Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 338
No riippuu mitä pitää läskinä. Jos vaikka semmonen 170cm/75-85kg, niin tuommoinen on vielä paljon seksikkäämpi kun laiheliini vaikka ilman kunnon lihaksia.
Ei ole, mutta makuasioista ei kannata kiistellä. :) Eihän tuossa ole painoa kuin parikymmentä kiloa liikaa... :D But to each his own... (Toi 85-kiloinen olisi jo melkein BMI30 eli luokitellaan "merkittävästi lihavaksi").

Sehän olisi oikein hyvä juttu, jos miehet pitäisivät erityisesti tuollaisista naisista kuin sinä pidät, olisi vähemmän kilpailua niistä hoikista sitten. :) Valitettavasti näin ei kuitenkaan ole...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
Ei ole, mutta makuasioista ei kannata kiistellä. [emoji4] Eihän tuossa ole painoa kuin parikymmentä kiloa liikaa... [emoji1] But to each his own... (Toi 85-kiloinen olisi jo melkein BMI30 eli luokitellaan "merkittävästi lihavaksi").

Sehän olisi oikein hyvä juttu, jos miehet pitäisivät erityisesti tuollaisista naisista kuin sinä pidät, olisi vähemmän kilpailua niistä hoikista sitten. [emoji4] Valitettavasti näin ei kuitenkaan ole...
Siis en itse tuommoisesta niinkään pidä vaan normaali vartaloisista naisista, kuten omani 170/60+ [emoji2] Lähinnä toin vaan esimerkkinä, että tuommoinenkin on huomattavasti seksikkäämpi, kun joku fitness tai varsinkaan bodaus tyyppinen vartalo. Itse voin sanoo, että omassa tuttavapiirissä, niin suurin osa miehistä ja moni naisista ei pidä semmosia vartaloita seksikkäänä, näistä ollaan varsinkin miesten kanssa puhuttu paljonkin. Hyvän näköisenä pitää monikin, mutta se on täysin eri asia kun seksikäs.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
219
No jos puhutaan ylipainosta (BMI25+), niin sehän on itse asiassa miehillä luonnollisempaa kuin naisella, miehellä kehon rakenne on luonnostaan painavampi.

Naisilla on luonnostaan suurempi rasvaprosentti, mutta se on eri asia.
BMI onkin varsin turha mittari, joten rasvaprosentti kuvaa paremmin todellisuutta. Ei BMI 25+ miehenäkään ole kovin helppoa saavuttaa, ellei treenaa ja kasvata lihasta ihan tosissaan. Mutta joo, en itsekään tarkoittanut ylipainoisia, lähinnä sitä, että miehelle suuri rasva% on haitallisempi kuin naisille.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
BMI30 "huomattavasti seksikkäämpi, kun joku fitness tyyppinen vartalo" :vihellys:

Puhutaankohan me nyt samoista asioista? Tietty vähän hassua verrata johonkin kilpailijaan, joka on just paastonnut ja vetänyt jotain suihkurusketusta pintaan että lihakset oikein pinnistellessä erottuu mutta ei se siltä näytä seuraavana aamuna enää päästyään taas vähän tankkaamaan...
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 338
Siis en itse tuommoisesta niinkään pidä vaan normaali vartaloisista naisista, kuten omani 170/60+ [emoji2] Lähinnä toin vaan esimerkkinä, että tuommoinenkin on huomattavasti seksikkäämpi, kun joku fitness tai varsinkaan bodaus tyyppinen vartalo. Itse voin sanoo, että omassa tuttavapiirissä, niin suurin osa miehistä ja moni naisista ei pidä semmosia vartaloita seksikkäänä, näistä ollaan varsinkin miesten kanssa puhuttu paljonkin. Hyvän näköisenä pitää monikin, mutta se on täysin eri asia kun seksikäs.
En minäkään pidä kilpakunnossa olevien naisbodareiden vartaloita kovin seksikkäinä, mutta kyllä kiitos mieluummin sellainen kuin joku läski. :) Läski ällöttää ihan eri tasolla, sitä paitsi se bodari on varmaan ajatusmaailmaltaan ja luonteeltaan paljon lähempänä sitä mitä naiselta haluan. Ja energisempi tietyissä puuhissa, tai kaikissa mahdollisissa puuhissa.

Mutta koko keskustelu on täysin älytöntä sikäli, että Suomessa on melkein 2 miljoonaa ylipainoista naista ja vakavia bodareita tuskin on edes promillea siitä. :) Promillen murto-osa... Eikä nekään ole koko aikaa kilpakunnossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
BMI30 "huomattavasti seksikkäämpi, kun joku fitness tyyppinen vartalo" :vihellys:

Puhutaankohan me nyt samoista asioista? Tietty vähän hassua verrata johonkin kilpailijaan, joka on just paastonnut ja vetänyt jotain suihkurusketusta pintaan että lihakset oikein pinnistellessä erottuu mutta ei se siltä näytä seuraavana aamuna enää päästyään taas vähän tankkaamaan...
Niin mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Ei sen tarvi olla siinä kisakunnossa, mutta siltikään se ei ole kovin seksikäs. Hyvän näköinen ehkä jollain tapaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
Sen verran vielä asiasta, että kun monasti puhutaan, että ylipainoinen ei eläisi terveellisesti. Niin toi lause vaan aina sattuu ja kertoo kuinka väärin jotkin ajattelee.

Monet ylipainoiset (en tarkoita mitään liian lihavaa) niin liikkuu hyvinkin paljon ja syö erittäin terveellisesti. Kun taas urheilijat toki liikkuu paljon, mutta syöminen sitten onkin kaukana terveellisestä. Eikä se liika liikkuminenkaan todellakaan ole enään terveellistä. Vanhempana onkin sit kaikki paikat paskana. Vaikka näytät ihan huippu-urheilijalta, niin ei se tarkoita, että sulla olisi terveelliset elämäntavat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
No kyllä [emoji16] Ei kyllä ymmärrä mitä miehet näkee noissa vartaloissa, mikä tuossakin on vasemmallapuolen. Näyttääkin ihan kuin nuoren miehen vartalo, onkohan se sit se juttu noissa [emoji848] Mut ei kyllä mun onneks tarvikkaan ymmärtää [emoji23]
 

cman

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 764
Ite en voi ymmärtää miten nuo vasemmanpuolisen riipputissit innostais ketään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
Ite en voi ymmärtää miten nuo vasemmanpuolisen riipputissit innostais ketään.
Niitä miehiä ketkä tykkää naisellisista vartaloista. Tuossa toisessa kun ei ole mitään naisellista. Ilmeisesti niistä sit tykkää miehet jotka pitävät miehistä enemmänkin kun kehtaavat myöntää [emoji23] Toki ei siinäkään mitään väärää ole.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 470
No riippuu mitä pitää läskinä. Jos vaikka semmonen 170cm/75-85kg, niin tuommoinen on vielä paljon seksikkäämpi kun laiheliini vaikka ilman kunnon lihaksia.
20kg ylipainoa on seksikkäästä kaukana. En kyllä tiedä ketään kuka ottaisi mielummin läskin kuin laihan.
 

cman

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 764
Keskustelun ottama käänne yllättää. Ps. @cman , vasen <-> oikea :D
Joo vasen oikea meni sekaisin. Jokainen kai silti omilla silmillään näkee kumpaa tuossa tarkoitettiin. :geek:


Niitä miehiä ketkä tykkää naisellisista vartaloista. Tuossa toisessa kun ei ole mitään naisellista. Ilmeisesti niistä sit tykkää miehet jotka pitävät miehistä enemmänkin kun kehtaavat myöntää [emoji23] Toki ei siinäkään mitään väärää ole.
Joo miehet jotka tykkää hoikasta vartalosta on tietysti homoja. By the way onko tuo 76 nimimerkissä mahdollisesti syntymävuosi vai äo?

EDIT: Typoja
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 470
Niitä miehiä ketkä tykkää naisellisista vartaloista. Tuossa toisessa kun ei ole mitään naisellista. Ilmeisesti niistä sit tykkää miehet jotka pitävät miehistä enemmänkin kun kehtaavat myöntää [emoji23] Toki ei siinäkään mitään väärää ole.
Tuo oikeanpuoleinen on lihava eikä naisellinen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
219
Itseäni lähinnä huvittaa se, että oikean kuvan kokoinen mies (toki miestyypin kropalla) olisi monen mielestä perusjantteri kuin taas vastaava nainen on hirveä läski. Tämä nähtiin esim. feministiketjussa, jossa joku väitti, ettei n 180cm/95kg miestä voi sanoa läskiksi (kuvassa oli selvästi tavislihakset omaava mies). Toinen kirjoittaja sanoi, miten 25 BMI menee rikki pelkällä raavaalla duunarityöllä...

Tuo vasen on oma preferenssi. Vähän voi olla lisää, hirveästi ei mielellään alle. Oikea on kyllä liian tuhti.

Mutta eiköhän tässä mennä tosiaan aiheen ohi :)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Itseäni lähinnä huvittaa se, että oikean kuvan kokoinen mies (toki miestyypin kropalla) olisi monen mielestä perusjantteri kuin taas vastaava nainen on hirveä läski. Tämä nähtiin esim. feministiketjussa, jossa joku väitti, ettei n 180cm/95kg miestä voi sanoa läskiksi (kuvassa oli selvästi tavislihakset omaava mies). Toinen kirjoittaja sanoi, miten 25 BMI menee rikki pelkällä raavaalla duunarityöllä...

Tuo vasen on oma preferenssi. Vähän voi olla lisää, hirveästi ei mielellään alle. Oikea on kyllä liian tuhti.

Mutta eiköhän tässä mennä tosiaan aiheen ohi :)
Onko sulla linkkiä heittää siihen keskusteluun.

Mun mielestä tuo oikea nainen on ihan vaan ylipainoinen ja on aikalailla just siinä rajalla että kilot pukevat hyvin. Mielestäni siis hyvännäköinen, ja mikä tahansa noiden kahden väliltä olis enemmän kuin hyvä. Vaikka toki ehkä sinne ohkasempaan päähän mielummin jos saisi valita.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No ei tuo kuvan nainen nyt mikään monsteri ole mutta ylipainoinen ilman mitään "raskaat lihakset" selittelyä. I'd hit it 13 räjähtävän phlebaksen intensiteetillä siitä huolimatta jos yhden illan keikka olisi tiedossa mutta pitkällä tähtäimellä herättäisi varmasti keskustelua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
Joo miehet jotka tykkää hoikasta vartalosta on tietysti homoja. By the way onko tuo 76 nimimerkissä mahdollisesti syntymävuosi vai äo?

EDIT: Typoja
Jokainen järkevä ihminen osaa viestini lukea niin, että tajuaa sen olevan huumorilla kirjoitettu. Opettele hymiöiden tarkoitus. Mut et näköjään sinä, koska noin meni tunteisiin. Eli taisin olla oikeassa koska noin otit itseesi, ei se väärin ole vaikka himoitset salaa miehiäkin. Jos yrität vittuilla, niin opettele se kunnolla, äläkä yritä tuommosella räpellyksellä sitä toteuttaa [emoji23]
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
No ei tuo kuvan nainen nyt mikään monsteri ole mutta ylipainoinen ilman mitään "raskaat lihakset" selittelyä. I'd hit it 13 räjähtävän phlebaksen intensiteetillä siitä huolimatta jos yhden illan keikka olisi tiedossa mutta pitkällä tähtäimellä herättäisi varmasti keskustelua.
Omasta mielestä tuo ei kyllä vielä ole lähelläkään ylipainoinen. Kun taas tuo toinen on jo liian lähellä alipainoisen rajaa. Kuten on jo kauan tiedetty, niin pieni rasvaprosentti ei ole se terveellisin vaihtoehto. Tosin ei ole isokaan.

Mutta nämä nyt on niitä mielipiteitä. Jota ei voi kukaan toiselta muuttaa. Jotkut uskoo Jeesukseen ja jotkut lopettivat satuihin uskomisen jo 5 vuotiaana. Mielipiteitä mielipiteitä [emoji2]Peace [emoji111]️
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Omasta mielestä tuo ei kyllä vielä ole lähelläkään ylipainoinen. Kun taas tuo toinen on jo liian lähellä alipainoisen rajaa. Kuten on jo kauan tiedetty, niin pieni rasvaprosentti ei ole se terveellisin vaihtoehto.
Tuo vasen on kylläkin ehkä ihanteellisin mitä voi rasvan puolesta olla, ei tuossa ole kovin alhainen rasvaprosentti. Tuo oikeanpuoleinen on ylipainon ylärajalla eli ihan viittä vaille lihava.

Mutta nämä nyt on niitä mielipiteitä.
Se että minkäkokoisuus on terveellistä ei todellakaan ole mielipideasia vaikka jotkut niin yrittävät uskotella.
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Pakko sanoa, että tuo 170cm/75-85kg naisella kuulostaa epäilyttävältä, kun olen 175cm/78kg mies ja olen kevyesti ylipainoinen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
Se että minkäkokoisuus on terveellistä ei todellakaan ole mielipideasia vaikka jotkut niin yrittävät uskotella.
Enhän minä missään niin ole väittänytkään. Kuka niin täällä on sanonut? Mutta ihan oikeasti se kyllä vähän on mielipide, koska se riippuu niin monesta asiasta, että oletko oikeesti ylipainoinen ja se painoindeksimittari nyt on täys vitsi, toivottavasti siihen ei kukaan enään nykypäivänä tuijota. Mutta kyllä se näkee ottalumpiollakin, että lähempänä tuo nainen on alipainoista kun tuo toinen ylipainoista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
Pakko sanoa, että tuo 170cm/75-85kg naisella kuulostaa epäilyttävältä, kun olen 175cm/78kg mies ja olen kevyesti ylipainoinen.
No tuo paino ei todellakaan ole tippaakaan ylipainoinen [emoji23] Ellet sitten ole ihan totaalisen lihakseton eli lihaksia ei ole yhtään.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Enhän minä missään niin ole väittänytkään. Kuka niin täällä on sanonut? Mutta ihan oikeasti se kyllä vähän on mielipide, koska se riippuu niin monesta asiasta, että oletko oikeesti ylipainoinen ja se painoindeksimittari nyt on täys vitsi, toivottavasti siihen ei kukaan enään nykypäivänä tuijota. Mutta kyllä se näkee ottalumpiollakin, että lähempänä tuo nainen on alipainoista kun tuo toinen ylipainoista.
Nainen siinä vasemmalla on n. 20% rasvoissa. Mutta totta, ehkä inan lähempänä alipainoista.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11 151
[offtopic]

svk sanoi:
Pakko sanoa, että tuo 170cm/75-85kg naisella kuulostaa epäilyttävältä, kun olen 175cm/78kg mies ja olen kevyesti ylipainoinen.
No tuo paino ei todellakaan ole tippaakaan ylipainoinen [emoji23] Ellet sitten ole ihan totaalisen lihakseton eli lihaksia ei ole yhtään.
Ylipainoisen määritelmä on, että painoindeksi on vähintään 25.

Painoindeksi 75 kg @ 170 cm tekee 25.95
Painoindeksi 85 kg @ 170 cm tekee 29.41


Mutta kyllä se näkee ottalumpiollakin, että lähempänä tuo nainen on alipainoista kun tuo toinen ylipainoista.
:facepalm:

Suosittelisin hankkimaan silmät ja katsomaan niillä sen otalumpion sijaan.

Eikä tässä tarvi puhua mistään "lähellä olemisesta" kun tuo oikeanpuoleinen on selvästi ylipainoinen.



Ja itse olen ylipainoinen, mutta en läski (vaan lihaksikas). Rasvaprosenttini on nyt jossain 14% luokassa ja veriarvot erinomaiset.

[/offtopic]
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
[offtopic]

Ja itse olen ylipainoinen, mutta en läski (vaan lihaksikas). Rasvaprosenttini on nyt jossain 14% luokassa ja veriarvot erinomaiset.

[/offtopic]
Offtopic:

Miten olet muuten mitannut/mittauttanut tuon rasvaprosentin? Olen käynyt useammassa sähköisessä mittauksessa ja tulokset 6-8% väliltä. Päkki kyllä näkyy ja suonet tulee esille kun vähänkin puristaa mutta jos tätä alle linkattua kuvaa ei huomioida niin vastaavissa se 5-8% on yleensä ihan järkyttävä:



Yleensä ne kuvat vaan näyttää tältä:



Tunnen tyypin, jolla on ihan perusteellisilla menetelmillä mitattu se alle 6% ja näyttää tän kuvan 10-12% mallilta :D

Tän perusteella aiemmin linkatulla fitness-tytöllä on kuitenkin ihan terveelliset rasvaprossat?
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 559


Kyllä tässäkin on oikeanpuoleinen niin paljon seksikkäämpi vartaloltaan ettei tosikaan [emoji2]

Oikeanpuoleinen on selvästi ylipainoinen. Näyttää pahalta vaatteet päällä. Pää liian pieni verrattuna vartalon mittasuhteisiin. Toki ylipainoisillekin löytyy omat fanittajansa, mutta en ole huomannut että kukaan tuttu mies olisi hakenut sen tyyppistä seuraa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11 151
Miten olet muuten mitannut/mittauttanut tuon rasvaprosentin?
Pari kertaa käynyt jossain laadukkaassa sähköimpulssi-kehonkoostumismittalaitteessa.

Tämän lisäksi omassa vaa'assa on (huonolaatuinen) sähköimpulssirasvaprosenttimittari. Se tuntuu toimivan siten, että yrittää mitata kropan rasvattoman lihas- ja kudosmassan (ja jos se vaikuttaa epäilyttävän suurelta, saa vähän liian vähän siihen), punnitsee kokonaispainon ja olettaa kaiken muun (mm. mahassa olevan tavaran) rasvaksi. Mutta vaakani ei kuitenkaan näitä suoraan mittaamiaan välituloksiaan anna pihalle vaan vain sen lopullisen rasvaprosentti-arvionsa.

Laadukkaat mittarit antoi aina n. 2% -yksikköä pienempää lukemaa kuin oma vaakani samoihin aikoihin, joten nyt arvion omaksi rasvaprosentikseni sen, mitä vaakani sanoo -2%-yksikköä.

Ja mittaan yleensä aamulla ennen aamupalaa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Pari kertaa käynyt jossain laadukkaassa sähköimpulssi-kehonkoostumismittalaitteessa.

Tämän lisäksi omassa vaa'assa on (huonolaatuinen) sähköimpulssirasvaprosenttimittari. Se tuntuu toimivan siten, että yrittää mitata kropan rasvattoman lihas- ja kudosmassan (ja jos se vaikuttaa epäilyttävän suurelta, saa vähän liian vähän siihen), punnitsee kokonaispainon ja olettaa kaiken muun (mm. mahassa olevan tavaran) rasvaksi. Mutta vaakani ei kuitenkaan näitä suoraan mittaamiaan välituloksiaan anna pihalle vaan vain sen lopullisen rasvaprosentti-arvionsa.

Laadukkaat mittarit antoi aina n. 2% -yksikköä pienempää lukemaa kuin oma vaakani samoihin aikoihin, joten nyt arvion omaksi rasvaprosentikseni sen, mitä vaakani sanoo -2%-yksikköä.

Ja mittaan yleensä aamulla ennen aamupalaa.
Mulla se oli just tuollainen laadukkaampi sähköimpulssimittari, joka antoi alle 7% viimeksi. Toisaalta se mätsää joihinkin kuviin, toisaalta kehitys on ihan oikeansuuntaista mutta sitten taas jotkut noista kuvista ovat ihan toiselta planeetalta ja kokeneemmat sanovat, että pihdeillä tai jopa upotuksella pitäisi saada hieman korkeampi, todellinen arvo selville. Ja joo, pari kiloa lisää niin ylipainon rajoja kolkutellaan, että kyllä se treenilläkin irtoaa ;)

Summaten vois sanoa, että painoindeksillä vois heittää vesilintua mutta toisaalta jos on oikeasti veltto ja siellä rajoilla niin ei sitä kannata puolustuksenaan käyttää, että "painoindeksi on ihan perseestä"
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 822


Kyllä tässäkin on oikeanpuoleinen niin paljon seksikkäämpi vartaloltaan ettei tosikaan [emoji2]
Kauheaa nirsoilua puolin ja toisin. Minähän lähtisin molempien kanssa kiimasille Tinder-tärskyille. Vasemman puoleista kavereille esitellessä saisi varmaan kovemman sonnin tittelin, mutta loppupeleissä oikean puoleisen tissien välissä olisi mukavempaa illat päristä. :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 338
Vasemmanpuoleinen on muodollisesti käytännössä täydellinen nainen, ja lähellä sitä, mitä miehet keskimäärin haluaa.

Oikeanpuoleinen vetoaa tietyn fetissin omaaviin miehiin tai sellaisiin, joilla ei ole varaa nirsoilla. Marko76:lla on selvästi tällainen fetissi tai sitten hän on tosi epärehellinen itselleen.
 
Liittynyt
02.08.2018
Viestejä
676
Haha, tuo kuulostaa mun tutulta nais-ihmiseltä joka sanoi sanoi että nainen joka pitää alle 180cm miehistä omaa jonkun fetissin tai ei vaan kertakaikkiaan ole varaa valita :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 338
Haha, tuo kuulostaa mun tutulta nais-ihmiseltä joka sanoi sanoi että nainen joka pitää alle 180cm miehistä omaa jonkun fetissin tai ei vaan kertakaikkiaan ole varaa valita :D
Pituus on ihan vaan pikkaisen eri asia kuin BMI..

Sinänsä on totta, että naisia viehättää erityisesti pitkät miehet. Lyhyt mies ei kumminkaan pituudelleen oikein mitään mahda ja niillä korteilla on pelattava, jotka on annettu.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Vasemmanpuoleinen on muodollisesti käytännössä täydellinen nainen, ja lähellä sitä, mitä miehet keskimäärin haluaa.

Oikeanpuoleinen vetoaa tietyn fetissin omaaviin miehiin tai sellaisiin, joilla ei ole varaa nirsoilla. Marko76:lla on selvästi tällainen fetissi tai sitten hän on tosi epärehellinen itselleen.
Mä en usko, että sillä on merkitystä siihen, millainen vetoaa, että onko varaa valita vai ei. Kompromissi tehdään tietoisesti usein.

Pituus on ihan vaan pikkaisen eri asia kuin BMI..

Sinänsä on totta, että naisia viehättää erityisesti pitkät miehet. Lyhyt mies ei kumminkaan pituudelleen oikein mitään mahda ja niillä korteilla on pelattava, jotka on annettu.
Helpompaa silti olla pitkä ja ylipainoinen mies kuin lyhyt. Iso vetoaa selkeästi useampiin kuin lyhyt ja laiha ja iso voi aina laihduttaa/treenata.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 338
Mä en usko, että sillä on merkitystä siihen, millainen vetoaa, että onko varaa valita vai ei. Kompromissi tehdään tietoisesti usein.
Kyllä mä uskon, että preferenssit voi vähän muuttua riippuen siitä, että millaisiin naisiin on käytännössä mahiksia. Ehkä se voi olla vähän sellaista itsepetostakin tai "luovuttamista", mutta jos kovasti tekee missiä mieli ja tietää, ettei sellaista koskaan saa, niin tietoisesti tai tiedostamatta sitten kriteerit laskee ja uskottelee itselleen, että oikeastaan muhkumpihan onkin kivempi.

Eikä siinä mitään väärää ole, mutta jos kaikilla miehillä olisi täysi vapaus valita juuri sellainen nainen kuin haluaa, niin harva sitä ylipainoista ottaisi. Ihan pieni vähemmistö ottaisi sen ylipainoisen naisen ja niistäkin miehistä osa vaan "vanhasta muistista" ja tottumuksesta...

Helpompaa silti olla pitkä ja ylipainoinen mies kuin lyhyt. Iso vetoaa selkeästi useampiin kuin lyhyt ja laiha ja iso voi aina laihduttaa/treenata.
Tottakai. Miehelle koosta ja erityisesti pituudesta on hyötyä, eikä ylipaino välttämättä hirveästi haittaa, mutta joku rajahan siinäkin menee.
 
Liittynyt
02.08.2018
Viestejä
676
Pituus on ihan vaan pikkaisen eri asia kuin BMI..

Sinänsä on totta, että naisia viehättää erityisesti pitkät miehet. Lyhyt mies ei kumminkaan pituudelleen oikein mitään mahda ja niillä korteilla on pelattava, jotka on annettu.
Ei tällä ole mitään väliä. Kommentoin vain tuota käsitystäsi että se mikä poikkeaa valtavirrasta on "fetissi". Ei tosiaan väliä onko se terveellistä tms.

... Ehkä se voi olla vähän sellaista itsepetostakin tai "luovuttamista", mutta jos kovasti tekee missiä mieli ja tietää, ettei sellaista koskaan saa, niin tietoisesti tai tiedostamatta sitten kriteerit laskee ja uskottelee itselleen, että oikeastaan muhkumpihan onkin kivempi...
Täyttä paskaa. 99,9% miehistä varmaan tajuaa kuolatessaan jotain mallia, että ei se oma vaimo 100% sellainen ole mitkä itsellä olisi preferenssit.
Tottakai ihmiset joutuvat tekemään kompromisseja ja tämän tajuavat, harva kuitenkaan sanoo että heidän parinvalintansa perustuu 100% ulkonäköön?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Niin, ei ne preferenssit mihinkään muutu eikä sitä ala mitenkään tykkäämään erityisesti vähän vaatimattomammasta. Sitä vaan tiedostaa omat vajavaisuutensa ja sitä kautta on valmis suhteeseen ulkoisesti "kompromissin" kanssa. Vois kuvitella, että tän takia ei kannata hemmotella itseään millään huorilla tai että porno tosiaan voi pilata kokemattoman käsityksen realiteeteista.
 
Liittynyt
02.08.2018
Viestejä
676
... Vois kuvitella, että tän takia ei kannata hemmotella itseään millään huorilla tai että porno tosiaan voi pilata kokemattoman käsityksen realiteeteista.
Ihan minkä tahansa naisen kanssa päädyt yhteen niin kyllä siihen ulkonäköön kyllästyy jossain vaiheessa. Sitten tulee vastaan joku 3/5 nainen joka sattuu tykkäämään vaikkapa sängyssä just niistä pervoista jutuista mistä et uskonut monenkaan olevan kiinnostunut ja se on menoa.
Eli ainakin omasta mielestä tuollaiset pelot ovat turhia.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 338
Tottakai ihmiset joutuvat tekemään kompromisseja ja tämän tajuavat, harva kuitenkaan sanoo että heidän parinvalintansa perustuu 100% ulkonäköön?
Niin. Moni mies saattaa joutua tekemään paljon suuremmankin kompromissin naisen ulkonäön suhteen kuin mitä oikeastaan haluaisi, mutta kun ei yksinkään halua olla...

Tyypillistä taitaa olla silti se, että oma vaimo on ollut alunperin ihan mukiinmenevän näköinen, mutta pikku hiljaa on sitten kiloja kertynyt suhteen edetessä. Tämähän on se tavallinen tarina. Siinä vaiheessa ollaan sitten suhteessa jumissa, eikä oikein haluta/uskalleta poiskaan lähteä mutta oma vaimo ei enää suuria seksuaalisia tunteitakaan herätä.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Pakko sanoa, että tuo 170cm/75-85kg naisella kuulostaa epäilyttävältä, kun olen 175cm/78kg mies ja olen kevyesti ylipainoinen.
Mä olen 178cm ja 78kg ja en pidä itseäni lihavana?



Edit: kuten todettu, joo jos ei oikeati yhtään lihasta niin sitten varmaan kyllä voi olla hieman ylimääräistä.
 
Viimeksi muokattu:

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Mä olen 178cm ja 78kg ja en pidä itseäni lihavana?



Edit: kuten todettu, joo jos ei oikeati yhtään lihasta niin sitten varmaan kyllä voi olla hieman ylimääräistä.
Mun tapauksessa pikkusen näkyy vyötäröllä. Ei pahasti, mutta kuitenkin
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Mun tapauksessa pikkusen näkyy vyötäröllä. Ei pahasti, mutta kuitenkin
No tuollainen 2-3kg pois ja muutama sentti vyötäröstä ei ole kuin hienosäätöä ruokaan ja liikkumiseen ja 6kk aikaa.:tup:
 
  • Tykkää
Reactions: svk
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
219
Tyypillistä taitaa olla silti se, että oma vaimo on ollut alunperin ihan mukiinmenevän näköinen, mutta pikku hiljaa on sitten kiloja kertynyt suhteen edetessä. Tämähän on se tavallinen tarina. Siinä vaiheessa ollaan sitten suhteessa jumissa, eikä oikein haluta/uskalleta poiskaan lähteä mutta oma vaimo ei enää suuria seksuaalisia tunteitakaan herätä.
Samaa tapahtuu myös miehillä. Prosentuaalisesti ylipainoisia sekä lihavia on kuitenkin aika liki samat määrät. Naisilla tosin esim raskaus on omiaan nostamaan painoa, jota voi joutua laihduttelemaan myöhemmin. Miehillä tuskin vastaavia syitä on?

Itse väittäisin, että ne seksuaalisten tunteiden katoamiset on monesti juuri toisinpäin ja on tyypillinen syy, miksi mies etsii seksiä liiton ulkopuolelta. Useamminhan sitä näkee miehiä valittamassa, kun nainen ei anna; aika harvoin löytyy nainen vikisemässä seksiä pidemmässä suhteessa. Toki tuohon liittyy pitkälti monet muutkin asiat enemmän kuin pelkästään ulkoiset.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Samaa tapahtuu myös miehillä. Prosentuaalisesti ylipainoisia sekä lihavia on kuitenkin aika liki samat määrät. Naisilla tosin esim raskaus on omiaan nostamaan painoa, jota voi joutua laihduttelemaan myöhemmin. Miehillä tuskin vastaavia syitä on?

Itse väittäisin, että ne seksuaalisten tunteiden katoamiset on monesti juuri toisinpäin ja on tyypillinen syy, miksi mies etsii seksiä liiton ulkopuolelta. Useamminhan sitä näkee miehiä valittamassa, kun nainen ei anna; aika harvoin löytyy nainen vikisemässä seksiä pidemmässä suhteessa. Toki tuohon liittyy pitkälti monet muutkin asiat enemmän kuin pelkästään ulkoiset.
No miehillä alkaa testosteroni tasot laskemaan 40v jälkeen joten tuokin omiaan lisäämään painoa jos ruokailutottumuksia ei muuta. Niin mies kuin nainen niin ei voi syödä mitä vain milloin vain +40v iässä vaikka 20v pystyi.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 338
Samaa tapahtuu myös miehillä. Prosentuaalisesti ylipainoisia sekä lihavia on kuitenkin aika liki samat määrät. Naisilla tosin esim raskaus on omiaan nostamaan painoa, jota voi joutua laihduttelemaan myöhemmin. Miehillä tuskin vastaavia syitä on?
Eihän raskaus sinällään hirveästi lihota, muutaman kilon. Enemmänkin se raskaus on tekosyy pistää ruokailutottumukset ranttaliksi.

Ja toinen asia on sitten se, että syntyvyyshän on ennätysalhaalla (vaikka lihavuus on ennätysylhäällä).. :) Tai ehkä juuri siksi, who knows...

Itse väittäisin, että ne seksuaalisten tunteiden katoamiset on monesti juuri toisinpäin ja on tyypillinen syy, miksi mies etsii seksiä liiton ulkopuolelta. Useamminhan sitä näkee miehiä valittamassa, kun nainen ei anna; aika harvoin löytyy nainen vikisemässä seksiä pidemmässä suhteessa. Toki tuohon liittyy pitkälti monet muutkin asiat enemmän kuin pelkästään ulkoiset.
Niin siis pitkässä suhteessa seksuaaliset tunteet usein hiipuu puolin ja toisin vähän elopainoista riippumattakin, mutta nimenomaan naisen lihominen on tyypillinen syy sille, miksei miestä enää hirveästi nappaa harrastaa seksiä oman naisen kanssa. Naisilla taas halut hiipuu usein muista syistä, eli mies alkaa jotenkin henkisellä tasolla etomaan. Plus tietenkin naisen omat fysiologiset ja psyykkiset syyt, jotka ei suoraan liity omaan mieheen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 470
Niin, ei ne preferenssit mihinkään muutu eikä sitä ala mitenkään tykkäämään erityisesti vähän vaatimattomammasta. Sitä vaan tiedostaa omat vajavaisuutensa ja sitä kautta on valmis suhteeseen ulkoisesti "kompromissin" kanssa. Vois kuvitella, että tän takia ei kannata hemmotella itseään millään huorilla tai että porno tosiaan voi pilata kokemattoman käsityksen realiteeteista.
Mielummin sitä on yksin kuin tyytyy kompromissiin.
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
161
Netin keskustelupalstoilla menee helposti puurot ja vellit sekaisin, en usko että kukaan tuijottaa rasvaprosenttia niin kirjaimellisesti. Hyvät geenit omaava nainen eli sellainen jolla on kauniit kasvot ja tiimalasimallinen vartalo, kiinnostaa miehiä yleensä enemmän riippumatta siitä mikä tämän rasvaprosentti on. Poislukien tietysti mitä lähemmäs ääripäitä mennään eli anorektisen laiha tai vaikeasti lihava. Naisillakin se rasva voi kertyä geeneistä riippuen reisiin ja takamukseen mikä on ok, tai sitten mahaan ja leukaan mikä ei ole ok.

Samalla lailla naiset yleensä pitävät enemmän luonnostaan rotevista miehistä vaikkei tämä olisi treenannut koskaan, kuin siitä pienemmästä kaverista vaikka tämä olisikin treenannut lihakset itselleen. (Jos pelkästä ruumiinrakenteesta puhutaan)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
[offtopic]



Ylipainoisen määritelmä on, että painoindeksi on vähintään 25.

Painoindeksi 75 kg @ 170 cm tekee 25.95
Painoindeksi 85 kg @ 170 cm tekee 29.41




:facepalm:

Suosittelisin hankkimaan silmät ja katsomaan niillä sen otalumpion sijaan.

Eikä tässä tarvi puhua mistään "lähellä olemisesta" kun tuo oikeanpuoleinen on selvästi ylipainoinen.



Ja itse olen ylipainoinen, mutta en läski (vaan lihaksikas). Rasvaprosenttini on nyt jossain 14% luokassa ja veriarvot erinomaiset.

[/offtopic]
Tässä just oppikirja esimerkki siitä kuinka ihmiset kyttää sitä painoindeksiä ihan liikaa. Tätä on yritetty toitottaa ihan useiden lääkärienkin toimesta että se ei ole mikään hyvä mittari todellakaan. Rasvaa PITÄÄ OLLA kehossa ihan siten, että se näkyy, silloin oot "terve".

Toinen asia on nyky-yhteiskunnan tapa tuoda esille vaan langanlaihoja naisia jotka näyttää 12-vuotiailta tytöltä tai pojilta. Eikä ihmiset enään ymmärrä mikä on liian laiha ja mikä ei todellakaan ole liian lihava.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 408
Viestejä
4 236 381
Jäsenet
71 206
Uusin jäsen
Jocn Rock

Hinta.fi

Ylös Bottom