Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 268
Minä ostin puhelimelle tripodin kaukolaukaisimella. Silloin tällöin tulee koitettua jotain tilannekuvia ottaa mutta jotenkin niissä näyttää aina niin typerältä. Välillä tekis oikeesti mieli vaan palkata joku ammattilainen ottamaan kuvat mutta sitten kun miettii asiaa niin että maksaisin ~200e* siitä että joku täysin tuntematon ihminen antaa minulle edes mahdollisuuden jutella, niin eeeehhh...

*selfiet, erilaisia tilanne/harrastuskuvia lavastuksineen niin kyllähän tuo useamman tunnin ottaa
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 342
Minä ostin puhelimelle tripodin kaukolaukaisimella. Silloin tällöin tulee koitettua jotain tilannekuvia ottaa mutta jotenkin niissä näyttää aina niin typerältä. Välillä tekis oikeesti mieli vaan palkata joku ammattilainen ottamaan kuvat mutta sitten kun miettii asiaa niin että maksaisin ~200e* siitä että joku täysin tuntematon ihminen antaa minulle edes mahdollisuuden jutella, niin eeeehhh...

*selfiet, erilaisia tilanne/harrastuskuvia lavastuksineen niin kyllähän tuo useamman tunnin ottaa
Ootko antanut kuvia muiden analysoitavaksi? Yleensä se omakuva näyttää ja tuntuu hölmöltä, mutta kolmannen osapuolen kommentti voi olla ihan täysin eri luokkaa.
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 736
Ei noiden "tilanne/harrastekuvien" välttämättä minusta tarvitse olla edes mitenkään huippulaatuisia. Niiden pointti on ennemminkin näyttää, että harrastat ja mielellään vielä niissä olisi muutakin porukkaa niin se antaa vielä paremman kuvan susta. Kuvien pitäisi olla myös "aitoja". Sitten erikseen ne selfiet tai järjestyt kuvat, joista näkee oikeasti minkänäköinen olet.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 342
Ei noiden "tilanne/harrastekuvien" välttämättä minusta tarvitse olla edes mitenkään huippulaatuisia. Niiden pointti on ennemminkin näyttää, että harrastat ja mielellään vielä niissä olisi muutakin porukkaa niin se antaa vielä paremman kuvan susta. Kuvien pitäisi olla myös "aitoja". Sitten erikseen ne selfiet tai järjestyt kuvat, joista näkee oikeasti minkänäköinen olet.
Niin. Periaatteessa riittää jo, että otan kirveestä ja kuntosalista kuvan ja lyön ne tuonne :vihellys:
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 736
Niin. Periaatteessa riittää jo, että otan kirveestä ja kuntosalista kuvan ja lyön ne tuonne :vihellys:
Sun pitäis ite päästä jotenkin niihin kuviin.

Tai no, voihan niistä harrasteista laittaa kuvia ilmankin että itse olet niissä. Minullakin on yhden harrasteautoni kuva muiden joukossa. Mutta parempi olisi jos olisit itse "tilanne" päällä mukana.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 342
Sun pitäis ite päästä jotenkin niihin kuviin.

Tai no, voihan niistä harrasteista laittaa kuvia ilmankin että itse olet niissä. Minullakin on yhden harrasteautoni kuva muiden joukossa. Mutta parempi olisi jos olisit itse "tilanne" päällä mukana.
Joo. Täytyy katsoa mitä keksii ;)
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 268
Ootko antanut kuvia muiden analysoitavaksi? Yleensä se omakuva näyttää ja tuntuu hölmöltä, mutta kolmannen osapuolen kommentti voi olla ihan täysin eri luokkaa.
Olen niitä joskus analysoittanut eikä niistä nyt mitään hirveän huonoja ole sanottu, usein kehuttukin, mutta tinderissä ei kuitenkaan menesty ja pitäisin sitä kuitenkin tässä tapauksessa vilpittömämpänä lähteenä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 226
Hyvä profiiliteksti auttaa, tai sitten kuva jossa olet koiran kanssa. Kuvat toki auttaa siinä että saat naisen lukemaan profiilin
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 342
Tinderiss noita mätsejä tulee kyllä vähän välii, mutta se on hyvinkin vähemmistössä, että kenen kanssa sitä pääsee näkemään livenä asti.

Työmaa kerrakseen. Siksi profiiliin täytyy panostaa, kyllä sen huomannut.

Kieltämättä 10 mätsiä tullut kolmessa viikossa, joiden kanssa turinoinut. Suurin osa näyttää ghostanneen, tai sitten eivät aukaise Tinderiä usein. Sitten on pari joiden kanssa en ole vaihtanut viestiäkää + ne jotka ovat poistaneet.

Yhden nähnyt livenä.

Eli ei tässä nyt mitää kehumista :rofl:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 397
photofeeler.com tuolla olen muutamaa kuvaa testaillut

Itsellä meni Tinderissä jostain syystä joku trolli-vaihde päälle viime mätsin kanssa. Vastaili kysymyksiin todella lyhyesti muutamalla sanalla ja ei itse kysellyt mitään. Muutaman vähän oudohkon kysymyksen jälkeen olikin mätsi hävinnyt :rofl:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 342
^ Yllättävän monen kanssa keskustelu on sitä että itse kyselee ja toinen vastaa, tosin ihan asiallisesti ja pitkällä kirjoituksella. Ärsyttävää kyllä kun usein eivät kysele takaisin.

Vaikka en olisikaan kiinnostunut erityisesti, niin kyllä mä kysyn jatkokysymyksiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 354
Kai toi nyt oli läppää kuitenkin :facepalm:
No ei tässä kyllä edes ollut mitään läppää.

Mikä tossa suunnitelmassa on vialla?
Itsellä nyt ikää selvästi yli 30 mutta kuitenkin alle 40, reilu vuosi takaperin tuntui tinderissä ihan hyvin käyvän tuuri tuollaisten parikymppistenkin kanssa. Ja jäihän sieltä sitten avokiksi nuorikko jonka ikä nyttenkin alkaa kakkosella. Ette varmaan ole kauheesti seuranneet mutta aika helppoja noi oikeasti nuoret (18-22v) naiset tuntuu olevan.

Veikkaan että tilannetta ei ainakaan vaikeuta se että joku 20v kisakiree tyttönen on sen vahingonlaukauksen päästäny mehimään niin kauaks aikaa että sieltä se kersa ulos pullahtaa. Sillä sekunnilla kun äijän ovi käy, muuttuu tyttöset aika epätoivosiks ja sen jälkeen elättäjäks kelpaa kyllä kuka vaan.

Jos oot itse varakas 50v hyväkroppainen ja suht komee äijä, niin tuskinpa tuottaa mitään ongelmia sellasta naarata.


Tietenkin toivon että nykyisen kanssa ollaan hamaan hautaan asti kun ei ole oikeastaan mitään valittamista, mutta elämän realiteetit on tiedossa ja nykypäivisin suhteet harvoin kestää kymmeniä vuosia vaikka se toiveissa olisikin. Kunhan nyt oksensin tajunnanvirtaa hypoteettisestä tilanteesta että mikä näkemys on 50v sinkkumiehestä näin vuonna 2020.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 354
Rehellisesti sanottuna en jaksaisi nyt lukea koko artikkelia, referoitko mitä tässä yritetään sanoa tarkemmin?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 354
Jees, en yhtään ihmettele että tämä voisi päteä Suomessakin. Tosin tuossa ei taidettu kyllä mainita minkä ikäluokan keskuudessa tuo 50-vuotias mies on haluttu, mutta en viitsi alkaa puhumaan itseäni pussiinkaan :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 342
Juu, ei se mikään läppä ole vaan tilastollinen fakta, jos viestien määrä kertoo jotain: For Online Daters, Women Peak at 18 While Men Peak at 50, Study Finds. Oy.
Ihmekkös tuolla näkee vanhempia miehiä nuori neito kainalossa. Ei ehkä suomessa, mutta Floridan reissulla oikeasti näki paljonkin noita. Sitä vaan mietti, että onko se raha joka kiinnostaa vai onko siinä muutakin :D

E: Tämä menikin erikoisemmaksi. Nähdään siis naikkosen kanssa lenkkipolulla ja siitä käännymme sitten (kahvittelemaan) naisen kämpille. Tää viinipullo nyt ehkä meni plörinäksi, ellen sitä sitten kaiva autosta erikseen :rofl:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 595
Jees, en yhtään ihmettele että tämä voisi päteä Suomessakin. Tosin tuossa ei taidettu kyllä mainita minkä ikäluokan keskuudessa tuo 50-vuotias mies on haluttu, mutta en viitsi alkaa puhumaan itseäni pussiinkaan :D
Ihmekkös tuolla näkee vanhempia miehiä nuori neito kainalossa. Ei ehkä suomessa, mutta Floridan reissulla oikeasti näki paljonkin noita. Sitä vaan mietti, että onko se raha joka kiinnostaa vai onko siinä muutakin :D

E: Tämä menikin erikoisemmaksi. Nähdään siis naikkosen kanssa lenkkipolulla ja siitä käännymme sitten (kahvittelemaan) naisen kämpille. Tää viinipullo nyt ehkä meni plörinäksi, ellen sitä sitten kaiva autosta erikseen :rofl:
Tästä on ollut juttua suomalaismediassakin jo kauan sitten, että 5-kymppinen mies on halutuin.

Mutta eihän se tarkoita, että 5-kymppinen mies on halutuin kaikissa kohderyhmissä, vaan että 5-kymppinen mies on kokonaisvaltaisesti halutuin, ja siihen kohderyhmään sitten mahtuu jo kaikenlaisia 6-kymppisiä mummoja, ja niitähän riittää.

Nuorien naisten keskuudessa 50v mies ei ole optimi, vaan optimi on noin 35v. Se ei toki tarkoita, etteikö 5-kymppiselläkin voi olla saumaa ja mahdollisuuksia. Tottakai, mutta ei se ole sitten kovin yleistä vaan aika harvinaista, jos onnistuu 20-30 vuotta nuorempiaan scorettamaan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No ei tässä kyllä edes ollut mitään läppää.

Mikä tossa suunnitelmassa on vialla?
Itsellä nyt ikää selvästi yli 30 mutta kuitenkin alle 40, reilu vuosi takaperin tuntui tinderissä ihan hyvin käyvän tuuri tuollaisten parikymppistenkin kanssa. Ja jäihän sieltä sitten avokiksi nuorikko jonka ikä nyttenkin alkaa kakkosella. Ette varmaan ole kauheesti seuranneet mutta aika helppoja noi oikeasti nuoret (18-22v) naiset tuntuu olevan.

Veikkaan että tilannetta ei ainakaan vaikeuta se että joku 20v kisakiree tyttönen on sen vahingonlaukauksen päästäny mehimään niin kauaks aikaa että sieltä se kersa ulos pullahtaa. Sillä sekunnilla kun äijän ovi käy, muuttuu tyttöset aika epätoivosiks ja sen jälkeen elättäjäks kelpaa kyllä kuka vaan.

Jos oot itse varakas 50v hyväkroppainen ja suht komee äijä, niin tuskinpa tuottaa mitään ongelmia sellasta naarata.


Tietenkin toivon että nykyisen kanssa ollaan hamaan hautaan asti kun ei ole oikeastaan mitään valittamista, mutta elämän realiteetit on tiedossa ja nykypäivisin suhteet harvoin kestää kymmeniä vuosia vaikka se toiveissa olisikin. Kunhan nyt oksensin tajunnanvirtaa hypoteettisestä tilanteesta että mikä näkemys on 50v sinkkumiehestä näin vuonna 2020.
Joo no en tajunnut, että meinaat jotain vahingonlaukauksen muhimaan jättänyttä kosmetologi-parturikampaajaa Kouvolasta. 50-vuotias mies on hyvillä ja alati paranevilla markkinoilla mutta tietenkin osittain oman ikäryhmänsä laadukkaiden miesten vähenemisestä johtuen, ei 18-vuotiaitten kisakireiden tyttöjen keskuudessa. Jos meinaat yhtään tasokkaamman "kisakireen tyttösen" saada paria tuntia pidemmäksi aikaa rahalla niin sitä rahaa pitää olla sitten ihan helvetisti. Kauneus ja nuoruus löytää markkinoilla ottajansa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 354
Onhan nyt lukiotyttösten ja vähän sitä vanhempienkin keskuudessa "kuuminta hottia" seurustella +30v miehen kanssa. Joku muoti / trendi se tuntuu olevan ja muutama oman ikäinen kaverikin on poiminut aika hehkeitä parikymppisiä neitoja kainaloon. En pidä sitä mitenkään pahana, mikäs siinä jos molemmat nauttii.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 594
Nuorien naisten keskuudessa 50v mies ei ole optimi, vaan optimi on noin 35v.

Kun itse olin parikymppinen, omassa kaveripiirissä ei ollut yhtäkään nuorta naista, joka olisi seurustellut 10-15 vuotta itseään vanhemman miehen kanssa. Useimmilla seurustelukumppani oli suunnilleen samanikäinen (+-muutama vuosi), ja tyypillisesti opiskelija hänkin.


Toki noita suuren ikäeron pariskuntia oli vaikkapa tuttavien tuttavien joukossa, mutta hyvin harvassa. Ajat ovat ilmeisesti muuttuneet. Vai ovatko sittenkään? Jos tilastot aiheesta kiinnostava, niin ainakin avioparien ikäeroja on tutkittu.


Aviopuolisoiden ikäerot Suomessa | ETK


Vuonna 2015 solmituissa avioliitoissa mies oli vaimoa keskimäärin 2,3 vuotta vanhempi. Ikäeron jakauma muistuttaa Gaussin kellokäyrää, jonka huippu on kohdassa, jossa mies on vaimoaan noin vuoden vanhempi. Vuonna 2015 oli siis tyypillistä, että mies oli vaimoaan vanhempi ja isot ikäerot olivat suhteellisen harvinaisia.

Mies on tavallisesti (59 % aviopareista) vaimoa yli vuoden vanhempi. Toisinpäin yli vuoden ikäero on harvinaisempi (19 % aviopareista) ja 22 prosentissa aviopareista ikäero on alle vuoden. Yli viiden vuoden ikäero esiintyy 29 prosentissa aviopareista, yli kymmenen vuoden ikäero vain vajaalla 9 prosentilla aviopareista.


---


Ikäeron mediaani pienenee naisen iän mukana, mutta yksilökohtainen vaihtelu lisääntyy. Alle 27-vuotiaiden morsianten sulhanen on vain alle 10 prosentissa liittoja naista yli vuoden nuorempi. Nuorten naisten solmimissa avioliitoissa on siis tyypillistä, että mies on samanikäinen tai vanhempi. Naisten 27–50-vuotiaana solmimissa avioliitoissa mies on keskimäärin noin pari vuotta vanhempi. Mitä vanhempi vaimo on, sitä tyypillisemmin mies on häntä nuorempi. Yli 50-vuotiaat naiset menevät naimisiin yhtä usein heitä vanhempien kuin nuorempien miesten kanssa.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 354
Ei minunkaan nuoruudessa tuollaista ollut, tosin ei silloin teinit jakaneet persettä S-Marketin kulmalla alkoa ja ganjaa vastaankaan. Ajat on muuttuneet aika paljon, eikä mielestäni ainakaan parempaan suuntaan.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 430
Kun itse olin parikymppinen, omassa kaveripiirissä ei ollut yhtäkään nuorta naista, joka olisi seurustellut 10-15 vuotta itseään vanhemman miehen kanssa. Useimmilla seurustelukumppani oli suunnilleen samanikäinen (+-muutama vuosi), ja tyypillisesti opiskelija hänkin.


Toki noita suuren ikäeron pariskuntia oli vaikkapa tuttavien tuttavien joukossa, mutta hyvin harvassa. Ajat ovat ilmeisesti muuttuneet. Vai ovatko sittenkään? Jos tilastot aiheesta kiinnostava, niin ainakin avioparien ikäeroja on tutkittu.


Aviopuolisoiden ikäerot Suomessa | ETK


Ainoa vaan, etteivät varmasti juurikaan näy avioliitoissa, kun nykyään on aiemmasta poiketen täysin hyväksyttävää asua avoliitossa vuosiakin avioitumatta. Tuskin vihille asti monikaan pari päätyy. Liiton kestävyydestä kun ei tainut olla puhe:rofl:
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 546
Ei minunkaan nuoruudessa tuollaista ollut, tosin ei silloin teinit jakaneet persettä S-Marketin kulmalla alkoa ja ganjaa vastaankaan. Ajat on muuttuneet aika paljon, eikä mielestäni ainakaan parempaan suuntaan.
Junaan nousi Toijalasta joku suht teinin näkönen ihan ok muija kaveriporukkansa kanssa, olivat menossa Tampereelle ostoksille ja sitten ilmeisesti ryyppäämään jonkun kämpille. Ne sitten puhu ties mistä ja veti vanhaa nuuskaa (hyi saatana) ja pohti mistä sais lisää, ja mistä sais rahaa. Tää nainen sitten kertoi että joku mies oli tullut kyselemään häneltä että panetko mua rahaa vastaan tms. Kaverit kysy että no panitko ja nainen vastas "totta kai" täysin vakavalla naamalla. Kukaan ei nauranut tai mitään. Mullekin jäi siinä vieressä istuvana epäselväksi, että oliko toi nyt ihan tosissaan vai ei, mutta kai se oli. Onhan se yksi tapa muiden joukossa naisena ansaita rahaa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Onhan nyt lukiotyttösten ja vähän sitä vanhempienkin keskuudessa "kuuminta hottia" seurustella +30v miehen kanssa. Joku muoti / trendi se tuntuu olevan ja muutama oman ikäinen kaverikin on poiminut aika hehkeitä parikymppisiä neitoja kainaloon. En pidä sitä mitenkään pahana, mikäs siinä jos molemmat nauttii.
No ehkä se oli vaan noi sanat kisakiree, tyttönen, neito jne. jotka lievästi hämäsi mua. Kuten sanottua, ehkä jonkun seinään juosseen syrjäytyvän tapauksen, jonka joku jonne on pannut paksuksi, voi saadakin normiliksalla elätettväkseen. Mutta kuka haluaa onkin ihan eri kysymys.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 430
No ehkä se oli vaan noi sanat kisakiree, tyttönen, neito jne. jotka lievästi hämäsi mua. Kuten sanottua, ehkä jonkun seinään juosseen syrjäytyvän tapauksen, jonka joku jonne on pannut paksuksi, voi saadakin normiliksalla elätettväkseen. Mutta kuka haluaa onkin ihan eri kysymys.
En ny tiedä. Kun sinkkuilin parinkin alle 25v tosi kauniin (siis mun mielestä:p) yh:n kanssa juttelin, mutta se yh kun on itelle lievä turn off (tapaamisen aikatauluongelmat yms) ja ei ihan luonteetkaan kohdanneet (ylläri...) ne jutut jäi jutteluasteelle.
Kummasti se yh status kyl laskee tai muuttaa kriteeristöä, sen kyl huomasi, kun minäkin (30v silloin, ei statusta, mutta taloudellisesti ok toimeentuleva) juttuseuraksi kelpasin.

Ei kyl ole tullut sinkkuaikoja ikävä. Tosin ei vielä olla yhteen muutettukaan...:nb:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
En ny tiedä. Kun sinkkuilin parinkin alle 25v tosi kauniin (siis mun mielestä:p) yh:n kanssa juttelin, mutta se yh kun on itelle lievä turn off (tapaamisen aikatauluongelmat yms) ja ei ihan luonteetkaan kohdanneet (ylläri...) ne jutut jäi jutteluasteelle.
Kummasti se yh status kyl laskee tai muuttaa kriteeristöä, sen kyl huomasi, kun minäkin (30v silloin, ei statusta, mutta taloudellisesti ok toimeentuleva) juttuseuraksi kelpasin.

Ei kyl ole tullut sinkkuaikoja ikävä. Tosin ei vielä olla yhteen muutettukaan...:nb:
Mies 30v ja nainen 25v alle on ihan normi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 354
No ehkä se oli vaan noi sanat kisakiree, tyttönen, neito jne. jotka lievästi hämäsi mua. Kuten sanottua, ehkä jonkun seinään juosseen syrjäytyvän tapauksen, jonka joku jonne on pannut paksuksi, voi saadakin normiliksalla elätettväkseen. Mutta kuka haluaa onkin ihan eri kysymys.
No rumia ja pulleita nyt ei kauheesti ainakaan itse kiinnosta katsella. Ei kauheasti innosta moinen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
508
^ Yllättävän monen kanssa keskustelu on sitä että itse kyselee ja toinen vastaa, tosin ihan asiallisesti ja pitkällä kirjoituksella. Ärsyttävää kyllä kun usein eivät kysele takaisin.

Vaikka en olisikaan kiinnostunut erityisesti, niin kyllä mä kysyn jatkokysymyksiä.
Koska ei naisten tarvitse. Siellä on kuitenkin parhaimmillaan useampi sata tyyppiä jonossa. Joten mikäs sen mukavempaa kun antaa muiden tehdä työ ja lopulta valita ne parhaat jatkoon :)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mitähköhän noilla sitten tapaamisen aikaan oli ikää jos nyt puhutaan jo "vuosia myöhemmin"? Ja mä luulin, että WOW loppuu johonkin tasolle 60 tai 80 (en ole edes kokeillut peliä) :btooth:

Koska ei naisten tarvitse. Siellä on kuitenkin parhaimmillaan useampi sata tyyppiä jonossa. Joten mikäs sen mukavempaa kun antaa muiden tehdä työ ja lopulta valita ne parhaat jatkoon :)
Pitkät ja asialliset vastaukset viittaisivat siihen, että on vaan passiivinen keskustelussa. Jos on 100 jonossa ja Markqq se, joka ei kinosta, ei siihen pitkiä tarinoita uhrata vaan lyhyt ja keskustelun jatkoa vaikeuttava jos ollenkaan.

Ehdottaisin, että @Markqq menee suoraan asiaan niin tulee se joo tai ei.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 342
Mitähköhän noilla sitten tapaamisen aikaan oli ikää jos nyt puhutaan jo "vuosia myöhemmin"? Ja mä luulin, että WOW loppuu johonkin tasolle 60 tai 80 (en ole edes kokeillut peliä) :btooth:



Pitkät ja asialliset vastaukset viittaisivat siihen, että on vaan passiivinen keskustelussa. Jos on 100 jonossa ja Markqq se, joka ei kinosta, ei siihen pitkiä tarinoita uhrata vaan lyhyt ja keskustelun jatkoa vaikeuttava jos ollenkaan.

Ehdottaisin, että @Markqq menee suoraan asiaan niin tulee se joo tai ei.
Miä vaan olen sellainen et hetken rupattelen et näkee vähä mielenkiinnon kohteita, yms. Ja tutustun jo tavallaa ihmiseen siinä kirjoitteluvaiheessa. Jos joku kyllästyy, niin se on hänen oma mokansa, että minkälaisen uroksen hän missaa. Kun ei joka profiilissa välttämättä löydy yhtään mitään. Päivitin pari kuvaa ja koitin saada kitaraakin sinne. Saa nähdä vaikuttaako mätseihin :D
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Miä vaan olen sellainen et hetken rupattelen et näkee vähä mielenkiinnon kohteita, yms. Ja tutustun jo tavallaa ihmiseen siinä kirjoitteluvaiheessa. Jos joku kyllästyy, niin se on hänen oma mokansa, että minkälaisen uroksen hän missaa. Kun ei joka profiilissa välttämättä löydy yhtään mitään. Päivitin pari kuvaa ja koitin saada kitaraakin sinne. Saa nähdä vaikuttaako mätseihin :D
Ihmiset, joilla on paljon mätsejä tai nettideittihistoriaa ei yleensä enää jaksa jutella kovin paljoa tapaamatta. Ainainen samojen asioiden käyminen läpi on puuduttavaa ja monet ensitreffit jää viimeisiksi. Suosiolla vaan kasvotusten katsomaan peli.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 342
Ihmiset, joilla on paljon mätsejä tai nettideittihistoriaa ei yleensä enää jaksa jutella kovin paljoa tapaamatta. Ainainen samojen asioiden käyminen läpi on puuduttavaa ja monet ensitreffit jää viimeisiksi. Suosiolla vaan kasvotusten katsomaan peli.
Pidetään mielessä. Mahdollisimman nopeasti siis treffeille.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 546
Itselläni auttaa, kun olen hoitajana töissä. Yleensä potilailla on samat jutut vuodesta toiseen, niin niitä on sitten oppinut jauhamaan. Samahan se naistenkin kanssa on, rutiinilla menee. Jos naista ei kiinnosta niin ei sille oikein mitään voi. Ei ne ekat treffitkään pelasta mitään, ainakaan oman kokemukseni perusteella. Ellei treffeistä saa järkättyä koko päivän pituisia vähintään. Kolmekin tuntia on sellaista ohutta pintaliitoa vasta omissa kirjoissani. Näkihän sen tuosta ylläolevasta artikkelistakin, että monasti sitä aikaa tarvii oikeasti, esim koko viikonlopun :btooth:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 342
Ekoilla treffeillä ainakin näkee sen ihmisen ja myös samalla synkkaako vai ei. Toki ekat treffit ei välttis kerro vielä mitään, mutta valitettavasti se menee näin monen kohdalla. Joko se kolahtaa tai ei. Mulle itsessään on ihan sama meneekö treffit muuten hyvin vai huonosti - ainakin naisen kohdalla. Eli jos hän jännittää ja suorastaan tärisee, ei ole minulle merkitystä, jos ihminen muuten on kiinnostava.

Jänniä aikoja eletään. Ainakin tämä yksi nainen jonka kanssa nyt uusia treffei koitetaan järkkää. Hän ei ole ehkä joidenkin tai kriitikoiden mielestä mistään kauneimmasta päästä. Mutta omaan silmään aivan 10/10. Ei ole mikään fitnessmimmi, vaan muotoa löytyy, mutta harrastaa liikuntaa. Mikä tärkeintä, meillä synkkaa ja on yhteisiä asioita.

Paha sitä on itseään huijata, että ihastumista ilmassa. Tässä vaiheessa vaan on pakko laittaa niitä jäitä hattuun. :dead:
 
Viimeksi muokattu:

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 765
Naurettavaa lässytystä tuollainen "10/10 mutta ei varmaan kyllä kenenkään muun mielestä." Kumoaa aika hyvin saman lauseen sisällä.
Itsellä ollut aika kuumia muijia aikoinaan mutta ei ole tullut mieleenkään mitään noin älytöntä sanoa ääneen.
Onnea treffeille, muista jännittää ja täristä vähemmän kuin vastapuoli.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 342
Naurettavaa lässytystä tuollainen "10/10 mutta ei varmaan kyllä kenenkään muun mielestä." Kumoaa aika hyvin saman lauseen sisällä.
Itsellä ollut aika kuumia muijia aikoinaan mutta ei ole tullut mieleenkään mitään noin älytöntä sanoa ääneen.
Onnea treffeille, muista jännittää ja täristä vähemmän kuin vastapuoli.
Foorumimutuilua. En ääneen kyllä sanele mitään typeryyksiä. Ja joo, kumosin oman asiani, ajatukset sekavia. Kiitos onnentoivotuksista ja jatketaan eteenpäin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 354
Kuulosti kyllä tosiaan suoraan siltä että tapailenpa tässä aika rumaa muijaa, mutta mun mielestä se on hyvännäköinen. Hienoa kun möläytät ton joskus sille päin naamaa :D
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 385
Ihmeellistä yhden hiukan kömpelön lausahduksen tulkintaa. Minun mielestäni tuollainen "omasta mielestä 10/10 vaikkei ehkä muiden mielestä" kuulostaa siltä, että kyseessä on persoonallisella tavalla kaunis ja ns. "omaan tasoon sopiva", vaikkei ehkä jollain missiskaalalla kymppi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
115
Toisille se ulkonäkö ei ole tärkein/tärkeimpien listalla...ja kauneus on katsojan silmissä. Meille on myyty kauneus ihanteet, joita ei kaikki ihan allekirjoita.
Itse olen aina hakenut kokonaisuutta ja erikoinen ulkonäkö on aina miellyttänyt.

Kaikille onnea metsästykseen ja raportointia tänne, kiitos.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 378
Kuulosti kyllä tosiaan suoraan siltä että tapailenpa tässä aika rumaa muijaa, mutta mun mielestä se on hyvännäköinen. Hienoa kun möläytät ton joskus sille päin naamaa :D
Mä tulkitsin että jotkut tykkää muhkummasta ja ei siinä mitään, niin minäkin. Iso perse on makuasia, mutta rumuus oikeastaan ei (silloin kun on "oikeasti ruma").
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 595
Toisille se ulkonäkö ei ole tärkein/tärkeimpien listalla...ja kauneus on katsojan silmissä. Meille on myyty kauneus ihanteet, joita ei kaikki ihan allekirjoita.
Kyllä universaalit kauneusihanteet on meidän geeneissä, eikä niitä kenenkään tarvitse meille "myydä". Ne myyvät itse itseään.

Yksilöllistä variaatiota preferensseissä toki voi olla, mutta isossa kuvassa tilanne on aika selvä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
115
Ai onko?
Mitkä on niitä universaaleja ihanteita, jotka on meidän geeneissä???
Kyllä universaalit kauneusihanteet on meidän geeneissä, eikä niitä kenenkään tarvitse meille "myydä". Ne myyvät itse itseään.

Yksilöllistä variaatiota preferensseissä toki voi olla, mutta isossa kuvassa tilanne on aika selvä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 595
Ai onko?
Mitkä on niitä universaaleja ihanteita, jotka on meidän geeneissä???
Oletko tosissasi?

Nuoruus tai nuorekkuus, terveeltä näyttäminen, kurvikkuus (pallomaha ei ole kurvikkuutta vaan epäkurvikkuutta), ja ylipäätään tyttömäinen olemus on eduksi naiselle. Kyselyiden mukaan maailman miesten mielestä paras ikä naiselle on noin 20+ vuotta ja paras painoindeksi keskimäärin noin 21. Ja tämähän käy harvinaisen hyvin yksiin sen kanssa, että mikä on naiselle biologisesti paras mahdollinen lähtökohta lisääntymiseen. Sattumaako? No ei tod.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 226
Kyllähän se näyttää siltä, että ylipainoisia ei tulisi edes katsoa, jos aikomuksena on lisääntyminen. Seksiin toki käy hieman ylipainoinenkin.
Pre-Pregnancy Body Mass Index in Relation to Infant Birth Weight and Offspring Overweight/Obesity: A Systematic Review and Meta-Analysis
Alipainoisen naisen jälkikasvulla voi olla myös normaalipainoiseen äitiin verrattuna enemmän tiettyjä sairauksia.

Jos taas sattuu sellainen ihastus kohdalle, että tilastot ei oikein suosi terveen lapsen saamiseksi, ainahan on vaihtoehtona adoptio. Tietty yksilöitä ovat, muuten hyvät geenit niin antaa palaa vaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 342
Nuoruus tai nuorekkuus, terveeltä näyttäminen, kurvikkuus (pallomaha ei ole kurvikkuutta vaan epäkurvikkuutta), ja ylipäätään tyttömäinen olemus on eduksi naiselle.
Tässähän ne tuli. Tähän päälle samat arvot ja se, että synkkaa, niin se on menoa sitten.

Sitten pidän myös sitä viehättävämpänä, jos nainen on lyhyempi. Kai se liittyy siihen tyttömäisyyteen nyt sitten jollain tavalla. Harmikseni en ole itse kovin pitkä, joten karsiutuu aikalailla :vihellys:
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 050
Viestejä
4 324 425
Jäsenet
72 146
Uusin jäsen
Rampe__

Hinta.fi

Ylös Bottom