Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 633
No, tätä on melkeenpä yritetty ja leimauksena on lähinnä "Ick, en todellakaa", ja se siitä. Tähänkin oltava kyl twisti "Ja sähä muute peruat sen joogatuntisi, koska mulla on paljo parempaa nännännää tekemistä".

Toki on itsevarmuutta pamauttaa kellonaika, päivä ja paikka, mut jos toisella on menoa niin sitten on. Voi ehdottaa toista ajakohtaa, ja jos on taas menoa tuolloin, tässä kohtaa heitän välillä palloa naiselle, että heitä viestii. Itselleni se on "menen eteenpäin ja jos nainen haluaa nähdä, se kyllä laittaa viestiä".
Joo se pitää varmaan tehdä just noin jotenkin kiusoittelevasti/läpällä.. Periaatteessa nämä menot voi kai myös (osin) olla keksittyjä/testauttelua että onko toisellakin jotain menoja (elämää), kuinka innokkaasti (epätoivoisesti) yrittää nähdä, sietääkö tapaamisen siirtämisiä loputtomiin (onko lapanen) jne. Mutta toi pallon heitto on varmaan hyvä, voi sen ainakin kerran tehdä. Ehkä osa noista "joogamenoista" on treffejä ja useat tapaamisten siirrot kertoo että oot jonossa ;)
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 919
Ei tavoitteellisuudessa itsessään mitään vikaa ole, kunhan se ei ala dominoimaan liikaa elämää IMO. Monesti haaleassa vedessä seilailu on naisille turn off, ellei itse ole sitten samanlainen.
Kaikellahan tuppaa olemaan eri puolia. Tavoitteellisuuskin koetaan niin eri tavoin: toiselle se liittyy uraan, toiselle siihen monessako maailman kolkassa pääsee juomaan drinksuja ja esim. minulle vaikkapa juuri nyt tiettyihin kirjoihin liittyen. Koen tämän omani juuri hyvinkin intensiivisen intohimoisena enkä haaleana. Itse haen elämääni intohimoisia ihmisiä ja toki heillä pitää olla myös aikaa. Melkein sama, mistä sen intohimon saa kunhan löytyy sellaista oikeaa poltetta ja tulta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 965
Viestejä
4 354 140
Jäsenet
72 542
Uusin jäsen
pruuttidd

Hinta.fi

Ylös Bottom