Kannattaakin. Jos typykällä on kans, niin siitä on hyvä lähteä liikkeelle.Meen ens treffeille paljasjalkakengillä, koska mä voin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaakin. Jos typykällä on kans, niin siitä on hyvä lähteä liikkeelle.Meen ens treffeille paljasjalkakengillä, koska mä voin
No kyllä aika monelle riittää jo tuo bibo.
Ah, entä mihin se riittää?Mahtaisko tarkoittaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä (bipo).
Ah, entä mihin se riittää?
Kuka peruu treffit kenkien takia?
Ari. Ari peruu treffit, koska nainen käyttää arkena Kuomia, eikä usko, että tulisi treffeille toisilla kengillä. Instagram-postaus
juon treenijuomaa Felixin isosta suolakurkkupullosta.
Ihan aiheeseen pientä juttua kun juttelin tänään salikaverin kanssa, joka erosi vajaa vuosi sitten. Lujaa tuntuu hänellä menevän kun on kaksi naista samaan aikaan kierrossa, joista pitäisi yksi valita. Molemmat on Tinderistä. Molempien luona käy vuoroviikoin. Ei kuulemma osaa päättää. Tyypillinen kinkkusämpylä vai juustosämpylä dilemma. Kaverini 41v.
En tiedä onko vanhemmassa ikäryhmissä sitten ihmisiä jotka sitoutuu helpommin. Mä oon siis itse 32 ja saan aivan hemmetisti parempia keskusteluja mua vanhempien kanssa.
Suurin osa mun treffikumppaneista ovat olleet alta 30, jotka etsivät myös pitkäaikaista kumppania. Heillä elämä + pakka kasassa (ainakin omasta näkökulmasta) ja keitä nyt tavannut, ovat olleet myös katseenkestäviä noin muuten. Elikkä aivan varmasti tarjontaa riittää, tuo omat haasteensa tähän tekemiseen.
Nämä naiset hieman nuorempia kuin hän, 32 ja 34v. Toisella on lapsi, niin kuin on kaverillakin.
Ihan aiheeseen pientä juttua kun juttelin tänään salikaverin kanssa, joka erosi vajaa vuosi sitten. Lujaa tuntuu hänellä menevän kun on kaksi naista samaan aikaan kierrossa, joista pitäisi yksi valita. Molemmat on Tinderistä. Molempien luona käy vuoroviikoin. Ei kuulemma osaa päättää. Tyypillinen kinkkusämpylä vai juustosämpylä dilemma. Kaverini 41v.
Ihan duunari on, ei mikään korkeakoulun käynyt. On toki sitä parempaa sorttia ulkonäöllisesti kuin keskiverto mies, jos minulta kysyttäisiin. Siksi ei ollut yllätys että seuraa saa helposti.Onko hän laatikkoleukainen kirurgi ja gigachad?
Määkin kokeilin paidatonta kuvaa ja kyllähän sieltä heti parit tykkäykset napsahti. Ilmeisesti naiset tykkää paidattomista kuvista.
Selvästikkin pillun perässä vaan juoksemassa. Malliesimerkki Tinderin käyttäjästä.Ihan aiheeseen pientä juttua kun juttelin tänään salikaverin kanssa, joka erosi vajaa vuosi sitten. Lujaa tuntuu hänellä menevän kun on kaksi naista samaan aikaan kierrossa, joista pitäisi yksi valita. Molemmat on Tinderistä. Molempien luona käy vuoroviikoin. Ei kuulemma osaa päättää. Tyypillinen kinkkusämpylä vai juustosämpylä dilemma. Kaverini 41v.
Totta, toiminta olisi erilaista jos näin olisi.Kuulostaa siltä, ettei ole ainakaan rakastunut kumpaankaan.
Sen takia sanoikin että pitäisi jompikumpi nyt valita.Asia saattaa ratketa ihan itsestäänkin, kunhan nuo naiset hiffaavat kuvion.
Yhh, onpas ikävä tilanne naisilla. En kyllä itse todellakaan haluais olla tällaisessa "kilpailuasetelmassa" mukana. Hyi.Sen takia sanoikin että pitäisi jompikumpi nyt valita.
En usko että kukaan haluaisi, en minäkään. Tuossa jos kummallakin naisella on tunteita häntä kohtaan ja toista odottaa suhteen loppuminen, niin sydänsurujahan se vaan tietää.Yhh, onpas ikävä tilanne naisilla. En kyllä itse todellakaan haluais olla tällaisessa "kilpailuasetelmassa" mukana. Hyi.
Kuulostaa siltä, ettei ole ainakaan rakastunut kumpaankaan.
No ei kyllä, kun tuosta saa vaikutelman että on jatkunut jo jonkin aikaa eikä ole ihan ensitapaamisista kyse. Itse jos tuollaisen saisin selville se olisi välitön kiitos hei, tietenkin. Toisaalta tarina ei kerro miten nuo kyseiset naiset suhtautuu ja tiedä vaikka itsekin tapailisivat vielä muitakin. Meitä on moneen junaan ja avoin keskustelu on tärkeää alusta asti, jos haluaa varmistua että ollaan samalla sivulla ja samoilla periaatteilla liikenteessä.Yhh, onpas ikävä tilanne naisilla. En kyllä itse todellakaan haluais olla tällaisessa "kilpailuasetelmassa" mukana. Hyi.
Olennaista olisi tietää kuinka kauan nämä suhteet on kestäneet ja onko naisille luvattu monogaminen suhde? Jos on tuoreita juttuja ja tapailua, niin ei ole mitään ihmeellistä.
Just näin. Kyllä sen tietää jo parin, kolmen tapaamisen jälkeen onko tässä sellainen ihminen johon haluaa tutustua kunnolla ja heivata muut säädöt ja tapailut.Ja toisinpäin miettien, en kyllä itsekään alkaisi parisuhteeseen naisen kanssa, joka on pitkään tapaillu muita samanaikaisesti. Jos en niin hyvää vaikutusta tee, ettei voi keskittyä vain minuun kerrallaan, niin antaisin olla. Kevyemmät jutut sitten erikseen.
Ja oli kyllä raskasta se lyhyt hetki kun oli useamman ihmisen kanssa sovittu treffejä. Ei oo musta sarjadeittailijaksi. Koko ajan huono omatunto, mutta ehkä tuo oli vain aiemman pitkän suhteen peruja.
Tähän piti vielä kommentoida, että miksi mun pitäs mätsätä näiden kanssa jotta voisin sitten raakata ne myöhemmin pois? Tai siis mikä olis se hyöty tästä, että ensin tykkäisin ja sitten unmätsäisin?
Kun se onnistuu ihan silläkin, että raakkaa ne minusta tykänneet suorilta.
Koko sovelluksen tarkoitus on tehdä alkuvalinta profiilin perusteella,
sit keskustella matchin kanssa tarkemmin,
mutta sä neuvot, että kaikki vaan laittaa kaikki oikealle ja valinta tehdään sitten? Kuulostaa suuremmalta vaivalta, kaikille.
Lisäksi se tieto, että edes osa miehistä laittaa kaikki oikealle ja näin jättää työt naiselle,
karkottaa naisia Tinderistä (tosi kiva mätsätä jonkun kanssa, joka ei ole lukenut sun profiilista muuta kuin sukupuolen),
jolloin heitä on siellä entistä vähemmän. Toimintatapa siis heikentää sekä omaa, että kaikkien muiden miesten mahdollisuuksia, mutta hei, syytetään vaan naisia joo.
Ja kun naiset kyllästyy, ne lähtee vittuun koko palvelusta, ja taas on vähemmän naisia. Kuka tässä nyt sitten voitti?
No hyvä etten ollut ainut, joka ei tajunnut...Tässähän on koko ketju täynnä valitusta siitä, että naisia on tinderissä paljon vähemmän kuin miehiä, ja kun sitä käytetään niinkuin käytetään, kohta on entistä vähemmän. Tämä oli mun pointti. Sun pointteja en kyllä ymmärtänyt ollenkaan.
Kukaan yksi mies ei voi eikä halua pelata peliä jotenkin optimaalisesti koko mieskunnan kannalta, vaan itsensä kannalta se sitä pelaa.Tässähän on koko ketju täynnä valitusta siitä, että naisia on tinderissä paljon vähemmän kuin miehiä, ja kun sitä käytetään niinkuin käytetään, kohta on entistä vähemmän. Tämä oli mun pointti. Sun pointteja en kyllä ymmärtänyt ollenkaan.
Tässähän on koko ketju täynnä valitusta siitä, että naisia on tinderissä paljon vähemmän kuin miehiä, ja kun sitä käytetään niinkuin käytetään, kohta on entistä vähemmän. Tämä oli mun pointti. Sun pointteja en kyllä ymmärtänyt ollenkaan.
Ja toiko takaisi sen, että mies on aidosti kiinnostunut sinusta, vai tarkoittaisiko se vain sitä, että olit ensimmäinen "siedettävä" profiili joka tuli vastaan ja jolle se ilmaistykkäys tällä kertaa annettiin? Koska eihän mies edelleenkään voisi naisia sarjatulella vasemmalle swaipata, jos oletetaan, että ne on iäksi kadotettu siinä vaiheessa (mikä voi olla totta tai sitten ei).Jos olisin Tinder-diktaattori rajaisin miesten tykkäykset yhteen vuorokaudessa, ja pistäisin lisätykkäyksille aivan törkeän hintalapun Profit.
Niin, tää on klassinen yhteismaan ongelma joka jo aiemmin ketjussa mainittiin, kaikki toimivat vastoin todellista etuaan koska kuvittelevat hyötyvänsä henkkoht.Miehet ei ole mikään ei yhteen hiileen puhaltava joukko, vaan jokainen hakee sitä omaa etuaan, eikä Tinderin ekosysteemin parantaminen sitä aja.
Niin, tää on klassinen yhteismaan ongelma joka jo aiemmin ketjussa mainittiin, kaikki toimivat vastoin todellista etuaan koska kuvittelevat hyötyvänsä henkkoht.
Niin tai oikeasti hyötyvätkin henkilökohtaisesti, eivätkä merkittävästi heikennä omaa etuaan sillä?