Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun tulee mätsi tuollaisen kanssa jolla ei ole profiilitekstiä, aloitus hiukan hankalampaa. Kuvat jotain rantakuvia bigineissä ja muutama ruokailukuva, pitäisikö aloittaa vain sanomalla "Moi"
Kun tulee mätsi tuollaisen kanssa jolla ei ole profiilitekstiä, aloitus hiukan hankalampaa. Kuvat jotain rantakuvia bigineissä ja muutama ruokailukuva, pitäisikö aloittaa vain sanomalla "Moi"
Olivat aasialaisia ja mulla on se "yellow fever", pitää koittaa jotenkin nätimmin sanoaMiksi mätsäsit? Siitä varmaan on hyvä aloittaa, mikä sai profiilista kiinnostumaan.
Riippuu varmaan mitä hakee. Jos etsit loppuelämäsi naista ja haluat, että hän hyväksyy pelaamisen osana sinua, niin voihan se olla hyvä kertoa. Jollekin voi oikeasti olla sellainen juttu, että suhde päättyy siinä kohtaa, kun selviää pelaamisesi. Jos etsiskelee vaan mahdollisimman montaa treffikumppania, niin samasta syystä ei kannata kertoa.Kuinka järkevää on ilmaista PC pelaamiseen liittyvää harrastusta? Pelaaminen on nykyään vähemmistönä, mutta mukana kuitenkin. Joillekin vaan tuntuu olevan vastenmielistä jos mies pelaa
Yks mikä voi auttaa, on se, että töissä ollessaan tai töihin mennessään mätsin saadessaan mainitsee sen viestissä pahoitellen, ettei voi töistä kovin aktiivisesti viestitellä. Tietty malttamattomimmat silloinkin voi jo poistaa kaikesta huolimatta.No oli töitä häiritsemässä enkä kerennyt reagoimaan muutamaan tuntiin niin toinen mätseistä jo poistui listalta. Harvoin jättävät vastaamatta, verrattuna siihen että 6h hiljaisuus on aika varma tapa saada naisen klikkaamaan "en tykkääkään"-nappia
Laitoin vähän ajatuksia nippuun ja tällänen setti. Turhaa mä mitään kotikaupunkia sensuroin:
Rento ja rehellinen tyyppi Riihimäeltä.
Hakusessa uusia tuttavuuksia ja löytää se oikea!
Vähän introvertti, mutta hyvin ihmisläheinen! Sopivasti suunnitelmallinen ja määrätietoinen!
Tykkään frisbeegolfista, jääkiekosta, kitaran rämpyttelystä, musiikista, Apex Legendsistä, matkustelusta, kanasta ja riisistä, sekä netflix! Suosikkisarjoja mm. Mindhunter, Breaking Bad ja Game of Thrones.
Treenaan myös tavoitteellisesti kuntosalilla.
Haaveena kotiuttaa Maine Coon ja kiertää festarit maailmalla!
Mielipiteitä?
Niin ja kuvat ovat mielestäni hyviä. Täytyy vaan napsia niitä lisää erityisesti harrastuksista.
Rehellisesti sanottu tuolla tekstillä olet sitä täysin tasaista ja harmaata massaa, josta kukaan ei erotu millään tasolla edukseen. Huumoria tai jotain vitsiä mukaan! Tinderissä kuitenkin pätevät samat lainalaisuudet kuin liveen. Jos olet tylsä ja et saa toista nauramaan, pelaat peliä hard modella.
@Marqq Kirjoitan suoraa palautetta, mutta ethän ota vittuiluna. Nostan hattua heittäytymisestäsi.
Mutta jos haluaa menestyä deittailussa, pitää unohtaa oma ittensä ja alkaa keksimään tarinoita.
Tää on se perus "oot vaan oma ittes. ...siis ei tolla tavalla!" Ite oon looginen ihminen. Tykkään listoista koska niissä voi olla paljon tietoa lyhyessä määrässä ja ajassa. Olennaisia ja tylsiä asioita. Mutta jos haluaa menestyä deittailussa, pitää unohtaa oma ittensä ja alkaa keksimään tarinoita.
Listameiningillä tuli mätsi per päivä melkein.
Jos listoilla saa tuota tahtia mätsiä niin olen valmis listaamaan vaikka perskarvat. Vaikka ebayhyn
Viihdyin hetken pääkaupunkiseudulla ja mätsejä vaan tulee useammin kuin kerran päivään. Joensuussa ei ihan joka kuukausi. Joensuussa tuntuu olevan ainut mahis laittaa SuperLike vaihtareille
Joensuu kuuluu varmaankin TOP 10 -swaippauspaikkoihin Suomessa, joten en sinuna liikaa valittaisi.. Siellä on aika terve sukupuolijakauma humanistisen yliopiston johdosta ja yhä terveempi nyt kun Savonlinnan läskit opeopiskelijat muuttivat sinne.Viihdyin hetken pääkaupunkiseudulla ja mätsejä vaan tulee useammin kuin kerran päivään. Joensuussa ei ihan joka kuukausi. Joensuussa tuntuu olevan ainut mahis laittaa SuperLike vaihtareille
Painoindeksi-jakauma on tosiaan sitten asia erikseen. Joensuu lienee Suomen lihavimpia kaupunkeja. Tämä oletus perustuu sekä lukemiini tilastoihin että omiin silmiin.
Ei ole mitään kaupunkikohtaisia tilastoja, mutta Pohjois-Karjalan maakunta kuuluu Suomen läskeimpiin.linkkiä kaupunkikohtaisiin tilastoihin?
Ei ole mitään kaupunkikohtaisia tilastoja, mutta Pohjois-Karjalan maakunta kuuluu Suomen läskeimpiin.
Esim. tässä on jonkinlaista dataa: https://www.hyvinvointikompassi.fi/...er_WAR_hyvinvointikompassiapp_graph=sparkline
Noi tilastot tuskin on kovin tarkkaa tiedettä vaan suuntaa-antavia, sillä eihän kukaan ihmisten mahoja mittaille ja painoja punnitse mitenkään laajasti.Etelä-Karjalassa aika raju viiva ylöspäin
Jännästi kaupunkikohtaisiakin tilastoja löytyy jostain, mutta harvakseltaan. Esim. juuri Joensuussa läskien määrä kohosi 5 prosenttiyksikköä vuodessa niin lopettivat tilastoinnin
Kyllä mä ottaisin mieluummin vuoden 2000 tilanteen koska tahansa takaisin, vaikka itse olisin samanikäinen kuin nyt.On tuo some vaan aika kova juttu näissä hommissa, junnuna kun olisi osannut ajatellakaan tällaista tapahtuvaksi "tulevaisuudessa" niin olis oldottanut sitä päivää kuin kuuta nousevaa
Kyllä mä ottaisin mieluummin vuoden 2000 tilanteen koska tahansa takaisin, vaikka itse olisin samanikäinen kuin nyt.
Nykyään naiset saavat loputtomasti huomiota somessa betacuck-äijiltä ja samalla somen avulla kaikilla naisilla on pääsy niihin top tier-äijiin, niin se tavallinen duunarimies ei säväytä. Hyvin monella naisella on vastenmielinen asenne miehiä kohtaan eivätkä kunnioita miehiä juuri ollenkaan, kuitenkin samalla naisella itsellään ei ole tarjota miehelle kuin oma tuulen huuhtoma perse..
Mä en palaisi takaisin 2000-aikaan, jouduin oikein miettimään palaisinko mutta ei. Silloin tosin oli aika asiallista kun lähinnä pyöritteli sellaisia parikymppisiä yliopistotyttösiä, siitä toki iso plussa!
Niin ei siinä facessa mitään sen ihmeempää taikaa ole miten sieltä saa seuraa, se vaan on oikein toimivaalusta siihen. Muutamassa kohden ole sitä toki täällä mainostanut mutta ainoa taika siellä on olla valitsemissaan ryhmissä ylipäätään aktiivinen - ja jos jutut on on fiksuhkoja ja ihan mielenkiintoisia niin suht äkkiä siellä huomio kiinnittyy.
Jos nyt kuvittelet että itse olisit jossain fb-ryhmässä missä on mielenkiintoisia aiheita ja yksi mimmi heittelisi oikeasti fiksua ja nasevaa kommenttia huomioiden sut siinä sivussa niin voisiko sinulla herätä kiinnostus? Oli ehkävähän laiskasti nyt selitetty mutta vähän kiirusta täällä pitelee. Eli tasan omalla toiminnalla - ja tuollaisissa ryhmissä on se hyvä puoli että muiden ansiosta sun ei koko aikaa tarvitse itse "viihdyttää" tuota mimmiä vaan muut hoitaa sen.
Kysyit laitanko randomeille viestiä. En itseasiassa ole varmaan ikinä laittanut. En jotenkin koe sitä lähesstymistapaa mielekkäänä vaan ennemmin vähän kummallisena..
Tosin lemmikin valinta myös rajaa osan naisista pois. Allergiat ja muut syyt. Kissa vielä enemmän kuin koira miehen tapauksessa näyttäisi (monen naisen olen kuullut mieltävän kissoja pitävän miehen hieman oudoksi; ehkä vähemmän maskuliiniseksi).Ihan mielenkiinnosta, että miten @JaySon saa seuraa facebookissa? Voitko tarkemmin kertoa taustaa
Olen pariin ryhmää liittynyt, mutta ei siellä oikein ole mitään saanut aikaan. Laittamalla randomille viestiä ja kokeilla tikulla jäätä?
Mä päivitin pari kuvaa ja muokkasin vielä bioo Tinderis niin eilen tuli 6 mätsiä. Toki alue ylettyy pk-seudulle gold jäsenenä. Toki vasta kahden kohdalla lähtenyt rupattelu käyntiin.
Mutta aion ottaa vielä paremmat kuvat tuonne - selkeä vaikutus.
Niin ja mun maine coon hankinta taitaa saada tulta alleen. Luin, että hymyilevä mies lemmikin kanssa on hottia.
Ja ennen kaikkea ihmisten painoindeksi oli aika hemmetin monta pykälää alempana.
Ihan mielenkiinnosta, että miten @JaySon saa seuraa facebookissa? Voitko tarkemmin kertoa taustaa
Olen pariin ryhmää liittynyt, mutta ei siellä oikein ole mitään saanut aikaan. Laittamalla randomille viestiä ja kokeilla tikulla jäätä?
Tsemppiä vaan menneisyyden haikailijoille. Mikään ei ollut niin perseestä kuin notkua öitä tupakansavuisissa yökerhohelveteissä jos tavoite oli ihan muu kuin vetää hirveet naamat, jorata haddawayn tahtiin ja kärsiä krapulasta seuraava päivä.
Allekirjoitan myös tämän että helvettiä se oli eikä siitä jäänyt mitään muuta kun aukko lompakkoon ja terveyshaitat. Että itselle on oikeastaan ihan sama että minkätasoisten miehien kanssa siellä joutuisi kilpailemaan tai minkätasoista naista siellä käy kun en ole sieltä ennenkään saanut enkä tule saamaan kun ei ole meikäläiselle soveltuva ympäristö.
Kissa vielä enemmän kuin koira miehen tapauksessa näyttäisi (monen naisen olen kuullut mieltävän kissoja pitävän miehen hieman oudoksi; ehkä vähemmän maskuliiniseksi).
20 vuotta sitten oli olemassa esimerkiksi sellaiset "tupakansavuiset" paikat kuin sinkut.net, deitti.net, treffimesta.net, artic.net ja KissFM chat... (Ja irc-galleria?)Tsemppiä vaan menneisyyden haikailijoille. Mikään ei ollut niin perseestä kuin notkua öitä tupakansavuisissa yökerhohelveteissä jos tavoite oli ihan muu kuin vetää hirveet naamat, jorata haddawayn tahtiin ja kärsiä krapulasta seuraava päivä.
inb4 silloin oli pillunkantotelineet kevytrakenteisempia