Nettitreffit + Tinder

On kait muitakin vähemmän ulkonäkökeskeisiä paikkoja kuin Tinder.
Ainakin täälläpäin nuo perinteisemmät palvelut taitaa olla aika pitkälti jo kuolleita, mut eteläisemmässä suomessa ja isommissa yliopistokaupungeissa näyttäs vielä enemmän olevan kyllä naisistakin tarjontaa.

Itsekin kokeilin pari viikkoa tinderiä 28-vuotiaana. Pistin hylkyyn kaikki elämänkoululta haiskahtavat, omasta mielestä epäviehättävät, yksinhuoltajat, epäselvät kuvat ja profiilitekstin perusteella rasittavat tapaukset. Ikärajaus oli 23/24-maksimit. Hakualueena kaksi lähintä suurta kaupunkia, koska olin töissä pienellä paikkakunnalla.

Omaan profiiliin kirjoitin huumorimielisen esittelytekstin ja laitoin reissukuvia itsestäni ympäri maailmaa + kuvan kaverin kissasta.

Matcheja kertyi noin 35, joista kahden kanssa tuli juteltua enemmän, ja yhden kanssa treffeille. Treffit menivät hyvin, ja nyt noin pari vuotta myöhemmin asutaan yhä yhdessä.

Tyttöystävällä oli yksi selkeä naamakuva, ei profiilitekstiä, ja maininta ulkomaisesta yliopistokoulutuksesta. Hän kuitenkin aloitti keskustelun kanssani, koska ulkonäköni natsasi hänen mieltymyksiinsä ja teksti herätti mielenkiinnon.

Kyllä itsekin ehdin menettää mielenkiinnon tinderin räpläämiseen siinä parissa viikossa. Pidemmän päälle raskas sovellus, vaikka sieltä kumppanin löysinkin.

Täällä aiemmin oli testi, jossa nainen oli laittanut kuvia ja saanut paljon potentiaalisia mätsejä. No viikonloppuna ajateltiin kavereiden kanssa tehdä myös testi. Otettiin kuva mun pakkasen tappamasta tomaattipensaasta, tekaistu ikä 25v ja sukupuoli nainen. Ilmaisversiollakin näkee itselle tulleiden tykkäysten määrän, mutta ei suoraan naamakuvaa tai mahdollisuutta valita heistä. No tälle tomaattipuskallekin tuli yhdessä illassa yli 20 tykkäystä. Poistettiin tili aika nopeasti, koska huumoriarvo käytettiin aika nopeasti loppuun. Tiedä sitten, mitä tämä testi kertoo miehistä :hmm: Taitaa silti kaikki osumat ollut sarjatykkääjiltä, eli eivät edes katso profiileita kun pyyhkivät kaikki oikealle.

@Mrrp veikkaan että tuossa on sekä sarjatykkääjät että kaikki mahdolliset botit, nigerialaishuijarit yms. automatisoitu tauhka

@Mrrp veikkaan että tuossa on sekä sarjatykkääjät että kaikki mahdolliset botit, nigerialaishuijarit yms. automatisoitu tauhka
Voi olla että olen vain tosi tyhmä ja hyväuskoinen, mutta mä en usko kokeilussani törmänneeni yhteenkään bottiin tai ilmiselvään huijariin. (Muulla lailla outoja ja epäilyttäviä profiileja toki oli paljonkin.) Onkohan niitä vain aidan toisella puolen, eli naisprofiileissa?

Voi olla että olen vain tosi tyhmä ja hyväuskoinen, mutta mä en usko kokeilussani törmänneeni yhteenkään bottiin tai ilmiselvään huijariin. (Muulla lailla outoja ja epäilyttäviä profiileja toki oli paljonkin.) Onkohan niitä vain aidan toisella puolen, eli naisprofiileissa?

En nyt kovin tarkkaan muista ja ne menee aika alitajuisesti "swipe left", mutta minusta siellä tuli aina välistä jotain sellaisia mukamas PK-seudun profiileja joiden kuvat oli hyvinkin feikin näköisiä ja muutenkin sellaista mikä ei mitenkään liity Suomeen tai edes Suomessa asuviin ulkomaalaisiin. Vähän kuin spämmikin on suht helppo tunnistaa mutta vähän vaikea selittää. Kyllähän noista joka tapauksessa huijarit bongailee sekä miehiä että naisia jotka suostuu lähettämään rahaa jonnekin tilille ilman että on koskaan tavattu.

Laitoitteko te miehille viestiä sillä tomaattipuskalla? Tyyliin "en tiedä mistään seksistä, olen vain kuoleva tomaattipensas".
Meillä oli käytössä vain ilmaisversio, joten tykkääjiä ei voi vain valita listasta. Ainoastaa tykkääjien lukumäärän ja sumeat naamakuvat näkyy, jos koittaa valita näistä jonkun niin tulee kehoitus ostamaan gold-versio. Emme tykänneet kenenkään profiileista randomilla, joten viestittelemään emme päässeet. :D

Filosofoitiin, että botit tuskin targetoivat naisia, koska niinkuin yllä olikin jo sanottu. Osa miehistä voi olla epätoivoisia ja klikkailla ystävällisiin linkkeihin helpommin. Samalla aivoiteltiin, että varsinaisia huijareita ei Suomen Tinderissä taida kovinkaan paljoa olla. Tästä ei ole faktaa, mutta itse en ole koskaan törmännyt selviin huijareihin. Salaliittoteoria siitä että Tinder laittaisi "sinusta tykänneisiin" heti valeprofiileita kuulostaa vähän oudolta, mutta kait kaikki on mahdollista. Pääteltiin suurimman osan olevan sarjapyyhkijöiltä ja ehkä muutama epätoivoinen, joka pyyhkii tinderin tyhjäksi.

En nyt kovin tarkkaan muista ja ne menee aika alitajuisesti "swipe left", mutta minusta siellä tuli aina välistä jotain sellaisia mukamas PK-seudun profiileja joiden kuvat oli hyvinkin feikin näköisiä ja muutenkin sellaista mikä ei mitenkään liity Suomeen tai edes Suomessa asuviin ulkomaalaisiin. Vähän kuin spämmikin on suht helppo tunnistaa mutta vähän vaikea selittää. Kyllähän noista joka tapauksessa huijarit bongailee sekä miehiä että naisia jotka suostuu lähettämään rahaa jonnekin tilille ilman että on koskaan tavattu.

Miehiä naruttamassa on ainakin nettideittailussa ollut aina botteja ja feikkiprofiileita. Tinderissä varmaan helpompi automatisoida kuin jossain Suomi24:n suomenkielisessä viritelmässä.

Sen verran eksoottinen kansa kielinemme kyllä ollaan, että tunnistaa vaistomaisesti että joku on botti/ulkomainen onnenonkija.

Miehiä naruttamassa on ainakin nettideittailussa ollut aina botteja ja feikkiprofiileita.
Mietittiin juuri, että epätoivoisia miehiä naruttamaan on tehty botteja isoihin kaupunkeihin, mutta syrjäseuduille ei välttämättä ollenkaan. Naisten höynäyttäminen on luultavasti myös kannattamatonta bottibisnestä, koska oikeistakin miehistä tulee mätsejä liiaksikin. Miksi siis nainen epätoivoissaan menisi klikkailemaan oudoista lähteistä tulevia linkkejä toivoen seuraa.

Eikä tuo "status-symbolijuttu" kuitenkin ole melkoisen pienen vähemmistön juttu, näin maalaisjärjellä ajatellen?
Itse pidän sekä pitkistä että lyhyimmistäkin naisista, olen about 180 kantturoissa itse. Tavannut myös naisia jotka jonkun sentin pidempiä eikä
näitä haitannut (ainakaan ääneen) että mies olisi muutaman sentin lyhyempi.

Ainakin jos ihan parisuhdemielessä tapailee, niin moni muu asia sitten ratkaisee vaikka toki se ulkonäkökin on yksi iso tekijä asiassa.
Mutta enemmänkin itse sitä ns normaalia painoa ja miellyttäviä kasvoja katselen, en sitä onko toinen 160 vai 190cm...

Mietittiin juuri, että epätoivoisia miehiä naruttamaan on tehty botteja isoihin kaupunkeihin, mutta syrjäseuduille ei välttämättä ollenkaan. Naisten höynäyttäminen on luultavasti myös kannattamatonta bottibisnestä, koska oikeistakin miehistä tulee mätsejä liiaksikin. Miksi siis nainen epätoivoissaan menisi klikkailemaan oudoista lähteistä tulevia linkkejä toivoen seuraa.

Naiset on luultavasti myös keskimäärin varovaisempia sen suhteen, kenen kanssa viestittelee tai lähtee tapaamaan. Eli vähänkin epäilyttävät tapaukset rajautuu pois jo turvallisuussyistä.

En siis väitä, että kaikki yksilöt olisivat varovaisia, mutta ehkä suuressa kuvassa noin.

Naiset on luultavasti myös keskimäärin varovaisempia sen suhteen, kenen kanssa viestittelee tai lähtee tapaamaan. Eli vähänkin epäilyttävät tapaukset rajautuu pois jo turvallisuussyistä.

En siis väitä, että kaikki yksilöt olisivat varovaisia, mutta ehkä suuressa kuvassa noin.
Kyllähän joitakin naisiakin onnistutaan välillä naruttamaan erinäisillä ulkomaisilla huijauksilla. Pitää vain jotenkin päästä henkisten suojausten ohi. Voi olla, että muut palvelut kuin Tinder ovat tähän otollisempia, kuten esimerkiksi Facebook.

Kyllähän joitakin naisiakin onnistutaan välillä naruttamaan erinäisillä ulkomaisilla huijauksilla. Pitää vain jotenkin päästä henkisten suojausten ohi. Voi olla, että muut palvelut kuin Tinder ovat tähän otollisempia, kuten esimerkiksi Facebook.
Keski-iän ylittäneillä miehillä ja naisilla uutisoidaan noita nettihuijauksia, ilmeisesti samaa sakkia joka laittaa ne tunnusluvutkin paperilapulle lompakkoon. Mutulla sanoisin ettei 20 ja plus sukupolvi varmaan lankea niin helposti netin kautta tapahtuviin houkutuksiin...

Keski-iän ylittäneillä miehillä ja naisilla uutisoidaan noita nettihuijauksia, ilmeisesti samaa sakkia joka laittaa ne tunnusluvutkin paperilapulle lompakkoon. Mutulla sanoisin ettei 20 ja plus sukupolvi varmaan lankea niin helposti netin kautta tapahtuviin houkutuksiin...
Voi olla, mutta toisaalta nuoremmat varmaan höynähtää helpommin sosiaalisen median valeuutisiin, kun taas vanhemmat sukupolvet luottanee enemmän perinteiseen mediaan.

Kaikki nuorethan eivät välttämättä edes seuraa perinteistä mediaa, vaan kaikki uutiset on jostain somesta peräisin...

Kaikenikäisistä löytyy Gaussin käyrän vasenta laitaa, ja lisää syntyy koko ajan.

No jos oma ulkonäkö on suuri heikkous, niin kannattaako deittejä hakea nimenomaan ulkonäkölle perustuvan deittipalvelun kautta?

On kait muitakin vähemmän ulkonäkökeskeisiä paikkoja kuin Tinder. Itsekään en tuosta niin tykkää, tosin mua häiritsee enemmän nopeatempoisuus.
Mielestäni se ei ole suuri heikkous, keskiverto. Naiset nyt vaan ovat kohtalaisen nirsoja.

Noista huijareista; kyllä on tullut vastaan. Oli kivat kuvat ja kiva profiili, joten tykkäys. Ei mennyt kauaa, kun tulikin sitten vastakaikua. No ei muuta kuin viestiä, ja vastauksena sain jotain tyyliin "mulla ei oo hirveästi dataa tässä liittymässä, joten tuu https://erittäin_epäilyttävä_osoite.com juttelemaan." Juu ei, unmatch ja profiilille raporttia. Ja yhdessä vaiheessa tuli paljon sellaisia profiileita vastaan, joissa oli paljon kuvia erittäin hyvännäköisistä naisista vähissäkin vaatteissa ja yhdessä kuvassa luki jossain lapulla, että "I'm also at <jokuvitunseksikamerasivusto>". Jokaiselle tällaiselle profiilille saman tien raporttia perseeseen.

Ei kanna, ei tosin ole tarvettakaan nyt.
Väitän että kuvalla on enemmän merkitystä kuin tekstillä, eihän noita kaikki edes lue.

Ei kaikki mutta jos kuva on keskinkertainen ja profiili muutenkin ankea niin se menee vasemmalle niillä, jotka ei lue ja niillä jotka lukee.

On tää kyl.

Mikäköhän siinä on, että vaikka on jo mukavasti yli 30-vuotias kaverini niin silti tosi kiinnostavan naisen tavatessa sen pasmat menevät kuitenkin helposti sekaisin ja treffeistä tulee teinimäistä yliyrittämistä?

Viimeksi muokattu:
^ Sitä pitäis vaan mennä ilman ennakkoluuloja ja olla oma itsensä. Vaikeeta varmasti. Itse olen paljon rennompi jos on 1-2 olutta alla, ikäänkuin se ujous ja paine putoaa hartioilta.

Yksi keino on sopia treffit esim. klo 19 ja mennä jo klo 18 oluelle. Samalla voi baaritiskillä jututtaa vaikka baarimikkoa jos on hiljaista, tai muita asiakkaita. Pääsee paremmin vireeseen ja juttutuulelle.

^ Sitä pitäis vaan mennä ilman ennakkoluuloja ja olla oma itsensä. Vaikeeta varmasti. Itse olen paljon rennompi jos on 1-2 olutta alla, ikäänkuin se ujous ja paine putoaa hartioilta.
Elämä olisi kyllä helpompaa jos voisi jatkuvasti olla päällä tuollainen 1-2 oluen nousuhumala. Eikä pelkästään naisasioissa.

On tää kyl.

Mikäköhän siinä on, että vaikka on jo mukavasti yli 30-vuotias niin silti sen tosi kiinnostavan naisen tavatessa pasmat menevät kuitenkin helposti sekaisin ja treffeistä tulee teinimäistä yliyrittämistä?

Kokemusta on parisuhteista ja vastakkaisesta sukupuolesta mielestäni hyvinkin, ja heidän kanssa on mielestäni helppo jutella about koska vain, yöelämässäkään ei ole valittamista viimekään aikoina ollut.

Mutta sitten kun vastaan tulee nainen, josta fiilikseksi nousee "Oho, tässä on sitä jotakin" niin ei pysty pitämään kasassa sitä normaalia chilliä asennetta ja settiä, jolla pystyy keskustelemaan ja vitsailemaan jonkun toisen kanssa helposti kuin kala ui vedessä (ja jolta usein tulee treffien jälkeen suora tai epäsuora pyyntö tavata uudestaan).

Pariin otteeseen on saanut kotiin kävellessä sadatella itselleen kuinka tuhannen taalan paikassa ei saanut pysymään sitä pakkaa kasassa, mikä muutoin onnistuu lähes aina.

Näiltä keisseiltä ei tosiaan takaisin kuulu tai epäsuora "kiitos mutta ei kiitos" on lopputulema, mutta pakostakin miettii, että rennommalla pääkopalla tilanne olisi voinut olla toinen.

Ehkä tämä vieläkin vaatii tehotoistoa, mutta luulisi hyvin monien treffien ja naissuhteiden jälkeen tämän olevan piece of cake. Mutta ei ole. :D

Kyllähän se nainenkin jännittää tilanteessa, jos on kiinnostunut. Ja pelkää mokaamista.

Jotenkin en usko, että pieni jännitys pilaa tapailun jatkumisen, jos ei nyt mitään ihan katastrofaalista pääse käymään. Ehkei sitä kiinnostusta vain ollut toisella puolella riittävästi.

Nyt keskustelun käydessä näin vilkkaana ja osittain ihan järkevänäkin, ajattelin jakaa omat lukuni:

Ikä: 20-25
Ei merkittäviä haittoja parisuhdemarkkinoilla. Maininnan arvoisina keskivertoa lyhempi pituus ja tietotekniikkafoorumin käyttäjä. Käytössä kuusi kuvaa ja profiilitekstistä käy ilmi että hakusessa parisuhde.

Tinderin käyttö noin kahden vuoden ajalta välillä aktiivisemmin ja välillä taukoa pitäen:

BquovIi.png

Mätsien osuus tykkäyksistä on murskaavat 8%. Kun taas tavattujen ihmisten osuus mätseistä on 18%, eli lähes joka viides mätsi tuli lopulta tavattua. "Erikoisuutena" myös se, että tykkäsin vain 32% kaikista vastaan tulleista profiileista. Viimeisimmän tavatun kanssa asumme nyt yhdessä.

Olisi mukava nähdä vastaavia lukuja eri ikäisiltä ja vastakkaisen sukupuolen edustajilta, tai heiltä jotka swaippaavat suurimman osan jatkoon.

Dataan kerättiin muutamalta kaverilta ja yhdistettiin ne vähän isommaksi kokonaisuudeksi. Keskustelujen ja tapaamisten lukumäärää ei tähän kerätty.

Ikä: 26-32
Suht normaaleja tyyppejä, osa toki haluttavampia ja osa vähemmän, mutta yhtään erittäin ns. epähaluttavaa. Kaikki ovat AMK tai DI koulutukseltaan. Paikkakunta Pirkanmaa. Asiallinen profiiliteksti ja kuvien hyvyys keskiverto-erittäin laadukas välillä. Mielestämme profiilit olivat asiallisia ja kunnollisia, mutta tietysti kaikissa olisi varmasti parannettavaakin. Ei kuitenkaan mitään yllä testattuja tomaattipensaita, sairaalloisen lihavia, elämmmän koululaisia tai vain yhtä kuvaa vatsalihaksista. Itse arvioisin tyypit keskimäärin 6 asteikolla 0-10.

Pyyhkäisyjä yhteensä 99750

Joista tykkäyksiä 71950
ja ei-tykkäyksiä 27800

Mätsejä 745, josta saadaan osumaprosentiksi vähän päälle 1%, joten tällä otannalla aiemman datan 8% on erinomainen saavutus. Meidän datasta yhdelläkään ei ollut yli 8% osumatodennäköisyyttä, mutta sitä pystyisi varmasti nostamaan olemaan kriittisempi tykkäyksissä.

Sarjapyyhkimällä pyyhkäisytahti on ehkä 0,5s/profiili, hieman tarkempi vilaisu ottaa ehkä 5s/profiili, lukemalla teksti ja arvioimalla profiili kunnolla aikaa menee ehkä 30s/profiili. Oletetaan, että käyttäjät ovat keskimäärin about vilaisseet profiilia karvan alle 5s, saadaan pyyhkintäajaksi 138h. Jos taas jokaista profiilia tarkastelisi kunnolla saadaan ajaksi 833h ja sarjapyyhkimällä 13h. Käytetty aika per mätsi suhteesta voidaan taas päätellä, että on kannattavaa vain pyyhkiä mahdollisimman nopeasti ja ei vain välittää mahdollisista huonoista osumista. Tämä taas saa sen aikaan mitä täälläkin on jo sanottu, eli naisille tulee ähkyksi asti tykkäyksiä. Mikähän mahtaa olla koko Suomen mittakaavalla osumaprosentti tai vasen - oikea - pyyhkäisysuhde?

Yksi keino on sopia treffit esim. klo 19 ja mennä jo klo 18 oluelle. Samalla voi baaritiskillä jututtaa vaikka baarimikkoa jos on hiljaista, tai muita asiakkaita. Pääsee paremmin vireeseen ja juttutuulelle.

Tuo voi olla hyvä pointti kyllä. Ei itsellä ikinä ongelmia ole keskustelun ylläpitämisessä sinänsä, ja klo 19 on aika usein treffejä käynytkin. Siihen mennessä kuitenkin suuta on saattanut viimeksi avata duunissa, ja välissä ollut vain kuulokkeet korvilla, joten muutaman sanan vaihto jonkun kanssa lähempänä treffejä voi olla monelle pieni hyvä lämmittely ennen suoritusta.

Viimeksi muokattu:
Sarjapyyhkimällä pyyhkäisytahti on ehkä 0,5s/profiili, hieman tarkempi vilaisu ottaa ehkä 5s/profiili, lukemalla teksti ja arvioimalla profiili kunnolla aikaa menee ehkä 30s/profiili. Oletetaan, että käyttäjät ovat keskimäärin about vilaisseet profiilia karvan alle 5s, saadaan pyyhkintäajaksi 138h. Jos taas jokaista profiilia tarkastelisi kunnolla saadaan ajaksi 833h ja sarjapyyhkimällä 13h.

Luulisi tamperelaistenkin insinöörien pystyvän parempaan ja tehokkaampaan suoritukseen

giphy.gif

Mutta sitten kun vastaan tulee nainen, josta fiilikseksi nousee "Oho, tässä on sitä jotakin"

Näiltä keisseiltä ei tosiaan takaisin kuulu tai epäsuora "kiitos mutta ei kiitos" on lopputulema,

Tuleeko tää fiilis ulkonäöstä vai jostain muusta? Koska itse ainakin hitaana ihastujana tiedän jo, että jos joku nainen ihastuttaa välittömästi, on syynä usein jotain sellaista ulkoista, joka kertoo, etten ole ehkä sillä tasolla, mihin hän pystyy :D

Ihminen tottuu siihen, mitä saa ja sen vuoksi harvemmin kukaan merkittävästi itseään tavoiteltavamman tyypin kanssa pariutuu.

Mikäköhän siinä on, että vaikka on jo mukavasti yli 30-vuotias niin silti sen tosi kiinnostavan naisen tavatessa pasmat menevät kuitenkin helposti sekaisin ja treffeistä tulee teinimäistä yliyrittämistä?
Mun mielestä liian muodolliset "treffit" ylipäätään on hankalia ja niitä on vaikea saada jonkinlaiseksi menestykseksi taiottua. Siis tyyliin, että mennäänpä nyt kahville/oluelle kolmannen asteen kuulusteltaviksi. Ei toi ole mulla toiminut KOSKAAN. Ei ennen Tinder-aikaa eikä sen jälkeen, ei ikinä ole tuo kuvio toiminut mulla sen 25 vuoden aikana kun olen naisten kanssa tekemisissä ollut.

Jopa leffassa käynti on toiminut paremmin, koska siellä voi olla rennommin eikä tarvitse koko ajan olla puhumassa jotain, mutta voi kuitenkin ottaa vähän kosketuskontaktia jos siltä tuntuu... Mutta toi oli vaan esimerkki, ja pointti oli, että mikä tahansa treffikuvio on ollut ainakin mulle parempi idea kuin toi perinteinen kahvila/baari -kuvio. Kaikkein parasta on tietenkin tavata jomman kumman kotona ja siirtyä "asiaan" tunnin tai parin kuluessa, heh heh... ;) ;) Kahvilassa on vähän paha mitenkään luontevasti siirtyä intiimimpään kontaktiin tai edes sellaiseen tunnelmaan.

Ja jos nainen on kovin viehättävä, niin aina vaikeampaa on tuollaisilla muodollisilla treffeillä, ja toisaalta jos ei ole viehättävä, niin eipä sitten jaksa paljon nähdä vaivaakaan...

Viimeksi muokattu:
Toisaalta se, että tulee pikkupöhnässä treffeille, voi olla iso miinus joidenkin silmissä. Juttujen parantunut taso voi tietysti kompensoida tätä.

Toisaalta se, että tulee pikkupöhnässä treffeille, voi olla iso miinus joidenkin silmissä. Juttujen parantunut taso voi tietysti kompensoida tätä.

Kerran oli wanhassa montussa jo ehkä hieman isommassa pöhnässä. Crocsit ja verkkarit päällä. Nainen oli ihan :eek: kun käppäili sisään ja tajusi missä touhuissa olen alkuillan ollut. Treffit eivät olleet pitkät eivätkä suotuisat. :dead: Onhan tuossa siis riskejä, en sitä kiellä.

Tuleeko tää fiilis ulkonäöstä vai jostain muusta? Koska itse ainakin hitaana ihastujana tiedän jo, että jos joku nainen ihastuttaa välittömästi, on syynä usein jotain sellaista ulkoista, joka kertoo, etten ole ehkä sillä tasolla, mihin hän pystyy :D

Ihminen tottuu siihen, mitä saa ja sen vuoksi harvemmin kukaan merkittävästi itseään tavoiteltavamman tyypin kanssa pariutuu.

Omalla kohdalla ainakin on nainen, joka on aivan järjettömän kaunis ja palautteen perusteella itsekin silmää miellytän. Ehkä tuuria?

Omalla kohdalla ainakin on nainen, joka on aivan järjettömän kaunis ja palautteen perusteella itsekin silmää miellytän. Ehkä tuuria?

Ei vaan just sitä mitä sanoinkin eli kaksi viehättävää ihmistä. Ei itelläkään mitään moitittavaa ilmeisesti naamassa mutta kun olen johonkin ihmiseen nopeasti ihastunut niin oikeastaan poikkeuksetta voisi jälkikäteen, objektiivisesti kun taas voi arvioida, sanoa, että kyseessä on ollut ulkoisesti hyvin viehtättävä ihminen, joka kiinnostaa monia muitakin.

Siksi olenkin sitä mieltä, että ensitreffejen perusteella ei kannata liikaa muodostaa käsityksiä, kunhan nyt rajaa selvät ei-tapaukset pois.

Itseasiassa se 1-2 olutta ei tuo mitään pöhnää itselleni. Minusta tulee vain sosiaalisempi.

Ei vaan just sitä mitä sanoinkin eli kaksi viehättävää ihmistä. Ei itelläkään mitään moitittavaa ilmeisesti naamassa mutta kun olen johonkin ihmiseen nopeasti ihastunut niin oikeastaan poikkeuksetta voisi jälkikäteen, objektiivisesti kun taas voi arvioida, sanoa, että kyseessä on ollut ulkoisesti hyvin viehtättävä ihminen, joka kiinnostaa monia muitakin.

Siksi olenkin sitä mieltä, että ensitreffejen perusteella ei kannata liikaa muodostaa käsityksiä, kunhan nyt rajaa selvät ei-tapaukset pois.

Niin jäipä mainitsematta, että normaalisti tinderi saldoni on suorastaan surkea.
N. 4 vuoden aikana tavannut 3 ihmistä sitä kautta ja aivan hirveästä ronklaamisesta se ei johtunut.

Muitakin tuossa vuosien saatossa kokeillut, esimerkiksi vaikka suomi24 treffit sivua. Viestejä lähetin ihan pirusti n.5v omasta iästä ylös tai alas oleville naisille, enkä koskaan mitään perus hei mitä kuuluuta. Tulos tasan nolla.
Tai lähestyi yksi villasukkia harrastuksekseen kutova vanhempi tukeva nainen viestillä ja siinäpä se.
Itse harrastelen siis punttia, juoksua, pyöräilyä ja se myös kropassa näkyy.
Eli toivoin kyllä vastapuolelta hieman yhteneväisyyttä tässä asiassa.
Joten nykyinen nainen on suorastaan hämmästys ihan jokaiselta kantilta.
Paljon korkeammin myös koulutettu.
Asiaan saattaa vaikuttaa, ettei ole suomalainen.

17 matchia kahden vuorokauden käytöllä, oikealle vain omat laatukriteerit täyttäviä profiileita, eli reilusti alle 1/3 vastaan tulleesta massasta. Kolmen kanssa aloittanut keskustelut ja vain yhdeltä saanut vastauksen(+f2f tapaaminen sovittu), joten meno ei ole pahemmin muuttunut kolmen vuoden takaisesta.

0 matchia. 6 vuorokauden käytöllä, oma ikä +/- 5 vuotta, swaipannu kaikki oikealle jota voisin panna. varmaan 3/4 massasta.
Tuskin olisi kolme vuotta sittenkään paremmin mennyt.

Nyt kun täällä on vakuuttavasti julistettu Tinderin olevan paskaa, niin mites nuo muut palvelut Suomessa? Ovatko vähemmän ulkonäkökeskeisiä ja enemmän teksteihin panostavia? Viimeksi olen käyttänyt deitti.netiä ysärillä.

Tuo speed dating voisi kyllä olla hyvä strategia miehille, koska niissä sukupuolijakauma on tasan 50/50, ja näkee toisen tämänhetkisen fyysisen viehättävyyden netistä ladattujen kuvien sijaan. Ei ole sitä valtavaa sukupuolivääristymää.

Tuo speed dating voisi kyllä olla hyvä strategia miehille, koska niissä sukupuolijakauma on tasan 50/50, ja näkee toisen tämänhetkisen fyysisen viehättävyyden netistä ladattujen kuvien sijaan. Ei ole sitä valtavaa sukupuolivääristymää.

Jos on sananvalmis ja sosiaalinen tapaus, joka tykkää lähteä kotoaan ja tehdä asioita niin ehdottomasti kokeilisin jos olisi tarve ja paikka. Ei paljoa auta niitä sali-valokuvaus-luonnossaliikkuminen tyyppejä vaan.

Jos on sananvalmis ja sosiaalinen tapaus, joka tykkää lähteä kotoaan ja tehdä asioita niin ehdottomasti kokeilisin jos olisi tarve ja paikka. Ei paljoa auta niitä sali-valokuvaus-luonnossaliikkuminen tyyppejä vaan.
Kyllä siellä ujommat ja intrommat pärjäävät myös, kaksi sellaista voi sitten mennä jatkotreffeille, ymmärtävät toisiaan.

Kyllä siellä ujommat ja intrommat pärjäävät myös, kaksi sellaista voi sitten mennä jatkotreffeille, ymmärtävät toisiaan.

Nää on sellaisia, joissa parit asettuu vastakkain ja puhuvat vapaasti (vai annettiinko jotain inspiraatiota) viitisen minuuttia ja sitten jälikäteen kaikki päättää, että ketkä saa yhteystiedot? Jos kaksi introverttia osuu vastakkain niin voi olla nihkeä startti mutta uskoisin, että moni hiljainen tykkääkin jos puheliaampi vie hommaa.

Mutta lähinnä nyt meinasin sitä, että nuo vaatii jo viitseliäisyyttä ja mahdollisesti epämukavuusalueelle pakottautumista, että noihin edes lähtee. Siinä laittaa itsensä myös ihan eri tasolla peliin kuin netin kautta, jossa suurin häpeä on lähinnä, ettei herätä mitään mielenkiintoa.

Nää on sellaisia, joissa parit asettuu vastakkain ja puhuvat vapaasti (vai annettiinko jotain inspiraatiota) viitisen minuuttia ja sitten jälikäteen kaikki päättää, että ketkä saa yhteystiedot? Jos kaksi introverttia osuu vastakkain niin voi olla nihkeä startti mutta uskoisin, että moni hiljainen tykkääkin jos puheliaampi vie hommaa.

Mutta lähinnä nyt meinasin sitä, että nuo vaatii jo viitseliäisyyttä ja mahdollisesti epämukavuusalueelle pakottautumista, että noihin edes lähtee. Siinä laittaa itsensä myös ihan eri tasolla peliin kuin netin kautta, jossa suurin häpeä on lähinnä, ettei herätä mitään mielenkiintoa.
Kyllä, juuri sellaisia. Ja siinä viidessä minuutissa ei ehdi muuta kuin saada käsityksen, että kiinnostaako tutustua yhtään enempää, ei siinä tutustuta. Toisen yhteystiedot saa ainoastaan, jos molemmat ovat äänestäneet plussaa toisesta. Jonkun tutkimuksen mukaan niistä 20:sta kandidaatista seurasi keskimäärin 3-5 "mätsiä".

Onko Tinderissä uusi maksullinen palvelu. Puhelin kilahtaa viestillä "olet saanut uuden tykkäyksen", kun klikkaa ilmoitusta niin eteen tulee maksullisen naisen mainos. 150 euroa per yö kuuman puolalaisen kanssa.

Taitaa olla nuo 8 tykkäystä gold-maksumuurin takana noita maksullisia naisia, vähän samantyylinen profiilin kuva.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 141
Jäsenet
78 936
Uusin jäsen
tittelintuure

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom