Ja juuh, ei ole nyt tinderkokemuksia kun poistuin sieltä taas kuukausia sitten. Mutta näin tuossa paikassa X yhden naisen jonka olen aiemmin tavannut. Taisi tunnistaa meikäläisen kun katsoi mun suuntaan siihen tyyliin. En varmaan tunnistanut itse heti tai sitten olin (totuus ) vain kehtaamisongelmasta jäässä niin en mennyt juttelemaan.
En tiedä olenko ihastunut ehkä en, mutta tuo on kyllä söpö nainen ja sellainen jonka kanssa voisin jopa olla suhteessa. Ihan kenen tahansa kanssa en voisi. Mulla saattaa olla sen numerokin mutta ihan tyhjästä viestin laittaminen tuntuu taas siltä että leimaan itseni joksikin. Stalkkeriksi tai jotain.
Ehkä pitää koittaa tavata tuo nainen ihan livenä jos vaikka saisi jotain juttua aikaiseksi. Ja sitten todeta että onkin varattu tai ei kinonsta. Tai ei kiinnosta enää kun jo kerran outoilin ja olin niin jäässä.
Ristiriita tai miksi sitä kutsuisi on valtava kun tavallaan kaipaisi kavereita, ystäviä, parisuhdetta mutta tavallaan tuntuu siltä että en kuulu toisten ihmisten seuraan ollenkaan.
Esimerkillistä dataa. Profiilin tekstillä on selvästi vaikutusta, ainakin jotain. Onhan siitä puhuttu täällä ennenkin. Mulla oli siinä joku hassu onelineri ja sillä ei ihan hirveästi mätsejä tullut. Ne joita tuli ei edenneet mihinkään.
Thaimaa on klassikko, ja Filippiinit, mutta jotenkin raskasta mulle olisi deittailla ulkomaalaisia. Vaikka jätetään Pattayan kävelykadut ja muut setit pois, keskitytään vain vakavaan ja aidompaan seurusteluun, niin aidosti yhteisen kielen puute on iso ongelma, kulttuurierot toinen.
En tiedä olenko ihastunut ehkä en, mutta tuo on kyllä söpö nainen ja sellainen jonka kanssa voisin jopa olla suhteessa. Ihan kenen tahansa kanssa en voisi. Mulla saattaa olla sen numerokin mutta ihan tyhjästä viestin laittaminen tuntuu taas siltä että leimaan itseni joksikin. Stalkkeriksi tai jotain.
Ehkä pitää koittaa tavata tuo nainen ihan livenä jos vaikka saisi jotain juttua aikaiseksi. Ja sitten todeta että onkin varattu tai ei kinonsta. Tai ei kiinnosta enää kun jo kerran outoilin ja olin niin jäässä.
Ristiriita tai miksi sitä kutsuisi on valtava kun tavallaan kaipaisi kavereita, ystäviä, parisuhdetta mutta tavallaan tuntuu siltä että en kuulu toisten ihmisten seuraan ollenkaan.
Olen testannut tässä, jos profiilissa ei lue mitään niin voi mennä viikko/pari ei yhtään matchiä.
Kolmen rivin positiivinen teksti, niin tulee sellanen 2-3 matchii viikkoon.
Välillä laittelen kerralla useammalle viestin. niin pari ehkä sanoo moi ja vastaa vastaukseen osaten kysyä mitään. Nämä Suomessa.
Oma Tinder käyttäytyminen Suomessa on että vedän kaikki goldilla oikealle naamataulun mukaan jota voisin panna. Mätsi jos tulee, niin luen tekstin ja poistan lihavat suoraan listoilta.
Globaalia meininkiä.
Jonkin verran aikaa vietän myös Saksa/Itävalta/Italia akselilla ja annan Tinderin olla sijainnin mukaan. Lyhyt esittely teksti englanniksi. Paikallisilta ei periaatteessa ainuttakaan tykkäystä/matchia. Ainoat tykkäykset mitä tulee, niin köyhien naapurimaiden naisilta tsekki, unkari, romania ja ukraina. Ongelmahan tässä onkin sitten, että välimatka onkin yleensä 700-1400km, eli Goldilla vaihtavat sijainnin tänne ja odottavat Budapestin ghetossa länsilompakkoa.
Toimivaksi havaittu Thaimaa, jossa ehdottomasti Gold.
Niin ei tarvitse räpeltää usean kanssa ja hukkua viesteihin, valitset vaan tykkäyksistä kiinnostavan tai pari mätsiksi.
Ovat aktiivisia kirjoittaa, siis 8/10 varmaan heittää jo alkuviestii ja helppo sopia treffit. Yleensä pimpparautakin on höyryävan kuuma.
Muutaman kerran vaihtanut sijainnin Etelä-afrikkaan ja hauska teksti englanniksi. Tykkäyksiä tulee yllättävän paljon ihan molemman värisiltä, sinnehän voisi joskus lentää tinder matkailee.
Toimivista maista vinkkejä?
Esimerkillistä dataa. Profiilin tekstillä on selvästi vaikutusta, ainakin jotain. Onhan siitä puhuttu täällä ennenkin. Mulla oli siinä joku hassu onelineri ja sillä ei ihan hirveästi mätsejä tullut. Ne joita tuli ei edenneet mihinkään.
Thaimaa on klassikko, ja Filippiinit, mutta jotenkin raskasta mulle olisi deittailla ulkomaalaisia. Vaikka jätetään Pattayan kävelykadut ja muut setit pois, keskitytään vain vakavaan ja aidompaan seurusteluun, niin aidosti yhteisen kielen puute on iso ongelma, kulttuurierot toinen.