Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 236
Nyt keskustelun käydessä näin vilkkaana ja osittain ihan järkevänäkin, ajattelin jakaa omat lukuni:

Ikä: 20-25
Ei merkittäviä haittoja parisuhdemarkkinoilla. Maininnan arvoisina keskivertoa lyhempi pituus ja tietotekniikkafoorumin käyttäjä. Käytössä kuusi kuvaa ja profiilitekstistä käy ilmi että hakusessa parisuhde.

Tinderin käyttö noin kahden vuoden ajalta välillä aktiivisemmin ja välillä taukoa pitäen:



Mätsien osuus tykkäyksistä on murskaavat 8%. Kun taas tavattujen ihmisten osuus mätseistä on 18%, eli lähes joka viides mätsi tuli lopulta tavattua. "Erikoisuutena" myös se, että tykkäsin vain 32% kaikista vastaan tulleista profiileista. Viimeisimmän tavatun kanssa asumme nyt yhdessä.

Olisi mukava nähdä vastaavia lukuja eri ikäisiltä ja vastakkaisen sukupuolen edustajilta, tai heiltä jotka swaippaavat suurimman osan jatkoon.

Edit:
Oman Tinder-datan saa ladattua:
Tinder Portal
Sankey-diagrammin tekoon käytin:
http://sankeymatic.com/build
Eikö 2 vuoden aikana 17 eri naisen kanssa "treffeillä" käynti ole aika sopiva määrä? Jos siis yhtenä harrastuksena murtomaahiihdon lisäksi on treffailu.

Itse en jaksaisi noinkaan monia, mutta olenkin papparainen. Eli sinulla Tinder-seurapeli toimi ihan hyvin?
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Kun muutama on kommentoinut mitkä ainakin menee hylkyy, niin mulla sellainen on runsaat tatuoinnit ja/tai maininta "leimoja on ja tulee lisää". Joku pieni tatuointi ei mua sillee häiritse mutta nykyään vaikuttaa olevan kaikki tai ei mitään mentaliteetti siinäkin ja yli puolella muutoin todella kauniista naisista on jotain tyyliin käsivarret täynnä ja jatkettu rintavakoon...

Paino ei onneksi mulla ole kriittisimmistä asioista. Itsekkin kun olen painoindeksin mukaan hiukan yli normin (tosin melko harteikas ja jykevä) niin eipä sitä kehtaisi vaatiakaan. Joitain reilusti ylipainoisia naisia olen pitänyt todella kauniina ja seksikkäinäkin, vaikka pääosin mielenkiinto kohdistuu normaalipainoisiin ja pullukoihin (BMI arviolta 25-30):p
 
Liittynyt
01.09.2018
Viestejä
62
Eikö 2 vuoden aikana 17 eri naisen kanssa "treffeillä" käynti ole aika sopiva määrä? Jos siis yhtenä harrastuksena murtomaahiihdon lisäksi on treffailu.

Itse en jaksaisi noinkaan monia, mutta olenkin papparainen. Eli sinulla Tinder-seurapeli toimi ihan hyvin?
Itselle tuo luku tuntuu melko pieneltä, siihen nähden että jokaista tavattua kohden swaippeja kertyi 219. Periaatteessa tuollaisia yhden kerran tapaamisia olisi mahtunut vaikkapa kaksi per viikko aikatauluuni. Vain harva tapaaminen johti sen pidemmälle.

Mutta kyllä, peli loppui omalla kohdallani onnellisesti, ainakin toistaiseksi. Ihmisten tapaaminen on mukavaa puuhaa, mutta kokemukseni perusteella minulla ei ole kova kiire takaisin Tinderin pariin.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
No eiköhän tuosta se oleellinen välittynyt. Ei niin nuori ja omaan ulkonäköönsä kriittisesti suhtautuva nainen tekee huonon profiilin huonoilla kuvilla koepalloksi ja saa hetkessä 1000 tykkäystä. Mikä miehiä oikein vaivaa?
Tähän mun profiiliin vielä, että voihan se toki olla, ettei mun profiili ollutkaan niin huono kuin kuvittelin. Ainakaan omassa ikäryhmässä. Oli mulla kuitenkin ihan ok teksti, kai. Lisäksi mä olin tuon reilun viikon aikana paitsi maksullisen version käyttäjä (vaikuttanee mun näkyvyyteen, vaikken mitään niitä buusteja käyttänytkään) niin myös kahden eri ison kaupungin alueella. Eli vähintään tuplasti näkyvyyttä verrattuna ilmaiskäyttäjään yhdessä sijainnissa. Mutta joo, mä uskon että jokatapauksessa naiset saa satoja tykkäyksiä ekassa viikossa ainakin jos ovat isossa kaupungissa ja ovat suht normaalin näköisiä.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Minulla ei ole tällä hetkellä Tinderiä asennettuna.

Olen ollut analyyseistasi pääpiirteittäin samaa mieltä. Mutta eikö naisenkin kannattaisi pyrkiä erottumaan massanaisista positiivisesti ja herättää sellaistenkin miesten mielenkiinto, joille ei riitä, että naisesta poistuu lämmintä ilmaa?
Öö, varmaan :confused: Mä nyt vaan satun keskustelemaan tässä miesten profiileista kun en naisten profiileja ole nähnyt eikä naiset yleisesti valittele osumien puutetta :btooth:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 403
Jos lihavuus/laihuus on primäärinen suodatusperuste ennen mitään muuta niin se on monelle jo liikaa. Tärkeintä ettei ole lihava -asenne kertoo aika paljon. Kertoo myös sen, mitkä on tulevaisuuden odotukset suhteen osalta jos joskus syystä tai toisesta paino lähtee käsistä. Ja tietää, että kotona on sitten se "lievä" painostus salille tms.

Ts. Edelleen se totuus pitää että jokainen tekee kuten haluaa mutta turha kiukustua jos muut ei tykkää.
Mitä se mielestäsi kertoo? Minun mielestä ei ole mitenkään erikoista ettei halua lihavaa kumppania, vaan normaalin tai laihan. Eihän moni nainen halua lyhyttä miestäkään.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mitä se mielestäsi kertoo? Minun mielestä ei ole mitenkään erikoista ettei halua lihavaa kumppania, vaan normaalin tai laihan. Eihän moni nainen halua lyhyttä miestäkään.
En ole kuullut, että pituus olisi kenellekään ensimmäinen valkkauskriteeri. Sen suhteen muutenkin voi olla luottavaisempi, että ei muutu suhteen jatkuessa ongelmaksi.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 236
eikä naiset yleisesti valittele osumien puutetta :btooth:
Tämän me kaikki jo tiesimmekin ja pikku eksperimenttisi sitä lainalaisuutta myös noudatti.

En kuitenkaan usko, että kovinkaan moni nainen lähtee maksimoimaan osumien määrää, vaan mieluummin toivoisi niissä olevan myös omien laatukriteereiden mukaisia osumia.
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 715
Mutta joo, mä uskon että jokatapauksessa naiset saa satoja tykkäyksiä ekassa viikossa ainakin jos ovat isossa kaupungissa ja ovat suht normaalin näköisiä.
Tämähän on ihan selvä juttu. Naiset saavat tykkäyksiä ja viestejä ihan tuhottomasti. Ongelma onkin toisinpäin, että sieltä seasta pitäisi, jollain löytää ne hyvät miehet.

Näin miehenä olisi tärkeintä, jollain erottua sieltä joukosta, mielellään jollain hyvällä tavalla.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
En kuitenkaan usko, että kovinkaan moni nainen lähtee maksimoimaan osumien määrää, vaan mieluummin toivoisi niissä olevan myös omien laatukriteereiden mukaisia osumia.
Mutta kun mun koe juuri osoitti sen, että ihan sama mitä naisen profiilissa lukee, miehet swaippaa silti oikealle. Tää se mua just ahdisti, että vaikka mulla oli siellä selkeitä pointteja kuten ei lapsia tai mulla on lemmikkejä tai ei pelkkää seksiä, niin niitä ei noteerattu mitenkään. Vonkaajat, yh-iskät ja allergiset tykkäili silti. 90% tai yli tykkäyksistä tuli miehiltä joiden kanssa ei voinut päätellä olevan mitään yhteistä. Ärsyttävää.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 236
Mutta kun mun koe juuri osoitti sen, että ihan sama mitä naisen profiilissa lukee, miehet swaippaa silti oikealle. Tää se mua just ahdisti, että vaikka mulla oli siellä selkeitä pointteja kuten ei lapsia tai mulla on lemmikkejä tai ei pelkkää seksiä, niin niitä ei noteerattu mitenkään. Vonkaajat, yh-iskät ja allergiset tykkäili silti. 90% tai yli tykkäyksistä tuli miehiltä joiden kanssa ei voinut päätellä olevan mitään yhteistä. Ärsyttävää.
Tinder kyllä kuulostaa työläältä naisille.

Paitsi jos haluaa hetkeksi lämmittävän lihanpalan sänkyynsä, sen saa kätevästi ja nopeammin kuin pitsan kotiinkuljetuksella. Ei sekään väärin ole, jos sellaisesta tykkää.

Speed datingit ovat jotenkin enemmän ihmisen kokoisia, niille parillakymmenelle jotenkin jaksaa vielä hymyillä ja vähän vääntää vitsiä. Ei tuhatta tai enempää pysty mitenkään järkevästi hallitsemaan, ihan lottoamista. Niissähän yhteystiedot annetaan toiselle osapuolelle vain, jos molemmat ovat äänestäneet peukun ylös. Keskimäärin vissiin 3-5/20.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
486
Alkuun kun tuota käytti niin meno oli sitä että jos vähänkään kasvot miellytti niin jatkoon. Tuli käytyä useilla treffeillä ja suurin osa oli pettymyksiä.
En ollut etsimässä mitään fitness-mallia mutta jos 160cm ihminen painaa 100kg niin elämän hallinnassa on todennäköisesti jotain muutakin pielessä.

Näiden kokemusten jälkeen en enää laittanut tykkäyksiä henkilöille joilla ei ollut vartaloa mukana kuvissa.

Tällä sai karsittua paljon pois mut siltikään mitään ei jäänyt käteen.

Lopuksi kiinnitin huomiota myös profiilitekstiin ja aloin todella valikoivaksi. Kokeilin myös onneani itseäni paljon nuorempien kanssa ja jotka itse koin ehkä "way out of my league".

Yksi näistä sit osui kohdalle ja tässä kohtaa ollaan yhdessä oltu jo 5kk. Kysyin myös että mikä profiilissa viehätti ja tärkeimmäksi kriteeriksi nousi hyvä profiiliteksti.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 557
Mutta kun mun koe juuri osoitti sen, että ihan sama mitä naisen profiilissa lukee, miehet swaippaa silti oikealle. Tää se mua just ahdisti, että vaikka mulla oli siellä selkeitä pointteja kuten ei lapsia tai mulla on lemmikkejä tai ei pelkkää seksiä, niin niitä ei noteerattu mitenkään. Vonkaajat, yh-iskät ja allergiset tykkäili silti. 90% tai yli tykkäyksistä tuli miehiltä joiden kanssa ei voinut päätellä olevan mitään yhteistä. Ärsyttävää.

Tuossa edellä useampi kommentti avasikin joidenkin miesten toimintatapaa. Yritetään mahdollisimman laajalta, kiinnittämättä huomiota muuhun kuin ulkonäköön. Näin ollen se ajatustyö eli potentiaalisten rajaaminen ulkoistetaan naiselle.
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 715
Mutta kun mun koe juuri osoitti sen, että ihan sama mitä naisen profiilissa lukee, miehet swaippaa silti oikealle. Tää se mua just ahdisti, että vaikka mulla oli siellä selkeitä pointteja kuten ei lapsia tai mulla on lemmikkejä tai ei pelkkää seksiä, niin niitä ei noteerattu mitenkään. Vonkaajat, yh-iskät ja allergiset tykkäili silti. 90% tai yli tykkäyksistä tuli miehiltä joiden kanssa ei voinut päätellä olevan mitään yhteistä. Ärsyttävää.
Tuossahan on hieman sellainen muna-kana ongelma. Miehet swaippaa isolla prosentilla oikealla kun oletus on se, että niitä mätsejä on harvassa joten turha vaivautua etukäteen tutustumaan profiiliin. Naiset sen sijaan ovat varmasti aika varovaisia kun isolla prosentilla jokainen swaippaus oikealle voi aiheuttaa mätsin ja se mies tietysti luulee, että se nainen nyt tosissaan tykkää hänestä kun mätsejä tulee vähän. Sitten kun naiset ovat varovaisia niin miehet vaan kokoajan swaippailee enemmän ja nopeammin oikealle. Mikä taas tekee naisista yhä varovaisempia. Ja miehet taas swaippailee enemmän oikealle, ja naiset yhä varovaisemmin, jne...
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Tinder kyllä kuulostaa työläältä naisille.

Paitsi jos haluaa hetkeksi lämmittävän lihanpalan sänkyysnsä, sen saa kätevästi ja nopeammin kuin pitsan kotiinkuljetuksella. Ei sekään väärin ole, jos sellaisesta tykkää.
Niinpä! Mä en osaa edes kuvitella miten työläs se on jos siellä on tosimielellä liikkeellä; swaippailee myös oikealle, viestittelee ja treffailee useita jne. Puistattaa ajatuskin.

Tuossa edellä useampi kommentti avasikin joidenkin miesten toimintatapaa. Yritetään mahdollisimman laajalta, kiinnittämättä huomiota muuhun kuin ulkonäköön. Näin ollen se ajatustyö eli potentiaalisten rajaaminen ulkoistetaan naiselle.
Siltä se just tuntui, että valinta ulkoistetaan naiselle, ja sitten naisen pitäisi tehdä päätös usein aivan olemattomin tiedoin. Ei siinä oikein voi edes muuta kuin pistellä vähintään 90% vasemmalle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 403
Tuossa edellä useampi kommentti avasikin joidenkin miesten toimintatapaa. Yritetään mahdollisimman laajalta, kiinnittämättä huomiota muuhun kuin ulkonäköön. Näin ollen se ajatustyö eli potentiaalisten rajaaminen ulkoistetaan naiselle.
Miehet saavat huomattavasti heikommin osumia, siksi miehet antavat helpommin tykkäyksiä. Jos räbätäti sai viikossa 1000 tykkäystä, keskiverto mies ei saa edes vuodessa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 403
En ole kuullut, että pituus olisi kenellekään ensimmäinen valkkauskriteeri. Sen suhteen muutenkin voi olla luottavaisempi, että ei muutu suhteen jatkuessa ongelmaksi.
Ei välttämättä ensimmäinen, mutta kriteeri kuitenkin. Oletan että useimmat haluavat kumppanin minkä ulkonäkö miellyttää, eikä sitä pitäisi kummeksua että mieltymyksissä on eroa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 182
Niinpä! Mä en osaa edes kuvitella miten työläs se on jos siellä on tosimielellä liikkeellä; swaippailee myös oikealle, viestittelee ja treffailee useita jne. Puistattaa ajatuskin.

Siltä se just tuntui, että valinta ulkoistetaan naiselle, ja sitten naisen pitäisi tehdä päätös usein aivan olemattomin tiedoin. Ei siinä oikein voi edes muuta kuin pistellä vähintään 90% vasemmalle.
Naisten ongelmat Tinderissähän on käytännössä positiivisia ongelmia miehiin verrattuna. Toisin sanoen ongelmana on runsaudenpula ja valinnanvaikeus. Melkein itkettää teidän puolesta, on se karu kohtalo naisilla... :facepalm:

Miehet sen sijaan maksaa itsensä kipeäksi maksullisista lisäpalveluista, eivätkä siltikään saa mätsejä kuin silloin tällöin, ja jos huonolla seudulla asuu, niin ei välttämättä juuri koskaan. Ja Tinderhän on peli, joka kehittyy, ja nythän tilanne on paljon huonompi kuin joitakin vuosia sitten. Mulla ei oikeastaan ole tuoretta käsitystä siitä että miten huono se nyt on, mutta vaikuttaisi olevan miehen kannalta todella huono.

Muutenkin pariutumisessa on täysin naisten markkinat Suomessa. Ei se tarkoita, että joka naiselle olisi hyvinkoulutettua Brad Pittiä tarjolla, mutta se tarkoittaa sitä, että naisilla on etulyöntiasema ja saavat hommattua erilaista seuraa itselleen melko vaivattomasti, ellei nainen sitten ole todella vastenmielinen tapaus.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 557
Miehet saavat huomattavasti heikommin osumia, siksi miehet antavat helpommin tykkäyksiä. Jos räbätäti sai viikossa 1000 tykkäystä, keskiverto mies ei saa edes vuodessa.

Johan se todettiin, että miehet itse pahentavat tilannetta tykkäilemällä kaikista. Ilman näitä kaikista tykkääjiä oikeanlaiset ihmiset kohdistuisivat helpommin toisilleen. Toki naisena tuota pystyy välttämään olemalla, kuten sanottua, todella valikoiva.


Surkeuden huippu, ettei edes lueta sitä profiilia :facepalm: Tuon takia varmaankin osa naisista laittaa niitä "EI sitä ja tätä" -rajauksia heti alkuun, filtteriksi. Toki tuollainen voi jättää tylyn vaikutelman ja rajata fiksujakin tyyppejä pois.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ei välttämättä ensimmäinen, mutta kriteeri kuitenkin. Oletan että useimmat haluavat kumppanin minkä ulkonäkö miellyttää, eikä sitä pitäisi kummeksua että mieltymyksissä on eroa.
No mitä tästä nyt jankkaamaan. Johan se tuli tässä esille, että tässä pelissä ei ole sellaisia sääntöjä, että kriteereitten pitää olla tietynlaisia ja että tieynlaiset kriteerit ei saa aiheuttaa reaktiota. Saat vaatia ihan mitä vaan mutta vastapuoli saa pitää sua sen takia ihan minä haluaa. Tässä nyt tuli muutamaltakin jo kommentti, että se on totaalinen ei jos selviää, että toisen ensisijainen kriteeri on laihuus. Ja kyllä mä tavallaan ymmärrän, että jos rehellinen vastaus kysymyksiin "Mihin ensimmäisenä kiinnitit mussa huomion?" on "Et ollut läski" ja "Mikä olisi pahinta mitä suhteessamme voisi tapahtua?" on "Se, että lihoisit" vie tavallaan kiinnostuksen koko jutusta.

Ja tietysti jossain Tinderissä raakataan rajatun tiedon valossa mutta jos sieltä profiilista ja kuvasta selviää sellaisiakin asioita, että onko toinen vapaa/varattu, etsimässä seksiä/parisuhteita, onko lapsia vai ei ja onko ylipäätään inkkarit kanootissa niin kyllä mä ehkä itsekin lähtisin jostain muusta parametrista. Vaikka toisaalta kyllä arvaan, kenen läskisaarnaajan jutuista tää on nyt lähtöisin kun ketju näyttää taas paikoitellen aikamoiselta reikäjuustolta.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Miehet saavat huomattavasti heikommin osumia, siksi miehet antavat helpommin tykkäyksiä. Jos räbätäti sai viikossa 1000 tykkäystä, keskiverto mies ei saa edes vuodessa.
Mutta paraneeko miehen mahdollisuus saada osumia sillä, että tykkää kaikista? Tässäkin ketjussa hoetaan, että Tinder on numeropeliä, mutta ei se ole. Jos naisen kiinnostus ei herää herra X:n profiilista niin ei ole mitään väliä painoiko herra X sydäntä vai ei. Herra X:n ainut keino parantaa omia mahdollisuuksia on parantaa profiilia.

Mä en oikein uskonut näitä puheita täällä naisten saamasta tykkäysten määrästä ja siksikin tuon testin tein, ja nimenomaan omana itsenäni enkä feikki-instabeibenä. Nyt uskon kaikki ne puheet ja luulen, että aika moni muukin normipirkko kokee Tinderin lähinnä ahdistavana. Toki monelle naiselle se voi olla myös mannaa itsetunnolle, mutta jos itsetunnon kanssa ei ole suuria ongelmia niin lähinnä se (epätoivoinen) miesvyöry kääntyy tosiaan itseään vastaan. Tinder on kuin uusi virtuaalinen versio kaupungin lihatiskibaarista potenssiin tuhat. Konsepti on sellainen, että se palvelee huonosti kumpaakin sukupuolta. Ainakin niitä yksilöitä, jotka hakee vähän jotain muutakin kuin pintaliitoseuraa tai seksiä. Toki poikkeuksia on ja Tinder-liittoja syntyy, kuten tässäkin ketjussa on käynyt ilmi, mutta tilastollisesti se vastaa neulan löytymistä heinäsuovasta.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 182
Toki poikkeuksia on ja Tinder-liittoja syntyy, kuten tässäkin ketjussa on käynyt ilmi, mutta tilastollisesti se vastaa neulan löytymistä heinäsuovasta.
Aikamuodolla on väliä, eli aiemmin Tinderistä saattoi mieskin löytää helpommin kaikenlaista seuraa, mutta nyt on paljon nihkeämpää. Itsekin seurustelen Tinderistä löytämäni naisen kanssa, mutta en todellakaan kuvittele, että vastaavanlaista enää sieltä löytyisi. Olenkin asennoitunut niin, että jos ero tulee niin panostan jatkossa kiikkustuolissa keinumiseen ja vanhojen aikojen muisteluun. Pitäkää tunkkinne. Onneksi on tullut jo aika reilusti saatua erilaisia pilluja elämässäni joten voi muistella niitä eikä tarvi enää stressata että olisi jäänyt hirveesti asioita kokematta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Mua on jo nyt alkanut ahdistamaan tuo Tinder muutaman käyttökerran jälkeen. Taas. Seula on varsin tarkka kenet sutasen oikealle. Täytyy olla ulkonäköä, jotain spessua, tekstiosiossa tekstiä jonka tulee olla mieleistä (esim joku "Jee, skumppaa, kissanpentuja ja sateenkaaria" ei mene jatkoon), eikä saa olla ns. "iso tyttö". Vikalla pointilla siis komppaan paria muuta täällä lähes ristiinnaulittua kaveria mutta itse vaan en syty selvästi kovemman painoluokan mimmeistä. Tosin se on vain yksi kriteeri muiden joukossa.

Sanoisin että ehkä 15% menee oikealla ja välillä tulee mätsejä mutta tässä tulee se ongelma. Koen lähes huonoa omatuntoa etten jaksa edes jutella noille! Enkä tiedä miksi. Varmasti mukavia, söpöjä, fiksuja ja mielenkiintoisia naisia mutta kun ei niin ei.

Tästä päästäänkiin kysymykseen teille tinder-aktiiveille? Miten ihmeessä jaksatte jutella siellä toisten kanssa kun aina kaikki samat löpinät isolta osin kuitenkin jossain kohden käydään läpi - joko appissa tai livenä. Eikö musta vaan ole deittailijaksi vai mitä persettä? :D
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mutta paraneeko miehen mahdollisuus saada osumia sillä, että tykkää kaikista? Tässäkin ketjussa hoetaan, että Tinder on numeropeliä, mutta ei se ole. Jos naisen kiinnostus ei herää herra X:n profiilista niin ei ole mitään väliä painoiko herra X sydäntä vai ei. Herra X:n ainut keino parantaa omia mahdollisuuksia on parantaa profiilia.
Toi perustuu harhaan siitä, että tykkäykset myös naisilta olisi jotenkin satunnaisia ja että niitä tulisi vaikkapa 8% omista tykkäyksistä riippumatta, kenestä itse tykkää.

Jos kumpikin sukupuoli tykkäisi vain niistä, joiden kanssa oikeasti olisi valmis etenemään niin:
a) naisten ego ei turtuisi tuhansista mätseistä
b) useampi mätsi johtaisi johonkin molemmilla sukupuolilla koska naisilla olisi käsillä viestejä vain niiltä, jotka oikeasti ovat kiinnostuneita

Mies jolle aidosti kelpaa kuka vaan on joko välittömästi pois markkinoilta tai merkityksetön tämän pelin kannalta (ei yhtään mätsiä koskaan).
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Toi perustuu harhaan siitä, että tykkäykset myös naisilta olisi jotenkin satunnaisia ja että niitä tulisi vaikkapa 8% omista tykkäyksistä riippumatta, kenestä itse tykkää.

Jos kumpikin sukupuoli tykkäisi vain niistä, joiden kanssa oikeasti olisi valmis etenemään niin:
a) naisten ego ei turtuisi tuhansista mätseistä
b) useampi mätsi johtaisi johonkin molemmilla sukupuolilla koska naisilla olisi käsillä viestejä vain niiltä, jotka oikeasti ovat kiinnostuneita

Mies jolle aidosti kelpaa kuka vaan on joko välittömästi pois markkinoilta tai merkityksetön tämän pelin kannalta (ei yhtään mätsiä koskaan).
Juuri näin. Harva mies kai IRL yrittää jokaista vastaantulevaa naista. Tai jos yrittää, niin hit rate on ihan yhtä huono kuin Tinderissäkin. Kumpa miehet tajuaisivat, että jokainen (merkityksetön) tykkäys tosiasiassa vain laskee omaa osumaprosenttia*. Plus pilaa koko palvelun karkottamalla normaalit naiset, jotka menettävät uskon konseptiin tai tietävät löytävänsä seuraa halutessaan muualta.

*Vrt. Mä tykkäsin tasan yhdestä (1) profiilista. Osuma tuli, hit rate 100%. Tykkäys perustui varmasti molemminpuoliseen havaintoon profiilien avainjuttujen samankaltaisuudesta eikä miekkosen sarjatykkäilyyn.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 155
Juuri näin. Harva mies kai IRL yrittää jokaista vastaantulevaa naista. Tai jos yrittää, niin hit rate on ihan yhtä huono kuin Tinderissäkin. Kumpa miehet tajuaisivat, että jokainen (merkityksetön) tykkäys tosiasiassa vain laskee omaa osumaprosenttia*. Plus pilaa koko palvelun karkottamalla normaalit naiset, jotka menettävät uskon konseptiin tai tietävät löytävänsä seuraa halutessaan muualta.
Tuo on vähän kuin vangin dilemma. Kaikki hyötyisivät, jos miehet olisivat valikoivampia, mutta aina voi epätoivoinen ajatella, että tulee enemmän matcheja jos tykkää useammista kuin muut. Tähän auttaisi varmaan sellainen, että Tinderissä olisi jokin näkyvä viisari, joka alkaisi painua punaiselle jos tykkää liian monista. Tämä sitten vaikuttaisi esimerkiksi siihen, että kuinka monia profiileja näytetään tms. Tinderin itsensä kannalta tärkeintä on tietysti liikevoiton maksimointi, joten eri asia on, että saisiko tuolla parannettua bisnestä tai edes pidettyä samalla tasolla.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 182
Tuo on vähän kuin vangin dilemma. Kaikki hyötyisivät, jos miehet olisivat valikoivampia, mutta aina voi epätoivoinen ajatella, että tulee enemmän matcheja jos tykkää useammista kuin muut. Tähän auttaisi varmaan sellainen, että Tinderissä olisi jokin näkyvä viisari, joka alkaisi painua punaiselle jos tykkää liian monista. Tämä sitten vaikuttaisi esimerkiksi siihen, että kuinka monia profiileja näytetään tms. Tinderin itsensä kannalta tärkeintä on tietysti liikevoiton maksimointi, joten eri asia on, että saisiko tuolla parannettua bisnestä tai edes pidettyä samalla tasolla.
No siis Tinderissähän oli aiemmin käyttäjälle näkymätön elo-score, joka juurikin pisteytti käyttäjiä mm. sillä perusteella miten kriittisesti ne swaippailee... Mutta pisteytys uudistui nyt lähihistoriassa kun kuulemma hyvät miehet sai liikaa tykkäyksiä ja tavikset liian vähän, ja nykyään ilmeisesti painottuu enemmän se, että milloin ja missä swaippailu tapahtuu. Tinderin joku pomohan on asiasta aika avoimesti kertonut, googlaamalla löytyy.

Mutta itse sanoisin, että jos Tinder oli aiemmin jollain tavalla rikki, niin nykyään se on kymmenen kertaa enemmän rikki.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Mulle ainakin ihan selvästi tuli ensin ne tykätyimmät profiilit, sitten tavikset ja häntäpäässä alkoi tulla niitä mitkä eivät saa tykkäyksiä juuri ollenkaan. Tämä oli niin selkeästi havaittavissa, että uskon profiilin suosion olevan kyllä edelleenkin se määräävin tekijä näkyvyydessä. Toki siis profiilien sijainnit huomioiden.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
441
Mutta paraneeko miehen mahdollisuus saada osumia sillä, että tykkää kaikista? Tässäkin ketjussa hoetaan, että Tinder on numeropeliä, mutta ei se ole. Jos naisen kiinnostus ei herää herra X:n profiilista niin ei ole mitään väliä painoiko herra X sydäntä vai ei. Herra X:n ainut keino parantaa omia mahdollisuuksia on parantaa profiilia.
Jos mahdollisuudella tarkoitetaan absoluuttista osumien määrää, niin tietysti paranee. Jos todennäköisyyttä, niin se voi heikentyä mutta sillä ei ole hirveästi merkitystä. Naisten ja miesten taktiikat ovat molemmat ihan järkeviä, ne vain tehdään ihan eri lähtökohdista vallitsevaan tilanteeseen sopeutuen.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Eikös tuo naisten ongelma liioista tykkäyksistä (ne mitkä maksullisella näkee) poistu sillä että valitsee sen vaihtoehdon että sun profiili näytetään vain niille kenestä olet tykännyt?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Eikös tuo naisten ongelma liioista tykkäyksistä (ne mitkä maksullisella näkee) poistu sillä että valitsee sen vaihtoehdon että sun profiili näytetään vain niille kenestä olet tykännyt?
Jotka sitten pyyhkäisee sen tekstejä lukematta oikealle, joille olet sitten edelleen vain yksi massapyyhkäisty profiili, josta ei oikeasti olla välttämättä pätkääkään kiinnostuttu?

Ei kai profiilin näyttämisellä vain tykätyille ole muuta arvoa kuin oma ykstyisyys.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 182
Oikeastaan on maailman luonnollisin asia, että miestä kiinnostaa paritella hyvin monien naisten kanssa, joten se ei sinänsä ole Tinderin eikä miesten vika sinänsä, jos miehet pelaavat tuota peliä naisten mielestä jotenkin "väärin" tai "huonosti". Omasta näkökulmastaan miehet eivät pelaa väärin.

Luonto on mikä on, deal with it.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Jotka sitten pyyhkäisee sen tekstejä lukematta oikealle, joille olet sitten edelleen vain yksi massapyyhkäisty profiili, josta ei oikeasti olla välttämättä pätkääkään kiinnostuttu?
No tuo taitaa olla fundamentaalinen ongelma miesten osalta että muna edellä mennään. Tosiasia kyllä on että ihmisissä harvemmin mitään kovin uniikkia on, enemmän on kyse siitä että mikä yhdistelmä tavallisuutta sieltä sattuu löytymään. Poislukien tietenkin kylähullut jotka on useimmiten miehiä, siellä niitä uniikkeja tapauksia löytyy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Tästä päästäänkiin kysymykseen teille tinder-aktiiveille? Miten ihmeessä jaksatte jutella siellä toisten kanssa kun aina kaikki samat löpinät isolta osin kuitenkin jossain kohden käydään läpi - joko appissa tai livenä. Eikö musta vaan ole deittailijaksi vai mitä persettä? :D
No siinä on sitä Tinderin "toimintamallin" vikaa ja toisaalta sitä että se sun 15% on edelleen tavallaan liikaa. Silloin kun olin S24:ssa niin KAIKKI naiset joita lähestyin viestillä oli sellaisia joiden kanssa halusin jutella, eli joko erittäin kiinnostava profiili tai sitten potentiaalisesti kiinnostava mutta jättänyt profiilin hieman mysteeriksi (eli juttelemalla pystyi ottamaan asiasta selvää).

Saman periaatteen hyödyntäminen Tinderissä on vähän nihkeää kun käytännössä niitä tykkäyksiä pitää kuitenkin jollain tasolla spämmätä jotta löytyisi niitä kiinnostavia persoonia joiden kanssa haluaa jutella (edit: niin joo, ja ne pitäisi vielä matchatäkin :btooth:). Eli jos ei lähde siihen että tykkää isolla prosentilla, niin sitten pitää selata niitä profiileja tuntikausia.

Eli yhteenvetona että jos nyt sitten on vain matchit täynnä jotain geneerisiä broilereita niin ei kai se mitenkään erikoista ole jos ei jaksa niiden kanssa jutella? Paitsi jos mieskin on yksiulotteinen, niin sittenhän Tinder on ihan ihmemaa.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Oikeastaan on maailman luonnollisin asia, että miestä kiinnostaa paritella hyvin monien naisten kanssa, joten se ei sinänsä ole Tinderin eikä miesten vika sinänsä, jos miehet pelaavat tuota peliä naisten mielestä jotenkin "väärin" tai "huonosti". Omasta näkökulmastaan miehet eivät pelaa väärin.

Luonto on mikä on, deal with it.
en tiedä haluavatko monetkaan miehet paritella mahdollisimman monen naisen kanssa, mutta kaiketi keskimäärin miehillä on vähemmän kriteerejä naiselle.
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Oikeastaan on maailman luonnollisin asia, että miestä kiinnostaa paritella hyvin monien naisten kanssa, joten se ei sinänsä ole Tinderin eikä miesten vika sinänsä, jos miehet pelaavat tuota peliä naisten mielestä jotenkin "väärin" tai "huonosti". Omasta näkökulmastaan miehet eivät pelaa väärin.

Luonto on mikä on, deal with it.
Naisten mielestä löytyy vain miehiä jotka haluavat seksiä heiltä. Samalla kun nykynaiset itse ovat tehneet itsensä miehille täysin tarpeettomiksi poislukien seksin. :think:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
No siinä on sitä Tinderin "toimintamallin" vikaa ja toisaalta sitä että se sun 15% on edelleen tavallaan liikaa. Silloin kun olin S24:ssa niin KAIKKI naiset joita lähestyin viestillä oli sellaisia joiden kanssa halusin jutella, eli joko erittäin kiinnostava profiili tai sitten potentiaalisesti kiinnostava mutta jättänyt profiilin hieman mysteeriksi (eli juttelemalla pystyi ottamaan asiasta selvää).

Saman periaatteen hyödyntäminen Tinderissä on vähän nihkeää kun käytännössä niitä tykkäyksiä pitää kuitenkin jollain tasolla spämmätä jotta löytyisi niitä kiinnostavia persoonia joiden kanssa haluaa jutella. Eli jos ei lähde siihen että tykkää isolla prosentilla, niin sitten pitää selata niitä profiileja tuntikausia.

Eli yhteenvetona että jos nyt sitten on vain matchit täynnä jotain geneerisiä broilereita niin ei kai se mitenkään erikoista ole jos ei jaksa niiden kanssa jutella? Paitsi jos mieskin on yksiulotteinen, niin sittenhän Tinder on ihan ihmemaa.
Kyllä, ilmeisesti tuo 15% on edelleenkin liikaa. Mutta kun eipä noi mimmit oikeasti juuri vaivaudu mitään kovin hääppöistä avaamaan teksteissäkään niin niiden osaltakin on vain valkattava ns. "parhaat päältä". Mutta silti.. Äh, paska app. Tai oma asenneongelma. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Kyllä, ilmeisesti tuo 15% on edelleenkin liikaa. Mutta kun eipä noi mimmit oikeasti juuri vaivaudu mitään kovin hääppöistä avaamaan teksteissäkään niin niiden osaltakin on vain valkattava ns. "parhaat päältä". Mutta silti.. Äh, paska app. Tai oma asenneongelma. :D
Joo no muistaakseni siinä sitten Tinderissä joutui vähän vetämään perstuntumalla siten että "tulkitsee" kuvista ja niiden muutaman lauseen kirjoitustyylistä pintaa syvemmälle. Mutta välillä tulkinnat toki meni ohi :btooth:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 182
No tuo taitaa olla fundamentaalinen ongelma miesten osalta että muna edellä mennään. Tosiasia kyllä on että ihmisissä harvemmin mitään kovin uniikkia on, enemmän on kyse siitä että mikä yhdistelmä tavallisuutta sieltä sattuu löytymään. Poislukien tietenkin kylähullut jotka on useimmiten miehiä, siellä niitä uniikkeja tapauksia löytyy.
Ihmiskunnan kannalta on ollut ihan välttämätöntä, että miehet menee "muna edellä", koska kylläpä jäisi seksin harrastaminen ja seksin monimuotoisuus muuten aika vähiin... Näistä molemmat on olleet aika kriittisiä, ensinnäkin lasten määrän ja toisaalta niiden geneettisen monipuolisuuden kannalta.

Naisten mielestä löytyy vain miehiä jotka haluavat seksiä heiltä. Samalla kun nykynaiset itse ovat tehneet itsensä miehille täysin tarpeettomiksi poislukien seksin. :think:
Tuokaan ei ole mikään uusi juttu, että äidit varoittelevat tyttäriään miehillä olevan vain yksi asia mielessä (ollen siinä karkeasti ottaen oikeassa)...

Toisaalta ehkä nykyajan läskiepidemia on tehnyt miehistä normaalia feminiinisempiä, ja nykyajan miehet itse asiassa eivät menekään enää muna edellä suhteessa yhtä paljon kuin ennen?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Toisaalta ehkä nykyajan läskiepidemia on tehnyt miehistä normaalia feminiinisempiä, ja nykyajan miehet itse asiassa eivät menekään enää muna edellä suhteessa yhtä paljon kuin ennen?
En usko että liityy läskeihin, mutta sellainen tuntuma on, että kantasuomalaisten testosteronitaso on vähentynyt selvästi (keskimäärin). Huomasi esim. siitä kun maahan tuli valtava lauma irakilaisia, joilla on pillu mielessä sen 24/7 niin kontrasti kantiksiin aika iso. Siis eihän normaali suomalainen jaksa nähdä enää niin paljon vaivaa siihen naisen hankkimiseen, jotain kännykän deittipeliä voi toki nysvätä :btooth:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 182
En usko että liityy läskeihin, mutta sellainen tuntuma on, että kantasuomalaisten testosteronitaso on vähentynyt selvästi (keskimäärin). Huomasi esim. siitä kun maahan tuli valtava lauma irakilaisia, joilla on pillu mielessä sen 24/7 niin kontrasti kantiksiin aika iso.
Kyllä se ihan suoraan elopainoonkin liittyy, ei ole mitään pseudotiedettä vaan ihan tarkkaa tiedettä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 181
Kyllä se ihan suoraan elopainoonkin liittyy, ei ole mitään pseudotiedettä vaan ihan tarkkaa tiedettä.
Menee OT, mutta itse hyvin lihavasta kunnosta -> laihemmaksi ja lihaksikkaaksi. Toki matkaa vielä, mutta voin jo suoraa sanoa, että seksihalut nykyään paremmat kuin koskaan. 28v mittarissa.

E: Kyllä sillä ruokavaliolla myös iso merkitys.
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Joo toki mutta eikös miesten elopaino ole keskimäärin jotain samaa luokkaa kuin edellisilläkin sukupolvilla? Naisilla enempi silminnähden kasvanut massaa.
Naiset on lihavempia kuin koskaan. Ja ihan äskettäinhän oli Ilta-Sanomissa joku "Oon hyvä näin" propagandakampanja, jossa yritetään tuputtaa miehille sitä että meidän pitäisi tykätä mm. lihavista naisista kun ei se laihdutus ilmeisesti onnistu naisilta.

No fakta vain on että miehet ei lihavista naisista pidä. Siinähän Ilta-Sanomat rupeaa muuttamaan miehen DNA:ta.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Eikös tuo naisten ongelma liioista tykkäyksistä (ne mitkä maksullisella näkee) poistu sillä että valitsee sen vaihtoehdon että sun profiili näytetään vain niille kenestä olet tykännyt?
Onko Tinderissä tällainenkin vaihtoehto? Joku muu sovellus kai toimiikin näin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 182
Joo toki mutta eikös miesten elopaino ole keskimäärin jotain samaa luokkaa kuin edellisilläkin sukupolvilla? Naisilla enempi silminnähden kasvanut massaa.
Kyllä on lihonneet sekä miehet että naiset aiempaan verrattuna, ihan kiistaton tilastollinen tosiasia.

Toki naisten lihavuus "pistää enemmän silmään", koska miehinä toki enemmän katselemme naisten vartaloita kriittisellä silmällä ja toisaalta koska miehille taas "rotevuus" on luontaisempaakin, ja maltillinen ylipaino katoaa kroppaan aika hyvin.

Mutta aika paljon näkee nykyään ihan todella läskejäkin miehiä. Todella läskejä (BMI30+) naisia on kylläkin muutama prosenttiyksikkö enemmän.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 155
Joo toki mutta eikös miesten elopaino ole keskimäärin jotain samaa luokkaa kuin edellisilläkin sukupolvilla? Naisilla enempi silminnähden kasvanut massaa.
Kyllä miehetkin lihovat, mutta miesten ylipainoa ei ehkä samalla tavalla karsasteta, tai ainakaan miehet itse eivät samassa määrin koe asiaa ongelmaksi. :)
Näköjään vuonna 2017 26,1 % suomalaisista miehistä on ollut painoindeksiltään vähintään 30, kun taas naisista 27,5%. Muutama kehonrakentaja mahtunee joukkoon, mutta suurin osa lienee ihan vain lihavia.
https://thl.fi/fi/tutkimus-ja-kehit...lihavuus-lukuina/lihavuuden-yleisyys-suomessa
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Mistä tietää onko tykkäys merkityksetön vai ei? Ei mun mielestä mistään. Jos naisen kanssa haluaa jutella ja panna häntä, painan sydäntä. Muusta ei pysty sanomaan juuta eikä jaata tinder-profiilin perusteella, usein ei kyllä noista kahdesta ensimmäisestäkään kriteeristä.

Ainoa vaihtoehdo kommunikoida naisen kanssa on painaa sydäntä. Jos ei paina sydäntä, ei ole edes teoriassa mahdollista, että pääsisi kokeilemaan onneaan.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 557
Kyllä miehetkin lihovat, mutta miesten ylipainoa ei ehkä samalla tavalla karsasteta, tai ainakaan miehet itse eivät samassa määrin koe asiaa ongelmaksi. :)

Kyllä se ulkonäköpainotteisessa nettideittailussa saattaa olla varsin suuri ongelma (myös) miehille.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Keskustelu vaikuttaa gravitoivan sitkeästi kohti painoa.

Mistä tietää onko tykkäys merkityksetön vai ei? Ei mun mielestä mistään. Jos naisen kanssa haluaa jutella ja panna häntä, painan sydäntä. Muusta ei pysty sanomaan juuta eikä jaata tinder-profiilin perusteella, usein ei kyllä noista kahdesta ensimmäisestäkään kriteeristä.

Ainoa vaihtoehdo kommunikoida naisen kanssa on painaa sydäntä. Jos ei paina sydäntä, ei ole edes teoriassa mahdollista, että pääsisi kokeilemaan onneaan.
Mutta sä olet tehnyt tuossa vaiheessa jo jonkinlaisen arvioinnin ja päätöksen. Toisin kuin se, joka swaippasi kaiken oikealle ja poistaa rumat mätsit sitten jos niitä tipahtelee.

Ongelma on siinä, että matchi ei merkitse mitään jos toinen puoli on swaipannut kaiken oikealle. Se ei ole silloin automaattisesti mätchi muuten kuin järjestelmän mielessä. Jos nainen huomaa, että lähes jokainen tykätty mies on matchi, tulee hänelle varmaan houkutus lähestyä niitä komeimpia/mielenkiintoisimpia jne. miehiä, jotka todellisuudessa eivät hänestä ole kiinnostuneet ainakaan parisuhdemielessä tai edes ehdi hänen kanssaan juttelemaan koska on muitakin. Tai sitten ne mätsit katoaa kuin pieru saharaan kun toisella puolella numeroitaan pelaava raakkaa mätseistä rumia, lihavia, äitejä jne. pois.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 322
Viestejä
4 197 961
Jäsenet
70 891
Uusin jäsen
Rupsu

Hinta.fi

Ylös Bottom