Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Juu tiedän, että turha ärsyyntyä, ja se helpottaa, kun osaa ajatella, että onhan se vain hyvästä mitä aiemmin homma katkeaa. Silti se ärtymys ehtii pilkistämään ennen kuin asiaa ehtii käsittelemään järjellä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Sitä alkoi pitämään itseään jo suoraselkäisyyden esikuvana kun aina ilmoitti treffien päätteeksi tai seuraavana päivänä viimeistään, että toisia ei tule. Kerran tuli melkein kuvainnollisia johtoja pitkin nainen päälle kiukustuneena. Bullet dodged.

Eikä siinäkään mitään häv(e/i)ttävää ole, että kysyy jos kiinnostaa. "Hei, mikäs tämän jutun tilanne nyt on?"
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Ehkä se vaan pitää alkaa kyselemään tuota. Oon vaan nähnyt sen sellaisena needinessinä, joka tuppaa karkottamaan naiset pois. Ts. hävettävää ei, hävittävää ehkä :D.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
219
Ehkä se vaan pitää alkaa kyselemään tuota. Oon vaan nähnyt sen sellaisena needinessinä, joka tuppaa karkottamaan naiset pois. Ts. hävettävää ei, hävittävää ehkä :D.
"Neediness" on pääsääntöisesti teko tai olemus. Jos ilmaiset asiasi nätisti ilman ennakkoasetelmaa lopputulokselle, et voi olla "needy". Itsevarmasti toisen uloskysyminen tai jatkodeiteistä utelu on täysin ok. Olet "needy", jos salaa fantasioit mahdollisesta yhteisestä tulevaisuudesta ja petyt, mikäli toinen osapuoli ei samaa fantasiaa jaa kanssasi, ja täten olemuksesi viestii pettymyksestä hiljaisesti tai radikaalisti. Tuohonhan pitkälti esim. "nice guy" -syndrooma pohjautuu. Ollaan erittäin mukavia ja tehdään palveluksia, mutta samalla asetetaan jotain typeriä hiljaisia vaatimuksia. "Jos teen X, henkilö todennäköisesti arvostaa ja tekee tulevaisuudessa Y", mikä on täysin väärä oletus.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ehkä se vaan pitää alkaa kyselemään tuota. Oon vaan nähnyt sen sellaisena needinessinä, joka tuppaa karkottamaan naiset pois. Ts. hävettävää ei, hävittävää ehkä :D.
Mun mielestä tuo on sellainen "ota tai jätä" eli nyt lähden muualle jos ei kiinnosta enkä pelkää kuulla että ei kiitos. Needy tuo mieleen epätoivoisen ripustautujan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 411
Aika monelle on tosiaan kynnyskysymys kun on vain amk insinööri. CV kyllä sisältää yliopistotasoista tutkimusta, mutta eipä se paljon naisen mieltä lämmitä. Eikä tarvitse Tinderiä että vähintään maisterin tutkinto olisi vaatimus. Amiksen käyneille ei taas kannata edes yrittää selittää mitä teen, baarissa kyllä vientiä jos naamioituu työväeksi pukeutumalla ferkkareihin ja hankkijan lippikseen.
Kuulostaa erikoiselta, kun omaa koulutusta ei ole koskaan kysyttty.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
953
Haluaisin kertoa tähän oman kokemukseni tinderistä. Tuli naisen kanssa matchi juttelin vähän aikaan ja kun mainitsin, että olen harkinnu koulutusta amk:issa sain tietää olen menossa slummeihin koska parhaat urokset valmistuu yliopistosta...muuta tietä ei ole kuulemma kun slummit:(
Itse olen ollut tinderissä about 2 vuotta ja vielä ei ole noin aivotonta muijaa tullut vastaa. Itseltäni ei ole edes omaa koulutusta ikinä edes kukaan kysynyt.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Niinpä, tosin ulkomailta sen korkeakoulutetun miehen löytäminen ei välttämättä ole yhtään sen helpompaa.
Kauppiksen haku mm. Muuttuu nyt arvosanapainotteiseksi. Arviolta 50% on naisia, aikaisempina vuosina alle 40%. Eiköhän pian ole muutkin perinteisesti miesten alat naisvaltaisia.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 228
Kauppiksen haku mm. Muuttuu nyt arvosanapainotteiseksi. Arviolta 50% on naisia, aikaisempina vuosina alle 40%. Eiköhän pian ole muutkin perinteisesti miesten alat naisvaltaisia.
Toisaalta tuskin naisia riittää ihan joka alalle... :) Eikä naiset tietysti ihan kaikkia aloja halua tehdäkään. Esim. kaikki tekniset alat. Niitä ei saada naispainotteiseksi taiottua ilman todella luovaa kikkailua...
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Itse olen ollut tinderissä about 2 vuotta ja vielä ei ole noin aivotonta muijaa tullut vastaa. Itseltäni ei ole edes omaa koulutusta ikinä edes kukaan kysynyt.
Älä nyt, mulla yksi muija valitti kun en ollut 180cm pitkä, olenhan vain 178cm ja akka oli tälläinen 160cm persjalkainen. Totesin vain että lähde sä etsimään sitä 180cm miestä jos noin ahdistaa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Itse koin Hot Or Notin paremmaksi softaksi, koska "haki" jokaisesta samanlaisesta (Badoo yms.) kumppaniehdokkaita. No, enää noita ei onneksi tarvitse käyttää :)
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
345
Itse olen ollut tinderissä about 2 vuotta ja vielä ei ole noin aivotonta muijaa tullut vastaa. Itseltäni ei ole edes omaa koulutusta ikinä edes kukaan kysynyt.
Itsellä eräs yliopistossa kauppatieteitä opiskeleva neiti totesi lähes ensimmäisenä "yleensä en suostu edes tapaamaan, jos ei ole yliopiston käynyt", AMK-inssi siis itse ja se oli myös profiilissä näkyvissä. Keskustelussa jo ennen sitä niin ylimielisiä kommentteja, että ei pahemmin itseä kiinnostanut. Oli vielä melko yllättynyt kun totesin että eiköhän tämä ollut sitten tässä..

Onneksi ei ole reiluun vuoteen tarvinnut Tinderissä pyöriä..
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Kauppiksen haku mm. Muuttuu nyt arvosanapainotteiseksi. Arviolta 50% on naisia, aikaisempina vuosina alle 40%. Eiköhän pian ole muutkin perinteisesti miesten alat naisvaltaisia.
No ainakaan työllisyydestä ei tule ongelmaa noilla aloilla, kun työvoimatarpeen täyttäminen edellyttää enemmän väkeä samoihin realitunteihin tulevaisuudessa.
Aika monelle on tosiaan kynnyskysymys kun on vain amk insinööri. CV kyllä sisältää yliopistotasoista tutkimusta, mutta eipä se paljon naisen mieltä lämmitä. Eikä tarvitse Tinderiä että vähintään maisterin tutkinto olisi vaatimus. Amiksen käyneille ei taas kannata edes yrittää selittää mitä teen, baarissa kyllä vientiä jos naamioituu työväeksi pukeutumalla ferkkareihin ja hankkijan lippikseen.
Tätä näkyi pari vuotta sitten, kun viimeksi appia käytin, ihan kuvauksissa asti, todella paljon. Eipä ole tullut ikävä tuota datakaivosta, muut menetelmät todella paljon aikatehokkaampia kun naisilla ei ole samanlaista jonoa ehdokkaita, joista pullarusinoida toissijaisilla edellytyksillä väkeä.
 
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
277
Mikä on tinderin tilanne nykyään? Melkein vuosi poissa sieltä itse ja nyt liityin uudelleen. Edellisellä kierroksella mulla oli paljon mätsejä, pyyhin silloin valtaosan oikealle. Nyt on tullut vasta yksi mätsi. Ehkä itsetuntoni on parantunut kun olen alkanut nostaa rimaa, vaikka edelleenkin huomaan koukuttuvani tuohon. Vähän enempi olisin kyl odottanut mätsejä, kuvat ja läppä on samaa tasoa kuin ennenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Mikä on tinderin tilanne nykyään? Melkein vuosi poissa sieltä itse ja nyt liityin uudelleen. Edellisellä kierroksella mulla oli paljon mätsejä, pyyhin silloin valtaosan oikealle. Nyt on tullut vasta yksi mätsi. Ehkä itsetuntoni on parantunut kun olen alkanut nostaa rimaa, vaikka edelleenkin huomaan koukuttuvani tuohon. Vähän enempi olisin kyl odottanut mätsejä, kuvat ja läppä on samaa tasoa kuin ennenkin.
Naisten vaatimustaso kasvaa koko ajan ja miesten määrä tinderissä on sitä luokkaa, että naisilla on jonoksi asti miehiä, eli turha nyt kuvitella saavasi jotain samaa tasoa olevaa naista kuin itsekin olet. Saattoi olla joskus käytännössä mahdollista, mutta nykyään aikalailla mahdotonta kuin teoriassa.

Laske rimaa alaspäin niin löytyy enemmän matcheja, yleisesti hyvät kriteerit matchin saamiseen ovat jos jokin seuraavista täyttyy:
- YH-mamma
- Omistaa yksityisen eläintarhan eli lemmikkejä on enemmän kuin tarpeeksi
- Nainen painaa kuvasta arvioituna selvästi enemmän kuin itse painat

Muutenkin helpommalla pääset kun ei tuota ota liian vakavasti ja ainakaan jää tohon koukkuun. Satunnaisena hauskanpitona ihan ok, mutta jos ottaa liian vakavasti niin menee vaan hermot. Jokaikisellä naisella on tinderissä niin monta säätöä menossa, että jos nainen on vähänkin nihkeän oloinen niin ei kannata ihan liikaa omaa päätänsä siihen vaivata...
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kysynpä taas ihan vaan kun on tainnut vastaus unohtua: Mitä muita tapoja määrittää oma tai vastakkaisen sukupuolen taso mahtaa olla kuin katsoa, kuka kenenkin kanssa onnistuu pariutumaan?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 250
Naisten vaatimustaso kasvaa koko ajan ja miesten määrä tinderissä on sitä luokkaa, että naisilla on jonoksi asti miehiä, eli turha nyt kuvitella saavasi jotain samaa tasoa olevaa naista kuin itsekin olet. Saattoi olla joskus käytännössä mahdollista, mutta nykyään aikalailla mahdotonta kuin teoriassa.

Laske rimaa alaspäin niin löytyy enemmän matcheja, yleisesti hyvät kriteerit matchin saamiseen ovat jos jokin seuraavista täyttyy:
- YH-mamma
- Omistaa yksityisen eläintarhan eli lemmikkejä on enemmän kuin tarpeeksi
- Nainen painaa kuvasta arvioituna selvästi enemmän kuin itse painat

Muutenkin helpommalla pääset kun ei tuota ota liian vakavasti ja ainakaan jää tohon koukkuun. Satunnaisena hauskanpitona ihan ok, mutta jos ottaa liian vakavasti niin menee vaan hermot. Jokaikisellä naisella on tinderissä niin monta säätöä menossa, että jos nainen on vähänkin nihkeän oloinen niin ei kannata ihan liikaa omaa päätänsä siihen vaivata...
En voi kyllä allekirjoittaa tätä. Liityin toukokuun alussa ja nyt on about 150 matchia ja 7 treffit kahden eri naisen kanssa. Matchit ovat lähinnä omasta kotikaupungista, mutta muutama on tullut teiden varsilta. YH:t sunmuut ovat lähteneet vasemmalle. Hyvin siellä pärjää vieläkin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
En voi kyllä allekirjoittaa tätä. Liityin toukokuun alussa ja nyt on about 150 matchia ja 7 treffit kahden eri naisen kanssa. Matchit ovat lähinnä omasta kotikaupungista, mutta muutama on tullut teiden varsilta. YH:t sunmuut ovat lähteneet vasemmalle. Hyvin siellä pärjää vieläkin.
Vai niin, jos tuossa ei ole yhtään lapinlisää, niin pitää kysyä miksi hitossa edes olet tinderissä? Eikö riitä että vaan poimit kadulta sopivan naisen? :D

Kuukaudessa 150 matchia on jo hyvännäköisellekin alfaurokselle ihan kiitettävä saavutus Suomessa ja jos vielä tuosta on jätetty pois edellämainitut tapaukset, niin omaa edustavuutta on pitänyt pönkittää joko rahalla tai julkisuudella. (tai molemmilla)

Vähän kyllä nyt epäilen, että oikea luku voisi olla se 15 matchia... :)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Vai niin, jos tuossa ei ole yhtään lapinlisää, niin pitää kysyä miksi hitossa edes olet tinderissä? Eikö riitä että vaan poimit kadulta sopivan naisen? :D

Kuukaudessa 150 matchia on jo hyvännäköisellekin alfaurokselle ihan kiitettävä saavutus Suomessa ja jos vielä tuosta on jätetty pois edellämainitut tapaukset, niin omaa edustavuutta on pitänyt pönkittää joko rahalla tai julkisuudella. (tai molemmilla)

Vähän kyllä nyt epäilen, että oikea luku voisi olla se 15 matchia... :)
Sori nyt mutta miksi pitää tämäkin ketju trollata? Jos sulla ei käy flaksi, ei siitä voi vetää mitään johtopäätöstä muiden menestyksestä.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 250
Vai niin, jos tuossa ei ole yhtään lapinlisää, niin pitää kysyä miksi hitossa edes olet tinderissä? Eikö riitä että vaan poimit kadulta sopivan naisen? :D

Kuukaudessa 150 matchia on jo hyvännäköisellekin alfaurokselle ihan kiitettävä saavutus Suomessa ja jos vielä tuosta on jätetty pois edellämainitut tapaukset, niin omaa edustavuutta on pitänyt pönkittää joko rahalla tai julkisuudella. (tai molemmilla)

Vähän kyllä nyt epäilen, että oikea luku voisi olla se 15 matchia... :)
Epäile mitä tykkäät. Tinderissä olen koska työt ja harrastukset vie niin paljon aikaa, ettei ole juuri hetkiä kun voisi siellä kadulla päivystää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Sori nyt mutta miksi pitää tämäkin ketju trollata? Jos sulla ei käy flaksi, ei siitä voi vetää mitään johtopäätöstä muiden menestyksestä.
Ehkäpä nyt satun tuntemaan jokusen kiiltokuvapojan ja jonkinlainen käsitys siitä kun tinder menee jumiin kun tykkäyksiä tulee liikaa, niinkuin yhdelläkin kaverilla kävi.

Epäile mitä tykkäät. Tinderissä olen koska työt ja harrastukset vie niin paljon aikaa, ettei ole juuri hetkiä kun voisi siellä kadulla päivystää.
Et sitten saisi kaikkien näkyville kuvaa noista 150 matchista? Määrä kuulostaa nyt niin suurelta, että herättää väkisinkin epäilyksiä. Siis en nyt pidä sitä mitenkään mahdottomana että jollain on 150 matchia, mutta reilussa kuukaudessa sellainen kerääminen miehenä tinderissä vaatii jo poikkeuksellista ulkonäköä tai tunnettavuutta.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 250
Et sitten saisi kaikkien näkyville kuvaa noista 150 matchista? Määrä kuulostaa nyt niin suurelta, että herättää väkisinkin epäilyksiä. Siis en nyt pidä sitä mitenkään mahdottomana että jollain on 150 matchia, mutta reilussa kuukaudessa sellainen kerääminen miehenä tinderissä vaatii jo poikkeuksellista ulkonäköä tai tunnettavuutta.
Hohhoijaa. On tuosta näköjään muutama taas poistanut, kun ei ole tullut viikkoon juuri selattua, mutta likejen takana oli taas muutama kymmenen uutta, joista yli puolet näytti nopeasti katsottuna ihan potentiaalisilta.

e. Joo, löytyy Gold. Ikähaitari on 22-29
Screenshot_20180612-001802__01.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Mitä muita tapoja määrittää oma tai vastakkaisen sukupuolen taso mahtaa olla kuin katsoa, kuka kenenkin kanssa onnistuu pariutumaan?
Ei ole muita tapoja. Kiistaa tulee sitten siitä että miten suuri rooli on rahalla/statuksella yms. toissijaisilla tekijöillä oli parinmuodostuksen kannalta.

Hohhoijaa. On tuosta näköjään muutama taas poistanut, kun ei ole tullut viikkoon juuri selattua, mutta likejen takana oli taas muutama kymmenen uutta, joista yli puolet näytti nopeasti katsottuna ihan potentiaalisilta.

e. Joo, löytyy Gold. Ikähaitari on 22-29
Tasan ei käy onnenlahjat. Mikä etäisyys sulla on? Ja onko näkyvissä ammattia / työpaikkaa? Sulla on joku jumalainen kombo kyllä menossa. Jos oisin vedonlyöjämiehiä sanoisin et 70% mahikset et asut PK-seudulla ja 15% ja 15% Turku / Tampere.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 250
Tasan ei käy onnenlahjat. Mikä etäisyys sulla on? Ja onko näkyvissä ammattia / työpaikkaa? Sulla on joku jumalainen kombo kyllä menossa. Jos oisin vedonlyöjämiehiä sanoisin et 70% mahikset et asut PK-seudulla ja 15% ja 15% Turku / Tampere.
Ammatti näkyy, etäisyys 29km. En asu PK-seudulla, mutta yliopistokaupunki kuitenkin. Mutta niinkuin tuossa jo mainitsin, se about 20% tulee kotikaupungin ulkopuolelta.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ei ole muita tapoja. Kiistaa tulee sitten siitä että miten suuri rooli on rahalla/statuksella yms. toissijaisilla tekijöillä oli parinmuodostuksen kannalta.
Pitäisi jo luopua siitä ajattelusta, että jotkut asiat olisivat toissijaisia. Kaikki vaikuttaa ja eri ihmisiin eri asiat vaikuttavat eri vahvuudella. Sitä paitsi miehen pitäisi olla iloinen siitä, että pystyy paremmin kompensoimaan ulkonäkönsä puutteita kuin nainen. Tosin se ei ole helppoa välttämättä juuri jossain Tinderissä.
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 716
Ammatti näkyy, etäisyys 29km. En asu PK-seudulla, mutta yliopistokaupunki kuitenkin. Mutta niinkuin tuossa jo mainitsin, se about 20% tulee kotikaupungin ulkopuolelta.
Goldi varmaan auttaa vielä jonkin verran mutta täytyy sun kyllä olla aikamoinen unelmamies tuolla määrällä mätsejä. Eihän siinä tietty mitään vikaa ja hyvä juttu sulle.

Mutta aika tyhjän kanssa tuollaisten miesten sanoa että "hyvin pärjää". Toi just sitä tasoa että joku Ryan Reynolds tulis sanomaan että oot vaan oma ittes niin kyllä niitä naisia tulee. Joo, varmaan toimii kyseisen herran kohdalla, mutta meille "normaaleille" miehille ei oo ihan niin helppoa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ongelma lienee pikemminkin Tinderissä. Jos 150 matchiä realisoituu treffeiksi kahden henkilön kanssa niin mobiilipelaamistahan tuokin on pitkälti ollut. Liikaa viihdekäyttäjiä ilman mitään aikomuksia treffailla ketään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
167
Ongelma lienee pikemminkin Tinderissä. Jos 150 matchiä realisoituu treffeiksi kahden henkilön kanssa niin mobiilipelaamistahan tuokin on pitkälti ollut. Liikaa viihdekäyttäjiä ilman mitään aikomuksia treffailla ketään.
No kyllä mä uskon että tuosta 150 matchin massasta saa aika paljon enemmän treffejä aikaan kuin kahdet jos vaan haluaa, eiköhän tuossa ole vain keskitytty niihin pariin mätsiin aikataulu/kiinnostus/muista syistä.

E: Reilu vuosi sitten kun olin viimeeksi tinderissä, minulla oli myös tuota 150-200 luokkaa matchien määrä. Treffeillä olisi halutessaan voinut ravata kyllä halutessaan vaikka joka viikko useammankin kanssa. Joukossa oli myös hyviä löytöjä, kauniita, korkeakoulutettuja ja fiksuja naisia. Tämä tilanne oli siis suurehkossa yliopistokaupungissa (ei pk-seutu), itse olen mielestäni miehenä melko average, joskin korkeasti koulutettu, joka tuntuu olevan merkittävä plussa.
 
Viimeksi muokattu:

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 721
Mulla on kaverilla samaa luokkaa mätsit. Aika avoimesti kaikki tiedot, ei pk mut yo kaupunki. En osaa ajatella komeana, korkeasti koulutettu. Ja siellä on kyllä hyvää matskua.
 
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
277
Naisten vaatimustaso kasvaa koko ajan ja miesten määrä tinderissä on sitä luokkaa, että naisilla on jonoksi asti miehiä, eli turha nyt kuvitella saavasi jotain samaa tasoa olevaa naista kuin itsekin olet. Saattoi olla joskus käytännössä mahdollista, mutta nykyään aikalailla mahdotonta kuin teoriassa.

Laske rimaa alaspäin niin löytyy enemmän matcheja, yleisesti hyvät kriteerit matchin saamiseen ovat jos jokin seuraavista täyttyy:
- YH-mamma
- Omistaa yksityisen eläintarhan eli lemmikkejä on enemmän kuin tarpeeksi
- Nainen painaa kuvasta arvioituna selvästi enemmän kuin itse painat

Muutenkin helpommalla pääset kun ei tuota ota liian vakavasti ja ainakaan jää tohon koukkuun. Satunnaisena hauskanpitona ihan ok, mutta jos ottaa liian vakavasti niin menee vaan hermot. Jokaikisellä naisella on tinderissä niin monta säätöä menossa, että jos nainen on vähänkin nihkeän oloinen niin ei kannata ihan liikaa omaa päätänsä siihen vaivata...
Ihan samaa valitusta oli kyllä jo vuosi sitten palstoilla. Enemmänkin tarkoitan sitä, onko algoritmia muutettu tai saako maksullisuudella jotain plussaa. Tai onko ollut käyttökatkoksia. Itse en ole rimaa laskemassa, pikemminkin päinvastoin - katson nyt tarkemmin. Jos ei natsaa niin sitten ei.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 250
No kyllä mä uskon että tuosta 150 matchin massasta saa aika paljon enemmän treffejä aikaan kuin kahdet jos vaan haluaa, eiköhän tuossa ole vain keskitytty niihin pariin mätsiin aikataulu/kiinnostus/muista syistä.
Juuri näin. En periaatteiden vuoksi tapaile montaa samaan aikaan ja päätin jo liittyessäni, että tällä kertaa en pidä kiirettä asian kanssa. Parit treffipyynnöt on joutunut hyläämään em. syistä. Nykyään kun on työssäkäyvä, niin vapaita iltoja saa välillä etsiä, koska harrastuksista en viitsi myöskään tinkiä.

Ei tuosta Goldista niin paljon ole hyötyä, samat naiset tulee kyllä vastaan ilman sitäkin. Se nopeuttaa hieman ja ei tarvitse katsella mainoksia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Hohhoijaa. On tuosta näköjään muutama taas poistanut, kun ei ole tullut viikkoon juuri selattua, mutta likejen takana oli taas muutama kymmenen uutta, joista yli puolet näytti nopeasti katsottuna ihan potentiaalisilta.

e. Joo, löytyy Gold. Ikähaitari on 22-29
Vähän nyt on selityksen makua ilmassa. 131 on aika paljon vähemmän kuin 150 kpl ja aikaakin on kulunut jo enemmän... Että semmoset jutut tällä kertaa. :rolleyes:

Mun mielestä vähän hassua laskea sellaisia matcheja mukaan jotka poistavat sut samalla sekunnilla kun vastapuoli kirjautuu tinderiin, mutta kukin tyylillään. :)
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 716
Ongelma lienee pikemminkin Tinderissä. Jos 150 matchiä realisoituu treffeiksi kahden henkilön kanssa niin mobiilipelaamistahan tuokin on pitkälti ollut. Liikaa viihdekäyttäjiä ilman mitään aikomuksia treffailla ketään.
Ehkäpä kun määrät tuolla tasolla voi olla että naiset tykkäilee enemmän huvikseen tai kokeillakseen. Mutta omalla kohdalla ainakin olisin oikeastaan päinvastaista mieltä eli kun mätsi tulee niin naiset on aika hyvinkin valmiina juttelemaan ja tuossa vaiheessa on sitten omista viestittelytaidoista kiinni saako sen naisen treffeille asti. Tästä olen päätellyt että kyseiset naiset ovat olleet tosissaan huitoessaan oikealla mun kohdalla. Tai sitten ovat niin epätoivoisia, mutta ei nuo minusta niin huonoja ole olleet.

En kyllä pysty leveilemään sitten niillä realisoituneiden treffien määrällä, mutta sanoisin että enemmän se on oma vika kuin siinä että naiset huvikseen tykkäilisi.

Omat mätsien määrät on siis noin pari per kuukausi. Riippuen tietysti omastakin aktiivisuudesta.
Mulla on kaverilla samaa luokkaa mätsit. Aika avoimesti kaikki tiedot, ei pk mut yo kaupunki. En osaa ajatella komeana, korkeasti koulutettu. Ja siellä on kyllä hyvää matskua.
Mikä on komeaa naisten mielestä on nyt niin randomia, että ei sitä miehenä pysty arvioimaan. Sitä paitsi enemmän nuo naiset taitaa sellaista yleistä olemusta ja menestystä elämässä arvostaa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mikä on komeaa naisten mielestä on nyt niin randomia, että ei sitä miehenä pysty arvioimaan. Sitä paitsi enemmän nuo naiset taitaa sellaista yleistä olemusta ja menestystä elämässä arvostaa.
Tämäkin. Ja kun kaikki on niin subjektiivista ja sumeaa niin entistä vähemmän kannattaa kirskutella hampaitaan tasoista, kuten tuossa ylempänä tehtiin.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 250
Vähän nyt on selityksen makua ilmassa. 131 on aika paljon vähemmän kuin 150 kpl ja aikaakin on kulunut jo enemmän... Että semmoset jutut tällä kertaa. :rolleyes:

Mun mielestä vähän hassua laskea sellaisia matcheja mukaan jotka poistavat sut samalla sekunnilla kun vastapuoli kirjautuu tinderiin, mutta kukin tyylillään. :)
Ihan miten vaan... Ei ollut alunperinkään mikään tarkoitus brassailla määrillä, vaan sanoa vaan, että ei se mikään mustavalkoinen naisten valtakunta ole. Luku oli heitto, mutta olisitko ollut sitten tyytyväinen, jos olisin pyyhkinyt tuolta likeikkunasta kaikki ja matcheja olisi ollut 153? Epäilen. Hyvin korttinsa pelannut pärjää aina parisuhdemarkkinoilla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Mikä on komeaa naisten mielestä on nyt niin randomia, että ei sitä miehenä pysty arvioimaan. Sitä paitsi enemmän nuo naiset taitaa sellaista yleistä olemusta ja menestystä elämässä arvostaa.
No nyt on jo aikamoista settiä. Ei se nyt sentään niin vaikeaa ole todeta jostain tyypistä, että varmasti vetoaa naisiin ulkonäön ja habituksen osalta.

Jälkimmäinen lause ei nyt ainakaan pidä paikkaansa, koska vaikka osa naisista käyttäytyy tuolla tavoin, niin yllättävän iso on myös se joukko joka hakee itselleen työtöntä vaimonhakkaaja-nisti-elämänkoululaista tai jotain juhlapaikanhakijaa.

Yksilötasolla on vaikea arvioida naisesta mitä kyseinen nainen haluaa, mutta kun katsotaan naisia isompana joukkona niin aikalailla stereotyyppisiä ne ihannemiehet tuntuvat olevan.


Ihan miten vaan... Ei ollut alunperinkään mikään tarkoitus brassailla määrillä, vaan sanoa vaan, että ei se mikään mustavalkoinen naisten valtakunta ole. Luku oli heitto, mutta olisitko ollut sitten tyytyväinen, jos olisin pyyhkinyt tuolta likeikkunasta kaikki ja matcheja olisi ollut 153? Epäilen. Hyvin korttinsa pelannut pärjää aina parisuhdemarkkinoilla.
No nyt sitten on puolustusstrategian vuoro kun ei se matchien määrä ollutkaan sitä mitä aluksi puhuttiin vaan arvasin oikein. Niinpä, miksi et kertonut matchien todellista määrää vaan piti liioitella? :D
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 250
No nyt sitten on puolustusstrategian vuoro kun ei se matchien määrä ollutkaan sitä mitä aluksi puhuttiin vaan arvasin oikein. Niinpä, miksi et kertonut matchien todellista määrää vaan piti liioitella? :D
Joo, taisi olla tämä keskustelu osaltani tässä.
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
873
Vähän nyt on selityksen makua ilmassa. 131 on aika paljon vähemmän kuin 150 kpl ja aikaakin on kulunut jo enemmän... Että semmoset jutut tällä kertaa. :rolleyes:

Mun mielestä vähän hassua laskea sellaisia matcheja mukaan jotka poistavat sut samalla sekunnilla kun vastapuoli kirjautuu tinderiin, mutta kukin tyylillään. :)
Parikymmentä suuntaansa ei tuossa määrässä mielestäni paljoa ole. Itse räpläsin tinderiä parin viikon ajan loppuvuoden tienoilla, ja matcheja kertyi 35-40 pienessä kaupungissa, hakusäteen yltäessä pariin lähimpään isoon kaupunkiin. En myöskään matchaillut naisten kanssa jotka eivät minua lähtökohtaisesti kiinnostaneet, eli ylipainoiset, yksinhuoltajat, huonot kuvat, rasittavan oloiset tapaukset kuvauksensa perusteella ym. ohitin suoralta kädeltä.
Isossa opiskelijakaupungissa en epäile hetkeäkään, etteikö tuollaista määrää voisi saavuttaa kuukaudessa-parissa jos vaan riittää mielenkiintoa räplätä.
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
78
Joo se on kyllä hauska lukea näistä netti-treffikeskusteluista eri forumeilla kuinka jengi valittaa että naisia kiinnostaa vaa iso pankkitili tai pitää olla vähintään 190cm pitkä korkeakolutettu. Kyllä mä sanon että se on paljon siitä kiinni millanen persoona on ja on hyvä suustaan. Sanoisin myös että näyttää persoonalliselta niin sekin iskee naisiin aika hyvin. Eli siis ei ole se perus kauluspaita+hyppyritukka pentti mitä on 11 tusinasta. Voin kertoo omat speksit. 175cm/65kg, valtiolla töissä, parta ja pitkät hiukset. En tinderissä maininnut koulutusta, työpaikkaa tai pituutta ja siitä huolimatta mätsejä riiitti. Sillon kun tinderiä käytin niin hyvä taktiikka oli että päivällä laittaa 5 eri naiselle viestiä, niistä noin 2-3 vastaa saman päivän aikana. Noille sitten viestiä että nähään illalla ja noista 2-3.sta yleensä ainakin yhelle käy treffit. Sit illalla pääsee jo näkemään naista ja todnäk. panohommiin. Tinderihän ei sovi sellaselle joka "pelkää" tai ottaa itteensä pakeista, koska niitä tulee olemaan. (Tähän väliin todettava että tämä taktiikka ei välttis jossain perähikiällä toimi missä on 10 muijaa tinderissä koko kylältä. Stadissa ei naiset loppunut ikinä kesken vaan aina sai selata lisää.)

Eli aktiivisuus on kyllä avainsana tossa hommassa, koska naiset aika harvoin alottaa keskustelun ja itse saa ehdottaa treffejä illaks ku ei naiset oikein uskalla. Sanoisin että jos kävi 10 treffit niin varmaa 6-7 kertaa pääs panohommiin ekoilla treffeillä. Toimiva appi oli ainakin vielä 2014-2017 kun tuota tuli käytettyä. Löytänyt ton kautta FWB-suhteen, kymmeniä-toistasataa yhdenyönpanoa ja pari naisystävääkin. Ainahan sitä voi syyttää yhteiskuntaa, naisia, mamuja, mitä ikinä keksiikään. Pääasia että ei ite poistu sieltä comfort-zonelta.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Ei ole muita tapoja. Kiistaa tulee sitten siitä että miten suuri rooli on rahalla/statuksella yms. toissijaisilla tekijöillä oli parinmuodostuksen kannalta.
Kautta historian noi on ollut ensisijaisia valintakriteereitä. Elämme kummallisia aikoja kun muille ominaisuuksille annetaan nykyään näinkin suuri paino noihin nähden.
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
78
Kautta historian noi on ollut ensisijaisia valintakriteereitä. Elämme kummallisia aikoja kun muille ominaisuuksille annetaan nykyään näinkin suuri paino noihin nähden.
Eihän tossa oo mitää kummaa. Naisilla nykyään oikeus tehdä töitä niin ei tarvitse enää elättäjää vaan voi itse elättää itsensä joka taas tarkottaa sitä että miehen tuloilla ei ole merkitystä (gold diggerit erikseen). Täten naiset voi keskittyä muihin ominaisuuksiin. Tilannehan on toki eri jossain aasiassa missä naisten tilanne on mitä on.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Eihän tossa oo mitää kummaa. Naisilla nykyään oikeus tehdä töitä niin ei tarvitse enää elättäjää vaan voi itse elättää itsensä joka taas tarkottaa sitä että miehen tuloilla ei ole merkitystä (gold diggerit erikseen). Täten naiset voi keskittyä muihin ominaisuuksiin. Tilannehan on toki eri jossain aasiassa missä naisten tilanne on mitä on.
Eipä nuo edelleenkään minnekään ole kadonnut. Edelleenkin ukon pitää tehdä enemmän kuussa tai erotilastot ennustaa lyhyttä parisuhdetta. En sano että johtuu tästä mutta silti jännä ajallinen yhteys naisten onnellisuuden laskun ja työelämään osallistumisen kanssa
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Kautta historian noi on ollut ensisijaisia valintakriteereitä. Elämme kummallisia aikoja kun muille ominaisuuksille annetaan nykyään näinkin suuri paino noihin nähden.
Ajattelin että tasoissa oli kyse vain ulkonäköjutuista. Sanoin huonosti, myönnän virheeni. On noi joo ensisijaisia. Tinderin kannalta ajattelin että siellä ensisijaisena on ne kuvat.

Joo se on kyllä hauska lukea näistä netti-treffikeskusteluista eri forumeilla kuinka jengi valittaa että naisia kiinnostaa vaa iso pankkitili tai pitää olla vähintään 190cm pitkä korkeakolutettu. Kyllä mä sanon että se on paljon siitä kiinni millanen persoona on ja on hyvä suustaan. Sanoisin myös että näyttää persoonalliselta niin sekin iskee naisiin aika hyvin. Eli siis ei ole se perus kauluspaita+hyppyritukka pentti mitä on 11 tusinasta. Voin kertoo omat speksit. 175cm/65kg, valtiolla töissä, parta ja pitkät hiukset. En tinderissä maininnut koulutusta, työpaikkaa tai pituutta ja siitä huolimatta mätsejä riiitti. Sillon kun tinderiä käytin niin hyvä taktiikka oli että päivällä laittaa 5 eri naiselle viestiä, niistä noin 2-3 vastaa saman päivän aikana. Noille sitten viestiä että nähään illalla ja noista 2-3.sta yleensä ainakin yhelle käy treffit. Sit illalla pääsee jo näkemään naista ja todnäk. panohommiin. Tinderihän ei sovi sellaselle joka "pelkää" tai ottaa itteensä pakeista, koska niitä tulee olemaan. (Tähän väliin todettava että tämä taktiikka ei välttis jossain perähikiällä toimi missä on 10 muijaa tinderissä koko kylältä. Stadissa ei naiset loppunut ikinä kesken vaan aina sai selata lisää.)

Eli aktiivisuus on kyllä avainsana tossa hommassa, koska naiset aika harvoin alottaa keskustelun ja itse saa ehdottaa treffejä illaks ku ei naiset oikein uskalla. Sanoisin että jos kävi 10 treffit niin varmaa 6-7 kertaa pääs panohommiin ekoilla treffeillä. Toimiva appi oli ainakin vielä 2014-2017 kun tuota tuli käytettyä. Löytänyt ton kautta FWB-suhteen, kymmeniä-toistasataa yhdenyönpanoa ja pari naisystävääkin. Ainahan sitä voi syyttää yhteiskuntaa, naisia, mamuja, mitä ikinä keksiikään. Pääasia että ei ite poistu sieltä comfort-zonelta.
En valita, kiinnostaa vain että mikä se totuus oikeasti on. Itselle niitä matcheja tulee niin vähän että tämä sinun esittämä taktiikka ei toimi. Ilmeisesti täytyy muuttaa yliopistokaupunkiin. Ja sitten se valtaosa (50%) matcheistä ei vastaa mitään. Välihuomautuksena voin myös todeta että välimatka korreloi käänteisesti juttuhalujen kanssa! Näitä on noin 10% Sitten on se 20% jotka kyllä vastaavat, mutta _todella_ nihkeästi, eli siis vastaukset on todella lyhyitä ja niistä kyllä huomaa ettei kiinnosta. Sitten se viimeinen 20% joiden kanssa on se keskustelu menee kuten odottaa. Tosin näistä sitten myös suuri osa loppuu kun huomataan ettei kyllä oo mitään järkeä jatkaa.

4 ihmisen kanssa olen treffit sopinut, 2 näistä on perunut, 2 kanssa nähnyt. Toisen kanssa homma jäi ekoihin treffeihin, toisen kanssa nähtiin useammankin kerran ja pantiinkin paljon mutta ei ekoilla treffeillä. Ja olen siis noin vuoden tinderöinyt todella ahkeraan.

Ihan uteliaisuudesta että millaisia tapaamisia @Pajari-Kari on sopinut jos noin usein menee homma panemiseksi? Jotain leffailtaa heti toisen luona vai kahvilassa/baarissa sitten ehdotetaan et mennäänkö panemaan?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Joku rantapummi on varmaan yhden yön juttuun tai FWB-kuvioon ihan optimaalinen, ei takerru ja näyttää hyvältä mutta sitten taas jos oikeasti edustava nainen etsii aloilleen asettumista niin kummasti näkyisi miehen raha ja sosiaalinen status auttavan.

Ajattelin että tasoissa oli kyse vain ulkonäköjutuista. Sanoin huonosti, myönnän virheeni. On noi joo ensisijaisia. Tinderin kannalta ajattelin että siellä ensisijaisena on ne kuvat.
On joo mutta ei niidenkään luokitteluun ole mitään muuta kuin subjektiivista mittaria. Edelleen toistan, ettei kukaan sano, että miehet ja naiset jakautuvat edes samalla tavalla tai tasaisesti sille teoreettiselle 0-10 asteikolle.
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 716
(Tähän väliin todettava että tämä taktiikka ei välttis jossain perähikiällä toimi missä on 10 muijaa tinderissä koko kylältä. Stadissa ei naiset loppunut ikinä kesken vaan aina sai selata lisää.)
Tämä on ainakin omalla kohdalla Jyväskylässä hieman ongelma. Vähän väliä tulee toi että alueella ei enempää ole naisia tarjolla. Omat rajaukset on 24-34v ja 100km. Näin arviolta veikkaisin, että noissa rajoissa on joku pari tuhatta naista maksimissaan, ehkä lähempänä tuhatta. Ehkäpä sitä tarjontaa olisi sitten tuolla nuoremmissa, mutta en henkilökohtaisesti ole mitään yksittäisiä panoja ole tuolta hakemassa ja eikä suhde jonkun yli kymmenen vuotta nuoremman 20v Lissun kanssa muutenkaan kiinnosta.
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
78
Ihan uteliaisuudesta että millaisia tapaamisia @Pajari-Kari on sopinut jos noin usein menee homma panemiseksi? Jotain leffailtaa heti toisen luona vai kahvilassa/baarissa sitten ehdotetaan et mennäänkö panemaan?
Yleensä pyydän johonkin rauhalliseen baariin bisselle tai sitten jos on kesä niin johonki puistoon. Siitä sitten ku on 1-2 bisseä juonut ni ehdottelee että kiinnostaisko lähteä käymään mun luona. Aika usein lähti ja 90% jos nainen tuli kämpille asti niin panemiseks se meni (kunhan itse tajuaa tehdä aloitteen). Muutamat panot tuli ihan silläkin tavalla että viikonloppuna minä tai sitten nainen pistää viestiä jostain baarista että kiinnostaisko nähä vielä tänää ja sillon aika suoraa kämpille. Olihan tuossa sarjadeittailussa se tylsä puoli että saat saman viikon aikana useampaa kertaa selittää samoja juttuja uudelle naiselle, mutta toisaalta taas mielenkiintoista kun näki tosi paljon erillaisia ihmisiä ja mitä niiden päässä liikkuu.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 814
Viestejä
4 208 629
Jäsenet
70 965
Uusin jäsen
Hillox

Hinta.fi

Ylös Bottom