Nettitreffit + Tinder

Valtion pitäisi puuttua tähän 105-90 - pilluvajeeseen, joka rasittaa Suomen BKT:ta.
Valtion pitäisi alkaa lennättää lentokoneilla nuoria naisia köyhistä maista kuten Thaimaasta, Venäjältä, Norsunluurannikko etc.
Sitten sirotella ne pitkin Suomen syrjäkyliä, jotta peräkammarinpojat pääsevät kotioveltaan jatkamaan Suomen valtiaskansan geeniperimää.
Niin pitäisikin, mutta mielellään vielä sillä ajatuksella, että ne naiset kulttuurinsa puolesta sopeutuu ja työllistyy hyvin Suomeen.

Jokainen synnyttää keskimäärin noin kaksi uutta suomalaista Suomeen. (Ulkomaalaistaustaisten synnytysluvut on korkeammat kuin kansalla keskimäärin.)

Se on ihan win-win-win.

Mutku eihän se nyt käy. Joku mies voi vaikka tulla onnelliseksi! Eihän se sovi.

Ei tämä ole mikään vitsi. Maailmassa kuule tulee koittamaan vielä sellaiset ajat, että maat tulee vielä tappelemaan siitä että saisivat houkuteltua synnytysikäisiä naisia maahansa.

Suomi nyt on menetetty tapaus ja tulee hajoamaan omaan onnettomuuteensa ja pakkoruotsiinsa.

Viimeksi muokattu:
Itse olen miehenä kyllä melko tyytyväinen elämääni, vaikken seksiä olekkaan harrastanut, enkä ole koskaan ollu rakastunut. Joskus 20 vuotiaana oli katkeruutta, mutta nykyään yly 30 vuotiaana tuntee suorastaan lämpöä siitä, että on pysynyt poissa kaikesta turhasta draamasta yms. , jota esimerkiksi kaverini on joutunut sietämään elämänsä varrella.

Ontopic: Reilu pari vuotta nyt seurustellut Tinder-matchin kanssa. Offtopic: Tämä oli joskus ihan viihdyttävä ketju.

Itse olen miehenä kyllä melko tyytyväinen elämääni, vaikken seksiä olekkaan harrastanut, enkä ole koskaan ollu rakastunut. Joskus 20 vuotiaana oli katkeruutta, mutta nykyään yly 30 vuotiaana tuntee suorastaan lämpöä siitä, että on pysynyt poissa kaikesta turhasta draamasta yms. , jota esimerkiksi kaverini on joutunut sietämään elämänsä varrella.
Draamat voi välttää sillä tavalla, ettei suhtaudu naisiin ja suhteisiin liian suurella tunteella vaan miehisen pragmaattisesti.

Aika vähän mulla on "draamojen" kanssa ollut ongelmia, ehkä juuri siksi että pystyn suhtautumaan asioihin kylmän viileästi.

Yksin pahin "draama" oli se, kun tyttöystävä jäi kiinni pettämisestä, mutta lieventävänä asianhaarana oli se, että minä itsekin petin samaan aikaan, joten ei voinut liian katkerasti ottaa... :D Enkä olisi muutenkaan ottanut, koska jos toinen kokee tarpeelliseksi pettää eikä enää kunnioita sua, niin bye bye baby ja en jää kaipaamaan, en ainakaan hetken aikaan murheitani surkuteltuani. (Ja osasyy siihen että minä itse petin oli se, että aavistin mitä tuleman pitää hänen osaltaan, yksityiskohtia myöten. Olin pelottavan oikeassa. Tavallaan siis kostin jo etukäteen valmiiksi!)

Yksin pahin "draama" oli se, kun tyttöystävä jäi kiinni pettämisestä, mutta lieventävänä asianhaarana oli se, että minä itsekin petin samaan aikaan, joten ei voinut liian katkerasti ottaa... :D Enkä olisi muutenkaan ottanut, koska jos toinen kokee tarpeelliseksi pettää eikä enää kunnioita sua, niin bye bye baby ja en jää kaipaamaan, en ainakaan hetken aikaan murheitani surkuteltuani. (Ja osasyy siihen että minä itse petin oli se, että aavistin mitä tuleman pitää hänen osaltaan, yksityiskohtia myöten. Olin pelottavan oikeassa. Tavallaan siis kostin jo etukäteen valmiiksi!)

Entä jos tyttöystävä aavisti tai tiesi, että petät ja petti siksi?

Mä äänestän välimuodon puolesta. Seuraa on kiva olla olemassa, mutta kaiken bullshitin jättäisin mielellään väliin.
Suurin osa varmaan haluaa, mutta tuskin kovin moni elämänsä aikana seurustellut on draamalta täysin välttynyt. Kyllä mäkin arvostan jo tässä iässä sitä seesteistä elämää entistä enemmän, mutta jälkeenpäin katsottuna kaikki aiemmat draamat ja kurat on ollu ihan opettavaisia myös. Ja jos olis aina eläny pelkällä järjellä ja ilman tunteita, tuskin olisi mitään pitkiä suhteitakaan ollut.

Entä jos tyttöystävä aavisti tai tiesi, että petät ja petti siksi?
Tyttöystävällä oli kyse siitä, että tilaisuus teki varkaan. Ja se tilaisuus oli vähän niin kuin niskaan hengittämässä joka arkipäivä, useita kuukausia ennen kuin vääjäämätön tapahtui.

Ja mä sen aavistin. Oon aina ollut aika hyvä näissä "sosiaalisissa älykkyyksissä" kankean alun jälkeen kun piti kaikki kantapään kautta ensin oppia.

Sillä oli vielä pokkaa pyytää mut hakemaan seuraavana aamuna juhlapaikasta kotiinsa. Toki hain, mutta se olikin viimeinen kerta kun nähtiin. Tai olen mä sitä vilaukselta luonnossa nähnyt senkin koommin, mutta ei olla puhuttu. Ja mieshän sillä aina on yleensä ollut vieressä. Viimeeksi näin sen pari päivää sitten. Tarinamme tapahtumista on jo 18 vuotta aikaa.

Viimeksi muokattu:
Tyttöystävällä oli kyse siitä, että tilaisuus teki varkaan. Ja se tilaisuus oli vähän niin kuin niskaan hengittämässä joka arkipäivä, useita kuukausia ennen kuin vääjäämätön tapahtui.

Ja mä sen aavistin. Oon aina ollut aika hyvä näissä "sosiaalisissa älykkyyksissä" kankean alun jälkeen kun piti kaikki kantapään kautta ensin oppia.

Sillä oli vielä pokkaa pyytää mut hakemaan seuraavana aamuna juhlapaikasta kotiinsa. Toki hain, mutta se olikin viimeinen kerta kun nähtiin. Tai olen mä sitä vilaukselta luonnossa nähnyt senkin koommin, mutta ei olla puhuttu. Ja mieshän sillä aina on yleensä ollut vieressä. Viimeeksi näin sen pari päivää sitten. Tarinamme tapahtumista on jo 18 vuotta aikaa.
Suhteessa oli varmasti kaikki muuten kunnossa kun kävi näin, onneksi varalta kävit etukäteen pettämässä jäämättä kiinni. Tyttöystävä ei toki asialle voinut mitään asialle kun työkaverina oli ihan rock-henkinen mies, käy itselläkin raskaaksi elämä kun täytyy kaikki työkaverit panna läpi.

Tinderin sukupuolijakaumasta 75-25 on ollut ainakin seuraavat isot seuraukset:
- 6/10 ja 7/10 naiset pääsevät suht helposti panemaan 9/10 ja 10/10 miehiä (mutta eivät tietenkään suhteeseen heidän kanssaan)
- 5/10 ja sen alle miehet eivät saa matcheja
- 6/10 miehet eivät saa treffejä (paitsi jos kelpuuttavat 1/10 ja 2/10 naisia)
- 7/10 miehet pääsevät max yksittäisille treffeille

Nämä siis yleisiä suuren kuvan linjauksia, tietenkin poikkeuksia löytyy paljon.

On luonnollista, että kun sukupuolijakauma on naisten kannalta edullinen, niin he voivat nostaa rimaansa ja silti päästä treffeille, ja miehet joutuvat madaltamaan rimaansa, eivätkä ehkä siltikään pääse treffeille.

Tähän liittyy myös se, että kun nainen löytää suhteen, miehen kanssa jonka oli hankala löytää suhde, niin koska nainen on kuskin paikalla, niin hän voi hyvin ehdottaa polyamoria-suhdetta, eli jatkaa tinderöintiään. Miksi olla suhteessa yhden miehen kanssa, kun voi olla suhteessa neljän tai viiden miehen kanssa? Eli lähes puolet Tinder-naisista hakee Tinderistä haareminsa kasvattamista tai upgreidausta.

10 % Tinder-naisten profiileissa lukee, että heillä on jo suhde, ja suuri osa naisista ei tuota halua profiilissaan paljastaa. Oikeasti ehkä 25-30 % Tinder-naisista on suhteessa usean miehen kanssa. Ja tuon lisäksi 10-15 % on salaa suhteessa usean miehen kanssa, tai ainakin pyrkii siihen.

Miehillä on vaihtoehtona jatkaa monogamisen suhteen hakua, johon keskimäärin menisi 3-5 vuotta, tai tyytyä panemaan 1-2 viikon välein naista jota panee säännöllisesti monet muutkin miehet. Usein muna menee idealismin edelle, eli mies tyytyy yhdeksi jörnijöistä. Ja mikäänhän ei estä sen monogamisen suhteen hakemista samalla kun jörnii sitä naista joka "kidnappasi" miehen polyamoriasuhteeseen.

Hieno keksintö tuo Tinder!

Tähän liittyy myös se, että kun nainen löytää suhteen, miehen kanssa jonka oli hankala löytää suhde, niin koska nainen on kuskin paikalla, niin hän voi hyvin ehdottaa polyamoria-suhdetta, eli jatkaa tinderöintiään. Miksi olla suhteessa yhden miehen kanssa, kun voi olla suhteessa neljän tai viiden miehen kanssa? Eli lähes puolet Tinder-naisista hakee Tinderistä haareminsa kasvattamista tai upgreidausta.

10 % Tinder-naisten profiileissa lukee, että heillä on jo suhde, ja suuri osa naisista ei tuota halua profiilissaan paljastaa. Oikeasti ehkä 25-30 % Tinder-naisista on suhteessa usean miehen kanssa. Ja tuon lisäksi 10-15 % on salaa suhteessa usean miehen kanssa, tai ainakin pyrkii siihen.

Miehillä on vaihtoehtona jatkaa monogamisen suhteen hakua, johon keskimäärin menisi 3-5 vuotta, tai tyytyä panemaan 1-2 viikon välein naista jota panee säännöllisesti monet muutkin miehet. Usein muna menee idealismin edelle, eli mies tyytyy yhdeksi jörnijöistä. Ja mikäänhän ei estä sen monogamisen suhteen hakemista samalla kun jörnii sitä naista joka "kidnappasi" miehen polyamoriasuhteeseen.

Mitä helvettiä :D

No, mistä mä mitään tiedän, etsin itse monogamista suhdetta ihan yhden miehen kanssa. Toki olen jo niin vanha että ei mua varmaan lasketa. Muoti voi olla ihan eri siellä nuorempien joukoissa. Mutta kyllä mä silti uskallan väittää, että ei toi polyamoria- ja pettämiskuviot nyt noin yleisiä ole. Itsellä hädin tuskin riittää energiaa suhteilla yhden kanssa kerrallaan, toki meitä on moneen junaan.

Tinderin sukupuolijakaumasta 75-25 on ollut ainakin seuraavat isot seuraukset:
- 6/10 ja 7/10 naiset pääsevät suht helposti panemaan 9/10 ja 10/10 miehiä (mutta eivät tietenkään suhteeseen heidän kanssaan)
- 5/10 ja sen alle miehet eivät saa matcheja
- 6/10 miehet eivät saa treffejä (paitsi jos kelpuuttavat 1/10 ja 2/10 naisia)
- 7/10 miehet pääsevät max yksittäisille treffeille

Nämä siis yleisiä suuren kuvan linjauksia, tietenkin poikkeuksia löytyy paljon.

On luonnollista, että kun sukupuolijakauma on naisten kannalta edullinen, niin he voivat nostaa rimaansa ja silti päästä treffeille, ja miehet joutuvat madaltamaan rimaansa, eivätkä ehkä siltikään pääse treffeille.

Mistä nämä luvut ovat peräisin ja kuka nuo numeroarviot miehille ja naisille antaa?

Mistä nämä luvut ovat peräisin ja kuka nuo numeroarviot miehille ja naisille antaa?
No millaisten ominaisuuksien ajattelisit olevan miinusta ja plussaa miehillä ja naisilla, on kai noita käsitelty moneen kertaan tässäkin ketjussa.

e. kai se on aika selkeää millainen on huonompi, keskimääräinen ja parempitasoinen mies/nainen ainakin noin pinnallisella tasolla mitä Tinder tuntuu pitkälti edustavan..

No millaisten ominaisuuksien ajattelisit olevan miinusta ja plussaa miehillä ja naisilla, on kai noita käsitelty moneen kertaan tässäkin ketjussa.

e. kai se on aika selkeää millainen on huonompi, keskimääräinen ja parempitasoinen mies/nainen ainakin noin pinnallisella tasolla mitä Tinder tuntuu pitkälti edustavan..
Subjektiiviseen asiaan on melko mahdotonta antaa yleispätevää vastausta

Eikös tavaran arvo ole se, mitä siitä suostutaan maksamaan?
Mikä on siis sen naisen, joka saa chadeja ja alfauroksia tinderistä (niiden tavisten lisäksi), arvo? Niin.

Taitaa vain oikeassa markkinataloudessa toimia tämä kysynnän ja tarjonnan laki.

Tässä tinder-markkina-arviossa ihmiset jaetaan numeroihin 1-10 välille ja valitetaan miten kehitysmaista ei roudata tänne 16-24v naisia haja-asutus alueille, sekä noin yleisesti syytetään naisia omasta saamattomuudesta.

Oikeastikin taitaa tosiaan olla niin, että noilla perinteisesti haluttuina pidetyillä ominaisuuksilla on yllättävänkin vähän väliä. Sen sijaan juttuna näyttää olevan se, että osaa silleen herätellä tunteita ja saada syttymään... :hmm:

Mikä on siis sen naisen, joka saa chadeja ja alfauroksia tinderistä (niiden tavisten lisäksi), arvo? Niin.
Naisella joka saa chadeja ja alfauroksia tinderistä itseään panemaan, mutta ei saa sitoutettua heitä parisuhteeseen, on korkeampi seksuaalinen markkina-arvo kuin "parisuhde markkina-arvo".

Ei ole mikään salaisuus että todennäköisesti maailman miesten enemmistön mielestä huomattavasti useampi nainen kelpaa seksiin kuin parisuhteeseen heidän kanssaan, varsinkin jos näillä miehillä on valikoimaa kiinnostuneista naisista.

Itsekin olen antanut sinkkuna ollessani kikkeliä huomattavasti laaduttomille naisille, kuin niille naisille jotka olen kelpuuttanut parisuhteeseen. "Kyllä tuohon työmies tarpeensa tekee" kategoria on usean miehen mielestä huomattavasti laajempi mitä ns. vaimomateriaali, joten tämä naisen markkina-arvo riippuu siitä kummasta asiasta puhutaan. Siinä on yleensä iso ero että minkä tasoisen miehen nainen saa sitoutettua pitkään parisuhteeseen, kuin että minkä tasoisen miehen hän pystyy päästämään naimaan itseään.

Kyllä ihmisiä voidaan suurpiirteisen objektiivisesti arvioida, ei se nyt hirveää mystiikkaa ole.

Voi olla makuasia että onko joku kasi vai kymppi, mutta ei se koskaan ole kakkonen. Ellei sulla ole todella omituinen nais/miesmaku.

Tinder itsessään arvottaa profiileja taustalla koko ajan ja kohtelee hyvännäköisiä eri tavalla kuin rumia, ei tämäkään ole suuri salaisuus.

Tinder toimii jos olet 10/10 uros aka Brad Pitt Fight Club elokuvasta. Naisten haarat kostuvat jo pelkästä presenssistä.
Jos olet ylipainoinen kaljamahainen työtön kaljuuntuva luuseri Kälviältä. Niin Tinder ei toimi.

Tinder on kuin työhaastattelu. Joten älä ole lihava ja ruma.

Jos mies ei pysty vastustamaan ruuan ja kaljan himoja. Niin se myös juoksee vieraissa kokoajan. Joten nainen ei tällaista pyyhkäise oikealle.
Jos mies pystyy pitämään itsensä kondiksessa se pystyy myös huolehtimaan vaimostaan ja kakaroista.

Jos mies ei pysty vastustamaan ruuan ja kaljan himoja. Niin se myös juoksee vieraissa kokoajan. Joten nainen ei tällaista pyyhkäise oikealle.
Jos mies pystyy pitämään itsensä kondiksessa se pystyy myös huolehtimaan vaimostaan ja kakaroista.
Siis hetkinen, ruma kaljamahainen luuseri, joka ei saa mätsejä ylipäätään, juoksee vieraissa koko ajan?

No nyt on logiikka kohdallaan...

Todennäköisemmin se komea mies pettää. Tietenkin. Sille tulee tilaisuuksia pettämiseen.

On toki täysin mahdollista, että naiset ajattelee juuri noin kuin sinä ajattelet. Komean miehen täytyy olla kaikin puolin muutenkin hyvä? Käsittääkseni tiede tukee tätä luulotaipumusta.

Siis hetkinen, ruma kaljamahainen luuseri, joka ei saa mätsejä ylipäätään, juoksee vieraissa koko ajan?

No nyt on logiikka kohdallaan...

Todennäköisemmin se komea mies pettää. Tietenkin. Sille tulee tilaisuuksia pettämiseen.

Näin se menee. Jos mies pystyy itsekurillaan vastustamaan päihteitä, liikasyömistä etc. Samainen mies pystyy myös vastustamaan lihan himoja.
Tietenkään yhteiskunnassa ei tällaisia esikuvia ole olemassakaan. Koska 99% miehistä ajattelee munallaan.

Vai meinaatko että kaveri tulee kotiin ja vaimo kysyy: "Miten päivä meni?".
Siihen kaveri vastaa: "Panin sihteeriä aamulla ja siivoojaa illalla. Mitä on ruuaksi tänään?"

Näin se menee. Jos mies pystyy itsekurillaan vastustamaan päihteitä, liikasyömistä etc. Samainen mies pystyy myös vastustamaan lihan himoja.
Tietenkään yhteiskunnassa ei tällaisia esikuvia ole olemassakaan. Koska 99% miehistä ajattelee munallaan.

Vai meinaatko että kaveri tulee kotiin ja vaimo kysyy: "Miten päivä meni?".
Siihen kaveri vastaa: "Panin sihteeriä aamulla ja siivoojaa illalla. Mitä on ruuaksi tänään?"
En mä nyt ymmärrä yhtään tuota sun retoriikkaa.

Pettämisessä tilaisuus tekee varkaan, ja komealle miehelle niitä tilaisuuksia tulee tietenkin paljon enemmän kuin jollekin rumalle. Liian monimutkaista rakettitiedettä sulle?

Mutta kuten jo lisäsin edelliseen viestiini: "On toki täysin mahdollista, että naiset ajattelee juuri noin kuin sinä ajattelet. Komean miehen täytyy olla kaikin puolin muutenkin hyvä? Käsittääkseni tiede tukee tätä luulotaipumusta."

Ihmisen liskoaivot herkästi ajattelee, että kauniin/komean henkilön täytyy olla muutenkin hyvä. Ja on siinä joiltain osin perääkin, mutta ei se nyt mihinkään seksuaalisten himojen hillintään päde. Komea mies aivan varmasti panee enemmän (ympäriinsä) kuin ruma. Doh.

Jos avioliittoon + lisääntymään niin 10/10.
Jos vain avioliittoon niin 9,5/10.
Jos vain avoliittoon + lisääntymään niin 9/10.
Jos vain avoliittoon niin 8,5/10.
Jos vain monogaamiseen suhteeseen niin 8/10.
Jos vain polygaamiseen suhteeseen niin 7/10.
Jos vain parille treffeille + pano niin 6,5/10.
Jos vain pareille treffeille niin 6/10.
Jos vain yksille treffeille niin 5,5/10.
Jos vain viestittelyyn niin 5/10.
Jos vain matchiksi niin 4,5/10.
Jos ei saa matchia niin max 4/10.

Koko ajatus siitä, että olisi demiseksuaali-mies on vähän naurettava. Ääri-uskovaiset on sitten oma erillinen asiansa.

En ole uskovainen mutta mielestäni menen tuohon naurettava kategoriaan. Tämä on ehkä kuitenkin tullut enemmän iän myötä.

Jotkut naisetkin kyllä ajattelevat samalla tavalla kuin sinä. Tuossa kesällä kävin hakemassa yhden tori.fi ostoksen, noin kolmekymppinen juuri eronnut (hitto kertos koko elämäntarinansa 5 minuutissa) ihan viehättävä nainen myi ex-miehensä vanhoja tavaroita. Aika suora ehdotus tuli. Ei kiinnostanut, ostin kaiuttimet ja lähdin - hän näytti kovin yllättyneeltä. Anekdoottina jos mies olisi toiminut samalla tavalla niin mitenköhän sellaiseen olisi suhtauduttu..

En ole uskovainen mutta mielestäni menen tuohon naurettava kategoriaan. Tämä on ehkä kuitenkin tullut enemmän iän myötä.

Jotkut naisetkin kyllä ajattelevat samalla tavalla kuin sinä. Tuossa kesällä kävin hakemassa yhden tori.fi ostoksen, noin kolmekymppinen juuri eronnut (hitto kertos koko elämäntarinansa 5 minuutissa) ihan viehättävä nainen myi ex-miehensä vanhoja tavaroita. Aika suora ehdotus tuli. Ei kiinnostanut, ostin kaiuttimet ja lähdin - hän näytti kovin yllättyneeltä. Anekdoottina jos mies olisi toiminut samalla tavalla niin mitenköhän sellaiseen olisi suhtauduttu..
Ei se Tori niin mätä paikka sitten olekaan kuin mitä olen luullut.. :think:

Jos iän myötä tai muista syistä hormonitoiminta hiipuu eikä enää oikein paneta siitä syystä, niin se on sitten taas eri asia. Koska vähän kuulostaa, että voi olla siitä kysymys...

Tietysti jos elämän tärkein asia on pillunsaaminen. Niin silloinhan niitä pillujuttufantasioitaan pitää spämmätä internet täyteen.

Kyllähän kuka tahansa nainen saa chadin, laatikkoleukakirurgin ja alfan panemaan koska vaan tinderistä. Mutta kuinka moni menee avioliittoon kuunnellen papin aamenet?

Kokonais- ja vapaa testo on ihan hyvällä tasolla, kiitos huolenpidosta. Ehkä jotkut vaan kasvavat aikuisiksi?
Onko siis niin, että asia on itseäsikin kuitenkin huolestuttanut kun olet arvoja mittauttanut?

Ja aikuiseksi kasvaminen siis tarkoittaa, että ryhdytään demiseksuaaleiksi? Vai niin.

Mä taas lähtisin siitä, että on täysin normaalia ja tervettä, että aikuisella miehellä on viriili sukupuolivietti.

Jos miehen itsetunto kaipaa parantamista, niin hän voi kokea että itsetunto paranee hetkeksi hivenen panemalla.

Mutta jos miehen itsetunto on about 10/10 niin kyllä se helposti demiseksuaalisuuteen lipsahtaa sitten. Eli mies ei silloin koe tarvetta parantaa itsetuntoaan paneskelemalla naaraita. Pikemminkin hän haluaa välttää sellaisten naaraiden jörnimisen joita hän ei arvosta ja kunnioita tarpeeksi. Koska haluaa välttää sen tunteen/kokemuksen että on pannut "omaa tasoaan alempana" olevaa naista. Eikö tämä johda vain terveisiin valintoihin: mies ei koe naisia objekteina siinä missä lapaset ja tennissukat, vaan ihmisinä. Hän ei käytä naisia egonsa buustaamiseen tai pönkittämiseen, koska hänellä ei ole tarvetta sellaiselle. Ja vain aidoille oikeasti upean naisihmisen kohtaamisille on kiinnostusta - ja tällöinhän se pannaanko vaiko eikö ei ole edes olennaista, samoin kuin jos elokuva on mestariteos niin se on mestariteos, ja sillä sisältääkö elokuva eroottisia kohtauksia ei ole väliä; minä katselen mieluummin Stalkeria ja Aguirrea kuin Ron Jeremyn 80-luvun helmiä.

Omaa tasoaan alemmaksi koettujen panemisenhan luulisi huonontavan itsetuntoa, ainakin hetkeksi. Itsetunto on paljon tärkeämpää kuin 5-10 sekuntia kestävä orgasmi. Minä en halua vapaaehtoisesti sabotoida itsetuntoani luopumalla 45 minuutiksi demiseksuaalisuudestani.

Pilvi Hämäläinen selitti Paula Norosen podcastissa (vai onko se heidän yhteinen, tiedä häntä ja mene ja tiedä) epäloogisesti, että Tinder ei sovi hänelle, koska hän on demiseksuaali. Eihän tuossa ole päätä eikä häntää!

Yhtä hyvin sen henkisen yhteyden voi muodostaa Tinderissä viestitellessään tai sen kautta sovituilla treffeillä. Kukaan ei pakota orgasmittelemaan ekalla tai tokallakaan tapaamisella. Sovellus on ulkonäkökeskeinen ja sen kautta sovitut tapaamiset pääpuolisesti fyysiseen yhteyteen suuntaavia. Mutta onhan siellä 3-4 % miehistäkin demiseksuaaleja eli Pilville sopivia, niistä vaan naaraamaan sellaista muutenkin sopivan kaltaista. Tinderissä sentään monella demiseksuaalilla lukee profiilissaan että demiseksuaali. Luulisi kaikkialta muualta olevan hitaampaa, hankalampaa, ja kalliimpaa mies-demiseksuaalin löytämisen.

Se on poika eikä aikuinen mies joka aina panee kun panettaa ja on naista tarjolla. Jos ei osaa torjua libidonsa kutsumusta niin kalpaten kävisi James Bondillekin ekan hunaja-ansan kohdalla. Se on vähän kuin aina syö karkkia ja vieläpä kaikki ne kun edessä on karkkipussi. Emotionaalisesti kypsä aikuinen mies osaa myös jättää syömättä, eli syö valikoiden ja harkiten eikä suinpäin ryntää oman falloksensa talutusnuorassa surmansuuhun ahmimaan.

Viimeksi muokattu:
Mä taas lähtisin siitä, että on täysin normaalia ja tervettä, että aikuisella miehellä on viriili sukupuolivietti.

Sun kommenttien perusteella demi- saatikka aseksuaali ei ole terve? Eli kaikki mitkä menee ohi sun kapeasta ”normaalista” on jotenkin epänormaalia.

Yleisellä tasolla miehet jotka vielä viisi-kuusikymppisenä metsästävät (epätoivoisesti) vaan uusia (nuoria) panoja, nämä ikuiset pleijerit, ovat lähinnä säälittäviä tapauksia. Ei pelkästään toiminnan takia vaan siksi että siellä on usein taustalla jokin trauma lapsuudesta. Näitä on ollut kaveripiirissä. Joillakin ovat aivot itsesuojelumielessä unohtaneet koko tapahtuman ja se on tullut esille vasta myöhemmin terapeutin istunnossa.

Yhdellä oli muistaakseni juopotteleva äiti vienyt lapsen rakkaan täysin terveen lemmikkikissan lopetettavaksi ilman että kertoi siitä lapselle tai antoi edes hyvästellä. Tästä sinänsä pienestä tapahtumasta tuli trauma joka sitten selitti myöhempää käytöstä naisten suhteen.

Korostan vielä että tämä ei liity Erkki suhun mitenkään mutta annoin vaan esimerkin mistä voi johtua.

Sun kommenttien perusteella demi- saatikka aseksuaali ei ole terve? Eli kaikki mitkä menee ohi sun kapeasta ”normaalista” on jotenkin epänormaalia.

Yleisellä tasolla miehet jotka vielä viisi-kuusikymppisenä metsästävät (epätoivoisesti) vaan uusia (nuoria) panoja, nämä ikuiset pleijerit, ovat lähinnä säälittäviä tapauksia. Ei pelkästään toiminnan takia vaan siksi että siellä on usein taustalla jokin trauma lapsuudesta. Näitä on ollut kaveripiirissä. Joillakin ovat aivot itsesuojelumielessä unohtaneet koko tapahtuman ja se on tullut esille vasta myöhemmin terapeutin istunnossa.

Yhdellä oli muistaakseni juopotteleva äiti vienyt lapsen rakkaan täysin terveen lemmikkikissan lopetettavaksi ilman että kertoi siitä lapselle tai antoi edes hyvästellä. Tästä sinänsä pienestä tapahtumasta tuli trauma joka sitten selitti myöhempää käytöstä naisten suhteen.

Korostan vielä että tämä ei liity Erkki suhun mitenkään mutta annoin vaan esimerkin mistä voi johtua.
Sä annoit ymmärtää, että aikuiseksi kasvaminen tarkoittaa sitä, että mies himoitsee vain naisia, joihin on syvä henkinen yhteys.

Minä puolestani sanon että BULLSHIT.

Seksin himoitseminen ja harrastaminen on TERVETTÄ, se on oikeasti merkki hyvästä fyysisestä ja henkisestä terveydestä ikääntyvillä miehillä (miksei naisillakin).

Jos mä kasvan pervoksi 8-kymppiseksi, joka kiima ja pilke silmässä katselee hoivakodin hoitajia (ja kenties vokottelee laitoksen naisasukkaita), niin OIKEIN HYVÄ. Saappaat jalassa ja kulli tanassa hautaan, se olisi ihan toivottavaa.

PS. Mun oma isoisä oli melkein tuollainen, pilkettä silmässä ja naisia kainalossa loppuun saakka. Oli vähän masentavaa käydä sen kanssa etelän reissulla kun sillä oli paremmin naisseuraa kuin mulla...

Viimeksi muokattu:
Jos miehen itsetunto kaipaa parantamista, niin hän voi kokea että itsetunto paranee hetkeksi hivenen panemalla.

Mutta jos miehen itsetunto on about 10/10 niin kyllä se helposti demiseksuaalisuuteen lipsahtaa sitten. Eli mies ei silloin koe tarvetta parantaa itsetuntoaan paneskelemalla naaraita.
Itselläni on hyvä itsetunto ja paneskelen naaraita ihan vaan sen takia että nautin siitä. Kyseessä on vain nautiskelu omasta seksuaalisuudesta, eikä mikään itsetunnon parantaminen millään tavalla.

Omaa tasoaan alemmaksi koettujen panemisenhan luulisi huonontavan itsetuntoa, ainakin hetkeksi. Itsetunto on paljon tärkeämpää kuin 5-10 sekuntia kestävä orgasmi. Minä en halua vapaaehtoisesti sabotoida itsetuntoani luopumalla 45 minuutiksi demiseksuaalisuudestani.
Ei huononna itsetuntoa pätkän vertaa. Mukavaa saada sinkkuna ollessa naisten seuraa, ihokosketusta ja seksiä vaikka joku näistä mimmeistä ei ole niin hyvännäköinen mitä itse olen. He voivat olla silti hauskaa seuraa, seksikkäitä vartaloltaan, omata paljon positiivista seksuaalista energiaa ja tuottaa paljon iloa sängyssä. Sitä itsetuntoa alentaisi se että ei pääsisi treffeille ja parisuhteeseen ollenkaan omantasoisten naisen kanssa. Pelkästään hedonistisessa nautiskelussa rima on alempana, sillä on huomattavasti helpompaa saada parempitasoisia naisia parisuhteeseen kuin pelkkään seksisuhteeseen.

Se on poika eikä aikuinen mies joka aina panee kun panettaa ja on naista tarjolla. Jos ei osaa torjua libidonsa kutsumusta niin kalpaten kävisi James Bondillekin ekan hunaja-ansan kohdalla. Se on vähän kuin aina syö karkkia ja vieläpä kaikki ne kun edessä on karkkipussi. Emotionaalisesti kypsä aikuinen mies osaa myös jättää syömättä, eli syö valikoiden ja harkiten eikä suinpäin ryntää oman falloksensa talutusnuorassa surmansuuhun ahmimaan.

Sitä voi olla henkisesti kypsä aikuinen mies ja silti nautiskella menemään omasta seksuaalisuudesta eri naisten kanssa jos niin haluaa. Kapeakatseisten moraalinvartijoiden mielipiteet ei merkitse paskan vertaa, että mikä on aikuista, kypsää ja mikä tekee miehen.

Kyllä ihmisiä voidaan suurpiirteisen objektiivisesti arvioida, ei se nyt hirveää mystiikkaa ole.

Voi olla makuasia että onko joku kasi vai kymppi, mutta ei se koskaan ole kakkonen. Ellei sulla ole todella omituinen nais/miesmaku.

Tinder itsessään arvottaa profiileja tastalla koko ajan ja kohtelee hyvännäköisiä eri tavalla kuin rumia, ei tämäkään ole suuri salaisuus.
Tinder maailmassa arvon voi laskea tykkäysten (ei siis mätsien) määrästä. Tosin itse saat tiedoksi vain mätsit. Ehkä tinder voisi laittaa numeron näkyviin Ehkä kuitenkin parempi ettei, ihan ajatellen niitä alemman numeron omaavia.

Mutta jos miehen itsetunto on about 10/10 niin kyllä se helposti demiseksuaalisuuteen lipsahtaa sitten. Eli mies ei silloin koe tarvetta parantaa itsetuntoaan paneskelemalla naaraita. Pikemminkin hän haluaa välttää sellaisten naaraiden jörnimisen joita hän ei arvosta ja kunnioita tarpeeksi. Koska haluaa välttää sen tunteen/kokemuksen että on pannut "omaa tasoaan alempana" olevaa naista. Eikö tämä johda vain terveisiin valintoihin: mies ei koe naisia objekteina siinä missä lapaset ja tennissukat, vaan ihmisinä. Hän ei käytä naisia egonsa buustaamiseen tai pönkittämiseen, koska hänellä ei ole tarvetta sellaiselle. Ja vain aidoille oikeasti upean naisihmisen kohtaamisille on kiinnostusta - ja tällöinhän se pannaanko vaiko eikö ei ole edes olennaista, samoin kuin jos elokuva on mestariteos niin se on mestariteos, ja sillä sisältääkö elokuva eroottisia kohtauksia ei ole väliä; minä katselen mieluummin Stalkeria ja Aguirrea kuin Ron Jeremyn 80-luvun helmiä.

Pilvi Hämäläinen selitti Paula Norosen podcastissa (vai onko se heidän yhteinen, tiedä häntä ja mene ja tiedä) epäloogisesti, että Tinder ei sovi hänelle, koska hän on demiseksuaali. Eihän tuossa ole päätä eikä häntää!

Yhtä hyvin sen henkisen yhteyden voi muodostaa Tinderissä viestitellessään tai sen kautta sovituilla treffeillä. Kukaan ei pakota orgasmittelemaan ekalla tai tokallakaan tapaamisella. Sovellus on ulkonäkökeskeinen ja sen kautta sovitut tapaamiset pääpuolisesti fyysiseen yhteyteen suuntaavia. Mutta onhan siellä 3-4 % miehistäkin demiseksuaaleja eli Pilville sopivia, niistä vaan naaraamaan sellaista muutenkin sopivan kaltaista. Tinderissä sentään monella demiseksuaalilla lukee profiilissaan että demiseksuaali. Luulisi kaikkialta muualta olevan hitaampaa, hankalampaa, ja kalliimpaa mies-demiseksuaalin löytämisen.

Demiseksuaalisuus on suuntaus missä heteroseksuaalisuus. Ei sellaiseksi muututa kasvattamalla itsetuntoa. Vähän kuin huonolla itsetunnolla varustettu olisi pan ja itsetunnon parantuessa sitten muuttuisi ensin heteroksi/homoksi ja lopulta demin kautta aseksuaaliksi.

Kaikki eivät tarvitse henkistä yhteyttä, osalla taas ei nouse vaikka kuinka hyvännäköinen nainen olisi vieressä jos yhteys puuttuu. Meitä on erilaisia ja siksi yleispätevää pistejärjestelmää on vaikea tehdä.

Luulisi demille olevan helpompaa löytää partneri muualta kuin tinderistä. Eihän demiseksuaalin partnerin tarvitse olla demi.

Onko siis niin, että asia on itseäsikin kuitenkin huolestuttanut kun olet arvoja mittauttanut?

Ja aikuiseksi kasvaminen siis tarkoittaa, että ryhdytään demiseksuaaleiksi? Vai niin.

Kyllä se sullakin on hiipunut kolme-nelikymppisestä lähtien prosentin vuosivauhdilla.

Mun mielestä silloin on ongelma, jos ei voi hyväksyä normaaleja ihmisen elämänkaareen kuuluvia asioita. Ehkä myös jotain elämän mielekkäämmän sisällön vajetta?

Viimeksi muokattu:
Keskimäärin 18-22-vuotiailla naisilla ja 40-50-vuotiailla miehillä on panetus melko lailla samalla tasolla. Ja 18-22-vuotiailla miehillä ja 40-50-vuotiailla naisilla.

Siksi panetusmielessä 18-22-vuotiaiden kannattaisi pariutua/paneutua 40-50-vuotiaiden kanssa. Olisi ainakin tällä kaikkein olennaisimmalla alueella jonkinlainen equilibrium. Ja vähän päänsärkyä.

Ja 18-22-vuotiailla miehillä ja 40-50-vuotiailla naisilla.
Ja lähde tälle? Tuo nyt ei mielestäni ole kyllä mistään kotoisin.

Nuorten miesten panetus on suurin piirtein suurin voima maailmankaikkeudessa, ja keski-ikäiset naiset puolestaan kärsii menopaussista. Ei näillä nyt ole mitään yhteistä. Populaariromanttisista haihatteluista huolimatta.

Myöskin Finsex-tutkimuksen valossa nuoret naiset on eniten seksiä harrastava nais-segmentti.

Ja lähde tälle? Tuo nyt ei mielestäni ole kyllä mistään kotoisin.

Nuorten miesten panetus on suurin piirtein suurin voima maailmankaikkeudessa, ja keski-ikäiset naiset puolestaan kärsii menopaussista. Ei näillä nyt ole mitään yhteistä.

Myöskin Finsex-tutkimuksen valossa nuoret naiset on eniten seksiä harrastava nais-segmentti.

MedicineNet: "Cisgender women generally experience an increase in sex drive later than men. One study reveals that women between 27 and 45 years old report the highest interest in sex and more sexual fantasies than women in other age groups. Women also report having more sex during these years than women of other ages."

Libido on ihan eri asia kuin paneminen. Nuori nainen voi suostua panoon vaikka häntä ei paneta - hän siis saattaa usein olla pantavana vain koska haluaa miellyttää miestä, esim. koska pelkää miehen hakevan panot muualta, jos ei suostu. Liittynee myös nuorten naisten alhaiseen itsetuntoon, menettämisen pelkoon jne.

Kyllähän itsestäsikin tiedät että panetuksen määrä on Y ja panemisen määrä Z - tuskin ne samalla tasolla ovat esim. tänään tai tällä viikolla.

Älä siis tosta vaan vaihda keskusteluaihetta aidanseipääseen kun keskustelen navetasta. Pysy karsinassa, kaasuvalottelematta. Niin minäkin aina teen.

Ilmainen versio käytössä ja äsken vasemmalle sutaistessa vilahti ruudussa joku ilmoitus, että se oli tykännyt minusta tms.
Luinkohan väärin vai tekeekö tuota oikeasti? Jos kyllä, niin tuleeko se joka kerta kun vetää vasuriin jonkun joka on susta tykännyt?
Se on Tinderin yrityksiä saada ostamaan Gold/Platinum. Eli joo swaippasit jonkun sinusta tykänneen vasuriin. Ei tule ihan joka kerta kuitenkaan.

MedicineNet: "Cisgender women generally experience an increase in sex drive later than men. One study reveals that women between 27 and 45 years old report the highest interest in sex and more sexual fantasies than women in other age groups. Women also report having more sex during these years than women of other ages."

Libido on ihan eri asia kuin paneminen. Nuori nainen voi suostua panoon vaikka häntä ei paneta - hän siis saattaa usein olla pantavana vain koska haluaa miellyttää miestä, esim. koska pelkää miehen hakevan panot muualta, jos ei suostu. Liittynee myös nuorten naisten alhaiseen itsetuntoon, menettämisen pelkoon jne.

Älä vaihda keskusteluaihetta aidanseipääseen kun keskustelen navetasta. Pysy karsinassa, kaasuvalottelematta. Niin minäkin aina teen.
Ei tuossa sanota, että näiden naisten seksidraivi olisi samaa tasoa 18-22v. miesten kanssa.

Ja todellakaan ei ole.

(Jos 18v. miehen halukkuus on vaikka X=100, niin vastaavanikäisellä naisella se on noin 20. Ei se siitä nyt viisinkertaistu iän myötä!)

Statistiikka

Viestiketjuista
283 793
Jäsenet
78 701
Uusin jäsen
MildlyToxicPony

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom