Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 875
Mul on yks kaveri jolla tuntuu olevan aika hyvä flaksi naisten kanssa noin lähtökohtaisesti - toki jo tekee alkuun karsinnan ja kenen kanssa lähtee reffeille on jo oma juttunsa, kun pysyvää hakee. Hän on mua pidempi ja varakkaampi. Hieno auto löytyy. Nämä varmaan eduksi.

Mutta mitä hänen kanssaan keskustelin niin hän uskoo "low efforttiin" eli siis ei näytä kiinnostusta naista kohtaan juurikaan tai ei kerro omista jutuista paljoa vaan pysyy "mystisempänä", ainakin alkuun. Myös viestittelyt on "low effort" eli ei juurikaa keksi mitää ihmeellisempää vaan konha aloittaa jollain, samalla karsiutuu mimmit, jotka odottaa jotain "suurta". Lisäten vielä tähän just se olemus, että ei tarvi tältä naiselta mitään. Treffipyynnöt on myös "low effort" ja ilman mitään ajatuksia, että jatkoa olisi.
Arvaanko oikein, että tuo heppu on myös melko karismaattinen tapaus? :hmm:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Arvaanko oikein, että tuo heppu on myös melko karismaattinen tapaus? :hmm:
Ei oo tavallista kaarismaattisempi, mutta on aika tsemppaava persoona ulospäin, joka varmasti näkyy positiivisessa valossa. Kuuntelee enemmän kuin puhuu itsestään.
Oppimishaluinen ja nöyrä, kuten itsekin olen. Tulen hänen kanssaan tosi hyvin toimeen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 640
Aito on hyvä olla. Muute homma kusahtaa aika nopeasti.

Mä itse en meinaa löytää sitä juttua miksi kiinnostun naisista yksipuolisesti. Tai sitten toista kiinnostaa hetken aikaa. Itsereflektoin jatkuvasti tekemisiä kuitenkin.
Lähinnä tuohon boldattuun liittyen. Tuli mieleen että osaatko sanoa meneekö nuo caset jotenkin samalla kaavalla siihen asti kunnes toisen kiinnostus saattaakin loppua? Eli käykö tuo suht "samassa kohdassa tutustumista" - joko siis ajallisesti mutta ennemminkin myös juttujen diippiyden tasolla?

Tuo nyt oli helvetin huonosti avattu mutta ajatuksena se, että jos löytyy joku ns. tilanne missä mimmin kiinnostus on lopahtanut useammankin kanssa niin pystytkö siitä päättelemään oletteko antaneet itsestänne yhtä paljon siihen kanssakäymiseen tai onko siinä jotakin epäsuhtaa löydettävissä? Esim. toinen on selkeästi innokkaampi kuin toinen ja huomaa ettei saa toiselta vastakaikua - tai toinen on passiivisempi ja "säikähtää" suoremmin lähestyvää tms. Tai toinen on kertonut itsestään paljon ja toinen ei. Toinen joutuu kyselemään paljon saadakseen toisesta irti jotain haluamaansa tietoa?

Edelleen päin persettä avattu mutta ehkä saat tuosta kiinni.. :D Lähinnä siis ajatuksena että hommahan saattaa tökätä johonkin sellaiseen kohtaan mikä ei vielä ole täysin tiedossa mutta toistuu useamman kohdalla. Siihen jos löytyisi se/ne syyt, niin silloin hienosäätämällä vois päästä tuosta tyylillä yli ja homma jatkuisi. :thumbsup:
 

MPK

Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
58
Tyhjään profiili hommaan pitää kommentoida sen verran, että itsellä ainakin jää tyhjäksi ihan suoraan vaan yksityisyyden suojan takia. Kuullut monta tarinaa kun porukalla selataan tinderiä ja nauretaan/arvostellaan profiileita. Ihan niinkuin missään muuallakaan internetissä niin kyllä sitä näissäkin sovelluksissa tapahtuu. Tämä on ainakin itselle osasyy miksei profiilista juuri löydy mitään. Pahimmassa tapauksessa joudut johonkin ylilaudalle.
 
Liittynyt
07.08.2017
Viestejä
162
Tyhjään profiili hommaan pitää kommentoida sen verran, että itsellä ainakin jää tyhjäksi ihan suoraan vaan yksityisyyden suojan takia. Kuullut monta tarinaa kun porukalla selataan tinderiä ja nauretaan/arvostellaan profiileita. Ihan niinkuin missään muuallakaan internetissä niin kyllä sitä näissäkin sovelluksissa tapahtuu. Tämä on ainakin itselle osasyy miksei profiilista juuri löydy mitään. Pahimmassa tapauksessa joudut johonkin ylilaudalle.
Itsellä menee kaikki tyhjät profiilit suoraan hylkyyn, vaikka olisi kuinka hyvännäköinen muija. Ja myös ne missä on pelkkiä emojia. Jotenkin tulee käsitys ettei sellaisen kanssa ole mitään puhuttavaa tai sitten tapaus on vain keräämässä tykkäyksiä. Jotain kannattaa olla.

Eihän sinne mitään niin typerää tai omia tietojaan kannata kirjoittaa minkä pelkää joutuvan ylilaudalle tjs.
Tai jos joutuu niin mitä siitä, tulee sentään joillekin hyvää mieltä ja hetken riemua.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Yleensä ottaen varmasti on eduksi se, että on hyvä profiiliteksti, mutta oon nyt muutaman vuoden seurustellut naisen kanssa, jonka profiilitekstissä oli yksi melko geneerinen lause, kysymys. Ainakin helppo edetä, kun vastasi siihen - ja kuvat oli kivat :) Eli poikkeuksiakin siis on.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Lähinnä tuohon boldattuun liittyen. Tuli mieleen että osaatko sanoa meneekö nuo caset jotenkin samalla kaavalla siihen asti kunnes toisen kiinnostus saattaakin loppua? Eli käykö tuo suht "samassa kohdassa tutustumista" - joko siis ajallisesti mutta ennemminkin myös juttujen diippiyden tasolla?

Tuo nyt oli helvetin huonosti avattu mutta ajatuksena se, että jos löytyy joku ns. tilanne missä mimmin kiinnostus on lopahtanut useammankin kanssa niin pystytkö siitä päättelemään oletteko antaneet itsestänne yhtä paljon siihen kanssakäymiseen tai onko siinä jotakin epäsuhtaa löydettävissä? Esim. toinen on selkeästi innokkaampi kuin toinen ja huomaa ettei saa toiselta vastakaikua - tai toinen on passiivisempi ja "säikähtää" suoremmin lähestyvää tms. Tai toinen on kertonut itsestään paljon ja toinen ei. Toinen joutuu kyselemään paljon saadakseen toisesta irti jotain haluamaansa tietoa?

Edelleen päin persettä avattu mutta ehkä saat tuosta kiinni.. :D Lähinnä siis ajatuksena että hommahan saattaa tökätä johonkin sellaiseen kohtaan mikä ei vielä ole täysin tiedossa mutta toistuu useamman kohdalla. Siihen jos löytyisi se/ne syyt, niin silloin hienosäätämällä vois päästä tuosta tyylillä yli ja homma jatkuisi. :thumbsup:
Tähä ku osais vastata :D Mä ko en löydä mitää suoria syitä tai yhtäläisyyksiä ainakaa nykyää enää. Jos ennen olin innokkaampi, nyt en ainakaa sitä ole. Tuun puoleenväliin ja thats it. Mitä mulla tulee ihan randomina mieleen, niin erittäin harvoin kehun toisen ulkonäköä tai muuten kehuisin jotain toisessa. Toki jos keskustelu liittyy vaikka siihen, että mimmi golfaa, niin kyllä pidän siistinä juttuna ja kyselen. Toinen mikä voi vaikuttaa, että en oo kovin heittäytyvä tai vähä varautunut jopa. Se ei tarkoita, etten olisi ulospäinsuuntautunut ja saisi hyviä keskusteluja hyvällä flowlla, mutta mä en ota fyysistä kontaktia kovin nopeasti, poislukien halaus.

Mitä toho yhteydenpitoon niin se on ollut aikalailla 50/50. Joskus isompaa tekstailua, sitten harvempaa. Näistä tosi vaikea saada mitää punaista lankaa. Toki se, että onko jutut/viestit rentoja/vitsaileviä ja lyhyitä vaiko sitten pitkiä analyyttisiä. Jälkimmäinen on paljon harvemmassa ollut. Lähinnä jos mimmi ei laita pitkää analyyttistä viestiä, niin ei mullakaan tule mieleen laittaa :D

Toki ongelma voi olla myös oikeesti ihan muissa jutuissa kuten pituus, naamavärkki tai muuten mun persoona sellainen, joka ei sittenkää sytyttänyt toista. Introvertti kuin olen ja esim. siedän hiljaisia hetkiä mitä toinen saattaa pitää outona.

Iha random vastaus, eikä tästä saa varmaa mitää irti, mut kuha kirjottelin näin aamusta :D
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 557
Helppohan se on mennä asenteella "low effort", jos on shitti kunnossa elämässä ja peilikuvassa.
Se on just näin, kavereista löytyy henkilö joka saa aina seuraa. Sammuu baaritiskille niin silti on huulipunalla kirjoitettu puhelinnumero taskussa jne. Tuollaiset henkilöt ”voittaa” millä tahansa Tinder-strategialla. Ei haittaa vaikka on rasisti ja vähän narsistikin, saa anteeksi. Naisia on valitettavan helppo huijata jos on voittanut fyysisiin ominaisuuksiin vaikuttavien geenien lotossa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Se on just näin, kavereista löytyy henkilö joka saa aina seuraa. Sammuu baaritiskille niin silti on huulipunalla kirjoitettu puhelinnumero taskussa jne. Tuollaiset henkilöt ”voittaa” millä tahansa Tinder-strategialla. Ei haittaa vaikka on rasisti ja vähän narsistikin, saa anteeksi. Naisia on valitettavan helppo huijata jos on voittanut fyysisiin ominaisuuksiin vaikuttavien geenien lotossa.
Ja just kuulin juttua, että naiselle ei ole niin tärkeää miehen fyysineen ja ulkonäöllinen puoli ;) Mutta kyllä sillä vain on. Noh, jokainen voi itse vaikuttaa treenaamalla ja syömällä terveellisesti, tekemällä kehon eri osa-alueille treenejä, mutta pituuteen ei voi vaikuttaa. Plus leveitä hartioita ei voi vain rakentaa. Itsehän olen persjalkanen :D

Mutta juu. Jos ei ole sitä fyysistä etua, niin valloittava persoona ja sosiaaliset taidot (ja raha) korvaa tätä jonkun verran, mutta esim. mulla ei riittäisi edes motivaatio rupee harjaa iskemis -ja sosiaalistaitoja siihen, että saisi naisia valloitettua. Siinä mentäisiin jo mönkään oman persoonallisuuteni pohjalta ja häviäisi se oman itseni aitous.

Eikös @gramma taannoin tuossa kirjoittanut lyhyen pätkän jostain naistenhuoneelta, että "miehieni ravaa baareissa, kuluttaa rahat uhkapeleihin, perseilee säännöllisesti ja on rutiköyhä sekä epäluotettava, mut muuten se on tosi ihana" :D -> Tiedä minkälaisessa tunnemyrskyssä tälläinen nainen elää?
 
Liittynyt
07.08.2017
Viestejä
162
Eikös @gramma taannoin tuossa kirjoittanut lyhyen pätkän jostain naistenhuoneelta, että "miehieni ravaa baareissa, kuluttaa rahat uhkapeleihin, perseilee säännöllisesti ja on rutiköyhä sekä epäluotettava, mut muuten se on tosi ihana" :D -> Tiedä minkälaisessa tunnemyrskyssä tälläinen nainen elää?
Itsekin törmäsin tälläiseen tapaukseen joku aika sitten. Itse olin kuulemma liian kiltti niin ei sitten jatkoa paria kk pidemmälle seurannut. Eli en varmaan ollut tarpeeksi tyly, piittaamaton tjs.
Luulin että tämä on noin 18 -20v naisten juttu mutta vaikuttaa se jatkuvan tuonne 48 ikävuoteenkin asti. Kai joillain on joku tarve väärinkäytökselle ja huonolle kohtelulle.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Itsekin törmäsin tälläiseen tapaukseen joku aika sitten. Itse olin kuulemma liian kiltti niin ei sitten jatkoa paria kk pidemmälle seurannut. Eli en varmaan ollut tarpeeksi tyly, piittaamaton tjs.
Luulin että tämä on noin 18 -20v naisten juttu mutta vaikuttaa se jatkuvan tuonne 48 ikävuoteenkin asti. Kai joillain on joku tarve väärinkäytökselle ja huonolle kohtelulle.
Must tuntuu, että nykypäivänä riittää näitä joiden kasvatusmalli on ollut sellainen, että haetaan sitä täyttymystä juuri sellaisesta minkälainen se isähahmo on aikanaan ollut (mikäli mä siis mitään tajuan näistä, korjatkaa erheeni). Jos isä on ollut väkivaltainen, piittaamaton, "narsistinen" ja äiti ns. alistuva siinä, auttamatta vastaavanlainen tyyppi vetää puoleensa sitten aikuisena.

Ajatellaan, että jos tyttö on saanut kasvatuksen terveessä rakastavassa ympäristössä, tällöin ei kusipäät häntä kiinnosta.

Mutta juu tuollaiset naiset kannattaa jättää omaan arvoonsa. Mä kohtelen itseäni tosi hyvin, joten teen sitä muillekin. Miulta ei millään tunteen ja järjen häivällä lähtisi naista kohtaan tylyä tai piittaamatonta käytöstä. Toki sitten sängyssä tai seksissä voidaan soveltaa ties mitä alistamisleikkejä, mutta asiat erikseen :D
 
Liittynyt
07.08.2017
Viestejä
162
Mutta juu tuollaiset naiset kannattaa jättää omaan arvoonsa. Mä kohtelen itseäni tosi hyvin, joten teen sitä muillekin. Miulta ei millään tunteen ja järjen häivällä lähtisi naista kohtaan tylyä tai piittaamatonta käytöstä. Toki sitten sängyssä tai seksissä voidaan soveltaa ties mitä alistamisleikkejä, mutta asiat erikseen :D
Juurikin näin.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Otin kympillä Tinder goldin kuukaudeksi (mulla on se ollut aiemminkin ja silloin raakkasin 2000 tykkäystä noin kahteensataan, jotka jätin sinne hautumaan silloin). Nyt oli tykkäyksiä taas tuhat, joten oon käsi krampissa karsinut liian kaukana olevat, ulkomaalaiset, profiilitekstittömät, seksiseuraa hakevat, pienten lasten vuoroviikkoisät, liian vanhat (60+), liian nuoret (alle 32v), kuvattomat (tai siis kuvana maisemia tai ihan vaan mustaa), typerät profiilit tyyliin "kysymällä lisää" tai "myyn koivuklapia", tyypit jotka etsii urheilullista naista, kaveria eräjormailuun tai matkusteluun, kinkyt, avoimissa suhteissa olevat, profiilit missä on hauispullisteluja tai vatsalihasten esittelyä peilin eessä niin ettei pää edes näy, profiilit missä 1-3 suttuista pikselimössökuvaa, sliipatut liikemiestyypit, himourheilijat... jäi 15 kappaletta minusta tykännyttä profiilia.

Näistä aletaan sitten karsimaan. On tää yhtä juhlaa.

edit. avoimuuden hengessä paljastan vielä, et mulla on lisäksi 24 mätsiä joiden kanssa olen aloittanut/he ovat aloittaneet 10 keskustelua, joista 3 on sillälailla aktiivisia, että oon viikon sisään vaihtanut pari sanaa henkilöiden kanssa. Pari kappaletta keskustelua on sellaisia, kenen kanssa ollaan tavattu jo ja vaihdettu whatsappiin, ja nää keskustelut on vaan jääneet tonne olemaan. Mulla on siis 14 mätsiä, joiden kanssa en oo vaihtanut sanaakaan ja nää vaan hengaa siellä "ehkä" pinossa kai sitten. Aloitan kyllä keskustelun itse, jos siltä tuntuu, mutta näiden kans ei oo niinkään vissiin sitten siltä tuntunut.

edit2. yksi keskusteluista asuu jossain hevon helkkarissa monen sadan kilsan päässä, enkä olis koskaan mätsännyt jos olisin tän tiennyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
1000 - 2000 tykkäystä? :D Mitä ihmettä! Mutta siis jos tuhannesta jää jäljelle 15, tuleeko tässä sokeaksi ylitarjonnan määrään? Toki jos tietää oikeesti spesifisti mitä hakee, niin ei sieltä nyt satoja voi jäädäkään.

Mulla tulee tykkäyksiä arviolta tahdilla 0,5 - 1 per päivä per päivä (?). "Huonot" ku swaippaa niin ei ihan hirveen ronkeliksi voi ryhtyä.

Meitsil kuitenkin panostanut kuviin, tekstiin ja vähä kaikkeen.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 505
1000 - 2000 tykkäystä? :D Mitä ihmettä!

Mulla tulee tykkäyksiä arviolta tahdilla 0,5 - 1 per päivä per päivä (?). "Huonot" ku swaippaa niin ei ihan hirveen ronkeliksi voi ryhtyä.

Meitsil kuitenkin panostanut kuviin, tekstiin ja vähä kaikkeen.
@gramma on NAINEN.

Maailma ei ole reilu, eikä Tinderin hinnoittelupolitiikkakaan, ja saattaapa rikkoa lakiakin... (Eri hinta eri sukupuolille.)
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 692
Mä oon huomannut, että ihastun jokaiseen naiseen jonka kanssa juttelen. Vähän raskasta pitemmän päälle. Menee onneksi parissa viikossa ohitse. Kyllä se on naisilla helppoo tuo tinderöinti. Senkun valkkaa vaa parhaat päältä. Kuten edellä mainittu. Facebookissakin oli juttuja nii iha normi tuo 2000-5000 tuhatta tykkäystä naisilla
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Mä oon huomannut, että ihastun jokaiseen naiseen jonka kanssa juttelen. Vähän raskasta pitemmän päälle. Menee onneksi parissa viikossa ohitse. Kyllä se on naisilla helppoo tuo tinderöinti. Senkun valkkaa vaa parhaat päältä. Kuten edellä mainittu. Facebookissakin oli juttuja nii iha normi tuo 2000-5000 tuhatta tykkäystä naisilla
Kun jatkat tätä yksipuolista ihastumista niin lujitat samalla sun henkistä puolta. Olen itse kanssa huomannut aikanaan, että tunnuin ihastuvan vähä kaikkeen, mut nykyää en kiinnostu kovin helposti kenestäkään. Pakkeja ja ihastumisia tullut meinaan aiikas paljon :D
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Kyllä se on naisilla helppoo tuo tinderöinti. Senkun valkkaa vaa parhaat päältä. Kuten edellä mainittu. Facebookissakin oli juttuja nii iha normi tuo 2000-5000 tuhatta tykkäystä naisilla
Niinku sanoin, mulle jäi 15 tykkäystä kun karsin itselleni täysin sopimattomat pois heti kärkeen. Mitä juhlimista tässä nyt sitten on?

edit. "has bio" -> jäi enää kuusi. Yksikään näistä ei ulkoisesti ole "mun tyyppiä" mut jos raakkaisin ne tai itseäni lyhyemmät pois, jäisi ehkä kolme max.
 
Viimeksi muokattu:

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 557
Facebookissakin oli juttuja nii iha normi tuo 2000-5000 tuhatta tykkäystä naisilla
Se voi sitten olla että noista murto-osa on oikeasti kiinnostunut ja parisuhde kiikarissa. Suurin osa hakenee vaan lisää track recordeja, puukolla viiva sängyn pohjaan kuten pohjoisessa.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
1 397
Kaveri (nainen) teki profiilin ilman mitää panostusta ja illan aikana tuli varmaan tuhat tykkäystä, oli vaikka mitä perttiä hauista pullistelemassa bemarin edessä, rupes ihan naurattaa miten vajukkeja suurinosa miehistä on, tehooko tollaset kuvat oikeesti?.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Kaveri (nainen) teki profiilin ilman mitää panostusta ja illan aikana tuli varmaan tuhat tykkäystä, oli vaikka mitä perttiä hauista pullistelemassa bemarin edessä, rupes ihan naurattaa miten vajukkeja suurinosa miehistä on, tehooko tollaset kuvat oikeesti?.
Varmaa joitakin vetoo. Meitä on moneen. Toki jonkinsortin salikuva ja että lihakset näkyy edes jollain tasolla on imo ihan hyvä jos elämäntyyli on siihe suuntaan. Se karsii heti sellaset jotka ei siedä vaikka tyyppiä, jonka toinen koti on sali. Sitä en kyllä ymmärrä, että oma ego pyörii hauiksen (ja bemarin) ympärillä.

Mut joo. Rajansa kuitenkin kaikella :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Niinku sanoin, mulle jäi 15 tykkäystä kun karsin itselleni täysin sopimattomat pois heti kärkeen. Mitä juhlimista tässä nyt sitten on?

edit. "has bio" -> jäi enää kuusi. Yksikään näistä ei ulkoisesti ole "mun tyyppiä" mut jos raakkaisin ne tai itseäni lyhyemmät pois, jäisi ehkä kolme max.
Miten huonoja miesten profiilit sitten oikeesti on? Vai onko sun kriteerit niin tarkat, että teet superseulontaa? Lähinnä nyt sitä prosentuaalista "profiili on surkea -> vasen" vs "profiili on hyvä, mutta ei ehkä minun tyyppiä kuitenkaan -> vasen".
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Miten huonoja miesten profiilit sitten oikeesti on? Vai onko sun kriteerit niin tarkat, että teet superseulontaa? Lähinnä nyt sitä prosentuaalista "profiili on surkea -> vasen" vs "profiili on hyvä, mutta ei ehkä minun tyyppiä kuitenkaan -> vasen".
Ensimmäinen kasrsintakierros on just se, että paskat profiilit helvettiin. Sitten toinen iteraatio on se, että jäljelle jääneestä 10 prosentista karsitaan pois "ihan jees profiili, mutta epäsopiva muuten" jolloin jäljelle jää muutama kappale.
HUOM. mun tykkäyksissä oli siis tosiaan jonkun verran näitä 50+ ikäsiä, joilla on legendaarisen paskat profiilit noin pääsääntöisesti, nuoremmilla varmaan on paremmat keskimäärin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 505
Niinku sanoin, mulle jäi 15 tykkäystä kun karsin itselleni täysin sopimattomat pois heti kärkeen. Mitä juhlimista tässä nyt sitten on?

edit. "has bio" -> jäi enää kuusi. Yksikään näistä ei ulkoisesti ole "mun tyyppiä" mut jos raakkaisin ne tai itseäni lyhyemmät pois, jäisi ehkä kolme max.
Avainsanoja on "karsit" ja "sinulle sopimattomat".

Siis sinä karsit. Ja aika rankalla kädellä karsitkin.

Mitä luulet, onko miehillä pääasiassa varaa tuollaiseen karsintaan? Itse kyllä karsin läskit pois, mutta sen lisäksi ei paljon olekaan enää varaa karsia yhtään millään perusteella.

Ja siis kuitenkin 15 jäi jäljelle sulle. Viisitoista. Ja annat ymmärtää, että se olisi jotenkin vaatimaton saldo. No voi pikku reppanaa. Maailmasta ei miestä löydy, joka tuntisi minkäänlaista empatiaa ja sympatiaa sun "vaikeuksia" kohtaan. On melkein puhdasta vittuilua edes tuolla tavalla uhriutua tällä palstalla miesten keskuudessa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Minkälaiset statsit foorumin miehillä on tykkäysten/mätsien kanssa?
En oo tarkemmin tehnyt analyysia. Varmaa kaivamalla tiedot Tinderiltä sais jotain mustaa valkosella ja keskiarvoja. Mut ongelma on enemmänkin siinä, että kun löytyy joku potentiaalinen kandidaatti (näitä kyllä paperilla riittää), asiat ei etene siihen asti, että suhdetta syntyisi (suurin osa karsiutuu jo viestittelyvaiheessa / ghostaus) :D Onko itselläni liian korkeat standardit? En usko. Parempi flaksi olisi lähestyä samallaisia mimmejä livenä.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Mut mitä mä teen 15 itselleni sopimattomalla tyypillä, joista puolet on varmaan muutenkin swaipannut mut oikeaan vaan siksi, että swaippaavat ihan kaikki naiset oikeaan? Lopputulos on nolla syntynyttä suhdetta joka tapauksessa. Ihan sama lopputulos kuin miehilläkin.

edit. siis miten se on mulle parempi, et mulla on 2000 epäsopivaa tarjokasta ja sulla kaksi? Epäsopivia ne on joka tapauksessa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 505
Mut mitä mä teen 15 itselleni sopimattomalla tyypillä, joista puolet on varmaan muutenkin swaipannut mut oikeaan vaan siksi, että swaippaavat ihan kaikki naiset oikeaan? Lopputulos on nolla syntynyttä suhdetta joka tapauksessa. Ihan sama lopputulos kuin miehilläkin.

edit. siis miten se on mulle parempi, et mulla on 2000 epäsopivaa tarjokasta ja sulla kaksi? Epäsopivia ne on joka tapauksessa.
Siis sulle jäi 15 jäljelle kun karsit tuhansista vaihtoehdoista loput pois, mutta oikeastaan ne viisitoistakaan tyyppiä ei ole sopivia?

No voi reppanaa tosiaan.

Mitä tähän nyt pitäisi sanoa. Otan osaa? Mutta kyllähän sä omien juttujesi perusteella olet seuraa saanut aiemmin ihan mukavasti, joten ehkä tilanne ei nyt ihan noin huono ole kuin annat ymmärtää edes sun tiukkojen kriteeriesi viitekehyksessä.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Mulle noi gramman kriteerit vaikuttaa ihan tolkuilta jos tavoitteena on parisuhde. Ehkä miehet ei hae Tinderistä parisuhdetta tai ota asiaa kovin vakavasti muutenkaan jos noin vähän löytyy tuhannen joukosta porukkaa noinkin "tavanomaisilla" kriteereillä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 505
Mulle noi gramman kriteerit vaikuttaa ihan tolkuilta jos tavoitteena on parisuhde. Ehkä miehet ei hae Tinderistä parisuhdetta tai ota asiaa kovin vakavasti muutenkaan jos noin vähän löytyy tuhannen joukosta porukkaa noinkin "tavanomaisilla" kriteereillä.
Mielestäni gramma on kylläkin hakenut enemmänkin seikkailuseuraa kuin parisuhdetta.

No, haki mitä hyvänsä niin pelaa peliä ihan huijauskoodilla verrattuna keskivertomieheen.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Kliseisesti "avoimin mielin", eli sekä että. edit. ja se nyt vähän vaihtelee kausittain, että mitä on milloinkin mielessä.
Saanko kysyä tähän liittyen, että miksi karsit seksiä hakevat pois? EDIT: ehkä vastasitkin jo muokkauksessasi eli ehkä oli "parisuhdehaku-fiilis".
 
Liittynyt
26.02.2017
Viestejä
98
Minkälaiset statsit foorumin miehillä on tykkäysten/mätsien kanssa?
Viimeksi kun asioita pyörittelin, niin taisipa olla lopputulos seuraavanlainen: joudun käyttämään 21 tuntia aikaa swaippailuun olettaen 10s per profiili, jolloin saan 3 osumaa joista yksi vastaa ensimmäiseen viestiin. Match % oli joku ~0,7% tinderin statsien mukaan. Oma oikealle swaippaus prosentti oli noin 10% kantturoissa.

Jooh, ei onneksi enää taida tarvita näitä äppejä kun poistettiin yhden osuman kanssa tinderit yms yhdessä. Good riddance.

Edit:
Jatkan tähän vielä, että lopputulemana koko hommasta oli n. 16kk aikana 5 tavattua naista, joista kahden kanssa tavattiin kerran kahvin merkeissä ja toisen näistä kanssa paljon soittelua.

Loppujen kolmen kanssa seksiä, joista yksi kevyempi homma laastarina toisen jälkeen, joka paljastui sitoutumiskammoiseksi huonon isä-suhteen vuoksi. Tämä meneillään oleva kandidaatti olisi nyt mielellään se viimeinen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Saanko kysyä tähän liittyen, että miksi karsit seksiä hakevat pois? EDIT: ehkä vastasitkin jo muokkauksessasi eli ehkä oli "parisuhdehaku-fiilis".
Niiden profiilit on pääsääntöisesti aika niljakkaita, eli paljon on päällekkäisyyttä "maisemakuvaprofiilien" ja muuten vaan vastenmielisten kanssa :geek:

edit. on mulla mätseissä/wa:ssa yms muutama ei-niljakas kevyempi keissi, en tunne nyt tarvetta haalia niitä lisää.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Mä kuvittelin, että pieni niljakkuus on melkeimpä oletus kun haetaan pelkkää seksiseuraa :D Eli mm. se, että fyysisyys ja sen esilletuominen korostuu niissä kuvissa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 505
edit. on mulla mätseissä/wa:ssa yms muutama ei-niljakas kevyempi keissi, en tunne nyt tarvetta haalia niitä lisää.
No niin, onneksi olkoon (siitä että olet nainen).

Mä en mitään "kevyitä vakkareita moninaisia" ole päässyt pyörittelemään säännöllisesti sitten... no, oikeastaan en koskaan. Enkä nyt etenkään siten, että ne tietäisi toisistaan.

On kyllä joskus ollut useita naisia kerrallaan, mutta poikkeuksetta on olevinaan ollut jotain vähän vakavampaa niiden kanssa meneillään eli ei todellakaan mitään kevyttä avointa puuhastelua. Yhden illan juttuja en laske, koska puhe oli vakkareista, jotka löytyy puhelimesta...
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Varmaan riippuu naisista tuokin. Tiedän yhden miehen, joka näytti joskus Tinderinsä, kun kokoajan kilkutti (ennen kun olin itse edes asentanut koko softaa). Sillä tais olla yks kuva missä oli ilman paitaa ja viestiä ja suoraa ehdotusta sateli. Eli kyllä sille "niljakkuudellekin" on valtavasti kysyntää :D
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Varmaan riippuu naisista tuokin. Tiedän yhden miehen, joka näytti joskus Tinderinsä, kun kokoajan kilkutti (ennen kun olin itse edes asentanut koko softaa). Sillä tais olla yks kuva missä oli ilman paitaa ja viestiä ja suoraa ehdotusta sateli. Eli kyllä sille "niljakkuudellekin" on valtavasti kysyntää :D
Saattaahan se olla, ettei se ollut niljakas ollenkaan? Ton voi tehdä niin monella tapaa.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Saattaahan se olla, ettei se ollut niljakas ollenkaan? Ton voi tehdä niin monella tapaa.
No se oli tyyliin öljytty siinä eli laskisin kyllä kategoriaan niljakas :D Mutta se on totta, että komea mies ja vähemmän komea mies kun laitetaan poseeraamaan identtisesti, niin toinen vaikuttaa taiteelliselta jne ja toinen on niljakas :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 505
No se oli tyyliin öljytty siinä eli laskisin kyllä kategoriaan niljakas :D Mutta se on totta, että komea mies ja vähemmän komea mies kun laitetaan poseeraamaan identtisesti, niin toinen vaikuttaa taiteelliselta jne ja toinen on niljakas :D
Ruma setämies on niljakas ja ällöttävä pervo, kun taas hyväkroppainen komistus on ihqu-ihana, ihan riippumatta siitä mitä sanoo.

Onko muuten sana "ihqu" vielä juttu? Enpäs ole kuullutkaan aikoihin. Onkohan siitäkin jo 10+ vuotta kun se oli juttu. Vai 20... Ehkä sitäkin sanaa viljelleet pimut on nykyään jo keski-ikäisiä mummoja. Kuka näistä kartalla pysyy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 640
Avainsanoja on "karsit" ja "sinulle sopimattomat".

Siis sinä karsit. Ja aika rankalla kädellä karsitkin.

Mitä luulet, onko miehillä pääasiassa varaa tuollaiseen karsintaan? Itse kyllä karsin läskit pois, mutta sen lisäksi ei paljon olekaan enää varaa karsia yhtään millään perusteella.
En tiedä miks ihmeessä tästä paistaa läpi puhdas kateellisuus - vai kuvittelenko vain? :D

Kai sitä nyt ehdokkaista saa karsia pois just sen osan mitä vaan haluaa? Vai väitätkö ettet itse "läskien, vanhojen akkojen" lisäksi karsisi jos tykkäyksiä olisi tuhansia? Minä karsin helposti vaikka yhdestäkin jos se ei miellytä. :lol:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 505
En tiedä miks ihmeessä tästä paistaa läpi puhdas kateellisuus - vai kuvittelenko vain? :D
Kyllä, olen kateellinen naisille, koska niillä on asiat miehiä paremmin melkein kaikilla mittareilla mitattuna nyky-Suomessa, ja etenkin siis liittyen teerenpelailuun.

No, homomiehillä voi olla kanssa ihan kivaa.

Kai sitä nyt ehdokkaista saa karsia pois just sen osan mitä vaan haluaa? Vai väitätkö ettet itse "läskien, vanhojen akkojen" lisäksi karsisi jos tykkäyksiä olisi tuhansia? Minä karsin helposti vaikka yhdestäkin jos se ei miellytä. :lol:
Jos olisi loputtomasti valinnanvaraa, niin hyppisin innoissani kukasta kukkaan vaikka joka päivä, kunnes - tai jos - kyllästyisin.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
878
Minkälaiset statsit foorumin miehillä on tykkäysten/mätsien kanssa?
Tässä lähes vuoden tauon jälkeen ihan huvikseni aktivoin profiilin. Itse vetelen varmaan sen 90% vasuriin, jos edes riittää. Yhdeksän päivän otannalla kuusi mätsiä (viisi sellaisia, joissa nainen oli jo tykännyt ensin), 20 tykkäystä jonossa ja ohitettuja osumia tais olla neljä. Villi veikkaus on, että vähintään 15/20 noista tykkäyksistä on suoraan vasuriin vedettäviä hirviöitä, mutta sitä en tule (onneksi) näkemään/tietämään, koska jeniäkään en palvelusta maksa.
Siihen nähden, etten juurikaan edes swaippaillut, niin kohtuu ok. Toisaalta Tinderin algoritmit tietäen tuo romahtaa tuosta hyvinkin nopeasti ja tämä on vain hetkellistä "uuden käyttäjän" boostia.
No niin, onneksi olkoon (siitä että olet nainen).

Mä en mitään "kevyitä vakkareita moninaisia" ole päässyt pyörittelemään säännöllisesti sitten... no, oikeastaan en koskaan. Enkä nyt etenkään siten, että ne tietäisi toisistaan.

On kyllä joskus ollut useita naisia kerrallaan, mutta poikkeuksetta on olevinaan ollut jotain vähän vakavampaa niiden kanssa meneillään eli ei todellakaan mitään kevyttä avointa puuhastelua. Yhden illan juttuja en laske, koska puhe oli vakkareista, jotka löytyy puhelimesta...
Eikö kylän isoimmalla parrullakaan muka moinen onnistu? Jossain muualla täytyy olla (valu)vikaa.
Aikuisten maailmassa on sekin kiva, että vaikka seurustelisi useamman vuoden, niin eron jälkeen voi taas viestitellä vanhoille "hoidoille" ja jatkaa siitä, mihin vuosia sitten jäätiin... siis olettaen, että toinenkin on edelleen vapaa. Tosin näiden kanssa kannattaa valinnat tehdä just sen mukaan, että ne puolisoiksi kelpaamattomat, sitoutumiskammoiset tms. on niitä "pussintyhjentäjiä" pahan päivän varalle. Peli on rehellistä ja selvää, eikä kumpikaan loukkaa toista, mutta yhdessä voi välillä touhuta, jos siltä tuntuu.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 386
Minkälaiset statsit foorumin miehillä on tykkäysten/mätsien kanssa?
Tinder-profiilia ei ole toviin ollut käytössä, joten menee pitkälti muistin varassa 3-4 kk käytön pohjalta:

Tykkäyksiä naisilta n. 300, näistä valkkautui Goldin avulla mätseiksi noin 20 kappaletta. Mätseistä treffeille mentiin suurinpiirtein 15 naisen kanssa, josta reilu puolet päättyi sitten vähintään tapailuun ja näistä kolmen kanssa kehkeytyi parisuhde.

Jos nyt pitäisi lähteä tuohon leikkiin vielä uudestaan, niin panostaisin vielä lisää profiilin kääntäen pelin omaksi edukseni. Boostit profiilille pe/la -iltaisin mikäli tarvitsisi lisää tykkäyksiä. Goldilla sitten parhaat päältä ja treffeille tutustumaan lisää. :thumbsup:
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 513
Kaveri (nainen) teki profiilin ilman mitää panostusta ja illan aikana tuli varmaan tuhat tykkäystä, oli vaikka mitä perttiä hauista pullistelemassa bemarin edessä, rupes ihan naurattaa miten vajukkeja suurinosa miehistä on, tehooko tollaset kuvat oikeesti?.
Kyllä, kaverillani oli juurikin tämänkaltainen kuva sekä lisäksi ne "perinteiset" esittely kuvat kellosta ranteesta, moottoripyörästä jne.

Seurasin sivusta noin viitisen minuuttia kun kaveri swaippaili ja matchaus oli 90% luokkaa, matseja taisi entuudestaan olla sen 600-700.

Kaveri siis kalju, tatuoitu, lihaksikas sekä omasi korvikset ym. korut.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
878
Boostit profiilille pe/la -iltaisin mikäli tarvitsisi lisää tykkäyksiä. Goldilla sitten parhaat päältä ja treffeille tutustumaan lisää. :thumbsup:
Sinänsä jos vakituista/pitkää parisuhdetta etsii, niin onko ne potentiaalisimmat myös tuohon aikaan liikenteessä.
Onhan se hupaisaa esim. herätä su-aamuna ja huomata, että Tinder on kehottanut keskellä yöllä swaippailemaan ~klo 3.30 aikoihin, koska on aktiivisin aika menossa.

Toisaalta moni suhde on myöskin alkanut samaan aikaan yöllä sieltä baarista ihan ilman swaippailua.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 757
Viestejä
4 296 647
Jäsenet
71 698
Uusin jäsen
Emilios

Hinta.fi

Ylös Bottom