Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
Musta tuntuu että nää "paita päälle!" neuvot tulee kateellisilta. Mikä helvetin järki on hommata hyvä kroppa jos ei sitä esitellä.
Mutta useasti niitä esitellään just siellä missä ei välttämättä pitäisi. Kun aikoinaan olin useallakin sinkkufoorumilla Facebookissa, niin kyllä se enemmistö naisista tais olla just sitä mieltä, että ne kuvat sopii johonkin rantakuviksi tai vastaaviin luonnollisiin paikkoihin missä kaikki on ilman paitaa. Mutta jos sitä esitellään joka kuvakulmasta omassa asunnossa, niin se on typerää. Toki jotkut tietenkin tykkää siitäkin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Mutta useasti niitä esitellään just siellä missä ei välttämättä pitäisi. Kun aikoinaan olin useallakin sinkkufoorumilla Facebookissa, niin kyllä se enemmistö naisista tais olla just sitä mieltä, että ne kuvat sopii johonkin rantakuviksi tai vastaaviin luonnollisiin paikkoihin missä kaikki on ilman paitaa. Mutta jos sitä esitellään joka kuvakulmasta omassa asunnossa, niin se on typerää. Toki jotkut tietenkin tykkää siitäkin.
Ainakin julkisesti ovat sitä mieltä ;) sosiaalinen paine jne. Veikkaan että usealla sanojalla tinderissä meneekin oikealle...
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
559
No en mie nyt sanois et ryhmäkuvat kertoo mitää sosiaalisesta verkostoista, aika paljon tiedän ihmisiä joilla ei ole ryhmäkuvia itsestään saatika et laittais niitä minnekään julkisesti näkyviin. Kaikiltahan ensinnäki pitäs olla lupa ja toisekseen ne ryhmäkuvat on ärsyttäviä vaikka oliski merkitty et kuka oot koska silti sitä joutuu hakemaan sieltä ja ne muut tyypit on turhia siinä kuvassa sen profiilin henkilön näkemisen kannalta.

Tosta voidaan olla samaa mieltä et joku rantapaidaton kuva saattaa olla ihan ok mut en mä lähtökohtaisesti siltikään oletuksena niitä lähtis sinne laittamaan. Ellei sit persettä hae sillä kropalla mut siihen ei kyl sit enää varma tinderiä tarvii senku menee baarii.
Jos kuva on otettu julkisella paikalla ei kuvatuilla ole juurikaan sananvaltaa siihen missä noita käytetään. Lähinnä rajoitukset koskee poliittis-taloudellisia tarkoituksia joihin erilliset luvat on hyvä olla. Kunnianloukkaukset erikseen, mutta asianomistaja-asia ja mitä voit pistää järkevästi omaan profiiliisi joka olisi moista vaatiikin jo vähän yrittämistä
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Musta tuntuu että nää "paita päälle!" neuvot tulee kateellisilta. Mikä helvetin järki on hommata hyvä kroppa jos ei sitä esitellä.
Varmasti toimii joillekin, mutta jos akalla on pelkkiä tissivako tai perse herutus kuvia niin ruksia tuli heti, ainakin omalla kohdalla.

Mua ei kiinnosta sen ihmisen tissit tai perse vaan kokonaisuus.

Toki jos pelkkää panoseuraa etsii niin sitten...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
219
Musta tuntuu että nää "paita päälle!" neuvot tulee kateellisilta. Mikä helvetin järki on hommata hyvä kroppa jos ei sitä esitellä.
Saahan sitä esitellä? Mutta "kato mulla on sixpäk ja isot haukkarit" on säälittävää. Treenaaminen tai ylipäätään minkään asian tekeminen siksi, että saisi huomiota, on melko kyseenalaista ja suosittelisin noin lähtokohtaisesti etsimään motivaatiot asian tekemiseen omasta itsestäsi eikä siitä, mitä muut asiasta ajattelevat. Tämähän monesti nimenomaan johtaa masennuksiin tai innon lopahduksiin, kun asiaa tehdään muiden mielipiteet edellä. Huono motivaattori. Itse treenaan siksi, että se on minusta kivaa, pääsen ylittämään itseni, kehittymään ja se on terveellistä. Pidän siitä, että kehoni on kunnossa ja pystyn leikkimään muksujen kanssa hengästymättä. Ei mua se kiinnosta, mitä naiset kehostani ajattelevat, vaikka tuntuuhan kehut toki kivoilta. En ole kiinnostunut naisista, joille hyvä kroppa (pl. terveellinen peruskroppa) tai vastaavasti fyysinen omistus on prioriteeteissä korkealla, koska mielestäni ne ovat liian pinnallisia asioita.

Tämän olen myös kuullut monilta naisilta ja yleensä niiltä, joilla on koulutusta ja jotka ovat "aikuisia". Toki jotkut pitää ja onhan se hyvä, että kompensoijillekin löytyy seuraa. Mielestäni jokainen saa tehdä niinkuin tykkää, mutta tämän neuvon kateellisuudeksi leimaaminen on mielestäni aika kaukaahaettua.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tämän olen myös kuullut monilta naisilta ja yleensä niiltä, joilla on koulutusta ja jotka ovat "aikuisia".
Ja ne haluu sitten koulutetun miehen, jolla on ura ja tykkää kulttuurista ja se ei ole "säälittävää"?

Kaikki haluaa jotain. Mitään loistavia "persoonia" tai vastaavia, jotka jotenkin ihastuvat toisiinsa ei ole. Ulkokuori on ihan hyvä lähtökohta sekin. Ja sinäkin olet ihan varmasti kiinnostunut naisista, joille "hyvä kroppa tai vastaavasti fyysinen omistus on prioriteeteissä korkealla" kunhan heillä on jotain mikä sinua kiinnostaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
219
Ja ne haluu sitten koulutetun miehen, jolla on ura ja tykkää kulttuurista ja se ei ole "säälittävää"?

Kaikki haluaa jotain. Mitään loistavia "persoonia" tai vastaavia, jotka jotenkin ihastuvat toisiinsa ei ole. Ulkokuori on ihan hyvä lähtökohta sekin. Ja sinäkin olet ihan varmasti kiinnostunut naisista, joille "hyvä kroppa tai vastaavasti fyysinen omistus on prioriteeteissä korkealla" kunhan heillä on jotain mikä sinua kiinnostaa.
Ymmärrät pointtini väärin. En minä koulutuksellakaan leveilystä pidä, siinä missä en bodailulla, omistuksella tai mistään muullakaan. "Katso, olen kahden alan tohtori ja sen lisäksi lääkäri" ei mielestäni anna henkilöstä yhtään sen parempaa kuvaa kuin kropallakaan leveily. Toki nämä saa listata siihen, mutta niiden tuoma käyttö "arvonlisänä" pönkitysmielessä on mielestäni aika kyseenalaista. Jos nyt pakko on sitä kehoa esitellä tuomatta itsestään leveilyfiilistä, miksei ota esim. rannalla rantalenttiskuvaa, jossa keho näkyy toiminnassa? Sitä ei voi tulkita väärällä tavalla, vaikka sen esittelymielessä sinne laittaakin.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ymmärrät pointtini väärin. En minä koulutuksellakaan leveilystä pidä, siinä missä en bodailulla, omistuksella tai mistään muullakaan. "Katso, olen kahden alan tohtori ja sen lisäksi lääkäri" ei mielestäni anna henkilöstä yhtään sen parempaa kuvaa kuin kropallakaan leveily. Toki nämä saa listata siihen, mutta niiden tuoma käyttö "arvonlisänä" pönkitysmielessä on mielestäni aika kyseenalaista. Jos nyt pakko on sitä kehoa esitellä tuomatta itsestään leveilyfiilistä, miksei ota esim. rannalla rantalenttiskuvaa, jossa keho näkyy toiminnassa? Sitä ei voi tulkita väärällä tavalla, vaikka sen esittelymielessä sinne laittaakin.
No lähinnä sitä meinasin, että ihan turha feikata, ettei ulkonäkö, varallisuus, tulotaso ja ylipäätään sosioekonominen status, koulutus, ruumiinrakenne, sosiaalinen pääoma ja moni muu olisi ihan merkittävässä roolissa pariutumisessa. Turha pitää kynttiläänsä vakan alla ja jos on bodannut itsensä tosi timmiin kuntoon niin oikeassa kontekstissa sen esiin tuominen varmasti herättää kiinnostusta niissä, jotka sellaista arvostaa ja jotka voivat olla kuitenkin omasta mielestäsi hyviä tyyppejä (ihan siitä huolimatta, että kiinnostuvat sinussa mielestäsi asiaan, johon ei pitäisi niin kiinnittää huomiota).

Jos mun pitäis ventovieraista valkata, keneen tutustun lähemmin niin kyllä se naama, perse ja tissit näyttelee siinä roolia. Enkä nyt tarkoita, että kuvat suoraan alastonsuomesta kannattaisi siirtää tinderiin ;)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
219
No lähinnä sitä meinasin, että ihan turha feikata, ettei ulkonäkö, varallisuus, tulotaso ja ylipäätään sosioekonominen status, koulutus, ruumiinrakenne, sosiaalinen pääoma ja moni muu olisi ihan merkittävässä roolissa pariutumisessa. Turha pitää kynttiläänsä vakan alla ja jos on bodannut itsensä tosi timmiin kuntoon niin oikeassa kontekstissa sen esiin tuominen varmasti herättää kiinnostusta niissä, jotka sellaista arvostaa ja jotka voivat olla kuitenkin omasta mielestäsi hyviä tyyppejä (ihan siitä huolimatta, että kiinnostuvat sinussa mielestäsi asiaan, johon ei pitäisi niin kiinnittää huomiota).

Jos mun pitäis ventovieraista valkata, keneen tutustun lähemmin niin kyllä se naama, perse ja tissit näyttelee siinä roolia. Enkä nyt tarkoita, että kuvat suoraan alastonsuomesta kannattaisi siirtää tinderiin ;)
Kuka sitä feikkaakaan? Hyökkäät nyt olkiukkoa vastaan. Tiedän sen, että nuo asiat ovat tärkeitä, mutta samalla tavalla kuin sixpackin esittely esittelymielessä peilinedessä luo inhotusta naisissa, luo tissivaon tai belfien laitto esittelymielessä ainakin itsessäni (sekä näköjään ainakin @Luukkonen mainitsi samaa) inhotusta sekä tietynlaisen ennakkoluulon naisesta. Tässä on kyse siitä, että käyttääkö tota asiaa tyrkkymielessä vai pitääkö itse autenttisesti omasta kehostaan sekä treenaamisesta siksi, että se on omasta mielestä hyvä juttu. Asiat kontekstissa ovat paljon parempi juttu.

Mielestäni on siis turhaa sanoa, että se olisi kateellisten puhetta. Joissain tapauksissa voi olla, mutta sitä se ei pelkästään ole. Kuten myös sanoin, jokainen saa tehdä kuten parhaaksi näkee. Itse olen oman elämäni polulla todennut, että mitkään pinnalliset asiat eivät kerro henkilöstä mitään ja luonteenpiirteet ovat itselleni paljon tärkeämpi tekijä kumppaninvalinnassa, kun prescreen on tehty.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kuka sitä feikkaakaan? Hyökkäät nyt olkiukkoa vastaan. Tiedän sen, että nuo asiat ovat tärkeitä, mutta samalla tavalla kuin sixpackin esittely esittelymielessä peilinedessä luo inhotusta naisissa
(katkaisen tähän heti) Luoko? Vai sanovatko vain, että luo, jotta vaikuttaisivat älykkäämmiltä, vähemmän pinnallisilta jne?

Tässä on kyse siitä, että käyttääkö tota asiaa tyrkkymielessä vai pitääkö itse autenttisesti omasta kehostaan sekä treenaamisesta siksi, että se on omasta mielestä hyvä juttu.
Varmasti useampi mies tykkää silikoneista kuin sen avoimesti myöntää. Vaikka sillä ei ole mitään tekemistä kehon treenaamisen kanssa hyvinvointia itselleen saadakseen (jottei hengästy hiekkalaatikolla).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
219
(katkaisen tähän heti) Luoko? Vai sanovatko vain, että luo, jotta vaikuttaisivat älykkäämmiltä, vähemmän pinnallisilta jne?
Niin minä olen todennut useista artikkeleista ja videoista, mitä luin ja katsoin ennen kuin oman treffailuni aloitin. Tietysti myös reflektoin omaa mielipidettäni, toki kyse on naisista omassa tapauksessani. Kysyin asiaa myös useammalta naiselta. Samaa lukee myös täällä. Ei minua kiinnosta se, että kuinka älykkäältä minä vaikutan tai kuinka pinnallinen olen sinusta. Saat muodostaa juuri sellaisen kuvan kuin haluat. Vastasin vain viestiin, jossa sanottiin sen tuntuvan olevan kateellisuudesta kiinni. Kaikkia tuollainen esittelevä, tyrkky ja muiden validaatiolla eläminen luonteenpiirteenä ei vain viehätä.

EDIT: Jotenkin minusta tuntuu, että luet tämän niin, että kritisoin sixpackia tai hyvää kroppaa. En tietenkään. En kritisoi korkeaa koulutusta, hyviä tissejä, hyvää persettä, sosiaalista pääomaa tai mitään muutakaan näihin kategorioihin liittyvää tekijää. Kritisoin sitä luonteenpiirrettä, jossa oma arvo haetaan sillä, että omistetaan jotain, jonka koetaan olevan muiden mielestä "cool". Peilisixpack-selfiellä tämän kuvan antaminen itsestään tapahtuu aivan liian helposti, ja mikäli henkilö oikeasti käyttäytyy ko. tavalla - on se tosiaan mielestäni aika säälittävää jo siinäkin mielessä, että menettää paljon onnea elämässään. Sen vuoksi naisten tuollainen tyrkkyesittely ei kiinnosta ainakaan itseäni, koska todennäköisesti henkilö on muidenkin asioiden kannalta samanlainen
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
En mä syyttele kateudesta. Pikemminkin ihmettelen, että ketjussa, jossa jaellaan paljon myös neuvoja, vihjailtaisiin olemaan käyttämättä mahdollisia vahvuuksiaan. Etenkin kun en ole ollenkaan vakuuttunut, että tämä olisi sellainen asia, jossa preferenssit kerrottaisiin avoimesti muuten kuin lähinnä samansukupuolisille kavereille.

Pointtini on lähinnä se, että ihminen, joka kiinnittää huomionsa lihaksiisi, (kumi)tisseihisi, perseeseesi, (meikattuun) naamaasi, autoosi, veneeseesi tai muuhun vastaavaan pohjimmiltaan täysin pinnalliseen asiaan ei siitä huolimatta ole välttämättä tyhjäpääbimbo/pelimiespelle etsimässä sugar daddyä, yhden illan juttua tai kiertopalkintoa vierelleen. Moni näistä asioista on tietysti vaikea tuoda esille yleispätevän tyylikkäästi. Varmasti joku vetää hyivittu-reaktion kaikista tavoista tuoda vaikkapa lihaksia esille.

Sitten jos alkaa olemaan valkattavaksi asti, voi deittailla vaikka ilman kuvaa tai olla kertomatta kaikkea mahdollista hyvää itsestään.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Huomattavasti todennäköisemmin törmäät pinnallisiin ihmisiin, jos keskityt pinnallisiin asioihin profiilissasi. Suuri osa oikeasti varakkaista ihmisistä peittelee varallisuuttaan, jotta välttyisi pelkän rahan perässä juoksevilta (mies)huorilta. Ymmärrän kyllä kumitissien tai lihaksien korostamisen, jos se on ainoa vahvuus markkinoilla.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Huomattavasti todennäköisemmin törmäät pinnallisiin ihmisiin, jos keskityt pinnallisiin asioihin profiilissasi. Suuri osa oikeasti varakkaista ihmisistä peittelee varallisuuttaan, jotta välttyisi pelkän rahan perässä juoksevilta (mies)huorilta. Ymmärrän kyllä kumitissien tai lihaksien korostamisen, jos se on ainoa vahvuus markkinoilla.
Täällä on vähän jäänyt päälle ehkä tämä moodi, että olettaa kirjoittavansa henkilöille, joilla on vaikeuksia löytää kumppania, saada treffejä tai edes yhtä matchiä...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
219
En mä syyttele kateudesta. Pikemminkin ihmettelen, että ketjussa, jossa jaellaan paljon myös neuvoja, vihjailtaisiin olemaan käyttämättä mahdollisia vahvuuksiaan. Etenkin kun en ole ollenkaan vakuuttunut, että tämä olisi sellainen asia, jossa preferenssit kerrottaisiin avoimesti muuten kuin lähinnä samansukupuolisille kavereille.

Pointtini on lähinnä se, että ihminen, joka kiinnittää huomionsa lihaksiisi, (kumi)tisseihisi, perseeseesi, (meikattuun) naamaasi, autoosi, veneeseesi tai muuhun vastaavaan pohjimmiltaan täysin pinnalliseen asiaan ei siitä huolimatta ole välttämättä tyhjäpääbimbo/pelimiespelle etsimässä sugar daddyä, yhden illan juttua tai kiertopalkintoa vierelleen. Moni näistä asioista on tietysti vaikea tuoda esille yleispätevän tyylikkäästi. Varmasti joku vetää hyivittu-reaktion kaikista tavoista tuoda vaikkapa lihaksia esille.

Sitten jos alkaa olemaan valkattavaksi asti, voi deittailla vaikka ilman kuvaa tai olla kertomatta kaikkea mahdollista hyvää itsestään.
Vastasin alunperin viestiin, jossa esitettiin väite kateellisuudesta. Tämä on neuvo, siinä missä muutkin. Mielestäni sillä, että ottaa ei-tyrkyn kroppakuvan toiminnassa (hyppäämässä veteen, pelaamassa rantalenttistä tai frisbeegolfia 30C helteellä ilman paitaa - ja toki mieluiten ns. "ei-pakotettu") maksimoi mahdollisuudet sekä niihin, joita tyrkky luonteenpiirre etoo että niihin, jotka ovat kiinnostuneita hyvistä kropista. Hyvä kroppa näkyy myös peruskuvasta ihan vaatteiden läpikin. Mutta, olkaamme asiasta eri mieltä.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Harvemmalle kumppanin löytäminen tuottaa vaikeuksia. Ongelmia tulee siinä, kun etsii mieleistään kumppania.
Tämä, 1,5v olin sinkkuna, seuraa löytyi enemmän kuin tarpeeksi, harvaa jaksoi kovin pitkään katella kun jo jokin rupes nyppimään.

No nyt on yhtä kateltu jo 4kk ja iskee vieläkin kuin miljoona volttia ja mitään valittamista en ole löytänyt!
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
559
Täällä on vähän jäänyt päälle ehkä tämä moodi, että olettaa kirjoittavansa henkilöille, joilla on vaikeuksia löytää kumppania, saada treffejä tai edes yhtä matchiä...
Olemmehan atk foorumilla :rolleyes:

Näitä on kyllä tässä ketjussa ollut sen verran runsaasti ettei perustelematon pohjaolettama.
Harvemmalle kumppanin löytäminen tuottaa vaikeuksia. Ongelmia tulee siinä, kun etsii mieleistään kumppania.
Ainakin omissa tutuissa on sinkkuja siinä määrin ettei varmaan vapaaehtoista kaikille. Toki ammattisairaus tällä alalla joten pidettäköön itseaiheutettuna.
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 719
Noissa tyrkkykuvissa on oleellista se, että ne ei oo sun ainoita kuvia ja niissä on sellainen veteenpiirretty raja millon ne on liian tyrkkyjä. Vaatii siis vähän sitä pelisilmää kun niitä laittaa, mutta ei ne ole ehdoton ei. Molemmat, miehet ja naiset, kuitenkin pitää kun toisen osapuolen kroppa on kunnossa vaikka julkisesti useimmat väittää että ei sillä ole väliä.

Toisekseen näkisin että noi tollaset kuvat on miehille sallitumpia kuin naisille, jos siis tarkoituksena hakea muutakin kuin panoja. Naiset kun saa niitä tykkäyksiä kuitenkin paljon niin herää kysymys että miksi niitä pitää vielä saada lisää esittelemällä paljasta pintaa, ja vastaus tuohon joko että naisessa ei ole muuta sisältöä tai sitten nainen hakee vain seksiä. Naisilla varmaan muutenkin loputon suo etsiä sieltä seasta niitä hyviä miehiä, niin tollaset tyrkkykuvat vaan lisää ongelmia. Kun taas miehelle se pullistelukuva voi olla se jolla pääset naisten siitä ekasta seulasta läpi ja pääset kokeilemaan juttelutaitoja ja esittelemään niitä muita avuja.

EDIT: Vielä yhden asian voisi sanoa. Ainahan voi kokeilla erilaisia kuvia ja juttuja. Jos huomaat että sen paidattoman kuvan kanssa tulee vastaan vaan pinnallisia naisia niin otat sen sitten pois. Ei noi kuvatkaan ole sellainen juttu että sun pitää ne samat pitää maailman tappiin asti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
Molemmat, miehet ja naiset, kuitenkin pitää kun toisen osapuolen kroppa on kunnossa vaikka julkisesti useimmat väittää että ei sillä ole väliä.
Aikasmoista yleistämistä. Ennemmin sanoisin että 60-70% ihmisistä ei ole oikeesti sillä kropalla mitään ö väliä. Ja jos he niin sanovat, niin uskon suurimman osan myös sitä tarkoittavan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Aikasmoista yleistämistä. Ennemmin sanoisin että 60-70% ihmisistä ei ole oikeesti sillä kropalla mitään ö väliä. Ja jos he niin sanovat, niin uskon suurimman osan myös sitä tarkoittavan.
No ehkä jopa yleisimpiä vaatimuksia tuntuu olevan "hoikka" tai "normaalivartaloinen" nyt edes. "Fiksun" ja "perusnätin" ohella ehkä useimmiten esitettyjä preferenssejä. Ehtaa pläskiä ei ole kukaan tunnustanut vielä ihailevansa tai edes yhtä hyvänä pitävänsä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
No ehkä jopa yleisimpiä vaatimuksia tuntuu olevan "hoikka" tai "normaalivartaloinen" nyt edes. "Fiksun" ja "perusnätin" ohella ehkä useimmiten esitettyjä preferenssejä. Ehtaa pläskiä ei ole kukaan tunnustanut vielä ihailevansa tai edes yhtä hyvänä pitävänsä.
Kyllä itse tiedän useitakin ihmisiä. Naisia ja miehiä ketkä ihan yleisesti ja julkisesti ihailee isokokoisia ihmisiä. Tai siis semmosia 40 painoindeksillä olevia. Ei tämä nyt mitään erikoista ole.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Kyllä itse tiedän useitakin ihmisiä. Naisia ja miehiä ketkä ihan yleisesti ja julkisesti ihailee isokokoisia ihmisiä. Tai siis semmosia 40 painoindeksillä olevia. Ei tämä nyt mitään erikoista ole.
En ole kyllä ikinä törmännyt tällaiseen. Ei mies voi kyllä nykypäivänä edes sanoa että olis ihan kiva jos naisella olisi normaalivartalo saati että esittäisi sen kriteerinä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
En ole kyllä ikinä törmännyt tällaiseen. Ei mies voi kyllä nykypäivänä edes sanoa että olis ihan kiva jos naisella olisi normaalivartalo saati että esittäisi sen kriteerinä.
No eikö nämä ole suomi24:ssä yms nettideittipalveluissa ihan slidereina sekä itselle, että preferenssille toisesta ja vielä hakukoneessakin? Kyllä siellä ainakin ennen oli hoikka, atleettinen, normaali jne.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 256
No eikö nämä ole suomi24:ssä yms nettideittipalveluissa ihan slidereina sekä itselle, että preferenssille toisesta ja vielä hakukoneessakin? Kyllä siellä ainakin ennen oli hoikka, atleettinen, normaali jne.
S24:ssa ei varmaan enää ole ketään mutta minulla oli siellä (ja on kai se profiili siellä vieläkin) sliderissa laitettuna kilot :D Mutta se oli ihan maltillinen 45-70 tai jotain sellaista, kyllä tuollainen hieman pullea voi olla hyvinkin seksikäs.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No niin taisikin olla. Mutta kukaan ei tietääkseni vielä ole esittänyt, että SEKSUAALINEN preferenssi voisi olla vääränlainen tai että tietynlaista preferenssiä ei saisi olla. Eri asia tietty että toimiiko sellaisten preferenssien pohjalta, joiden toteuttaminen on laitonta.

Being Body Pos Doesn't Mean Not Having Preferences
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 719
Aikasmoista yleistämistä. Ennemmin sanoisin että 60-70% ihmisistä ei ole oikeesti sillä kropalla mitään ö väliä. Ja jos he niin sanovat, niin uskon suurimman osan myös sitä tarkoittavan.
Riippuu mitä tarkoitat että ei ole väliä. Joo, sillä tavalla ei ole väliä että jos toinen on muuten kiva niin kropalla ei ole niin väliä. Mutta harva on sitä mieltä, että se hyvä kroppa ei olis plussaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
Aikas yleistä on varmasti myös se, että sanotaan pitävänsä niistä laihoista luikuista joilla on treenattukroppa, mutta oikeesti pidetään siitä 20 kg painavammasta kropasta. Tätä vaan ei ääneen sanota, koska luullaan että ihmiset pitävät sua outona silloin. Nykyään ihmiset on niin naurettavan pinnallisia ulkonäköön että oikeen naurattaa tämmöiset henkilöt.

Ja en ole itse lihava vaan omaan normaalin 180cm/78kg kropan [emoji2]
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Aikas yleistä on varmasti myös se, että sanotaan pitävänsä niistä laihoista luikuista joilla on treenattukroppa, mutta oikeesti pidetään siitä 20 kg painavammasta kropasta. Tätä vaan ei ääneen sanota, koska luullaan että ihmiset pitävät sua outona silloin. Nykyään ihmiset on niin naurettavan pinnallisia ulkonäköön että oikeen naurattaa tämmöiset henkilöt.
Ja meinaat, että sitten ne vielä jättää ottamatta pläskin koska haluavat pysyä kaapissa läskifetisseineen? Jännä kyllä, itse ei tule mieleen yhtään tällaista paksujen jahtaajaa ja menestyvät tai komeat miehet ovat järjestään vaikuttaneet olleen kiinnostuneita hoikista ja treenatuista naisista... :think:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 224
Minulla on kavereissa muitakin kuin menestyneitä ja komeita miehiä, moni tuntuu sanovan ettei hoikat ole oikein hyviä sängyssä, mieluummin ottavat sen XL-muijan. Voi olla ettei hoikka vaan kiihota silleen, ei hoikat sinänsä ole yhtään sen huonompia petipuuhissa. Molempia olen kokeillut, itse preferoin normaalivartaloista vaikka en sanoisi ei hoikallekkaan
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
moni tuntuu sanovan ettei hoikat ole oikein hyviä sängyssä, mieluummin ottavat sen XL-muijan. Voi olla ettei hoikka vaan kiihota silleen, ei hoikat sinänsä ole yhtään sen huonompia petipuuhissa.
Mä en kyllä keksi tuohon mitään muuta selitystä kuin juuri sen, että itse tykkää muhkummasta ja homma on siksi kaikinpuolin mukavampaa. Epäilisin, ettei silti ole kovin yleinen taipumus.
 
Liittynyt
02.08.2018
Viestejä
676
Omakohtaiset kokemukset kertovat että aika reippaasti noita "tykkään muhkummasta" - tyyppejä on miehissä ja naisissa. Ei nyt 50% kuitenkaan.

Ja rajoittimet kannattaa pitää mielessä eli esim mies ei saa olla läski mutta "nallekarhu" kelpaa :)

Ja sitten se tärkein eli pituus. Saa ollaa aika atleettinen alle 170cm mies että naisella viisari värähtää :smoke:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 329
Minulla on kavereissa muitakin kuin menestyneitä ja komeita miehiä, moni tuntuu sanovan ettei hoikat ole oikein hyviä sängyssä, mieluummin ottavat sen XL-muijan. Voi olla ettei hoikka vaan kiihota silleen, ei hoikat sinänsä ole yhtään sen huonompia petipuuhissa. Molempia olen kokeillut, itse preferoin normaalivartaloista vaikka en sanoisi ei hoikallekkaan
Teoriassa XL-nainen (tai XL-mies) voi olla sängyssä "parempi" kuin hoikempi, koska heikomman markkina-arvonsa vuoksi joutuu "panostamaan" suoritukseensa enemmän. Käytännössä näin tuskin on, koska XL-henkilö jaksaa fyysisesti heikommin eikä ole niin notkeakaan.

Mutta mitä edes tarkoittaa, että nainen on "hyvä sängyssä", sehän on hyvin suhteellinen käsite. Jos mies tykkää hoikista naisista, niin XL-nainen ei minkäänlaisilla sirkustempuilla miestä kovin kiihottuneeksi saa. Tässä vertailussa hoikka nainen vetää pidemmän korren ihan jo sillä, että on hoikka, ei tarvitse edes osata mitään temppuja.

Se on sitten eri asia, jos miestä ei ihan aidosti haittaa, että nainen on läski. Mikäs siinä sitten, pankoot läskit hyllymään ja sängyn jouset natisemaan! :)
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 719
Selvennykseksi itse kun puhun hyvästä kropasta niin en kyllä meinaa sellaista ultra-treenattua vartaloa (rasvaprosentti alle 10%, suonet ja lihasten tekstuuri näkyy). Itseasiassa jossain vaiheessa tuo menee sen rajan yli ja alkaa jopa karkoittamaan sitä vastapuolta. Muistan lukeneeni sellaisen tutkimuksenkin että naisille merkkaa enemmän se miehen koko eikä se kuinka hyvin lihakset erottuu.

Hyvä kroppa on minulle sellainen että siitä näkee että on nosteltu muutakin kuin Kelan tukia. Sellainen kiinteä ja lihaksikas vartalo.

Laihuus on sitten eri akseli kokonaan. Laiha ei välttämättä ole treenattu vaan se voi olla sellainen laihaläski. Samoin sen treenatun vartalon päällä voi olla sitä läskiä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Teoriassa XL-nainen (tai XL-mies) voi olla sängyssä "parempi" kuin hoikempi, koska heikomman markkina-arvonsa vuoksi joutuu "panostamaan" suoritukseensa enemmän. Käytännössä näin tuskin on, koska XL-henkilö jaksaa fyysisesti heikommin eikä ole niin notkeakaan.
Luulis (ja toivois), että sitä on aktiivinen sängyssä ihan omaksikin ilokseen. En ole varsinaisia möhköjä kokeillut mutta en ole pannut merkille mitään korrelaatiota ruumiinrakenteen ja seksin hyvyyden tai huonouden välillä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 329
Luulis (ja toivois), että sitä on aktiivinen sängyssä ihan omaksikin ilokseen. En ole varsinaisia möhköjä kokeillut mutta en ole pannut merkille mitään korrelaatiota ruumiinrakenteen ja seksin hyvyyden tai huonouden välillä.
Muutenkin on päältä päin hyvin vaikea sanoa, että miten hyvä tai innokas vastapuoli tulee olemaan sängyssä. Ei sitä oikeastaan voi tietää etukäteen, paitsi joissain tapauksissa voi tehdä valistuneita johtopäätöksiä..
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Muutenkin on päältä päin hyvin vaikea sanoa, että miten hyvä tai innokas vastapuoli tulee olemaan sängyssä. Ei sitä oikeastaan voi tietää etukäteen, paitsi joissain tapauksissa voi tehdä valistuneita johtopäätöksiä..
Ja vielä sekin, että se, että antaa helposti ja usein ja monelle ei edes tarkoita sitä, että olisi erityisen hyvä, kokeilunhaluinen tai mitään muutakaan tavoiteltavaa. Ja yhtä paha harhaluulo on, että kokemattomat olisi jotenkin kivoja opetettavia ja innokkaita kokeilemaan nekään ;)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 329
Ja naisilla voi olla kaikenlaisia traumoja, jotka vaikuttaa niiden seksuaalisuuteen tavalla tai toisella. Ei näistä voi etukäteen aina tietää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 468
Riippuu mitä tarkoitat että ei ole väliä. Joo, sillä tavalla ei ole väliä että jos toinen on muuten kiva niin kropalla ei ole niin väliä. Mutta harva on sitä mieltä, että se hyvä kroppa ei olis plussaa.
Itse en ottaisi lihavaa vaikka olisi miten mukava. Omasta mielestä tuo on pahin turn off mitä naisessa voi olla.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 329
Itse en ottaisi lihavaa vaikka olisi miten mukava. Omasta mielestä tuo on pahin turn off mitä naisessa voi olla.
Eikä se ole ainoastaan se ulkonäkö sinänsä, vaan lihavuus kertoo myös jotain ihmisestä, sen terveydestä ja luonteesta muutenkin. Ja ihan jo biologisessa mielessä lisääntymisen kannaltakaan äidin lihavuus ei ole hyvä juttu.

Itselläni on aika terveet elintavat, vedän päivittäin 16:8 -paastoa, en syö lihaa, ja olisi aika outoa katsella vierestä kun joku mättää sipsiä, kokista, karkkia ja kuppikakkuja naamariin yötä päivää. Ei ehkä "ihan" oltaisi yhteensopivia tässä asiassa. Ei paljon auta, vaikka olisi kuinka hyvä ottamaan suihin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
219
Eikä se ole ainoastaan se ulkonäkö sinänsä, vaan lihavuus kertoo myös jotain ihmisestä, sen terveydestä ja luonteesta muutenkin. Ja ihan jo biologisessa mielessä lisääntymisen kannaltakaan äidin lihavuus ei ole hyvä juttu.
No, on tuo sentään luonnollisempaa naisella kuin miehellä. Omasta mielestäni, jos pitäisi valita, ottaisin mieluummin hieman "muhkumman" kuin naisen, jolla on sixpack. Tuo on itselleni turnoff, varmaan ihan biologisestikin, koska naisilla ei rasvat oikein voi olla minimissä hormonitoiminnan vuoksi. Miehellä toki alle 15% on ihan toivottavaa. Toki normaalivartalo tai timmi peruskroppa on jees ja "paras" vaihtoehto omasta mielestäni. Meitä on moneen junaan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 329
No, on tuo sentään luonnollisempaa naisella kuin miehellä. Omasta mielestäni, jos pitäisi valita, ottaisin mieluummin hieman "muhkumman" kuin naisen, jolla on sixpack.
No jos puhutaan ylipainosta (BMI25+), niin sehän on itse asiassa miehillä luonnollisempaa kuin naisella, miehellä kehon rakenne on luonnostaan painavampi.

Naisilla on luonnostaan suurempi rasvaprosentti, mutta se on eri asia.

Kummankaan sukupuolen lihavuus ei ole kovin luonnollista tai ainakaan ollut kovin tyypillistä homo sapiensille sen 300.000 vuoden historian aikana, ihan poikkeusyksilöistä on puhuttu näihin päiviin asti, etenkin kun puhutaan nuorista ihmisistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
Itse en ottaisi lihavaa vaikka olisi miten mukava. Omasta mielestä tuo on pahin turn off mitä naisessa voi olla.
Sama se monella on toisessa ääripäässä. Semmonen treenattu nainen jolla näkyy verisuonet ja on isot lihakset, niin on jotain niin vastenmielistä kuin olla ja voi. Mutta onneks jokaiselle on jotakin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 329
Sama se monella on toisessa ääripäässä. Semmonen treenattu nainen jolla näkyy verisuonet ja on isot lihakset, niin on jotain niin vastenmielistä kuin olla ja voi. Mutta onneks jokaiselle on jotakin.
Tuollainen ääripää tosin on erittäin harvinainen käytännössä, joten tuskinpa näiden "välttely ja väistely" kovin suuri ongelma on, jossei kerran tykkää... ;)

Mun mielestä viimeisen päälle treenattu kehonrakentajanainen ei ole mikään maailman seksikkäin näky, mutta aina se läskin voittaa, helposti. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
Tuollainen ääripää tosin on erittäin harvinainen käytännössä, joten tuskinpa näiden "välttely ja väistely" kovin suuri ongelma on, jossei kerran tykkää... ;)

Mun mielestä viimeisen päälle treenattu kehonrakentajanainen ei ole mikään maailman seksikkäin näky, mutta aina se läskin voittaa, helposti. :)
No riippuu mitä pitää läskinä. Jos vaikka semmonen 170cm/75-85kg, niin tuommoinen on vielä paljon seksikkäämpi kun laiheliini vaikka ilman kunnon lihaksia.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
No eikö nämä ole suomi24:ssä yms nettideittipalveluissa ihan slidereina sekä itselle, että preferenssille toisesta ja vielä hakukoneessakin? Kyllä siellä ainakin ennen oli hoikka, atleettinen, normaali jne.
Vaihtoehdot on: En kerro, Siro, Hoikka, Normaali, Sporttinen, Pyöreähkö, Runsaanpuoleinen. Suomi24 haku on muuten ihan paska näiden asioiden suhteen, jos valitset filtteriksi vaikka normaalin niin myös naiset jotka eivät ole ilmoittaneet tuohon kohtaan mitään filtteröityvät pois. Sama pätee muihin asioihin myös. Täälläpäin niitä naisia on niin vähän että tulee katsottua vaan kaikki ilmoitukset läpi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 254
Viestejä
4 230 322
Jäsenet
71 185
Uusin jäsen
kyynel

Hinta.fi

Ylös Bottom