Nettitreffit + Tinder

En mä syyttele kateudesta. Pikemminkin ihmettelen, että ketjussa, jossa jaellaan paljon myös neuvoja, vihjailtaisiin olemaan käyttämättä mahdollisia vahvuuksiaan. Etenkin kun en ole ollenkaan vakuuttunut, että tämä olisi sellainen asia, jossa preferenssit kerrottaisiin avoimesti muuten kuin lähinnä samansukupuolisille kavereille.

Pointtini on lähinnä se, että ihminen, joka kiinnittää huomionsa lihaksiisi, (kumi)tisseihisi, perseeseesi, (meikattuun) naamaasi, autoosi, veneeseesi tai muuhun vastaavaan pohjimmiltaan täysin pinnalliseen asiaan ei siitä huolimatta ole välttämättä tyhjäpääbimbo/pelimiespelle etsimässä sugar daddyä, yhden illan juttua tai kiertopalkintoa vierelleen. Moni näistä asioista on tietysti vaikea tuoda esille yleispätevän tyylikkäästi. Varmasti joku vetää hyivittu-reaktion kaikista tavoista tuoda vaikkapa lihaksia esille.

Sitten jos alkaa olemaan valkattavaksi asti, voi deittailla vaikka ilman kuvaa tai olla kertomatta kaikkea mahdollista hyvää itsestään.

Vastasin alunperin viestiin, jossa esitettiin väite kateellisuudesta. Tämä on neuvo, siinä missä muutkin. Mielestäni sillä, että ottaa ei-tyrkyn kroppakuvan toiminnassa (hyppäämässä veteen, pelaamassa rantalenttistä tai frisbeegolfia 30C helteellä ilman paitaa - ja toki mieluiten ns. "ei-pakotettu") maksimoi mahdollisuudet sekä niihin, joita tyrkky luonteenpiirre etoo että niihin, jotka ovat kiinnostuneita hyvistä kropista. Hyvä kroppa näkyy myös peruskuvasta ihan vaatteiden läpikin. Mutta, olkaamme asiasta eri mieltä.

Harvemmalle kumppanin löytäminen tuottaa vaikeuksia. Ongelmia tulee siinä, kun etsii mieleistään kumppania.

Tämä, 1,5v olin sinkkuna, seuraa löytyi enemmän kuin tarpeeksi, harvaa jaksoi kovin pitkään katella kun jo jokin rupes nyppimään.

No nyt on yhtä kateltu jo 4kk ja iskee vieläkin kuin miljoona volttia ja mitään valittamista en ole löytänyt!

Täällä on vähän jäänyt päälle ehkä tämä moodi, että olettaa kirjoittavansa henkilöille, joilla on vaikeuksia löytää kumppania, saada treffejä tai edes yhtä matchiä...
Olemmehan atk foorumilla :rolleyes:

Näitä on kyllä tässä ketjussa ollut sen verran runsaasti ettei perustelematon pohjaolettama.
Harvemmalle kumppanin löytäminen tuottaa vaikeuksia. Ongelmia tulee siinä, kun etsii mieleistään kumppania.
Ainakin omissa tutuissa on sinkkuja siinä määrin ettei varmaan vapaaehtoista kaikille. Toki ammattisairaus tällä alalla joten pidettäköön itseaiheutettuna.

Noissa tyrkkykuvissa on oleellista se, että ne ei oo sun ainoita kuvia ja niissä on sellainen veteenpiirretty raja millon ne on liian tyrkkyjä. Vaatii siis vähän sitä pelisilmää kun niitä laittaa, mutta ei ne ole ehdoton ei. Molemmat, miehet ja naiset, kuitenkin pitää kun toisen osapuolen kroppa on kunnossa vaikka julkisesti useimmat väittää että ei sillä ole väliä.

Toisekseen näkisin että noi tollaset kuvat on miehille sallitumpia kuin naisille, jos siis tarkoituksena hakea muutakin kuin panoja. Naiset kun saa niitä tykkäyksiä kuitenkin paljon niin herää kysymys että miksi niitä pitää vielä saada lisää esittelemällä paljasta pintaa, ja vastaus tuohon joko että naisessa ei ole muuta sisältöä tai sitten nainen hakee vain seksiä. Naisilla varmaan muutenkin loputon suo etsiä sieltä seasta niitä hyviä miehiä, niin tollaset tyrkkykuvat vaan lisää ongelmia. Kun taas miehelle se pullistelukuva voi olla se jolla pääset naisten siitä ekasta seulasta läpi ja pääset kokeilemaan juttelutaitoja ja esittelemään niitä muita avuja.

EDIT: Vielä yhden asian voisi sanoa. Ainahan voi kokeilla erilaisia kuvia ja juttuja. Jos huomaat että sen paidattoman kuvan kanssa tulee vastaan vaan pinnallisia naisia niin otat sen sitten pois. Ei noi kuvatkaan ole sellainen juttu että sun pitää ne samat pitää maailman tappiin asti.

Viimeksi muokattu:
Molemmat, miehet ja naiset, kuitenkin pitää kun toisen osapuolen kroppa on kunnossa vaikka julkisesti useimmat väittää että ei sillä ole väliä.

Aikasmoista yleistämistä. Ennemmin sanoisin että 60-70% ihmisistä ei ole oikeesti sillä kropalla mitään ö väliä. Ja jos he niin sanovat, niin uskon suurimman osan myös sitä tarkoittavan.

Aikasmoista yleistämistä. Ennemmin sanoisin että 60-70% ihmisistä ei ole oikeesti sillä kropalla mitään ö väliä. Ja jos he niin sanovat, niin uskon suurimman osan myös sitä tarkoittavan.

No ehkä jopa yleisimpiä vaatimuksia tuntuu olevan "hoikka" tai "normaalivartaloinen" nyt edes. "Fiksun" ja "perusnätin" ohella ehkä useimmiten esitettyjä preferenssejä. Ehtaa pläskiä ei ole kukaan tunnustanut vielä ihailevansa tai edes yhtä hyvänä pitävänsä.

No ehkä jopa yleisimpiä vaatimuksia tuntuu olevan "hoikka" tai "normaalivartaloinen" nyt edes. "Fiksun" ja "perusnätin" ohella ehkä useimmiten esitettyjä preferenssejä. Ehtaa pläskiä ei ole kukaan tunnustanut vielä ihailevansa tai edes yhtä hyvänä pitävänsä.

Kyllä itse tiedän useitakin ihmisiä. Naisia ja miehiä ketkä ihan yleisesti ja julkisesti ihailee isokokoisia ihmisiä. Tai siis semmosia 40 painoindeksillä olevia. Ei tämä nyt mitään erikoista ole.

Kyllä itse tiedän useitakin ihmisiä. Naisia ja miehiä ketkä ihan yleisesti ja julkisesti ihailee isokokoisia ihmisiä. Tai siis semmosia 40 painoindeksillä olevia. Ei tämä nyt mitään erikoista ole.

En ole kyllä ikinä törmännyt tällaiseen. Ei mies voi kyllä nykypäivänä edes sanoa että olis ihan kiva jos naisella olisi normaalivartalo saati että esittäisi sen kriteerinä.

En ole kyllä ikinä törmännyt tällaiseen. Ei mies voi kyllä nykypäivänä edes sanoa että olis ihan kiva jos naisella olisi normaalivartalo saati että esittäisi sen kriteerinä.

No eikö nämä ole suomi24:ssä yms nettideittipalveluissa ihan slidereina sekä itselle, että preferenssille toisesta ja vielä hakukoneessakin? Kyllä siellä ainakin ennen oli hoikka, atleettinen, normaali jne.

No eikö nämä ole suomi24:ssä yms nettideittipalveluissa ihan slidereina sekä itselle, että preferenssille toisesta ja vielä hakukoneessakin? Kyllä siellä ainakin ennen oli hoikka, atleettinen, normaali jne.

S24:ssa ei varmaan enää ole ketään mutta minulla oli siellä (ja on kai se profiili siellä vieläkin) sliderissa laitettuna kilot :D Mutta se oli ihan maltillinen 45-70 tai jotain sellaista, kyllä tuollainen hieman pullea voi olla hyvinkin seksikäs.

Riippuu mitä tarkoitat että ei ole väliä. Joo, sillä tavalla ei ole väliä että jos toinen on muuten kiva niin kropalla ei ole niin väliä. Mutta harva on sitä mieltä, että se hyvä kroppa ei olis plussaa.

Aikas yleistä on varmasti myös se, että sanotaan pitävänsä niistä laihoista luikuista joilla on treenattukroppa, mutta oikeesti pidetään siitä 20 kg painavammasta kropasta. Tätä vaan ei ääneen sanota, koska luullaan että ihmiset pitävät sua outona silloin. Nykyään ihmiset on niin naurettavan pinnallisia ulkonäköön että oikeen naurattaa tämmöiset henkilöt.

Ja en ole itse lihava vaan omaan normaalin 180cm/78kg kropan [emoji2]

Aikas yleistä on varmasti myös se, että sanotaan pitävänsä niistä laihoista luikuista joilla on treenattukroppa, mutta oikeesti pidetään siitä 20 kg painavammasta kropasta. Tätä vaan ei ääneen sanota, koska luullaan että ihmiset pitävät sua outona silloin. Nykyään ihmiset on niin naurettavan pinnallisia ulkonäköön että oikeen naurattaa tämmöiset henkilöt.

Ja meinaat, että sitten ne vielä jättää ottamatta pläskin koska haluavat pysyä kaapissa läskifetisseineen? Jännä kyllä, itse ei tule mieleen yhtään tällaista paksujen jahtaajaa ja menestyvät tai komeat miehet ovat järjestään vaikuttaneet olleen kiinnostuneita hoikista ja treenatuista naisista... :think:

Minulla on kavereissa muitakin kuin menestyneitä ja komeita miehiä, moni tuntuu sanovan ettei hoikat ole oikein hyviä sängyssä, mieluummin ottavat sen XL-muijan. Voi olla ettei hoikka vaan kiihota silleen, ei hoikat sinänsä ole yhtään sen huonompia petipuuhissa. Molempia olen kokeillut, itse preferoin normaalivartaloista vaikka en sanoisi ei hoikallekkaan

moni tuntuu sanovan ettei hoikat ole oikein hyviä sängyssä, mieluummin ottavat sen XL-muijan. Voi olla ettei hoikka vaan kiihota silleen, ei hoikat sinänsä ole yhtään sen huonompia petipuuhissa.

Mä en kyllä keksi tuohon mitään muuta selitystä kuin juuri sen, että itse tykkää muhkummasta ja homma on siksi kaikinpuolin mukavampaa. Epäilisin, ettei silti ole kovin yleinen taipumus.

Omakohtaiset kokemukset kertovat että aika reippaasti noita "tykkään muhkummasta" - tyyppejä on miehissä ja naisissa. Ei nyt 50% kuitenkaan.

Ja rajoittimet kannattaa pitää mielessä eli esim mies ei saa olla läski mutta "nallekarhu" kelpaa :)

Ja sitten se tärkein eli pituus. Saa ollaa aika atleettinen alle 170cm mies että naisella viisari värähtää :smoke:

Ja sitten se tärkein eli pituus. Saa ollaa aika atleettinen alle 170cm mies että naisella viisari värähtää :smoke:

uniikki-eevi-teittinen.jpg

Minulla on kavereissa muitakin kuin menestyneitä ja komeita miehiä, moni tuntuu sanovan ettei hoikat ole oikein hyviä sängyssä, mieluummin ottavat sen XL-muijan. Voi olla ettei hoikka vaan kiihota silleen, ei hoikat sinänsä ole yhtään sen huonompia petipuuhissa. Molempia olen kokeillut, itse preferoin normaalivartaloista vaikka en sanoisi ei hoikallekkaan
Teoriassa XL-nainen (tai XL-mies) voi olla sängyssä "parempi" kuin hoikempi, koska heikomman markkina-arvonsa vuoksi joutuu "panostamaan" suoritukseensa enemmän. Käytännössä näin tuskin on, koska XL-henkilö jaksaa fyysisesti heikommin eikä ole niin notkeakaan.

Mutta mitä edes tarkoittaa, että nainen on "hyvä sängyssä", sehän on hyvin suhteellinen käsite. Jos mies tykkää hoikista naisista, niin XL-nainen ei minkäänlaisilla sirkustempuilla miestä kovin kiihottuneeksi saa. Tässä vertailussa hoikka nainen vetää pidemmän korren ihan jo sillä, että on hoikka, ei tarvitse edes osata mitään temppuja.

Se on sitten eri asia, jos miestä ei ihan aidosti haittaa, että nainen on läski. Mikäs siinä sitten, pankoot läskit hyllymään ja sängyn jouset natisemaan! :)

Selvennykseksi itse kun puhun hyvästä kropasta niin en kyllä meinaa sellaista ultra-treenattua vartaloa (rasvaprosentti alle 10%, suonet ja lihasten tekstuuri näkyy). Itseasiassa jossain vaiheessa tuo menee sen rajan yli ja alkaa jopa karkoittamaan sitä vastapuolta. Muistan lukeneeni sellaisen tutkimuksenkin että naisille merkkaa enemmän se miehen koko eikä se kuinka hyvin lihakset erottuu.

Hyvä kroppa on minulle sellainen että siitä näkee että on nosteltu muutakin kuin Kelan tukia. Sellainen kiinteä ja lihaksikas vartalo.

Laihuus on sitten eri akseli kokonaan. Laiha ei välttämättä ole treenattu vaan se voi olla sellainen laihaläski. Samoin sen treenatun vartalon päällä voi olla sitä läskiä.

Teoriassa XL-nainen (tai XL-mies) voi olla sängyssä "parempi" kuin hoikempi, koska heikomman markkina-arvonsa vuoksi joutuu "panostamaan" suoritukseensa enemmän. Käytännössä näin tuskin on, koska XL-henkilö jaksaa fyysisesti heikommin eikä ole niin notkeakaan.

Luulis (ja toivois), että sitä on aktiivinen sängyssä ihan omaksikin ilokseen. En ole varsinaisia möhköjä kokeillut mutta en ole pannut merkille mitään korrelaatiota ruumiinrakenteen ja seksin hyvyyden tai huonouden välillä.

Luulis (ja toivois), että sitä on aktiivinen sängyssä ihan omaksikin ilokseen. En ole varsinaisia möhköjä kokeillut mutta en ole pannut merkille mitään korrelaatiota ruumiinrakenteen ja seksin hyvyyden tai huonouden välillä.
Muutenkin on päältä päin hyvin vaikea sanoa, että miten hyvä tai innokas vastapuoli tulee olemaan sängyssä. Ei sitä oikeastaan voi tietää etukäteen, paitsi joissain tapauksissa voi tehdä valistuneita johtopäätöksiä..

Muutenkin on päältä päin hyvin vaikea sanoa, että miten hyvä tai innokas vastapuoli tulee olemaan sängyssä. Ei sitä oikeastaan voi tietää etukäteen, paitsi joissain tapauksissa voi tehdä valistuneita johtopäätöksiä..

Ja vielä sekin, että se, että antaa helposti ja usein ja monelle ei edes tarkoita sitä, että olisi erityisen hyvä, kokeilunhaluinen tai mitään muutakaan tavoiteltavaa. Ja yhtä paha harhaluulo on, että kokemattomat olisi jotenkin kivoja opetettavia ja innokkaita kokeilemaan nekään ;)

Ja naisilla voi olla kaikenlaisia traumoja, jotka vaikuttaa niiden seksuaalisuuteen tavalla tai toisella. Ei näistä voi etukäteen aina tietää.

Riippuu mitä tarkoitat että ei ole väliä. Joo, sillä tavalla ei ole väliä että jos toinen on muuten kiva niin kropalla ei ole niin väliä. Mutta harva on sitä mieltä, että se hyvä kroppa ei olis plussaa.
Itse en ottaisi lihavaa vaikka olisi miten mukava. Omasta mielestä tuo on pahin turn off mitä naisessa voi olla.

Itse en ottaisi lihavaa vaikka olisi miten mukava. Omasta mielestä tuo on pahin turn off mitä naisessa voi olla.
Eikä se ole ainoastaan se ulkonäkö sinänsä, vaan lihavuus kertoo myös jotain ihmisestä, sen terveydestä ja luonteesta muutenkin. Ja ihan jo biologisessa mielessä lisääntymisen kannaltakaan äidin lihavuus ei ole hyvä juttu.

Itselläni on aika terveet elintavat, vedän päivittäin 16:8 -paastoa, en syö lihaa, ja olisi aika outoa katsella vierestä kun joku mättää sipsiä, kokista, karkkia ja kuppikakkuja naamariin yötä päivää. Ei ehkä "ihan" oltaisi yhteensopivia tässä asiassa. Ei paljon auta, vaikka olisi kuinka hyvä ottamaan suihin.

Viimeksi muokattu:
Eikä se ole ainoastaan se ulkonäkö sinänsä, vaan lihavuus kertoo myös jotain ihmisestä, sen terveydestä ja luonteesta muutenkin. Ja ihan jo biologisessa mielessä lisääntymisen kannaltakaan äidin lihavuus ei ole hyvä juttu.

No, on tuo sentään luonnollisempaa naisella kuin miehellä. Omasta mielestäni, jos pitäisi valita, ottaisin mieluummin hieman "muhkumman" kuin naisen, jolla on sixpack. Tuo on itselleni turnoff, varmaan ihan biologisestikin, koska naisilla ei rasvat oikein voi olla minimissä hormonitoiminnan vuoksi. Miehellä toki alle 15% on ihan toivottavaa. Toki normaalivartalo tai timmi peruskroppa on jees ja "paras" vaihtoehto omasta mielestäni. Meitä on moneen junaan.

No, on tuo sentään luonnollisempaa naisella kuin miehellä. Omasta mielestäni, jos pitäisi valita, ottaisin mieluummin hieman "muhkumman" kuin naisen, jolla on sixpack.
No jos puhutaan ylipainosta (BMI25+), niin sehän on itse asiassa miehillä luonnollisempaa kuin naisella, miehellä kehon rakenne on luonnostaan painavampi.

Naisilla on luonnostaan suurempi rasvaprosentti, mutta se on eri asia.

Kummankaan sukupuolen lihavuus ei ole kovin luonnollista tai ainakaan ollut kovin tyypillistä homo sapiensille sen 300.000 vuoden historian aikana, ihan poikkeusyksilöistä on puhuttu näihin päiviin asti, etenkin kun puhutaan nuorista ihmisistä.

Sama se monella on toisessa ääripäässä. Semmonen treenattu nainen jolla näkyy verisuonet ja on isot lihakset, niin on jotain niin vastenmielistä kuin olla ja voi. Mutta onneks jokaiselle on jotakin.

Sama se monella on toisessa ääripäässä. Semmonen treenattu nainen jolla näkyy verisuonet ja on isot lihakset, niin on jotain niin vastenmielistä kuin olla ja voi. Mutta onneks jokaiselle on jotakin.
Tuollainen ääripää tosin on erittäin harvinainen käytännössä, joten tuskinpa näiden "välttely ja väistely" kovin suuri ongelma on, jossei kerran tykkää... ;)

Mun mielestä viimeisen päälle treenattu kehonrakentajanainen ei ole mikään maailman seksikkäin näky, mutta aina se läskin voittaa, helposti. :)

Tuollainen ääripää tosin on erittäin harvinainen käytännössä, joten tuskinpa näiden "välttely ja väistely" kovin suuri ongelma on, jossei kerran tykkää... ;)

Mun mielestä viimeisen päälle treenattu kehonrakentajanainen ei ole mikään maailman seksikkäin näky, mutta aina se läskin voittaa, helposti. :)

No riippuu mitä pitää läskinä. Jos vaikka semmonen 170cm/75-85kg, niin tuommoinen on vielä paljon seksikkäämpi kun laiheliini vaikka ilman kunnon lihaksia.

Vaihtoehdot on: En kerro, Siro, Hoikka, Normaali, Sporttinen, Pyöreähkö, Runsaanpuoleinen. Suomi24 haku on muuten ihan paska näiden asioiden suhteen, jos valitset filtteriksi vaikka normaalin niin myös naiset jotka eivät ole ilmoittaneet tuohon kohtaan mitään filtteröityvät pois. Sama pätee muihin asioihin myös. Täälläpäin niitä naisia on niin vähän että tulee katsottua vaan kaikki ilmoitukset läpi.

No riippuu mitä pitää läskinä. Jos vaikka semmonen 170cm/75-85kg, niin tuommoinen on vielä paljon seksikkäämpi kun laiheliini vaikka ilman kunnon lihaksia.
Ei ole, mutta makuasioista ei kannata kiistellä. :) Eihän tuossa ole painoa kuin parikymmentä kiloa liikaa... :D But to each his own... (Toi 85-kiloinen olisi jo melkein BMI30 eli luokitellaan "merkittävästi lihavaksi").

Sehän olisi oikein hyvä juttu, jos miehet pitäisivät erityisesti tuollaisista naisista kuin sinä pidät, olisi vähemmän kilpailua niistä hoikista sitten. :) Valitettavasti näin ei kuitenkaan ole...

Viimeksi muokattu:
Ei ole, mutta makuasioista ei kannata kiistellä. [emoji4] Eihän tuossa ole painoa kuin parikymmentä kiloa liikaa... [emoji1] But to each his own... (Toi 85-kiloinen olisi jo melkein BMI30 eli luokitellaan "merkittävästi lihavaksi").

Sehän olisi oikein hyvä juttu, jos miehet pitäisivät erityisesti tuollaisista naisista kuin sinä pidät, olisi vähemmän kilpailua niistä hoikista sitten. [emoji4] Valitettavasti näin ei kuitenkaan ole...

Siis en itse tuommoisesta niinkään pidä vaan normaali vartaloisista naisista, kuten omani 170/60+ [emoji2] Lähinnä toin vaan esimerkkinä, että tuommoinenkin on huomattavasti seksikkäämpi, kun joku fitness tai varsinkaan bodaus tyyppinen vartalo. Itse voin sanoo, että omassa tuttavapiirissä, niin suurin osa miehistä ja moni naisista ei pidä semmosia vartaloita seksikkäänä, näistä ollaan varsinkin miesten kanssa puhuttu paljonkin. Hyvän näköisenä pitää monikin, mutta se on täysin eri asia kun seksikäs.

No jos puhutaan ylipainosta (BMI25+), niin sehän on itse asiassa miehillä luonnollisempaa kuin naisella, miehellä kehon rakenne on luonnostaan painavampi.

Naisilla on luonnostaan suurempi rasvaprosentti, mutta se on eri asia.

BMI onkin varsin turha mittari, joten rasvaprosentti kuvaa paremmin todellisuutta. Ei BMI 25+ miehenäkään ole kovin helppoa saavuttaa, ellei treenaa ja kasvata lihasta ihan tosissaan. Mutta joo, en itsekään tarkoittanut ylipainoisia, lähinnä sitä, että miehelle suuri rasva% on haitallisempi kuin naisille.

Viimeksi muokattu:
BMI30 "huomattavasti seksikkäämpi, kun joku fitness tyyppinen vartalo" :vihellys:

Puhutaankohan me nyt samoista asioista? Tietty vähän hassua verrata johonkin kilpailijaan, joka on just paastonnut ja vetänyt jotain suihkurusketusta pintaan että lihakset oikein pinnistellessä erottuu mutta ei se siltä näytä seuraavana aamuna enää päästyään taas vähän tankkaamaan...

Siis en itse tuommoisesta niinkään pidä vaan normaali vartaloisista naisista, kuten omani 170/60+ [emoji2] Lähinnä toin vaan esimerkkinä, että tuommoinenkin on huomattavasti seksikkäämpi, kun joku fitness tai varsinkaan bodaus tyyppinen vartalo. Itse voin sanoo, että omassa tuttavapiirissä, niin suurin osa miehistä ja moni naisista ei pidä semmosia vartaloita seksikkäänä, näistä ollaan varsinkin miesten kanssa puhuttu paljonkin. Hyvän näköisenä pitää monikin, mutta se on täysin eri asia kun seksikäs.
En minäkään pidä kilpakunnossa olevien naisbodareiden vartaloita kovin seksikkäinä, mutta kyllä kiitos mieluummin sellainen kuin joku läski. :) Läski ällöttää ihan eri tasolla, sitä paitsi se bodari on varmaan ajatusmaailmaltaan ja luonteeltaan paljon lähempänä sitä mitä naiselta haluan. Ja energisempi tietyissä puuhissa, tai kaikissa mahdollisissa puuhissa.

Mutta koko keskustelu on täysin älytöntä sikäli, että Suomessa on melkein 2 miljoonaa ylipainoista naista ja vakavia bodareita tuskin on edes promillea siitä. :) Promillen murto-osa... Eikä nekään ole koko aikaa kilpakunnossa.

BMI30 "huomattavasti seksikkäämpi, kun joku fitness tyyppinen vartalo" :vihellys:

Puhutaankohan me nyt samoista asioista? Tietty vähän hassua verrata johonkin kilpailijaan, joka on just paastonnut ja vetänyt jotain suihkurusketusta pintaan että lihakset oikein pinnistellessä erottuu mutta ei se siltä näytä seuraavana aamuna enää päästyään taas vähän tankkaamaan...

Niin mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Ei sen tarvi olla siinä kisakunnossa, mutta siltikään se ei ole kovin seksikäs. Hyvän näköinen ehkä jollain tapaa.

Sen verran vielä asiasta, että kun monasti puhutaan, että ylipainoinen ei eläisi terveellisesti. Niin toi lause vaan aina sattuu ja kertoo kuinka väärin jotkin ajattelee.

Monet ylipainoiset (en tarkoita mitään liian lihavaa) niin liikkuu hyvinkin paljon ja syö erittäin terveellisesti. Kun taas urheilijat toki liikkuu paljon, mutta syöminen sitten onkin kaukana terveellisestä. Eikä se liika liikkuminenkaan todellakaan ole enään terveellistä. Vanhempana onkin sit kaikki paikat paskana. Vaikka näytät ihan huippu-urheilijalta, niin ei se tarkoita, että sulla olisi terveelliset elämäntavat.

No kyllä [emoji16] Ei kyllä ymmärrä mitä miehet näkee noissa vartaloissa, mikä tuossakin on vasemmallapuolen. Näyttääkin ihan kuin nuoren miehen vartalo, onkohan se sit se juttu noissa [emoji848] Mut ei kyllä mun onneks tarvikkaan ymmärtää [emoji23]

Ite en voi ymmärtää miten nuo vasemmanpuolisen riipputissit innostais ketään.

Ite en voi ymmärtää miten nuo vasemmanpuolisen riipputissit innostais ketään.

Niitä miehiä ketkä tykkää naisellisista vartaloista. Tuossa toisessa kun ei ole mitään naisellista. Ilmeisesti niistä sit tykkää miehet jotka pitävät miehistä enemmänkin kun kehtaavat myöntää [emoji23] Toki ei siinäkään mitään väärää ole.

20kg ylipainoa on seksikkäästä kaukana. En kyllä tiedä ketään kuka ottaisi mielummin läskin kuin laihan.

Keskustelun ottama käänne yllättää. Ps. @cman , vasen <-> oikea :D
Joo vasen oikea meni sekaisin. Jokainen kai silti omilla silmillään näkee kumpaa tuossa tarkoitettiin. :geek:

Niitä miehiä ketkä tykkää naisellisista vartaloista. Tuossa toisessa kun ei ole mitään naisellista. Ilmeisesti niistä sit tykkää miehet jotka pitävät miehistä enemmänkin kun kehtaavat myöntää [emoji23] Toki ei siinäkään mitään väärää ole.
Joo miehet jotka tykkää hoikasta vartalosta on tietysti homoja. By the way onko tuo 76 nimimerkissä mahdollisesti syntymävuosi vai äo?

EDIT: Typoja

Tuo oikeanpuoleinen on lihava eikä naisellinen.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 822
Jäsenet
78 880
Uusin jäsen
Takkine

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom