Nettitreffit + Tinder

Keskustelut pitää hänen mukaan perustua joko stalkkaamaasi aineistoon tai spermakakkaan.

Hmmm... okei o_O

Itelläni oli aina lähtökohta, että vaikka jotain olisin "vahingossa" deitistä tiennyt nimen googleen tökkäämällä niin leikin, etten todellakaan mitään tiennyt :D

Hmmm... okei o_O

Itelläni oli aina lähtökohta, että vaikka jotain olisin "vahingossa" deitistä tiennyt nimen googleen tökkäämällä niin leikin, etten todellakaan mitään tiennyt :D

Se että onko kyseessä romanttinen ele vs. creepy stalkkaus taitaa mennä pärstäkertoimen mukaan ;)

Viimeksi muokattu:
Jos mies todella on naiselle se "fiksuin" valinta panohommiin niin hän kyllä varmasti pääsee panorinkiin ja saa sellaisen itselleenkin rakennettua. Jos naiset ei soittele perään eikä lämpene uudestaan lähestymisiin niin joku meni pieleen. Ja jos se "Brad Pitt lookalike" sitten vielä saa sen ringin kokoon niin luultavasti kyse on siitä, että mies taas kerran arvioi omista lähtökohdistaan sitä, miten paljon nainen häntä arvosti ;)
Siis tavallisilla naisilla on jotain ihme panorinkejä?

Kuin pitkään voi joku olla offline tilassa niin että vielä löytyy tinderistä? Päiviä, viikkoja vai tunteja? Pitäisi yks tuttu löytää, mutta kun haarukka on sata kilsaa ja ikäraja x-x niin eihän noi akat lopu koskaan. Taitaa olla loputon suo vai pitääkö lähes päivittäin katella - en ala kyllä siihen vielä kun ei ole omasta muijasta kyse joten...

En oo ite ko. pasketta käyttänyt kuukausiin ja nyt pistin tulille vaihteeks.

Kuin pitkään voi joku olla offline tilassa niin että vielä löytyy tinderistä? Päiviä, viikkoja vai tunteja? Pitäisi yks tuttu löytää, mutta kun haarukka on sata kilsaa ja ikäraja x-x niin eihän noi akat lopu koskaan. Taitaa olla loputon suo vai pitääkö lähes päivittäin katella - en ala kyllä siihen vielä kun ei ole omasta muijasta kyse joten...

En oo ite ko. pasketta käyttänyt kuukausiin ja nyt pistin tulille vaihteeks.

Yrität siis stalkata, että tinderöikö kaverin muija salaa? Eikö silloin ole helppo laittaa se ikähaarukka kohdilleen paitsi jos nainen vedättää ikänsä? Toki varmaan ei silloin ole niin hölmö, että tekee aloitteita omalla naamallaan.

Yrität siis stalkata, että tinderöikö kaverin muija salaa? Eikö silloin ole helppo laittaa se ikähaarukka kohdilleen paitsi jos nainen vedättää ikänsä? Toki varmaan ei silloin ole niin hölmö, että tekee aloitteita omalla naamallaan.

Just näin, ikähaarukka on kohdillaan. Ja mulla on tästä about 100km ko. paikkaan. Toki voi vedättää ikää ja nimeä, shoppailla kuvaa yms. Luulen että tinderi on vaan unohtunut siihen luuriin, onko sitten pois päältä, tai onko paikannus päällä, en tiedä noista sitten. Kun heillä sopimus että deitti apit ja muut poistuu nyt kun suhde on vakavammalla pohjalla.
Kaveri siis huomasi tuon, kun poisteli pyynnöstä jotain pelejä ym. turhakkeita. Ei sitten sanonut vaan mitään.
Itse oon naisen nähnyt vaan pari kertaa livenä, mutta uskon kyllä että tunnistaisin jos tuolla törmäisin.

Eihän tää mun asia oikeasti ole, mutta pyysi kattomaan kun mulla se on luurissa, ja kaveri taas ei oo ikänä sitä käyttänyt, eikä halua edes feikkitiliä tehdä. Ja mä en miellään tuolla pyöri hyvästä syystä.

Jaa hetkinen, tässä vielä sellainenkin että jos sillä olisi tilillä jollain ikärajoituksilla, niin mä olen jonkun verran vanhempi, mutta samanikäinen kun kaveri toisaalta - joten ei kai sekään sitten estäisi näkemästä. No en mä ala sormea kuluttumaan tuon kanssa. Jos se on viimeks kuukausia sitten viimeksi ollut siellä aktiivisena, niin tokko näkyisi enää....?

Jaa hetkinen, tässä vielä sellainenkin että jos sillä olisi tilillä jollain ikärajoituksilla, niin mä olen jonkun verran vanhempi, mutta samanikäinen kun kaveri toisaalta - joten ei kai sekään sitten estäisi näkemästä. No en mä ala sormea kuluttumaan tuon kanssa. Jos se on viimeks kuukausia sitten viimeksi ollut siellä aktiivisena, niin tokko näkyisi enää....?

Sillä ei taida niinkään olla väliä, mutta eikös sieltä pysty asettamaan itsensä "ei-näkyväksi"? Silloin pystyy vielä juttelemaan vanhoille matcheille.

Ja mulla on tästä about 100km ko. paikkaan.

Etkö voi spooffata omaa sijaintiasi lähemmäs ja vetää kilometrit minimiin. Parempi olis vaan kun se sun kaveris sanois muijallensa vaikka että: "Hei kaveri sano että oli nähny sut tinderissä, onko sulla jääny profiili sinne tai jotain?"

mutta eikös sieltä pysty asettamaan itsensä "ei-näkyväksi"?

Ei mun tietääkseni.

Liitteet

• Screenshot_20180320-175119_01.jpg
    Screenshot_20180320-175119_01.jpg
    31,9 KB · Luettu: 227
Etkö voi spooffata omaa sijaintiasi lähemmäs ja vetää kilometrit minimiin. Parempi olis vaan kun se sun kaveris sanois muijallensa vaikka että: "Hei kaveri sano että oli nähny sut tinderissä, onko sulla jääny profiili sinne tai jotain?"

Se on mahdollista, mutta sitten pitäisi maksaa joku plussa ja se ei käy.

Näköjään toi onnistuu. Hemmeti kun menin äsken sinne ilman että tuota huomasin... noo.. Edit: siis menin sinne näkyvänä, onneks ei ketään tuttuja tullut vastaan.

Pitäiskö sun kaverin vaan puhua sille muijallensa?

Varmaankin, niin ei tarvisi miettiä sitä sen enempää. Mä en ala vahtimaan muiden touhuja. Luultavasti se vaan on unohtanut koko apin sinne, kun antoi kuitenkin kaverin siivota puhelintaan ihan rauhassa. Ja kuten @B-Kasetti tuossa sanoikin, sillähän se selviää sitten.

Tarkoitin puhelimen GPS, eikös siihen ole ilmaisia keinoja?

Sehän se tässä. Facessa nyt voi esim heittää itsensä ihan mihin maailmankolkkaan tahansa. Nyt pitäis saada itse kännyn sijantitiedot jonnekin satkun päähän, ja itse en ainakaan keksi nyt mitään konstia tuohon.

Tai sitten ulkoista jutun kaverille ja ladatokoon apin vaikka tabletilleo_O ite oon swaippaillu kaikki vasemmalle, joten ihan heti en kai niitä uudestaan nää. Noh, pitää kattella.

Sehän se tässä. Facessa nyt voi esim heittää itsensä ihan mihin maailmankolkkaan tahansa. Nyt pitäis saada itse kännyn sijantitiedot jonnekin satkun päähän, ja itse en ainakaan keksi nyt mitään konstia tuohon.

Play kaupassa on paljon sovelluksia 'fake gps' hakusanalla. Näiden tarkoitus on korvata puhelimen oma gps huijatulla sijaintitiedolla. En ole kokeillut mitään näistä, joten en osaa suositella, mutta kyllä niitä on olemassa.

Play kaupassa on paljon sovelluksia 'fake gps' hakusanalla. Näiden tarkoitus on korvata puhelimen oma gps huijatulla sijaintitiedolla. En ole kokeillut mitään näistä, joten en osaa suositella, mutta kyllä niitä on olemassa.
Noi ei ilmeisesti nykyään toimi Tinderin kanssa kunnolla.

Nykyisin ei riitä pelkkä GPS vaan pitää olla myös mobiiliverkon tarkennus päällä. Eli pitäisi pystyä huijaamaan mihin tukiasemaan puhelin on yhteydessä

PC:llä VPN muuten muuttaa ainakin sijainnin. Tosin eipä siitä taida olla iloa tässä keississä.

Paitsi että tinderiä voi käyttää myös pöytäkoneen selaimella.

Tinder | Swipe. Match. Chat.

Niinpäs näkyykin. Mulla ei vaan oo VPN:a, ja toi sijaintihan voi heittää vissiin ihan mihin sattuu jos oliskin.

Itseasiassa kaveri saa kyllä nyt ihan itse selvittää mahdollisen väärinkäsityksen, eikä silläkään ole tuota VPN:a. Ladatkoon sen vaik tablettiin ja sitten kun menee huudeille, niin siinä matkan aikana saa tutkailla kun on lähempänä.

Eipä tuo selaimen sijaintitiedon muuttaminen mitään rakettitiedettä kyllä ole, ihan perus chromesta löytyy sensor asetukset emulointiin.
upload_2018-3-22_22-0-13.png

Eipä tuo selaimen sijaintitiedon muuttaminen mitään rakettitiedettä kyllä ole, ihan perus chromesta löytyy sensor asetukset emulointiin.
upload_2018-3-22_22-0-13.png

Mistä kohtaa löytyy? Mä en jaksa nyt ettiä koska:dead: vähän ohjeita kiitos. Nyt nukkumaan-->

F12 -> 3 pystypistettä -> more tools -> sensors :)

upload_2018-3-23_22-28-23.png

http://imgur.c hops too much infoa

Mutta kun mä olisin jossain tokiossa tai vaikka missä. Jos tuo imgr nyt näkyy edes..

E2: mulla varmaan asetuksissa jotain tms, jos erroria pukkaa eikä tuo mulle paljoa näytä. piti vähän muoksia omia tietoja pois, mutta en mä tuolla eteenpäin päässyt vaikka mitä, tarjoili vaan muita kaupunkeja ulkomailla.

Siis mä en nyt osaa vaan.

Viimeksi muokattu:
Mietin jos huhtikuussa alkaisin maksamaan Gold Membership Tinder muuten se Tinder on hyödytön. En kyllä suostu käyttää Paypal mutta maksun voi tehdä myös CREDIT CARD avulla. En ole koskaan ennen käyttänyt Tinderiä.

Viimeksi muokattu:
Miten pidätte tunteet erillään fwb-jutuista? Itse nyt löytänyt yhden hyvin kauniin ja muutenkin mukavan naisen jonka kanssa nähty muutama viikonloppu, mutta etäisyyden ja elämäntilanteen vuoksi kumpikaan ei haluaisi mitään vakavaa.

Nyt huomaan kuitenkin että vaikea niitä tunteita on piilottaa, kun tähän mennessä itselle seksi on kuulunut lähinnä parisuhteeseen.

Miten pidätte tunteet erillään fwb-jutuista? Itse nyt löytänyt yhden hyvin kauniin ja muutenkin mukavan naisen jonka kanssa nähty muutama viikonloppu, mutta etäisyyden ja elämäntilanteen vuoksi kumpikaan ei haluaisi mitään vakavaa.

Nyt huomaan kuitenkin että vaikea niitä tunteita on piilottaa, kun tähän mennessä itselle seksi on kuulunut lähinnä parisuhteeseen.

Jos sulla on tunteet mukana niin se ei ole sulle fwb-juttu eikä tule sellaisena toimimaan.

Kerro miten asiat on (mainiten ehkä, että parempi varmaan ottaa etäisyyttä) ja tuurilla siitä tulee jotain enemmänkin. Tai sitten panet niin kauan kuin onnistuu ja hajoilet sitten kun loppuu.

Minäkin suosittelen kertomaan asiat niinkuin ne on. Pitkällä tähtäimellä tuollaisen asian piilottaminen ei tee hyvää kummallekkaan.

Ja pitäähän siinä olla vähän tunnetta mukana ettei ole ihan manuaalista jyystöä. Pitää opetella vain heittämään tunteet veke sit kun paikkakunta tai tyttö vaihtuu.

Itse suosittelen olemaan rehellinen itselleen. Se ei ole sinulle silloin fwb-juttu eikä varmaankaan tule toimimaan. Joko olet rehellinen ja otat etäisyyttä tai sitten hajoilet.

Itse hajoilin vastaavaan keissiin. Ollaan tavattu 5x 4kk aikana, eli ei kovin hääviä touhua. Kyllä ne tunteet lopulta sitten sammuivat, kun ensiksi riittävästi hajoili asiaan. Välejä ei vaan viitsinyt katkaista, kun näillä harvoillakin kerroilla hänen kanssaan on helpompi olla kuin kenenkään muun tapaamani naisen kanssa.

Kokeilin käytännön ekaa kertaa tinderiä viime viikonvaihteessa. Poistin seuraavana päivänä, koska tuo ei todella ole miltään osin mun juttu.

Nyt kuitenkin FB:n kaveriehdotus-feedissa on naisoletettujen määrä lisääntynyt moninkertaisesti ja vielä sellaisten osalta, joiden kanssa ei ole yhteisiä kavereita... tai saattaa olla esim. yksi tai kaksi täysin randomia kanssakulkijaa. Tätä ennen siis ehdotellut lähinnä 10+ yhteistä kaveria omaavia (mies)henkilöitä.

Liittyvätkö nämä asiat toisiinsa, sillä FB:llähän tuonne autentikoidutaan?

Kokeilin käytännön ekaa kertaa tinderiä viime viikonvaihteessa. Poistin seuraavana päivänä, koska tuo ei todella ole miltään osin mun juttu.

Nyt kuitenkin FB:n kaveriehdotus-feedissa on naisoletettujen määrä lisääntynyt moninkertaisesti ja vielä sellaisten osalta, joiden kanssa ei ole yhteisiä kavereita... tai saattaa olla esim. yksi tai kaksi täysin randomia kanssakulkijaa. Tätä ennen siis ehdotellut lähinnä 10+ yhteistä kaveria omaavia (mies)henkilöitä.

Liittyvätkö nämä asiat toisiinsa, sillä FB:llähän tuonne autentikoidutaan?

Kai se jotain dataa FB:stä hakee kun eikös se näytä yhteiset kaverit jne.? Kyllähän nuo somet sitten ehdottelee kontakteiksi profiileja, joita olet katsonut eli jos se ei erottele ihmeemmin sitä, että miksi joku henkilö on haettu?

Tinder-profiilit ovat vain Tinderissä, ne eivät vaikuta minkään Facebookin toimintaan. Facebookin on epäilty kyllä alkavan suositella kavereita pelkästään sillä perusteella, että joku toinen on katsonut sinun profiiliasi, mutta noin alkeelliset tietoturvareiät lienee korjattu jo kauan sitten.

Kyllähän Tinder-profiilin perusteella löytää äkkiä sen FB-profiilin. Eiköhän se ole aika yleistä että vähänkään enempi kiinnostava profiili käydään tarkastamassa myös muualla somessa

Kyllähän Tinder-profiilin perusteella löytää äkkiä sen FB-profiilin. Eiköhän se ole aika yleistä että vähänkään enempi kiinnostava profiili käydään tarkastamassa myös muualla somessa
Tätä juuri hain takaa. Monesti käynyt niin, että ihminen joka on ottanut yhteyttä esim. työasioissa on käynyt katsomassa LI-profiilin sekä oletettavasti myös FB-profiilin, koska alkaa yht'äkkiä näkyä ehdotetuissa ystävissä.

Eli kaikki nuo feediin ilmestyneet naiset ovat käyneet stalkaamassa mua... tunnen itseni likaiseksi :D

Ovatko muut panneet merkille okcupidin jakamia perusteettomia banneja?
Koko palvelu on pilattu, eikä yhtään vahingossa. Samalla firmalla kun on lukuisia muita, paremmin tuottavia treffisivustoja.

"We know this is a drastic change" :D

Eli kaikki nuo feediin ilmestyneet naiset ovat käyneet stalkaamassa mua... tunnen itseni likaiseksi :D

Tuskinpa sentään. Vai meinaatko, että naiset kävisivät stalkkaamassa profiileja Facebookissa ennen kuin painavat Tinderissä sydäntä? Epäilen vahvasti, etenkin jos poistit Tinder-tilisi yhden päivän käytön jälkeen.

Tuskinpa sentään. Vai meinaatko, että naiset kävisivät stalkkaamassa profiileja Facebookissa ennen kuin painavat Tinderissä sydäntä? Epäilen vahvasti, etenkin jos poistit Tinder-tilisi yhden päivän käytön jälkeen.
Bro, pilasit juuri minun illuusion siitä, että joku olisi kiinnostunut minusta... :(

Sain jopa matchin tuon yhden vuorokauden aikana - tosin naiselta, jolla oli kaverikuva ykköskuvanaan. Ja minä kun luulin - sen enempää asiaa tarkistamatta - että kyseessä on etualalla oleva kaunotar eikä takaa kurkkiva pubiruusu. Väärin luultu.

Bro, pilasit juuri minun illuusion siitä, että joku olisi kiinnostunut minusta... :(

Sain jopa matchin tuon yhden vuorokauden aikana - tosin naiselta, jolla oli kaverikuva ykköskuvanaan. Ja minä kun luulin - sen enempää asiaa tarkistamatta - että kyseessä on etualalla oleva kaunotar eikä takaa kurkkiva pubiruusu. Väärin luultu.

Elin itsekin tuossa illuusiossa joskus, mutta sitten ajattelin asiaa loogisesti ja tulin järkiini. Olet sekunnin murto-osan ajan naisen mielessä, kun tämä tekee valintansa Tinder-profiilissasi. That’s it. Jos matcheja alkaisi ilmestymään sinne feediin, niin tilanne olisi ehkä toinen.

Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Reilun vuoden verran tuli Tinderiä käytettyä ja sanotaan noin karkeasti että 50 naiseen tuli oltua yhteydessä niin että ihan näki, kaksi naista oli sellaisia mitkä ei aiheuttanut välitöntä tai melkein välitöntä pakokauhua, toinen on nykyään kaveri ja toinen on nyt sitten se kumppani.

Sitten väliin mahtui paljon näitä muutaman viikon kestäviä tapailuita joissa oli jotain mikä hiersi ja pistin pelin poikki, paljon nähtiin kerran ja ei kiitos toista kertaa ja muutama kannoilla ympäri ja karkuun tapauksia kun nainen oli sen +30kg tms. mitä kuvissa.

Yhdestä meinasi tulla oikea riesa ja hyvä kun ei oven taakse ilmestynyt stalkkaamaan, mutta uskoi sekin puhetta lopulta, toki hieman korotettua sellaista!

Seksiä olisi saannut niin paljon kuin lystää mutta niitä selviä vonkaajia en edes lähtenyt tapaamaan kun nämä keitä tapailin tuntuivat myöskin olevan seksin tarpeessa enemmän tai vähemmän ja ymmärtäähän sen että ihmisillä on tarpeensa.

Paljon surullisia tarinoita ja rikkinäisiä sieluja jotka laahustaa yksin elämää eteenpäin esittäen että kaikki on hyvin ja sinkkuus on ihanaa, mutta totuus on aina vähän karumpi ja yleinen trendi on että haetaan sitä täydellisintä prinssiä isoilla lihaksilla ja tatuoinneilla, toki itsekkin hain "täydellistä" mutta täydellistä kokonaisuutta en ulkonäköä, se ei ole se tärkein vaan mitä ihminen ajattelee, tekee ja osaako olla itsenäinen ja omaa oman elämän, työn, kodin.

Sellainen "mä olen 35v ja en tiedä mitä elämältäni haluan" tuntuu olevan toinen trendi. Toinen on ääretön matkustelu, käydään töissä 12h päiviä että pääsee 1-2kk matkustelemaan ja ikuiset opiskelijat. :facepalm:

No nyt on parisuhde missä molemmat ymmärtää että se kaikki lähtee siitä arjesta ja niistä pienistä hetkistä siinä arjessa, ei ole pariin kuukauteen vituttanut herätä maanantaina töihin. Kun arki on hienoa, vapaa-aika on juhlaa, ei tarvitse olla suunnitelemassa päivää vaan asiat menee ja tapahtuu omalla painollaan.

Pääasia on ettei vaivu epätoivoon Tinderissä, sillä onhan siellä kaikenlaista hiihtäjää.:tup:

Toinen on ääretön matkustelu, käydään töissä 12h päiviä että pääsee 1-2kk matkustelemaan

Jotain materiaako täällä pitäisi olla haalimassa? Minä ainakin etsin elämyksiä, kokemuksia ja kohtaamisia. Yksi ainutlaatuinen elämä, ja pitäisi se samassa paikassa viettää. No kuka tykkää mistäkin, jotkut haluavat sen rivarinpätkän jostain pikkukylästä, ja elävät onnellisina siellä ilman aikomustakaan tutkia maailmaa. Hyvä heille.

Varmaan tarkoitti että vaikea seurustella ihmisen kanssa joka on aina töissä. Ja sitten kun ei ole niin on jossain ulkomailla. Itse en perusta sellaisista minuuttiaikatauluista että seuraavana lauantaina on tasan 45min aikaa nähdä ennenkuin neiti lähtee taas lentokentälle. Tosin olisiko iso ongelma jos tykkäisin itse matkustella. Mutta kun mieluummin käyn kalassa Suomessa ja vietän aikaa mökillä kuin lähtisin ulkomaille johonkin turistirysään. Olisihan se kiva joku viikonlopun romanssi keskieurooppaan, jos ei mitään pysyvää hae

Varmaan tarkoitti että vaikea seurustella ihmisen kanssa joka on aina töissä. Ja sitten kun ei ole niin on jossain ulkomailla. Itse en perusta sellaisista minuuttiaikatauluista että seuraavana lauantaina on tasan 45min aikaa nähdä ennenkuin neiti lähtee taas lentokentälle. Tosin olisiko iso ongelma jos tykkäisin itse matkustella. Mutta kun mieluummin käyn kalassa Suomessa ja vietän aikaa mökillä kuin lähtisin ulkomaille johonkin turistirysään. Olisihan se kiva joku viikonlopun romanssi keskieurooppaan, jos ei mitään pysyvää hae

No juuri tämä, jos elämässä on vain työ ja matkustus niin kiitos, mutta ei kiitos. Asu 10kk koirankopissa, paina pitkää päivää ja nauti 2kk lomaa!?

No juuri tämä, jos elämässä on vain työ ja matkustus niin kiitos, mutta ei kiitos. Asu 10kk koirankopissa, paina pitkää päivää ja nauti 2kk lomaa!?

No eihän tuo kauheasti eroa siitä suomalaisesta standardielämästä muutenkaan, kun kesä on se 2 kk.

Itsellä se about vuosi tinderöintiä takana ja matsejä joiden kanssa jutellut joku n. 10? Yhden nähnyt ja panemiseksi se meni, aika kaukana Luukkosen tilanteesta silti. En siis usko että ihan heti saan uudestaan.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 467
Jäsenet
78 662
Uusin jäsen
Qwerty2112

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom