Otin kympillä Tinder goldin kuukaudeksi (mulla on se ollut aiemminkin ja silloin raakkasin 2000 tykkäystä noin kahteensataan, jotka jätin sinne hautumaan silloin). Nyt oli tykkäyksiä taas tuhat, joten oon käsi krampissa karsinut liian kaukana olevat, ulkomaalaiset, profiilitekstittömät, seksiseuraa hakevat, pienten lasten vuoroviikkoisät, liian vanhat (60+), liian nuoret (alle 32v), kuvattomat (tai siis kuvana maisemia tai ihan vaan mustaa), typerät profiilit tyyliin "kysymällä lisää" tai "myyn koivuklapia", tyypit jotka etsii urheilullista naista, kaveria eräjormailuun tai matkusteluun, kinkyt, avoimissa suhteissa olevat, profiilit missä on hauispullisteluja tai vatsalihasten esittelyä peilin eessä niin ettei pää edes näy, profiilit missä 1-3 suttuista pikselimössökuvaa, sliipatut liikemiestyypit, himourheilijat... jäi 15 kappaletta minusta tykännyttä profiilia.
Näistä aletaan sitten karsimaan. On tää yhtä juhlaa.
edit. avoimuuden hengessä paljastan vielä, et mulla on lisäksi 24 mätsiä joiden kanssa olen aloittanut/he ovat aloittaneet 10 keskustelua, joista 3 on sillälailla aktiivisia, että oon viikon sisään vaihtanut pari sanaa henkilöiden kanssa. Pari kappaletta keskustelua on sellaisia, kenen kanssa ollaan tavattu jo ja vaihdettu whatsappiin, ja nää keskustelut on vaan jääneet tonne olemaan. Mulla on siis 14 mätsiä, joiden kanssa en oo vaihtanut sanaakaan ja nää vaan hengaa siellä "ehkä" pinossa kai sitten. Aloitan kyllä keskustelun itse, jos siltä tuntuu, mutta näiden kans ei oo niinkään vissiin sitten siltä tuntunut.
edit2. yksi keskusteluista asuu jossain hevon helkkarissa monen sadan kilsan päässä, enkä olis koskaan mätsännyt jos olisin tän tiennyt.