Tähän piti vielä kommentoida, että miksi mun pitäs mätsätä näiden kanssa jotta voisin sitten raakata ne myöhemmin pois? Tai siis mikä olis se hyöty tästä, että ensin tykkäisin ja sitten unmätsäisin?
Ei siinä olisi mitään enempää järkeä. Sä tunnuit vaan laittavan jotain painoarvoa sun roikkuvien tykkäysten määrälle. Ylipäätään sehän oli leikkimielinen ehdotus. Eihän naiset voisi noin toimia, koska ne tykkäykset Tarkoittaa Jotain (TM). Niillä on jokin symbolinen merkitys.
Jotkut naisethan on erikseen kirjoittaneet, että supertykkäykset ovat vahinkoja. Ainakin joskus 3 vuotta sitten kun ekan kerran kokeilin Tinderiä, silloin kaikki sai kai yhden tai muutaman supertykkäyksen alussa tai kuukaudessa tms. yms. Vähintään puolitosissaan he kai sen olivat maininneet. Koska tykkäykset Tarkoittaa Jotain niin silloin naisten pitää erikseen varoittaa että supertykkäykset voivat olla kuitenkin vahinkoja
Sellainen ajatus että miehet joka tapauksessa selaa niitä profiileja hemmetisti enemmän kuin naiset, ja siten myös heittävät supertykkäyksiä vahingossa paljon enemmän, ei ilmeisesti merkkaa mitään. Toki yleisellä tasolla miesten ja naisten tykkäykset ovat hyvin erilaisia.
Kun se onnistuu ihan silläkin, että raakkaa ne minusta tykänneet suorilta.
Enhän mä tälläisestä puhunut! Sä sanoin että sulla oli 15 tykkäystä jäljellä. Ei siinä enää mitään raakata.
Jos tuossa oli mitään suurempaa järkeä, niin jotta sä voisit jatkaa sen järjen mukaista toimintaa, sä tarvitset paljon enemmän tykkäyksiä pohjalle. Jos kaava oli 2000 ->15->evvk niin helposti voidaan todeta että tä tarvitset ainakin 20k tykkäystä.
Koko sovelluksen tarkoitus on tehdä alkuvalinta profiilin perusteella,
No jaa. Olen varmaan missannut tämän ohjeen.
Tosin teknisesti mä en puhunut mitenkään tuota vastaan. Nimenomaan jopa mainitsin itsekin näin toimivani. Mä laitan oletuksena tykkäyksen lähes kaikille, koska muu olisi hitosti turhaa vaivaa, ilman kuitenkaan mitään vastinetta.
Suurimman karsinnan mä olen tehnyt Tinderissä etäisyydellä, ja sitten hieman iällä. Yleensä mä olen aloittanut kahlaamaan sen pakan läpi jollain 2-3 kilometrillä. Ensimmäisen viikon jälkeen ei juuri enää tule niitä päiviä että saisin edes kaikki tykkäykset käytettyä. Tinderissä on tympeää ettei siellä ole hakua tai muutakaan parempaa kuin noi kolme kriteeriä.
Yksikään näistä naisista ei tiedä tuon taivaallista siitä, kuinka monesta naisprofiilista mä olen tai olen olematta ollut tykännyt. Siten sillä ei ole mitään vaikutusta heidän toimintaansa.
sit keskustella matchin kanssa tarkemmin,
Kerta monet naiset eivät näin toimi, niin vähän turhaa esittää mitään väitteitä sen pohjalta.
Joillain naisilla on jopa sellainen hauska esimerkki tästä heidän omassa profiilitekstissään. "Se kenen tykkäyksestä syntyy match, aloittaa keskustelun". Tosi harvoin he kuitenkaan itse ovat näin toimineet. Tämä oletettavasti ei ole myöskään johtanut siihen, että he olisivat älynneet täydentää ja maltillistaa sitä kohtaa tyyliin "yleensä se kenellä ....". "Toivoisin että se kenellä..."
mutta sä neuvot, että kaikki vaan laittaa kaikki oikealle ja valinta tehdään sitten? Kuulostaa suuremmalta vaivalta, kaikille.
Sä et osaa ajatella mitään mutkaisempaa. Jos kaikki vaan spammaisivat tykkäyksiä menemään, niin sehän vain tarkoittaisi sitä että niiden tykkäysten jo alkujaan vähäinen merkitys pyöristyy nollaksi. Siitä olisi ainoastaan pientä ongelmaa Tinderille koska he joutuisivat hieman miettimään sen palvelun monetisaatiota uusiksi yhdeltä osin.
Ei ole mitään vaivaa tykätä tuhannesta tai ajan myötä miljoonasta profiilista. Klik klik klik klik. Yksi lyhyt näpäytys sormella, käytti sitten sovellusta tai selainversiota. Se on tykkäämistä. Nopealla netillä pysyisi ehkä tykkäämään 1,5 profiilista sekunnissa.
Se todellinen vaivannäkö tapahtuu aina myöhemmin. En mä nyt väitä että se on realistinen idea. Mutta eniten se haittaisi Tinderiä.
Lisäksi se tieto, että edes osa miehistä laittaa kaikki oikealle ja näin jättää työt naiselle,
Mikä ihmeen työ? Sä itse väitit että täytyis tehdä alkuvalinta profiilin perusteella. Sun kertomasi mukaan naisten täytyisi aina tehdä se alkuvalinta profiilin perusteella. Trolloloo. Tosiasiassa sä yrität puhua sen puolesta että naisten ei tarvitsisi tehdä niin. Että naiset voisivat osittain nojata miesten tykkäämisiin. Ne tykkäämiset vaikuttaa myös selailumoodin profiileihin, ei pelkästään siihen listaan tykkääjistä.
Eihän se ei ole millään tavalla riippuvainen siitä mitä miehet tekee tai ei tee. Sun väittämäsi mukaan jokaisen yksilön kuuluisi tehdä se työ. Ja eri miehet hyvin aktiivisesti pyrkivät invalidoimaan sen lähestymistavan joka tapauksessa. Parempi havahtua todellisuuteen.
Vai Gramman esittelemä puuhastelu? Käydä läpi valtava määrä joutavia "tykkäyksiä" sellaisilta miehiltä jotka eivät ole vielä tulleet vastaan iän tai etäisyyden takia. Se on sulle työtä?
Normaalisti naiset jotka tapauksessa katsovat ne profiilit viimeisen päälle tarkkaan, siinä selailumoodissa, jota sittemmin Grammakin oli kertonut enimmäkseen käyttävänsä.
karkottaa naisia Tinderistä (tosi kiva mätsätä jonkun kanssa, joka ei ole lukenut sun profiilista muuta kuin sukupuolen),
Ei sitä sukupuolta tarvitse katsoa. Tinderissä on kaksi pääasiallista rajausta, ja sukupuoli on teknisesti kolmas, vaikkei juuri kukaan sitä varsinaiseksi "rajaukseksi" ajattele. Jokainen yksilö vaan kertoo Tinderille nämä rajat, ja sen että haluaako Tinderin noudattavan niitä täsmällisesti, vai sinnepäin.
jolloin heitä on siellä entistä vähemmän. Toimintatapa siis heikentää sekä omaa, että kaikkien muiden miesten mahdollisuuksia, mutta hei, syytetään vaan naisia joo.
Anteeksi, mutta Tinderin käyttäjämäärät ovat koko ajan kasvaneet. Myös sinkkujen määrä koko ajan kasvaa. Sitä kylläkään en tiedä onko naiskäyttäjien määrä kasvanut, veikkaisin kyllä.
Kumpaankaan, ainakaan mulla ei ole henkilökohtaisesti mitään vaikutusvaltaa. Jos epämääräisellä, ei millään tavalla koordinoidulla laumalla eri miehiä, on jotain vaikutusta jonkun epämääräisen ei-koordinoidun lauman naisia käytökseen, niin mitäs kukaan asialle voi? Kyse on vaan sekaisesta joukosta eri ihmisiä.
Ja pieni newsflash tähän väliin. Miesten toiminta on kytköksissä naisten toimintaan. Mä arvelen että suurin osa miehistä on aloittanut sen Tinderin käytön paljon selektiivisemmin.
Ja kun naiset kyllästyy, ne lähtee vittuun koko palvelusta, ja taas on vähemmän naisia. Kuka tässä nyt sitten voitti?
Naiset kai voitti

(*)
Säkään et osaa ajatella monimutkaisia asioita. Tinderissä olevien naisten määrä ei ole mikään meriitti. Se ei ole mikään erityisen hyvä asia. Sitä edellyttää, ja siitä hyötyy vain yksi taho. Tinder ja sen omistava Match Group. Jos Tinderissä olisi riittävän vähän naisia, ei siellä miehetkään viihtyisi. Match Group on hyvä ottaa esille, koska he omistavat lukuisia näistä sovelluspohjaisista deittipalveluista. He ovat ostaneet niitä. Sen seurauksena kilpailu vähenee. Kilpailun väheneminen ei minkään teorian mukaan paranna palvelun laatua, pl. suomalaisen vähittäiskaupan markkinajohtajan aivopierut.
Mutta puhutaan tuosta voittamisesta. Naiset lähtee vittuun Tinderistä. OK. Mitä ne sen jälkeen tekee? Mitä ne ylipäätään teki siellä Tinderissä? Tekeekö he sitä vain Tinderissä, vai tekevätkö se sitä muuallakin? Miten asia vaikuttaa niihin naisiin jotka kuitenkin jäivät Tinderiin?
Monia asioita joita sä et ollenkaan huomioinut, kun implikoit että naisten turhautuminen Tinderissä olisi huono asia.
(*) Ei mitään erityistä perustetta. Asia riippuu miten pitkälle mietitään, ja mitä asiaa painotetaan. Mutta sä väitit ilman mitään perusteita, että mukamas miehet häviää, niin ajattelin olla eri mieltä.