Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 147
Mikäköhän siinä on, että vaikka on jo mukavasti yli 30-vuotias niin silti sen tosi kiinnostavan naisen tavatessa pasmat menevät kuitenkin helposti sekaisin ja treffeistä tulee teinimäistä yliyrittämistä?
Mun mielestä liian muodolliset "treffit" ylipäätään on hankalia ja niitä on vaikea saada jonkinlaiseksi menestykseksi taiottua. Siis tyyliin, että mennäänpä nyt kahville/oluelle kolmannen asteen kuulusteltaviksi. Ei toi ole mulla toiminut KOSKAAN. Ei ennen Tinder-aikaa eikä sen jälkeen, ei ikinä ole tuo kuvio toiminut mulla sen 25 vuoden aikana kun olen naisten kanssa tekemisissä ollut.

Jopa leffassa käynti on toiminut paremmin, koska siellä voi olla rennommin eikä tarvitse koko ajan olla puhumassa jotain, mutta voi kuitenkin ottaa vähän kosketuskontaktia jos siltä tuntuu... Mutta toi oli vaan esimerkki, ja pointti oli, että mikä tahansa treffikuvio on ollut ainakin mulle parempi idea kuin toi perinteinen kahvila/baari -kuvio. Kaikkein parasta on tietenkin tavata jomman kumman kotona ja siirtyä "asiaan" tunnin tai parin kuluessa, heh heh... ;) ;) Kahvilassa on vähän paha mitenkään luontevasti siirtyä intiimimpään kontaktiin tai edes sellaiseen tunnelmaan.

Ja jos nainen on kovin viehättävä, niin aina vaikeampaa on tuollaisilla muodollisilla treffeillä, ja toisaalta jos ei ole viehättävä, niin eipä sitten jaksa paljon nähdä vaivaakaan...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 150
Yksi keino on sopia treffit esim. klo 19 ja mennä jo klo 18 oluelle. Samalla voi baaritiskillä jututtaa vaikka baarimikkoa jos on hiljaista, tai muita asiakkaita. Pääsee paremmin vireeseen ja juttutuulelle.
Toisaalta se, että tulee pikkupöhnässä treffeille, voi olla iso miinus joidenkin silmissä. Juttujen parantunut taso voi tietysti kompensoida tätä.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Toisaalta se, että tulee pikkupöhnässä treffeille, voi olla iso miinus joidenkin silmissä. Juttujen parantunut taso voi tietysti kompensoida tätä.
Kerran oli wanhassa montussa jo ehkä hieman isommassa pöhnässä. Crocsit ja verkkarit päällä. Nainen oli ihan :eek: kun käppäili sisään ja tajusi missä touhuissa olen alkuillan ollut. Treffit eivät olleet pitkät eivätkä suotuisat. :dead: Onhan tuossa siis riskejä, en sitä kiellä.
 
Liittynyt
23.05.2017
Viestejä
1 172
Tuleeko tää fiilis ulkonäöstä vai jostain muusta? Koska itse ainakin hitaana ihastujana tiedän jo, että jos joku nainen ihastuttaa välittömästi, on syynä usein jotain sellaista ulkoista, joka kertoo, etten ole ehkä sillä tasolla, mihin hän pystyy :D

Ihminen tottuu siihen, mitä saa ja sen vuoksi harvemmin kukaan merkittävästi itseään tavoiteltavamman tyypin kanssa pariutuu.
Omalla kohdalla ainakin on nainen, joka on aivan järjettömän kaunis ja palautteen perusteella itsekin silmää miellytän. Ehkä tuuria?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Omalla kohdalla ainakin on nainen, joka on aivan järjettömän kaunis ja palautteen perusteella itsekin silmää miellytän. Ehkä tuuria?
Ei vaan just sitä mitä sanoinkin eli kaksi viehättävää ihmistä. Ei itelläkään mitään moitittavaa ilmeisesti naamassa mutta kun olen johonkin ihmiseen nopeasti ihastunut niin oikeastaan poikkeuksetta voisi jälkikäteen, objektiivisesti kun taas voi arvioida, sanoa, että kyseessä on ollut ulkoisesti hyvin viehtättävä ihminen, joka kiinnostaa monia muitakin.

Siksi olenkin sitä mieltä, että ensitreffejen perusteella ei kannata liikaa muodostaa käsityksiä, kunhan nyt rajaa selvät ei-tapaukset pois.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 152
Toisaalta se, että tulee pikkupöhnässä treffeille, voi olla iso miinus joidenkin silmissä. Juttujen parantunut taso voi tietysti kompensoida tätä.
Itseasiassa se 1-2 olutta ei tuo mitään pöhnää itselleni. Minusta tulee vain sosiaalisempi.
 
Liittynyt
23.05.2017
Viestejä
1 172
Ei vaan just sitä mitä sanoinkin eli kaksi viehättävää ihmistä. Ei itelläkään mitään moitittavaa ilmeisesti naamassa mutta kun olen johonkin ihmiseen nopeasti ihastunut niin oikeastaan poikkeuksetta voisi jälkikäteen, objektiivisesti kun taas voi arvioida, sanoa, että kyseessä on ollut ulkoisesti hyvin viehtättävä ihminen, joka kiinnostaa monia muitakin.

Siksi olenkin sitä mieltä, että ensitreffejen perusteella ei kannata liikaa muodostaa käsityksiä, kunhan nyt rajaa selvät ei-tapaukset pois.
Niin jäipä mainitsematta, että normaalisti tinderi saldoni on suorastaan surkea.
N. 4 vuoden aikana tavannut 3 ihmistä sitä kautta ja aivan hirveästä ronklaamisesta se ei johtunut.

Muitakin tuossa vuosien saatossa kokeillut, esimerkiksi vaikka suomi24 treffit sivua. Viestejä lähetin ihan pirusti n.5v omasta iästä ylös tai alas oleville naisille, enkä koskaan mitään perus hei mitä kuuluuta. Tulos tasan nolla.
Tai lähestyi yksi villasukkia harrastuksekseen kutova vanhempi tukeva nainen viestillä ja siinäpä se.
Itse harrastelen siis punttia, juoksua, pyöräilyä ja se myös kropassa näkyy.
Eli toivoin kyllä vastapuolelta hieman yhteneväisyyttä tässä asiassa.
Joten nykyinen nainen on suorastaan hämmästys ihan jokaiselta kantilta.
Paljon korkeammin myös koulutettu.
Asiaan saattaa vaikuttaa, ettei ole suomalainen.
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
345
17 matchia kahden vuorokauden käytöllä, oikealle vain omat laatukriteerit täyttäviä profiileita, eli reilusti alle 1/3 vastaan tulleesta massasta. Kolmen kanssa aloittanut keskustelut ja vain yhdeltä saanut vastauksen(+f2f tapaaminen sovittu), joten meno ei ole pahemmin muuttunut kolmen vuoden takaisesta.
 
Liittynyt
25.05.2019
Viestejä
38
0 matchia. 6 vuorokauden käytöllä, oma ikä +/- 5 vuotta, swaipannu kaikki oikealle jota voisin panna. varmaan 3/4 massasta.
Tuskin olisi kolme vuotta sittenkään paremmin mennyt.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 227
Nyt kun täällä on vakuuttavasti julistettu Tinderin olevan paskaa, niin mites nuo muut palvelut Suomessa? Ovatko vähemmän ulkonäkökeskeisiä ja enemmän teksteihin panostavia? Viimeksi olen käyttänyt deitti.netiä ysärillä.

Tuo speed dating voisi kyllä olla hyvä strategia miehille, koska niissä sukupuolijakauma on tasan 50/50, ja näkee toisen tämänhetkisen fyysisen viehättävyyden netistä ladattujen kuvien sijaan. Ei ole sitä valtavaa sukupuolivääristymää.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tuo speed dating voisi kyllä olla hyvä strategia miehille, koska niissä sukupuolijakauma on tasan 50/50, ja näkee toisen tämänhetkisen fyysisen viehättävyyden netistä ladattujen kuvien sijaan. Ei ole sitä valtavaa sukupuolivääristymää.
Jos on sananvalmis ja sosiaalinen tapaus, joka tykkää lähteä kotoaan ja tehdä asioita niin ehdottomasti kokeilisin jos olisi tarve ja paikka. Ei paljoa auta niitä sali-valokuvaus-luonnossaliikkuminen tyyppejä vaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 227
Jos on sananvalmis ja sosiaalinen tapaus, joka tykkää lähteä kotoaan ja tehdä asioita niin ehdottomasti kokeilisin jos olisi tarve ja paikka. Ei paljoa auta niitä sali-valokuvaus-luonnossaliikkuminen tyyppejä vaan.
Kyllä siellä ujommat ja intrommat pärjäävät myös, kaksi sellaista voi sitten mennä jatkotreffeille, ymmärtävät toisiaan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kyllä siellä ujommat ja intrommat pärjäävät myös, kaksi sellaista voi sitten mennä jatkotreffeille, ymmärtävät toisiaan.
Nää on sellaisia, joissa parit asettuu vastakkain ja puhuvat vapaasti (vai annettiinko jotain inspiraatiota) viitisen minuuttia ja sitten jälikäteen kaikki päättää, että ketkä saa yhteystiedot? Jos kaksi introverttia osuu vastakkain niin voi olla nihkeä startti mutta uskoisin, että moni hiljainen tykkääkin jos puheliaampi vie hommaa.

Mutta lähinnä nyt meinasin sitä, että nuo vaatii jo viitseliäisyyttä ja mahdollisesti epämukavuusalueelle pakottautumista, että noihin edes lähtee. Siinä laittaa itsensä myös ihan eri tasolla peliin kuin netin kautta, jossa suurin häpeä on lähinnä, ettei herätä mitään mielenkiintoa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 227
Nää on sellaisia, joissa parit asettuu vastakkain ja puhuvat vapaasti (vai annettiinko jotain inspiraatiota) viitisen minuuttia ja sitten jälikäteen kaikki päättää, että ketkä saa yhteystiedot? Jos kaksi introverttia osuu vastakkain niin voi olla nihkeä startti mutta uskoisin, että moni hiljainen tykkääkin jos puheliaampi vie hommaa.

Mutta lähinnä nyt meinasin sitä, että nuo vaatii jo viitseliäisyyttä ja mahdollisesti epämukavuusalueelle pakottautumista, että noihin edes lähtee. Siinä laittaa itsensä myös ihan eri tasolla peliin kuin netin kautta, jossa suurin häpeä on lähinnä, ettei herätä mitään mielenkiintoa.
Kyllä, juuri sellaisia. Ja siinä viidessä minuutissa ei ehdi muuta kuin saada käsityksen, että kiinnostaako tutustua yhtään enempää, ei siinä tutustuta. Toisen yhteystiedot saa ainoastaan, jos molemmat ovat äänestäneet plussaa toisesta. Jonkun tutkimuksen mukaan niistä 20:sta kandidaatista seurasi keskimäärin 3-5 "mätsiä".
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 223
Onko Tinderissä uusi maksullinen palvelu. Puhelin kilahtaa viestillä "olet saanut uuden tykkäyksen", kun klikkaa ilmoitusta niin eteen tulee maksullisen naisen mainos. 150 euroa per yö kuuman puolalaisen kanssa.

Taitaa olla nuo 8 tykkäystä gold-maksumuurin takana noita maksullisia naisia, vähän samantyylinen profiilin kuva.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 712
Onko Tinderissä uusi maksullinen palvelu. Puhelin kilahtaa viestillä "olet saanut uuden tykkäyksen", kun klikkaa ilmoitusta niin eteen tulee maksullisen naisen mainos. 150 euroa per yö kuuman puolalaisen kanssa.
Näin yhtäkkiä vaikuttaa joltain huijausviestiltä eikä Tinderistä tulleelta.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 712
Nyt kun täällä on vakuuttavasti julistettu Tinderin olevan paskaa, niin mites nuo muut palvelut Suomessa? Ovatko vähemmän ulkonäkökeskeisiä ja enemmän teksteihin panostavia? Viimeksi olen käyttänyt deitti.netiä ysärillä.
Happypancakesta (HappyPancake) itsellä ihan ok kokemuksia. Kuvahan sielläkin tosin sielläkin on näkyvissä, tai ainakin pitäisi olla, kun eiköhän naiset aika vahvasti karsasta profiileja, joissa ei ole. Kuvat on kyllä pieniä, joten ehkä tuolla on vähän yritetty vähentää niiden painoarvoa.
Tuo taitaa olla tällä hetkellä se suosituin "perinteinen" deittisivusto Suomessa. Käyttäjiä tietty monta kertaa Tinderiä vähemmän, mutta ehkäpä tuolla on suuremmalla todennäköisyydellä ihmiset tosissaan liikkeellä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
755
Happypancake oli ihan ok. Uudistuksen jälkeen aivan paska. Piti tehdä mahdollisimman paska käyttää siitäkin. Ei voi enää edes haun kriteerejä vaihtaa, kuten esim paikkakuntaa yms.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 712
Happypancake oli ihan ok. Uudistuksen jälkeen aivan paska. Piti tehdä mahdollisimman paska käyttää siitäkin. Ei voi enää edes haun kriteerejä vaihtaa, kuten esim paikkakuntaa yms.
Itse en ole vanhalla UI:lla käyttänyt joten en osaa siitä sanoa. Kieltämättä toi käyttöliittymä ei oo ihan paras ikinä, mutta kyllä sillä ne hommat saa hoidettua. Jotain pieniä parannuksia tuohon on tullut sinä aikana kun itse olen käyttänyt. Ihan hyvin voi vaihtaa haun kriteerejä nyt ainakin.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 223
Näin yhtäkkiä vaikuttaa joltain huijausviestiltä eikä Tinderistä tulleelta.
Kuitenkin Androidissa ei ole hirveästi ohjelmia asennettuna, ja Tinderin ilmoitusta klikatessa avasi kuitenkin Tinderin. Tosin paljon on noita maksullisia naisia Tinderin listoilla tullut vastaan, yli 30-vuotiaista aika merkittävä osa. Nyt vain tuli niin erikoisesti tuo maksullisen naisen profiili Tinderin ruudulle.
 
Liittynyt
28.07.2017
Viestejä
155
Paras sovellus parinhakuun on kyllä bumble, suht paljon käyttäjiä ainakin PK-seudulla. Siellähän naisten pitää tehdä aloite. Yleensä laittavat jonkun kysymyksen tai jonkun huomion sun kuvista/profiilista, siitä lähtee keskustelu vähän luontevammin liikkeelle. Vastakkainen asetelma perustinderöintiin.

Molemmat Tinder/Bumble toimii omalla kohdalla ihan hyvin, uskon että syynä on se että kaikki profiilikuvat on ns reissukuvia eli jotain vähän mielenkiintoisempaa.
 
Liittynyt
13.10.2019
Viestejä
3
Perjantaina tein oman ensimmäisen kosketuksen parinhakusovellusten maailman Tinderissä. Pidempään jo miettinyt jostain aloittaa ja vihdoin sain aikaiseksi. Piti ihan kuva ottaa tuota varten, enkä mitään huippuotosta saanut aikaan. Profiilitekstikentän käytin käytännössä kokonaan ja ihan ok kokonaisuuden siihen sain. Tekstistä piti tulla selväksi, että yhdenyön suhteet ei kiinnosta, vaikka en sitä suoraan maininnut.

Lauantai aamusta aloin pyyhkiä noita profiileja, joista suurimman osan kohdelle sai pistää raksia jo profiilitekstin puuttumisen takia. Ennenkuin ehdin antaa edes kymmentä tykkäystä tuli ensimmäinen match. Pistin mielestäni ihan sopivan aloitusviestin meidän profiilit huomioiden ja yllätykseksi matchi vastasi viestiin ihan pitkällä viestillä. Olin jo tässä vaiheessa :eek:. Tässä nyt sitten jonkin verran viestitelty ja ensi sunnuntaina olisi tarkoitus tavata :eek:. Treffikokemukset tasan nolla, mutta onneksi tarkoitus yhteisen harrastuksen parissa aluksi viettää aikaa.

Olen kuvitellut itseni rumilukseksi, joka ei kelpaa oikein kenellekkään. Liekkö syy ollut enemmän huonossa itsetunnossa kun käytännön kokemuksia ei aikuisiältä ole. Sentään nykyinen työ on helpottanut paljon uusien ihmisten kanssa keskustelua ja yleisellä tasolla parantanut myös itsetuntoa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 152
Olen kuvitellut itseni rumilukseksi, joka ei kelpaa oikein kenellekkään. Liekkö syy ollut enemmän huonossa itsetunnossa kun käytännön kokemuksia ei aikuisiältä ole. Sentään nykyinen työ on helpottanut paljon uusien ihmisten kanssa keskustelua ja yleisellä tasolla parantanut myös itsetuntoa.
Itsetunto on kyllä sellainen asia jota pystyy ja kannattaa parantaa koko elämän ajan. Itse olen ollut nuorempana hyvin lihava ja kiusattu/alistettu koulussa. Siitä jäänyt myös tavallaa sellainen ruma ja ei kukaan mua halua -omakuva. Siitä jää oikeasti arvet.

Nykypäivänä en ole enää lihava, löytyy lihaksia ja teen jatkuvasti kehomuokkausta ihan elämäntapana. Itsetunto on reilusti kohentunut. Saanut ihan kommenttia, että olen komea yms. Mutta tavallaa silti taustalla elää sellainen epävarmuus. Kuitenkaan kroppani ei ole (lähellekään) mallin tasoa. Lihavuudesta jää omat jälkensä (arpea ja löysää nahkaakin), jotka saatan hoitaa plastiikkakirurgilla, jos ei muuten ole tyytyväinen.

Meni vähä OT.

Ite asiaan. Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, että mitä kaikkea kerroit profiilissasi ja miten laajasti? Kerroitko lyhyesti ja ytimekkäästi itsestäsi, harrastuksista, elämästäsi, vai pidemmän kaavan kautta?

Itse en ole Tinderiä vielä kokeillut, mutta varmasti jossain vaiheessa.
 
Liittynyt
13.10.2019
Viestejä
3
Itsetunto on kyllä sellainen asia jota pystyy ja kannattaa parantaa koko elämän ajan. Itse olen ollut nuorempana hyvin lihava ja kiusattu/alistettu koulussa. Siitä jäänyt myös tavallaa sellainen ruma ja ei kukaan mua halua -omakuva. Siitä jää oikeasti arvet.

Nykypäivänä en ole enää lihava, löytyy lihaksia ja teen jatkuvasti kehomuokkausta ihan elämäntapana. Itsetunto on reilusti kohentunut. Saanut ihan kommenttia, että olen komea yms. Mutta tavallaa silti taustalla elää sellainen epävarmuus. Kuitenkaan kroppani ei ole (lähellekään) mallin tasoa. Lihavuudesta jää omat jälkensä (arpea ja löysää nahkaakin), jotka saatan hoitaa plastiikkakirurgilla, jos ei muuten ole tyytyväinen.

Meni vähä OT.

Ite asiaan. Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, että mitä kaikkea kerroit profiilissasi ja miten laajasti? Kerroitko lyhyesti ja ytimekkäästi itsestäsi, harrastuksista, elämästäsi, vai pidemmän kaavan kautta?

Itse en ole Tinderiä vielä kokeillut, mutta varmasti jossain vaiheessa.
Itse en lihavuudesta ole kärsinyt, mutta muuten samaa historiaa. Kuntosalista ja lihaksien hankkimisesta en ole kuitenkaan koskaan innostunut. Omat liikuntamuodot on enemmän kestävyysurheilun puolella.

Eihän tuohon 500 merkkiin ihmeitä mahdu. Parin lauseen mittaisen "pohjustuksen" kirjotin, missä käy myös ilmi mitä tuolta haen. Toiseen osioon kirjottelin harrastuksista ja muista mielenkiinnon kohteista. Loppuun vielä lyhyesti mitä teen työkseni.

Harrastukset aika hyvin täsmää tuon matchin kanssa, joten varmaan se tässä auttoi jonkin verran.
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Nyt kun täällä on vakuuttavasti julistettu Tinderin olevan paskaa, niin mites nuo muut palvelut Suomessa? Ovatko vähemmän ulkonäkökeskeisiä ja enemmän teksteihin panostavia? Viimeksi olen käyttänyt deitti.netiä ysärillä.

Tuo speed dating voisi kyllä olla hyvä strategia miehille, koska niissä sukupuolijakauma on tasan 50/50, ja näkee toisen tämänhetkisen fyysisen viehättävyyden netistä ladattujen kuvien sijaan. Ei ole sitä valtavaa sukupuolivääristymää.
Bumble huomattavasti parempi, kuin Tinder vaikkakin käyttäjiä vähän.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mikäs tää tämmönen Bumble? Koskaan kuullutkaan :vihellys:
Näkyis olevan palvelu, jolla voi muuntaa ongelmat "naiset ei vastaa", "naiset ei mätsää" ja "mätsit ei etene" ongelmaksi "naiset ei tee aloitetta".

Eli nettideittisovellus, jossa vain nainen voi tehdä aloitteen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 227
Näkyis olevan palvelu, jolla voi muuntaa ongelmat "naiset ei vastaa", "naiset ei mätsää" ja "mätsit ei etene" ongelmaksi "naiset ei tee aloitetta".

Eli nettideittisovellus, jossa vain nainen voi tehdä aloitteen.
Erinomainen idea tuossa palvelussa, jolla ratkaistaan se Tinderin suurin ongelma.

Kyllähän modernit naiset voivat tehdä aloitteen, eikös niin?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 246
Erinomainen idea tuossa palvelussa, jolla ratkaistaan se Tinderin suurin ongelma.

Kyllähän modernit naiset voivat tehdä aloitteen, eikös niin?
Vois jotenkin kuvitella, että ne tekee jotka tuonne liittyy :vihellys:
Mutta mahtaako tuo nyt siinä asetelmassa muuttaa miten sen ihmeempää, tuolla nyt sitten varmaan on ne muutama miestä jotka saa "kaikki" aloitteet :smoke:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 152
Näkyis olevan palvelu, jolla voi muuntaa ongelmat "naiset ei vastaa", "naiset ei mätsää" ja "mätsit ei etene" ongelmaksi "naiset ei tee aloitetta".

Eli nettideittisovellus, jossa vain nainen voi tehdä aloitteen.
Tää on kyllä hyvä siinä mielessä, ettei naisille tule sitä tykkäys- ja viestitulvaa, vaan voivat itse lähestyä kiinnostavia ihmisiä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Erinomainen idea tuossa palvelussa, jolla ratkaistaan se Tinderin suurin ongelma.

Kyllähän modernit naiset voivat tehdä aloitteen, eikös niin?
No onhan tuo kieltämättä hyvä idea. Itsellä homma toimi Suomi24:ssä niin, että odotin aktiivista lähestymistä koska en jaksanut itse. Muutenkin lähestyminen oli aina vähän arpapeliä sen suhteen, että vaikka olisikin kiinnostunut niin ei voinut tietää, missä vaiheessa nainen meni mahdollisesti jonkun muun kanssa.
 

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 009
Tuntuu että näistä nettitreffi paikoista löytyy vain mielenterveys kuntoutujia tai sellaisia jotka kaipaisi kyseisen diagnoosi. Nainen laittoi viestiä johon vastasin ja johon hän sitten vastasi myös, mutta en ehtinyt töiltäni n. puoleen tuntiin vastaamaan niin kyseinen neiti-ihminen flippasi täysin :rofl:. Toivoi kuolemaa yms. hauskaa. Ja ei olisi tälle sekoilulle kuulemma saanut edes nauraa.

Täytyy laittaa keskustelu johonkin nähtäville jahka kerkiän. Oli kyllä sellaista matskua että :rofl::facepalm:

Edit: kuva keskustelusta:
Naisten kärsivällisyys nettitreffipalveluissa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.10.2019
Viestejä
4
Lankaa läpilukematta ainakin yhtenä vinkkinä voin antaa että uuden profiilin luotua ei kannata tehdä yhtään mitään. Tinder ja muut lihatiskipalvelut antavat yleensä siimaa näkyvyydellä ja sitä kautta mätseillä jos olet "hylkäämässä" tiliäsi ja annat sen istua ainakin 4-7 päivää.
 

Puukamana

Ruuvit löysällä
NOSTO
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
469
Onko kellään kokemusta muista palveluista kuin tinder? Oma kokemus, että vaikea löytää seuraa joka on muutakin hakemassa kuin seksiseuraa. Eliittikumppaneita mulle suositeltiin, ja vaikka nimi ensin aika pahasti kalskahti omaan korvaan, näyttää lyhyen tutustumisen jälkeen ihan lupaavalta. Happypancake puolestaan näytti aika kuolleelta ja okcupid oli vähän, noh omituisten otusten kerto mikä aika harmi kun alustana todella lupaava.

Päälle kolmikymppisistä hakemassa siis ihan pysyvämpää suhdetta.
 

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 009
Onko kellään kokemusta muista palveluista kuin tinder? Oma kokemus, että vaikea löytää seuraa joka on muutakin hakemassa kuin seksiseuraa. Eliittikumppaneita mulle suositeltiin, ja vaikka nimi ensin aika pahasti kalskahti omaan korvaan, näyttää lyhyen tutustumisen jälkeen ihan lupaavalta. Happypancake puolestaan näytti aika kuolleelta ja okcupid oli vähän, noh omituisten otusten kerto mikä aika harmi kun alustana todella lupaava.

Päälle kolmikymppisistä hakemassa siis ihan pysyvämpää suhdetta.
Suoli24 treffit kärsii vähän samasta kuin tuo Happypancake, ei ole paljoa aktiivisia käyttäjiä ja ilmaispalveluja kun ovat niin kaikenmaailman hulluja täynnä. Varmasti sama ongelma muissakin ilmaisissa palveluissa...
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
304
Onko kellään kokemusta muista palveluista kuin tinder? Oma kokemus, että vaikea löytää seuraa joka on muutakin hakemassa kuin seksiseuraa. Eliittikumppaneita mulle suositeltiin, ja vaikka nimi ensin aika pahasti kalskahti omaan korvaan, näyttää lyhyen tutustumisen jälkeen ihan lupaavalta. Happypancake puolestaan näytti aika kuolleelta ja okcupid oli vähän, noh omituisten otusten kerto mikä aika harmi kun alustana todella lupaava.

Päälle kolmikymppisistä hakemassa siis ihan pysyvämpää suhdetta.
Oma emäntä löytyi tuolta happypancakesta pari vuotta sitten, nyt asutaan yhdessä. Eli voin suositella!
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Onko kellään kokemusta muista palveluista kuin tinder? Oma kokemus, että vaikea löytää seuraa joka on muutakin hakemassa kuin seksiseuraa. Eliittikumppaneita mulle suositeltiin, ja vaikka nimi ensin aika pahasti kalskahti omaan korvaan, näyttää lyhyen tutustumisen jälkeen ihan lupaavalta. Happypancake puolestaan näytti aika kuolleelta ja okcupid oli vähän, noh omituisten otusten kerto mikä aika harmi kun alustana todella lupaava.

Päälle kolmikymppisistä hakemassa siis ihan pysyvämpää suhdetta.
Oma emäntä löytyi tuolta Tinderistä pari vuotta sitten, nyt asutaan yhdessä. Eli voin suositella!
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 147
Se mitä tapahtui "pari vuotta sitten" ei välttämättä ole kovin relevanttia lokakuun 2019 tilanteen kannalta... :smoke:

Itse en tänä päivänä voi oikein suositella erityisesti mitään palvelua, vaan jokainen ammentaa onnensa mistä sattuu ammentamaan, ja yhä useampi jää ilman.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Se mitä tapahtui "pari vuotta sitten" ei välttämättä ole kovin relevanttia lokakuun 2019 tilanteen kannalta... :smoke:

Itse en tänä päivänä voi oikein suositella erityisesti mitään palvelua, vaan jokainen ammentaa onnensa mistä sattuu ammentamaan, ja yhä useampi jää ilman.
Samaa sanottiin silloin 2v sitten:facepalm:
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
345
Kolme vuotta sitten löytyi Tinderistä 2.5v kestänyt suhde ja nyt 1.5 viikon aikana 29 matchia, jotka johtaneet muutamille hyvin menneille treffeille. Lupaavimman kanssa sovittu seuraavasta tapaamisesta, loppujen noin 20:n matchin kanssa ei ole jaksanut aloittaa mitään keskustelua.

Hyvin tuo tinder tuntuu toimivan itsellä, vaikka mitään mallin naamaa tai kroppaa ei löydy. Profiilikuvat harrastuksista(vaellus, melonta ja pyöräily) ja profiilitekstissä varoitus maisteri-opinnoista täysipäiväisen työn ohella ja siitä aiheutuvista vapaa-aika ongelmista, eli ei ihmeellisempää.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 147
Samaa sanottiin silloin 2v sitten:facepalm:
2 vuotta sitten tilanne oli huonompi kuin 4 vuotta sitten, ja nyt se on huonompi kuin 2 vuotta sitten.

Ja sanomattakin selvää, että vuonna 2021 on tilanne vielä haastavampi. Ei toi juna mene kuin yhteen suuntaan. Ikäluokat pienenee, elopainoa tulee lisää, telaketjufeminismi ja individualismi lisääntyvät, ja kilpailu kovenee.

Vuonna 2040 kerrotaan lapsenlapsille tarinoita, kuinka pappa silloin vanhaan hyvään aikaan juoksenteli kukasta kukkaan...
 
Liittynyt
13.10.2019
Viestejä
3
Perjantaina tein oman ensimmäisen kosketuksen parinhakusovellusten maailman Tinderissä. Pidempään jo miettinyt jostain aloittaa ja vihdoin sain aikaiseksi. Piti ihan kuva ottaa tuota varten, enkä mitään huippuotosta saanut aikaan. Profiilitekstikentän käytin käytännössä kokonaan ja ihan ok kokonaisuuden siihen sain. Tekstistä piti tulla selväksi, että yhdenyön suhteet ei kiinnosta, vaikka en sitä suoraan maininnut.

Lauantai aamusta aloin pyyhkiä noita profiileja, joista suurimman osan kohdelle sai pistää raksia jo profiilitekstin puuttumisen takia. Ennenkuin ehdin antaa edes kymmentä tykkäystä tuli ensimmäinen match. Pistin mielestäni ihan sopivan aloitusviestin meidän profiilit huomioiden ja yllätykseksi matchi vastasi viestiin ihan pitkällä viestillä. Olin jo tässä vaiheessa :eek:. Tässä nyt sitten jonkin verran viestitelty ja ensi sunnuntaina olisi tarkoitus tavata :eek:. Treffikokemukset tasan nolla, mutta onneksi tarkoitus yhteisen harrastuksen parissa aluksi viettää aikaa.

Olen kuvitellut itseni rumilukseksi, joka ei kelpaa oikein kenellekkään. Liekkö syy ollut enemmän huonossa itsetunnossa kun käytännön kokemuksia ei aikuisiältä ole. Sentään nykyinen työ on helpottanut paljon uusien ihmisten kanssa keskustelua ja yleisellä tasolla parantanut myös itsetuntoa.
Käyty parin tunnin treffeillä ja olisi sopivassa välissä tarkoitus tavata uudestaan. Ilmeisesti en sitten aivan ensitapaamista ryssinyt. Paljon juteltiin ihan harrastuksista, opiskeluista ja työhommista. Mitään syvällisempää ei käyty läpi.

Oli oikeastaan vielä viehättävämpi tapaus, miltä kuvissa näytti ja todella miellyttävä ääni hänellä. Kovin nopeasti ei vaikuttaisi haluavan edetä, eikä ole siihen tarkoitus painostaa.

Kunhan vaan ei seuraava tapaaminen venyisi kauaksi kun itse ei jaksaisi odottaa :D. Yli tunnin välimatka suuntaansa hankaloittaa tapaamisia viikonloppujen ulkopuolella, vaikka toistemme ohi silloin tällöin liikummekin.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 224
Tuntuu että näistä nettitreffi paikoista löytyy vain mielenterveys kuntoutujia tai sellaisia jotka kaipaisi kyseisen diagnoosi. Nainen laittoi viestiä johon vastasin ja johon hän sitten vastasi myös, mutta en ehtinyt töiltäni n. puoleen tuntiin vastaamaan niin kyseinen neiti-ihminen flippasi täysin :rofl:. Toivoi kuolemaa yms. hauskaa. Ja ei olisi tälle sekoilulle kuulemma saanut edes nauraa.

Täytyy laittaa keskustelu johonkin nähtäville jahka kerkiän. Oli kyllä sellaista matskua että :rofl::facepalm:

Edit: kuva keskustelusta:
Naisten kärsivällisyys nettitreffipalveluissa
Tää sama on tainnu tulla Oulun Jodelissa pari kertaa vastaan. Siis flippaa totaalisesti kun laittaa mistään syystä minkäänlaisen nauruhymiön :confused:

Mikähän järki näissä Tinderin algoritmeissä on. Nyt on ollu taas pitkästä aikaa tunnukset, viidettä päivää. En tosiaankaan ole mitenkään erityisen hyvännäköinen mutta kuitenkin ihan kohtuu ok profiili. Eli ei kalja/aurinkolasi tai muita ns. kiellettyjä kuvia, muutama naama+vartalokuva löytyy ja tekstissä maininta introverttiudesta ja mielenkiinnonkohteista. Ei yhtään matchia. Tuossa "anna rahaa niin näytetään ketkä tykkää susta" kohdassakin on vain kolme.

Jos jotain positiivista niin ainakin botit näyttää loistavan poissaolollaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 380
Tää sama on tainnu tulla Oulun Jodelissa pari kertaa vastaan. Siis flippaa totaalisesti kun laittaa mistään syystä minkäänlaisen nauruhymiön :confused:

Mikähän järki näissä Tinderin algoritmeissä on. Nyt on ollu taas pitkästä aikaa tunnukset, viidettä päivää. En tosiaankaan ole mitenkään erityisen hyvännäköinen mutta kuitenkin ihan kohtuu ok profiili. Eli ei kalja/aurinkolasi tai muita ns. kiellettyjä kuvia, muutama naama+vartalokuva löytyy ja tekstissä maininta introverttiudesta ja mielenkiinnonkohteista. Ei yhtään matchia. Tuossa "anna rahaa niin näytetään ketkä tykkää susta" kohdassakin on vain kolme.

Jos jotain positiivista niin ainakin botit näyttää loistavan poissaolollaan.
Joko kuvat tai teksti on turnoff, muokkaa toista.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 655
Viestejä
4 187 504
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom