Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 181
Itseäni ei kiinnosta lähestyä kauniita pintaliitoneitejä. En tosin väitä etteikö fiksuja tapauksia löydykin, mutta se naapurin navetan ujo tyttö on paljon seksikkäämpi.
Joku lehmänpaskan käryinen karvakasa ei kyllä paljon kiihota. Kyllä huoliteltu ulkonäkö + omat aivot on se paras combo. Ei koskaan ole kyllä innostanut mitkään rehupunttiamistytöt
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 149
Joku lehmänpaskan käryinen karvakasa ei kyllä paljon kiihota. Kyllä huoliteltu ulkonäkö + omat aivot on se paras combo. Ei koskaan ole kyllä innostanut mitkään rehupunttiamistytöt
Eiköhän miehiä kiinnosta samanlaiset naiset kuin aina ennenkin, eli etenkin "viattomilta" vaikuttavat, kiltinoloiset, hoikahkot, naiselliset/tyttömäiset pakkaukset. Pintaliitopimut tai navettanaiset eivät välttämättä kumpikaan oikein edusta tätä ihannetta, mutta sanoisin että jälkimmäinen voi potentiaalisesti olla lähempänä sitä.

Ennen vanhaan suurin osa nuorista naisista täytti nämä kriteerit, nykyään aika harva. Naisista on tullut yhä "miehekkäämpiä" ja harvassa on ne naiset, jotka oikeasti saa esimerkiksi mun mielenkiinnon heräämään.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 153
Joku lehmänpaskan käryinen karvakasa ei kyllä paljon kiihota. Kyllä huoliteltu ulkonäkö + omat aivot on se paras combo. Ei koskaan ole kyllä innostanut mitkään rehupunttiamistytöt
Ei nyt mennä ääripäästä ääripäähän. Kyllä jokaisella on se oma maku mikä miellyttää ulkonäössä ja persoonassa. Ja elä nyt ota sanasta sanaan mitä kirjoitin :D

Vähän tilastoja: Nyt keskustellut lähinnä 3 kanssa Tinderissä. Yksi on nuorempi ja kaksi vanhempaa. Vaikka kuinka mä yritän olla itsevarma jne, niin miksi se pirun jännitys ottaa aina vallan treffeil. Melkein jopa tärinäksi menee :D Siinä sitten vähän rentoutu kyllä kun rupateltiin.

Tämä oli vielä äärettömän kaunis. Tällei tavismiehenä vaikea uskoa, että päässyt treffeille noinkin kauniin naisen kanssa. Mutta moni asia arvomaailmassa kohtasi. Eli ei se ulkonäkö oikeasti ole kaikille tärkeintä.

Juttua meni puolin ja toisin. Mä en tiedä kuvittelenko (kertokaa te viisaammat), mutta nainen alkoi matkimaan tiettyjä piirteitä mitä tein. Jaettiin lopuksi halit ja sovittiin, että nähdään uudestaan/laitellaan viestiä. Eli ei kai se nyt ihan mönkäänkää mennyt? :facepalm: Kyllä mä yhden kehuin annoin siinä, mutta mielestäni olisi voinut antaa toisenkin kohteliaisuuden. Jännitys ja naisen kauneus hurmasi. No kyllä siinä jopa naurettiin hiljaisuudelle välillä.

Sen näkee sitten tapahtuuko mitään :vihellys:

*Sekavaa tekstiä*

E: Enhän mää ole kun tämän joulukuun ajan vasta nettitreffaillut ja näinkin hyvin mennyt o_O
 
Viimeksi muokattu:

Kissabussi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
446
Mukava että joku jaksaa tänne raportoida miten projekti etenee ja kiva nähdä että onnistumisiakin on jo tullut. Jospa sitä jossain vaiheessa itsekin rohkaistuisi edes profiilin tekemään... Tuo JaySonin facebook-taktiikka ei mulle kyllä aukene vieläkään joten jos sitä pystyisi ihan kunnolla avaamaan niin ois jees.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 153
Tosiaan ihan kokeilumielessä lähdin katsomaan mitä on tarjolla ja yllättynyt positiivisesti. Jos tässä ei kuukauden sisään tärppää niin voi olla, että pidän vähän taukoa. Ei mulla mikää kiire mihinkän. Jään tökkimistä lähinnä. Mut tän päivän nainen kyllä yllätti aivan täysin. En olisi koskaan uskonut pääsevän tuollaisen kanssa treffeille. Kai se salilla käyminen jotai edesauttanut, muun lisäksi siis. Muistaa omat arvomaailmat, tavoitteet, ja olet omana itsenäsi. Kyllä sieltä niitä hyviäkin tulee vastaa.

En odota, että mitään tapahtuisi tuon tämän päiväsen kanssa, mutta kyllä sitä nyt kutkuttaisi tutustua paremmin ja katsoa kortit loppuun asti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jäitä hattuun. Jos joku vaikuttaa liian hyvältä, se luultavasti sitä on. Mutta nollaodotuksin voi ja kannattaakin kortit tosiaan katsoa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 153
Jäitä hattuun. Jos joku vaikuttaa liian hyvältä, se luultavasti sitä on. Mutta nollaodotuksin voi ja kannattaakin kortit tosiaan katsoa.
Jep. Kyllä tuossa jo parit viestit vaihdettiin, ja toinen osapuoli myös halukas näkemään uudelleen. Varmaa kuitenkin jarru päällä.

No mutta nää treffailut täytyy ottaa kokemuksena. Mun treffailut 10 vuoden aikana voi laskea oikeasti yhteen tai kahteen kämmeneen, joten paljon opittavaa niistä ja varsinkin kyky hallita tuota jännitystä :D

Voisi kyllä ihan oikeasti ottaa tästä tälläne "vapaa-ajan harrastus" ilman odotuksia. Jos sitten kolahtaa niin se kolahtaa. Sikäli hyvä juttu on nykyään se, etten ihastu helposti.

E: Eipä noista naisten viesteistä ja tulkinnoista ota kyllä järkeväkään mies aina selvää, että onko kiinnostunut / haluaako tutustua paremmin, onko hienovaraisesti sanottu, että ei ehkä kiinnosta, vai onko jarru päällä. Vai onko oikeasti kiire. :D

Parempi olla analysoimatta ja mennä nollaodotuksilla eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 246
Niin ja mun maine coon hankinta taitaa saada tulta alleen. Luin, että hymyilevä mies lemmikin kanssa on hottia.
Älä nyt ainakaan sen takia ota lemmikkiä että "auttaa naisien kaadossa" (enkä usko että oikeasti auttaa kuin joskus sattumalta, kissa kaikkein vähiten). Mutta ne motiivit lemmikin huoltamiseen pitää toki olla ihan muut. Mulla koira enempi oli esteenä joidenkin sinkkuajan treffailujen etenemiselle koska sitä ei voi jättää myöhään illalla tai yöllä yksin haukkumaan...mutta toisaalta nyt tyttöystävä on erittäin eläinrakas joten sekin kuvio taittui oikein luontevasti.

Ja kiva että yh-äitiys ei ole este, sitä varmaan moni yh arvostaa...mutta pitää myös tiedostaa että mikä se kuvio sitten on. Varmaan tässä on monenlaista vaihtelua, mutta esim. paras naispuolinen ystäväni puhuu mieskumppanistaan tyyliin että hän on "tosi hyvä isä" ja ikäänkuin käännetty oikeaksi isäksi, kun taas se biologinen isä on sitten jossain muussa kategoriassa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 153
Älä nyt ainakaan sen takia ota lemmikkiä että "auttaa naisien kaadossa" (enkä usko että oikeasti auttaa kuin joskus sattumalta, kissa kaikkein vähiten). Mutta ne motiivit lemmikin huoltamiseen pitää toki olla ihan muut.
Juu siis minulla on ollut jo pidempään se lemmikin hankinta mielessä. Nyt kun tässä on edellisen asunnon myyntiä ja muuttoa edessä, niin en ole kissaa hankkimassa ihan näistä syystä vielä. Sitten kun olen taas asettunut, niin se saa tulta alleen. Eli ihan omaksi seuraksi ja lemmikiksi ;) Kaikki muu sitten plussaa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Juu siis minulla on ollut jo pidempään se lemmikin hankinta mielessä. Nyt kun tässä on edellisen asunnon myyntiä ja muuttoa edessä, niin en ole kissaa hankkimassa ihan näistä syystä vielä. Sitten kun olen taas asettunut, niin se saa tulta alleen. Eli ihan omaksi seuraksi ja lemmikiksi ;) Kaikki muu sitten plussaa.
Kun nyt muutto on mielessä niin jos elämä mahdollistaa niin ehdottomasti "ihmisten ilmoille". Se on vaan ikävä fakta, että jos asuu jossain näennäisenkin keskeisellä sijainnilla olevan radanvarsikunnan syrjälaidalla niin sinne on ihan hemmetin hankala löytää itselleen seuraa. Käytännössä pitää osua aika tuurilla paikalliseen tai johonkin sellaiseen, jota toisaalta ei mikään sido mihinkään.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 153
Kun nyt muutto on mielessä niin jos elämä mahdollistaa niin ehdottomasti "ihmisten ilmoille". Se on vaan ikävä fakta, että jos asuu jossain näennäisenkin keskeisellä sijainnilla olevan radanvarsikunnan syrjälaidalla niin sinne on ihan hemmetin hankala löytää itselleen seuraa. Käytännössä pitää osua aika tuurilla paikalliseen tai johonkin sellaiseen, jota toisaalta ei mikään sido mihinkään.
Niin. Se asunto on jo ostettu ja sijaitsee aika kaukana keskustasta. Eli ei deittimielellä paras.

Mutta kyseessä on erinomainen hankinta ja tulevaisuuden sijoituskohde.

Helposti tuolta lähtee ja ottaa vuokralaisen ;)

Ei sitä koskaan tiedä mihin tulevaisuus vie opiskelun tai töiden osalta, mutta tilanne on nyt tämä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 153
Jäitä hattuun. Jos joku vaikuttaa liian hyvältä, se luultavasti sitä on. Mutta nollaodotuksin voi ja kannattaakin kortit tosiaan katsoa.
Valitettavan tosiasia on se, että pientä ihastumista ilmoilla itselläni. Sitä on pitkään ajatellut, että en varmaan koskaan enää ihastu, mutta kun synkkaa, niin kaikki on näköjään mahdollista. Taisi hänen hymynsä hurmata minut täysin.

Mutta jäitä hattuun. Kyllä tiedän miten kuviot täytyy hoitaa :tup: Mutta kyllä sitä vastakaikua on tullut jossain määrin - ei vain mitään hajua missä kohtaa se nainen on menossa. Joten olen varautunut.

Ja se on ainakin tullut selväksi, että hitaasti etenee tämä tutustuminen. Hyvä vaan.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Valitettavan tosiasia on se, että pientä ihastumista ilmoilla itselläni. Sitä on pitkään ajatellut, että en varmaan koskaan enää ihastu, mutta kun synkkaa, niin kaikki on näköjään mahdollista. Taisi hänen hymynsä hurmata minut täysin.

Mutta jäitä hattuun. Kyllä tiedän miten kuviot täytyy hoitaa :tup: Mutta kyllä sitä vastakaikua on tullut jossain määrin - ei vain mitään hajua missä kohtaa se nainen on menossa. Joten olen varautunut.

Ja se on ainakin tullut selväksi, että hitaasti etenee tämä tutustuminen. Hyvä vaan.
Ainahan sitä pitää jonkinlainen ihastuminen tulla, että edes toinen lähtee aktiivisesti edistämään asiaa. Harvoin ilman minkäänlaista yritystä homma edistyy.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 153
Vähän hiljaisempaa nyt ollut Tinderissä. Liekö joulu vaikuttaa asiaan tai sitten ei. Parit reffit tuossa käyn läpi ja jos sen jälkeen ei oo mitään niin varmaan poistuu tuo rofiili ja sitten myöhemmin uusineen kuvineen ja tarinoineen revanssia. Sen yhden kanssa mistä kirjoittelinkin, junnaa nyt paikallaan. Sanotaanko näin, että on ihme jos siitä jotain syntyy :D

E: Just ku tänne manasin, niin 3 mätsiä ja 1 tykkäys Tinderissä. Turinat jatkuu toistaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
675
Itsekin taas vaihteeksi aktivoiduin tinderin ihmeellisessä maailmassa ja panostin vähän enemmän kuviin. Teksti mulla on mielestäni ollut aina ihan hyvä, mutta tällä kertaa pienessä hiprakassa sain siihen vielä hieman lisää "hauskuutta". Pari viikkoa ollut profiili tulilla ja kiihkeimmässä vaiheessa homma riistäytyi hieman käsistä ja aloin jo stressaamaan innokkaiden naisten suurta määrää. Kontrasti oli siis melkoinen verrattuna kesällä luotuun profiiliin, jolloin ei saanu järkevää keskusteluyhteyttä juuri kenenkään kanssa...

Mutta sitten tuleekin plot twist - muutamilla treffeillä käyty ja "loppusuoralle" valikoitui kaksi tapausta. Molemmat fiksuja, kauniita ja ikäisekseen erittäin hyvin työelämässä menestyneitä, mutta keskenään todella erilaista tapausta. Top 1 ehdokas on muuten omilla kriteereilläni ihan täysi kymppi, mutta on päässyt kertymään hieman liikakiloja jotka häiritsevät itseäni melkoisesti. En itsekään mikään timmi adonis ole, mutta luonnostaan kevytrakenteisena olen lähinnä löysähkö, en niinkään läski. Toisin sanoen saan hieman ruokavaliota muuttamalla ja parin-kolmen kuukauden rasvanpolttotreenillä itsestäni suht timmin ja samaan olisin tyytyväinen naisessakin eli löysää voi olla, muttei liikaa. Tässä ehdokkaassa on kuitenkin kiristämisen varaa jo vähän enemmän, enkä ole lainkaan varma onnistuuko se mun tyylisellä pikadieetillä...

Toinen ehdokas on puolestaan todella timmi ja mallivartaloinen, mutta pieniä bimbo-vivahteita esiintyy. On kuitenkin hyvin koulutettu, fiksu, kiltti sekä ahkera mimmi, mutta jotenkin sellainen pieni bimbomaisuus paistaa läpi. Voi toki olla omaa kuvitelmaa, mutta kuitenkin.

Kaiken kaikkiaan olen jotenkin hyvin ristiriitaisissa tunnelmissa mitä tehdä. Pitikin sotkeutua taas näihin naiskuvioihin, kun elellyt huolettomasti jo melkein kaksi vuotta sinkkuna ilman mitään ylimääräisiä stressin aiheita.

e. Niin ja liikutaan ikäluokissa 24-27, oman ikäisiä molemmat.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 542
Läski ei muuksi muutu, varsinkin on jo alle 30-vuotiaana kerryttänyt rasvavarastoja siihen suuntaan, että se häiritsee. Lähipiiristä en tiedä yhtäkään "rajatapausta" josta olisi tullut a) vuosien saatossa parempi b) pysynyt edes rajalla. Yleensä nuo rajatapaukset menee siellä 30+ vaiheessa jo siihen "mies on, joten voin olla lihava huoletta" -moodiin. Jos joku on läski, tarkoittaa se ettei rakasta itseään sitäkään vähää eikä ole mitään itsekontrollia syömisen kanssa. Luoja tietää mitä muita Narniayllätyksiä siellä on kaapissa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 149
Läski ei muuksi muutu, varsinkin on jo alle 30-vuotiaana kerryttänyt rasvavarastoja siihen suuntaan, että se häiritsee. Lähipiiristä en tiedä yhtäkään "rajatapausta" josta olisi tullut a) vuosien saatossa parempi b) pysynyt edes rajalla. Yleensä nuo rajatapaukset menee siellä 30+ vaiheessa jo siihen "mies on, joten voin olla lihava huoletta" -moodiin. Jos joku on läski, tarkoittaa se ettei rakasta itseään sitäkään vähää eikä ole mitään itsekontrollia syömisen kanssa. Luoja tietää mitä muita Narniayllätyksiä siellä on kaapissa.
Niin, ei lihavuus ole pelkästään ulkonäkökysymys vaan kyllä se on myös luonnekysymyskin. Harvoin läski tyyppi voi olla kovin "yhteensopiva" himo-liikkujan tai terveysintoilijan kanssa, ihan varsinaisista ulkonäköpreferensseistä riippumattakin.
 
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
675
Läski on kyllä ehkä kärkkäästi ilmaistu, kuvailisin häntä enemmän "Suomessa normaalivartaloinen". Aikaisemmin olen seurustellut ja tapaillut vain hoikkien kanssa, joten siihen nähden kontrasti on melkoinen ja siksi se häiritseekin... Ja itse kyllä tunnen muutaman tosissaan läskin, jotka lukion jälkeen ottivat itseänsä niskasta kiinni ja hoikistuivat omaan silmään sopiviksi. Tiedä sitten kuinka yleistä on enää tässä lähempänä 30v-ikäluokassa samanlaiset temput.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 149
Tiedä sitten kuinka yleistä on enää tässä lähempänä 30v-ikäluokassa samanlaiset temput.
On valitettavasti hyvin harvinaista, että ihmiset hoikistuisi pysyvästi. Yleensä kehitys menee päinvastaiseen suuntaan.

Jos itse mietin omia nuoruuden naistuttavia, niin mieleen ei tule ainuttakaan hoikistunutta tai juurikaan edes hoikkana pysynyttä, vaan kyllä ne melkein järestään on lihavia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Instagramissa yksi ihana ranskalainen reilu 30v nainen laittoi mulle eilen yksityisviestin ja kohta ollaan jo kimpassa. Jos mun hermot vain kestää sen luonnetta. Tänään piti jo rauhotella, kun sanoi menevänsä töihin ja sen jälkeen alkoi kysymyksiä rakkaudesta, parisuhteesta ym. tulla urakalla. Käy päivittäin kuntosalilla, niin kroppa on ainakin huippukunnossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 246
Instagramissa yksi ihana ranskalainen reilu 30v nainen laittoi mulle eilen yksityisviestin ja kohta ollaan jo kimpassa. Jos mun hermot vain kestää sen luonnetta. Tänään piti jo rauhotella, kun sanoi menevänsä töihin ja sen jälkeen alkoi kysymyksiä rakkaudesta, parisuhteesta ym. tulla urakalla. Käy päivittäin kuntosalilla, niin kroppa on ainakin huippukunnossa.
Joko on rahasta puhuttu? :think:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Sanoisin että ei sen enempää tai vähempää kuin edellisetkään :kahvi:
Se on jännä tuo instakin. On mulla tili mutta sisältöä ei juuri ole ja yksityisyys asetukset tapissaan, ja vain pari seuraajaa. Kun en itse mokomaa oikein jaksa.

Tämä tuli mieleen kun yks ns. tuttu ulkomaalainen seikkailee siellä ja on saanut viestejä kauniilta naisilta ympäri maailmaan. Harmillista että herutukset tulee englanniksi ja tämä ei kieltä osaa niin oon joutunut tulkkaamaan ja vastailemaan joihinkin juttuihin. Ai niin ja näytin miten translate toimii:facepalm:

Tyypin somea en ole edes vilkaisssut mitä se siellä esittää itsestään ja miten - totuus on kuitenkin se että täysin persaukinen jolta ei montaa euroa irtoa, mutta saahan sitä haaveilla ja yrittää kukin tyylillään:comp:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 153
Tässä kun on nyt useamman kanssa keskustellut, niin jo keskusteluvaiheessa helposti huomaa, että onko tyyppi kiinnostava.

Tällä hetkellä keskustelu pyörii 5 tai jopa 6 välillä, joista 3 sellaisia, joiden vastauksessa kestää aika pitkään, joten se mielenkiinto vähän lopahtaa.

Yksi kiikarissa. Kerran nähty kahveilla ja olisi tarkoitus toisenkin kerran. Treffit meni omalta osaltaan jännityksen takia päin persettä, mutta tuskinpa sillä suurta vaikutusta, jos toinen osapuoli on miusta kiinnostunut. Pari viikkoa nyt yhteensä turinoitu viesteillä. Täytyisi varmaan sopia jo seuraavaa tapaamista kun kiireiltänki taas ehtii. Mutta jotenkin tuntuu junnaavan paikallaan. Parempi yrittää sopia ne uudet reffit niin näkisi tilannetta paremmin.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 684
Tässä kun on nyt useamman kanssa keskustellut, niin jo keskusteluvaiheessa helposti huomaa, että onko tyyppi kiinnostava.

Tällä hetkellä keskustelu pyörii 5 tai jopa 6 välillä, joista 3 sellaisia, joiden vastauksessa kestää aika pitkään, joten se mielenkiinto vähän lopahtaa.

Yksi kiikarissam kerran nähty ja olisi tarkoitus toisenkin kerran. Tässä nyt pari viikkoa yhteensä turinoitu viesteillä. Täytyisi varmaan sopia jo seuraavaa tapaamista kun kiireiltänki taas ehtii. Mutta jotenkin tuntuu junnaavan paikallaan. Parempi yrittää sopia ne uudet reffit niin näkisi tilannetta paremmin.
Joo itellä on tuossa kanssa yksi tapaus, joka sinällään olisi ihan kiinnostava ja chättäilyn perusteella helppo jutella aiheesta kuin aiheesta, mutta kun homma menee niin että laitan sille jonkun kyssärin tai viestin, niin se vastaa seuraavana päivänä tai sitä seuraavana niin eipä se kovin lupaavalta vaikuta. On kertonut tosin vasta hiljattain eronneensa, joten voi olla tinderöinti on hänelle jonkinlaista itsetunnonkohotusta. Noh, pitänee icebreakerina ehdottaa tapaamista niin näkee että onko yhtä verkkainen livenä.

Kuinkahan paljon Tinderissä mahtaa olla haamuprofiileja, eli sellaisia, joissa jostain syystä profiili on jätetty olemaan, mutta ei ole enää aikoihin kirjauduttu sisään. Itsellä match-listalla kaksi ihmistä, joille pistänyt viestiä joskus 2-3kk sitten. Eivät ole mitään vastanneet, mutta eivät myöskään ole poistaneet matchia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 595
Jahas, sitä voisi taas pävitellä tilannetta. Joulun aikaan vietin aikaani pikkukaupungissa vähän kauempana pk-seudusta, oli aavistuksen tylsää niin ajattelin katsastaa paikan Tinder-tarjonnan. Kyllä nimittäin kauhistuin! Laitoin etäisyydeksi 20km ja voin sanoa että olipahan nopeasti sudittu (pääosin vasemmalla) koko hiton kattaus. Tuli kovasti suru pikkuruisissa kaupungeissa asuvia heimoveljiä kohtaan, eihän tuolla appilla tee siellä niin mitään. Sitten lisäsin välimatkaa 40km niin likkoja en enää jaksanutkaan sutia loppuun - tuon alueen sisälle osui yksi hieman isompi kaupunki ja ero oli heti valtava.

No, tylsyyksissäni jubailin sitten yhden jo aiemmin mätsätyn kanssa lähempää omaa kotikaupunkia niin totesin että ei saatana, kaikenlaisia stressikimppuja Tinderiinkin oikeasti päästetään - oli vaan pakko dumpata vaikka ehkä piparipurkille olisikin voinut päästä mutta ei. Ei.

En tiedä alkaako tämä jo kuulostaa kliseeltä mutta kun Tinder oli "taputeltu" niin jatkoin juttelua facesta bongaamani mimmin kanssa. Sovin hänen kanssaan viime viikonlopulle ensitapaamisen joka jo juttujen perusteella vaikutti saannilta. No, leffaa ja panemista ilman mitään effortia. Ja molemmat oli sopivan kartalla eli ei tarvetta alkaa parisuhdetta maalailemaan. :)

Nyt sitten olen joutessani jututtanut yhtä tummaa tyttöä, ekat treffit on jo sovittu tosin ne on ihan vaan oikeasti treffit eli ei suoraan sänkyyn. Veikkaan että se likka on vähän eri maailmasta mutta saa nähdä tuleeko "cultural clash" vai mitä käy. Löysin rantein vaan, mitä näitä jännittämään!

TL;DR: Jos asut pikkukaupungissa keskellä ei mitään, muuta helvetissä pois sieltä!
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 153
^ Itse saan Tinderin pk-seudulle helposti gold jäsenyydellä ja swaipattavia on niin paljon, ettei jaksa. Hämeenlinna - Hyvinkää - Riihimäki seudulla juuri sopivasti.

Enivei. Vähän takkumaista useamman kohdalla tuo viestittely. Parempi katsoa kunnolla kortit yhden kanssa kerrallaan kuin keskittyä useampaan.

Siis itse en ole yhden illan mies, vaan tykkään tutustua ihmiseen kunnolla ennenkuin 1. Suhde tai 2. Panoseura..

Facebook ei ole oikein tarjonnut mitään :vihellys:

E; Tuli mieleen jännästi, että onko hyödyllistä harjoitella peilin edessä sanoja ja puhumista? Meinaa ku ei oo vitsinkekka tai sanavalmis. Tavallaan olis ihan hyvä harjoitella.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 149
^ Itse saan Tinderin pk-seudulle helposti gold jäsenyydellä ja swaipattavia on niin paljon, ettei jaksa. Hämeenlinna - Hyvinkää - Riihimäki seudulla juuri sopivasti.
Olen muuten sitä mieltä, että etenkin nykyään hyvin suuri osa noista "runsaista swaipattavista" on nukkuvia profiileja eli tehty vuonna kivi ja keppi ja sitten unohdettu sinne, eli eivät aktiivisesti käytä sovellusta.

Aivan alunperin Tinderissähän näki että milloin tyyppi on kirjautunut viimeeksi appiin, mutta (onneksi?) toi ominaisuus sitten poistettiin.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
E; Tuli mieleen jännästi, että onko hyödyllistä harjoitella peilin edessä sanoja ja puhumista? Meinaa ku ei oo vitsinkekka tai sanavalmis. Tavallaan olis ihan hyvä harjoitella.
Sanoisin että ei ellei ongelma ole sitä sorttia, että puheterapia voisi auttaa. Se on luultavammin jännitys, joka jäädyttää tilanteessa ja sitä ei voi harjoitella tilanteessa, joka ei jännitä. Kaikki ulkoa opeteltu läppä on ihan tuhoon tuomittua. Se mikä voi auttaa on se kuuluisa itsensä pakottaminen epämukavuusalueelle eli käy vaan niillä treffeillä jos niitä on tarjolla. Vähitellen tilanteesta katoaa hohto ja jännitys ja alkaa ottamaan rennommin.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 223
Kultajäsenyydessä voi säätää asetuksista algoritmia niin että ensimmäisenä tulisi aktiivisimpia jäseniä. Perusjäsenyydellä sitten voi olla että swaippailee noita nukkuvia profiileja enimmäkseen, ja tulee se päivittäinen raja helposti vastaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 153
Sanoisin että ei ellei ongelma ole sitä sorttia, että puheterapia voisi auttaa. Se on luultavammin jännitys, joka jäädyttää tilanteessa ja sitä ei voi harjoitella tilanteessa, joka ei jännitä. Kaikki ulkoa opeteltu läppä on ihan tuhoon tuomittua. Se mikä voi auttaa on se kuuluisa itsensä pakottaminen epämukavuusalueelle eli käy vaan niillä treffeillä jos niitä on tarjolla. Vähitellen tilanteesta katoaa hohto ja jännitys ja alkaa ottamaan rennommin.
Jep. Sinähän sen sanoit. Jännitys nimenomaan vaikuttaa. Toistoja ja harjoittelua vaan :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 153
Kopioitu kommentti ja samalla TL;DR:

>ole Miisa
>seurustele
>ole kuitenkin samaan aikaan Tinderissä
>nyymit löytävät profiilin
>miesystävä saa tietää koska lurkkaa
>aloittaa mykkäkoulun
>dumppaa lorton
<wöööööö t. Miisa

Mutta.. Viihdettä kerrakseen!
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 224
Mikä tässä on hauskaa/pointti? Uutinen surullisen kuuloisesta suhteesta jossa vain yhden osapuolen näkemys asiasta ja pitkä ketju huorittelua yms arvostelua parisuhteesta, josta luultavasti kukaan kommentoinut ei tiedä mitään.
 
Liittynyt
06.05.2018
Viestejä
994
Kopioitu kommentti ja samalla TL;DR:

>ole Miisa
>seurustele
>ole kuitenkin samaan aikaan Tinderissä
>nyymit löytävät profiilin
>miesystävä saa tietää koska lurkkaa
>aloittaa mykkäkoulun
>dumppaa lorton
<wöööööö t. Miisa

Mutta.. Viihdettä kerrakseen!
Niin eikös noilla ollut ihan avoinsuhde käytössä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 595
:smovember:
Mitä tämä edes tarkoittaa, pelkkää alla makaamista muna pystyssä? :D
Tää oli hyvä! No avattakoon että ilman sen kummempaa panostusta jotta tuohon tilanteeseen päästiin. :D

Jatkoa olisi luvassa ainakin tuolla saralla ja varmasti höpöjä juttelemalla vaikka seurusteluakin mutta se on nyt itsellä jäähyllä. Saattaa tulla niin kiireinen kevätpuoli että en halua siihen ketään riippakiveä jota pitäisi jatkuvasti olla viihdyttämässä. :)
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
304
Mutta sitten tuleekin plot twist - muutamilla treffeillä käyty ja "loppusuoralle" valikoitui kaksi tapausta. Molemmat fiksuja, kauniita ja ikäisekseen erittäin hyvin työelämässä menestyneitä, mutta keskenään todella erilaista tapausta. Top 1 ehdokas on muuten omilla kriteereilläni ihan täysi kymppi, mutta on päässyt kertymään hieman liikakiloja jotka häiritsevät itseäni melkoisesti. En itsekään mikään timmi adonis ole, mutta luonnostaan kevytrakenteisena olen lähinnä löysähkö, en niinkään läski. Toisin sanoen saan hieman ruokavaliota muuttamalla ja parin-kolmen kuukauden rasvanpolttotreenillä itsestäni suht timmin ja samaan olisin tyytyväinen naisessakin eli löysää voi olla, muttei liikaa. Tässä ehdokkaassa on kuitenkin kiristämisen varaa jo vähän enemmän, enkä ole lainkaan varma onnistuuko se mun tyylisellä pikadieetillä...

Toinen ehdokas on puolestaan todella timmi ja mallivartaloinen, mutta pieniä bimbo-vivahteita esiintyy. On kuitenkin hyvin koulutettu, fiksu, kiltti sekä ahkera mimmi, mutta jotenkin sellainen pieni bimbomaisuus paistaa läpi. Voi toki olla omaa kuvitelmaa, mutta kuitenkin.

Kaiken kaikkiaan olen jotenkin hyvin ristiriitaisissa tunnelmissa mitä tehdä. Pitikin sotkeutua taas näihin naiskuvioihin, kun elellyt huolettomasti jo melkein kaksi vuotta sinkkuna ilman mitään ylimääräisiä stressin aiheita.

e. Niin ja liikutaan ikäluokissa 24-27, oman ikäisiä molemmat.
Itse ottaisin sen joka enemmän kolahtaa, pienistä läskeistä huolimatta. Kyllä se on täysin mahdollista että alkaa ottamaan sinun terveellisistä elämäntavoista mallia pikkuhiljaa. Bimbo pysyy bimbona. Omalla emännällä myös vähän liikaa kiloja, mutta kun toista rakastaa ne ei paljon haittaa. Ja hän eli tosi epäterveellisesti ennen minua, nykyään ei juo ollenkaan, syö huomattavasti terveellisemmin ja aloitti juuri kuntoilunkin. Aikoo jopa ostaa aktiivisuusrannekkeen kun on katsonut minun touhua kelloni kanssa. En mitenkään häntä ole painostanut vaan omalla esimerkillä saanut hänet kiinnostumaan terveellisemmästä elämäntavasta. Ja ikäluokka meillä on 40-50. Kaduttaisi kyllä nyt jos olisin hänet jättänyt ottamatta pienen ylipainon takia..
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Itse ottaisin sen joka enemmän kolahtaa, pienistä läskeistä huolimatta. Kyllä se on täysin mahdollista että alkaa ottamaan sinun terveellisistä elämäntavoista mallia pikkuhiljaa. Bimbo pysyy bimbona. Omalla emännällä myös vähän liikaa kiloja, mutta kun toista rakastaa ne ei paljon haittaa. Ja hän eli tosi epäterveellisesti ennen minua, nykyään ei juo ollenkaan, syö huomattavasti terveellisemmin ja aloitti juuri kuntoilunkin. Aikoo jopa ostaa aktiivisuusrannekkeen kun on katsonut minun touhua kelloni kanssa. En mitenkään häntä ole painostanut vaan omalla esimerkillä saanut hänet kiinnostumaan terveellisemmästä elämäntavasta. Ja ikäluokka meillä on 40-50. Kaduttaisi kyllä nyt jos olisin hänet jättänyt ottamatta pienen ylipainon takia..
Ja minä en lihavaa naista ottaisi, sanotaan näin että jos se 5kg ylimääräistä niin jäisi jo rannalle.

Ei tarvii olla mikään timmi sixpack, ei ole itselläkään, mutta ei saa olla mikään pulla.

Meitä on moneen lähtöön...
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Ei nyt millään pahalla, mutta siinä on aika helvetin iso ero jos mimmi on ns.pulla tai, että sillä on huikeat 5kg ylimääräistä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 149
Ei nyt millään pahalla, mutta siinä on aika helvetin iso ero jos mimmi on ns.pulla tai, että sillä on huikeat 5kg ylimääräistä.
5 kg ylimääräistä suhteessa mihin? Jos puhutaan BMI25 + 5 kg siihen lisää, niin onhan se jo aika roteva naaras sitten, mutta kukin tyylillään, ei siinä. Ei kyllä mulle kelpaisi. Mun kirjoissani BMI25:kin on liian lihava. Itsekään en ole ollut koskaan noin iso. Enkä aio olla. Enkä halua, että mun naisenikaan on, jätän ne mielelläni muiden hoidettavaksi.

Jos taas puhutaan tosi hoikasta naisesta, jolle on sittemmin tullut 5 kg lisää ylimääräistä suhteessa aiempaan itseensä, niin se voi olla vähän eri asia. Sekin 5 kg voi olla siis "ylimääräistä", mutta ei varmaankaan siinä merkityksessä mitä sä ajat takaa.

On mulla itsellänikin ehkä muutama kilo "ylimääräistä" tuolla tavalla mietittynä. Tai ainakin rasvaa on muutama kilo ylimääräistä.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 809
Ei nyt millään pahalla, mutta siinä on aika helvetin iso ero jos mimmi on ns.pulla tai, että sillä on huikeat 5kg ylimääräistä.
Tuo 5 kiloa yli 25 BMI luvun voi olla paino olympiatason uimarinaisellakin:



lähde https://royalsocietypublishing.org/doi/10.1098/rspb.2018.0684

Sitten taas joku normaalipainoinen BMI mittarilla voi olla sellainen laiha läski.

Mielenkiintoista että jollekkin voi olla tuollaiset asiat ratkaisevia. Tosin kyllähän se naisillakin saattaa ratkaista onko sentin pari liian lyhyt mies tai saman verran liian laiha lompakko miehellä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 149
Tuo 5 kiloa yli 25 BMI luvun voi olla paino olympiatason uimarinaisellakin:



lähde https://royalsocietypublishing.org/doi/10.1098/rspb.2018.0684

Sitten taas joku normaalipainoinen BMI mittarilla voi olla sellainen laiha läski.

Mielenkiintoista että jollekkin voi olla tuollaiset asiat ratkaisevia. Tosin kyllähän se naisillakin saattaa ratkaista onko sentin pari liian lyhyt mies tai saman verran liian laiha lompakko miehellä.
Niin varmasti olympiatason kuulantyöntäjilläkin..

Nainen voi olla ylipainoinen tosiaan "urheilullisellakin" tavalla, mutta käytännössä tuossa on aika rankkaa selittelyn makua, koska tällä on hirveän vähän mitään yhtymäpintaa ympäröivään todellisuuteemme. Ja se on urheilijoillakin harvinaista. Yleensä naisurheilijat eivät varmastikaan ole ylipainoisia, kuten tuosta kuvaajastakin ilmenee.

Eikä mikään selittely ja yksittäistapaukset mitään auta kuitenkaan, jos ei pidä isokokoisista naisista. Jossei pidä isokokoisista naisista, niin se on sitten ihan sama, onko se isokokoinen jotenkin enemmän vai vähemmän "järkevällä" tavalla. Kun ei tykkää niin ei tykkää.

Eikä tämä isokokoisuuden vierastaminen ole mitään kovin "poikkeuksellista", vaan tällaisia me miehet nyt keskimäärin olemme. Naisihanteemme on hoikka. Siis meidän tällä planeetalla elävien miesten keskimäärin. Se on eri asia, jos moni joutuu olosuhteiden pakosta tai luonteen heikkouttaan "tyytymään" isokokoiseen naiseen, mutta aika harva mies varsinaisesti haluaa, että nainen on iso. Muistaakseni taannoisen kyselyn mukaan maailman miesten keskimääräinen ihanne naisen painoindeksille oli noin 21... Suomessa olisi kyllä aika yksinäistä, jos tästä pidettäisiin kovin tiukasti kiinni, mutta mä olen toistaiseksi saanut pidettyä aika hyvin... Eipä ole roteviin rouviin tai neiteihin tarvinnut sekaantua sitten 2000-luvun alun hairahdusten.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 223
Aika usein naiselle tulee se 5kg lisää kun aloittaa seurustelun, halutaan vähän enempi istua kainalossa sohvalla ja jää iltalenkit juoksematta. Lähteekö se emäntä sitten vaihtoon vai pitääkö ottaa noin oletuksena hieman alipainoinen?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 667
Viestejä
4 188 235
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom