasti ruma").

28. Erkki_erikeepperi

Erkki_erikeepperi

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Kyllä universaalit kauneusihanteet on meidän geeneissä, eikä niitä kenenkään tarvitse meille "myydä". Ne myyvät itse itseään.

Yksilöllistä variaatiota preferensseissä toki voi olla, mutta isossa kuvassa tilanne on aika selvä.

29. juha.

juha.

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ai onko?
    Mitkä on niitä universaaleja ihanteita, jotka on meidän geeneissä???

Catrik tykkää tästä.
  30. Erkki_erikeepperi

Erkki_erikeepperi

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Oletko tosissasi?

Nuoruus tai nuorekkuus, terveeltä näyttäminen, kurvikkuus (pallomaha ei ole kurvikkuutta vaan epäkurvikkuutta), ja ylipäätään tyttömäinen olemus on eduksi naiselle. Kyselyiden mukaan maailman miesten mielestä paras ikä naiselle on noin 20+ vuotta ja paras painoindeksi keskimäärin noin 21. Ja tämähän käy harvinaisen hyvin yksiin sen kanssa, että mikä on naiselle biologisesti paras mahdollinen lähtökohta lisääntymiseen. Sattumaako? No ei tod.

31. SShadow

SShadow

Rekisteröitynyt:
    29.10.2016
    Kyllähän se näyttää siltä, että ylipainoisia ei tulisi edes katsoa, jos aikomuksena on lisääntyminen. Seksiin toki käy hieman ylipainoinenkin.
    Pre-Pregnancy Body Mass Index in Relation to Infant Birth Weight and Offspring Overweight/Obesity: A Systematic Review and Meta-Analysis
    Alipainoisen naisen jälkikasvulla voi olla myös normaalipainoiseen äitiin verrattuna enemmän tiettyjä sairauksia.

Jos taas sattuu sellainen ihastus kohdalle, että tilastot ei oikein suosi terveen lapsen saamiseksi, ainahan on vaihtoehtona adoptio. Tietty yksilöitä ovat, muuten hyvät geenit niin antaa palaa vaan.

32. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Tässähän ne tuli. Tähän päälle samat arvot ja se, että synkkaa, niin se on menoa sitten.

Sitten pidän myös sitä viehättävämpänä, jos nainen on lyhyempi. Kai se liittyy siihen tyttömäisyyteen nyt sitten jollain tavalla. Harmikseni en ole itse kovin pitkä, joten karsiutuu aikalailla :vihellys:

Viimeksi muokattu: 12.01.2020
  33. Don Stupido

Don Stupido

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Sinänsä ei nyt suoraan treffailuun liity, mutta OkCupid sivustoon kylläkin. Heittääkö siis muilla kyseisen sivuston kävijöillä välillä tämmöistä eteen:

Elmo.jpg

Melko ärsyttävä kyseinen mainos/haitake nimittäin, mutta ainakaan omalta koneelta ei virustorjunta löytänyt mitään. Lisäksi VirusTotalinkaan URL haku ei tuolle mitään tuloksia antanut.

34. Erkki_erikeepperi

Erkki_erikeepperi

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Naisethan itse arvostavat miehessä pituutta vähintään yhtä paljon kuin miehet arvostaa naisessa lyhyyttä (suhteessa itseensä), ja tämä liittyy hyvin perimmäisiin asioihin ihmisyydessä ja siihen liittyy sekin, että naiset hyvin usein ottaa deittiprofiilikuvia yläviistosta (näyttääkseen pieniltä). Hyvänä vertauksena se, että esimerkiksi Pohjois-Korean diktaattorista on kiellettyä ottaa kuvia yläviistosta. :)

Markqq tykkää tästä.
  35. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Eipä tuosta naisen sielun elämästä ota selvää. Tuossa oli nuo toiset treffit yhden kanssa ja aivan selvästi huomasi molemminpuolista kiinnostusta ellei ihastumistakin. Molemminpuolin aika varovaista kylläkin. Alustavasti sovittiin jo tälle viikolle uutta tapaamista ja vaihdettiin numerot. No tuossa jonkun verran viestitellyt ja vaihdellut päivien kuulumisia. Kun palloa heitin uuden tapaamisajankohdan suhteen niin hiljaiselo alkaa. Mutta ennen noita toisia treffejä oli vähän sama meininki. Sitten yllätyinkin.

Kaippa tässä nyt ihan rauhassa odottelee muutaman päivän tai viikon ennenkuin kyselee perään fiiliksistä ja missä mennään. Jos se viesti sieltä pullahtaakin.

Itse kyllä yleensä ilmaisen kiinnostukseni selkeästi, mutta en yli-innokkaasti. Sitten taas jos ei kiinnosta, niin tämänkin nopeasti kerron.

Jäitä hattuun edelleen, mutta tällänen pompottelu vaan rasittaa mieltä. Vaikea sanoa onko kiinnostus lopahtanut, kiireinen vai vaikeasti tavoitettavissa, tai sitten vaan kestää miettiä ajankohtaa.

Viimeksi muokattu: 13.01.2020
  36. ?..

?..

Rekisteröitynyt:
    06.04.2018
    Kysy siltä.

JaySon, Taika-Jim, Jurppii ja 1 muu käyttäjä tykkää tästä.
  37. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Niin. Tapahtuukin jos ei muuten hommat luista.. Mutta ei viitsi heti kysellä perään. Hankalia asioita. Mielummin otan rakoa nyt jonkun verran. :rofl:

Näitä kenen kanssa synkkaa ym ei tule ihan liukuhihnalta. Siksi jotenkin niin varautunut, mutta samalla intoa täynnä.

38. ?..

?..

Rekisteröitynyt:
    06.04.2018
    Jos hän olisi kiinnostunut sinusta, miksi hän ei haluaisi olla yhteydessä? Tietenkään ei voi varmuudella sanoa millainen tyyppi siellä on mutta näin yleisesti. Kysy ihmeessä mikä mättää.

39. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Yksi syy voi olla hitaammanpuoleinen tutustuminen hänen kohdallaan, mutta tästä olisi hyvä mainita. No mä otan selvää. Syteen tai saveen. Itse ehkä haluan ottaa selvää asioista häntä nopeammin.

40. row

row

Rekisteröitynyt:
    25.02.2017
    Voi olla siitäkin kyse, että nainen tapailee useampaa miestä yhtäaikaa eikä esim. pysty varmaksi sanomaan milloin voi tavata sua seuraavan kerran, niin on helpompi olla hiljaa kuin alkaa selittelemään asiaa. Ainakin oma kokemus on se, että Tinder-naiset tyypillisesti tapailee useita yhtäaikaisesti, ja se saattaa miehen suuntaan näyttää siltä, että hän ei olisi susta kiinnostunut, vaikka kysymys on vain siitä, että kaikki aika ei ole käytettävissä siihen teidän juttuun.

B-Kasetti ja Markqq tykkäävät tästä.
  41. JaySon

JaySon

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Toivottavasti tästä ei nyt tule avautumista. Huomasin juuri että olen ajanut itseni positiivisen ongelman äärelle - tai osin positiivisen sillä en jotenkin halunnut tähän tilanteeseen. Eli nyt alkaa olla joko karsintojen paikka tai sitten pitää hyväksyä se että aikaa ei vaan aina riitä.

Tajusin eilen että tällä hetkellä on vähän haaremin poikasta päässyt kasautumaan, käytännössä 4 mimmiä ihan lähistöltä on tullut bongattua ja jokainen on kiinnostunut jatkamaan kepeää ajanviettoa. Tässä tosiaan tulee huomata se että ei viekkaudella ja vääryydellä vaan juurikin friends with benefits -tyylistä ajanviettoa ja jokainen on siitä tietoinen. Sitä ei oma pää kestäisi että lupailisi kuuta taivaalta että saisi seuraa. Lisäksi tää saattaa nyt oikeasti edistää sitä että pystyn pysyttelemään sinkkuna pidempään sillä muu elo vie nyt sen verran aikaa etten ehkä ehtisi panostaa siihen syvällisempään puoleen juurikaan.

Vielä olisi yksi mimmi jota en ole ehtinyt nähdä ja veikkaan että siitä muodostuisi vain kaverityyppinen juttu sillä on kulttuurillisesti varsin eri pohjalta mitä itse olen. Tai mistä näistä toki ikinä tietää.

Jakauma sen suhteen miten heidät on tavannut on yksi tinderistä, yksi "oikeassa elämässä" ja kolme FB:n kautta. En nyt tiedä miksi tästä avauduin, varmaan siksi koska eilen havahduin tähän koska tälle viikolle on kaksi tapaamista jo sovittu ja kolmas oli kanssa mutta se oli pakko jäävätä just aikataulujen takia.

Pitäisiköhän mun alkaa pitämään jotain mentorointia miten noita mimmejä oikein saa, tosin ensin pitäisi hahmottaa kunnolla se miten niitä oikein siunaantuukin - ja se jonkun aiemmin arpoma metroseksuaali Dressmann-homostelu-kinda-lookki ei pidä paikkaansa. :D

Taika-Jim tykkää tästä.
  42. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Laitaha ihmeessä jotain vinkkiä. Minkä ikäinen muuten olit ja mistä päin Suomea? Tindervinkit aina tervetulleita, mutta mua edelleen ihmetyttää tuo, miten olet päässyt 3 eri muijan haaraväliin Facebookin kautta :rolleyes:

JaySon tykkää tästä.
  43. JaySon

JaySon

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    @Markqq Kun vaan keksisin mikä se vinkki / ne vinkit voisi olla! Ainakin olen kuullut että facessa huomio on kiinnittynyt fiksuilla ja sellaisilla terävillä kommenteilla - ehkä vähän Frendien Chandler-tyylisellä sarkasmilla tosin ei yhtä boldatulla sentään. Ja sen tiedän että sellaisen tarkkuuden lisäksi pitää pystyä olemaan välillä myös hieman dorka ja osata nauraa itselleen. Se tosin tulee ihan luonnostaan itsellä kun olen vähän sellainen huoleton välillä.

Jos nyt joku asia tulisi nosta esille tärkeimpänä niin aktiivisuus valitsemassaan/valitsemissaan ryhmissä, nimittäin siinä kohtaa kun alkuhuomio on saatu niin kyllä ne mimmit jatkossakin lukee ne kommentit kun on nimi mielessä vaikkei niitä niin usein tulisikaan. Sen sanoisin olevan "Rule #1".

Ikää siis se nelisenkymmentä mittarissa ja pk-seutu lokaationa. Kiinnostusta tuntuisi olevan valtaosa siinä 25-50v vuotiaiden keskuudessa, osa vieläkin nuoremmpia ja osa vanhempia mutta ne osuvat jo oman skaalan ulkopuolelle.

Facen kautta siis varmaan kymmenkunta osumaa tullut, en ole laskenut mutta sanotaan että +/-2 on aika tonteilla. Jos muistelen niin noista itse laittanut ensin yksityisviestiä ehkä kahdelle tai kolmelle. Eli siltä osin veikkaan että jos itse olisi aloitteellisempi niin olisi enemmän osumiakin - tosin se ei edes ole missään kohden tavoitteena.

Eikö täällä tosiaan ole ketään muuta kenellä facen kautta tuo ns. "deittailuhomma" toimii tosi näppärästi? Veikkaan että osa siinä johtuu siitä että Tinder jne on niin leimaantunut jonkin panoseuran etsimiseen tai joidenkin hörhöjen sekoilupaikaksi jotta FB tuntuu luontevammalta? Tiedä häntä. :)

Markqq tykkää tästä.
  44. joku

joku

Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    I love you and I want you to be an influential man with this sum everything can change my love and there are still other goods from my father you can take control of everything because you are my love and I entrust my life❤

Tuossa viimeisin viesti ihanalta ranskan naiselta. Perintöä pukkaa.

JaySon ja Markqq tykkäävät tästä.
  45. yberkurko

yberkurko

Rekisteröitynyt:
    01.02.2017
    Kohta sulla on viinitila ja linna ranskassa:greedy::p:lol:

edit.
    Eihän kukaan huijaisi moisessa ja tarvittavat rahat onkin luontevinta siirtää nigerialaisen tilin kautta:tup::vihellys:

joku tykkää tästä.
  46. B-Kasetti

B-Kasetti

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Tuo Dressman oli sun oma lisäsi. Sellanen lipevä dressman-pikkupomo-lookki on eri. Vaikea tuota on sanoin kuvailla, laitan jos löydän kuvan että mitä tarkoitin.

Tarkastele huvikseen että mitä profiilistasi näkyy "ulos" tuntemattomille, eli mitä susta on stalkattavissa?

47. Batman

Batman

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tinder ei ole toiminut oikein viimepäivinä iPhonessa. Mikäli sovelluksen päältä painaa poista appi, tulee lukemaan tämän apin poistaminen poistaa myös sen datan.

Meinaako tuo, että mikäli poistan ja asennan uudelleen niin häviää nykyiset matchit tietoineen keskusteluineen?

48. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Eipä oo jaksanut panostaa nyt tuohon Tinderiin. Toki kun mielenkiinto on tällä hetkellä yhdessä henkilössä, ja tykkään keskittyä siihen mikä kiinnostaa.

Mutta on tuo Tinder ihan läppää. Mitä noita mätsejä tuossa tullut. Joidenkin kanssa alkuun turinoinut kiivaasti, ja sitten täysi ghostaus. Muutaman kanssa tosiaa ehdottanut sitä tapaamista, ja täysi ghostaus. Mitä tuolla noita mätsejä varmaan lähemmäs 30, joista yhden kanssa päässyt treffeille asti.

Kyllä tuohon Tinderiin täytyy äärrettömän hyvin panostaa miehenä, jos aikoo treffeille päästä. Tuossa parin naispuolisen kaverin kanssa turinoin, niin hukkuivat mätsi- tai viestitulvaan. Kaikki miehet kun swaippaa oikealle.

Tinder ideana on hyvä, mutta aivan naisten vietävissä.

E: Ja ikää siis alle 30v. Toki en ota nyt sitten kantaa miesten kohdalla, jotka ovat jo lähemmäs 40v. Mitä yhtään lukenut faktoja, niin kun nainen alkaa kääntymään kolmenkympin puolelle, markkinat kääntyy pikkuhiljaa.

Viimeksi muokattu: 14.01.2020
  49. Erkki_erikeepperi

Erkki_erikeepperi

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Parisuhdemarkkinat ylipäätään on Suomessa "naisten vietävissä", yhä kiihtyvään tahtiin.

Tinder taitaa kyllä olla erityisesti nuorten aikuisten palvelu, joten iäkkäämpien naisten tarjonta lienee aika rajallista.

Ja sanoisin, että riippuu ihan täysin naisen ulkonäöstä, että riittääkö Tinderissä vientiä myöhemmälläkin iällä vai eikö riitä. Jos on hyvännäköinen 35v nainen, niin ihan varmasti riittää miehiä enemmän kuin tarpeeksi.

Markqq tykkää tästä.
  50. Markqq

Markqq

Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Varmasti riittänee. Itselle kuitenkin riittää se keskinkertainen ulkonäöltään. Loppupeleissä (niinkuin ylempänä yritinkin mainita) se kokonaisuus ratkaisee. Tinderissä kaikki ylimeikatut fitnessmimmit menevät automaattisest vasemmalle. Ne eivät anna mitään. Se on valitettava vähemmistö keitä swaippailee oikealle. Kultajäsenenä mätsejä tuli jonkun verran paremmin kuin nyt ilmaiskäytössä. Mitä tässä vuosien aikana oppinut itsestäni, niin tutustun tunnetasolla vastakkaiseen sukupuoleen. Yhden illan jutut ovat no go. Varmasti olisi jo saanut yhdenillan juttuja väsättyä, mutta mielenkiinto ja persoonallisuus ei taivu siihen.