Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 444
No niin. Vaikka tiesinkin, ettei ole Tinder mua varten niin akateemisesta mielenkiinnosta latasin sen ja pidin profiilia siellä reilun viikon. Maksoin vielä Goldista, jotta näen tykkäykset. Tässä empiirisen kokeen saldoa:

Vaikka olen keski-ikäinen aivan tavallisen näköinen nainen ja profiilissa ilmaisin etten hae irtoseksiä, niin tykkäysten määrä oli pökerryttävä. Ensimmäisinä tunteina sata meni rikki nopeasti ja lisää tuli koko ajan. Suurimman osan ajasta pidin profiilin piilossa ja vaihdoin näkyväksi vain kun selasin itse sovellusta. Kaikkiaan reilussa viikossa tuli varmasti lähemmäs 1000 tykkäystä. Ja siis korostan: olen tämän ketjun perusteella varmaan tasoa 2/5 ja monelle jo ikäni puolesta ehdoton ei. Puheet naisten saamasta huomiovyörystä eivät siis ole tuulesta temmattuja ja selittävät varmasti paljon sitä, miksi naiset toimivat Tinderissä siten kuin toimivat. Suurin osa miesten profiileista on aika... Noh, mitäänsanomattomia eikä erotu massasta.

Miehet jotka tykkäsivät olivat ns. kaikentasoisia, toki ihan tavallisia tietysti eniten. Tuli vaikutelma, että miehet tosiaan swaippaa ihan kaikki oikealle - ihan sama mitä mun profiilissa luki ja oliko profiilien perusteella mitään yhteistä. Tämä oli oikeastaan aika ärsyttävää.

Itse vetelin vasuriin kaikki tekstittömät profiilit, samoin kaikki kuvattomat tai nimettömät. Ei voi olla liian iso vaiva kertoa itsestä jotain edes muutamalla sanalla. Törmäsin paljon myös profiileihin, joissa ikä oli selvästi valehdeltu alakanttiin :facepalm:

Punttisalia/liikuntaa ei kannata mainostaa harrastuksena jos sitä ei oikeasti harrasta ja se näkyy. Ei me kaikki naiset edellytetä trimmattua kroppaa. Itse swaippasin vasuriin kaikki profiilit, joissa punttis on mainittu ekana harrastuksena tai profiilista löytyi yksikin salipullistelukuva.

Kannattaa siis miettiä, mikä sun kohderyhmä oikeasti on. Jos urheilu/kuntoilu ei ole aidosti sun juttu ja sua ensisijaisesti määrittävä asia, niin ehkä ei ole pakko sitä urheilullisuutta puoliväkisin korostaakaan? Tuntui että 90% profiiliinsa jotain kirjoittaneista, edes niitä emojeja, oli mielenkiinnon kohteiden osalta toistensa kopioita.

Samaa kategoriaa punttisalin esiintuomisen kanssa on kuvat paljaasta kropasta. Jos haluat antaa vaikutelman, että olet wt ja etsit pelkkää seksiä niin laita ihmeessä suttuinen peiliselfie paljaasta keskivartalosta. Jos hakusessa on jotain muuta niin älä saatana :facepalm:

Sitten ne aurinkolasikuvat. Joo yksi on ihan fine jos haluaa näyttää coolilta alistajat päässä, mutta jos sulla on joka kuvassa isot arskat niin herää epäilys että häpeät naamaasi. Vasuriin menee.

Vanhat ja/tai suttuiset kuvat. Sama kuin yllä; herättää epäilyksiä -> vasuriin. Kerro ainakin jos joku kuva on vuosia vanha ja pistä joukkoon joku tuorekin.

Epätoivoa ("ihanan nallekarhun kainalo vapaana just sulle") tai negatiivisuutta ("jos oot sitä tai tätä niin swaippaa vaan vasuriin") huokuvat tekstit. Joo ei herätä mitään positiivisia fiboja.

Selvästi muualta kopioidut mukanokkelat tekstit vailla informaatioarvoa :facepalm: Ole mieluummin oma itsesi. Paitsi jos olet tosi outo. Oudot profiilit menee vasuriin, mutta ehkä etsitkin sitä yhtä uniikkia lumihiutaletta (spoiler alert: tuskin löydät Tinderistä).

Koska olen kranttu, myös elämänkoululaiset ja kirjoitustaidottomat meni vasuriin. Jos haluat fiksun naisen niin sun pitäisi antaa itsestäsikin sellainen vaikutelma ja kirjoittaa esim. yhdyssanat oikein. Tämä voi tuntua hiusten halkomiselta, mutta jos naisella on ne 1000 tykkäystä siellä jonossa niin yllättävätkin asiat alkaa saada painoarvoa, kun karsintaa tehdään vain muutamien kuvien ja sanojen perusteella.

Hyvä viesti, propsit siitä että saatiin ketkuun naisnäkökulmaa. Varsinkin tänne uuvatti saralle paljon hyviä vinkkejä kun viimeksi asian eteen nähnyt vaivaa vuosikausia sitten ja silloin homma oli aika helppoa. Eilen juuri mietin, että voinko laittaa ainoatakaan kuvaa missä muksujen kanssa (musta ole mitään muita kuvia :) ). Että onko täysin no go kun en naisten profiileista ainakaan huomannut niitä. Tosin kyllä nuo täysin samassa paketissa kulkee niin miksi ei... toki en mitään äitipuolta etsi heille kun sen verran vanhojakin, mutta omalla prioriteettilistalla ykkösenä.

Jos oot normipainoinen ja kasvonrakenteet normaalit + profiilisi on varmaan ollut jotain muuta kuin "moi mitä kuuluu" niin äkkiä menet 3-4/5 asteikolle. Ensin mainitut riittää houkuttelemaan jo 70% seuraa etsivistä miehistä ja jos profiilikentässä on jotain kättäpidempää niin 20% tarttuu sillä mukaan viimeistään. Älykkyys viehättää varsinkin jos etsii elämänkumppania. Moni 5/5 naaman profiilit yleensä antaa kyllä sellaisen kuvan ettei kauniita kasvoja enempää ole paljon muuta siunattu, joten miksi vaivautua kun ei ole panoseuraa etsimässä.

Älykäs normaalirakenteinen ihminen joka kiinnostunut about samoista asioista + että kemiat natsaisi on lottovoito ainakin omalla kohdalla. Veikkaan, että jos väänän profiilin kuntoon asiasta ei tule jaskaa eikä paskaa. Niin vähän näytti olevan potentiaalisia ehdokkaita. Seuraavan kerran yritän keväällä ja sitten antaa olla jos ei tule mitään. Sen jälkeen saa varmaan mennä useamman vuotta eteenpäin. Kun muksut lähtee kotoa niin tulee sellanen fiilis, että for ever alone ja se ajaa viimeistään markkinoille.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Hyvä viesti, propsit siitä että saatiin ketkuun naisnäkökulmaa. Varsinkin tänne uuvatti saralle paljon hyviä vinkkejä kun viimeksi asian eteen nähnyt vaivaa vuosikausia sitten ja silloin homma oli aika helppoa. Eilen juuri mietin, että voinko laittaa ainoatakaan kuvaa missä muksujen kanssa (musta ole mitään muita kuvia :) ). Että onko täysin no go kun en naisten profiileista ainakaan huomannut niitä. Tosin kyllä nuo täysin samassa paketissa kulkee niin miksi ei... toki en mitään äitipuolta etsi heille kun sen verran vanhojakin, mutta omalla prioriteettilistalla ykkösenä.
Mähän itse lähtökohtaisesti karsastan uusperhekuvioita enkä ole erityisen lapsirakas (joskaan en toki lapsia vihaakaan, omat sukulaislapset on mulle rakkaita). SILTI väittäisin, että monella naisella sydämessä läikähtää kun mies hoivaa lasta tai lemmikkiä. Näin myös mulla. Se viestii myös, että osaat todennäköisesti huolehtia muistakin kuin itsestäsi.

Peitä vaan muksujen kasvot yksityisyyden vuoksi, mutta ehdottomasti YKSI (tai pari, ei kaikkia) söpöstely- tai hauska kuva lasten kanssa on :tup:

Kannattaa laittaa myös minkä verran lapset on sulla, minkä ikäisiä he ovat ja maininta siitä että et etsi lapsille uutta äitiä. Silloin jopa sellaisetkin saattavat pyyhkäistä oikealle, joita lapsiperhekuvio voi vähän epäilyttää. Kerro myös, haluaisitko lapsia lisää vai et.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 444
Mähän itse lähtökohtaisesti karsastan uusperhekuvioita enkä ole erityisen lapsirakas (joskaan en toki lapsia vihaakaan, omat sukulaislapset on mulle rakkaita). SILTI väittäisin, että monella naisella sydämessä läikähtää kun mies hoivaa lasta tai lemmikkiä. Näin myös mulla. Se viestii myös, että osaat todennäköisesti huolehtia muistakin kuin itsestäsi.

Peitä vaan muksujen kasvot yksityisyyden vuoksi, mutta ehdottomasti YKSI (tai pari, ei kaikkia) kuva lasten kanssa on :tup:

Kannattaa laittaa myös minkä verran lapset on sulla, minkä ikäisiä he ovat ja maininta siitä että et etsi lapsille uutta äitiä. Silloin jopa sellaisetkin saattavat pyyhkäistä oikealle, joita lapsiperhekuvio voi vähän epäilyttää. Kerro myös, haluaisitko lapsia lisää vai et.
Näinhän se on. Sama miksi monet miehet laittaa se urheilun ja matkustamisen kun sellainen pitää olla. Eikä niitä lapsia viitsitä mainostaa kun ne koetaan myös suhteen kannalta rasitteiksi. Yritetään olla jotain mitä muut hakee, mutta ei sitä mitä itse ollaan.

Kyllä mua hirvittäisi joku uusperhe kuvio :O. Omien lasten lisäksi pari muuta siihen lisää ja elukoita niin ei hemmetti. Sitä otetaan mitä markkinat tarjoaa tai sitten ollaan ilman. Ronkelit runkkaa...
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Eikö matkustelu harrastuksena ole yksi miesten ykkösinhokkeja lemmikkien ohella? Ehkä se on joku kehno täky, että miehet sitten itsekin laittaa matkustelun sinne kun kuvittelee, että kaikki naiset on heikkoina siihen? Kyllä se silti paremmalta kuullostaa kuin "harrastukset sali, valokuvaus ja luonnossa liikkuminen", joka yhteen aikaan taisi olla tylsän profiilin vakio.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 557
Ei näistä mun jutuista tarvii misogyynien hikeentyä. Mä vaan ajattelin, että joku tekkiläinen, joka oikeasti haluaa naisen Tinderistä löytää (muuhunkin kuin seksiin) voisi hyötyä yhdestä naisnäkökulmasta tässä kovin miespainotteisessa keskustelussa. Toki nää on vain mun kokemus ja näkemys, mutta toisaalta en usko olevani ihan yksinkään mielipiteideni kanssa.

Itsekin laitoin profiilin Tinderiin vähän aikaa sitten, mutta otin sen pois alle vuorokauden jälkeen. Tuntui liian ahdistavalta pitää omaa lärviä siellä muiden arvosteltavana. (Toki vaatinee tottumista, itse en ollut tuolla ollut aiemmin.) Ehdin kait jokusen tykkäyksenkin saada, mutta itse taas en uskaltanut swaipata ketään vasemmalle (kai se nyt oli vasemmalle kun jostain tykätään?), kun haluaisin ensin selata rauhassa pidemmälle ja vasta sitten valita sellaisia, jotka vaikuttaisivat edes vähän sopivilta. Eli minusta Tinderissä tulee liian nopeasti eteen, että pitää valita joko tai (jotta pääsee selaamaan eteenpäin), eikä voi miettiä asiaa. Ei sovi tällaiselle hitaammalle reagoijalle sitten yhtään :tdown:


Varmaankin vanhanaikaiset nettideittipalstat sopivat omaan tyyliin paremmin.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Eikö matkustelu harrastuksena ole yksi miesten ykkösinhokkeja lemmikkien ohella? Ehkä se on joku kehno täky, että miehet sitten itsekin laittaa matkustelun sinne kun kuvittelee, että kaikki naiset on heikkoina siihen? Kyllä se silti paremmalta kuullostaa kuin "harrastukset sali, valokuvaus ja luonnossa liikkuminen", joka yhteen aikaan taisi olla tylsän profiilin vakio.
Nämä oli aika hallitsevana yhä edelleenkin... Jos luettelee valokuvauksen, niin odottaisin kyllä näkeväni sen myös profiiliin valituista kuvistakin. Useimmiten se ei ollut havaittavissa (itsekin sitä harrastaneena erottaa heti, mikä kunkin harrastuneisuuden taso oikeasti on).

Jos ei ole varsinaisia harrastuksia niin sitten ei ole. Sitten varmaan diggaa töistään tai lasten kanssa touhuamisesta tms. ja kertoo sen. Tai että mitä ehkä haluaisi harrastaa ja toivoisi saavansa siihen seuraa ja kannustajaa.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
haluaisin ensin selata rauhassa pidemmälle ja vasta sitten valita sellaisia, jotka vaikuttaisivat edes vähän sopivilta. Eli minusta Tinderissä tulee liian nopeasti eteen, että pitää valita joko tai (jotta pääsee selaamaan eteenpäin), eikä voi miettiä asiaa. Ei sovi tällaiselle hitaammalle reagoijalle sitten yhtään :tdown:
Tämä, juuri tämä. Ja tän takia siellä profiilissa pitäis olla sisältöäkin, että saa rauhassa katella ja makustella, kumpaan suuntaan sutisi. Ja se tykkäys oli muuten oikeelle :lol:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jos ei ole varsinaisia harrastuksia niin sitten ei ole. Sitten varmaan diggaa töistään tai lasten kanssa touhuamisesta tms. ja kertoo sen. Tai että mitä ehkä haluaisi harrastaa ja toivoisi saavansa siihen seuraa ja kannustajaa.
Aika monelle taitaa olla kova paikka listata siihen videopelit, anime ja nettifoorumit (mutta ei missään nimessä some).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 444
Eikö matkustelu harrastuksena ole yksi miesten ykkösinhokkeja lemmikkien ohella? Ehkä se on joku kehno täky, että miehet sitten itsekin laittaa matkustelun sinne kun kuvittelee, että kaikki naiset on heikkoina siihen? Kyllä se silti paremmalta kuullostaa kuin "harrastukset sali, valokuvaus ja luonnossa liikkuminen", joka yhteen aikaan taisi olla tylsän profiilin vakio.
Tuskin ajattelee, että heikkona, mutta että se pitää olla siellä kun naiset tykkää reissata.

Itse muistan vielä niin hyvin millaista painajaista se oli exän kanssa kun aina piti mennä jonnekkin. Ei yhtään haluttu olla paikallaan ja omasta pihasta ei osattu nauttia. Joten miksi ihmeessä nyt haluaisin uuden samanmoisen. Tarkoittaa kyllä sitä, että kun menee kirjoittamaan sinne profiiliin jotain negatiivista reissaamiseen liittyen niin kiitos moro. + heität sinne vielä, että introvertti eikä mikään kovin sosiaalinen otus niin kyllähän sitä varmaan on jonoksi asti ottajia XD.

Tai siis kyllähän mä reissaan, mutta ei ole mitään tarvetta päästä joka päivä/viikko jonnekkin. Tällä hetkellä suurin haave olisi löytää naikkonen jonka kanssa voisi mennä 2020 tai 21 Megavalanchen vetäsemään ( ja sekin vielä roadtrippinä matkailuautolla). Tuo yhdistettynä kaikkeen edelliseen niin kyllä on niin hemmetin heikkoa. Olen kyllä valmis tinkimään tuosta viimeisestä haaveesta ehkä se parantaa kertoimia, mutta nollaa kun kertoo niin eipä kertoimet paljon vaikuta mahdollisuuksiin :).
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 557
Tämä, juuri tämä. Ja tän takia siellä profiilissa pitäis olla sisältöäkin, että saa rauhassa katella ja makustella, kumpaan suuntaan sutisi. Ja se tykkäys oli muuten oikeelle :lol:

Apua. Mähän rävelsin siellä vahingossa jollekin randomisti supertykkäyksenkin. Se vauhditti omaa häipymistäni pois koko sovelluksesta.


Huomaa kyllä jääneensä ajasta jälkeen ihan huolella. Noi sun pointsit profiilien heikkouksista ja vahvuuksista on kyllä hyviä ja voin allekirjoittaa. Vaikka omaa esittelytekstiä en edes ehtinyt kirjoittaa; yllättävän vaikeaa kehitellä ei-täysin-kornia sisältöä tuollaiseen.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Apua. Mähän rävelsin siellä vahingossa jollekin randomisti supertykkäyksenkin. Se vauhditti omaa häipymistäni pois koko sovelluksesta.


Huomaa kyllä jääneensä ajasta jälkeen ihan huolella. Noi sun pointsit profiilien heikkouksista ja vahvuuksista on kyllä hyviä ja voin allekirjoittaa. Vaikka omaa tekstiä en edes ehtinyt kirjoittaa, yllättävän vaikeaa kehitellä ei-täysin-kornia sisältöä tuollaiseen.
Niin mäkin, parikin kertaa :lol: Onneks ne sai myös kumottua...
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Tuskin ajattelee, että heikkona, mutta että se pitää olla siellä kun naiset tykkää reissata.

Itse muistan vielä niin hyvin millaista painajaista se oli exän kanssa kun aina piti mennä jonnekkin. Ei yhtään haluttu olla paikallaan ja omasta pihasta ei osattu nauttia. Joten miksi ihmeessä nyt haluaisin uuden samanmoisen. Tarkoittaa kyllä sitä, että kun menee kirjoittamaan sinne profiiliin jotain negatiivista reissaamiseen liittyen niin kiitos moro. + heität sinne vielä, että introvertti eikä mikään kovin sosiaalinen otus niin kyllähän sitä varmaan on jonoksi asti ottajia XD.

Tai siis kyllähän mä reissaan, mutta ei ole mitään tarvetta päästä joka päivä/viikko jonnekkin. Tällä hetkellä suurin haave olisi löytää naikkonen jonka kanssa voisi mennä 2020 tai 21 Megavalanchen vetäsemään ( ja sekin vielä roadtrippinä matkailuautolla). Tuo yhdistettynä kaikkeen edelliseen niin kyllä on niin hemmetin heikkoa. Olen kyllä valmis tinkimään tuosta viimeisestä haaveesta ehkä se parantaa kertoimia, mutta nollaa kun kertoo niin eipä kertoimet paljon vaikuta mahdollisuuksiin :).
Älä laita profiiliin negaatioita, kuten "EN matkustele" jne. Jätät vaan sen matkailun kokonaan mainitsematta. As simple as that.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Aika monelle taitaa olla kova paikka listata siihen videopelit, anime ja nettifoorumit (mutta ei missään nimessä some).
Okei, tässä ollaan varmaan vähintään 10 vuotta mua nuoremmassa kategoriassa. Toivottavasti.

Näissä tapauksissa jättäisin kovasti korostamatta ja keskittyisin profiilissa tulevaisuuden suunnitelmiin ja mitä yleensäkin elämältä haluaa. Harva kai naisen saatuaankin haluaa elää 100% rävän, pleikan ja animen kanssa. Tai jos haluaa niin sitten se on syytä kertoa silläkin uhalla että matchit on harvassa.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
2 053
Itse näin Tinderissä puolison löytäneenä sekä myös nyt perheenlisäyksen saatuani nykyisen puolison kanssa voin todeta, että kyllähän tuo Tinder toimii.

Toimii myös vähän niin, että sitä saa mitä tilaa eli jos ilmoitat vähä itsestäsi vähän ja haluat niitä yhden illanjuttuja, niin niitä kyllä saatkin. Lapsia kovin moni nainenkaa ei laita, varsinkaan jos halajaa vain pelkästään fun & pleasure.

Jos ei kiinnosta sen enempää kuin katsoa tarjontaa ja hupia niin, ei niistä lapsista tarvitse kuvia laittaa, jos se match ihastunee suhun niin se voi myös muuttaa mielipiteensä niistä lapsista.

Myöskään en maininnut, että olen pesunkestävä nörtti ja seurustelun aloitettu tämä aiheutti hieman närään eikä se ole enään alunjälkeen haitannut puolisoa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Okei, tässä ollaan varmaan vähintään 10 vuotta mua nuoremmassa kategoriassa. Toivottavasti.

Näissä tapauksissa jättäisin kovasti korostamatta ja keskittyisin profiilissa tulevaisuuden suunnitelmiin ja mitä yleensäkin elämältä haluaa. Harva kai naisen saatuaankin haluaa elää 100% rävän, pleikan ja animen kanssa. Tai jos haluaa niin sitten se on syytä kertoa silläkin uhalla että matchit on harvassa.
Totuus taitaa olla, että iso osa pariutumisongelmaisista miehistä yksinkertaisesti vaan on juuri niin tylsiä, kuin miltä näyttääkin, ilman mitään suurempaa paloa minkään tavoitteellisen perään tai tulevaisuuden suunnitelmia, jotka olisivat jotenkin selkeämpiä kuin "kattoo nyt, ehkä sitä perhettä vois joskus miettiä". Monet noista on tietty juuri niitä, jotka ovat tipahtaneet kelkasta ja jääneet alueelle, josta naiset (ja duunit) lähti mutta ne tuskin tulee kaupunkilaisnaisen tinder-etäisyydellä vastaan.

Itse olen aina sanonut, että pitäisi olla joku palo tai intohimo elämässä. Joku oikea harrastus, joka on itselle tärkeä, jossa voi kehittyä ja joka tuo sisältöä ja tavoitteellisuutta elämään. Itellä lievästi ylivilkkaana näitä on toki kourallinen ja ne tulee ja menee mutta onpahan aina jotain mistä puhua vaikka tuntikaudet :D
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Jos ei kiinnosta sen enempää kuin katsoa tarjontaa ja hupia niin, ei niistä lapsista tarvitse kuvia laittaa, jos se match ihastunee suhun niin se voi myös muuttaa mielipiteensä niistä lapsista.
EI näin. Itseasiassa todella monella oli noi mainitsemani asiat lapsista kerrottu. Propsit siitä. Lapset menis mulla samaan kategoriaan, kuin että treffeille ilmestyisi 30 kg painavampi kuin mitä kuvien perusteella olisi odottanut. Huijausta jättää kertomatta niin olennainen asia.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
2 053
EI näin. Itseasiassa todella monella oli noi mainitsemani asiat lapsista kerrottu. Propsit siitä. Lapset menis mulla samaan kategoriaan, kuin että treffeille ilmestyisi 30 kg painavampi kuin mitä kuvien perusteella olisi odottanut. Huijausta jättää kertomatta niin olennainen asia.
Yllätys tuo +30kg painavempi on enemmän sääntö kuin poikkeus varsinkin kun puhutaan naisista. Kuvat on monen vuoden takaa ja tämän jälkeen onkin sitten se siideri maistunut monen sinkkuvuoden aikana ja painoa on tullut.

Ei se ole huijaamista, kun kaikkia naisia ei se asia kiinnosta jos tarkoitus on vaan päästä sänkyyn?
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Ei se ole huijaamista, kun kaikkia naisia ei se asia kiinnosta jos tarkoitus on vaan päästä sänkyyn?
No jos sä omassa profiilissasi kerrot haluavasi pelkkää seksiä niin sitten ei tietenkään tarvii lapsista mitään mainita. Mutta jos profiilisi antaa muuta olettaa ja tosiasiallisestikin olet jotain vakavampaa etsimässä niin onhan se nyt todella olennainen asia kertoa.

Ihan yleisesti eikä Teräsmiehen kommenttiin liittyen: Mä en ihan ymmärrä, miksi täällä vedotaan siihen mitä naiset yleensä Tinderissä tekee tai on tekemättä. Ei kai sillä ole mitään väliä millaisia osa, tai edes suurin osa, naisista siellä on kun tarkoituksena kai olisi ettei omalla huonolla profiilillaan missaa tykkäystä niiltä, joilta sen oikeasti haluaakin :confused:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 410
Jos oot normipainoinen ja kasvonrakenteet normaalit + profiilisi on varmaan ollut jotain muuta kuin "moi mitä kuuluu" niin äkkiä menet 3-4/5 asteikolle. Ensin mainitut riittää houkuttelemaan jo 70% seuraa etsivistä miehistä ja jos profiilikentässä on jotain kättäpidempää niin 20% tarttuu sillä mukaan viimeistään. Älykkyys viehättää varsinkin jos etsii elämänkumppania. Moni 5/5 naaman profiilit yleensä antaa kyllä sellaisen kuvan ettei kauniita kasvoja enempää ole paljon muuta siunattu, joten miksi vaivautua kun ei ole panoseuraa etsimässä.
Ovatko miehet oikeasti noin helppoja?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 410
Okei, tässä ollaan varmaan vähintään 10 vuotta mua nuoremmassa kategoriassa. Toivottavasti.

Näissä tapauksissa jättäisin kovasti korostamatta ja keskittyisin profiilissa tulevaisuuden suunnitelmiin ja mitä yleensäkin elämältä haluaa. Harva kai naisen saatuaankin haluaa elää 100% rävän, pleikan ja animen kanssa. Tai jos haluaa niin sitten se on syytä kertoa silläkin uhalla että matchit on harvassa.
Eikö pelaaminen ole mainstreamia nykyään, ettei sen luulisi pahasti karkoittavan?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Eikö pelaaminen ole mainstreamia nykyään, ettei sen luulisi pahasti karkoittavan?
Sitä on nähty pelaamista ja pelaamista. En usko homman olevan mikään ongelma jos mies pelaa sen yhden leffan verran viikossa tai on vaikkapa omistautunut autosimulaattoreille niin, että on rakentanut jonkun oikean ohjaamon kellariin tai vastaavaa. Mutta liian usein se on jotain mikki ja kuulokkeet päässä suoritettavaa grindausta, joka ilman nalkutusta nielee kaiken liikenevän ajan. Vituttaa itseäkin välillä nuo pelit, jotka on suorastaan tehty koukuttamaan ja grindattavaksi. Onneksi itse en jaksa yleensä pitkään pelailla vaan se on joku 30-60min hengähdystauko.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 209
Tuli vaikutelma, että miehet tosiaan swaippaa ihan kaikki oikealle - ihan sama mitä mun profiilissa luki ja oliko profiilien perusteella mitään yhteistä. Tämä oli oikeastaan aika ärsyttävää.
Amerikkalaisten tilastojen/tutkimusten perusteella miehet swaippaavat vajaat puolet oikealle.

Itse olen swaippaillut kaikki hoikat oikealle, ja läskit tai semi-läskit tai kasvokuvalliset läskioletetut vasemmalle. Suomessa tämä tarkoittaa sitä, että tuskin edes kolmannes naisista menee oikealle, etenkään Helsingin ulkopuolella.

Sillä ei ole hirveästi merkitystä mitä naisen profiilissa lukee tai miltä kuvat noin muuten näyttää. Ihan turhaa sellaisilla stressata kun todennäköisyys mätsiin on häviävän pieni ja kyseessä on puhdas numeropeli. Naisesta voi ottaa tarkemmin selvää sitten jos match syntyy.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 240
Ai niin ja semmoinen huomio vielä, että sinänsä ihan asialliset profiilit, mutta jotka oli kuin 90-luvun seuranhakuilmoituksesta napakymppikliseineen, ei herätä edes tällaisen keski-ikäisen naisen mielenkiintoa vaan ovat lähinnä vähän koomisia. Siis sellaiset "Elikäs tässä raitis, rehellinen ja luotettava nallekarhu etsii elämänsä naista kainaloon ja selänpesijää rauhallisiin koti-iltoihin. Juoksut on juostu, mennään yhdessä vaikka marjaan." :lol: Vaikka asia olisikin noin, niin sen voisi muotoilla jotenkin... vähän tuoreemmin ja kiinnostavammin. Noista piirtyi aina Salmelaisen kuva silmiin ja Klasun pianosäestys alkoi soida välittömästi päässä :D Sitäpaitsi tuon tyyppisessä virkkeessä ei tule juuri mitään oikeaa informaatiota.
Olisi ollut mielenkiintoista nähdä Räbätätin profiili sen Tinder-viikon aikana, ja tehdä kunnon dissektio ja analyysi siitä :kahvi:
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Olisi ollut mielenkiintoista nähdä Räbätätin profiili sen Tinder-viikon aikana, ja tehdä kunnon dissektio ja analyysi siitä :kahvi:
Tokihan se oli aika paska, ainakin kuvien osalta. Esimerkiksi kokovartalokuva puuttui, minkä olen ymmärtänyt olevan kriittinen :kahvi: Naisena sekin riitti.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 240
Tokihan se oli aika paska, ainakin kuvien osalta. Esimerkiksi kokovartalokuva puuttui, minkä olen ymmärtänyt olevan kriittinen :kahvi: Naisena sekin riitti.
Mutta hymyilit kuvissa, ne olivat tuoreita, niissä oli kivat kuvatekstit ja mitä kaikkia niitä olikaan, unohdin jo osan...
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Mutta hymyilit kuvissa, ne olivat tuoreita, niissä oli kivat kuvatekstit ja mitä kaikkia niitä olikaan, unohdin jo osan...
Sä missasit jotain olennaista. Mun profiili oli uteliaisuudesta tehty testi, jotta mä näen millainen konsepti se on ja millaisia profiileja miehillä siellä on. Ja ihan teidän hyödyksi ja iloksi ajattelin näkemyksiäni tänne jakaa. Niitä ei tarvii ottaa totuutena, mut jos ne menee kovin tunteisiin ja Tinder on mykkä, niin ehkä olisi itselle hyödyllistä arvioida omaa profiilia uudestaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 240
Sä missasit jotain olennaista. Mun profiili oli uteliaisuudesta tehty testi, jotta mä näen millainen konsepti se on ja millaisia profiileja miehillä siellä on. Ja ihan teidän hyödyksi ja iloksi ajattelin näkemyksiäni tänne jakaa. Niitä ei tarvii ottaa totuutena, mut jos ne menee kovin tunteisiin ja Tinder on mykkä, niin ehkä olisi itselle hyödyllistä arvioida omaa profiilia uudestaan.
Minulla ei ole tällä hetkellä Tinderiä asennettuna.

Olen ollut analyyseistasi pääpiirteittäin samaa mieltä. Mutta eikö naisenkin kannattaisi pyrkiä erottumaan massanaisista positiivisesti ja herättää sellaistenkin miesten mielenkiinto, joille ei riitä, että naisesta poistuu lämmintä ilmaa?

Siis Tinderissä ja kaikissa muissakin deittipalveluissa.

Vai oliko noissa analyyseissasi ja vinkeissäsi jotain oikeasti sukupuoliriippuvaista? Eivät kaikki miehetkään halua tuhlata aikaansa mitäänsanomattomiin profiileihin, jos siellä on parempiakin tarjolla. Paitsi tietenkin, jos on sellainen mies tähtäimessä, jolle riittää moikat ja hymiöt.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No eiköhän tuosta se oleellinen välittynyt. Ei niin nuori ja omaan ulkonäköönsä kriittisesti suhtautuva nainen tekee huonon profiilin huonoilla kuvilla koepalloksi ja saa hetkessä 1000 tykkäystä. Mikä miehiä oikein vaivaa?

Minulla ei ole tällä hetkellä Tinderiä asennettuna.

Olen ollut analyyseistasi pääpiirteittäin samaa mieltä. Mutta eikö naisenkin kannattaisi pyrkiä erottumaan massanaisista positiivisesti ja herättää sellaistenkin miesten mielenkiinto, joille ei riitä, että naisesta poistuu lämmintä ilmaa.

Siis Tinderissä ja kaikissa muissakin deittipalveluissa.

Vai oliko noissa analyyseissasi ja vinkeissäsi jotain oikeasti sukupuoliriippuvaista? Eivät kaikki miehetkään halua tuhlata aikaansa mitäänsanomattomiin profiileihin, jos siellä on parempiakin tarjolla. Paitsi tietenkin, jos on sellainen mies tähtäimessä, jolle riittää moikat ja hymiöt.
Mitä hyötyä siitä on, jos yrittämättä on 1000 tykkäystä eli enemmän kuin kukaan voi järkevästi käydä läpi? Oletat nyt, että siellä 1000 joukossa ei olisi myös hyviä tyyppejä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 240
Mitä hyötyä siitä on, jos yrittämättä on 1000 tykkäystä eli enemmän kuin kukaan voi järkevästi käydä läpi? Oletat nyt, että siellä 1000 joukossa ei olisi myös hyviä tyyppejä.
On varmasti niitä hyviä tyyppejä, mutta onko siellä n=1000-populaatiossa niitä, jotka täyttävät omien sanojensa mukaan nirson naisen tiukat kriteerit?

Vai onko niin, että se mielenkiintoisin 10% miehistä ei jaksa vastata tusinaprofiileille, vaan jatkavat matkaansa, ja keskittävät aikansa ja tarmonsa niihin heidän mielestään oikeasti mielenkiintoisiin? Sehän olisi oksymoron sekä täydellisen typerä strategia, jos mielenkiintoinen mies ottaisi yhteyttä epämielenkiintoisiin naisprofiileihin, eihän sellainen mies muuta ehtisi tekemäänkään.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Millä tavalla karsintaa pitäisi suorittaa jos ei pidä lihavista?
Jos lihavuus/laihuus on primäärinen suodatusperuste ennen mitään muuta niin se on monelle jo liikaa. Tärkeintä ettei ole lihava -asenne kertoo aika paljon. Kertoo myös sen, mitkä on tulevaisuuden odotukset suhteen osalta jos joskus syystä tai toisesta paino lähtee käsistä. Ja tietää, että kotona on sitten se "lievä" painostus salille tms.

Ts. Edelleen se totuus pitää että jokainen tekee kuten haluaa mutta turha kiukustua jos muut ei tykkää.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 557
Millä tavalla karsintaa pitäisi suorittaa jos ei pidä lihavista?

Et ymmärtänyt pointtia. Minua ei viehätä mies, jolle ainoa olennainen kriteeri on ihmisen paino. Haiskahtaa aika epätoivoiselta, että koko normaalipainoiselta/hoikalta naispopulaatiolta jäädään kärkkymään mätsejä, kiinnittämättä sitä ennen ollenkaan huomiota muihin ominaisuuksiin.

Ei kiitos. Mutta eiköhän näillekin löydy ottajansa.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 353
Tuosta 'miehet tykkää kaikista' jutusta. Esim Itse olen aluksi vuosia sitten pohtinut tarkasti että 'pidänkö juuri tästä naisesta?'. Mutta kun sovellusta on käyttänyt vuosia, tietää että ehkä 1% naisista tykkää takaisin. Joten miksi kuluttaisin kallisarvoista aikaani profiilien lukuun, kun 99% todennäköisyydellä vastapuoli ei tykkää minusta?

Helpompi kun vaan kylmästi tykkää kaikista, ja sit matchin jälkeen vasta katsoo että 'ilkeäisköhän tuota panna'.
 
Liittynyt
07.03.2019
Viestejä
5
Eli tiivistetysti: naiset swaippaa oikealle jos miehen profiili sytyttää kiinnostuksen ja miehet swaippaa oikealle jos naisen profiili ei sammuta kiinnostusta.
Suurin osa miespuolisista kavereistani tosiaan swaippasi joko kaikki oikealle tai pelkän naaman perusteella, mutta itse toimin lyhyen Tinder-urani aikana (ja miehenä) näin:
- kaikki yleisesti hämärät ja botilta haiskahtavat profiilit hylkyyn
- ei kuvaa -> hylkyyn
- ei miellyttäviä kuvia -> hylkyyn
- miellyttäviä kuvia -> ei profiilitekstiä -> hylkyyn
- miellyttäviä kuvia -> heikohko profiiliteksti -> suurin osa hylkyyn
- miellyttäviä kuvia -> hyvä profiiliteksti -> jatkoon.
Näillä spekseillä tuli hylkyyn laitettua n. 80 % profiileista.

Panostin omaan profiiliini jonkin verran, mutta rehellisyyden nimissä olin Tinderin käyttöönottaessa tunne-elämältäni melko sekaisin, joten profiilitekstini saattoi olla osin melko sekava.

Siltikin ilmaisprofiililla matcheja tuli liikaa (eli minun mittapuullani kymmeniä per viikko) ja minua alkoi ahdistaa se, että en millään edes voinut kuvitella keskustelevani kaikille jotain järkeviä ja pysyväni mukana laskuissa siitä kuka on kukakin. Ajattelin, että alan siitä perkaamaan hiljalleen ja tarvittaessa, mutta yllättävän monet naiset olivat myös oma-alotteisia ja se monimutkaisti asioita entisestään.

Aika nopeasti sieltä tosin löytyi sellainen henkilö, että en kokenut enää tarvetta jatkaa Tinderin käyttöä.

Ehdottomasti mielenkiintoinen sovellus ja aion ottaa käyttöön uudelleen, jos tarvetta. Toivottavasti tarvetta ei kuitenkaan tule. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 410
Et ymmärtänyt pointtia. Minua ei viehätä mies, jolle ainoa olennainen kriteeri on ihmisen paino. Haiskahtaa aika epätoivoiselta, että koko normaalipainoiselta/hoikalta naispopulaatiolta jäädään kärkkymään mätsejä, kiinnittämättä sitä ennen ollenkaan huomiota muihin ominaisuuksiin.

Ei kiitos. Mutta eiköhän näillekin löydy ottajansa.
Sitähän tuossa ei sanottu ettei muita kriteereitä olisi. Miehillä jää tuolla matchit aika vähiin ellei käytä väljiä kriteereitä, ellei tilanne ole jotenkin muuttunut entisestä.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 557
Sitähän tuossa ei sanottu ettei muita kriteereitä olisi. Miehillä jää tuolla matchit aika vähiin ellei käytä väljiä kriteereitä, ellei tilanne ole jotenkin muuttunut entisestä.

Kyllä sanottiin. Toki kyseisen nimimerkin viesteihin pitää suhtautua hienoisella röllivarauksella :kahvi:
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 557
Sanottiin että naisesta voi ottaa paremmin selvää jos matchi syntyy, jotain kriteereitä luulisi olevan.

Eli juuri kuten sanoin alkuperäisessä kommentissani. Mikä sulta jäi ymmärtämättä?

Minua ei viehätä mies, jolle ainoa olennainen kriteeri on ihmisen paino. Haiskahtaa aika epätoivoiselta, että koko normaalipainoiselta/hoikalta naispopulaatiolta jäädään kärkkymään mätsejä, kiinnittämättä sitä ennen ollenkaan huomiota muihin ominaisuuksiin.

Kysymys on sitten retorinen.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
.
Suurin osa miespuolisista kavereistani tosiaan swaippasi joko kaikki oikealle tai pelkän naaman perusteella, mutta itse toimin lyhyen Tinder-urani aikana (ja miehenä) näin:
- kaikki yleisesti hämärät ja botilta haiskahtavat profiilit hylkyyn
- ei kuvaa -> hylkyyn
- ei miellyttäviä kuvia -> hylkyyn
- miellyttäviä kuvia -> ei profiilitekstiä -> hylkyyn
- miellyttäviä kuvia -> heikohko profiiliteksti -> suurin osa hylkyyn
- miellyttäviä kuvia -> hyvä profiiliteksti -> jatkoon.
Näillä spekseillä tuli hylkyyn laitettua n. 80 % profiileista.

Panostin omaan profiiliini jonkin verran, mutta rehellisyyden nimissä olin Tinderin käyttöönottaessa tunne-elämältäni melko sekaisin, joten profiilitekstini saattoi olla osin melko sekava.

Siltikin ilmaisprofiililla matcheja tuli liikaa (eli minun mittapuullani kymmeniä per viikko) ja minua alkoi ahdistaa se, että en millään edes voinut kuvitella keskustelevani kaikille jotain järkeviä ja pysyväni mukana laskuissa siitä kuka on kukakin. Ajattelin, että alan siitä perkaamaan hiljalleen ja tarvittaessa, mutta yllättävän monet naiset olivat myös oma-alotteisia ja se monimutkaisti asioita entisestään.

Aika nopeasti sieltä tosin löytyi sellainen henkilö, että en kokenut enää tarvetta jatkaa Tinderin käyttöä.

Ehdottomasti mielenkiintoinen sovellus ja aion ottaa käyttöön uudelleen, jos tarvetta. Toivottavasti tarvetta ei kuitenkaan tule. :)
Näin minäkin tein ja rajasin iän vielä 35v ja ylöspäin ja silti sieltä löytyi ihmisiä ja lopulta se täydellinen nainen.

Ollaan aina mietitty että miten hitossa me löydettiin toisemme niiden satojen ihmisten seasta:love:

Kaikki loksahti ekoilla treffeillä ja näin parin vuoden jälkeen arki on yhtä juhlaa ja en hetkeäkään vaihtaisi pois.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 410
Eli juuri kuten sanoin alkuperäisessä kommentissani. Mikä sulta jäi ymmärtämättä?




Kysymys on sitten retorinen.
Tarkoitin ylipäätänsä kriteereitä, en pelkkää swaippaamiseen liittyvää. Sama se sinäänsä tutkiiko profiileita ennen vai jälkeen osuman.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 209
Jos lihavuus/laihuus on primäärinen suodatusperuste ennen mitään muuta niin se on monelle jo liikaa. Tärkeintä ettei ole lihava -asenne kertoo aika paljon. Kertoo myös sen, mitkä on tulevaisuuden odotukset suhteen osalta jos joskus syystä tai toisesta paino lähtee käsistä. Ja tietää, että kotona on sitten se "lievä" painostus salille tms.
Toiset nyt vaan ei tykkää läskeistä. Jos läskit ilmestyy suhteen edetessä, niin siitä voi murehtia sitten.

Ja newsflash: Tinderin idea on swaippailla ihmisiä lähinnä ulkonäön perusteella. Muutenkin parinmuodostuksessa on ulkonäöllä aika iso rooli. Toisaalta läskiys ei ole pelkästään ulkonäköön vaan myös elintapoihin liittyvä seikka. Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa... Kaksi kuvaa enemmän kuin kaksi tuhatta jne..

Ja toi läskiys on vasta alustava ja karkea esisuodatusperuste. Tarkempi suodatus tapahtuu matchin syntyessä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
62
Suurin osa miespuolisista kavereistani tosiaan swaippasi joko kaikki oikealle tai pelkän naaman perusteella, mutta itse toimin lyhyen Tinder-urani aikana (ja miehenä) näin:
- kaikki yleisesti hämärät ja botilta haiskahtavat profiilit hylkyyn
- ei kuvaa -> hylkyyn
- ei miellyttäviä kuvia -> hylkyyn
- miellyttäviä kuvia -> ei profiilitekstiä -> hylkyyn
- miellyttäviä kuvia -> heikohko profiiliteksti -> suurin osa hylkyyn
- miellyttäviä kuvia -> hyvä profiiliteksti -> jatkoon.
Näillä spekseillä tuli hylkyyn laitettua n. 80 % profiileista.

Panostin omaan profiiliini jonkin verran, mutta rehellisyyden nimissä olin Tinderin käyttöönottaessa tunne-elämältäni melko sekaisin, joten profiilitekstini saattoi olla osin melko sekava.

Siltikin ilmaisprofiililla matcheja tuli liikaa (eli minun mittapuullani kymmeniä per viikko) ja minua alkoi ahdistaa se, että en millään edes voinut kuvitella keskustelevani kaikille jotain järkeviä ja pysyväni mukana laskuissa siitä kuka on kukakin. Ajattelin, että alan siitä perkaamaan hiljalleen ja tarvittaessa, mutta yllättävän monet naiset olivat myös oma-alotteisia ja se monimutkaisti asioita entisestään.

Aika nopeasti sieltä tosin löytyi sellainen henkilö, että en kokenut enää tarvetta jatkaa Tinderin käyttöä.

Ehdottomasti mielenkiintoinen sovellus ja aion ottaa käyttöön uudelleen, jos tarvetta. Toivottavasti tarvetta ei kuitenkaan tule. :)
Itse noudatin aika samaa kaavaa swaippailun suhteen ja hyvin on löytynyt laadukkaita matcheja vaikka mainitsen nörtteilyn profiilissa. Kaikkien kanssa ei edes ehtinyt laittamaan viestiä kun löytyi tuo nykyinen tapailukumppani. Ja ei, Tinderissä ei tarvitse olla Ryan Goslingin näköinen (toki ei siitä haittaakaan varmaan olisi...). Itse olen ihan normaalin näköinen, panostin hyviin kuviin (monipuoliset, hyvin istuvat vaatteet päälle ja muutenkin olemus kuntoon) ja sopivan humoristinen, ei liian pitkä, mutta silti tarpeeksi informatiivinen profiiliteksti. Näiden lisäksi swaippailee vaan tarpeeksi rennolla otteella, ei se ole niin justiinsa. Itsetunnon tuolla saa tapettua samantien jos liian vakavasti ottaa :D
 
Liittynyt
01.09.2018
Viestejä
62
Nyt keskustelun käydessä näin vilkkaana ja osittain ihan järkevänäkin, ajattelin jakaa omat lukuni:

Ikä: 20-25
Ei merkittäviä haittoja parisuhdemarkkinoilla. Maininnan arvoisina keskivertoa lyhempi pituus ja tietotekniikkafoorumin käyttäjä. Käytössä kuusi kuvaa ja profiilitekstistä käy ilmi että hakusessa parisuhde.

Tinderin käyttö noin kahden vuoden ajalta välillä aktiivisemmin ja välillä taukoa pitäen:



Mätsien osuus tykkäyksistä on murskaavat 8%. Kun taas tavattujen ihmisten osuus mätseistä on 18%, eli lähes joka viides mätsi tuli lopulta tavattua. "Erikoisuutena" myös se, että tykkäsin vain 32% kaikista vastaan tulleista profiileista. Viimeisimmän tavatun kanssa asumme nyt yhdessä.

Olisi mukava nähdä vastaavia lukuja eri ikäisiltä ja vastakkaisen sukupuolen edustajilta, tai heiltä jotka swaippaavat suurimman osan jatkoon.

Edit:
Oman Tinder-datan saa ladattua:
Tinder Portal
Sankey-diagrammin tekoon käytin:
http://sankeymatic.com/build
 
Viimeksi muokattu:

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 557
Toiset nyt vaan ei tykkää läskeistä. Jos läskit ilmestyy suhteen edetessä, niin siitä voi murehtia sitten.

Ja newsflash: Tinderin idea on swaippailla ihmisiä lähinnä ulkonäön perusteella. Muutenkin parinmuodostuksessa on ulkonäöllä aika iso rooli. Toisaalta läskiys ei ole pelkästään ulkonäköön vaan myös elintapoihin liittyvä seikka. Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa... Kaksi kuvaa enemmän kuin kaksi tuhatta jne..

Ja toi läskiys on vasta alustava ja karkea esisuodatusperuste. Tarkempi suodatus tapahtuu matchin syntyessä.

Ja sulle siis kaikki hoikat on ulkonäöllisesti ja tyylillisesti kelpoja, omien kommenttiesi mukaan. Ei kannata muuten sitten kertoa tuota niille naisille, joita päädyt tapaamaan, jos päädyt :tup:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 417
Viestejä
4 198 728
Jäsenet
70 905
Uusin jäsen
Jazo

Hinta.fi

Ylös Bottom