Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 589
Onhan se hupaisaa esim. herätä su-aamuna ja huomata, että Tinder on kehottanut keskellä yöllä swaippailemaan ~klo 3.30 aikoihin, koska on aktiivisin aika menossa.
Eihän se "aktiivisin aika" välttämättä sitä tarkoita, että juuri naiset olisi erityisen aktiivisia tuohon aikaan... Sen kyllä arvaa erkkikin, kumpi sukupuoli siellä swaippailee etenkin tuohon aikaan.

Ja baarivertaus toimii hyvin, koska tietty sukupuoli on kaikkein epätoivoisimmillaan sielläkin noihin aikoihin...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 335
Kyllä, kaverillani oli juurikin tämänkaltainen kuva sekä lisäksi ne "perinteiset" esittely kuvat kellosta ranteesta, moottoripyörästä jne.

Seurasin sivusta noin viitisen minuuttia kun kaveri swaippaili ja matchaus oli 90% luokkaa, matseja taisi entuudestaan olla sen 600-700.

Kaveri siis kalju, tatuoitu, lihaksikas sekä omasi korvikset ym. korut.
Kuvista päätellen näistä näkyy:
- Raha (jos sitä oikeesti edes on :D)
- Status (tai ainakin joku mimmi saattaa ajatella, että tää on jonku pyöräjengin pomo)
- Itsevarmuus (huokuu varmaa just moottoripyörästä, tatuoinneista ja lihaksista)

Mitkä sitten vetoaa naisiin, ainakin 90% näistä ko mätsejä tulee.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 335
Varmaan riippuu naisista tuokin. Tiedän yhden miehen, joka näytti joskus Tinderinsä, kun kokoajan kilkutti (ennen kun olin itse edes asentanut koko softaa). Sillä tais olla yks kuva missä oli ilman paitaa ja viestiä ja suoraa ehdotusta sateli. Eli kyllä sille "niljakkuudellekin" on valtavasti kysyntää :D
No täähä on päivän selvää. Hyvä ja lihaksikas kroppa saa naisia.
Ei muuta ko salille ja rasvat alle 10. Paidaton kuva Tinderiin ja testit päälle :D
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Otin kympillä Tinder goldin kuukaudeksi (mulla on se ollut aiemminkin ja silloin raakkasin 2000 tykkäystä noin kahteensataan, jotka jätin sinne hautumaan silloin). Nyt oli tykkäyksiä taas tuhat, joten oon käsi krampissa karsinut liian kaukana olevat, ulkomaalaiset, profiilitekstittömät, seksiseuraa hakevat, pienten lasten vuoroviikkoisät, liian vanhat (60+), liian nuoret (alle 32v), kuvattomat (tai siis kuvana maisemia tai ihan vaan mustaa), typerät profiilit tyyliin "kysymällä lisää" tai "myyn koivuklapia", tyypit jotka etsii urheilullista naista, kaveria eräjormailuun tai matkusteluun, kinkyt, avoimissa suhteissa olevat, profiilit missä on hauispullisteluja tai vatsalihasten esittelyä peilin eessä niin ettei pää edes näy, profiilit missä 1-3 suttuista pikselimössökuvaa, sliipatut liikemiestyypit, himourheilijat... jäi 15 kappaletta minusta tykännyttä profiilia.

Näistä aletaan sitten karsimaan. On tää yhtä juhlaa.

edit. avoimuuden hengessä paljastan vielä, et mulla on lisäksi 24 mätsiä joiden kanssa olen aloittanut/he ovat aloittaneet 10 keskustelua, joista 3 on sillälailla aktiivisia, että oon viikon sisään vaihtanut pari sanaa henkilöiden kanssa. Pari kappaletta keskustelua on sellaisia, kenen kanssa ollaan tavattu jo ja vaihdettu whatsappiin, ja nää keskustelut on vaan jääneet tonne olemaan. Mulla on siis 14 mätsiä, joiden kanssa en oo vaihtanut sanaakaan ja nää vaan hengaa siellä "ehkä" pinossa kai sitten. Aloitan kyllä keskustelun itse, jos siltä tuntuu, mutta näiden kans ei oo niinkään vissiin sitten siltä tuntunut.

edit2. yksi keskusteluista asuu jossain hevon helkkarissa monen sadan kilsan päässä, enkä olis koskaan mätsännyt jos olisin tän tiennyt.
Tämä voisi olla sanasta sanaan meikäläisen kirjoittama parisen vuotta sitten. Eli ei mulla sitten kai ollutkaan enempää kriteereitä kuin sullakaan, kun yhtä kovalla kädellä ollaan karsittu. Ehkä mä vaan olin ennalta määritellyt niitä jotenkin spesifimmin tai tietoisemmin :hmm:

Edit. Itse totesin Goldin turhaksi siinä mielessä, ettei se käytännössä mun työsarkaani juuri vähentänyt. Syystä että melkein kaikki miehet nyt tosiaan svaippailee melkein kaikki naiset oikealle, niin niitä tykkäyksiä tulee nelinumeroinen luku ihan tällaiselle taviksellekin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 430
Sinänsä jos vakituista/pitkää parisuhdetta etsii, niin onko ne potentiaalisimmat myös tuohon aikaan liikenteessä.
Onhan se hupaisaa esim. herätä su-aamuna ja huomata, että Tinder on kehottanut keskellä yöllä swaippailemaan ~klo 3.30 aikoihin, koska on aktiivisin aika menossa.

Toisaalta moni suhde on myöskin alkanut samaan aikaan yöllä sieltä baarista ihan ilman swaippailua.
Eikös Nielsen ole tätäkin tutkinut?

"

Tinder is most active in the evening hours, with activity ramping up around 6 and winding down after 10.

According To Nielsen, the peak occurs around 9.


To get even more strategic about getting the most Tinder matches with this feature, you’ll also want to factor in the day of the week.

Both Ogury and Wandera have found online dating activity spikes on Thursdays, and a few dating apps like Hinge and Bumble have revealed their heaviest usage occurs on Sundays.

Put that all together, and the best time to use Tinder Boost is around 9 pm on a Thursday or Sunday.



"



Ihan jo todennäköisyyksiä ajatellen tuolloin nyt ainakin kannattaa olla esillä.
 
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
26
Minkälaiset statsit foorumin miehillä on tykkäysten/mätsien kanssa?
Joulukuussa viimeksi pyysin omat tiedot tinderiltä, jotta sain ne statsit esiin. Olin käyttänyt puoli vuotta tinderiä siihen mennessä. OIin swaipannut 18 000 kertaa, eli 100 kertaa päivässä. Laitoin vasuriin 16900 kertaa ja tykkäsin 1100 kertaa, osumia tuli 143. Eli olen ollut mieheksi todella tarkka kenestä tykkään (6/100 naista). Yllätys oli, että swaippasin noin paljon naisia päivässä. Ainakin parina kuukautena käytössä oli gold tai platinum. Tällä hetkellä mätsejä on 25, joista oon jutellut viidelle. Käytännössä yksikään keskustelu ei ole enää aktiivinen, parin tyypin kanssa oon jutellut et vois joskus nähdä. Loput on sen verran kaukana, yli 100km päässä, etten oikein jaksa aktivoitua juttelemaan. Tällä hetkellä tykkäyksiä tulee semmonen 1-3 päivässä, mutta ainoat kiinnostavat asuvat yleensä kauempana.
 
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
26
Kyllä, olen kateellinen naisille, koska niillä on asiat miehiä paremmin melkein kaikilla mittareilla mitattuna nyky-Suomessa, ja etenkin siis liittyen teerenpelailuun.
Jos olisi loputtomasti valinnanvaraa, niin hyppisin innoissani kukasta kukkaan vaikka joka päivä, kunnes - tai jos - kyllästyisin.
Itsekin huomaan olevani kateellinen naispuoliselle kaverilleni, joka saa tinderistä seksiseuraa milloin haluaa. Hän tosin tuskailee miespaljouden kanssa, koska heitä tulee ns ovista ja ikkunoista. Hän tapaa yleensä viikoittain uuden miehen ja toteaa, ettei natsannut. Tietenkin itse hankkisin useammin seksiseuraa, mikäli olisin niin haluttua seuraa. Mut oon todennut, etten jaksaisi nähdä tuollaista tahtia uusia ihmisiä mitenkään.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 521
Kuvista päätellen näistä näkyy:
- Raha (jos sitä oikeesti edes on :D)
- Status (tai ainakin joku mimmi saattaa ajatella, että tää on jonku pyöräjengin pomo)
- Itsevarmuus (huokuu varmaa just moottoripyörästä, tatuoinneista ja lihaksista)

Mitkä sitten vetoaa naisiin, ainakin 90% näistä ko mätsejä tulee.
Ymmärtääkseni sitä rahaa ei tosiankaan edes ollut mutta koska etsi naisia vain seksiin, ei tällä juurikaan ollut merkitystä. Vastapainoksi kun omasi hävyttömän itsevarmuuden sekä sanavalmiuden joka mahdollisesti sen että naiset vaihtuivatkin sitten halutessaan viikottain.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 335
Itsekin huomaan olevani kateellinen naispuoliselle kaverilleni, joka saa tinderistä seksiseuraa milloin haluaa. Hän tosin tuskailee miespaljouden kanssa, koska heitä tulee ns ovista ja ikkunoista. Hän tapaa yleensä viikoittain uuden miehen ja toteaa, ettei natsannut. Tietenkin itse hankkisin useammin seksiseuraa, mikäli olisin niin haluttua seuraa. Mut oon todennut, etten jaksaisi nähdä tuollaista tahtia uusia ihmisiä mitenkään.
Hommaha menee just niin, että ne "parhaimmat" valikoi seksiseuransa. Toiset jää täysin ilman.

Mutta, tuo "ei natsaa" naisen kohdalla usein on synonyymi sille, että miehiä riittää niin paljon, ei sitä enää sitoudu mihinkään "tavalliseen", unfortunately :D

E: Ja siis miksei miestenkin kohdalla joilla riittää vientiä. Tää on sellasta kiertokulkua koko touhu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 335
Ymmärtääkseni sitä rahaa ei tosiankaan edes ollut mutta koska etsi naisia vain seksiin, ei tällä juurikaan ollut merkitystä. Vastapainoksi kun omasi hävyttömän itsevarmuuden sekä sanavalmiuden joka mahdollisesti sen että naiset vaihtuivatkin sitten halutessaan viikottain.
Juu no siis peli on selkeä. Tuskinpa on mitenkään haluttua parisuhdemateriaalia. Toisaalta miksi edes sitoutuisi tässä kohtaa jos uuden mimmin saa noin heleposti.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 521
Juu no siis peli on selkeä. Tuskinpa on mitenkään haluttua parisuhdemateriaalia.
Itse asiassa juurikin päin vastoin koska naiset ilmeisesti näkevät haasteen tuossa. Itsestäni ei tuohon olisi ollut koska oma moraali tulisi vastaan mutta pakko kylläkin myöntää, että hetkellisesti tunsin kateutta kun seurailin kaverin tinderöintiä.
 
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
26
Mutta, tuo "ei natsaa" naisen kohdalla usein on synonyymi sille, että miehiä riittää niin paljon, ei sitä enää sitoudu mihinkään "tavalliseen", unfortunately. Peli on mitä on :D
Aina riittää uusia ehdokkaita, niin helppo heivata pois, jos pienikin asia häiritsee. Miehillä ei tuohon ole ihan samalla tavalla varaa. Mut toisaalta kyllä mun mielestä on hyvä, että ei kelpuuteta sellaisia ookoo-tyyppejä, vaan vaaditaan riittävää laatua (mitkä kriteerit kukin onkaan luonut miestä/naista kohtaan).
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 335
Itse asiassa juurikin päin vastoin koska naiset ilmeisesti näkevät haasteen tuossa. Itsestäni ei tuohon olisi ollut koska oma moraali tulisi vastaan mutta pakko kylläkin myöntää, että hetkellisesti tunsin kateutta kun seurailin kaverin tinderöintiä.
Tätä logiikkaa en kyllä ymmärrä. Pelimies nähdään haasteena, joten siksi tämä kiinnostaa, mutta koska pelimies ei tule koskaan taipumaan.
Liittyykö tähän myös ns. naisille "vaille jääminen" eli esim. seksin jälkeen käytännössä matka jatkuu / treffien kohdalla mies ei osoita mitää kiinnostusta, konhan pelaa itsensä naisen kanssa sänkyyn ja thats it?

Jostai muistan lukeneeni, että naisten täytyy tuntea itsensä riittämättömäksi miehen seurassa, jotta kiinnostuu. Menee jo toksisuuteen enkä itse ryhdy tähän, mutta kyllä se laittaa mietintämyssyn päähän, että miten tälläinen mies saa 600-700 mätsiä ja 90% oikealle on mätsi.

Meneekö maailma siihen, että naiset vain ja ainoastaan sallii tällaisen käytöksen heitä kohtaan jossain vaiheessa? Onko herrasmieskohtelut ja toisen arvostaminen häviämässä?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 335
Voisiko vaikka olla niin, että naiset eivät ole monoliitti? Voisiko olla niin, että Tinderissä on yliedustettuina jotkin tietynlaiset ihmistyypit, eikä se ole poikkileikkaus koko naissukupuolesta?
Tätä rupesin itsekin miettimään.

Mut mä en ylläty siitä, että miehet alkaisi jossai kohtaa muuttumaan ja kohtelemaan naisia juuri sillä tavalla kun huomaavat, että mikä toimii ja mikä ei toimi. Enkä tarkoita tällä sitä, että oikeasti hyviä yksilöitä on seassa. Mutta jos esim. joskus vaikka se 90% naisista lähtee pelimiesten matkaan ja vastaanottaa vain huonompaa kohtelua, ei siinä paljoa auta kuin toksistua :D

Toivottavasti ei.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Joo. Alkaa olla yleistykset taas sitä luokkaa, että kun joku sarjamurhaaja saa kasapäin rakkauskirjeitä vankilaan täytyy sen tarkoittaa tietenkin sitä, että naiset rakastuvat sarjamurhaajiin. Ollaan me vaan sellaisia itsetuhoisia bimboja kaikki, ja viimeinenkin aivosolu sammuu kun näemme sixpackin, hitsi vie :kahvi:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 335
Joo. Alkaa olla yleistykset taas sitä luokkaa, että kun joku sarjamurhaaja saa kasapäin rakkauskirjeitä vankilaan täytyy sen tarkoittaa tietenkin sitä, että naiset rakastuvat sarjamurhaajiin. Ollaan me vaan sellaisia itsetuhoisia bimboja kaikki, hitsi vie :kahvi:
Vähän pakkia. Mutuilen tässä potentiaalista surkeaa tulevaisuutta seuraaville sukupolville. Ei olla vielä täysin toivottomassa tilanteessa :D
Mut hitto vieköön, joku niissä "pahoissa pojissa" silti kiehtoo niin monia :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 589
Voisiko vaikka olla niin, että naiset eivät ole monoliitti? Voisiko olla niin, että Tinderissä on yliedustettuina jotkin tietynlaiset ihmistyypit, eikä se ole poikkileikkaus koko naissukupuolesta?
Online-deittailu on nykyään seuranhaun standardi, jossa on edustettuna varmasti ihan kaikenlaiset ihmistyypit.

Harva sinkku tuota mahdollisuutta varmaan käyttämättä jättää, ainakin jos on yhtään pidempään sinkkuna. Sinäkin olet sitä käyttänyt, vaikka et juuri nyt käyttäisikään...
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Online-deittailu on nykyään seuranhaun standardi, jossa on edustettuna varmasti ihan kaikenlaiset ihmistyypit.

Harva sinkku tuota mahdollisuutta varmaan käyttämättä jättää, ainakin jos on yhtään pidempään sinkkuna. Sinäkin olet sitä käyttänyt, vaikka et juuri nyt käyttäisikään...
Koitas nyt taas päättää kummin se on: kaikki naiset ovat Tinderissä vai että naisia on Tinderissä vain murto-osa :think:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 335
Ehkä sellaisten sivustojen lukeminen kannattaisi nyt vaan oikeasti lopettaa, missä tällaisia kirjoitellaan. Haiskahtaa vahvasti joltain Taten opetuslapselta taas...
Haha en mä ole tollasia oppeja ottanut itselleni :D Kunhan totesin. Ihan sanasta sanaan ei kande juttuja ottaa.
 
Liittynyt
03.02.2024
Viestejä
13
Minkälaiset statsit foorumin miehillä on tykkäysten/mätsien kanssa?
Täällä puhutaan sadoista ja tuhansista saaduista tykkäyksistä, mutta mun kokemukset oli aika erilaiset verrattuna noihin lukuihin: Nettitreffit + Tinder
Mut en mä kuitenkaan ehtis ja jaksas käydä ku yhen tai maksimissaan kahen eri ihmisen kans treffeillä about kuukauden aikana et sikäli isolla matchipinolla en mitään tekiskään. Tietty sit vois nähä useemminki jos jonkun kans synkkais livenäki oikein kunnolla. Toisaalta ku yritän miettii Tinderiä selaavan satunnaisen naisen näkökulmasta tai ylipäätään et mistä naisen pitäs mun profiilissa tai musta ihmisenä kiinnostuu, ni ei oikeestaan tuu mitään mieleen :D

Aito on hyvä olla. Muute homma kusahtaa aika nopeasti.

Mä itse en meinaa löytää sitä juttua miksi kiinnostun naisista yksipuolisesti. Tai sitten toista kiinnostaa hetken aikaa. Itsereflektoin jatkuvasti tekemisiä kuitenkin.

Tauot tekee hyvää, mut juurisyytä vaikea löytää. Ehkä mä vaa tapaan vääriä ihmisiä?

Noh, elämä jatkuu joka tapauksessa.
Vajailla tiedoillahan tässä pelaa yks jos toinenkin. Just toi on itelleki tuttua et toista kiinnostaa hetken aikaa. Edellisessä "tapauksessa" onnistuin ilmeisesti munaamaan jotain niin, että toinen osapuoli halus pistää homman poikki lyhyen tapailun jälkeen, vaikka koko touhu lähti liikkeelle nimenomaan naisen alotteesta oikean elämän puolella. Nothing that a few potions wouldn't heal.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 589
Koitas nyt taas päättää kummin se on: kaikki naiset ovat Tinderissä vai että naisia on Tinderissä vain murto-osa :think:
Sinkkunaisista erittäin merkittävä osa on Tinderissä, mutta monilla se voi olla vähän on-off tunnesyistä ja runsaudenpulan häkellyttämänä. Ja koska hoitoja on kännykkä pullollaan muutenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.08.2017
Viestejä
162
Minkälaiset statsit foorumin miehillä on tykkäysten/mätsien kanssa?
Suhdeluku itsellä varmaan 1 jokaista 20 tykättyä kohden, jos sitäkään.
Pidemmät tekstailut tai treffailut ovat lähes kaikki niitä joissa nainen on ensin laittanut minulle viestiä.
Käytännössä 80% niistä joille olen viestinyt ensin jättävät kokonaan huomiotta, jotkut jopa poistaneet matchin. Jotkut taas laittavat ensin heippa emojin tjs ja usein sekin jää siihen jos vastaan.
Kait se "Moi, miten menee" avauksena on sitten liikaa tai liian perus, välillä koittanut muutakin mutta ei sillä taida olla lopulta merkitystä miten yrittää keskustelua avata. Mistä näitä tietää, ihmiset on erilaisia ja tekstaaminen ei vedä mitenkään vertoja live tapaamiselle.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
516
Sinkkunaisista erittäin merkittävä osa on Tinderissä, mutta monilla se voi olla vähän on-off tunnesyistä ja runsaudenpulan häkellyttämänä. Ja koska hoitoja on kännykkä pullollaan muutenkin.
Lisätään vielä kyynistyminen miehiin, jotka laittaa kaikki naiset oikealle ja poistavat mätsin heti kun nainen aloittaa keskustelun, ja pettymys profiilien surkeaan tasoon (paskat kuvat, profiilitekstittömyys, hyvin niukat tiedot asuinpaikasta yms). Lisäksi monet antavat ymmärtää etsivänsä jotain vakavaa, mutta avaavat pelin kuitenkin samantien seksivihjailulla, tai sitten viimeistään parin päivän päästä alkaa se kyseleminen, että ootko posliini.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Sinkkunaisista erittäin merkittävä osa on Tinderissä, mutta monilla se voi olla vähän on-off tunnesyistä ja runsaudenpulan häkellyttämänä. Ja koska hoitoja on kännykkä pullollaan muutenkin.
Nyt sä vääntelet taas asiaa ja kääntelet takkia tilanteeseen sopivaksi. Pääsääntöisesti tämä koko ketju on täynnä ulinaa siitä, ettei naiset ole Tinderissä, vaan että siellä on miehiä moninkertainen määrä. Olet itse etunenässä tätä mieltä ollut.

Sen omasta pienestä otannastani tiedän, että miehet ovat huomattavan paljon useammin Tinderin pitkäaikaisia käyttäjiä, kun taas naiset kokeilevat sitä ehkä jossain vaiheessa, mutta jättävät leikin melko pian joko löydettyään nopeasti pitkäaikaisen kumppanin, tai vähintään yhtä usein todettuaan ettei se olekaan oma juttu pidemmän päälle. Toki on myös paljon miehiä, jotka löytävät sieltä nopeasti vakikumppanit ja Tinder-ura jää lyhyehköksi, mutta huomattavan paljon tuntuu miehissä olevan kroonistuneita tinderöijiä. Ehkä ne nopeasti pariutuvat miehet ja naiset pariutuvat keskenään, ja ne jotka syystä tai toisesta eivät löydä nopeasti kumppania jakautuvat kahteen leiriin: miehet jäävät tahkoamaan Tinderiä loputtomiin siinä missä naiset luopuvat leikistä.

Toki varmasti kevyempää juttua tai silkkaa seksiä hakevista valtaosa on Tinderissä sukupuoleen katsomatta. Vakavaa suhdetta etsivälle naiselle se vain on todella turhauttava paikka, jota kaikki naiset eivät edes kokeile, koska ongelmat on niin yleisesti tiedossa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 335
Vajailla tiedoillahan tässä pelaa yks jos toinenkin. Just toi on itelleki tuttua et toista kiinnostaa hetken aikaa. Edellisessä "tapauksessa" onnistuin ilmeisesti munaamaan jotain niin, että toinen osapuoli halus pistää homman poikki lyhyen tapailun jälkeen, vaikka koko touhu lähti liikkeelle nimenomaan naisen alotteesta oikean elämän puolella. Nothing that a few potions wouldn't heal.
Eihä näistä voi koskaan tietää. Ja todennäköisesti et edes munannut mitään.

Mul tuli mieleen näistä "tietyistä ihmisryhmistä" Tinderissä. Toki nainen voi sanoa yhtä sun toista mut taisin aikaisemminkin mainita, että kovin monella ex-suhde on ollut jotenkin narsistinen/väkivaltainen. Yksi tosi aidonoloinen mimmi oli parisuhteessa tyypin kanssa joka käytti huumeita. Tosin, tämä oli sitten syy eroon.

Tulee vaan mieleen, että voiko tuolta Tinderistä löytää ns. "normaalia tapausta" :D
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
516
Kuka nyt on "normaali" muutenkaan? :D kai meissä kaikissa on enemmän tai vähemmän taisteluarpia, ihan ehtoja sekopäitä löytynee ihan yhtä lailla tosielämästäkin.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Kyllä sieltä ihan fiksujakin näyttäs löytyvän. Ja sitä ennen muutama melko... arpinen.

edit: ja lisäyksenä, että itseäni fiksumpia ja vähemmän arpisia :D
 
Viimeksi muokattu:

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 593
Otin kympillä Tinder goldin kuukaudeksi (mulla on se ollut aiemminkin ja silloin raakkasin 2000 tykkäystä noin kahteensataan, jotka jätin sinne hautumaan silloin). Nyt oli tykkäyksiä taas tuhat, joten oon käsi krampissa karsinut liian kaukana olevat, ulkomaalaiset, profiilitekstittömät, seksiseuraa hakevat, pienten lasten vuoroviikkoisät, liian vanhat (60+), liian nuoret (alle 32v), kuvattomat (tai siis kuvana maisemia tai ihan vaan mustaa), typerät profiilit tyyliin "kysymällä lisää" tai "myyn koivuklapia", tyypit jotka etsii urheilullista naista, kaveria eräjormailuun tai matkusteluun, kinkyt, avoimissa suhteissa olevat, profiilit missä on hauispullisteluja tai vatsalihasten esittelyä peilin eessä niin ettei pää edes näy, profiilit missä 1-3 suttuista pikselimössökuvaa, sliipatut liikemiestyypit, himourheilijat... jäi 15 kappaletta minusta tykännyttä profiilia.

Näistä aletaan sitten karsimaan. On tää yhtä juhlaa.

edit. avoimuuden hengessä paljastan vielä, et mulla on lisäksi 24 mätsiä joiden kanssa olen aloittanut/he ovat aloittaneet 10 keskustelua, joista 3 on sillälailla aktiivisia, että oon viikon sisään vaihtanut pari sanaa henkilöiden kanssa. Pari kappaletta keskustelua on sellaisia, kenen kanssa ollaan tavattu jo ja vaihdettu whatsappiin, ja nää keskustelut on vaan jääneet tonne olemaan. Mulla on siis 14 mätsiä, joiden kanssa en oo vaihtanut sanaakaan ja nää vaan hengaa siellä "ehkä" pinossa kai sitten. Aloitan kyllä keskustelun itse, jos siltä tuntuu, mutta näiden kans ei oo niinkään vissiin sitten siltä tuntunut.

edit2. yksi keskusteluista asuu jossain hevon helkkarissa monen sadan kilsan päässä, enkä olis koskaan mätsännyt jos olisin tän tiennyt.

Kuulostaa tutulta.

Naisten saamista tykkäyksistä todella suuri, ellei suurin, osa on niitä ukkeleita, jotka vetävät kaikki oikealle. Eli vaikka itse olis selvästi ilmoittanut ettei varatut, perheenisät tai seksiseuran hakijat kiinnosta, niin silti niitä on ihan hirveä määrä tykkääjissä.


Ja itsellä oli myös tuolloin vuosia sitten jokunen tuhat joista raakata, lopulta totesin ettei ole minun paikka tämä Tinder.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 961
Ei oo tavallista kaarismaattisempi, mutta on aika tsemppaava persoona ulospäin, joka varmasti näkyy positiivisessa valossa. Kuuntelee enemmän kuin puhuu itsestään.
Oppimishaluinen ja nöyrä, kuten itsekin olen. Tulen hänen kanssaan tosi hyvin toimeen.
Hmm, mitä tarkoitat tässä tsemppaavalla, oppimishaluisella ja nöyrällä? Liian nöyrä ja "oppimishaluinen" ei ehkä kannata kuitenkaan olla, kun maailmassa on paljon paskaa johon ei kannata lähteä mukaan.

Mul tuli mieleen näistä "tietyistä ihmisryhmistä" Tinderissä. Toki nainen voi sanoa yhtä sun toista mut taisin aikaisemminkin mainita, että kovin monella ex-suhde on ollut jotenkin narsistinen/väkivaltainen. Yksi tosi aidonoloinen mimmi oli parisuhteessa tyypin kanssa joka käytti huumeita. Tosin, tämä oli sitten syy eroon.
Mahtaako aitous edes liittyä tähän mitenkään, ja jos liittyy niin paremminkin päinvastoin? Aidosti ihmisistä välittävä ja voimakkaasti tunteva ja kokeva ihminenhän nimenomaan helpommin jää tuollaiseen suhteeseen rakkauden takia - siinä saattaa ajatella yrittävänsä auttaa toista tai muuta vastaavaa, kun taas hieman kylmemmin JA objektiivisemmin suhtautuva toteaisi vaan että vittu mitä paskaa, vaihtoon. :hmm:

Tinder-profiilia ei ole toviin ollut käytössä, joten menee pitkälti muistin varassa 3-4 kk käytön pohjalta:

Tykkäyksiä naisilta n. 300, näistä valkkautui Goldin avulla mätseiksi noin 20 kappaletta. Mätseistä treffeille mentiin suurinpiirtein 15 naisen kanssa, josta reilu puolet päättyi sitten vähintään tapailuun ja näistä kolmen kanssa kehkeytyi parisuhde.

Jos nyt pitäisi lähteä tuohon leikkiin vielä uudestaan, niin panostaisin vielä lisää profiilin kääntäen pelin omaksi edukseni. Boostit profiilille pe/la -iltaisin mikäli tarvitsisi lisää tykkäyksiä. Goldilla sitten parhaat päältä ja treffeille tutustumaan lisää. :thumbsup:
Oon saanut kanssa vaikutelman, että osaat jutella naisille silleen, että saa ne ns. syttymään. Sopii hyvin siihen mitä olen aiemminkin arvellut - erityisesti Tinderissä olevat naiset hakee ennenkaikkea semmoisia intensiivisiä kokemuksia, ja asiat hahmotetaan ensisijaisesti nimenomaan tunteiden kautta. :hmm:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 589
Nyt sä vääntelet taas asiaa ja kääntelet takkia tilanteeseen sopivaksi. Pääsääntöisesti tämä koko ketju on täynnä ulinaa siitä, ettei naiset ole Tinderissä, vaan että siellä on miehiä moninkertainen määrä. Olet itse etunenässä tätä mieltä ollut.

Sen omasta pienestä otannastani tiedän, että miehet ovat huomattavan paljon useammin Tinderin pitkäaikaisia käyttäjiä, kun taas naiset kokeilevat sitä ehkä jossain vaiheessa, mutta jättävät leikin melko pian joko löydettyään nopeasti pitkäaikaisen kumppanin, tai vähintään yhtä usein todettuaan ettei se olekaan oma juttu pidemmän päälle. Toki on myös paljon miehiä, jotka löytävät sieltä nopeasti vakikumppanit ja Tinder-ura jää lyhyehköksi, mutta huomattavan paljon tuntuu miehissä olevan kroonistuneita tinderöijiä. Ehkä ne nopeasti pariutuvat miehet ja naiset pariutuvat keskenään, ja ne jotka syystä tai toisesta eivät löydä nopeasti kumppania jakautuvat kahteen leiriin: miehet jäävät tahkoamaan Tinderiä loputtomiin siinä missä naiset luopuvat leikistä.

Toki varmasti kevyempää juttua tai silkkaa seksiä hakevista valtaosa on Tinderissä sukupuoleen katsomatta. Vakavaa suhdetta etsivälle naiselle se vain on todella turhauttava paikka, jota kaikki naiset eivät edes kokeile, koska ongelmat on niin yleisesti tiedossa.
Viestisi osoittaa taas täyttä ymmärtämättömyyttä esimerkiksi tilastotieteestä.

Kyllä sinkkunaiset voivat pitkälti olla Tinderissä ja miehiä on silti moninkertainen määrä. Ei siinä ole mitään ristiriitaa, koska sinkkumiehiä on ylipäätään paljon enemmän ja ne tosiaan olosuhteiden pakostakin roikkuvat Tinderissä pidempiä aikoja kerrallaan.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 593
Kyllä sinkkunaiset voivat pitkälti olla Tinderissä ja miehiä on silti moninkertainen määrä. Ei siinä ole mitään ristiriitaa, koska sinkkumiehiä on ylipäätään paljon enemmän ja ne tosiaan olosuhteiden pakostakin roikkuvat Tinderissä pidempiä aikoja kerrallaan.

Veikkaan kyllä minäkin, että eivät ole. Ja niistä jotka ovat, niin hyvä osa lienee "piilossa", joten eivät ole sinällään miekkosten nähtävillä.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
516
Miten niitä miehiä voi olla moninkertainen määrä, kun meitä kuitenkin syntyy suurinpiirtein saman verran (miehiä vähän enemmän, koska miehiä myös kuolee vähän enemmän lapsuudessa/nuoruudessa). Ja jokaisessa (monogaamisessa*) heterosuhteessa on yks kappale kumpaakin.

*edit. nää polyhommat yms on kuitenkin aika marginaalisia
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 335
Kuulostaa tutulta.

Naisten saamista tykkäyksistä todella suuri, ellei suurin, osa on niitä ukkeleita, jotka vetävät kaikki oikealle. Eli vaikka itse olis selvästi ilmoittanut ettei varatut, perheenisät tai seksiseuran hakijat kiinnosta, niin silti niitä on ihan hirveä määrä tykkääjissä.


Ja itsellä oli myös tuolloin vuosia sitten jokunen tuhat joista raakata, lopulta totesin ettei ole minun paikka tämä Tinder.
Mä kuulun varmaa siihen johonkin prosentuaaliseen kastiin, joka swaippaa ajatuksella vasemmalle ja oikealle. Goldin alla löytyis varmaa vaikka mitä (veikkaisin 200+ tykkäystä) mut ei oo inspannut maksaa tuosta. Perus swaippailuilla tulee mätsejä ehkä joka kolmannella tai neljällä.

Toisaalta mä en päivässä kuin pari swaippausta ja sit totean, että ei jaksa :D Kohta on kevättä rinnassa ja tulee varmasti aktivoitua isommin.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Viestisi osoittaa taas täyttä ymmärtämättömyyttä esimerkiksi tilastotieteestä.

Kyllä sinkkunaiset voivat pitkälti olla Tinderissä ja miehiä on silti moninkertainen määrä. Ei siinä ole mitään ristiriitaa, koska sinkkumiehiä on ylipäätään paljon enemmän ja ne tosiaan olosuhteiden pakostakin roikkuvat Tinderissä pidempiä aikoja kerrallaan.
Oliko sulla esittää jotain faktojakin lukuisten väitteidesi tueksi? Eli tutkimusdataa sinkkujen määrästä Suomessa sukupuoli- ja ikäryhmittäin, sekä Tinderin käyttäjätilastoja Suomesta? (Tilastot esimerkiksi yhden hengen kotitalouksista ei ole sama asia kuin sinkkujen lukumäärä.) Vapaaehtoinen sinkkuilu vaikuttaisi olevan kasvava ilmiö erityisesti naisten keskuudessa. Olisi kiva nähdä näistä ajantasaisia tilastoja.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Miten niitä miehiä voi olla moninkertainen määrä, kun meitä kuitenkin syntyy suurinpiirtein saman verran (miehiä vähän enemmän, koska miehiä myös kuolee vähän enemmän lapsuudessa/nuoruudessa). Ja jokaisessa (monogaamisessa*) heterosuhteessa on yks kappale kumpaakin.

*edit. nää polyhommat yms on kuitenkin aika marginaalisia
Erkki todistaa tämän matemaattisesti mahdolliseksi esittämällä itse keksimiään lukuja, jotka eivät perustu mihinkään. On tehnyt tämän ennenkin, ja on täysin vakuuttunut että me muut emme vain osaa laskea.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
516
Ikäluokassa 25-44 on 51.6% miehiä.

Sitten tullaan tähän alueelliseen ongelmaan, eli takahikiät ja pienet paikkakunnat, joista naiset pakenee isoihin kaupunkeihin. On ihan mahdollista että sukupuolten suhde on isosti vinossa näissä paikoissa (sekä takahikiällä että isoissa kaupungeissa). Ratkaisu asiaan lienee sitten muuttaminen paremmille metsästysmaille.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 335
Ikäluokassa 25-44 on 51.6% miehiä.

Sitten tullaan tähän alueelliseen ongelmaan, eli takahikiät ja pienet paikkakunnat, joista naiset pakenee isoihin kaupunkeihin. On ihan mahdollista että sukupuolten suhde on isosti vinossa näissä paikoissa (sekä takahikiällä että isoissa kaupungeissa). Ratkaisu asiaan lienee sitten muuttaminen paremmille metsästysmaille.
Kyllähä tää näkyy Tinderissä. Mimmien kanssa mätsit tulee reilusti/pääsääntöisesti isoista kaupungeista. Pienistä paikkakunnista tulee lähinnä sattumia, ja nekin ghostaa :D
 
Liittynyt
26.02.2017
Viestejä
98
Ikäluokassa 25-44 on 51.6% miehiä.

Sitten tullaan tähän alueelliseen ongelmaan, eli takahikiät ja pienet paikkakunnat, joista naiset pakenee isoihin kaupunkeihin. On ihan mahdollista että sukupuolten suhde on isosti vinossa näissä paikoissa (sekä takahikiällä että isoissa kaupungeissa). Ratkaisu asiaan lienee sitten muuttaminen paremmille metsästysmaille.
Tämähän se varmaan syy oli palvelussa ollessani omaa matalaan (jopa mieheksi) osumaprosenttiin. Asuinpaikkakunnallani on arviolta 6 - 10 naista kaikissa deittiäpeissä ja luultavasti minua swaipattiin vasemmalle aika monenkin toimesta etäisyyden takia lähimmissä isoissa kaupungeissa. Saattaa olla, että minulla on paikkakuntalaiseksi täällä periferiassa helvetin kova meno muihin miehiin verrattuna.

Tämä jonka kanssa äpitkin poistettiin kuulemma lopetti aina swaippaamisen kun tulin vastaan ajatuksella "päätän myöhemmin". Tulin siis hänelle arviolta 10 kertaa vastaan ehdotuksena, josta hän päätteli, että siitä tulee aika varmasti osuma kun swaippaa oikealle. Aloitti sitten ansiokkaasti viestittelyn kun päätti swaipata lopulta oikealle.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 589
Ikäluokassa 25-44 on 51.6% miehiä.

Sitten tullaan tähän alueelliseen ongelmaan, eli takahikiät ja pienet paikkakunnat, joista naiset pakenee isoihin kaupunkeihin. On ihan mahdollista että sukupuolten suhde on isosti vinossa näissä paikoissa (sekä takahikiällä että isoissa kaupungeissa). Ratkaisu asiaan lienee sitten muuttaminen paremmille metsästysmaille.
Ja sitten jos ymmärtää matematiikasta jotain, voi vaikka hokata, että sinkuista puhuttaessa miesten osuus on huomattavasti suurempi kuin tuo 51,6%.

Sitä paitsi naisilla on tiettävästi bi/lesboseksuaalisuus yleisempää kuin homous miehillä. Taas prosentit heikkenee. Naisissa on varmaan myös aseksuaaleja enemmän tai muutoinkin markkinoiden ulkopuolella vapaaehtoisesti olevia, case in point @AnnaKoo.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 593
Ja sitten jos ymmärtää matematiikasta jotain, voi vaikka hokata, että sinkuista puhuttaessa miesten osuus on huomattavasti suurempi kuin tuo 51,6%.

Sitä paitsi naisilla on tiettävästi bi/lesboseksuaalisuus yleisempää kuin homous miehillä. Taas prosentit heikkenee. Naisissa on varmaan myös aseksuaaleja enemmän tai muutoinkin markkinoiden ulkopuolella vapaaehtoisesti olevia, case in point @AnnaKoo.

Jos tälle tielle lähdetään, niin miehissä lienee enemmän syrjäytyneitä ja peräkylillä asuvia, jotka voidaan raakata suoraan pois pariutumispoolista. Ja kas, taas jakauma tasoittuu ;)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 589
Jos tälle tielle lähdetään, niin miehissä lienee enemmän syrjäytyneitä ja peräkylillä asuvia, jotka voidaan raakata suoraan pois pariutumispoolista. Ja kas, taas jakauma tasoittuu ;)
Syrjäytyneelle miehellekin on aika helppoa sen Tinder-profiilin tekeminen. En osta väitettä, että syrjäytyneet miehet olisivat täysin markkinoiden ulkopuolella. Ja etenkään vapaaehtoisesti.

Ja ihan puhdasta trollausta puhua jostain "jakauman tasoittumisesta taas" wink-hymiön kera, kun me hyvin tiedetään, ettei markkinoissa ole mitään tasaista. Helppo se on naisten trollailla ja hekotella, kun puhelimesta aina löytyy pari-kolme parrumiestä kotiin tilattavaksi ja Tinderistä vaikka kymmenen lisää joka päivä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 645
Ja sitten jos ymmärtää matematiikasta jotain, voi vaikka hokata, että sinkuista puhuttaessa miesten osuus on huomattavasti suurempi kuin tuo 51,6%.

Sitä paitsi naisilla on tiettävästi bi/lesboseksuaalisuus yleisempää kuin homous miehillä. Taas prosentit heikkenee. Naisissa on varmaan myös aseksuaaleja enemmän tai muutoinkin markkinoiden ulkopuolella vapaaehtoisesti olevia, case in point @AnnaKoo.
Jos ihan oikeasti huolettaa naispuolisten "bi-/lesboseksuaalisuus" niin kandee etsiä tilastoja kuinka iso prosentti kuuluu tähän kategoriaan. Sit jos vielä löytyy jostain seksuaalivähemmistöjen painoindeksi-jakauma niin voikin hienosti laskea miten iso osuus heistä on oikeasti pois saalislaumasta.. :D

Näkisin että aika heikoilla jäillä mennään jos jopa naisten seksuaalinen suuntautuminen tulee huomioitua selittävänä tekijänä omalle sinkkuudelle. Mä tapailin tuossa tovin yhtä bi-mimmiä, olin siis ilmeisesti hänen mielestään paras sekä naisten että miesten joukosta. Näinkö noita voi samalla outo-logiikalla tulkita? :D

Ehkä tehokkainta olisi vaan käyttää Occamin partaveistä ja todeta että suurin syy sinkkuuteen löytyy peilistä - sekä fyysisessä että henkisessä mielessä. :thumbsup:

Edit. typoja
Edit2. Passiiviin, passiiviin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 589
Jos ihan oikeasti huolettaa naispuolisten "bi-/lesboseksuaalisuus" niin kandee etsiä tilastoja kuinka iso prosentti kuuluu tähän kategoriaan. Sit jos vielä löydät jostain seksuaaivähemmistöjen painoindeksi-jakauman niin voitkin hienosti laskea miten iso osuus heistä on oikeasti pois sun saalislaumasta.. :D

Näkisin että aika heikoilla jäillä mennään jos jopa naisten seksuaalinen suuntautuminen tulee huomioitua selittävänä tekijänä omalle sinkkuudelle. Mä tapailin tuossa tovin yhtä bi-mimmiä, olin siis ilmeisesti hänen mielestään paras sekä naisten että miesten joukosta. Näinkö noita voi samalla outo-logiikalla tulkita? :D

Ehkö tehokkainta olisi vaan käyttää Occamin partaveistä ja todeta että suurin syy sinkkuuteen löytyy peilistä - sekä fyysisessä että henkisessä mielessä. :thumbsup:

Edit. typoja
Missä kohtaa keskustelu koski minun sinkkuutta!?!

Keskustele sinä vaan minun sinkkuudesta ihan keskenäsi.

Keskustelu koski markkinatilannetta ja jakaumia, ei minun tai kenenkään yksittäisen tyypin sinkkuutta.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 961
Ehkö tehokkainta olisi vaan käyttää Occamin partaveistä ja todeta että suurin syy sinkkuuteen löytyy peilistä - sekä fyysisessä että henkisessä mielessä. :thumbsup:
Taitaa olla sinkkuus kuitenkin yleistynyt reippaasti viimeisen parinkymmenen vuoden aikana, joten kyllä "markkinoissakin" on pakko olla tapahtunut muutosta, kuten Erkki on sanonut. Veikkaan että kyse on siitä että naiset valitsevat itselleen sinkkuuden melko usein, kun eivät enää silleen taloudellisista syistä tai sosiaalisen paineen takia tarvitse miestä, ja kaikille ei riitä miestä joka pystyy tarjoamaan heidän janoamiaan intensiivisiä tunnekokemuksia - ja ikävän monet heistä jotka pystyvät, ovat muuten kasetiltaan lahoja. Toisin kuin miehille, naisille kun on perinteisesti opetettu enemmän menetelmiä joilla hallita rikasta ja voimakasta tunne-elämää, ja toisaalta sen luomaa pään sisäistä kaaosta jota ei aivan liian suoraviivaisilla, jopa "putkiaivoisilla" perusmiehillä samassa määrin ole. :smoke:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 645
Missä kohtaa keskustelu koski minun sinkkuutta!?!

Keskustele sinä vaan minun sinkkuudesta ihan keskenäsi.

Keskustelu koski markkinatilannetta ja jakaumia, ei minun tai kenenkään yksittäisen tyypin sinkkuutta.
Pahoittelen todella ajattelematonta viestiäni ja muutinkin sen ekan kappaleen passiiviin. :D Kuinkahan iso osa miehistä kokee naisten seksuaalisen suuntautumisen (muihin kuin miehiin) ongelmaksi? En ainakaan tiedä ensimmäistäkään. Toki otanta on pieni (ei laajennettavissa koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä) mutta veikkaan että melkoista marginaalitouhua. Eli edelleen vahva suositus Occamille. :thumbsup:
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 593
kaikille ei riitä miestä joka pystyy tarjoamaan heidän janoamiaan intensiivisiä tunnekokemuksia - ja ikävän monet heistä jotka pystyvät, ovat muuten kasetiltaan lahoja.

Tähän kannattaa taas soveltaa Prisma-menetelmää. Katselepa vastaan tulevia pariskuntia. Näyttävätkö miehet sellaisilta, jotka tarjoavat "intensiivisiä tunnekokemuksia"?
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Vaatimukset kumppanille ovat varmaankin kasvaneet yleisesti, kun yksinkin on hyvä olla eikä taloudellinen tilanne, yhteiskunta, suku tai kirkko painosta olemaan parisuhteessa. Eli sinkkuus ja kevyemmät/lyhyemmät jutut ovat lisääntyneet.
Tätä kevytmielistä markkinaa pyörittää sitten ne top-tier-tyypit eivätkä poistu "markkinoilta" ollenkaan.

Niitä ihmisiä, jotka ovat parisuhdemarkkinoilla kuumaa valuuttaa on varmaan kokoajan vähemmän, koska sinkkuus on helpompaa ja mukavempaa ja sitä varmaan tietyllä tavalla tottuu - elämään, tapoihin ja rutiineihin. Jos on ollut koko elämänsä / suuren osan sinkkuna, on yhä vaikeampi osata tehdä kompromisseja (pieniä tai suuria), joita parisuhde usein edellyttää. Plus tosiaan se fakta, että aina on uusi parin klikkauksen päässä, madaltaa kynnystä kokeilla seuraavaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 134
Viestejä
4 307 996
Jäsenet
71 986
Uusin jäsen
Mäyrä77

Hinta.fi

Ylös Bottom