Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs olisikaan parempi kuin nuorekkaan näköinen 45+ nainen, jos rehellinen kuva profiilissa ja väittäisi itseään 35+ vuotiaaksi. Ikä on vain numeroita. Jos nainen näyttää tuossa iässä vielä hyvältä niin ei se siitä enää rupsahda
Lol. Totta että ei kannata, mutta helposti joku kauniimpi (aika julmasti sanottu) vaikka 15km kauempana kiinnittää huomion ja lopulta homma kaatuu siihen kun ei jaksa sitä 45min matkaa julkisilla edes joka toinen päivä. Joskus se "paras matchi" onkin se kokonaisuus ja yhdistelmä käytännön helppoutta ja siedettävää persoonaa
"Kissat ja koiratkin nai naapurista"
Ai nyt se on jo 15 vuottaEikös sen pitäis olla sulle 55-60 vuotias nainen jos omasta iästäsi kusetetaan 15 ylöspäin? Noin päin se nainen sentään ottaa eliniässä keskimäärin kuusi vuotta bonusta joten odotettu aika leskenä on sulle enää yhdeksän vuotta. Perheestä tuskin haaveilitkaan mutta sen voisi melkein unohtaa.
Ai nyt se on jo 15 vuotta
Kompromissistähän tuossa juuri on kyse. Kyllä se etäisyys on yksi sellainen asia, joka hankaloittaa asioita aika paljon. Aina helpompi se on lähellä olevan ihmisen kanssa aloittaa ja olla suhteessa. Ehkä sieltä kauempaa voisi löytyä parempi nainen, mutta onko se sen arvoista onkin se kysymys, vai tekeekö kompromissiin ja ottaa sen ihan hyvä sieltä läheltä. Etenkin jos lähialueella on vapaita naisia paljon, niin vielä vähemmän syytä lähteä kauempaa etsimään.Haluaako sitä edes parisuhdetta siinä vaiheessa, jossa 15km on liikaa välimatkaa? Tuntuu monella tässä ketjussa olevan se ajatus, että pitäisi löytää ihminen, joka tyytyy aika vähään ja kaikki pitäisi olla vain toisen ehdoilla.
Kyllä löytyy naisia, jotka ymmärtää, että mies haluaa omaa aikaa ja haluaa harrastaa, mutta vaikeampi löytää kumppani, joka hyväksyy toisen jatkavan sinkkuelämäänsä siinä määrin, että kumppani saa rippeet ajasta, jos sattuu sopimaan ja vielä jaksaisi kulkea toisen luo.
Parisuhde vaatii yhteensovittelua ja kompromisseja. On järjetöntä katkeroitua, jos ei löydy ihmistä tarkoilla spekseillä tylsien tovien lemmikiksi. Siinä kaksi puolta; mietittävä mitä toisessa haluaa ja toisaalta mitä itse voi tarjota.
Joskus tuli ikäeroa ihmeteltyä, ja eniten mätsejä tuli 6-7v nuoremmilta.
Siksi että ne on preferenssejä ja monesti pohjimmiltaan sivuseikkoja.
Ja jos se kriteeri oli siellä alunperinkin aiheesta ja toiselle jotain merkkasi niin siihenhän se homma kaatuu kun paljastuu.
Onko jossain mahdollisesti lista tms. josta voin tarkistaa mihin kategoriaan mikäkin ominaisuus miehessä kuuluu?
Tuosta ikäjutusta... mulla on näköjään "unohtunut" facebookkiin iäksi 39, vaikka olen jo 40 tms. Tiedä olisiko matcheja tullut samalla tavalla, mutta 90% mun matcheista on 38 tai alle vaikka oma settings-hakuhaarukka on 18-se maksimi Oishan se harmi jos karsiutuisi siksi että täytti just pyöreitä kuukausi sitten... tarkoitan että monella varmaan vedetty se looking for ikä johonkin tasalukuun, esim moni N 30-35v hakee lähinnä M 30-40v jne.
Tuosta ikäjutusta... mulla on näköjään "unohtunut" facebookkiin iäksi 39, vaikka olen jo 40 tms.
Off-topic: Hyvä kysymys. Rekisteröidyin mulle silloin tuntemattomaan palveluun nimeltä facebook joskus 2005... Eikä mulla ollut edes suomalaisia kavereita siellä vuoteen. Yksityisyysasetukset olen tsekannut, mutta en juuri muuta. Olen varmaan vetänyt hatusta jonkun päivämäärän joskus. Pääasia että sukupuoli on oikein Kai ton iänkin voisi korjata... joskus.miten tämä mahtaa olla mahdollista?
Ime nyt toi katkeruutesi, jooko? Kirjoitin, että "jos" joku asia on kriteeri jostain "aiheesta" eli se on ihmiselle tärkeä niin kai se nyt johtaa hylsyyn paljastuessaan myöhemmin. Nää sun kaljut ja parrat sun muut on tuskin kyseiselle naiselle olleet sellaisia ehdottoman tärkeitä, kuten kirjoitin.
Naisen käyttöohje burgereille olisi varmasti välitön bestseller mutta valitettavasti nämä asiat pitää oppia ymmärtämään itse eikä jäädä takertumaan siihen, että joku kaljuista joskus pitämätön nainen alkoikin kaljun kanssa yksiin sittemmin.
Samaten kuten naisillakin tää sun linjas näissä asioissa vaeltaa mielivaltaisesti. Milloin mikäkin asia on niin ehdottoman tärkeää kriteeriä ja sitten kun siitä joustetaankin niin "se nyt oli vain preferenssi!" selittelyä.
Niin, onko iän valehtelu alaspäin ok, jos sen tekee nainen? Esim. 10 vuotta pois? @SShadow ja muut?
Sikälihän hommalla ei olisi mitään väliä kai jos ikä olisi pelkkä ulkonäkötekijä.
Luin moneen kertaan tän enkä ymmärtänyt. Miten toi lapsienteon halukkuus korreloi statusarvon(?!!! mikä toi on edes?) tai iän kanssa? Ellei nyt kyse ollut että 50v Pirkko ei ehkä saa enää lapsia ja haluaa näyttää että 18v Jennica saisi jos antaisin?Otetaan vaikkapa mies joka on jo kivenkovaan päättänyt että ei aio lisääntyä, ajattelee takuulla että ikäistään nuorekkaamman näköisessä, samanikäisessä tai muutamaa
vuotta vanhemmassa naisessa ei ole samaa statusarvoa kuin nuoressa ritsassa.
Luin moneen kertaan tän enkä ymmärtänyt. Miten toi lapsienteon halukkuus korreloi statusarvon(?!!! mikä toi on edes?) tai iän kanssa? Ellei nyt kyse ollut että 50v Pirkko ei ehkä saa enää lapsia ja haluaa näyttää että 18v Jennica saisi jos antaisin?
Onhan se kieltämättä herättävä tilanne, kun hyvässä habituksessa olevan emännän tai isännän kotiin tuodaan nuorta lihaa kylään. Saattaa puolisolla alkaa itsetunto laskea, kun puolisolle voisi olla vientiä ns. evoluutiollisesti paremmissakin piireissä. Ei kannata kuitenkaan unohtaa tunne- ja nostalgia-arvoa näillä markkinoilla.Tarkoittaako tuo statusarvo sitä että nuorta on mukavampi esitellä ystäville ja tutuille? Ei oikein auennut minullekkaan.
Jotenkin omanikäisen esitteleminen kavereille on helpompaa kuin esim. 15 vuotta nuoremman. Kaveri meni naimisiin 15 vuotta nuoremman kanssa ja siitä nousi aikamoinen keskustelu selän takana, lopulta kun kaveripiiri tutustui nuoreen emäntään, kaveripiirikin "hyväksyi" liiton. Ainakin itsellä on sellainen ajatus että jos emäntä sattuu olemaan samaa ikäluokkaa kavereiden kanssa, niin sitä helpompi järkkäillä iltakahvia ja pullakestejä kotona
En ole katkera tästä yhdestä naisesta, kunhan tuli mieleen yhtenä esimerkkinä. Samaten kuten naisillakin tää sun linjas näissä asioissa vaeltaa mielivaltaisesti. Milloin mikäkin asia on niin ehdottoman tärkeää kriteeriä ja sitten kun siitä joustetaankin niin "se nyt oli vain preferenssi!" selittelyä.
Tarkoittaako tuo statusarvo sitä että nuorta on mukavampi esitellä ystäville ja tutuille? Ei oikein auennut minullekkaan.
Jotenkin omanikäisen esitteleminen kavereille on helpompaa kuin esim. 15 vuotta nuoremman. Kaveri meni naimisiin 15 vuotta nuoremman kanssa ja siitä nousi aikamoinen keskustelu selän takana, lopulta kun kaveripiiri tutustui nuoreen emäntään, kaveripiirikin "hyväksyi" liiton. Ainakin itsellä on sellainen ajatus että jos emäntä sattuu olemaan samaa ikäluokkaa kavereiden kanssa, niin sitä helpompi järkkäillä iltakahvia ja pullakestejä kotona
Vaikea kyllä hahmottaa, mitä 22- ja 42-vuotiaalla on yhteistä. Tosin, edelleen kuplassa, jossa 22-vuotias on opintojensa alkupuolella, bileet, matkat ja uudet poikaystävät edessäpäin ja 42-vuotias perhe-elämää elelevä pikkupomo
Vaikea kyllä hahmottaa, mitä 22- ja 42-vuotiaalla on yhteistä. Tosin, edelleen kuplassa, jossa 22-vuotias on opintojensa alkupuolella, bileet, matkat ja uudet poikaystävät edessäpäin ja 42-vuotias perhe-elämää elelevä pikkupomo
Harvinaisempia noin isot ikäerot kyllä ovatkin, siis ilman että kyseessä on ulkomailta haettu kumppani.
Näillä spekseillä kuullostat kyllä enemmän väliaikaiselta sugarpapalta kuin pitkäaikaiselta kumppanilta. Sori vaan mutta näillä spekseillä juttu kuullostaa lähinnä opintojen ja parempituloisen ukon etsinnän rahoitukseltaPaljonkin yhteistä meillä. Ei hän ole ollenkaan semmoinen kun nuoret yleensä. Ei tykkää yhtään bilettämisestä tai muusta vastaavasta mitä sen ikäiset tekee paitsi matkustelusta, mut se nyt ei olekkaan iästä kiinni[emoji2] Opiskelut kylläkin aloittaa talvella.
Näin varmasti onkin. Oma kyllä on ihan perisuomalainen nainen [emoji2] Niin ja Tinderistä löydetty [emoji39]
Näillä spekseillä kuullostat kyllä enemmän väliaikaiselta sugarpapalta kuin pitkäaikaiselta kumppanilta. Sori vaan mutta näillä spekseillä juttu kuullostaa lähinnä opintojen ja parempituloisen ukon etsinnän rahoitukselta
Näillä spekseillä kuullostat kyllä enemmän väliaikaiselta sugarpapalta kuin pitkäaikaiselta kumppanilta. Sori vaan mutta näillä spekseillä juttu kuullostaa lähinnä opintojen ja parempituloisen ukon etsinnän rahoitukselta
No en ehkä olisi noin kyyninen mutta opiskeluaika asettaa varmasti omat haasteensa, etenkin jos juttu on hyvin tuore edelleen. Itsellä meni vuosikaudet juhliessa ja tutustuessa ihmisiin, jotka ovat sittemmin olleet niin työelämässä kuin vapaalla tärkein suhdeverkosto. Opiskelemaan meni ja sieltä tuli ihan erilainen ihminen.
Paljon varmasti vaikuttaa se, että mihin ja mitä menee opiskelemaan.
Hirveet negaatiot täällä (taas). Jos homma toimii niin mikäs siinä.
Nyt alkaa tuo statusarvo aukenemaan, toimii ainakin foorumilla
Mikäs siinä jos synkkaa ja toimii niin kovaa ajoa vaan .Kateus on aikas kova synti [emoji15] No sanotaan vaikka näin, että sillä naisella on niin iso omaisuus joten minä olen tässä se "siivellä" eläjä, vaikka molemmat tarjotaankin samanlailla toisillemme [emoji2]
Asutaan nytkin 100km etäisyydellä ja opiskellessa matka lyhenee. Sehän tässä just onkin, kun häntä ei tuommoiset asiat kiinnosta tippaakaan. Hän on ikäistään vanhempi ja minä taas nuorempi [emoji2]
Aina sama laulu. Jotkin ei ymmärrä, että se ikä ei kaikille kerro mitään tai sitten niitä vaan vituttaa kun ei itse saa nuorempaa ja kaunista naista [emoji2]
Mikäs siinä jos synkkaa ja toimii niin kovaa ajoa vaan .
Liian monta moista keissiä vaan nähnyt jossa motivaatiot toisella osapuolella ollut enemmän kuin vähemmän excelillä ymmärrettäviä joten nuoriin naisiin en lähtisi luottamaan vaikka kuinka hyvältä näyttäisi aluksi ja minimoisin riskejä miten vain mahdollista ettei mene muuta kuin sydän jos (kun) realisoituvat
Nopeesti tuli kateuskortti pöytään [emoji1]
Opiskeluaika on aika iso osa ja tärkeä sellainen ihmisen elämässä. Vähän kaksipiippuinen juttu, että onko sekään oikein, että toinen jättää ne mahdollisesti uran kannalta oleelliset verkot luomatta ja kokemukset hankkimatta koska kokee olevansa liian "aikuinen" sellaiseen. No joo, oman ketjunsa aihe ehkä ja riippuu tosiaan paljon siitä, että lähteekö sitä opiskelemaan yliopistoon kauppatieteitä vaiko artesaanipuusepäksi oppisopimuksella
Nopeesti tuli kateuskortti pöytään
Opiskeluaika on aika iso osa ja tärkeä sellainen ihmisen elämässä. Vähän kaksipiippuinen juttu, että onko sekään oikein, että toinen jättää ne mahdollisesti uran kannalta oleelliset verkot luomatta ja kokemukset hankkimatta koska kokee olevansa liian "aikuinen" sellaiseen. No joo, oman ketjunsa aihe ehkä ja riippuu tosiaan paljon siitä, että lähteekö sitä opiskelemaan yliopistoon kauppatieteitä vaiko artesaanipuusepäksi oppisopimuksella
Mulle ei nyt jurppii oikein avaudu toi et jos se tytskä on menossa opiskelee, niin miten se nollaa ne mahdolliset tutustumiset muihin jos ei tykkää rillutella ympäriinsä? Ylipäätään en rinnastais opiskelu ajan ja duuni ajan verkostoja ollenkaan toisiinsa, toki osalla ne voi mennä limittäin mutta aika monella ne opiskelu tutut on niitä jotka kuuluu nimenomaan sinne opiskelu aikaan ja työverkostot muodostuu sitten töissä erinäisin kuvioin.
Kateus kortti tuli kyllä aika nopeesti tiskiin, täähän on melkeen samanlainen keissi ku murossa pargaspoliisin kisakiree 18v tyttö episode. Jos homma on kummalleki selvä mitä toiselta halutaan niin mitä sitte jos pyörii 22v:n kans? Ei se nainen ole kuitenkaa sun kavereita varten vaan sua varten.
Eipä se bilettäminen pakollista ole. Omat opiskelut ja verkostoitumiset hoituivat ilman bailuja ja kännejä, oma esikoinen on alle vuoden päästä täysi-ikäinen ja luulen, ettei bilettämisiä tulla hänenkään osallaan näkemään. Sosiaalinen kyllä on ja erittäin verkostoitunut ikäisekseen. Nykynuorethan tutkimusten mukaan juovat paljon vähemmän kuin nykyiset nelikymppiset omassa nuoruudessaan.Aika paksua sanoa et bilettäminen ei kiinnosta, jos vasta nyt on lähdössä opiskelemaan. Toki propsit jos ei näin ole, mutta aika epätodennäköistä on et 22-vuotias nainen joka lähtee opiskelemaan ei kävisi sitten bileissä ja haluaisi elää kuten hänen muut ikätoverinsa.
Mutta käyttävät enemmän nuuskaa ja kannabista... Ja varmaan muitakin aineita, mutta se on sitten marginaalisempaa.Nykynuorethan tutkimusten mukaan juovat paljon vähemmän kuin nykyiset nelikymppiset omassa nuoruudessaan.
Aika paksua sanoa et bilettäminen ei kiinnosta, jos vasta nyt on lähdössä opiskelemaan. Toki propsit jos ei näin ole, mutta aika epätodennäköistä on et 22-vuotias nainen joka lähtee opiskelemaan ei kävisi sitten bileissä ja haluaisi elää kuten hänen muut ikätoverinsa.
Aika paksua sanoa et bilettäminen ei kiinnosta, jos vasta nyt on lähdössä opiskelemaan. Toki propsit jos ei näin ole, mutta aika epätodennäköistä on et 22-vuotias nainen joka lähtee opiskelemaan ei kävisi sitten bileissä ja haluaisi elää kuten hänen muut ikätoverinsa.
No miten nyt itse kukin sen hanskaa. Pelkillä luennoilla olisi jäänyt itselläni valtaosa verkostoista luomatta, etenkin kun en hirveästi niillä istunut. Ja ammatilliset verkot nimenomaan luotiin opiskeluaikoina meillä.
Mikä siinä puistattaa? Eikö nelikymppisillä ole asiaa nuorten mestoihin taikka nuorilla vanhojen mestoihin?Puistattaa ajatellakkin että tämä nuorekas 40-kymppinen kävisi tyttöystävänsä kanssa samoissa mestoissa