Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Joku rantapummi on varmaan yhden yön juttuun tai FWB-kuvioon ihan optimaalinen, ei takerru ja näyttää hyvältä mutta sitten taas jos oikeasti edustava nainen etsii aloilleen asettumista niin kummasti näkyisi miehen raha ja sosiaalinen status auttavan.

On joo mutta ei niidenkään luokitteluun ole mitään muuta kuin subjektiivista mittaria. Edelleen toistan, ettei kukaan sano, että miehet ja naiset jakautuvat edes samalla tavalla tai tasaisesti sille teoreettiselle 0-10 asteikolle.
Olen samaa mieltä että vaikuttaa siltä että naiset tosiaan erottelee miehet noihin kahteen luokkaan. a) hauskanpitoon b) vakisuhteeseen Ja jos naisten vaatimuksia luetellaan niin olisi järkevää määritellä että kummasta puhutaan.

En itse myöskään oikein osaa ajatella yksilöitä millään 0-10 asteikolla, se on todellakin niin subjektiivista. Mut monesti parit on kyllä havaintojen perusteella samankaltaisia esim. ruumiinrakenteeltaan, tai voisi sanoa että se on yleisempää (esim. vaikka 60-40 tms.), tämä siis mutua. Täytyy vähän tutkia löytyykö asiasta mitään tietoa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Mä luulen, että kaikilla on eri kriteerit baaripokaukseen ja alttarille.
Tarkemmin kun miettii niin onhan tämä ihan totta.

Yleensä pyydän johonkin rauhalliseen baariin bisselle tai sitten jos on kesä niin johonki puistoon. Siitä sitten ku on 1-2 bisseä juonut ni ehdottelee että kiinnostaisko lähteä käymään mun luona. Aika usein lähti ja 90% jos nainen tuli kämpille asti niin panemiseks se meni (kunhan itse tajuaa tehdä aloitteen). Muutamat panot tuli ihan silläkin tavalla että viikonloppuna minä tai sitten nainen pistää viestiä jostain baarista että kiinnostaisko nähä vielä tänää ja sillon aika suoraa kämpille. Olihan tuossa sarjadeittailussa se tylsä puoli että saat saman viikon aikana useampaa kertaa selittää samoja juttuja uudelle naiselle, mutta toisaalta taas mielenkiintoista kun näki tosi paljon erillaisia ihmisiä ja mitä niiden päässä liikkuu.
Kiitos! Vähän hankalaa kun baarit on kyllä sen verran kaukana et autolla täytyy liikkua ja noin periaatteesta en alkoholia halua sekottaa siihen hommaan lainkaan. Yhden jos juon niin se kyllä yleensä niin ettei pariin tuntiin ole tarvetta ajaa. Enkä muutenkaan oikein tykkää juoda. Mut joo varmasti auttaa jos nainen sen 1-2 juo :D
 
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
277
Joo se on kyllä hauska lukea näistä netti-treffikeskusteluista eri forumeilla kuinka jengi valittaa että naisia kiinnostaa vaa iso pankkitili tai pitää olla vähintään 190cm pitkä korkeakolutettu. Kyllä mä sanon että se on paljon siitä kiinni millanen persoona on ja on hyvä suustaan. Sanoisin myös että näyttää persoonalliselta niin sekin iskee naisiin aika hyvin. Eli siis ei ole se perus kauluspaita+hyppyritukka pentti mitä on 11 tusinasta. Voin kertoo omat speksit. 175cm/65kg, valtiolla töissä, parta ja pitkät hiukset. En tinderissä maininnut koulutusta, työpaikkaa tai pituutta ja siitä huolimatta mätsejä riiitti. Sillon kun tinderiä käytin niin hyvä taktiikka oli että päivällä laittaa 5 eri naiselle viestiä, niistä noin 2-3 vastaa saman päivän aikana. Noille sitten viestiä että nähään illalla ja noista 2-3.sta yleensä ainakin yhelle käy treffit. Sit illalla pääsee jo näkemään naista ja todnäk. panohommiin. Tinderihän ei sovi sellaselle joka "pelkää" tai ottaa itteensä pakeista, koska niitä tulee olemaan. (Tähän väliin todettava että tämä taktiikka ei välttis jossain perähikiällä toimi missä on 10 muijaa tinderissä koko kylältä. Stadissa ei naiset loppunut ikinä kesken vaan aina sai selata lisää.)

Eli aktiivisuus on kyllä avainsana tossa hommassa, koska naiset aika harvoin alottaa keskustelun ja itse saa ehdottaa treffejä illaks ku ei naiset oikein uskalla. Sanoisin että jos kävi 10 treffit niin varmaa 6-7 kertaa pääs panohommiin ekoilla treffeillä. Toimiva appi oli ainakin vielä 2014-2017 kun tuota tuli käytettyä. Löytänyt ton kautta FWB-suhteen, kymmeniä-toistasataa yhdenyönpanoa ja pari naisystävääkin. Ainahan sitä voi syyttää yhteiskuntaa, naisia, mamuja, mitä ikinä keksiikään. Pääasia että ei ite poistu sieltä comfort-zonelta.
Olen pitkälti samaa mieltä. Kaksi eniten naisia kiinnostavaa asiaa ovat kokemukseni mukaan itsetunto ja yleisesti huoliteltu ulkoasu. Ei ole suurtakaan väliä minkä tyyppisesti pukeudut, mutta kun vaatteet mätsää ja ne ovat tyyliin sopivat, pestyt jne. on tämä suuri plussa. Parta tai parrattomuus, parasta on kun se on huolitellusti sheivattu. Hiukset on tärkeät, myöskin kaikki tyylit kelpuutetaan kunhan ovat leikatut, huolitellut ja sinun tyyliset. Toki eri naisilla on eri preferenssit ja ei pysty miellyttämään kaikkia. Sitten se itsetunto. Se tulee esimerkiksi tuossa pukuasiassa: pukeudut siten miten oikeasti haluat, eikä niin että vedät baariin jonkun guccin puvun päälle vaikka muuten arkena pidät hupparia. Naisilla on ilmiömäinen kyky spotata feikit. Hyvän itsetunnon omaavan kanssa on leppoisaa jutella ja mukava viettää aikaa. Siihen ei liity pelejä, pokaamista tai suurempaa miellyttämistä. Vaikka tokihan naisseurastaan saa nauttia. Naiset sitten vain yksinkertaisesti nauttivat ajastaan tämän hepun kanssa ja sakset aukeavat usein kuin huomaamatta siinä samalla; mukavalle ja itsevarmalle hepulle. Vahvistan myöskin tuon 60-70% sänkyyn deiteiltä. Itse vedin aika fiilispohjalta, esimerkiksi saatoin ehdottaa jotain tyyliin "mulla olis viinipullo ja kaks lasia, tuutko seurax juomaan?:)" Melkein kaikki tuli, kahdesti.
 
Viimeksi muokattu:

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 227
No nyt on jo aikamoista settiä. Ei se nyt sentään niin vaikeaa ole todeta jostain tyypistä, että varmasti vetoaa naisiin ulkonäön ja habituksen osalta.

Jälkimmäinen lause ei nyt ainakaan pidä paikkaansa, koska vaikka osa naisista käyttäytyy tuolla tavoin, niin yllättävän iso on myös se joukko joka hakee itselleen työtöntä vaimonhakkaaja-nisti-elämänkoululaista tai jotain juhlapaikanhakijaa.

Yksilötasolla on vaikea arvioida naisesta mitä kyseinen nainen haluaa, mutta kun katsotaan naisia isompana joukkona niin aikalailla stereotyyppisiä ne ihannemiehet tuntuvat olevan.




No nyt sitten on puolustusstrategian vuoro kun ei se matchien määrä ollutkaan sitä mitä aluksi puhuttiin vaan arvasin oikein. Niinpä, miksi et kertonut matchien todellista määrää vaan piti liioitella? :D
Eiköhän tämä provoaminen jo riitä.:swait:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Olen pitkälti samaa mieltä. Kaksi eniten naisia kiinnostavaa asiaa ovat kokemukseni mukaan itsetunto ja yleisesti huoliteltu ulkoasu. Ei ole suurtakaan väliä minkä tyyppisesti pukeudut, mutta kun vaatteet mätsää ja ne ovat tyyliin sopivat, pestyt jne. on tämä suuri plussa. Parta tai parrattomuus, parasta on kun se on huolitellusti sheivattu. Hiukset on tärkeät, myöskin kaikki tyylit kelpuutetaan kunhan ovat leikatut, huolitellut ja sinun tyyliset. Toki eri naisilla on eri preferenssit ja ei pysty miellyttämään kaikkia. Sitten se itsetunto. Se tulee esimerkiksi tuossa pukuasiassa: pukeudut siten miten oikeasti haluat, eikä niin että vedät baariin jonkun guccin puvun päälle vaikka muuten arkena pidät hupparia. Naisilla on ilmiömäinen kyky spotata feikit. Hyvän itsetunnon omaavan kanssa on leppoisaa jutella ja mukava viettää aikaa. Siihen ei liity pelejä, pokaamista tai suurempaa miellyttämistä. Vaikka tokihan naisseurastaan saa nauttia. Naiset sitten vain yksinkertaisesti nauttivat ajastaan tämän hepun kanssa ja sakset aukeavat usein kuin huomaamatta siinä samalla; mukavalle ja itsevarmalle hepulle. Vahvistan myöskin tuon 60-70% sänkyyn deiteiltä. Itse vedin aika fiilispohjalta, esimerkiksi saatoin ehdottaa jotain tyyliin "mulla olis viinipullo ja kaks lasia, tuutko seurax juomaan?:)" Melkein kaikki tuli, kahdesti.
Hyvä itsetunto pitää paikkansa, mutta tuosta pukeutumisesta olen ihan eri mieltä. Aika heikko tapaus saa olla mies jos nyt ei pysty puku päällä kulkemaan normaalisti ja ei naisilla mitään yliluonnollisia kykyjä ole arvata ihmisen arkipukeutumista, etenkin kun harva tyyppi nyt pukua pitää arkena. Lähinnä nyt humalassa arviointikyky heikentyy ja sopivissa olosuhteissa pukumiehet herättävät naisissa kiinnostusta. Tämä on tullut nähtyä niin monta kertaa ja jaksaa aina naurattaa.

Jotenkin tuntuu että arvioit pukeutumista ja hygeniatasoa nyt miehen logiikalla. Toki niitäkin naisia löytyy jotka arvostavat siistejä miehiä, mutta aika paljon tulee vastaan nainen kainalossa sellaisia resupekkoja ja uunoturhapuroja, että sanoisin niiden vetoavan yllättävän isoon naisjoukkoon ja monet niistä naisista ovat silti hyvinkin pynttäytyneitä.

Muutenkin teet elämästä vähän turhan simppeliä. Isoin ongelmahan naisten iskemisessä on se mistä löytäisi oikeassa elämässä niitä sinkkutyttöjä kenen kanssa voisi jutella rauhallisesti niitä-näitä. Itsellä ainakin omassa kaveripiireissä kaikki naiset ovat varattuja ja silloin kun erehtyy baariin tms. niin miesten määrä on käytännössä aina sellainen, että ei ole kovin helppoa virittää keskustelua tuntemattoman naisen kanssa jos sattuu olemaan jo suurinpiirtein viides mies puolen tunnin sisään joka on koittanut samaa. Tuntuu välillä että naiset ovat aivan tolkuttoman vähissä, viimeksi viikonloppuna yhdessä taidetta esitelleessä tapahtumassa (jossa oli toki paljon muutakin ja jotain toista tuhatta vierailijaa) ei vastaan tullut käytännössä yhtään ainuttakaan sinkulta vaikuttavaa tapausta ja ne jotka tuli oli lapsen kanssa. Vaikka en nyt vastusta milffejä, niin en oikein koe olevani valmis kenenkään varaisäksikään.
 
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
277
Toki niitä olvilippiksiäkin löytyy joilla on daami kainalossa. Tarkoitan sitä, että olvilippistäkin voi pitää oikea henkilö. Ja sitä voi pitää tyylillä. Esimerkkinä vois olla geelitukka ja kulmakoru, bronxin huppari, vitosen farkut ja skeittikengät. Siihen komboon olvilippis vois toimiakkin. Jos tuollainen jäbä taasen vetää kauluspaidan päälle "naisia iskeekseen", niin se on äkkiä sellaista, että siellä vilahtaa skeittikenkää, toinen puoli kauluspaidasta repsottaa vyönsoljen vierestä niin ettei oo tungettu housuun. Kukin tyylillään, mutta tyylillään.

Ootko koskaan keskustellut naisen kanssa väreistä? Sieltä tulee turkoosia liilaa purppuraa vaikka mitä, kun itse liikun ajatuksissani rgb-väriavaruudessa.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
108
Tää on kyl niin eriskummallinen thredi seurata niin muron puolella kuin täälläkin. Aina säännöllisin väliajoin ilmestyy se mega mies jolla on matcheja niin perkeleesti ja sen vanavedessä tulee ne jotka selittää kui helposti tinderistä saa kämpille seuraa. Sit tulee se matchien arpomis vaihe et paljonko niitä pitäis tulla ja missä ajassa milloin on liikaa matcheja suhteessa "normaali" tahtiin ja sit pohditaan vähän mistä se johtuu.

Itse oon kyl tullu tässä 1,5v aikana siihen tulokseen, et kyllä sillä naamarilla on aivan helvetisti napsuuko niitä matcheja vai ei. Loppu profiililla teksteineen, työpaikkoineen, koulutuksineen ei oo mitään väliä jos naamari ei miellytä ku se ruksi napsuu sieltä yleensä ilman et muita kuvia ees katsotaan ja ekaaki katsotaan puol sekunttia (näin ainaki mitä omassa tuttava piirissä asiaa sivusta seurannut).

Sitä vois vaa unelmoida jostain 150 matchista saatika siitä muron puolen kahden tyypin kilpailusta missä ne kilpaili paljo ne sai kuussa matcheja ja molemmilla oli joku 500+
Kun geenilotto ei mene putkeen niin matcheja ei välttämättä tule ollenkaan.
 
Liittynyt
03.03.2018
Viestejä
46
Reilu viikko Tinderissä. PK-seutu. Tykännyt kaikista naisista jotka ei aivan täyteen tatuoituja ja lävistettyjä. Mätsejä kolme kappaletta, joista nolla vastannut viestittelyyn. Onko normaalia?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Tää on kyl niin eriskummallinen thredi seurata niin muron puolella kuin täälläkin. Aina säännöllisin väliajoin ilmestyy se mega mies jolla on matcheja niin perkeleesti ja sen vanavedessä tulee ne jotka selittää kui helposti tinderistä saa kämpille seuraa. Sit tulee se matchien arpomis vaihe et paljonko niitä pitäis tulla ja missä ajassa milloin on liikaa matcheja suhteessa "normaali" tahtiin ja sit pohditaan vähän mistä se johtuu.

Itse oon kyl tullu tässä 1,5v aikana siihen tulokseen, et kyllä sillä naamarilla on aivan helvetisti napsuuko niitä matcheja vai ei. Loppu profiililla teksteineen, työpaikkoineen, koulutuksineen ei oo mitään väliä jos naamari ei miellytä ku se ruksi napsuu sieltä yleensä ilman et muita kuvia ees katsotaan ja ekaaki katsotaan puol sekunttia (näin ainaki mitä omassa tuttava piirissä asiaa sivusta seurannut).

Sitä vois vaa unelmoida jostain 150 matchista saatika siitä muron puolen kahden tyypin kilpailusta missä ne kilpaili paljo ne sai kuussa matcheja ja molemmilla oli joku 500+
Kun geenilotto ei mene putkeen niin matcheja ei välttämättä tule ollenkaan.

Tinder Experiments II: Guys, unless you are really hot you are probably better off not wasting your…

Varmaan ollutkin täällä jo.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Toki niitä olvilippiksiäkin löytyy joilla on daami kainalossa. Tarkoitan sitä, että olvilippistäkin voi pitää oikea henkilö. Ja sitä voi pitää tyylillä. Esimerkkinä vois olla geelitukka ja kulmakoru, bronxin huppari, vitosen farkut ja skeittikengät. Siihen komboon olvilippis vois toimiakkin. Jos tuollainen jäbä taasen vetää kauluspaidan päälle "naisia iskeekseen", niin se on äkkiä sellaista, että siellä vilahtaa skeittikenkää, toinen puoli kauluspaidasta repsottaa vyönsoljen vierestä niin ettei oo tungettu housuun. Kukin tyylillään, mutta tyylillään.

Ootko koskaan keskustellut naisen kanssa väreistä? Sieltä tulee turkoosia liilaa purppuraa vaikka mitä, kun itse liikun ajatuksissani rgb-väriavaruudessa.
Sulla on taas miehen lähestymistapa, eli ajattelet liian systemaattisesti. Tarkoitan nimenomaan sellaisia lähestulkoon puliukon näköisiä sankareita, jotka eivät (ainakaan minun mielestä) välitä hevonpaskaa tyylistään ja vaatteet on suurinpiirtein jostain keräyslaatikosta varastettu pari vuotta sitten ja käyvät ehkä kerran viikossa pesulla. Ei nyt käy kateeksi kyseisiä herroja, mutta välillä aina mietin mitä helvettiä teen väärin kun sellaisten kimpussakin näkyy hyvännäköisiä naisia. (ja en nyt tarkoita narkkareita)

En kyllä nyt ymmärrä miten värit tähän liittyvät. Joskus ehkä olen kärsinyt mustien vaatteiden syndroomasta, mutta nykyisin en nyt jaksa välittää oli vaate ihan minkä värinen tahansa normaaleissa rajoissa.


Reilu viikko Tinderissä. PK-seutu. Tykännyt kaikista naisista jotka ei aivan täyteen tatuoituja ja lävistettyjä. Mätsejä kolme kappaletta, joista nolla vastannut viestittelyyn. Onko normaalia?
PK-seutu on laaja käsite, mutta jos et nyt ihan rajamailla asu niin onhan tuo nyt aika huono saldo mutta ei nyt mitenkään poikkeuksellinen. Profiilin resetointi, kuvien vaihto parempiin ja mieluiten tinderin gps-lukitseminen jonnekin keskeiselle paikalle ellet itse asu ytimessä ja rajaat hakua alle 10km päähän. Rautatieasema on hyvä vaihtoehto tai vähän siitä pohjoiseen. Älä kuitenkaan odota ihan liikoja...

Tää on kyl niin eriskummallinen thredi seurata niin muron puolella kuin täälläkin. Aina säännöllisin väliajoin ilmestyy se mega mies jolla on matcheja niin perkeleesti ja sen vanavedessä tulee ne jotka selittää kui helposti tinderistä saa kämpille seuraa. Sit tulee se matchien arpomis vaihe et paljonko niitä pitäis tulla ja missä ajassa milloin on liikaa matcheja suhteessa "normaali" tahtiin ja sit pohditaan vähän mistä se johtuu.

Itse oon kyl tullu tässä 1,5v aikana siihen tulokseen, et kyllä sillä naamarilla on aivan helvetisti napsuuko niitä matcheja vai ei. Loppu profiililla teksteineen, työpaikkoineen, koulutuksineen ei oo mitään väliä jos naamari ei miellytä ku se ruksi napsuu sieltä yleensä ilman et muita kuvia ees katsotaan ja ekaaki katsotaan puol sekunttia (näin ainaki mitä omassa tuttava piirissä asiaa sivusta seurannut).

Sitä vois vaa unelmoida jostain 150 matchista saatika siitä muron puolen kahden tyypin kilpailusta missä ne kilpaili paljo ne sai kuussa matcheja ja molemmilla oli joku 500+
Kun geenilotto ei mene putkeen niin matcheja ei välttämättä tule ollenkaan.
Hyvin sanottu ja noinhan se menee. Monet niistä jotka saa paljon matcheja kertoo kuinka se esittelyteksti on tärkeä. Totuus kun vaan on juuri noin, eli jos tyypin naama on ruma niin aika harva sitä jaksaa sen enempää vaivata itseään ja siirtyy seuraavaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 411
Ehkäpä nyt satun tuntemaan jokusen kiiltokuvapojan ja jonkinlainen käsitys siitä kun tinder menee jumiin kun tykkäyksiä tulee liikaa, niinkuin yhdelläkin kaverilla kävi.



Et sitten saisi kaikkien näkyville kuvaa noista 150 matchista? Määrä kuulostaa nyt niin suurelta, että herättää väkisinkin epäilyksiä. Siis en nyt pidä sitä mitenkään mahdottomana että jollain on 150 matchia, mutta reilussa kuukaudessa sellainen kerääminen miehenä tinderissä vaatii jo poikkeuksellista ulkonäköä tai tunnettavuutta.
Tavis miehenäkin tuolta saa alle kuukaudessa 50-100 mätsiä, saati sitten jos on kiiltokuvapoika.
 
Liittynyt
03.03.2018
Viestejä
46
PK-seutu on laaja käsite, mutta jos et nyt ihan rajamailla asu niin onhan tuo nyt aika huono saldo mutta ei nyt mitenkään poikkeuksellinen. Profiilin resetointi, kuvien vaihto parempiin ja mieluiten tinderin gps-lukitseminen jonnekin keskeiselle paikalle ellet itse asu ytimessä ja rajaat hakua alle 10km päähän. Rautatieasema on hyvä vaihtoehto tai vähän siitä pohjoiseen. Älä kuitenkaan odota ihan liikoja...
En nyt ihan rautatieasemalla asu, mutta alle 10km Helsingin ydinkeskustasta. Naiset eivät ole Tinderin listalta loppuneet, vaan oikealle pyyhkäisyjä on saanut tehdä varmaan tuhansia. Ja mätsejä tosiaan ne tasan kolme, joista lopulta kukaan ei vastannut.
Niin, tiedostan että naamarini on sen näköinen, ettei sen avulla kukaan nainen kiinnostu. Maailma on pinnallinen ja nettideittailu varmasti vieläkin pinnallisempaa.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
147
Naiset eivät ole Tinderin listalta loppuneet, vaan oikealle pyyhkäisyjä on saanut tehdä varmaan tuhansia. Ja mätsejä tosiaan ne tasan kolme, joista lopulta kukaan ei vastannut.
Oikealle ei kannata pyyhkäistä noin aktiivisesti. Tinder tunnistaa tuon, ja rankaisee käyttäjää laittamalla hänet ns. pakan pohjimmaiseksi. Todennäköisesti siis melkein kukaan nainen ei ole edes profiiliasi nähnyt.

Resetointi todennäköisesi kannattaa, ja sitten maltilla valikoit.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 224
En usko että maltillisesti valikoiden tulisi sen enempää mätsejä. 2kk testissä maltti toi vähemmän mätsejä. Ahkeralla tykkäämisellä pääsi sentään treffeille, maltilla ei.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
En nyt ihan rautatieasemalla asu, mutta alle 10km Helsingin ydinkeskustasta. Naiset eivät ole Tinderin listalta loppuneet, vaan oikealle pyyhkäisyjä on saanut tehdä varmaan tuhansia. Ja mätsejä tosiaan ne tasan kolme, joista lopulta kukaan ei vastannut.
Niin, tiedostan että naamarini on sen näköinen, ettei sen avulla kukaan nainen kiinnostu. Maailma on pinnallinen ja nettideittailu varmasti vieläkin pinnallisempaa.
Ootko sä nyt ihan vakavissasi, että pää on selvä, leuka on pystyssä taas ja menneet on murehdittu pysyvästi? Se ei auta, että käy ahdistuneena ja masentuneena ottamassa lisää iskuja itsetuntoonsa.
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
873
En nyt ihan rautatieasemalla asu, mutta alle 10km Helsingin ydinkeskustasta. Naiset eivät ole Tinderin listalta loppuneet, vaan oikealle pyyhkäisyjä on saanut tehdä varmaan tuhansia. Ja mätsejä tosiaan ne tasan kolme, joista lopulta kukaan ei vastannut.
Niin, tiedostan että naamarini on sen näköinen, ettei sen avulla kukaan nainen kiinnostu. Maailma on pinnallinen ja nettideittailu varmasti vieläkin pinnallisempaa.
Naamaa on tietty paha korjata, mutta hyvillä, selkeillä kuvilla, ja toimivalla esittelytekstillä kompensoi sitä sen verran mikä on mahdollista.
Tietysti valitulla ikähaarukalla ja omalla viestittelylläkin on merkitystä.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 250
Oikealle ei kannata pyyhkäistä noin aktiivisesti. Ehkä ennen sillä ei ollut väliä, mutta nykyään Tinder tunnistaa tuon, ja rankaisee käyttäjää laittamalla hänet ns. pakan pohjimmaiseksi. Todennäköisesti siis melkein kukaan nainen ei ole edes profiiliasi nähnyt.

Resetointi todennäköisesi kannattaa, ja sitten maltilla valikoit.
Onko tästä olemassa jotain oikeaa tietoa vai ihan mutulla?
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 716
Naamaa on tietty paha korjata, mutta hyvillä, selkeillä kuvilla, ja toimivalla esittelytekstillä kompensoi sitä sen verran mikä on mahdollista.
Tietysti valitulla ikähaarukalla ja omalla viestittelylläkin on merkitystä.
Jep, kuviin kannattaa panostaa. Siinä vähän rumempikin näyttää paremmalta kun kuva on otettu kunnon kameralla, hyvässä valossa ja vielä niin että siinä kuvassa näkyy muutakin kuin naama. Sellaset suttuset, 20cm päästä otetut, just naama mahtuu kuvaan, selfiet ei kiihota ketään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Onko tästä olemassa jotain oikeaa tietoa vai ihan mutulla?
Täyttä mutu-tietoa. Tinderin algoritmistä on väännetty alusta alkaen. Ainoa asia mitä pidän itse käytännössä faktana on se että aina kun resetoi profiilin, niin saa todella helposti pari matchia. Oma mutuveikkaus on että tuo on kytketty softaan jo ihan sen takia että saataisiin ylläpidettyä kaikenkarvaisten käyttäjien kiinnostus Tinderin käyttöön.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 411
Jep, kuviin kannattaa panostaa. Siinä vähän rumempikin näyttää paremmalta kun kuva on otettu kunnon kameralla, hyvässä valossa ja vielä niin että siinä kuvassa näkyy muutakin kuin naama. Sellaset suttuset, 20cm päästä otetut, just naama mahtuu kuvaan, selfiet ei kiihota ketään.
Vaikka olisi miten hyviä kuvia teknisesti ei se auta jos naama ei miellytä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Vaikka olisi miten hyviä kuvia teknisesti ei se auta jos naama ei miellytä.
No saattaapa päästä treffeille vakuuttamaan muilla avuillaan. Toki jos naama on selkeästi täydellinen deal breaker muista tekijöistä riippumatta niin sitten ei ehkä auta kuin kokeilla jotain toista...
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
108
No mutta ainakin sillä naamalla on hieman parempi mahdollisuus miellyttää kun on teknisesti hyvä kuva.
Eikös tuo nyt ole vähän ristiriitaisen ruusuisesti ajateltu koska ns "parempi" kuvahan tarkoittaa vaan sitä että se ei niin miellyttävä naama tulee vielä tarkemmin/paremmin esiin.

Toki känny kuva vs kamera kuva eroaa joltain osin laadussa mutta se onko kuvan otettu itse, kaveri vai joku muu vaikuttaa ehkä enemmän. Toki hyvällä kuvaus silmällä ja hyvällä kameralla otettu kuva on parempi kuin random känny selfie mutta se ei poista sitä että jos naama ei miellytä niin ruksia tulee vaikka kuva itsessään olisi täydellinen mutta katsottava kohde ei sitä ole.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 250
Eikös tuo nyt ole vähän ristiriitaisen ruusuisesti ajateltu koska ns "parempi" kuvahan tarkoittaa vaan sitä että se ei niin miellyttävä naama tulee vielä tarkemmin/paremmin esiin.

Toki känny kuva vs kamera kuva eroaa joltain osin laadussa mutta se onko kuvan otettu itse, kaveri vai joku muu vaikuttaa ehkä enemmän. Toki hyvällä kuvaus silmällä ja hyvällä kameralla otettu kuva on parempi kuin random känny selfie mutta se ei poista sitä että jos naama ei miellytä niin ruksia tulee vaikka kuva itsessään olisi täydellinen mutta katsottava kohde ei sitä ole.
Hyvä kuvaaja on se avainsana, valoilla, varjoilla ja asetteluilla saa nimittäin naaman näyttämään erilaiselta. Tätä sillä teknisesti paremmalla kuvalla haetaan, ei megapikselimääriä tai kennon laatua. Ei sillä sammakkoa muuteta prinssiksi, mutta kyllä se lopputuloksessa näkyy.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 224
Eka treffeille täytyy sitten valmistautua, ettei eukko käänny heti kannoillaan kun naama ei vastaa kuvaa :)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Eka treffeille täytyy sitten valmistautua, ettei eukko käänny heti kannoillaan kun naama ei vastaa kuvaa :)
Hyvän kuvan tarkoitus on päästä juuri sinne treffeille. Siellä pitäisi sitten näyttää ne muut oletetut hyvät puolensa.

Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, ettei se kuva saa varsinaisesti silti valehdella (liian vanha, ei oma, retusoitu yms) tai ainakin kannattaa silloin varautua instant-pakkeihin.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
108
Hyvän kuvan tarkoitus on päästä juuri sinne treffeille. Siellä pitäisi sitten näyttää ne muut oletetut hyvät puolensa.

Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, ettei se kuva saa varsinaisesti silti valehdella (liian vanha, ei oma, retusoitu yms) tai ainakin kannattaa silloin varautua instant-pakkeihin.
Tuossa kommentissa varmaan viitattiin aiemmin mainittuun qtba:n sanomisiin "Hyvä kuvaaja on se avainsana, valoilla, varjoilla ja asetteluilla saa nimittäin naaman näyttämään erilaiselta." kohtaan. Tuossahan ongelma on siinä, että jos kuvaaja saa naaman näyttämään erilaiselta niin homma menee vituiks aika lailla. Tämmöisessä käytössä hyvän kuvanhan olisi tarkoitus saada naaman näyttämään mahdollisimman realistiselta kuvassa ilman mitään kikkailuja mitkä sitten ei vastaa todellisuutta.

Muutenkin näkisin todella kyseenalaisena jos vastaan tulisi profiili jossa on ammattikuvaajalla käyty ottamassa kuvia herättää todella paljon kysymyksiä että miksi on käyty ja vielä enemmän miksi ne on työnnetty deitti appsiin. Yhden kuvan vielä ymmärrän muiden kuvien joukossa mutta läjä pro kuvia tuskin tuo lisäsydämmiä yhtään lisää.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Hyvä kuvaaja saa kuvattavan näyttämään paremmalta ja siten kuvan kohde pääsee helpommin treffeille, joilla voi tuoda esille ne muut vahvuutensa paremmin kuin Tinderissä. Kunhan pysyy niissä rajoissa, ettei voida puhua kusettamisesta. Ei se mitään salatiedettä ole.

Eikä niiden ammattilaisen tai osaavan kaverin ottamien kuvien tartte olla mitään taivaansinistä taustakangasta vasten otettuja potretteja vaan hyviä kuvia vaikka luonnollisesta tilanteesta, isosta otoksesta parhaat. Ja ihan varmasti toimii paremmin kuin ne perusselfiet vessanpeilistä, aurinkolasit päässä tai kaljatuoppi kädessä auton edessä. Ja omasta mielestäni ei ole mitenkään luonnotonta ja kysymyksiä herättävää, että itsestä löytyy ammattilaisen ottamia kuvia. Itsekin monesti päätynyt sellaisiin, ammatillisissa yhteyksissä, ihan duunipotretteja varten, häissä ja erilaisissa tapahtumissa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Eikä kyse ole siitä, että ammattilainen saa pärstän näyttämään paremmalta kuin se oikeasti on vaan tuo ne parhaat puolet esille. Vähän sama kuin laittaisit paskaiset ja rumat vaatteet treffeille vs. siistit vaatteet.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 250
Eikä niiden ammattilaisen tai osaavan kaverin ottamien kuvien tartte olla mitään taivaansinistä taustakangasta vasten otettuja potretteja vaan hyviä kuvia vaikka luonnollisesta tilanteesta, isosta otoksesta parhaat. Ja ihan varmasti toimii paremmin kuin ne perusselfiet vessanpeilistä, aurinkolasit päässä tai kaljatuoppi kädessä auton edessä. Ja omasta mielestäni ei ole mitenkään luonnotonta ja kysymyksiä herättävää, että itsestä löytyy ammattilaisen ottamia kuvia. Itsekin monesti päätynyt sellaisiin, ammatillisissa yhteyksissä, ihan duunipotretteja varten, häissä ja erilaisissa tapahtumissa.
Sama täällä. Eksä sattui olemaan hyvä kuvaaja, mikä vähän ironisesti sitten auttaa nyt uutta suhdetta etsiessä.
 
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
277
Sulla on taas miehen lähestymistapa, eli ajattelet liian systemaattisesti. Tarkoitan nimenomaan sellaisia lähestulkoon puliukon näköisiä sankareita, jotka eivät (ainakaan minun mielestä) välitä hevonpaskaa tyylistään ja vaatteet on suurinpiirtein jostain keräyslaatikosta varastettu pari vuotta sitten ja käyvät ehkä kerran viikossa pesulla. Ei nyt käy kateeksi kyseisiä herroja, mutta välillä aina mietin mitä helvettiä teen väärin kun sellaisten kimpussakin näkyy hyvännäköisiä naisia. (ja en nyt tarkoita narkkareita)

En kyllä nyt ymmärrä miten värit tähän liittyvät. Joskus ehkä olen kärsinyt mustien vaatteiden syndroomasta, mutta nykyisin en nyt jaksa välittää oli vaate ihan minkä värinen tahansa normaaleissa rajoissa.

PK-seutu on laaja käsite, mutta jos et nyt ihan rajamailla asu niin onhan tuo nyt aika huono saldo mutta ei nyt mitenkään poikkeuksellinen. Profiilin resetointi, kuvien vaihto parempiin ja mieluiten tinderin gps-lukitseminen jonnekin keskeiselle paikalle ellet itse asu ytimessä ja rajaat hakua alle 10km päähän. Rautatieasema on hyvä vaihtoehto tai vähän siitä pohjoiseen. Älä kuitenkaan odota ihan liikoja...

Hyvin sanottu ja noinhan se menee. Monet niistä jotka saa paljon matcheja kertoo kuinka se esittelyteksti on tärkeä. Totuus kun vaan on juuri noin, eli jos tyypin naama on ruma niin aika harva sitä jaksaa sen enempää vaivata itseään ja siirtyy seuraavaan.
Taisin olla väärässä. Nyt ehkä yhteensä reilun viikon verran takana tinderissä ja viisi mätsiä, ei kovin syvällisiä juttutuokioita. Enemmän olisin toivonut ja harmittaa, olen pitänyt itseäni melko hyvännäköisenä ja useimmiten on naisseuraa ollut tarjolla. Toisaalta olen ollut siellä nyt hieman avoimempi itsestäni ja toiveistani kuin viime kerralla. Ottaa koville hyväksyä tosiasioita, nuoruus ja pikkupimut alkaa pikkuhiljaa olemaan taaksejäänyttä elämää. Ehkä sulla on pointtia.
 

459

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 256
Onko tällä hetkellä vakavahenkisempiin seuranhakutouhuihin mitä toimivia "platformeja" Tinderin lisäksi joita pystyy käyttämään Android-puhelimella ja/tai tietokoneella? Ajattelin, että voisi kokeilla kun edellisistä pettymyksistä on kulunut vuoden verran ja asia taas henkisesti kiinnostaa. Googlailun perusteella löysin joitain vaihtoehtoja, mutta en ole esim. riittävän käyttäjäpohjan, ihmisten sosioekonomisen koostumuksen, bottien määrän, mätsäysmekanismien ym. osalta oikein palveluiden käyttökelpoisuudesta perillä. Tinderiä kokeilin joskus 1.5v sitten, mutta siellä ei pääse oikein ihmisestä kärryille enkä ole hyvä aloitusten kanssa sellaisille ihmisille, joihin minulla ei ole ns. kontekstia. Suoli24:n tarjonta 10 vuotta sitten oli :facepalm:.

  • Bumblessa on käsittääkseni sellainen koukku, että nainen aloittaa keskustelun jos on kiinnostunut.
  • Hingessä kaivetaan jo olemassa olevien tuttujen tuttuja, joiden kanssa jutella.
  • Klipissä tehdään jotain videopätkiä, joissa vastataan kysymyksiin.
  • Eliittikumppani ja E-Kontakti ovat maksullisia ja sen pitäisi karsia botteja, hupiukkoja ym. pois. Onko sen väärti?
  • Muita nimiä, mitä ilmeni olivat Once, HappyPancake, Happn mutta niissä haiskahti että olisi voinut olla jotain paikannushommiin, käyttäjämääriin ja muihin lieveilmiöihin liittyviä juttuja.

Ei erityisemmin kiinnosta spammata kovin moneen palveluun profiilia tai niitä seurata vaan 1-2 hyvin valittua palvelua saa luvan riittää. Kannanottoja eri palveluista? Voisiko joku yllä mainituista toimia vai jyrääkö Tinder volyymillaan?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Onko tällä hetkellä vakavahenkisempiin seuranhakutouhuihin mitä toimivia "platformeja" Tinderin lisäksi joita pystyy käyttämään Android-puhelimella ja/tai tietokoneella? Ajattelin, että voisi kokeilla kun edellisistä pettymyksistä on kulunut vuoden verran ja asia taas henkisesti kiinnostaa. Googlailun perusteella löysin joitain vaihtoehtoja, mutta en ole esim. riittävän käyttäjäpohjan, ihmisten sosioekonomisen koostumuksen, bottien määrän, mätsäysmekanismien ym. osalta oikein palveluiden käyttökelpoisuudesta perillä. Tinderiä kokeilin joskus 1.5v sitten, mutta siellä ei pääse oikein ihmisestä kärryille enkä ole hyvä aloitusten kanssa sellaisille ihmisille, joihin minulla ei ole ns. kontekstia. Suoli24:n tarjonta 10 vuotta sitten oli :facepalm:.

  • Bumblessa on käsittääkseni sellainen koukku, että nainen aloittaa keskustelun jos on kiinnostunut.
  • Hingessä kaivetaan jo olemassa olevien tuttujen tuttuja, joiden kanssa jutella.
  • Klipissä tehdään jotain videopätkiä, joissa vastataan kysymyksiin.
  • Eliittikumppani ja E-Kontakti ovat maksullisia ja sen pitäisi karsia botteja, hupiukkoja ym. pois. Onko sen väärti?
  • Muita nimiä, mitä ilmeni olivat Once, HappyPancake, Happn mutta niissä haiskahti että olisi voinut olla jotain paikannushommiin, käyttäjämääriin ja muihin lieveilmiöihin liittyviä juttuja.

Ei erityisemmin kiinnosta spammata kovin moneen palveluun profiilia tai niitä seurata vaan 1-2 hyvin valittua palvelua saa luvan riittää. Kannanottoja eri palveluista? Voisiko joku yllä mainituista toimia vai jyrääkö Tinder volyymillaan?
Jos Suomi24 kymmenen vuotta sitten oli naamapalmu niin et varmaan tyydy mihinkään tämän hetken palveluun. Mun mielestä Suomi24 viisi vuotta sitten oli ihan hyvä ja silloinkin monet vaan valitti miten sieltä ei löydä ketään ja kuinka viisi vuotta aiemmin oli ihan eri meno. Ja nythän noita viiden vuoden takaisia Suomi24-aikoja moni tuntuisi muistelevan kaiholla kun ei Tinderissä natsaa ;)
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
953
Jos vakaa seuraa haluat ja et kuulu top tieriin ulkonäön suhteen niin suosittelen vakavasti että menet etsimään naisia ihan livenä eri paikkohin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Jos vakaa seuraa haluat ja et kuulu top tieriin ulkonäön suhteen niin suosittelen vakavasti että menet etsimään naisia ihan livenä eri paikkohin.
Omat kokemukset sanois päinvastaista, top tier+netti=irtoseksi/suhteet nättien naisten kanssa, ei niin hyvännäköiset miehet sitten kelpais netin kautta parisuhteeseen. Nämä haluajat on sitten niitä reippaan ylipainoisia +30v yh-mammoja. Niitä jotka kertovat että mikään säätö ei kiinnosta koska fuckbuddy löytyy jo ja/tai "haen baarista jos tekee mieli"
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Omat kokemukset sanois päinvastaista, top tier+netti=irtoseksi/suhteet nättien naisten kanssa, ei niin hyvännäköiset miehet sitten kelpais netin kautta parisuhteeseen. Nämä haluajat on sitten niitä reippaan ylipainoisia +30v yh-mammoja. Niitä jotka kertovat että mikään säätö ei kiinnosta koska fuckbuddy löytyy jo ja/tai "haen baarista jos tekee mieli"
Kannattaa varmaan jättää se tinder ja netti treffit muutenkin jos ei ole ulkonäöllisesti ja sanalliselta ilmaisultaan 90 persentiili eli sm-tason bodari ja/tai sanallinen Runeberg. Käyttää tuon ajan ennemmin sosiaalisoitumaan miesporukassa jotta puskaradio voi hoitaa parittamisen ilman massiivista aikapanosta sekä vieraisiin kieliin jottei tarvitse tyytyä suomen pahasti inflatoituneeseen tarjontaan.
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 716
Ei erityisemmin kiinnosta spammata kovin moneen palveluun profiilia tai niitä seurata vaan 1-2 hyvin valittua palvelua saa luvan riittää. Kannanottoja eri palveluista? Voisiko joku yllä mainituista toimia vai jyrääkö Tinder volyymillaan?
Tinderissä on varmaan määrällisesti eniten käyttäjiä, mutta ei se kyllä tee siitä hyvää tai helppoa paikkaa löytää naista.

HappyPancake taitaa olla tällä hetkellä Suomen suurin "perinteinen" nettideittailupaikka. Tietysti kun kyseessä ilmainen palvelu niin siellä on kaikenlaisia pörrääjiä, mutta toisaalta itsehän siellä pääsee valitsemaan kelle viestittelee.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
108
Omat kokemukset sanois päinvastaista, top tier+netti=irtoseksi/suhteet nättien naisten kanssa, ei niin hyvännäköiset miehet sitten kelpais netin kautta parisuhteeseen. Nämä haluajat on sitten niitä reippaan ylipainoisia +30v yh-mammoja. Niitä jotka kertovat että mikään säätö ei kiinnosta koska fuckbuddy löytyy jo ja/tai "haen baarista jos tekee mieli"
Siis eihän noi nettideitti sivustot oo yhtää sen helpompi paikka ku joku tinder grindaaminen. Samalla tavalla siellä nettideitti sivustoilla sillä omalla naamalla on väliä kurkkaako kukaan ikinä sun profiili tekstiä vai ei. Siinä ei sit auta vaikka ois tommy tabermann jos naama on sellanen ettei kukaa profiilia ikinä avaa. Muros tai täällähän oli jossai thredissä keskustelu asiasta kun joku oli kirjottanu suoli24:n treffeihin hyvän profiili tekstin ja myöhemmin katteli sit te montako oli sitä käyny kattomassa.

Mitä tulee tonne pannukakkuun niin ymmärtääkseni siellä on ihan samoja naamoja ku suomi24:ssa ja muualla ilmasissa palveluissa. Kaveri oli pari vuotta sit panniksessa ja sieltä se ei saanu riippa kiveks ku muutaman semi sekasin olevan naisen joista ei meinanu päästä millään eroon. Ihmiset kuitenki pääsääntösesti tuntuu hakevan netistä sitä prinssiä jota ei muualta löydy.

Eiköhän se tuolla deittisivustoillaki mee saman kaavan mukaan ku tinderissä ja irl seteissä et ne joilla on vientiä muutenki ni noissa mestoissa niillä on vaan super paljo enemmän ja käänteisesti menee sit samalla setillä.
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 716
Siis eihän noi nettideitti sivustot oo yhtää sen helpompi paikka ku joku tinder grindaaminen.
Kyllä mä sanoisin että on noi vähän helpompia. Tinderissä ehkä suurin vika että siellä on ylipäätään hankala saada mahdollisuutta lähettää viestiä naikkosille kun kaikki on kiinni siitä että se nainenkin tykkää susta. Perinteisillä saitilla voit sentään itse avata sen keskustelun, hyvällä aloituksella saat sen naisen edes vähän kiinnittämään huomiota suhun verrattuna että tinderissä kattoo kaksi sekuntia kuvaa ja päättää että ei kiva.

Toisaalta Tinderissä on se, että sitten kun se mätsi tulee niin sehän meinaa sitä että nainen edes vähän näkee jo sussa jotain kivaa eli ainakin teoriassa vastausprosentti pitäisi olla hieman parempi kuin noilla sivustoilla missä joutuu avamaan kylmänä.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
108
Kyllä mä sanoisin että on noi vähän helpompia. Tinderissä ehkä suurin vika että siellä on ylipäätään hankala saada mahdollisuutta lähettää viestiä naikkosille kun kaikki on kiinni siitä että se nainenkin tykkää susta. Perinteisillä saitilla voit sentään itse avata sen keskustelun, hyvällä aloituksella saat sen naisen edes vähän kiinnittämään huomiota suhun verrattuna että tinderissä kattoo kaksi sekuntia kuvaa ja päättää että ei kiva.

Toisaalta Tinderissä on se, että sitten kun se mätsi tulee niin sehän meinaa sitä että nainen edes vähän näkee jo sussa jotain kivaa eli ainakin teoriassa vastausprosentti pitäisi olla hieman parempi kuin noilla sivustoilla missä joutuu avamaan kylmänä.
Siltikin toi on sellanen leap of fate tyyppinen tilanne. Mielestäni samassa thredissä jossa puitiin sitä et hyvällä profiililla ei välttämättä ole ainuttakaan katsojaa jos kuva ei miellytä todettiin, että naiset saa niin paljon viestejä että kaikkia ne ei jaksa edes lukea vaan nekin valikoidaan jollain naama-hassu nimi-heitä noppaa meinigillä. Et "heikompi osaisilla" menee tässäkin todella heikosti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
304
Kyllä mä sanoisin että on noi vähän helpompia. Tinderissä ehkä suurin vika että siellä on ylipäätään hankala saada mahdollisuutta lähettää viestiä naikkosille kun kaikki on kiinni siitä että se nainenkin tykkää susta. Perinteisillä saitilla voit sentään itse avata sen keskustelun, hyvällä aloituksella saat sen naisen edes vähän kiinnittämään huomiota suhun verrattuna että tinderissä kattoo kaksi sekuntia kuvaa ja päättää että ei kiva.

Toisaalta Tinderissä on se, että sitten kun se mätsi tulee niin sehän meinaa sitä että nainen edes vähän näkee jo sussa jotain kivaa eli ainakin teoriassa vastausprosentti pitäisi olla hieman parempi kuin noilla sivustoilla missä joutuu avamaan kylmänä.
Ei Tinderissä matchi meinaa vielä yhtään mitään. Monet vaan painelee swäppäystä kyllästyttyään siihen ja sitten poistavat kaikki paskat matchit. Jos nainen sanoo tinderissä muutakin kuin moi ja ei 5 minuutin chättäilyn jälkeen poista sua, niin ehkä voi olla jopa teoreettissa toivoa. Muussa tapauksessa ei kannata olettaa liikoja...

Jossain suomi24:ssa naisia on suurinpiirtein 30% käyttäjistä ja veikkaisin että monessa muussa palvelussa naisten osuus on vielä paljon alhaisempi. Sama juttu pätee hyvin vahvasti kuin tinderissä, eli jos naama ei miellytä niin eipä siinä keskustelutaidot paljoa auta. Tiedän ihan omasta kokemuksesta vähän turhankin hyvin. Lähtökohtaisesti nyt löytyy kuitenkin sellaiset perusasiat kuin maisterin paperit, riittävästi pituutta, monipuoliset harrastukset ja vakaa taloudellinen tila, joten niistä se ei jää kiinni. Tampere on vielä sijaintinsa puolesta melko keskeisellä paikalla ja liikun paljon pk-seudulla, oma autokin löytyy joten reviiriäkin on tarpeeksi. Käytännössä aina homma menee niin, että kun naisen kanssa viestittelee ja sitten kun pitäisi sopia treffit ja vaihtaa kuvia, niin nainen katoaa kuvan saatuaan tai vaihtoehtoisesti sanoo mielipiteensä joko kiltisti tai rumasti. Mielenkiintoisena asiana ennen naisilla oli netissä paljon paremmat käytöstavat, mutta nykyään monet haistattelee kuvan nähtyään aika tylysti. Niin ja en nyt ole mitenkään kovin erikoinen tapaus, kukaan ei juokse kadulla karkuun nähdessään mun naaman.

Sitten monet näistä palveluista ovat täynnä ikisinkkuja, eli sellaisia naisia jotka eivät kelpuuta yhtään ainutta miestä vaan pyörivät niissä vuosikausia. Tilastot puhuvat puolestani ja suomalaisten syntyvyys on romahtanut, enkä yhtään ihmettele mistä se johtuu kun tietää minkälaisia tapauksia Suomi on täynnä. Monet miehet haluaisivat perustaa perheen ja hankkia lapsia, mutta jos naiset haistattavat paskat, niin eipä sille oikein mitään voi. Tuontivaimojen määrä on kasvanut omassa kaveripiireissäni todella isoksi. Onneksi ei ole vielä muualla maailmassa iskenyt samanlainen feministinen joukkohulluus kuin täällä Suomessa.

Noh, odotan innolla sitä kun Sipilä ja kumppanit julistavat kuinka saadaan nämä irakilaiset miehet synnyttämään lapsia. Vielä vaatiin pieniä investointeja Chempolikseen, mutta sen jälkeen riittää jokaiselle suomalaiselle miehelle sopivasti juuri 18 vuotta täyttänyt elämänkumppani. :D
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 224
Olen kyllä huomannut että treffeille pääsee varmemmin kun keskittyy ulkomaalaisiin naisiin. Vähän tuli ylipäätään mätsejä kun oli vielä Tinder tili, kun botit poistaa laskuista, ulkomaalaisten osuus oli luokkaa puolet. Sama on kadulla/baarissa, ulkomaalaisen kanssa juttu vaan lähtee sujumaan paljon helpommin. Riittää kun osaa sujuvasti englantia ja opettelee muutaman fraasin yleisimmillä kielillä.
Suomalaiset naiset ovat aika julmia myös kasvotusten, muutaman kerran ovat pyytäneet poistumaan baarista rumentamasta maisemaa tai muuten haukkuneet ulkonäkö aika tarkasti. Milloin on joku ikävä luomi kasvoissa, vääränmuotoinen nenä tai silmälasit ei ole muodikkaat. Ulkomaalaiset eivät ole koskaan haukkuneet ulkonäköä eikä vaatetusta.
Ulkomaalaiset myös antavat muutaman virheen anteeksi, suomalaisilla tuntuu olevan tavoite täydelliseen iltaan. Jos minä tahansa hetkenä suomalainen nainen tuntee että on vähän tylsää tai ei saa tarpeeksi huomiota, niin tilannetta ei yleensä voi korjata. Ulkomaalaiset eivät ole sillä tavalla herkkiä aloittamaan murjottamista.

Eiköhän sitä ainakin omalla kohdalla ole valinta selvä, suomalaiset naiset jäävät nyt sivuosaan. Jos tekevät aloitteen tai flirttailevat, niin voihan sitä jutustella vähän skeptisesti ja katsoa sitten jaksaako kuunnella. Yliopistokaupungissa riittää ulkomaalaisia ja he vaihtuvat vuosittain :)
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Ei Tinderissä matchi meinaa vielä yhtään mitään. Monet vaan painelee swäppäystä kyllästyttyään siihen ja sitten poistavat kaikki paskat matchit. Jos nainen sanoo tinderissä muutakin kuin moi ja ei 5 minuutin chättäilyn jälkeen poista sua, niin ehkä voi olla jopa teoreettissa toivoa. Muussa tapauksessa ei kannata olettaa liikoja...

Jossain suomi24:ssa naisia on suurinpiirtein 30% käyttäjistä ja veikkaisin että monessa muussa palvelussa naisten osuus on vielä paljon alhaisempi. Sama juttu pätee hyvin vahvasti kuin tinderissä, eli jos naama ei miellytä niin eipä siinä keskustelutaidot paljoa auta. Tiedän ihan omasta kokemuksesta vähän turhankin hyvin. Lähtökohtaisesti nyt löytyy kuitenkin sellaiset perusasiat kuin maisterin paperit, riittävästi pituutta, monipuoliset harrastukset ja vakaa taloudellinen tila, joten niistä se ei jää kiinni. Tampere on vielä sijaintinsa puolesta melko keskeisellä paikalla ja liikun paljon pk-seudulla, oma autokin löytyy joten reviiriäkin on tarpeeksi. Käytännössä aina homma menee niin, että kun naisen kanssa viestittelee ja sitten kun pitäisi sopia treffit ja vaihtaa kuvia, niin nainen katoaa kuvan saatuaan tai vaihtoehtoisesti sanoo mielipiteensä joko kiltisti tai rumasti. Mielenkiintoisena asiana ennen naisilla oli netissä paljon paremmat käytöstavat, mutta nykyään monet haistattelee kuvan nähtyään aika tylysti. Niin ja en nyt ole mitenkään kovin erikoinen tapaus, kukaan ei juokse kadulla karkuun nähdessään mun naaman.

Sitten monet näistä palveluista ovat täynnä ikisinkkuja, eli sellaisia naisia jotka eivät kelpuuta yhtään ainutta miestä vaan pyörivät niissä vuosikausia. Tilastot puhuvat puolestani ja suomalaisten syntyvyys on romahtanut, enkä yhtään ihmettele mistä se johtuu kun tietää minkälaisia tapauksia Suomi on täynnä. Monet miehet haluaisivat perustaa perheen ja hankkia lapsia, mutta jos naiset haistattavat paskat, niin eipä sille oikein mitään voi. Tuontivaimojen määrä on kasvanut omassa kaveripiireissäni todella isoksi. Onneksi ei ole vielä muualla maailmassa iskenyt samanlainen feministinen joukkohulluus kuin täällä Suomessa.

Noh, odotan innolla sitä kun Sipilä ja kumppanit julistavat kuinka saadaan nämä irakilaiset miehet synnyttämään lapsia. Vielä vaatiin pieniä investointeja Chempolikseen, mutta sen jälkeen riittää jokaiselle suomalaiselle miehelle sopivasti juuri 18 vuotta täyttänyt elämänkumppani. :D
Kylmä todellisuus on että jos haluaa perustaa perheen ja mahdollisuuden saada lapsiluvun luotettavasti kahteen tai kolmeen ilman merkittästi kohonneita riskejä ei saisi kelpuuttaa yli 27 ikäisiä naisia ollenkaan seuraksi, miten tämä täältä rokkuvilta onnistuu onkin toinen juttu :btooth:.

Nykyisessä ympäristössä kannattaa varmaan vaan hakea firman sisältä siirtoa ulkomaille ja sieltä katsomaan kelvollista vaihtoehtoa, bonuksena jatko-osiin saa laajemman kielitaidon vakiovarusteena :cigar2:.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Onhan siellä tinderissä kaikenlaisia naisia ihan helvetisti. Aika moni nuoristakin on ylipainoisia, lyhythiuksisia tms. joten heillä voisi kuvitella olevan vienti samalla kantilla kuin "perusmurolla" tässä ketjussa. Nätimmät tapaukset sitten hautautuvat tykkäyksiin ja mätseihin, sukupuolesta riippumatta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
......Tuontivaimojen määrä on kasvanut omassa kaveripiireissäni todella isoksi.
:D
Kysymykset kaikille, ei pelkästään yhdelle vesalle.

Tuontivaimo/tyttöystävä saattaisi kiinnostaa..mutta...

Mistä/mitä kanavia myöten tällainen onnistuu todellisuudessa?
Badoo, okcupid, sun muut on täynnä botteja ja muuta ihmeellisyyttä joten niissä onnistuminen muistuttaa enemmän perinteistä lottoamista mahdollisuuksineen voittaa edes 5 oikein, saati päävoitto.

Mistä maista voisi kuvitella onnistuvansa ja ennenkaikkea miksi? Tässä on kanssa luultavasti aika huomattavat erot. Asun idässä ja venäläiset eivät ole vaihtoehto.

Miten nuo tuovat henkilöt ovat tutustuneet näihin tuontihelmiin? Onko menty lähinnä sillä tasolla, että tämä näyttää kauniilta ja söpöltä minun mielestä, otan tämän. Ja taas pahimmillaan lototaan ja toivotaan toivotaan.

Onko "kaverit" pääasiassa 25v jolloin asia on jokseenkin erilainen kuin esim 50v? Yliopistotarjonnan ymmärrän hyvin ja jos olisin nuorempi luultavasti iskisin kiinni juuri siihen.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kylmä todellisuus on että jos haluaa perustaa perheen ja mahdollisuuden saada lapsiluvun luotettavasti kahteen tai kolmeen ilman merkittästi kohonneita riskejä ei saisi kelpuuttaa yli 27 ikäisiä naisia ollenkaan seuraksi, miten tämä täältä rokkuvilta onnistuu onkin toinen juttu :btooth:.

Nykyisessä ympäristössä kannattaa varmaan vaan hakea firman sisältä siirtoa ulkomaille ja sieltä katsomaan kelvollista vaihtoehtoa, bonuksena jatko-osiin saa laajemman kielitaidon vakiovarusteena :cigar2:.
Kannattaa varmaan miehenkin suunnitella aikataulut huolella jos suuren perheen tahtoo. Aika harvalla tuntuu olevan tuollaisia prioriteettejä nuoremmalla iällä. Sitten kun on itse sen 35, alkaa olemaan harvojen herkkua saada "aikalisä" nuoren ja muutkin kriteerit täyttävän vaimon muodossa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kysymykset kaikille, ei pelkästään yhdelle vesalle.

Tuontivaimo/tyttöystävä saattaisi kiinnostaa..mutta...

Mistä/mitä kanavia myöten tällainen onnistuu todellisuudessa?
Badoo, okcupid, sun muut on täynnä botteja ja muuta ihmeellisyyttä joten niissä onnistuminen muistuttaa enemmän perinteistä lottoamista mahdollisuuksineen voittaa edes 5 oikein, saati päävoitto.

Mistä maista voisi kuvitella onnistuvansa ja ennenkaikkea miksi? Tässä on kanssa luultavasti aika huomattavat erot. Asun idässä ja venäläiset eivät ole vaihtoehto.

Miten nuo tuovat henkilöt ovat tutustuneet näihin tuontihelmiin? Onko menty lähinnä sillä tasolla, että tämä näyttää kauniilta ja söpöltä minun mielestä, otan tämän. Ja taas pahimmillaan lototaan ja toivotaan toivotaan.

Onko "kaverit" pääasiassa 25v jolloin asia on jokseenkin erilainen kuin esim 50v? Yliopistotarjonnan ymmärrän hyvin ja jos olisin nuorempi luultavasti iskisin kiinni juuri siihen.
Maailma on sen verran hyvin "connected" nykyisin, että kauneuden kaltainen resurssi löytää ostajansa. Siksi on ihan harhaa haaveilla jostain pitkäsäärisistä ukrainalaispakolaisista ja tuontivaimotkin on pääsääntöisesti niitä lapiolla naamaan hutkitun näköisiä. Eri juttu jos itse hakee menestyvänä länkkärinä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
109
Maailma on sen verran hyvin "connected" nykyisin, että kauneuden kaltainen resurssi löytää ostajansa.
Juu, tässä iässä nuo haaveilut on jo muuttuneet realismiksi.
Connected linkkejä?

Insta? Onko kukaan löytänyt oikeasti tätä kautta ?
Feissi sun muut?

Jakakaa siis oikeasti niitä todellisia kokemuksia, olkoonkin vaikka kavereiden. Yleisellä tasolla tiedän toki, että maailmassa on monta miljardia naista, jotka vaan odottavat minun yhteydenottoa :)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tarkoitin connected sitä, että kauppatavara löytää markkinat eikä mitään helmiä saa tuurilla ilman omia avuja jostain postimyyntikatalookista.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 770
Viestejä
4 206 289
Jäsenet
70 959
Uusin jäsen
Sallys

Hinta.fi

Ylös Bottom