Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tää sama on tainnu tulla Oulun Jodelissa pari kertaa vastaan. Siis flippaa totaalisesti kun laittaa mistään syystä minkäänlaisen nauruhymiön :confused:

Mikähän järki näissä Tinderin algoritmeissä on. Nyt on ollu taas pitkästä aikaa tunnukset, viidettä päivää. En tosiaankaan ole mitenkään erityisen hyvännäköinen mutta kuitenkin ihan kohtuu ok profiili. Eli ei kalja/aurinkolasi tai muita ns. kiellettyjä kuvia, muutama naama+vartalokuva löytyy ja tekstissä maininta introverttiudesta ja mielenkiinnonkohteista. Ei yhtään matchia. Tuossa "anna rahaa niin näytetään ketkä tykkää susta" kohdassakin on vain kolme.

Jos jotain positiivista niin ainakin botit näyttää loistavan poissaolollaan.
Ihan kiva varmaan kertoa introverttiudestaan mutta toisaalta en usko sen auttavan matchien saamisessa hyvin pitkälti pinnallisuuteen perustuvassa palvelussa. Millaisia ne mielenkiinnon kohteet ovat? Kuvien laatuunkaan tietenkään ei ole helppo ottaa kantaa kun ei tiedä niistä mitään...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 341
Mitä yhtään oppinut noista nettitreffailuista. Kerran siellä profiili ollukin. Kuva täytyy tosiaan olla erinomainen. Ei nyt ehkä mitään valokuvaajan ottamaa, vaan hyvästä kuvakulmasta selfie ja tausta otolliseksi. Myös kuvan tarkkuus ei kannata olla niin, että joka ikinen ihopoimu näkyy. Itse tekstiin en syöttäisi kauheasti persoonallisuudestani. Enemmänkin semmosta rentoa ja itsevarmaa tekstiä, jota helppo lukea.

Omat mutuilut vain kun aika jälleen koittaa nettitreffailuun. Niin ja 5 päivää on vielä aika lyhyt aika. Jos ei 2kk aikana tuu mätsejä niin sitten kannattaa aloittaa puhtaalta pöydältä profiilin kanssa.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 594
Tää sama on tainnu tulla Oulun Jodelissa pari kertaa vastaan. Siis flippaa totaalisesti kun laittaa mistään syystä minkäänlaisen nauruhymiön :confused:

Mikähän järki näissä Tinderin algoritmeissä on. Nyt on ollu taas pitkästä aikaa tunnukset, viidettä päivää. En tosiaankaan ole mitenkään erityisen hyvännäköinen mutta kuitenkin ihan kohtuu ok profiili. Eli ei kalja/aurinkolasi tai muita ns. kiellettyjä kuvia, muutama naama+vartalokuva löytyy ja tekstissä maininta introverttiudesta ja mielenkiinnonkohteista. Ei yhtään matchia. Tuossa "anna rahaa niin näytetään ketkä tykkää susta" kohdassakin on vain kolme.

Jos jotain positiivista niin ainakin botit näyttää loistavan poissaolollaan.

Jos sun kohderyhmään kuuluvat naiset (tai ne naiset, joiden kohderyhmää sinä olet) eivät harrasta sellaista reipasta swaippailua, jossa kaikki vähänkin siedettävät laitetaan oikealle, vaan valikoivat tosi tarkkaan. Silloin tykkäyksiä voi tulla kait aika hitaalla tahdilla, ja matcheja vielä hitaammin?
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 268
Kirjoitin nyt tekstin uusiksi. Hankalapa tuohonkaan on mitään keksiä. Instagramin jakamisen kannaltakin oon aika 50/50, toisaalta autoharrastus on tabu ja kiellettyä "junttien hommaa", mutta kuitenkin se on varmaan puolet mun elämän sisällöstä niin hankala sitä on piilotellakkaan.

Kritiikkiä kuvista ja mielipiteitä ~pelkkiä auton kuvia sisältävän IG:n jakamiseen kuunnellaan.

404
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
37
Kyllä jo yksistään tuolla kakkoskuvalla luulisi tulevan matchejä... Jos olisi puhdas naama.

Varmaan tuosta nyt se autoilu ja rasvaiset kädet hyppää päälimmäisenä naisten silmiin.

Kakkoskuvan kaltaista selfietä puhtailla ja siisteillä hiuksilla, niin alkaa tulemaan matchiä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Joo, rasvanäppivaikutelma aika vahva. Ei sitä ehkä salata kannata mutta turha mainostaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 341
Kyllähän sitä nykyään miettii, että miten pinnalliseksi nää touhut menny. Itse ainakin suosin profiileja, jotka ovat mahdollisimman luonnollisia - yleensä sitten livenä tulee positiiviset vibat ja usein henkilö näyttää myös kuvia paremmalta tai vähintään samalta.

Semmoiset valokuvaajan kuvat ja vahvat filteröinnit sekä meikit niin ei siitä todellista kuvaa saa mitenkään.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kyllähän sitä nykyään miettii, että miten pinnalliseksi nää touhut menny. Itse ainakin suosin profiileja, jotka ovat mahdollisimman luonnollisia - yleensä sitten livenä tulee positiiviset vibat ja usein henkilö näyttää myös kuvia paremmalta tai vähintään samalta.

Semmoiset valokuvaajan kuvat ja vahvat filteröinnit sekä meikit niin ei siitä todellista kuvaa saa mitenkään.
Hyvä kuva ei tarkoita kaunisteltua kuvaa. Hyvä kuva on luonnollinen kun sitä arvioi.

Lopulta kuva on vain pelin avaus. Sitten jos sen seulan läpi pääsee, voi esitellä muita vahvuuksiaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 378
Kyllä jo yksistään tuolla kakkoskuvalla luulisi tulevan matchejä... Jos olisi puhdas naama.

Varmaan tuosta nyt se autoilu ja rasvaiset kädet hyppää päälimmäisenä naisten silmiin.

Kakkoskuvan kaltaista selfietä puhtailla ja siisteillä hiuksilla, niin alkaa tulemaan matchiä.
Mjoo, perstuntuma että poistaa kuvat 1 ja 3, eli tuo kakkoskuva se mikä tulisi naisille swaipattavaksi ja jos matchiä tulee niin tsekkaavat vielä sitten tuon neloskuvan ja jotain tekstejä/instaa.
En ole ihan varma auttaako se kasvojenpesu mitään, ehkä vaikea saada yhtä hyvää kuvaa sen jälkeen :D Tärkeämpi tuo kuvasta välittyvä itseluottamus ja tietty Rambo first blood part II- henkisyys.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 563
Eli heikkoudet piiloon ja toivotaan, että kun paljastuu niin ei enää merkkaa mitään :D.

No semmostahan se on kuin vanhan käytetyn autonkin myynti. Rehellisesti kun kertoo miten asian laita on niin yhteydenotot tippuu nollaan ellei hinta ole puoli-ilmanen.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Jaah, mulla kortti ollu näkyvillä pariviikkoa. (kännissä vissiin läpällä aktivoinu) Ei ole goldia, niin ei nää kuka on tykänny. Mitäs hyötyä tuosta sitten on? Äsken kun selailin, niin kaikki naiset "etsii sitä oikeaa" tinderistä! Missä seikkailijat? Paremmin pääsee puheisiin tuossa kulmakuppilassa ilman turhaa swaippailua, ja aikeetkin saa selville heti.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Eli heikkoudet piiloon ja toivotaan, että kun paljastuu niin ei enää merkkaa mitään :D.

No semmostahan se on kuin vanhan käytetyn autonkin myynti. Rehellisesti kun kertoo miten asian laita on niin yhteydenotot tippuu nollaan ellei hinta ole puoli-ilmanen.
Jos heikkous on rasvainen naama niin joo. Muutenkin joo.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 268
Mjoo, perstuntuma että poistaa kuvat 1 ja 3, eli tuo kakkoskuva se mikä tulisi naisille swaipattavaksi ja jos matchiä tulee niin tsekkaavat vielä sitten tuon neloskuvan ja jotain tekstejä/instaa.
En ole ihan varma auttaako se kasvojenpesu mitään, ehkä vaikea saada yhtä hyvää kuvaa sen jälkeen :D Tärkeämpi tuo kuvasta välittyvä itseluottamus ja tietty Rambo first blood part II- henkisyys.
Nosiis asiahan on juuri niin että paskanaamakuva on räpsäisty silleen "heh heh, otanpa kuvan ennen pesua" , ja loput kuvat varta vasten tinderiin otettu ja valikoitu 10-50 kuvan seasta "parhaat".

Onhan tämä aika absurdia touhua käyttää kymmeniä tunteja kuvaamisen opetteluun, oikean päivänajan (valon) odotteluun, tripodien kans räpläämiseen ja kaikenmaailman lavasteluun pelkästään sen takia että joku edes antaisi mahdollisuuden viestin lähettämiseen.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Nosiis asiahan on juuri niin että paskanaamakuva on räpsäisty silleen "heh heh, otanpa kuvan ennen pesua" , ja loput kuvat varta vasten tinderiin otettu ja valikoitu 10-50 kuvan seasta "parhaat".

Onhan tämä aika absurdia touhua käyttää kymmeniä tunteja kuvaamisen opetteluun, oikean päivänajan (valon) odotteluun, tripodien kans räpläämiseen ja kaikenmaailman lavasteluun pelkästään sen takia että joku edes antaisi mahdollisuuden viestin lähettämiseen.
Enemmän tuossa nyt kuitenkin puututtiin siihen kuvien antamaan viestiin. Vaikka rasvat naamalla kuva olisikin hyvä kuva niin siinä on kuitenkin rasvat naamalla. Autoharrastus tuskin on deal breaker mutta tuskin myöskään sellainen juttu, josta moni nainen innostuu heti. Niitäkin naisia kyllä on mutta aika pieni porukka.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 268
Joo, ihan hyvä että tulee kommenttia. En ite tajua näistä jutuista (naisista/itsestä kuvaamisesta) mitään. Esimerkiksi kaikki joilta oon kysyny ovat sanoneet että tottakai otat kuvat ilman silmälaseja jos näytät niin paremmalta. Mun mielestä taas tuo on melkoista harhaanjohtamista :think:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 739
Nosiis asiahan on juuri niin että paskanaamakuva on räpsäisty silleen "heh heh, otanpa kuvan ennen pesua" , ja loput kuvat varta vasten tinderiin otettu ja valikoitu 10-50 kuvan seasta "parhaat".

Onhan tämä aika absurdia touhua käyttää kymmeniä tunteja kuvaamisen opetteluun, oikean päivänajan (valon) odotteluun, tripodien kans räpläämiseen ja kaikenmaailman lavasteluun pelkästään sen takia että joku edes antaisi mahdollisuuden viestin lähettämiseen.
Kyllä, tässä saisi nyt valokuvaustoimistot petrata. Jenkeistä tuli pari vuotta sitten dokumentti, että $100 tekee sulle Tinder-profiilin, jolla saa varmasti matchin. Tietenkin nohevana kaverina tarjosin kaverille samaa palvelua 50€ samoilla ehdoilla , mutta ei ottanut.

Hyvät kuvat ovat kuitenkin avainasemassa siihen ekaan matchiin. Kun en minä jaksa lukea kaikkien naisten tekstejä, niin mitä luulette, että nainen jolla on 5x enemmän miehiä kahlattavana jaksaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 378
Pistä kuvankäsittelyssä joku mustavalkofiltteri kakkoskuvaan ja kattele mitä tapahtuu :D :think:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 341
Joo, ihan hyvä että tulee kommenttia. En ite tajua näistä jutuista (naisista/itsestä kuvaamisesta) mitään. Esimerkiksi kaikki joilta oon kysyny ovat sanoneet että tottakai otat kuvat ilman silmälaseja jos näytät niin paremmalta. Mun mielestä taas tuo on melkoista harhaanjohtamista :think:
Itselläni on silmälasit, mutta myös piilareita. Perus arkena käytän silmälaseja. Sitten illanistujaisissa ym kissanristiäisissä piilolinssit päähän. Kyllä itse aion jatkossa ottaa kuvat ilman laseja.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Esimerkiksi kaikki joilta oon kysyny ovat sanoneet että tottakai otat kuvat ilman silmälaseja jos näytät niin paremmalta.
En tiedä onko tämä juuri osa omaa (henkistä) ongelmaa mutta omaan myös saman näkökannan että jos on lasit niin kuvien ottaminen ilman niitä on ihan vaan kusettamista. Itse käytän laseja ja joskus lisäsin myös tinderiin muutaman kuvan ilman niitä ja tunsin oloni kyllä valehtelijaksi, oikeasti voin pahoin. Täytyykö vaan päästä tästä yli ja siirtyä kusetuslinjalle, koska rehellisyydellä ei kyllä pääse mihinkään?

Kyllä itse aion jatkossa ottaa kuvat ilman laseja.
Miten ja missä vaiheessa ajattelin sitten totuuden ilmaista. Viestittelyvaiheessa kerrot että käytät laseja vai treffeille pamahdat ne päässä vai miten? Muutkin voi jakaa kokemuksia miten ovat toimineet. Vai jatkuvasti piilarit päässä ja jossain vaiheessa hiippailee laserin alle muijan tietämättä. :rofl:
 

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 016
Millä pääsee tinderissä eroon noista mua tykänneistä profiileista? Joka kerta kun avaa sovelluksen niin herjaa että "New people likes you", mutta kun menee kattomaan nii samat naamat siellä on kuin ennenkin vaikka olisi niitä miten swaippaillut.
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Millä helvetillä tässä pääsee eroon noista automaattisesti vaihtuvista kuvista. Onpa typerä päivitys jos kuvaa saa katsoa muutaman sekunnin ja sitten Tinder vaihtaa sen seuraavaan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
En tiedä onko tämä juuri osa omaa (henkistä) ongelmaa mutta omaan myös saman näkökannan että jos on lasit niin kuvien ottaminen ilman niitä on ihan vaan kusettamista. Itse käytän laseja ja joskus lisäsin myös tinderiin muutaman kuvan ilman niitä ja tunsin oloni kyllä valehtelijaksi, oikeasti voin pahoin. Täytyykö vaan päästä tästä yli ja siirtyä kusetuslinjalle, koska rehellisyydellä ei kyllä pääse mihinkään?



Miten ja missä vaiheessa ajattelin sitten totuuden ilmaista. Viestittelyvaiheessa kerrot että käytät laseja vai treffeille pamahdat ne päässä vai miten? Muutkin voi jakaa kokemuksia miten ovat toimineet. Vai jatkuvasti piilarit päässä ja jossain vaiheessa hiippailee laserin alle muijan tietämättä. :rofl:
Kantsisko nyt relata? Itselläni on aika harvoin lasit päässä, lähinnä ajaessani ja leffassa. Jos ne olisi ongelma niin sitten panostaisin niihin koska lasit ei automaattisesti rumenna ihmistä. Ei ole kukaan vetänyt herneitä nenään kun olen kyydin tarjotessani tai Netflixiä ja chilliä aloitellessani alkanut ihmettelemään, että missäs ne rillit oli.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 341
Kantsisko nyt relata? Itselläni on aika harvoin lasit päässä, lähinnä ajaessani ja leffassa. Jos ne olisi ongelma niin sitten panostaisin niihin koska lasit ei automaattisesti rumenna ihmistä. Ei ole kukaan vetänyt herneitä nenään kun olen kyydin tarjotessani tai Netflixiä ja chilliä aloitellessani alkanut ihmettelemään, että missäs ne rillit oli.
Juurikin näin. Käytän piilareita "spessummissa" tilanteissa ja aika usein viikonloppusin. Normaalina työarkena en niitä käytä. Enkä tuolla pölysellä varastolla ikimaailmassa niitä edes käyttäisi. Siinä töiden perään ei yleensä tule ensimmäisenä mieleen laittaa piilareita päähän. Profiilikuvaksi varmasti laittaisin alkuun ilman silmälaseja, mutta miksei niidenkin kanssa kuvan jos toisenkin. Ehkä syynä on se, että olen itsevarmempi piilarit päässä.

Tosiaan siinä vaiheessa jos suhde syvenee niin väistämättä kauniimpi osapuoli tulee näkemaan minut myös silmälaseilla. Oma turpani ei siitä rumennu, ja jos nainen dumppaisi meikäläisen sitten niiden silmälasien takia, niin hyvä että suhde kaatui jo siinä vaiheessa.. :D

Laserleikkaus tosiaan käynyt mielessä ja kahden vuoden sisään on hyvinkin mahdollista sen toteutuminen.

E: Kuitenkin ihan arvokkaat hugo bossin lasit meikäläisellä. Eli ei mitkään halvat rutkut päässä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 645
2019 ja äijät oikeasti miettii pitääkö silmälaseja tinder-kuvassa vai ei ja onko se kusetusta jos ei pidä? :D

Sillä ei oikeasti ole niin mitään väliä. Jos lasit on mallia "himorunkkari kasarilta" niin silloin korjaisin tilanteen marssimalla optikolle ja ostamalla jotain tältä vuosituhannelta. Mutta lähtökohtaisesti mimmit ei varmasti jätä tykkäämättä profiilista johtuen pelkistä laseista. :)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Joku tuossa puhui, että homma on kuin käytettyä autoa myymässä olisi. Ja ihan hyvä pointti mutta ei siinä mielessä, että se olisi jotenkin naurettavaa tai halveksuttavaa vaan juuri niin kannattaakin toimia. Ole rehellinen mutta miksi ihmeessä nostaisit esille asioita, joita itse pidät mielestäsi arvoasi alentavina? Joku muu pumppaa senkin edestä ilmaa lupauksiinsa ja sitten ihmetellään kun ei ole matcheja kun ei kehdata edes esittää parasta itseään tarjolle.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Joitain jopa pukee silmälasit. Jos omat on rumat niin lienee parempi vaihtaa ne jo ihan oman itseluottamuksenkin kannalta kuin jättää ne pois kuvista jos niitä todellisuudessa koko ajan kuitenkin käyttää.

Outoa että tällaisesta käydään edes keskustelua.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 593
Tuskin silmälasit on nykyaikana mikään kynnyskysymys. Toisin oli takavuosina ja silmälasipäinen tyyppi näytti ehkä vähän nörtiltä, mikä tuolloin ei ollut mikään toivottava juttu...

Vähän sama kuin että eihän 1980-luvulla kannattanut pipoakaan käyttää pakkasella, jos halusi olla katu-uskottava. :D Jossain vaiheessa toi kääntyi melkein päälaelleen ja pipoa käytettiin sisälläkin, mutta ehkä nyt ollaan jossa normaalitilassa asian suhteen?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 563
En tarkottanut mitään rasvasta naamaa tai rillejä piiloon (lasit oikeasti sopii joillekkin omaan makuun ainakin nainen jolla ponnari ja rillit sytyttää jostain syystä...). Vaan jos oikeasti iso osa vapaajasta menee niiden autojen/tietokoneen/eräjormailun tai jonkun muun asian joka on hameväen piirissä tulkittavissa negatiiviseksi jos siihen käyttää liikaa aikaa tai luonteessa on jotain vikaa kuten vaikka se introverttiys mainittuna (toikin on vähän fifty sixty onko se vaan mediaseksikästä mainita introverttiys, kun sitä on niin montaa tasoa).

Jättääkkö ne pois sen takia, että tulee enempi matsia ja kun paljastuu, että ei saatana se onkin rasvanäppi tai se oikeasti haluaa eräjormailla enempi kuin parin instakuvan verran niin koukku on tarpeeksi syvällä kiduksissa kiinni. Vaikka muuten olisi automaagisesti tullut hylsy ilmotusta lukiessa. Toki sieltä voi löytyä se naispuolinen eräjorma, nörtti tai rasvanäppi, mutta eiköhän suurin osa ole realisteja tuon asian suhteen ja aika epätodennäköistä vaikka ihannetilannehan se olisi.

Kait sen voisi tulkita niin, että ensin tekee rehellisen profiilin ja toivoo parasta. Jos ei tärppää niin siivoaa asioita pois ja uusiksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 645
Tuo Elmon kommentti pisti itseasiassa minut noteeraamaan että nörtteys ei nykyään ole mikään "absolute turn-off", niin moni mimmi pelaa koneella/konsoleilla ja harrastaa ties mitä scifiä/fantasiaa ettei se enää ole mitään marginaalipuuhastelua tai peräkammarin poikien yksinoikeus. Ja onhan se fakta että osa nörttimimmeistä on yksinkertaisesti äärimmäisen kuumia. :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Sen tiedän että ainakin yhden naisen tinder-nounou listalla oli että yksikin kuva silmälaseilla niin menee vasuriin.

Sen kerran kun olen baarista saanut jonkun erillisille treffeille puhuttua niin oli mimmi pettynyt kun olin baarissa ollut ilman laseja ja treffeillä lasit päässä. Eka kommentti oli "sulla ei ollut noita sillon ku tavattiin" ja osoitti rillejä :geek: Ja kyllä sen huomaa kun harvoin noita piilareita käyttää että katsotaan ja kohdellaan ihan eri lailla.

Kyllä se edelleen on mielestäni kusetusta jos kaikki kuvat on tinderissä ilman ja oikeasti kokoajan käyttää. Joten miksipä sitä ei samalla vaivalla kusettaisi olevansa hyväpalkkaisessa työssä tms.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 385
Joo, ihan hyvä että tulee kommenttia. En ite tajua näistä jutuista (naisista/itsestä kuvaamisesta) mitään. Esimerkiksi kaikki joilta oon kysyny ovat sanoneet että tottakai otat kuvat ilman silmälaseja jos näytät niin paremmalta. Mun mielestä taas tuo on melkoista harhaanjohtamista :think:
Mulla on yksi naispuolinen tuttu, joka on innokas ottamaan selfieitä facebookkiin yms. Sillä ei ole koskaan kuvissa silmälaseja, mutta livenä sillä on käytännössä aina silmälasit päässä. Luulen että se tuossa kyllä huijaa itseäänkin. En tiedä, miten sillä menee tinderissä (on tietääkseni sinkku).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 645
@B-Kasetti , no tuolla tavallahan voi heti karsia pahimmat idiootit laskuista. Jos itsellä kävisi niin että bongaisin baarista jonkin ämmän ja se alkaisi kitisemään jos itsellä olisikin lasit niin ottaisin daamilta vinilasin kohteliaasti pois kädestä ja pyytäisin tilaamaan itselleen taksin. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 563
Tuo Elmon kommentti pisti itseasiassa minut noteeraamaan että nörtteys ei nykyään ole mikään "absolute turn-off", niin moni mimmi pelaa koneella/konsoleilla ja harrastaa ties mitä scifiä/fantasiaa ettei se enää ole mitään marginaalipuuhastelua tai peräkammarin poikien yksinoikeus. Ja onhan se fakta että osa nörttimimmeistä on yksinkertaisesti äärimmäisen kuumia. :D
Niinhän tuota taitaa tehdä ainakin nuoremmissa, mutta kun ollaan ikäluokissa 30 ja 40 niin onko naiset muka 'oppineet' pelaamaan jotain muuta kuin candy crushia? Ei ainakaan ennen kasarin naispuoliset ihmiset ole kuluttaneet pelejä samassa suhteessa lähellekkään kuin miehet. Exääkin yritin joskus houkutella pelaamaan, mutta ei mokoma ymmärtänyt hyvän viihteen päälle... ja kouluajoilta en muista ainuttakaan joka olisi pelannut.

Nuoremmat naiset pelaa varmaan huomattavasti enemmän. Ja kun mennään ihan junnuihin niin oma 10v tyttö pelaisi enemmän kuin vanhempi veljensä jos antaisi. Ja sillä tuntuu olevan hyvin paljon tyttökavereita ympäri Suomea jotka pelaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 341
Siis hetkinen. Mulla ei koskaan kävisi mielessä arvostella toista saati olla pettynyt, että käyttääkö henkilö piilolinssejä, ja sitten laseja, tai toisinpäin. Sillä ei itselläeni ole pienintäkään merkitystä. Jos naiselle tämä on kynnys niin näytän suoraan ovea. :tup:

Itse tykkään yleisesti käyttää piilareita, koska isompi näkökenttä ja jotenkin helpompi olla. Mielestäni kasvoni piirteet näyttää ilman laseja paremmalta. Katsojan silmissä. Silmälasit on käytössä töissä/perus arjessa, kun ei aina jaksa pilareiden kanssa näpertää. Ja töissä on pölystä.

Mutta mutta itselleni ei merkitystä vastapuolen silmälasien tai piilolinssien käyttämisestä. Piste.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 341
Niinhän tuota taitaa tehdä ainakin nuoremmissa, mutta kun ollaan ikäluokissa 30 ja 40 niin onko naiset muka 'oppineet' pelaamaan jotain muuta kuin candy crushia? Ei ainakaan ennen kasarin naispuoliset ihmiset ole kuluttaneet pelejä samassa suhteessa lähellekkään kuin miehet. Exääkin yritin joskus houkutella pelaamaan, mutta ei mokoma ymmärtänyt hyvän viihteen päälle... ja kouluajoilta en muista ainuttakaan joka olisi pelannut.

Nuoremmat naiset pelaa varmaan huomattavasti enemmän. Ja kun mennään ihan junnuihin niin oma 10v tyttö pelaisi enemmän kuin vanhempi veljensä jos antaisi. Ja sillä tuntuu olevan hyvin paljon tyttökavereita ympäri Suomea jotka pelaa.
Itse tykkään pelailla. Se on harrastus. Vie suht paljon aikaa. Joten on iso plussa jos nainenkin pelaa, mutta ei tarvitse. Exä ei juurikaan pelannut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 563
Ainakin omassa kaveripiirissä myös naiset pelaa ikäryhmässä 30+.
Ok. Pelaamistakin on niin montaa eri tasoa... No mitä veikkaatte lohkeisko jatkoon vai ei jos tällänen kuva kierrossa:

Vai olisko vaan parempi jättää mainitsematta :D. Eikä tuo välttämättä edes heti koti visiitilläkään selviä kun vanhassa autotallissa.

Toki ei noita pelaamis asioita juuri ketään viitsi mainostaa. Itsellekkin tuli yllärinä, että oma kohta eläköityvä esimies pelaa tietokoneella.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Pelaamisessa kysymys on pitkälti siinä, että paljonko siihen menee aikaa. Jos se on vain yksi harrastus muiden seassa, jota silloin tällöin niin tuskin ongelma kuin tyypille, jota ei itsekään jaksaisi pitkään.
 

ttppii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
567
Sen tiedän että ainakin yhden naisen tinder-nounou listalla oli että yksikin kuva silmälaseilla niin menee vasuriin.

Sen kerran kun olen baarista saanut jonkun erillisille treffeille puhuttua niin oli mimmi pettynyt kun olin baarissa ollut ilman laseja ja treffeillä lasit päässä. Eka kommentti oli "sulla ei ollut noita sillon ku tavattiin" ja osoitti rillejä :geek: Ja kyllä sen huomaa kun harvoin noita piilareita käyttää että katsotaan ja kohdellaan ihan eri lailla.

Kyllä se edelleen on mielestäni kusetusta jos kaikki kuvat on tinderissä ilman ja oikeasti kokoajan käyttää. Joten miksipä sitä ei samalla vaivalla kusettaisi olevansa hyväpalkkaisessa työssä tms.

Tuollaisesta asiasta välittäminenhän on hieno tapa karsia 100% no-no tyyppiset ihmiset pois.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Tuo Elmon kommentti pisti itseasiassa minut noteeraamaan että nörtteys ei nykyään ole mikään "absolute turn-off", niin moni mimmi pelaa koneella/konsoleilla ja harrastaa ties mitä scifiä/fantasiaa ettei se enää ole mitään marginaalipuuhastelua tai peräkammarin poikien yksinoikeus. Ja onhan se fakta että osa nörttimimmeistä on yksinkertaisesti äärimmäisen kuumia. :D
Ja aivan varmasti moni ei-pelaavakin nainen tykkää nörttimiehistä. Toki ääripäät aina huonoja asiassa kuin asiassa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Ja aivan varmasti moni ei-pelaavakin nainen tykkää nörttimiehistä. Toki ääripäät aina huonoja asiassa kuin asiassa.
Itse koen että nörtteys on enemmän luonteenpiirre joka voi olla monessakin harrastuksessa. Kuvittele se Simpsonien sarjakuvahemmo mutta harrastuksena autot :lol: pointti oli lähinnä se että voi olla nörtti vaikka ei pelaisikaan kovin paljon tai lainkaan.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 594
Itse koen että nörtteys on enemmän luonteenpiirre joka voi olla monessakin harrastuksessa. Kuvittele se Simpsonien sarjakuvahemmo mutta harrastuksena autot :lol: pointti oli lähinnä se että voi olla nörtti vaikka ei pelaisikaan kovin paljon tai lainkaan.

Arkikielessä nörtti ei kyllä viittaa muihin harrastuksiin. Sitten on kai lisäksi "geekit" ym. termit.

Pelaava ihminenhän ei ollenkaan välttämättä ole nörtti eikä nörtti välttämättä pelaa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ok. Pelaamistakin on niin montaa eri tasoa... No mitä veikkaatte lohkeisko jatkoon vai ei jos tällänen kuva kierrossa:

Vai olisko vaan parempi jättää mainitsematta :D. Eikä tuo välttämättä edes heti koti visiitilläkään selviä kun vanhassa autotallissa.

Toki ei noita pelaamis asioita juuri ketään viitsi mainostaa. Itsellekkin tuli yllärinä, että oma kohta eläköityvä esimies pelaa tietokoneella.
On toi huone vähän siinä ja siinä, ettei tulisi vaikutelma, että pelaaminen on juttu, jota tehdään paljon ja rahaa säästämättä :D

Ehkä tuota huonetta voisi maisemoida enemmän mancave/kotiteatteri-akselille? Nyrkkeilysäkki, painot, soutulaite, jääkaappi oluelle ja mukavasti muutaman istuttava sohva tuohon kankaan eteen.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 594
Ok. Pelaamistakin on niin montaa eri tasoa... No mitä veikkaatte lohkeisko jatkoon vai ei jos tällänen kuva kierrossa:

Vai olisko vaan parempi jättää mainitsematta :D. Eikä tuo välttämättä edes heti koti visiitilläkään selviä kun vanhassa autotallissa.

Toki ei noita pelaamis asioita juuri ketään viitsi mainostaa. Itsellekkin tuli yllärinä, että oma kohta eläköityvä esimies pelaa tietokoneella.



Tähtien sota -viitteet vedonnee kaikkiin faneihin (itsekin niihin kuulun), mutta jos tarkoitus olisi vedota naisiin laajemmalla skaalalla, niin silloin en missään nimessä laittaisi kuvaa :kahvi:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Tähtien sota -viitteet vedonnee kaikkiin faneihin (itsekin niihin kuulun), mutta jos tarkoitus olisi vedota naisiin laajemmalla skaalalla, niin silloin en missään nimessä laittaisi kuvaa :kahvi:
Tämä. Vahva tämä.

Kotiteatterit voi olla jees, tosin jo vähän last season, dataus ja pelaaminen myös voi itsessään olla ok, mutta tuollaiset man cavet ei yleisesti sytytä naisia vaan melkein päinvastoin.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 268
Tuossa on kans yks syy miksi Tinder on surkea muihin ns. oikeisiin treffipalveluihin. Äärimmäisen rajallinen tila vedota ihmisiin. Profiilin typistäminen on pakko, koska suurin osa ei vaivaudu lukemaan pitkää tekstiä, eikä siihen edes paljon mahtuisikaan tekstiä. Jos kaksi ihmistä on intohimoisia Star Wars faneja ja olisivat muutenkin hyvä match, mutta satuit nyt tällä kertaa kirjoittamaan että tykkäät ratsastamisesta ja lenkkeilystä, mikä ei toisessa herätä mitään tunteita joten ette koskaan matchaa.

No, eipä sillä että suurin osa ainakaan naisista ylipäätään kirjoittaisi mitään. Kaipa se pitäis pitkästä aikaa käydä tsekkaamassa OkC.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 645
Hei kertokaas tietäjät kun täällä on ollut puhetta näistä Tinderin algoritmeista. Niin tässä kun oon parina päivänä ihan ajankuluksi sutinut sellasen jonkun kymmentä tätiä niin mistä johtuu seuraava: Valtaosa mimmeistä on aivan törkeen hyvän (tosin vähän liian muovisen) näköisiä mitä siellä tulee svaippailtavaksi?

Johtuuko tämä siitä että lähtökohtaisesti en anna kenellekään superlikeä, sudin vasemmalle kaikki kellä ei ole mitään tekstiä tai paska esittelyteksti, ja oikealla taitaa tällä hetkellä mennä arviolta 1/15 jos sitäkään. Voiko tämä nostaa ehdokkaat johonkin "eri levelille" joka ei itseä näköjään edes juuri miellytä sillä noita pahvipäisiä (tokikin jollain universaalilla tavalla nättejä) bimboja ei kiinnosta tavata jos eivät paria lausetta edes vaivaudu itsestään kertomaan.

Onko tämä siis algoritmihomma??
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
65
Hei kertokaas tietäjät kun täällä on ollut puhetta näistä Tinderin algoritmeista. Niin tässä kun oon parina päivänä ihan ajankuluksi sutinut sellasen jonkun kymmentä tätiä niin mistä johtuu seuraava: Valtaosa mimmeistä on aivan törkeen hyvän (tosin vähän liian muovisen) näköisiä mitä siellä tulee svaippailtavaksi?

Johtuuko tämä siitä että lähtökohtaisesti en anna kenellekään superlikeä, sudin vasemmalle kaikki kellä ei ole mitään tekstiä tai paska esittelyteksti, ja oikealla taitaa tällä hetkellä mennä arviolta 1/15 jos sitäkään. Voiko tämä nostaa ehdokkaat johonkin "eri levelille" joka ei itseä näköjään edes juuri miellytä sillä noita pahvipäisiä (tokikin jollain universaalilla tavalla nättejä) bimboja ei kiinnosta tavata jos eivät paria lausetta edes vaivaudu itsestään kertomaan.

Onko tämä siis algoritmihomma??
Itse vetelen täysin samalla tyylillä, mutta en ole huomannut tuollaista ilmiötä. Kukaan ulkopuolinen ei tiedä tarkasti miten tuo Tinderin algoritmi toimii, mutta ilmeisesti omaan näkyvyyteen vaikuttaa ainakin seuraavat:
- Kuinka moni swaippaa sun profiilin oikealle
- Kuinka monta itse swaippaa oikealle
- Keskustelujen määrä

Näistä ainakin omalla kohdalla toi keskustelujen määrä nostaa profiilin näkyvyyttä huomattavasti. Aina kun on monta hyvää keskustelua menossa, niin saatujen tykkäysten määrä kasvaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 645
@hite , kiitos vastauksesta! No, tällä kierroksella oon jaksanut jutella tasan yhden mimmin kanssa ja sekin viimeksi pari viikkoa sitten. Mutta "tieteen nimissä" en nyt kyllä jaksa alkaa jubaamaan muille, raskasta puuhaa on se. :D Mutta tosiaan pisti vaan tällainen ilmiö silmään! Ja ihan aluksi oli sekalaisempaa tuo "valikoima", nyt pääosin sellasia helvetin nukkemimmejä jotka joidenkin mielestä varmastikin ovat todella viehättäviä - harmi etten itse näe heissä niin mitään. :)
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
332
Pelaaminen on hyvää aikaa hoitaa parisuhdetta. Ei tarvitse välttämättä keskittyä niin paljon kuin jonkun koodikilkkeen tuottamiseen, niin voi vaikka keskustella siinä samalla jostain turhanpäiväisestä ja monet naisenpuolet vaikuttavat pitävän tuosta keskustelusta.
Niin siis pelatessahan keskitytään juuri siihen pelaamiseen jotta saadaan kaikki muu scheisse pois mielestä. Vihoviimeinen asia mitä siinä kaipaa rinnalle on jokin turhanpäiväinen keskustelu :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 940
Viestejä
4 320 250
Jäsenet
72 144
Uusin jäsen
Murmelihurri

Hinta.fi

Ylös Bottom