Nettitreffit + Tinder

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 128
Tinderin pariin pitäisi taas varmaan palata. Kun poistin profiilin, ilmoitti Tinder poistavan datan 90 vuorokauden kuluttua. Aiemmin en ole nähnyt tuollaista ilmoitusta. Olen myös tehnyt uusia profiileja ihan surutta ja aina saanut jonkunlaisen alkuboostin.

Voinko edelleen aloittaa puhtaalta pöydältä normaalisti, vai kannattaako kaiken varalta odottaa, jotta 90 päivää täyttyy? Lähinnä mietin, onko jokin muuttunut lähiaikoina.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 878
Kuka peruu treffit kenkien takia?

Ari. Ari peruu treffit, koska nainen käyttää arkena Kuomia, eikä usko, että tulisi treffeille toisilla kengillä. Instagram-postaus
Mulle tuli ensin mieleen että olikohan toi jotain supliikkiyritystä, jolla yritetään erottua massasta sanomalla jotain absurdia, mutta ei kai sittenkään. :hmm:

Tosin ei sillä, onhan Tinderissä varmasti erikoisia erikoismiehiä. Varmasti sieltä löytyy se yksi mies jolle kuomat on ongelma. Mua itseäni ei kyllä haittaisi yhtään jos naisella on talvella kuomat, mutta tässä näkyy hyvin tämä keskustelu: kun naiset löytää miehen joka on pinnallinen tai mitä lie, niin sitten molemmat sukupuolet on samalla viivalla. Prosenttiosuuksilla ja todennäköisyyksillä ei ole mitään väliä... :smoke:
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Kyllähän näitä "ickejä" on nykyään vaikka mitä. Yleisimmin uskoisin sen olevan ennemmin naisten juttu löytää kaikenlaisia turn offeja ja punaisia lippuja. Onhan mullakin ne moneen kertaan mainitut golfit ja purjehtimiset :D

Edit. Esim läpäliset kännykänkuoret https://shared.jodel.com/FEgBums6uHb?channel=copy
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318


Mut joo on tää maailma iha sekaisin. Parasta olla sinkkuna. Voipaha 5v päästä katsella ko on huipulla ja monella typyllä oli tsäännssit hyppää tähä matkaan ;)

Mä oon parille reffikumppanille kertonut ja jopa ottanut kuvat jälkikäteen, ko käytän salilla karjalanpiirakoita mavessa ja kyykyssä (lasten jumppatossut) ja juon treenijuomaa Felixin isosta suolakurkkupullosta.

Tiedä onko ick, mutta ainakin hyvät naurut antanut!
 
Viimeksi muokattu:

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
268
Ihan aiheeseen pientä juttua kun juttelin tänään salikaverin kanssa, joka erosi vajaa vuosi sitten. Lujaa tuntuu hänellä menevän kun on kaksi naista samaan aikaan kierrossa, joista pitäisi yksi valita. Molemmat on Tinderistä. Molempien luona käy vuoroviikoin. Ei kuulemma osaa päättää. Tyypillinen kinkkusämpylä vai juustosämpylä dilemma. Kaverini 41v.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Ihan aiheeseen pientä juttua kun juttelin tänään salikaverin kanssa, joka erosi vajaa vuosi sitten. Lujaa tuntuu hänellä menevän kun on kaksi naista samaan aikaan kierrossa, joista pitäisi yksi valita. Molemmat on Tinderistä. Molempien luona käy vuoroviikoin. Ei kuulemma osaa päättää. Tyypillinen kinkkusämpylä vai juustosämpylä dilemma. Kaverini 41v.
En tiedä onko vanhemmassa ikäryhmissä sitten ihmisiä jotka sitoutuu helpommin. Mä oon siis itse 32 ja saan aivan hemmetisti parempia keskusteluja mua vanhempien kanssa.

Suurin osa mun treffikumppaneista ovat olleet alta 30, jotka etsivät myös pitkäaikaista kumppania. Heillä elämä + pakka kasassa (ainakin omasta näkökulmasta) ja keitä nyt tavannut, ovat olleet myös "katseenkestäviä" noin muuten. Elikkä aivan varmasti tarjontaa riittää, tuo omat haasteensa tähän tekemiseen. Treffisaldo siis jäänyt max kolmeen.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
268
En tiedä onko vanhemmassa ikäryhmissä sitten ihmisiä jotka sitoutuu helpommin. Mä oon siis itse 32 ja saan aivan hemmetisti parempia keskusteluja mua vanhempien kanssa.

Suurin osa mun treffikumppaneista ovat olleet alta 30, jotka etsivät myös pitkäaikaista kumppania. Heillä elämä + pakka kasassa (ainakin omasta näkökulmasta) ja keitä nyt tavannut, ovat olleet myös katseenkestäviä noin muuten. Elikkä aivan varmasti tarjontaa riittää, tuo omat haasteensa tähän tekemiseen.
Nämä naiset hieman nuorempia kuin hän, 32 ja 34v. Toisella on lapsi, niin kuin on kaverillakin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Nämä naiset hieman nuorempia kuin hän, 32 ja 34v. Toisella on lapsi, niin kuin on kaverillakin.
Lapset on yhdistävä tekijä. Must tuntuu että mä taas käyn reffeillä enemmänkin lapsettomien kanssa ja joillakin on profiilissa myös lukenut, että X jos sinulla lapsia.

Toki naiset yleensä etsii myös itseään vähä vanhempaa. Mulla vielä parhaat vuodet edessä :)
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Ihan aiheeseen pientä juttua kun juttelin tänään salikaverin kanssa, joka erosi vajaa vuosi sitten. Lujaa tuntuu hänellä menevän kun on kaksi naista samaan aikaan kierrossa, joista pitäisi yksi valita. Molemmat on Tinderistä. Molempien luona käy vuoroviikoin. Ei kuulemma osaa päättää. Tyypillinen kinkkusämpylä vai juustosämpylä dilemma. Kaverini 41v.
Onko hän laatikkoleukainen kirurgi ja gigachad? :smoke:
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 693
Määkin kokeilin paidatonta kuvaa ja kyllähän sieltä heti parit tykkäykset napsahti. Ilmeisesti naiset tykkää paidattomista kuvista.
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 876
Testasinpa itsekin tätä Tinderia noin vuoden verran ja poistin viime viikolla kyseisen äpin puhelimesta sekä samalla myös tilini. Kultatilin ostin muutaman kerran, kun sai puoleen hintaan ja yllättäen useimmiten tykkäyksiä alkoi tulla enemmän kun sitä ei ollut käytössä, jännää. :hmm: Ja tietysti kokoajan Tinder jaksoi vinkua rahaa joka asiasta, aika ärsyttävää oli loppupeleissä tuokin.

Mitäs tästä jäi itsellä käteen, olisiko joku toista kymmentä tykkäystä saanut ja pari kertaa pääsin juttelemaan naishenkilön kanssa, mutta eipä ne oikein toimineet. Ensimmäinen olikin jostain tuhansien kilometrien päästä, kun en tiennyt että voit käyttää Tinder ominaisuutta ja tarkistella muiden maiden/alueiden ihmisiä ja näyttää että olisitkin lähempänä. Toinen oli sentään ihan suomesta ja alle 100km päässä, mutta ei homma oikein lähtenyt toimimaan kun kommunikointi tuntui yksipuoliselta ja päätin turhan hätäisesti toivotella hyvät jatkot. Kolmas henkilö oli samasta kaupungista, mutta ei puhunut suomea ja huomasin etten jaksa alkaa englantia käyttämään treffailussa, niin se jäi siihen.

Suomi24 treffejäkin testasin huvikseni ja aika kuollut paikka oli mielestäni se. Sieltäkin poistin tilini jo kuukausia sitten.

Heh joskus nuorempana KissFM Chat oli paras paikka löytää ihmisiä ja sieltä löysin molemmat exänikin aikanaan. Nyt on vähän kuutamolla nykypäivänä treffi asioiden suhteen. Enkä varsinaisesti ole toivoa menettänyt, mutta pitää yrittää löytää joku muu vaihtoehto kuin tämä tinderöinti ym kun eivät taida olla minulle tehty. :D
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 693
Mää sanosin, että miehenä kannattaa asentaa kaikki deittiapit. Ainakaan pelkkää tinderiä kannata käyttää. Jos on siis vähän haasteelista seuran saanti. Ite tavannut 6 naista 1.5v aikana ja yksi oli tinderistä.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Täällä Länsirannikolla on ainakin samat naamat kaikissa äppeissä ja samat mätsit niistä tulee :D
 

Ronald McDonald

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.02.2024
Viestejä
308
Ihan aiheeseen pientä juttua kun juttelin tänään salikaverin kanssa, joka erosi vajaa vuosi sitten. Lujaa tuntuu hänellä menevän kun on kaksi naista samaan aikaan kierrossa, joista pitäisi yksi valita. Molemmat on Tinderistä. Molempien luona käy vuoroviikoin. Ei kuulemma osaa päättää. Tyypillinen kinkkusämpylä vai juustosämpylä dilemma. Kaverini 41v.
Selvästikkin pillun perässä vaan juoksemassa. Malliesimerkki Tinderin käyttäjästä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 506
Eipä äppejä vaihtamalla voi paljon markkinoihin vaikuttaa, vaan sama rajallinen naistarjonta on jokaisessa suurin piirtein ja yleismeininki samaa paskaa kaikkialla.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
Ihan aiheeseen pientä juttua kun juttelin tänään salikaverin kanssa, joka erosi vajaa vuosi sitten. Lujaa tuntuu hänellä menevän kun on kaksi naista samaan aikaan kierrossa, joista pitäisi yksi valita. Molemmat on Tinderistä. Molempien luona käy vuoroviikoin. Ei kuulemma osaa päättää. Tyypillinen kinkkusämpylä vai juustosämpylä dilemma. Kaverini 41v.

Kuulostaa siltä, ettei ole ainakaan rakastunut kumpaankaan.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
268
Yhh, onpas ikävä tilanne naisilla. En kyllä itse todellakaan haluais olla tällaisessa "kilpailuasetelmassa" mukana. Hyi.
En usko että kukaan haluaisi, en minäkään. Tuossa jos kummallakin naisella on tunteita häntä kohtaan ja toista odottaa suhteen loppuminen, niin sydänsurujahan se vaan tietää.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Yhh, onpas ikävä tilanne naisilla. En kyllä itse todellakaan haluais olla tällaisessa "kilpailuasetelmassa" mukana. Hyi.
No ei kyllä, kun tuosta saa vaikutelman että on jatkunut jo jonkin aikaa eikä ole ihan ensitapaamisista kyse. Itse jos tuollaisen saisin selville se olisi välitön kiitos hei, tietenkin. Toisaalta tarina ei kerro miten nuo kyseiset naiset suhtautuu ja tiedä vaikka itsekin tapailisivat vielä muitakin. Meitä on moneen junaan ja avoin keskustelu on tärkeää alusta asti, jos haluaa varmistua että ollaan samalla sivulla ja samoilla periaatteilla liikenteessä.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Olennaista olisi tietää kuinka kauan nämä suhteet on kestäneet ja onko naisille luvattu monogaminen suhde? Jos on tuoreita juttuja ja tapailua, niin ei ole mitään ihmeellistä.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Ja toisinpäin miettien, en kyllä itsekään alkaisi parisuhteeseen naisen kanssa, joka on pitkään tapaillu muita samanaikaisesti. Jos en niin hyvää vaikutusta tee, ettei voi keskittyä vain minuun kerrallaan, niin antaisin olla. Kevyemmät jutut sitten erikseen.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Olennaista olisi tietää kuinka kauan nämä suhteet on kestäneet ja onko naisille luvattu monogaminen suhde? Jos on tuoreita juttuja ja tapailua, niin ei ole mitään ihmeellistä.
Ja toisinpäin miettien, en kyllä itsekään alkaisi parisuhteeseen naisen kanssa, joka on pitkään tapaillu muita samanaikaisesti. Jos en niin hyvää vaikutusta tee, ettei voi keskittyä vain minuun kerrallaan, niin antaisin olla. Kevyemmät jutut sitten erikseen.
Just näin. Kyllä sen tietää jo parin, kolmen tapaamisen jälkeen onko tässä sellainen ihminen johon haluaa tutustua kunnolla ja heivata muut säädöt ja tapailut.
Muoks. Kyse on myös seksuaaliterveydestä. Itse olen siitä tarkka, joten eksklusiivisuuskeskustelu käydään senkin vuoksi viimeistään seksin astuessa kuvioihin.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Todennut myös saman eli parin tapaamisen jälkeen tietää kyllä jo, että kannattaako panostaa vai jatkaa matkaa. Ja oli kyllä raskasta se lyhyt hetki kun oli useamman ihmisen kanssa sovittu treffejä. Ei oo musta sarjadeittailijaksi. Koko ajan huono omatunto, mutta ehkä tuo oli vain aiemman pitkän suhteen peruja.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Ainiin aiemmin oli noista statseista juttua niin pyysin kans noi statsit tinderiltä. Huimat 2kk ehdin tuolla seikkailla. Noin joka kolmannesta tykkäsin ja oisko ollu yli 800 tykkäystä (=swaippasin oikealle?) ja 11% niistä johti matchiin.
 

rock

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
693
Ja oli kyllä raskasta se lyhyt hetki kun oli useamman ihmisen kanssa sovittu treffejä. Ei oo musta sarjadeittailijaksi. Koko ajan huono omatunto, mutta ehkä tuo oli vain aiemman pitkän suhteen peruja.
Todellakin tämä. Kun olin sinkkuna ja oli useammalla eri alustalla verkot samaan aikaan vesillä niin pahimmalla/parhaimmalla viikolla oli treffit neljän eri naisen kanssa. Siinä alkoi oikeasti olla vaikeuksia muistaa kuka oli kukakin, onneksi niistä kaksi putosi heti jatkosta ensimmäisten kahvittelujen jälkeen, mutta kahden kanssa jatkoin säännöllisen epäsäännöllistä tapailua pitkin seuraavaa vuotta kun en osannut valita eikä naisetkaan olleet mitenkään innostuneet vakavoittamaan satunnaista tapailua. Seksi toki oli suojattua enkä missään vaiheessa väittänyt tai edes implikoinut mitään eksklusiivisuudesta. Oman mielenrauhan takia sitten lopulta totesin toiselle että mitäs jos 'alettaisiin oleen' ja nyt sitten ollaan oltukin jo pitempään kimpassa. Mutta en voi omiin kokemuksiin nojaten suositella mitään sarjadeittailua vaikka ajatuksen tasolla se joitakin voi viehettääkin.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 820
Tähän piti vielä kommentoida, että miksi mun pitäs mätsätä näiden kanssa jotta voisin sitten raakata ne myöhemmin pois? Tai siis mikä olis se hyöty tästä, että ensin tykkäisin ja sitten unmätsäisin?
Ei siinä olisi mitään enempää järkeä. Sä tunnuit vaan laittavan jotain painoarvoa sun roikkuvien tykkäysten määrälle. Ylipäätään sehän oli leikkimielinen ehdotus. Eihän naiset voisi noin toimia, koska ne tykkäykset Tarkoittaa Jotain (TM). Niillä on jokin symbolinen merkitys.


Jotkut naisethan on erikseen kirjoittaneet, että supertykkäykset ovat vahinkoja. Ainakin joskus 3 vuotta sitten kun ekan kerran kokeilin Tinderiä, silloin kaikki sai kai yhden tai muutaman supertykkäyksen alussa tai kuukaudessa tms. yms. Vähintään puolitosissaan he kai sen olivat maininneet. Koska tykkäykset Tarkoittaa Jotain niin silloin naisten pitää erikseen varoittaa että supertykkäykset voivat olla kuitenkin vahinkoja :)

Sellainen ajatus että miehet joka tapauksessa selaa niitä profiileja hemmetisti enemmän kuin naiset, ja siten myös heittävät supertykkäyksiä vahingossa paljon enemmän, ei ilmeisesti merkkaa mitään. Toki yleisellä tasolla miesten ja naisten tykkäykset ovat hyvin erilaisia.


Kun se onnistuu ihan silläkin, että raakkaa ne minusta tykänneet suorilta.
Enhän mä tälläisestä puhunut! Sä sanoin että sulla oli 15 tykkäystä jäljellä. Ei siinä enää mitään raakata.

Jos tuossa oli mitään suurempaa järkeä, niin jotta sä voisit jatkaa sen järjen mukaista toimintaa, sä tarvitset paljon enemmän tykkäyksiä pohjalle. Jos kaava oli 2000 ->15->evvk niin helposti voidaan todeta että tä tarvitset ainakin 20k tykkäystä.



Koko sovelluksen tarkoitus on tehdä alkuvalinta profiilin perusteella,
No jaa. Olen varmaan missannut tämän ohjeen.

Tosin teknisesti mä en puhunut mitenkään tuota vastaan. Nimenomaan jopa mainitsin itsekin näin toimivani. Mä laitan oletuksena tykkäyksen lähes kaikille, koska muu olisi hitosti turhaa vaivaa, ilman kuitenkaan mitään vastinetta.

Suurimman karsinnan mä olen tehnyt Tinderissä etäisyydellä, ja sitten hieman iällä. Yleensä mä olen aloittanut kahlaamaan sen pakan läpi jollain 2-3 kilometrillä. Ensimmäisen viikon jälkeen ei juuri enää tule niitä päiviä että saisin edes kaikki tykkäykset käytettyä. Tinderissä on tympeää ettei siellä ole hakua tai muutakaan parempaa kuin noi kolme kriteeriä.

Yksikään näistä naisista ei tiedä tuon taivaallista siitä, kuinka monesta naisprofiilista mä olen tai olen olematta ollut tykännyt. Siten sillä ei ole mitään vaikutusta heidän toimintaansa.



sit keskustella matchin kanssa tarkemmin,
Kerta monet naiset eivät näin toimi, niin vähän turhaa esittää mitään väitteitä sen pohjalta.

Joillain naisilla on jopa sellainen hauska esimerkki tästä heidän omassa profiilitekstissään. "Se kenen tykkäyksestä syntyy match, aloittaa keskustelun". Tosi harvoin he kuitenkaan itse ovat näin toimineet. Tämä oletettavasti ei ole myöskään johtanut siihen, että he olisivat älynneet täydentää ja maltillistaa sitä kohtaa tyyliin "yleensä se kenellä ....". "Toivoisin että se kenellä..."


mutta sä neuvot, että kaikki vaan laittaa kaikki oikealle ja valinta tehdään sitten? Kuulostaa suuremmalta vaivalta, kaikille.
Sä et osaa ajatella mitään mutkaisempaa. Jos kaikki vaan spammaisivat tykkäyksiä menemään, niin sehän vain tarkoittaisi sitä että niiden tykkäysten jo alkujaan vähäinen merkitys pyöristyy nollaksi. Siitä olisi ainoastaan pientä ongelmaa Tinderille koska he joutuisivat hieman miettimään sen palvelun monetisaatiota uusiksi yhdeltä osin.

Ei ole mitään vaivaa tykätä tuhannesta tai ajan myötä miljoonasta profiilista. Klik klik klik klik. Yksi lyhyt näpäytys sormella, käytti sitten sovellusta tai selainversiota. Se on tykkäämistä. Nopealla netillä pysyisi ehkä tykkäämään 1,5 profiilista sekunnissa.

Se todellinen vaivannäkö tapahtuu aina myöhemmin. En mä nyt väitä että se on realistinen idea. Mutta eniten se haittaisi Tinderiä.

Lisäksi se tieto, että edes osa miehistä laittaa kaikki oikealle ja näin jättää työt naiselle,
Mikä ihmeen työ? Sä itse väitit että täytyis tehdä alkuvalinta profiilin perusteella. Sun kertomasi mukaan naisten täytyisi aina tehdä se alkuvalinta profiilin perusteella. Trolloloo. Tosiasiassa sä yrität puhua sen puolesta että naisten ei tarvitsisi tehdä niin. Että naiset voisivat osittain nojata miesten tykkäämisiin. Ne tykkäämiset vaikuttaa myös selailumoodin profiileihin, ei pelkästään siihen listaan tykkääjistä.

Eihän se ei ole millään tavalla riippuvainen siitä mitä miehet tekee tai ei tee. Sun väittämäsi mukaan jokaisen yksilön kuuluisi tehdä se työ. Ja eri miehet hyvin aktiivisesti pyrkivät invalidoimaan sen lähestymistavan joka tapauksessa. Parempi havahtua todellisuuteen.


Vai Gramman esittelemä puuhastelu? Käydä läpi valtava määrä joutavia "tykkäyksiä" sellaisilta miehiltä jotka eivät ole vielä tulleet vastaan iän tai etäisyyden takia. Se on sulle työtä?

Normaalisti naiset jotka tapauksessa katsovat ne profiilit viimeisen päälle tarkkaan, siinä selailumoodissa, jota sittemmin Grammakin oli kertonut enimmäkseen käyttävänsä.


karkottaa naisia Tinderistä (tosi kiva mätsätä jonkun kanssa, joka ei ole lukenut sun profiilista muuta kuin sukupuolen),
Ei sitä sukupuolta tarvitse katsoa. Tinderissä on kaksi pääasiallista rajausta, ja sukupuoli on teknisesti kolmas, vaikkei juuri kukaan sitä varsinaiseksi "rajaukseksi" ajattele. Jokainen yksilö vaan kertoo Tinderille nämä rajat, ja sen että haluaako Tinderin noudattavan niitä täsmällisesti, vai sinnepäin.

jolloin heitä on siellä entistä vähemmän. Toimintatapa siis heikentää sekä omaa, että kaikkien muiden miesten mahdollisuuksia, mutta hei, syytetään vaan naisia joo.
Anteeksi, mutta Tinderin käyttäjämäärät ovat koko ajan kasvaneet. Myös sinkkujen määrä koko ajan kasvaa. Sitä kylläkään en tiedä onko naiskäyttäjien määrä kasvanut, veikkaisin kyllä.

Kumpaankaan, ainakaan mulla ei ole henkilökohtaisesti mitään vaikutusvaltaa. Jos epämääräisellä, ei millään tavalla koordinoidulla laumalla eri miehiä, on jotain vaikutusta jonkun epämääräisen ei-koordinoidun lauman naisia käytökseen, niin mitäs kukaan asialle voi? Kyse on vaan sekaisesta joukosta eri ihmisiä.

Ja pieni newsflash tähän väliin. Miesten toiminta on kytköksissä naisten toimintaan. Mä arvelen että suurin osa miehistä on aloittanut sen Tinderin käytön paljon selektiivisemmin.


Ja kun naiset kyllästyy, ne lähtee vittuun koko palvelusta, ja taas on vähemmän naisia. Kuka tässä nyt sitten voitti?
Naiset kai voitti :) (*)

Säkään et osaa ajatella monimutkaisia asioita. Tinderissä olevien naisten määrä ei ole mikään meriitti. Se ei ole mikään erityisen hyvä asia. Sitä edellyttää, ja siitä hyötyy vain yksi taho. Tinder ja sen omistava Match Group. Jos Tinderissä olisi riittävän vähän naisia, ei siellä miehetkään viihtyisi. Match Group on hyvä ottaa esille, koska he omistavat lukuisia näistä sovelluspohjaisista deittipalveluista. He ovat ostaneet niitä. Sen seurauksena kilpailu vähenee. Kilpailun väheneminen ei minkään teorian mukaan paranna palvelun laatua, pl. suomalaisen vähittäiskaupan markkinajohtajan aivopierut.

Mutta puhutaan tuosta voittamisesta. Naiset lähtee vittuun Tinderistä. OK. Mitä ne sen jälkeen tekee? Mitä ne ylipäätään teki siellä Tinderissä? Tekeekö he sitä vain Tinderissä, vai tekevätkö se sitä muuallakin? Miten asia vaikuttaa niihin naisiin jotka kuitenkin jäivät Tinderiin?

Monia asioita joita sä et ollenkaan huomioinut, kun implikoit että naisten turhautuminen Tinderissä olisi huono asia.

(*) Ei mitään erityistä perustetta. Asia riippuu miten pitkälle mietitään, ja mitä asiaa painotetaan. Mutta sä väitit ilman mitään perusteita, että mukamas miehet häviää, niin ajattelin olla eri mieltä.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Tässähän on koko ketju täynnä valitusta siitä, että naisia on tinderissä paljon vähemmän kuin miehiä, ja kun sitä käytetään niinkuin käytetään, kohta on entistä vähemmän. Tämä oli mun pointti. Sun pointteja en kyllä ymmärtänyt ollenkaan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 506
Tässähän on koko ketju täynnä valitusta siitä, että naisia on tinderissä paljon vähemmän kuin miehiä, ja kun sitä käytetään niinkuin käytetään, kohta on entistä vähemmän. Tämä oli mun pointti. Sun pointteja en kyllä ymmärtänyt ollenkaan.
Kukaan yksi mies ei voi eikä halua pelata peliä jotenkin optimaalisesti koko mieskunnan kannalta, vaan itsensä kannalta se sitä pelaa.

"Don't hate the player, hate the game." Vanha sanonta jo tuokin..

Mäkin voin tunnustaa, että olen osallistunut pelin paskomiseen ihan kiitettävissä määrin omalta osaltani. Sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua, ja rakkauden metsästäminen on sotaa.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 878
Tässähän on koko ketju täynnä valitusta siitä, että naisia on tinderissä paljon vähemmän kuin miehiä, ja kun sitä käytetään niinkuin käytetään, kohta on entistä vähemmän. Tämä oli mun pointti. Sun pointteja en kyllä ymmärtänyt ollenkaan.
Miehet ei ole mikään ei yhteen hiileen puhaltava joukko, vaan jokainen hakee sitä omaa etuaan, eikä Tinderin ekosysteemin parantaminen sitä aja.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 506
Jos olisin Tinder-diktaattori rajaisin miesten tykkäykset yhteen vuorokaudessa, ja pistäisin lisätykkäyksille aivan törkeän hintalapun :lol: Profit.
Ja toiko takaisi sen, että mies on aidosti kiinnostunut sinusta, vai tarkoittaisiko se vain sitä, että olit ensimmäinen "siedettävä" profiili joka tuli vastaan ja jolle se ilmaistykkäys tällä kertaa annettiin? Koska eihän mies edelleenkään voisi naisia sarjatulella vasemmalle swaipata, jos oletetaan, että ne on iäksi kadotettu siinä vaiheessa (mikä voi olla totta tai sitten ei).

Ja toisaalta rahamiehet tietenkin sitten korjaisivat potin. Että sellaisten kanssa joutuisit sitten pelaamaan. Onnea vaan arvuuttelemaan, että oletko nyt varmasti erityinen nainen hänelle vai yksi hurmattava muiden joukossa.

Nykysysteemi nimenomaan takaa sen, että voit mätsäillä ihan tavallisten miesten kanssa. Vaikka osa niistä olisikin hankalia, niin elämä on!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 693
Oon kuullut, että hyvistä miehistä on pulaa. Ole siis hyvä mies. Ei kummosia luulis vaativan. Tietysti on hyvistä naisistakin pulaa. Mutta voi nainen hyvä olla vähän aikaa. sitten sen oppii tuntemaan.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Miehet ei ole mikään ei yhteen hiileen puhaltava joukko, vaan jokainen hakee sitä omaa etuaan, eikä Tinderin ekosysteemin parantaminen sitä aja.
Niin, tää on klassinen yhteismaan ongelma joka jo aiemmin ketjussa mainittiin, kaikki toimivat vastoin todellista etuaan koska kuvittelevat hyötyvänsä henkkoht.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 786
Viestejä
4 297 918
Jäsenet
71 700
Uusin jäsen
Arksi

Hinta.fi

Ylös Bottom