Tää on kyllä hyvin kiteytetty!
Oon huomannut noissa treffisovelluksissakin, kuinka kaikki on olevinaan jotain superaktiivisia ja aina menossa. Elämästä tehdään kiireisempää, kuin mitä se on. Tai sitten se on sitä, että sinkut vain täyttävät sitä parisuhdetyhjiötä kaikella muulla ja sitten ei enää osata myöskään luopua niistä kaikista aktiviteeteista. Sellaisia "peruspulliaisia" tuntuu olevan kourallinen. Ne on yleensä niitä, jotka osaavat nauttia ihan vain siitä olemisesta.
Tää edellinen vuoden homma oli osittain just sitä, että koko ajan olisi pitänyt pitää hauskaa (siis naisen puolelta). Kaikki tän naisen suhteet oli kaatunut samalla tavalla ja hän sen ihan täysin myös itse tiedosti. Alkuhuuma ja isoin yhdessätekeminen ohi, niin onkin "tylsää", eikä pysty nauttimaan vain siitä toisen läsnäolosta ja siitä, kun asiat arkipäiväistyy. Mä jotenkin ymmärrän, että tämmöistä tapahtuu tuolla teinivuosissa ja vähän päälle parikymppisenä, mutta +40 ja lapset, niin olisi jo aika yrittää laittaa asioita tärkeysjärjestykseen ja ns. "rauhoittua". Ei se rauhoittuminen kuitenkaan sitä tarkoita, että pitäisi täysin jämähtää sohvan pohjalle.
Sinänsä mua suretti myös tän naisen exän puolesta, koska tällä naisella oli hyvä parisuhde ja vastuullinen ex, mutta ku "siitä tuli tylsää". Niillä oli sentään lapsikin, mutta kun "tylsää".