Muistakaa ehkäisy!
Poikien videolla on jo melkein puoli miljoonaa katselukertaa, joten respectiä vaan sinne, salut ja nauttikaa pilluistanne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistakaa ehkäisy!
Niin, ei lihavuus ole pelkästään ulkonäkökysymys vaan kyllä se on myös luonnekysymyskin. Harvoin läski tyyppi voi olla kovin "yhteensopiva" himo-liikkujan tai terveysintoilijan kanssa, ihan varsinaisista ulkonäköpreferensseistä riippumattakin.Läski ei muuksi muutu, varsinkin on jo alle 30-vuotiaana kerryttänyt rasvavarastoja siihen suuntaan, että se häiritsee. Lähipiiristä en tiedä yhtäkään "rajatapausta" josta olisi tullut a) vuosien saatossa parempi b) pysynyt edes rajalla. Yleensä nuo rajatapaukset menee siellä 30+ vaiheessa jo siihen "mies on, joten voin olla lihava huoletta" -moodiin. Jos joku on läski, tarkoittaa se ettei rakasta itseään sitäkään vähää eikä ole mitään itsekontrollia syömisen kanssa. Luoja tietää mitä muita Narniayllätyksiä siellä on kaapissa.
On valitettavasti hyvin harvinaista, että ihmiset hoikistuisi pysyvästi. Yleensä kehitys menee päinvastaiseen suuntaan.Tiedä sitten kuinka yleistä on enää tässä lähempänä 30v-ikäluokassa samanlaiset temput.
Instagramissa yksi ihana ranskalainen reilu 30v nainen laittoi mulle eilen yksityisviestin ja kohta ollaan jo kimpassa. Jos mun hermot vain kestää sen luonnetta. Tänään piti jo rauhotella, kun sanoi menevänsä töihin ja sen jälkeen alkoi kysymyksiä rakkaudesta, parisuhteesta ym. tulla urakalla. Käy päivittäin kuntosalilla, niin kroppa on ainakin huippukunnossa.
Joko on rahasta puhuttu?![]()
Et kai eipäile että olisi joku koijaus menossa?![]()
Sanoisin että ei sen enempää tai vähempää kuin edellisetkään![]()
Joo itellä on tuossa kanssa yksi tapaus, joka sinällään olisi ihan kiinnostava ja chättäilyn perusteella helppo jutella aiheesta kuin aiheesta, mutta kun homma menee niin että laitan sille jonkun kyssärin tai viestin, niin se vastaa seuraavana päivänä tai sitä seuraavana niin eipä se kovin lupaavalta vaikuta. On kertonut tosin vasta hiljattain eronneensa, joten voi olla tinderöinti on hänelle jonkinlaista itsetunnonkohotusta. Noh, pitänee icebreakerina ehdottaa tapaamista niin näkee että onko yhtä verkkainen livenä.Tässä kun on nyt useamman kanssa keskustellut, niin jo keskusteluvaiheessa helposti huomaa, että onko tyyppi kiinnostava.
Tällä hetkellä keskustelu pyörii 5 tai jopa 6 välillä, joista 3 sellaisia, joiden vastauksessa kestää aika pitkään, joten se mielenkiinto vähän lopahtaa.
Yksi kiikarissam kerran nähty ja olisi tarkoitus toisenkin kerran. Tässä nyt pari viikkoa yhteensä turinoitu viesteillä. Täytyisi varmaan sopia jo seuraavaa tapaamista kun kiireiltänki taas ehtii. Mutta jotenkin tuntuu junnaavan paikallaan. Parempi yrittää sopia ne uudet reffit niin näkisi tilannetta paremmin.
panemista ilman mitään effortia
Olen muuten sitä mieltä, että etenkin nykyään hyvin suuri osa noista "runsaista swaipattavista" on nukkuvia profiileja eli tehty vuonna kivi ja keppi ja sitten unohdettu sinne, eli eivät aktiivisesti käytä sovellusta.^ Itse saan Tinderin pk-seudulle helposti gold jäsenyydellä ja swaipattavia on niin paljon, ettei jaksa. Hämeenlinna - Hyvinkää - Riihimäki seudulla juuri sopivasti.
E; Tuli mieleen jännästi, että onko hyödyllistä harjoitella peilin edessä sanoja ja puhumista? Meinaa ku ei oo vitsinkekka tai sanavalmis. Tavallaan olis ihan hyvä harjoitella.
Sanoisin että ei ellei ongelma ole sitä sorttia, että puheterapia voisi auttaa. Se on luultavammin jännitys, joka jäädyttää tilanteessa ja sitä ei voi harjoitella tilanteessa, joka ei jännitä. Kaikki ulkoa opeteltu läppä on ihan tuhoon tuomittua. Se mikä voi auttaa on se kuuluisa itsensä pakottaminen epämukavuusalueelle eli käy vaan niillä treffeillä jos niitä on tarjolla. Vähitellen tilanteesta katoaa hohto ja jännitys ja alkaa ottamaan rennommin.
Aika hauskaa settiä:
Seurustelukumppani muuttui yhtäkkiä jääkylmäksi - Diilistä tutun Miisa Nuorgamin karu avautuminen: ”Oon itkenyt enemmän kuin vuosiin”
https://ylilauta.org/uutiset/114394542
Parempi että en itse kommentoi linkkejä mitenkään.![]()
Mikä tässä on hauskaa/pointti? Uutinen surullisen kuuloisesta suhteesta jossa vain yhden osapuolen näkemys asiasta ja pitkä ketju huorittelua yms arvostelua parisuhteesta, josta luultavasti kukaan kommentoinut ei tiedä mitään.Aika hauskaa settiä:
Seurustelukumppani muuttui yhtäkkiä jääkylmäksi - Diilistä tutun Miisa Nuorgamin karu avautuminen: ”Oon itkenyt enemmän kuin vuosiin”
https://ylilauta.org/uutiset/114394542
Parempi että en itse kommentoi linkkejä mitenkään.![]()
Niin eikös noilla ollut ihan avoinsuhde käytössä.Kopioitu kommentti ja samalla TL;DR:
>ole Miisa
>seurustele
>ole kuitenkin samaan aikaan Tinderissä
>nyymit löytävät profiilin
>miesystävä saa tietää koska lurkkaa
>aloittaa mykkäkoulun
>dumppaa lorton
<wöööööö t. Miisa
Mutta.. Viihdettä kerrakseen!
Mitä tämä edes tarkoittaa, pelkkää alla makaamista muna pystyssä?![]()
Mutta sitten tuleekin plot twist - muutamilla treffeillä käyty ja "loppusuoralle" valikoitui kaksi tapausta. Molemmat fiksuja, kauniita ja ikäisekseen erittäin hyvin työelämässä menestyneitä, mutta keskenään todella erilaista tapausta. Top 1 ehdokas on muuten omilla kriteereilläni ihan täysi kymppi, mutta on päässyt kertymään hieman liikakiloja jotka häiritsevät itseäni melkoisesti. En itsekään mikään timmi adonis ole, mutta luonnostaan kevytrakenteisena olen lähinnä löysähkö, en niinkään läski. Toisin sanoen saan hieman ruokavaliota muuttamalla ja parin-kolmen kuukauden rasvanpolttotreenillä itsestäni suht timmin ja samaan olisin tyytyväinen naisessakin eli löysää voi olla, muttei liikaa. Tässä ehdokkaassa on kuitenkin kiristämisen varaa jo vähän enemmän, enkä ole lainkaan varma onnistuuko se mun tyylisellä pikadieetillä...
Toinen ehdokas on puolestaan todella timmi ja mallivartaloinen, mutta pieniä bimbo-vivahteita esiintyy. On kuitenkin hyvin koulutettu, fiksu, kiltti sekä ahkera mimmi, mutta jotenkin sellainen pieni bimbomaisuus paistaa läpi. Voi toki olla omaa kuvitelmaa, mutta kuitenkin.
Kaiken kaikkiaan olen jotenkin hyvin ristiriitaisissa tunnelmissa mitä tehdä. Pitikin sotkeutua taas näihin naiskuvioihin, kun elellyt huolettomasti jo melkein kaksi vuotta sinkkuna ilman mitään ylimääräisiä stressin aiheita.
e. Niin ja liikutaan ikäluokissa 24-27, oman ikäisiä molemmat.
Itse ottaisin sen joka enemmän kolahtaa, pienistä läskeistä huolimatta. Kyllä se on täysin mahdollista että alkaa ottamaan sinun terveellisistä elämäntavoista mallia pikkuhiljaa. Bimbo pysyy bimbona. Omalla emännällä myös vähän liikaa kiloja, mutta kun toista rakastaa ne ei paljon haittaa. Ja hän eli tosi epäterveellisesti ennen minua, nykyään ei juo ollenkaan, syö huomattavasti terveellisemmin ja aloitti juuri kuntoilunkin. Aikoo jopa ostaa aktiivisuusrannekkeen kun on katsonut minun touhua kelloni kanssa. En mitenkään häntä ole painostanut vaan omalla esimerkillä saanut hänet kiinnostumaan terveellisemmästä elämäntavasta. Ja ikäluokka meillä on 40-50. Kaduttaisi kyllä nyt jos olisin hänet jättänyt ottamatta pienen ylipainon takia..
5 kg ylimääräistä suhteessa mihin? Jos puhutaan BMI25 + 5 kg siihen lisää, niin onhan se jo aika roteva naaras sitten, mutta kukin tyylillään, ei siinä. Ei kyllä mulle kelpaisi. Mun kirjoissani BMI25:kin on liian lihava. Itsekään en ole ollut koskaan noin iso. Enkä aio olla. Enkä halua, että mun naisenikaan on, jätän ne mielelläni muiden hoidettavaksi.Ei nyt millään pahalla, mutta siinä on aika helvetin iso ero jos mimmi on ns.pulla tai, että sillä on huikeat 5kg ylimääräistä.
Ei nyt millään pahalla, mutta siinä on aika helvetin iso ero jos mimmi on ns.pulla tai, että sillä on huikeat 5kg ylimääräistä.
Niin varmasti olympiatason kuulantyöntäjilläkin..Tuo 5 kiloa yli 25 BMI luvun voi olla paino olympiatason uimarinaisellakin:
![]()
lähde https://royalsocietypublishing.org/doi/10.1098/rspb.2018.0684
Sitten taas joku normaalipainoinen BMI mittarilla voi olla sellainen laiha läski.
Mielenkiintoista että jollekkin voi olla tuollaiset asiat ratkaisevia. Tosin kyllähän se naisillakin saattaa ratkaista onko sentin pari liian lyhyt mies tai saman verran liian laiha lompakko miehellä.
Jos lähtötilanne on hyvä, niin eihän muutamien kilojen vaihtelut varmastikaan ole ongelma.Aika usein naiselle tulee se 5kg lisää kun aloittaa seurustelun, halutaan vähän enempi istua kainalossa sohvalla ja jää iltalenkit juoksematta. Lähteekö se emäntä sitten vaihtoon vai pitääkö ottaa noin oletuksena hieman alipainoinen?
Ei nyt millään pahalla, mutta siinä on aika helvetin iso ero jos mimmi on ns.pulla tai, että sillä on huikeat 5kg ylimääräistä.
Niin, mä en oikeastaan ikinä ole tapaillut mitään himoliikkujaa, mutta kyllä ne on hoikkina pysyneet ilmankin, ei se ihmeitä vaadi.Siinä on juuri niin iso ero kuin kukin sen näkee. Kuten sanoin, meitä on moneen lähtoon ja itse en lihavaa naista katso.
En vaadi mitään salia 5krt viikossa koska en ole itsekkään koskaan salilla käynnyt, mutta syöminen ja muu hyötyliikunta voisi olla kunnossa niin normaali ihminen ei lihoa.
Kertoa rehellisesti, mitä vastakkainen sukupuoli noin suunnilleen toiselta odottaa sen sijaan, että syötetään romanttista komediaa tai jaaritellaan kuinka kyllä se oikea vaan tulee vastaan kun olet oma itsesi (ymmärretään tahattomasti tai tahallaan niin, ettei itseensä tarvitse panostaa).
Niin se vaan face näytti jälleen eilen kyntensä. Tyttötipunen otti ja laittoi viestiä kysellen kahville, pirun nätti ja persoonallisen oloinen friidu, vähän kauempaa mutta eipä se haittaa kun en nyt mitään suhdetta ole aikonutkaan toviin rakentaa. Kieltämättä ihan imartelevaa siinä mielessä että hänen kanssaan en ole ikinä edes jutellut muuta kuin eilen ihan perus face-ketjussa pari kommenttia. Olin kuulemma antanut fiksun ja mielenkiintoisen kuvan niin haluis tavata. Käyhän se. Hämmentävää mutten valita.![]()
Niinpä. Ole oma itsesi = älä esitä, feikkaa, pua-pelleile. Se ei tarkoita "älä muutu", opiskele, tienaa, bodaa, kehitä itseäsi (kampaa, käy suihkussa) jne.Luulen että tuo "ole oma itsesi" tarkoittaa että et esitä jotain toista, mutta ei kuitenkaan tarkoita että nykyinen itsesi olisi riittävä keskivertonaiselle. Pitää ensin muuttua että voi onnistua olemalla oma itsensä. Aikuistuminen yksi laajamerkityksinen sana, ei välttämättä sellainen ikiteini pääse pitkälle, eli muututtu on johonkin suuntaan jos ei ole enää teini. Toisilla muuttuminen "omaksi paremmaksi itseksi" voi kestää pidempään.
Niinpä ja nämä vielä kasvattavat itsetuntoa ja se näkyyy jokaiselle hyvänä merkkinä aina(ellei ole mulkku).Niinpä. Ole oma itsesi = älä esitä, feikkaa, pua-pelleile. Se ei tarkoita "älä muutu", opiskele, tienaa, bodaa, kehitä itseäsi (kampaa, käy suihkussa) jne.
Jos kehittyy aidosti, voi olla parempi ollen oma itsensä.
Olet siellä top 15% ulkonäön suhteen miehistä. Veikkaan jotain homomaista/metroseksuaali habitusta joten naisten on helppo lähestyä. Keskimääräistä parempi supliikki varmasti myös. Tavismiehen turha haaveilla että yhteydenottoja satelisi tuolla tavoin ja silloin varmaan kannattaisi epäillä jotain kusetusta.
Tää oli hauska kommentti! Jos sulle nyt muodostui kuva sellaisesta lipevästä Dressmann-miehestä joka pikkutakki hulmuten peilaa itseään parturin ikkunaheijastuksesta niin menee kyllä tosi pahasti puihin - niinkuin tosi pahasti.Olen hyvin kaukana siitä että olisin edes mitenkään päin valokuvauksellinen joten sen 15% oletuksen joutuu (valitettavasti) unohtamaan. Veikkaan että ulkonäköni ehkä sitten jakaa mielipiteitä, toiset tykkää ja toiset sitten ei alkuunkaan - en tosin sentään mikään sirkusfriikkikään ole.
Supliikkia löytyy hyvänä päivänä tilanteen mukaan mutta siihen ei oikein voi luottaa sillä olen pohjimmiltani varsinainen introvertti.
Ehkä tällä hetkellä vaan on jotenkin hyvä flow meneillään josta sitten kandeekin nauttia sen aikaa kun se kestää. Tai ehkä neljänkympin huitteilla oleva, lapseton ja omillaan toimeentuleva mies vaan on nostanut arvoaan - tiedä häntä. Toivoisin ainakin niin!![]()
Tää oli hauska kommentti! Jos sulle nyt muodostui kuva sellaisesta lipevästä Dressmann-miehestä joka pikkutakki hulmuten peilaa itseään parturin ikkunaheijastuksesta niin menee kyllä tosi pahasti puihin - niinkuin tosi pahasti.Olen hyvin kaukana siitä että olisin edes mitenkään päin valokuvauksellinen joten sen 15% oletuksen joutuu (valitettavasti) unohtamaan. Veikkaan että ulkonäköni ehkä sitten jakaa mielipiteitä, toiset tykkää ja toiset sitten ei alkuunkaan - en tosin sentään mikään sirkusfriikkikään ole.
Supliikkia löytyy hyvänä päivänä tilanteen mukaan mutta siihen ei oikein voi luottaa sillä olen pohjimmiltani varsinainen introvertti.
Ehkä tällä hetkellä vaan on jotenkin hyvä flow meneillään josta sitten kandeekin nauttia sen aikaa kun se kestää. Tai ehkä neljänkympin huitteilla oleva, lapseton ja omillaan toimeentuleva mies vaan on nostanut arvoaan - tiedä häntä. Toivoisin ainakin niin!![]()
Itse ihmettelin koko juttua. Siis joku nuori nainen avautuu IL:ssä miten etä-suhde on kylmennyt. Mitään muuta tietoa ei koko tapauksesta eikä tietenkään mitään muuta kommenttia kuin tuon naisen. Tosin en viitsinyt töissä käydä tsekkaamassa ylilaudan juttuja enkä toisaalta tunnista tuota naista niin voi olla että "uutinen" menee sen takia täysin ohi.Mikä tässä on hauskaa/pointti? Uutinen surullisen kuuloisesta suhteesta jossa vain yhden osapuolen näkemys asiasta ja pitkä ketju huorittelua yms arvostelua parisuhteesta, josta luultavasti kukaan kommentoinut ei tiedä mitään.
Itse ihmettelin koko juttua. Siis joku nuori nainen avautuu IL:ssä miten etä-suhde on kylmennyt. Mitään muuta tietoa ei koko tapauksesta eikä tietenkään mitään muuta kommenttia kuin tuon naisen. Tosin en viitsinyt töissä käydä tsekkaamassa ylilaudan juttuja enkä toisaalta tunnista tuota naista niin voi olla että "uutinen" menee sen takia täysin ohi.
Mä odottelen että alan harmaantumaan niin voisi harkita parran kasvatusta, ei tätä maantien väristä partaa oikein jaksa kasvattaa...Kasvatin huvikseni sängen, jota partatrimmerillä pidän parin päivän kasvun mitoissa - sitä ennen aina sheivattu vauvan pepuksi.
Yhtäkkiä viimeisimmät treffitkumppanit ovat laittaneet viestiä, joissa ilmaisseet halunsa nähdä uudestaan. Tätä oli edeltänyt pitkä nihkeä kausi. Sattumaa?![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.