Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 635
No, tätä on melkeenpä yritetty ja leimauksena on lähinnä "Ick, en todellakaa", ja se siitä. Tähänkin oltava kyl twisti "Ja sähä muute peruat sen joogatuntisi, koska mulla on paljo parempaa nännännää tekemistä".

Toki on itsevarmuutta pamauttaa kellonaika, päivä ja paikka, mut jos toisella on menoa niin sitten on. Voi ehdottaa toista ajakohtaa, ja jos on taas menoa tuolloin, tässä kohtaa heitän välillä palloa naiselle, että heitä viestii. Itselleni se on "menen eteenpäin ja jos nainen haluaa nähdä, se kyllä laittaa viestiä".
Joo se pitää varmaan tehdä just noin jotenkin kiusoittelevasti/läpällä.. Periaatteessa nämä menot voi kai myös (osin) olla keksittyjä/testauttelua että onko toisellakin jotain menoja (elämää), kuinka innokkaasti (epätoivoisesti) yrittää nähdä, sietääkö tapaamisen siirtämisiä loputtomiin (onko lapanen) jne. Mutta toi pallon heitto on varmaan hyvä, voi sen ainakin kerran tehdä. Ehkä osa noista "joogamenoista" on treffejä ja useat tapaamisten siirrot kertoo että oot jonossa ;)
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 922
Ei tavoitteellisuudessa itsessään mitään vikaa ole, kunhan se ei ala dominoimaan liikaa elämää IMO. Monesti haaleassa vedessä seilailu on naisille turn off, ellei itse ole sitten samanlainen.
Kaikellahan tuppaa olemaan eri puolia. Tavoitteellisuuskin koetaan niin eri tavoin: toiselle se liittyy uraan, toiselle siihen monessako maailman kolkassa pääsee juomaan drinksuja ja esim. minulle vaikkapa juuri nyt tiettyihin kirjoihin liittyen. Koen tämän omani juuri hyvinkin intensiivisen intohimoisena enkä haaleana. Itse haen elämääni intohimoisia ihmisiä ja toki heillä pitää olla myös aikaa. Melkein sama, mistä sen intohimon saa kunhan löytyy sellaista oikeaa poltetta ja tulta.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 093
Ei tavoitteellisuudessa itsessään mitään vikaa ole, kunhan se ei ala dominoimaan liikaa elämää IMO. Monesti haaleassa vedessä seilailu on naisille turn off, ellei itse ole sitten samanlainen.
Mitä muuten tarkoitat "haaleassa vedessä seilailulla"? Semmoista ettei mikään kiinnosta, vai ettei yleisesti ottaen ole intohimoinen ihminen? :hmm:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 448
Kaikellahan tuppaa olemaan eri puolia. Tavoitteellisuuskin koetaan niin eri tavoin: toiselle se liittyy uraan, toiselle siihen monessako maailman kolkassa pääsee juomaan drinksuja ja esim. minulle vaikkapa juuri nyt tiettyihin kirjoihin liittyen. Koen tämän omani juuri hyvinkin intensiivisen intohimoisena enkä haaleana. Itse haen elämääni intohimoisia ihmisiä ja toki heillä pitää olla myös aikaa. Melkein sama, mistä sen intohimon saa kunhan löytyy sellaista oikeaa poltetta ja tulta.
Nyt joko ymmärsit viestini väärin tai muotoilin asian huonosti. Tavoitteellisuutta on toki olemassa olemassa monessa muodossa ja se koetaan monesti puoleensavetäväksi, ellei sitten satu olemaan itse haaleassa vedessä seilaava, jolloin toisen tavoitteellisuus saattaa olla jopa luotaantyötävä asia.


Mitä muuten tarkoitat "haaleassa vedessä seilailulla"? Semmoista ettei mikään kiinnosta, vai ettei yleisesti ottaen ole intohimoinen ihminen? :hmm:
Just toi ensimmäinen, eletään elämää ikäänkuin "muiden ohjaamana".
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 922
Nyt joko ymmärsit viestini väärin tai muotoilin asian huonosti. Tavoitteellisuutta on toki olemassa olemassa monessa muodossa ja se koetaan monesti puoleensavetäväksi, ellei sitten satu olemaan itse haaleassa vedessä seilaava, jolloin toisen tavoitteellisuus saattaa olla jopa luotaantyötävä asia.
Eikun yritin ikään kuin jatkaa kommenttiasi. Ymmärsin ja muotoilit hyvin. :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 376
Naisille vinkki: Elekee peitelkö sitä jos teillä on ylimääräistä. En usko, että olen ainut, jolle se on totaali yllätys sitten livenä kun on vedetty täydelliset kuvat just niin ettei näyttäisi esim. pommilta. Se on turn off. Emmä ole ylimääräistä ja sopusuhtaisuutta vastaan, mutta olisi kiva tietää jo etukäteen, että tietää mitä odottaa. Vaikka se nainen olisi muuten kuinka hieno persoona, niin siinä on jo arvot ihan eri teillä.

Muuten mä en pääse tästä edelleenkään yli, että naiset vaan treffaa aivan liikaa ylöspäin. Aivan hiton vaikeaa on edes päästä treffeille keskiverto naisten kanssa :D Pitäs asua naapurissa ja sopii tosiaan kuukausi etukäteen treffit. Kyllä mä väitän, että jos naista kiinnostaa, hän raivaa kyllä tilaa sieltä täyteen buukatusta kalenterista.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
177
Naisille vinkki: Elekee peitelkö sitä jos teillä on ylimääräistä. En usko, että olen ainut, jolle se on totaali yllätys sitten livenä kun on vedetty täydelliset kuvat just niin ettei näyttäisi esim. pommilta. Se on turn off. Emmä ole ylimääräistä ja sopusuhtaisuutta vastaan, mutta olisi kiva tietää jo etukäteen, että tietää mitä odottaa. Vaikka se nainen olisi muuten kuinka hieno persoona, niin siinä on jo arvot ihan eri teillä.
Fiksut hyvä itsetuntoiset muhkeammat mimmit ymmärtävät kyllä että heillä on faninsa ja ymmärtävät säästää kaikkien aikaa näyttämällä realistisen kroppakuvan applikaatiossa jotta nämä miehet osaavat löytää heidät.

Vähä-älyisemmät ja huono itsetuntoiset muhkut sitten haaskaavat kaikkien aikaa jättämällä tahallaan sen kropankuvan pois tai kuvaamalla kropan niin että ne läskit eivät näy välttämättä ollenkaan.
Totuus paljastuu tietysti sitten livenä ja tälläiset naiset tuhlaavat ennenkaikkea omaa aikaansa kun taas uusi treffattava ei ollutkaan kiinnostunut koska kuvat eivät todellakaan vastanneet todellisuutta.

Vähä-älyisyys ja paska itsetunto ovat oletetusti tämän ongelman ykkössyyt. Parasta ajansäästöä olisi pistää kroppakuvattomat suorilta vasuriin, mutta ymmärrän että monilla miehillä ei ole välttämättä paljon vaihtoehtoja asian suhteen joten ovat valmiita ottamaan riskin "pommista" treffeillä. Toki nämä treffit kannattaa päättää samointein jos tulee "huijatuksi", niin säästää edes vähän aikaa ja rahaa. "Anteeksi, mutta näytät sen verran eriltä mitä olit kuvissa ja voin sanoa suoraan että en olekaan kiinnostunut, mun pitää mennä, moro"
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
292
Vähä-älyisemmät ja huono itsetuntoiset muhkut sitten haaskaavat kaikkien aikaa jättämällä tahallaan sen kropankuvan pois tai kuvaamalla kropan niin että ne läskit eivät näy välttämättä ollenkaan.
Totuus paljastuu tietysti sitten livenä ..
Vähän sama kun jotkut lyhyet miehet jättää oman pituutensa pois ilmoituksesta. Tietävät kyllä että muuten ei tulisi sitäkään vähää yhteydenottoja jos olisi kaikki info heti saatavilla.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
250 097
Viestejä
4 358 001
Jäsenet
72 560
Uusin jäsen
Mauno85

Hinta.fi

Ylös Bottom