Nettitreffit + Tinder

EI näin. Itseasiassa todella monella oli noi mainitsemani asiat lapsista kerrottu. Propsit siitä. Lapset menis mulla samaan kategoriaan, kuin että treffeille ilmestyisi 30 kg painavampi kuin mitä kuvien perusteella olisi odottanut. Huijausta jättää kertomatta niin olennainen asia.

Yllätys tuo +30kg painavempi on enemmän sääntö kuin poikkeus varsinkin kun puhutaan naisista. Kuvat on monen vuoden takaa ja tämän jälkeen onkin sitten se siideri maistunut monen sinkkuvuoden aikana ja painoa on tullut.

Ei se ole huijaamista, kun kaikkia naisia ei se asia kiinnosta jos tarkoitus on vaan päästä sänkyyn?

Ei se ole huijaamista, kun kaikkia naisia ei se asia kiinnosta jos tarkoitus on vaan päästä sänkyyn?
No jos sä omassa profiilissasi kerrot haluavasi pelkkää seksiä niin sitten ei tietenkään tarvii lapsista mitään mainita. Mutta jos profiilisi antaa muuta olettaa ja tosiasiallisestikin olet jotain vakavampaa etsimässä niin onhan se nyt todella olennainen asia kertoa.

Ihan yleisesti eikä Teräsmiehen kommenttiin liittyen: Mä en ihan ymmärrä, miksi täällä vedotaan siihen mitä naiset yleensä Tinderissä tekee tai on tekemättä. Ei kai sillä ole mitään väliä millaisia osa, tai edes suurin osa, naisista siellä on kun tarkoituksena kai olisi ettei omalla huonolla profiilillaan missaa tykkäystä niiltä, joilta sen oikeasti haluaakin :confused:

Jos oot normipainoinen ja kasvonrakenteet normaalit + profiilisi on varmaan ollut jotain muuta kuin "moi mitä kuuluu" niin äkkiä menet 3-4/5 asteikolle. Ensin mainitut riittää houkuttelemaan jo 70% seuraa etsivistä miehistä ja jos profiilikentässä on jotain kättäpidempää niin 20% tarttuu sillä mukaan viimeistään. Älykkyys viehättää varsinkin jos etsii elämänkumppania. Moni 5/5 naaman profiilit yleensä antaa kyllä sellaisen kuvan ettei kauniita kasvoja enempää ole paljon muuta siunattu, joten miksi vaivautua kun ei ole panoseuraa etsimässä.
Ovatko miehet oikeasti noin helppoja?

Okei, tässä ollaan varmaan vähintään 10 vuotta mua nuoremmassa kategoriassa. Toivottavasti.

Näissä tapauksissa jättäisin kovasti korostamatta ja keskittyisin profiilissa tulevaisuuden suunnitelmiin ja mitä yleensäkin elämältä haluaa. Harva kai naisen saatuaankin haluaa elää 100% rävän, pleikan ja animen kanssa. Tai jos haluaa niin sitten se on syytä kertoa silläkin uhalla että matchit on harvassa.
Eikö pelaaminen ole mainstreamia nykyään, ettei sen luulisi pahasti karkoittavan?

Eikö pelaaminen ole mainstreamia nykyään, ettei sen luulisi pahasti karkoittavan?

Sitä on nähty pelaamista ja pelaamista. En usko homman olevan mikään ongelma jos mies pelaa sen yhden leffan verran viikossa tai on vaikkapa omistautunut autosimulaattoreille niin, että on rakentanut jonkun oikean ohjaamon kellariin tai vastaavaa. Mutta liian usein se on jotain mikki ja kuulokkeet päässä suoritettavaa grindausta, joka ilman nalkutusta nielee kaiken liikenevän ajan. Vituttaa itseäkin välillä nuo pelit, jotka on suorastaan tehty koukuttamaan ja grindattavaksi. Onneksi itse en jaksa yleensä pitkään pelailla vaan se on joku 30-60min hengähdystauko.

Tuli vaikutelma, että miehet tosiaan swaippaa ihan kaikki oikealle - ihan sama mitä mun profiilissa luki ja oliko profiilien perusteella mitään yhteistä. Tämä oli oikeastaan aika ärsyttävää.
Amerikkalaisten tilastojen/tutkimusten perusteella miehet swaippaavat vajaat puolet oikealle.

Itse olen swaippaillut kaikki hoikat oikealle, ja läskit tai semi-läskit tai kasvokuvalliset läskioletetut vasemmalle. Suomessa tämä tarkoittaa sitä, että tuskin edes kolmannes naisista menee oikealle, etenkään Helsingin ulkopuolella.

Sillä ei ole hirveästi merkitystä mitä naisen profiilissa lukee tai miltä kuvat noin muuten näyttää. Ihan turhaa sellaisilla stressata kun todennäköisyys mätsiin on häviävän pieni ja kyseessä on puhdas numeropeli. Naisesta voi ottaa tarkemmin selvää sitten jos match syntyy.

Ai niin ja semmoinen huomio vielä, että sinänsä ihan asialliset profiilit, mutta jotka oli kuin 90-luvun seuranhakuilmoituksesta napakymppikliseineen, ei herätä edes tällaisen keski-ikäisen naisen mielenkiintoa vaan ovat lähinnä vähän koomisia. Siis sellaiset "Elikäs tässä raitis, rehellinen ja luotettava nallekarhu etsii elämänsä naista kainaloon ja selänpesijää rauhallisiin koti-iltoihin. Juoksut on juostu, mennään yhdessä vaikka marjaan." :lol: Vaikka asia olisikin noin, niin sen voisi muotoilla jotenkin... vähän tuoreemmin ja kiinnostavammin. Noista piirtyi aina Salmelaisen kuva silmiin ja Klasun pianosäestys alkoi soida välittömästi päässä :D Sitäpaitsi tuon tyyppisessä virkkeessä ei tule juuri mitään oikeaa informaatiota.
Olisi ollut mielenkiintoista nähdä Räbätätin profiili sen Tinder-viikon aikana, ja tehdä kunnon dissektio ja analyysi siitä :kahvi:

Olisi ollut mielenkiintoista nähdä Räbätätin profiili sen Tinder-viikon aikana, ja tehdä kunnon dissektio ja analyysi siitä :kahvi:
Tokihan se oli aika paska, ainakin kuvien osalta. Esimerkiksi kokovartalokuva puuttui, minkä olen ymmärtänyt olevan kriittinen :kahvi: Naisena sekin riitti.

Tokihan se oli aika paska, ainakin kuvien osalta. Esimerkiksi kokovartalokuva puuttui, minkä olen ymmärtänyt olevan kriittinen :kahvi: Naisena sekin riitti.
Mutta hymyilit kuvissa, ne olivat tuoreita, niissä oli kivat kuvatekstit ja mitä kaikkia niitä olikaan, unohdin jo osan...

Mutta hymyilit kuvissa, ne olivat tuoreita, niissä oli kivat kuvatekstit ja mitä kaikkia niitä olikaan, unohdin jo osan...
Sä missasit jotain olennaista. Mun profiili oli uteliaisuudesta tehty testi, jotta mä näen millainen konsepti se on ja millaisia profiileja miehillä siellä on. Ja ihan teidän hyödyksi ja iloksi ajattelin näkemyksiäni tänne jakaa. Niitä ei tarvii ottaa totuutena, mut jos ne menee kovin tunteisiin ja Tinder on mykkä, niin ehkä olisi itselle hyödyllistä arvioida omaa profiilia uudestaan.

Sä missasit jotain olennaista. Mun profiili oli uteliaisuudesta tehty testi, jotta mä näen millainen konsepti se on ja millaisia profiileja miehillä siellä on. Ja ihan teidän hyödyksi ja iloksi ajattelin näkemyksiäni tänne jakaa. Niitä ei tarvii ottaa totuutena, mut jos ne menee kovin tunteisiin ja Tinder on mykkä, niin ehkä olisi itselle hyödyllistä arvioida omaa profiilia uudestaan.
Minulla ei ole tällä hetkellä Tinderiä asennettuna.

Olen ollut analyyseistasi pääpiirteittäin samaa mieltä. Mutta eikö naisenkin kannattaisi pyrkiä erottumaan massanaisista positiivisesti ja herättää sellaistenkin miesten mielenkiinto, joille ei riitä, että naisesta poistuu lämmintä ilmaa?

Siis Tinderissä ja kaikissa muissakin deittipalveluissa.

Vai oliko noissa analyyseissasi ja vinkeissäsi jotain oikeasti sukupuoliriippuvaista? Eivät kaikki miehetkään halua tuhlata aikaansa mitäänsanomattomiin profiileihin, jos siellä on parempiakin tarjolla. Paitsi tietenkin, jos on sellainen mies tähtäimessä, jolle riittää moikat ja hymiöt.

No eiköhän tuosta se oleellinen välittynyt. Ei niin nuori ja omaan ulkonäköönsä kriittisesti suhtautuva nainen tekee huonon profiilin huonoilla kuvilla koepalloksi ja saa hetkessä 1000 tykkäystä. Mikä miehiä oikein vaivaa?

Olen ollut analyyseistasi pääpiirteittäin samaa mieltä. Mutta eikö naisenkin kannattaisi pyrkiä erottumaan massanaisista positiivisesti ja herättää sellaistenkin miesten mielenkiinto, joille ei riitä, että naisesta poistuu lämmintä ilmaa.

Siis Tinderissä ja kaikissa muissakin deittipalveluissa.

Vai oliko noissa analyyseissasi ja vinkeissäsi jotain oikeasti sukupuoliriippuvaista? Eivät kaikki miehetkään halua tuhlata aikaansa mitäänsanomattomiin profiileihin, jos siellä on parempiakin tarjolla. Paitsi tietenkin, jos on sellainen mies tähtäimessä, jolle riittää moikat ja hymiöt.

Mitä hyötyä siitä on, jos yrittämättä on 1000 tykkäystä eli enemmän kuin kukaan voi järkevästi käydä läpi? Oletat nyt, että siellä 1000 joukossa ei olisi myös hyviä tyyppejä.

Mitä hyötyä siitä on, jos yrittämättä on 1000 tykkäystä eli enemmän kuin kukaan voi järkevästi käydä läpi? Oletat nyt, että siellä 1000 joukossa ei olisi myös hyviä tyyppejä.
On varmasti niitä hyviä tyyppejä, mutta onko siellä n=1000-populaatiossa niitä, jotka täyttävät omien sanojensa mukaan nirson naisen tiukat kriteerit?

Vai onko niin, että se mielenkiintoisin 10% miehistä ei jaksa vastata tusinaprofiileille, vaan jatkavat matkaansa, ja keskittävät aikansa ja tarmonsa niihin heidän mielestään oikeasti mielenkiintoisiin? Sehän olisi oksymoron sekä täydellisen typerä strategia, jos mielenkiintoinen mies ottaisi yhteyttä epämielenkiintoisiin naisprofiileihin, eihän sellainen mies muuta ehtisi tekemäänkään.

Millä tavalla karsintaa pitäisi suorittaa jos ei pidä lihavista?

Jos lihavuus/laihuus on primäärinen suodatusperuste ennen mitään muuta niin se on monelle jo liikaa. Tärkeintä ettei ole lihava -asenne kertoo aika paljon. Kertoo myös sen, mitkä on tulevaisuuden odotukset suhteen osalta jos joskus syystä tai toisesta paino lähtee käsistä. Ja tietää, että kotona on sitten se "lievä" painostus salille tms.

Ts. Edelleen se totuus pitää että jokainen tekee kuten haluaa mutta turha kiukustua jos muut ei tykkää.

Millä tavalla karsintaa pitäisi suorittaa jos ei pidä lihavista?

Et ymmärtänyt pointtia. Minua ei viehätä mies, jolle ainoa olennainen kriteeri on ihmisen paino. Haiskahtaa aika epätoivoiselta, että koko normaalipainoiselta/hoikalta naispopulaatiolta jäädään kärkkymään mätsejä, kiinnittämättä sitä ennen ollenkaan huomiota muihin ominaisuuksiin.

Ei kiitos. Mutta eiköhän näillekin löydy ottajansa.

Tuosta 'miehet tykkää kaikista' jutusta. Esim Itse olen aluksi vuosia sitten pohtinut tarkasti että 'pidänkö juuri tästä naisesta?'. Mutta kun sovellusta on käyttänyt vuosia, tietää että ehkä 1% naisista tykkää takaisin. Joten miksi kuluttaisin kallisarvoista aikaani profiilien lukuun, kun 99% todennäköisyydellä vastapuoli ei tykkää minusta?

Helpompi kun vaan kylmästi tykkää kaikista, ja sit matchin jälkeen vasta katsoo että 'ilkeäisköhän tuota panna'.

Eli tiivistetysti: naiset swaippaa oikealle jos miehen profiili sytyttää kiinnostuksen ja miehet swaippaa oikealle jos naisen profiili ei sammuta kiinnostusta.
Suurin osa miespuolisista kavereistani tosiaan swaippasi joko kaikki oikealle tai pelkän naaman perusteella, mutta itse toimin lyhyen Tinder-urani aikana (ja miehenä) näin:
- kaikki yleisesti hämärät ja botilta haiskahtavat profiilit hylkyyn
- ei kuvaa -> hylkyyn
- ei miellyttäviä kuvia -> hylkyyn
- miellyttäviä kuvia -> ei profiilitekstiä -> hylkyyn
- miellyttäviä kuvia -> heikohko profiiliteksti -> suurin osa hylkyyn
- miellyttäviä kuvia -> hyvä profiiliteksti -> jatkoon.
Näillä spekseillä tuli hylkyyn laitettua n. 80 % profiileista.

Panostin omaan profiiliini jonkin verran, mutta rehellisyyden nimissä olin Tinderin käyttöönottaessa tunne-elämältäni melko sekaisin, joten profiilitekstini saattoi olla osin melko sekava.

Siltikin ilmaisprofiililla matcheja tuli liikaa (eli minun mittapuullani kymmeniä per viikko) ja minua alkoi ahdistaa se, että en millään edes voinut kuvitella keskustelevani kaikille jotain järkeviä ja pysyväni mukana laskuissa siitä kuka on kukakin. Ajattelin, että alan siitä perkaamaan hiljalleen ja tarvittaessa, mutta yllättävän monet naiset olivat myös oma-alotteisia ja se monimutkaisti asioita entisestään.

Aika nopeasti sieltä tosin löytyi sellainen henkilö, että en kokenut enää tarvetta jatkaa Tinderin käyttöä.

Ehdottomasti mielenkiintoinen sovellus ja aion ottaa käyttöön uudelleen, jos tarvetta. Toivottavasti tarvetta ei kuitenkaan tule. :)

Viimeksi muokattu:
Et ymmärtänyt pointtia. Minua ei viehätä mies, jolle ainoa olennainen kriteeri on ihmisen paino. Haiskahtaa aika epätoivoiselta, että koko normaalipainoiselta/hoikalta naispopulaatiolta jäädään kärkkymään mätsejä, kiinnittämättä sitä ennen ollenkaan huomiota muihin ominaisuuksiin.

Ei kiitos. Mutta eiköhän näillekin löydy ottajansa.
Sitähän tuossa ei sanottu ettei muita kriteereitä olisi. Miehillä jää tuolla matchit aika vähiin ellei käytä väljiä kriteereitä, ellei tilanne ole jotenkin muuttunut entisestä.

Sitähän tuossa ei sanottu ettei muita kriteereitä olisi. Miehillä jää tuolla matchit aika vähiin ellei käytä väljiä kriteereitä, ellei tilanne ole jotenkin muuttunut entisestä.

Kyllä sanottiin. Toki kyseisen nimimerkin viesteihin pitää suhtautua hienoisella röllivarauksella :kahvi:

Sanottiin että naisesta voi ottaa paremmin selvää jos matchi syntyy, jotain kriteereitä luulisi olevan.

Eli juuri kuten sanoin alkuperäisessä kommentissani. Mikä sulta jäi ymmärtämättä?

Minua ei viehätä mies, jolle ainoa olennainen kriteeri on ihmisen paino. Haiskahtaa aika epätoivoiselta, että koko normaalipainoiselta/hoikalta naispopulaatiolta jäädään kärkkymään mätsejä, kiinnittämättä sitä ennen ollenkaan huomiota muihin ominaisuuksiin.

Kysymys on sitten retorinen.

.
Suurin osa miespuolisista kavereistani tosiaan swaippasi joko kaikki oikealle tai pelkän naaman perusteella, mutta itse toimin lyhyen Tinder-urani aikana (ja miehenä) näin:
- ei kuvaa -> hylkyyn

Panostin omaan profiiliini jonkin verran, mutta rehellisyyden nimissä olin Tinderin käyttöönottaessa tunne-elämältäni melko sekaisin, joten profiilitekstini saattoi olla osin melko sekava.

Siltikin ilmaisprofiililla matcheja tuli liikaa (eli minun mittapuullani kymmeniä per viikko) ja minua alkoi ahdistaa se, että en millään edes voinut kuvitella keskustelevani kaikille jotain järkeviä ja pysyväni mukana laskuissa siitä kuka on kukakin. Ajattelin, että alan siitä perkaamaan hiljalleen ja tarvittaessa, mutta yllättävän monet naiset olivat myös oma-alotteisia ja se monimutkaisti asioita entisestään.

Aika nopeasti sieltä tosin löytyi sellainen henkilö, että en kokenut enää tarvetta jatkaa Tinderin käyttöä.

Ehdottomasti mielenkiintoinen sovellus ja aion ottaa käyttöön uudelleen, jos tarvetta. Toivottavasti tarvetta ei kuitenkaan tule. :)

Näin minäkin tein ja rajasin iän vielä 35v ja ylöspäin ja silti sieltä löytyi ihmisiä ja lopulta se täydellinen nainen.

Ollaan aina mietitty että miten hitossa me löydettiin toisemme niiden satojen ihmisten seasta:love:

Kaikki loksahti ekoilla treffeillä ja näin parin vuoden jälkeen arki on yhtä juhlaa ja en hetkeäkään vaihtaisi pois.

Eli juuri kuten sanoin alkuperäisessä kommentissani. Mikä sulta jäi ymmärtämättä?

Kysymys on sitten retorinen.
Tarkoitin ylipäätänsä kriteereitä, en pelkkää swaippaamiseen liittyvää. Sama se sinäänsä tutkiiko profiileita ennen vai jälkeen osuman.

Jos lihavuus/laihuus on primäärinen suodatusperuste ennen mitään muuta niin se on monelle jo liikaa. Tärkeintä ettei ole lihava -asenne kertoo aika paljon. Kertoo myös sen, mitkä on tulevaisuuden odotukset suhteen osalta jos joskus syystä tai toisesta paino lähtee käsistä. Ja tietää, että kotona on sitten se "lievä" painostus salille tms.
Toiset nyt vaan ei tykkää läskeistä. Jos läskit ilmestyy suhteen edetessä, niin siitä voi murehtia sitten.

Ja newsflash: Tinderin idea on swaippailla ihmisiä lähinnä ulkonäön perusteella. Muutenkin parinmuodostuksessa on ulkonäöllä aika iso rooli. Toisaalta läskiys ei ole pelkästään ulkonäköön vaan myös elintapoihin liittyvä seikka. Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa... Kaksi kuvaa enemmän kuin kaksi tuhatta jne..

Ja toi läskiys on vasta alustava ja karkea esisuodatusperuste. Tarkempi suodatus tapahtuu matchin syntyessä.

Viimeksi muokattu:
- ei kuvaa -> hylkyyn

Itse noudatin aika samaa kaavaa swaippailun suhteen ja hyvin on löytynyt laadukkaita matcheja vaikka mainitsen nörtteilyn profiilissa. Kaikkien kanssa ei edes ehtinyt laittamaan viestiä kun löytyi tuo nykyinen tapailukumppani. Ja ei, Tinderissä ei tarvitse olla Ryan Goslingin näköinen (toki ei siitä haittaakaan varmaan olisi...). Itse olen ihan normaalin näköinen, panostin hyviin kuviin (monipuoliset, hyvin istuvat vaatteet päälle ja muutenkin olemus kuntoon) ja sopivan humoristinen, ei liian pitkä, mutta silti tarpeeksi informatiivinen profiiliteksti. Näiden lisäksi swaippailee vaan tarpeeksi rennolla otteella, ei se ole niin justiinsa. Itsetunnon tuolla saa tapettua samantien jos liian vakavasti ottaa :D

Nyt keskustelun käydessä näin vilkkaana ja osittain ihan järkevänäkin, ajattelin jakaa omat lukuni:

Ikä: 20-25
Ei merkittäviä haittoja parisuhdemarkkinoilla. Maininnan arvoisina keskivertoa lyhempi pituus ja tietotekniikkafoorumin käyttäjä. Käytössä kuusi kuvaa ja profiilitekstistä käy ilmi että hakusessa parisuhde.

Tinderin käyttö noin kahden vuoden ajalta välillä aktiivisemmin ja välillä taukoa pitäen:

BquovIi.png

Mätsien osuus tykkäyksistä on murskaavat 8%. Kun taas tavattujen ihmisten osuus mätseistä on 18%, eli lähes joka viides mätsi tuli lopulta tavattua. "Erikoisuutena" myös se, että tykkäsin vain 32% kaikista vastaan tulleista profiileista. Viimeisimmän tavatun kanssa asumme nyt yhdessä.

Olisi mukava nähdä vastaavia lukuja eri ikäisiltä ja vastakkaisen sukupuolen edustajilta, tai heiltä jotka swaippaavat suurimman osan jatkoon.

Edit:
Oman Tinder-datan saa ladattua:
Tinder Portal
Sankey-diagrammin tekoon käytin:
http://sankeymatic.com/build

Viimeksi muokattu:
Toiset nyt vaan ei tykkää läskeistä. Jos läskit ilmestyy suhteen edetessä, niin siitä voi murehtia sitten.

Ja newsflash: Tinderin idea on swaippailla ihmisiä lähinnä ulkonäön perusteella. Muutenkin parinmuodostuksessa on ulkonäöllä aika iso rooli. Toisaalta läskiys ei ole pelkästään ulkonäköön vaan myös elintapoihin liittyvä seikka. Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa... Kaksi kuvaa enemmän kuin kaksi tuhatta jne..

Ja toi läskiys on vasta alustava ja karkea esisuodatusperuste. Tarkempi suodatus tapahtuu matchin syntyessä.

Ja sulle siis kaikki hoikat on ulkonäöllisesti ja tyylillisesti kelpoja, omien kommenttiesi mukaan. Ei kannata muuten sitten kertoa tuota niille naisille, joita päädyt tapaamaan, jos päädyt :tup:

Nyt keskustelun käydessä näin vilkkaana ja osittain ihan järkevänäkin, ajattelin jakaa omat lukuni:

Ikä: 20-25
Ei merkittäviä haittoja parisuhdemarkkinoilla. Maininnan arvoisina keskivertoa lyhempi pituus ja tietotekniikkafoorumin käyttäjä. Käytössä kuusi kuvaa ja profiilitekstistä käy ilmi että hakusessa parisuhde.

Tinderin käyttö noin kahden vuoden ajalta välillä aktiivisemmin ja välillä taukoa pitäen:

BquovIi.png

Mätsien osuus tykkäyksistä on murskaavat 8%. Kun taas tavattujen ihmisten osuus mätseistä on 18%, eli lähes joka viides mätsi tuli lopulta tavattua. "Erikoisuutena" myös se, että tykkäsin vain 32% kaikista vastaan tulleista profiileista. Viimeisimmän tavatun kanssa asumme nyt yhdessä.

Olisi mukava nähdä vastaavia lukuja eri ikäisiltä ja vastakkaisen sukupuolen edustajilta, tai heiltä jotka swaippaavat suurimman osan jatkoon.

Edit:
Oman Tinder-datan saa ladattua:
Tinder Portal
Sankey-diagrammin tekoon käytin:
http://sankeymatic.com/build
Eikö 2 vuoden aikana 17 eri naisen kanssa "treffeillä" käynti ole aika sopiva määrä? Jos siis yhtenä harrastuksena murtomaahiihdon lisäksi on treffailu.

Itse en jaksaisi noinkaan monia, mutta olenkin papparainen. Eli sinulla Tinder-seurapeli toimi ihan hyvin?

Kun muutama on kommentoinut mitkä ainakin menee hylkyy, niin mulla sellainen on runsaat tatuoinnit ja/tai maininta "leimoja on ja tulee lisää". Joku pieni tatuointi ei mua sillee häiritse mutta nykyään vaikuttaa olevan kaikki tai ei mitään mentaliteetti siinäkin ja yli puolella muutoin todella kauniista naisista on jotain tyyliin käsivarret täynnä ja jatkettu rintavakoon...

Paino ei onneksi mulla ole kriittisimmistä asioista. Itsekkin kun olen painoindeksin mukaan hiukan yli normin (tosin melko harteikas ja jykevä) niin eipä sitä kehtaisi vaatiakaan. Joitain reilusti ylipainoisia naisia olen pitänyt todella kauniina ja seksikkäinäkin, vaikka pääosin mielenkiinto kohdistuu normaalipainoisiin ja pullukoihin (BMI arviolta 25-30):p

Eikö 2 vuoden aikana 17 eri naisen kanssa "treffeillä" käynti ole aika sopiva määrä? Jos siis yhtenä harrastuksena murtomaahiihdon lisäksi on treffailu.

Itse en jaksaisi noinkaan monia, mutta olenkin papparainen. Eli sinulla Tinder-seurapeli toimi ihan hyvin?
Itselle tuo luku tuntuu melko pieneltä, siihen nähden että jokaista tavattua kohden swaippeja kertyi 219. Periaatteessa tuollaisia yhden kerran tapaamisia olisi mahtunut vaikkapa kaksi per viikko aikatauluuni. Vain harva tapaaminen johti sen pidemmälle.

Mutta kyllä, peli loppui omalla kohdallani onnellisesti, ainakin toistaiseksi. Ihmisten tapaaminen on mukavaa puuhaa, mutta kokemukseni perusteella minulla ei ole kova kiire takaisin Tinderin pariin.

No eiköhän tuosta se oleellinen välittynyt. Ei niin nuori ja omaan ulkonäköönsä kriittisesti suhtautuva nainen tekee huonon profiilin huonoilla kuvilla koepalloksi ja saa hetkessä 1000 tykkäystä. Mikä miehiä oikein vaivaa?
Tähän mun profiiliin vielä, että voihan se toki olla, ettei mun profiili ollutkaan niin huono kuin kuvittelin. Ainakaan omassa ikäryhmässä. Oli mulla kuitenkin ihan ok teksti, kai. Lisäksi mä olin tuon reilun viikon aikana paitsi maksullisen version käyttäjä (vaikuttanee mun näkyvyyteen, vaikken mitään niitä buusteja käyttänytkään) niin myös kahden eri ison kaupungin alueella. Eli vähintään tuplasti näkyvyyttä verrattuna ilmaiskäyttäjään yhdessä sijainnissa. Mutta joo, mä uskon että jokatapauksessa naiset saa satoja tykkäyksiä ekassa viikossa ainakin jos ovat isossa kaupungissa ja ovat suht normaalin näköisiä.

Olen ollut analyyseistasi pääpiirteittäin samaa mieltä. Mutta eikö naisenkin kannattaisi pyrkiä erottumaan massanaisista positiivisesti ja herättää sellaistenkin miesten mielenkiinto, joille ei riitä, että naisesta poistuu lämmintä ilmaa?
Öö, varmaan :confused: Mä nyt vaan satun keskustelemaan tässä miesten profiileista kun en naisten profiileja ole nähnyt eikä naiset yleisesti valittele osumien puutetta :btooth:

Ts. Edelleen se totuus pitää että jokainen tekee kuten haluaa mutta turha kiukustua jos muut ei tykkää.
Mitä se mielestäsi kertoo? Minun mielestä ei ole mitenkään erikoista ettei halua lihavaa kumppania, vaan normaalin tai laihan. Eihän moni nainen halua lyhyttä miestäkään.

Mitä se mielestäsi kertoo? Minun mielestä ei ole mitenkään erikoista ettei halua lihavaa kumppania, vaan normaalin tai laihan. Eihän moni nainen halua lyhyttä miestäkään.

En ole kuullut, että pituus olisi kenellekään ensimmäinen valkkauskriteeri. Sen suhteen muutenkin voi olla luottavaisempi, että ei muutu suhteen jatkuessa ongelmaksi.

eikä naiset yleisesti valittele osumien puutetta :btooth:
Tämän me kaikki jo tiesimmekin ja pikku eksperimenttisi sitä lainalaisuutta myös noudatti.

En kuitenkaan usko, että kovinkaan moni nainen lähtee maksimoimaan osumien määrää, vaan mieluummin toivoisi niissä olevan myös omien laatukriteereiden mukaisia osumia.

Mutta joo, mä uskon että jokatapauksessa naiset saa satoja tykkäyksiä ekassa viikossa ainakin jos ovat isossa kaupungissa ja ovat suht normaalin näköisiä.
Tämähän on ihan selvä juttu. Naiset saavat tykkäyksiä ja viestejä ihan tuhottomasti. Ongelma onkin toisinpäin, että sieltä seasta pitäisi, jollain löytää ne hyvät miehet.

Näin miehenä olisi tärkeintä, jollain erottua sieltä joukosta, mielellään jollain hyvällä tavalla.

En kuitenkaan usko, että kovinkaan moni nainen lähtee maksimoimaan osumien määrää, vaan mieluummin toivoisi niissä olevan myös omien laatukriteereiden mukaisia osumia.
Mutta kun mun koe juuri osoitti sen, että ihan sama mitä naisen profiilissa lukee, miehet swaippaa silti oikealle. Tää se mua just ahdisti, että vaikka mulla oli siellä selkeitä pointteja kuten ei lapsia tai mulla on lemmikkejä tai ei pelkkää seksiä, niin niitä ei noteerattu mitenkään. Vonkaajat, yh-iskät ja allergiset tykkäili silti. 90% tai yli tykkäyksistä tuli miehiltä joiden kanssa ei voinut päätellä olevan mitään yhteistä. Ärsyttävää.

Mutta kun mun koe juuri osoitti sen, että ihan sama mitä naisen profiilissa lukee, miehet swaippaa silti oikealle. Tää se mua just ahdisti, että vaikka mulla oli siellä selkeitä pointteja kuten ei lapsia tai mulla on lemmikkejä tai ei pelkkää seksiä, niin niitä ei noteerattu mitenkään. Vonkaajat, yh-iskät ja allergiset tykkäili silti. 90% tai yli tykkäyksistä tuli miehiltä joiden kanssa ei voinut päätellä olevan mitään yhteistä. Ärsyttävää.
Tinder kyllä kuulostaa työläältä naisille.

Paitsi jos haluaa hetkeksi lämmittävän lihanpalan sänkyynsä, sen saa kätevästi ja nopeammin kuin pitsan kotiinkuljetuksella. Ei sekään väärin ole, jos sellaisesta tykkää.

Speed datingit ovat jotenkin enemmän ihmisen kokoisia, niille parillakymmenelle jotenkin jaksaa vielä hymyillä ja vähän vääntää vitsiä. Ei tuhatta tai enempää pysty mitenkään järkevästi hallitsemaan, ihan lottoamista. Niissähän yhteystiedot annetaan toiselle osapuolelle vain, jos molemmat ovat äänestäneet peukun ylös. Keskimäärin vissiin 3-5/20.

Viimeksi muokattu:
Alkuun kun tuota käytti niin meno oli sitä että jos vähänkään kasvot miellytti niin jatkoon. Tuli käytyä useilla treffeillä ja suurin osa oli pettymyksiä.
En ollut etsimässä mitään fitness-mallia mutta jos 160cm ihminen painaa 100kg niin elämän hallinnassa on todennäköisesti jotain muutakin pielessä.

Näiden kokemusten jälkeen en enää laittanut tykkäyksiä henkilöille joilla ei ollut vartaloa mukana kuvissa.

Tällä sai karsittua paljon pois mut siltikään mitään ei jäänyt käteen.

Lopuksi kiinnitin huomiota myös profiilitekstiin ja aloin todella valikoivaksi. Kokeilin myös onneani itseäni paljon nuorempien kanssa ja jotka itse koin ehkä "way out of my league".

Yksi näistä sit osui kohdalle ja tässä kohtaa ollaan yhdessä oltu jo 5kk. Kysyin myös että mikä profiilissa viehätti ja tärkeimmäksi kriteeriksi nousi hyvä profiiliteksti.

Tuossa edellä useampi kommentti avasikin joidenkin miesten toimintatapaa. Yritetään mahdollisimman laajalta, kiinnittämättä huomiota muuhun kuin ulkonäköön. Näin ollen se ajatustyö eli potentiaalisten rajaaminen ulkoistetaan naiselle.

Tuossahan on hieman sellainen muna-kana ongelma. Miehet swaippaa isolla prosentilla oikealla kun oletus on se, että niitä mätsejä on harvassa joten turha vaivautua etukäteen tutustumaan profiiliin. Naiset sen sijaan ovat varmasti aika varovaisia kun isolla prosentilla jokainen swaippaus oikealle voi aiheuttaa mätsin ja se mies tietysti luulee, että se nainen nyt tosissaan tykkää hänestä kun mätsejä tulee vähän. Sitten kun naiset ovat varovaisia niin miehet vaan kokoajan swaippailee enemmän ja nopeammin oikealle. Mikä taas tekee naisista yhä varovaisempia. Ja miehet taas swaippailee enemmän oikealle, ja naiset yhä varovaisemmin, jne...

Tinder kyllä kuulostaa työläältä naisille.

Paitsi jos haluaa hetkeksi lämmittävän lihanpalan sänkyysnsä, sen saa kätevästi ja nopeammin kuin pitsan kotiinkuljetuksella. Ei sekään väärin ole, jos sellaisesta tykkää.
Niinpä! Mä en osaa edes kuvitella miten työläs se on jos siellä on tosimielellä liikkeellä; swaippailee myös oikealle, viestittelee ja treffailee useita jne. Puistattaa ajatuskin.

Tuossa edellä useampi kommentti avasikin joidenkin miesten toimintatapaa. Yritetään mahdollisimman laajalta, kiinnittämättä huomiota muuhun kuin ulkonäköön. Näin ollen se ajatustyö eli potentiaalisten rajaaminen ulkoistetaan naiselle.
Siltä se just tuntui, että valinta ulkoistetaan naiselle, ja sitten naisen pitäisi tehdä päätös usein aivan olemattomin tiedoin. Ei siinä oikein voi edes muuta kuin pistellä vähintään 90% vasemmalle.

Miehet saavat huomattavasti heikommin osumia, siksi miehet antavat helpommin tykkäyksiä. Jos räbätäti sai viikossa 1000 tykkäystä, keskiverto mies ei saa edes vuodessa.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 141
Jäsenet
78 936
Uusin jäsen
tittelintuure

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom