Mun mielestä liian muodolliset "treffit" ylipäätään on hankalia ja niitä on vaikea saada jonkinlaiseksi menestykseksi taiottua. Siis tyyliin, että mennäänpä nyt kahville/oluelle kolmannen asteen kuulusteltaviksi. Ei toi ole mulla toiminut KOSKAAN. Ei ennen Tinder-aikaa eikä sen jälkeen, ei ikinä ole tuo kuvio toiminut mulla sen 25 vuoden aikana kun olen naisten kanssa tekemisissä ollut.Mikäköhän siinä on, että vaikka on jo mukavasti yli 30-vuotias niin silti sen tosi kiinnostavan naisen tavatessa pasmat menevät kuitenkin helposti sekaisin ja treffeistä tulee teinimäistä yliyrittämistä?
Jopa leffassa käynti on toiminut paremmin, koska siellä voi olla rennommin eikä tarvitse koko ajan olla puhumassa jotain, mutta voi kuitenkin ottaa vähän kosketuskontaktia jos siltä tuntuu... Mutta toi oli vaan esimerkki, ja pointti oli, että mikä tahansa treffikuvio on ollut ainakin mulle parempi idea kuin toi perinteinen kahvila/baari -kuvio. Kaikkein parasta on tietenkin tavata jomman kumman kotona ja siirtyä "asiaan" tunnin tai parin kuluessa, heh heh... Kahvilassa on vähän paha mitenkään luontevasti siirtyä intiimimpään kontaktiin tai edes sellaiseen tunnelmaan.
Ja jos nainen on kovin viehättävä, niin aina vaikeampaa on tuollaisilla muodollisilla treffeillä, ja toisaalta jos ei ole viehättävä, niin eipä sitten jaksa paljon nähdä vaivaakaan...
Viimeksi muokattu: