Nettitreffit + Tinder

Joo ihmisethän tulkitsee eri asiat ghostaamiseksi. Jokin, mikä toiselle on vain chat-keskustelun hiipumista on toiselle ghostaamista. Toiselle pitkät tauot on ghostaamista tai "murustelua", ja sekin riippuu ihan henkilöstä minkä koetaan olevan pitkä tauko keskustelussa; tunti, päivä, viikko vai kuukausi.
Verrokkina: koitappa muuten työelämässä ignoorata viestejä esim. päivän kaksi ja kokeile miten käy?

Se nyt vaan on niin että jos luet toisen kysymyksen etkä vastaa normaalissa elämäntilanteessa n. päivän sisällä, niin et sä siitä toisesta ole tarpeeksi oikeasti kiinnostunut. Päivässä on kuitenkin hienoja hetkiä kuten valtaistuinpöntöllä istuminen, jolloin se 15s käyttäminen asiaan ei ole ehkä ihan liikaa vaadittu keneltäkään. Enemmänkin kyse on siitä ettei henkilö 1 koe tarpeeksi tärkeäksi asiaksi vastata henkilölle N, jolloin käytännössä se vastausta odottava ihminen ei ole yksinkertaisesti vain sen käytetyn ajan arvoinen?
Jos niitä aktiivisia vastaamattomia viestejä on myös liian monilta lähettäjiltä eikä sen vuoksi "ehdi" vastata, niin sekin on oma vika ja enemmänkin vain osoitus pelkästä huomionhakuisuudesta negatiivisessa mielessä kuin mistään muusta. Tässä tilanteessa henkilö ei edes pyri kommunikoimaan aidosti muiden kanssa vaan käytännössä louhii netistä huomiota itselleen mm. pönkittääkseen egoaan?

Verrokkina: koitappa muuten työelämässä ignoorata viestejä esim. päivän kaksi ja kokeile miten käy?

Se nyt vaan on niin että jos luet toisen kysymyksen etkä vastaa normaalissa elämäntilanteessa n. päivän sisällä, niin et sä siitä toisesta ole tarpeeksi oikeasti kiinnostunut. Päivässä on kuitenkin hienoja hetkiä kuten valtaistuinpöntöllä istuminen, jolloin se 15s käyttäminen asiaan ei ole ehkä ihan liikaa vaadittu keneltäkään. Enemmänkin kyse on siitä ettei henkilö 1 koe tarpeeksi tärkeäksi asiaksi vastata henkilölle N, jolloin käytännössä se vastausta odottava ihminen ei ole yksinkertaisesti vain sen käytetyn ajan arvoinen?
Jos niitä aktiivisia vastaamattomia viestejä on myös liian monilta lähettäjiltä eikä sen vuoksi "ehdi" vastata, niin sekin on oma vika ja enemmänkin vain osoitus pelkästä huomionhakuisuudesta negatiivisessa mielessä kuin mistään muusta. Tässä tilanteessa henkilö ei edes pyri kommunikoimaan aidosti muiden kanssa vaan käytännössä louhii netistä huomiota itselleen mm. pönkittääkseen egoaan?
Kaikki eivät käytä joka päivä Tinderiä. Muistaakseni siellä ei voi edes nähdä, onko viesti luettu vai ei. Itselläkin saattoi mennä monesti useampi päivä, etten avannut koko sovellusta, eikä minulla ole sovelluksissa ilmoitukset yleensäkään päällä. Aika kaukaa haettua verrata treffisovellusta työtehtävien hoitamiseen.

Kaikki eivät käytä joka päivä Tinderiä. Muistaakseni siellä ei voi edes nähdä, onko viesti luettu vai ei. Itselläkin saattoi mennä monesti useampi päivä, etten avannut koko sovellusta, eikä minulla ole sovelluksissa ilmoitukset yleensäkään päällä. Aika kaukaa haettua verrata treffisovellusta työtehtävien hoitamiseen.
Tässä on taas se ero miesten ja naisten välillä...
Tuosta mainitsemastasi parinkin päivän käyttötauosta paistaa se läpi ettet edes käytä/käyttänyt sitä Kinderiä oikein tosissasi? Jos et suhtaudu siihen vähintään samalla panostuksella kuin hampaiden pesuun pari kertaa päivässä, niin sä olet siellä oikeasti vain huviksesi puuhastelemassa ja kuluttamassa aikaasi? Ainakin miehiltä se vaatii työtä ja aloitteenottamista jos sieltä haluaa jotain, mutta toisaalta naisiltahan ei vaadita kuin hyvältä näyttämistä niin tykkäyksiä alkaa sataa? ;)

Niin, välillä ei vaan kiinnosta koko paska, ja sit pidetään vähän taukoa. Mutta kyllä mä silloin, jos siellä joku kiinnostava on linjojen päässä, katson vähän välii onko tullut viestiä ja vastaan tietysti myös. Ja oon myös sitä mieltä, että ihminen kyllä osaa priorisoida pilateksensa ja muut menonsa siten, et jos aidosti kiinnostaa (joku tietty henkilö tai ylipäätään pariutuminen) niin sitten sitä aikaa kyllä löytyy.

Tuosta mainitsemastasi parinkin päivän käyttötauosta paistaa se läpi ettet edes käytä/käyttänyt sitä Kinderiä oikein tosissasi? Jos et suhtaudu siihen vähintään samalla panostuksella kuin hampaiden pesuun pari kertaa päivässä, niin sä olet siellä oikeasti vain huviksesi puuhastelemassa ja kuluttamassa aikaasi? Ainakin miehiltä se vaatii työtä ja aloitteenottamista jos sieltä haluaa jotain, mutta toisaalta naisiltahan ei vaadita kuin hyvältä näyttämistä niin tykkäyksiä alkaa sataa? ;)
Vähän katkeran oloista tilitystä nyt taas. Ei se kumppanin etsiminen ole kaikille mikään ykkösprioriteetti ja hampaat irvessä suoritettava asia, johon täytyy sitoutua käyttämään aikaansa joka päivä vähintään X minuuttia.

Aika kova yleistys erosta naisten ja miesten välillä.. Tällä viikolla oon tainnut käydä kerran Tinderissä - ja joo siellä on viestejä joihin olisin voinut vastata mutten ole vaan jaksanut, roikkuneet siellä vastaamatta varmaan sen ainakin pari viikkoa. Ja varmasti jotkut niistä täysin potentiaalisia näkemiseen jne. Mulle kun ei Tinderin käytöstä makseta palkkaa niin mitä siellä turhaan silloin roikkuu kun ei jaksa jutella? En koe sitä velvollisuudekseni. :D Ja jos joku mätsi ottaa siitä itseensä niin sitten ottaa.

Pitääkö tuota nyt vielä jotenkin hampaat irvessä huispailla vai mikä on se oikea etiketti? :D

Edit. typoja.

Viimeksi muokattu:
En ymmärrä miten tinderin ghostauksia voidaan edes verrata "oikeaan elämään". Jos siellä on kymmeniä ihmisiä jonossa, niin aika ja kiinnostus ei välttämättä vain riitä.
Ja siitä kiinnostuksen puutteesta päästään siihen, että en myöskään ymmärrä tätä "jos et ehdi vastaamaan, niin et vaan koe tärkeäksi" -pointtia. Eihän tuossa kohtaa kun on muutama rivi vaihdettu, voi ketään tuntea. Eikä tällöin pitäisi myöskään loukkaantua siitä, että ei aseta sua maailmassa tärkeimmäksi tai edes top-40-joukkoon eikä vastaa, koska olethan vasta käytännössä kuva ruudulla.

Eli mun mielestä tää viedään aivan liian pitkälle näiden reaktioiden osalta, ihan turha loukkaantua siitä, että sulle ei vastata - eihän ne edes tunne sua.

Koitin nyt miettiä, että miten tää vertautuisi oikeaan elämään. Eli jos sulla olis huoneessa 40 tyyppiä yrittämässä jutella sulle samanaikaisesti. Jos yhteen satunnaisesti keskitytään kerrallaan täysillä, niin sielläkö pitäisi sitten olla sitten se 39 loukkaantunutta, koska "voi ei, miksi en ollut hänelle se tärkein".

Aika kova yleistys erosta naiten ja miesten välillä.. Tällä viikolla on tainnut käydä kerran Tinderissä - ja joo siellä on viestejä joihin olisin voinut vastata mutten ole vaan jaksanut, roikkuneet siellä vastaamatta varmaan sen apinakin pari viikkoa. Ja varmasti jotkut niistä täysin potentiaalisia näkemiseen jne. Mulle kun ei Tinderin käytöstä makseta palkkaa niin mitä siellä turhaan silloin roikkuu kun ei jaksa jutella? En koe sitä velvollisuudekseni. :D Ja jos joku mätsi ottaa siitä itseensä niin sitten ottaa.

Pitääkö tuota nyt vielä jotenkin hampaat irvessä huispailla vai mikä on se oikea etiketti? :D
En ymmärrä miten tinderin ghostauksia voidaan edes verrata "oikeaan elämään". Jos siellä on kymmeniä ihmisiä jonossa, niin aika ja kiinnostus ei välttämättä vain riitä.
Ja siitä kiinnostuksen puutteesta päästään siihen, että en myöskään ymmärrä tätä "jos et ehdi vastaamaan, niin et vaan koe tärkeäksi" -pointtia. Eihän tuossa kohtaa kun on muutama rivi vaihdettu, voi ketään tuntea. Eikä tällöin pitäisi myöskään loukkaantua siitä, että ei aseta sua maailmassa tärkeimmäksi tai edes top-40-joukkoon eikä vastaa, koska olethan vasta käytännössä kuva ruudulla.

Eli mun mielestä tää viedään aivan liian pitkälle näiden reaktioiden osalta, ihan turha loukkaantua siitä, että sulle ei vastata - eihän ne edes tunne sua.

Koitin nyt miettiä, että miten tää vertautuisi oikeaan elämään. Eli jos sulla olis huoneessa 40 tyyppiä yrittämässä jutella sulle samanaikaisesti. Jos yhteen satunnaisesti keskitytään kerrallaan täysillä, niin sielläkö pitäisi sitten olla sitten se 39 loukkaantunutta, koska "voi ei, miksi en ollut hänelle se tärkein".
Just näin. Kyllähän näitä aina välillä tuli vastaan, jotka poisti matchin jos ei vastannut riittävän nopeasti. Jotkut jopa tunnissa. Koin vain väistäväni luodin, koska jos jo täysin tuntemattomalta odotetaan jatkuvaa saatavilla oloa, niin kuinka omistushaluinen kiukuttelija tällainen olisi sitten tapailu- saati seurustelusuhteessa? Toki johtopäätös voi olla vääräkin, mutta sellainen olo siitä tulee, että noin käyttäytyvä on aika itsekäs ja omistushaluinen.

Se nyt vaan on niin että jos luet toisen kysymyksen etkä vastaa normaalissa elämäntilanteessa n. päivän sisällä, niin et sä siitä toisesta ole tarpeeksi oikeasti kiinnostunut. Päivässä on kuitenkin hienoja hetkiä kuten valtaistuinpöntöllä istuminen, jolloin se 15s käyttäminen asiaan ei ole ehkä ihan liikaa vaadittu keneltäkään.

Kuten muutkin ovat todenneet, ei kumppanin hakua tai etenkään jonkin Tinderin kaltaisen "hupi"sovelluksen käyttöä voi verrata työelämän vastuisiin. Jokainen päättää itse, minkä verran panostaa Tinderiin.

Toisekseen vaikka tarkoitus olisi vain ilmoittaa ettei kiinnosta, kannattaa ja monet haluavatkin asiaa ja sitä viestiä hetken miettiä, ei sitä välttämättä halua huitaista menemään minä tahansa satunneisena tyhjänä hetkenä.

Just näin. Kyllähän näitä aina välillä tuli vastaan, jotka poisti matchin jos ei vastannut riittävän nopeasti. Jotkut jopa tunnissa. Koin vain väistäväni luodin, koska jos jo täysin toisille tuntemattomalta odotetaan jatkuvaa saatavilla oloa, niin kuinka omistushaluinen kiukuttelija tällainen olisi sitten tapailu- saati seurustelusuhteessa? Toki johtopäätös voi olla vääräkin, mutta sellainen olo siitä tulee, että noin käyttäytyvä on aika itsekäs ja omistushaluinen.
Hyvä pointti! Ja saattaa liittyä myös huonoon itsetuntoon jos ei ymmärretä ympäristöä, jossa sut unohdetaan tai sua ei pidetä maailman napana ja siitä sitten otetaan itseensä.
Oli kyllä hienoa huomata, kuinka paljon oli naisia, jotka ymmärsivät, kun ilmoitin, että en jatka enää chattia, koska keskityn jatkossa yhteen ja palaan alustalle, mikäli tuo ei etene. Hyvissä väleissä jäi ja jopa puheet siitä, että jatketaan siittä mihin jäätiin mikäli molemmat on siinä kohtaa pelissä mukana. Ei maailma olekaan täynnä katkeruutta ja vihaa. <3

Hyvä pointti! Ja saattaa liittyä myös huonoon itsetuntoon jos ei ymmärretä ympäristöä, jossa sut unohdetaan tai sua ei pidetä maailman napana ja siitä sitten otetaan itseensä.
Oli kyllä hienoa huomata, kuinka paljon oli naisia, jotka ymmärsivät, kun ilmoitin, että en jatka enää chattia, koska keskityn jatkossa yhteen ja palaan alustalle, mikäli tuo ei etene. Hyvissä väleissä jäi ja jopa puheet siitä, että jatketaan siittä mihin jäätiin mikäli molemmat on siinä kohtaa pelissä mukana. Ei maailma olekaan täynnä katkeruutta ja vihaa. <3
Pääsääntöisesti fiksua porukkaa siellä on, tietysti kokemus riippuu siitäkin millä perustein matchailee. Esimerkiksi profiilitekstit korreloi jonkun verran sen kanssa, millaista viestittelyä saattoi odottaa. Pidemmästi kirjoittaneet kirjoitteli monesti pidempiä viestejäkin, ja viestittely oli melkein kuin kirjeenvaihtoa eikä välttämättä kovin nopeatempoista. Tykkäsin enemmän sellaisesta, jossa sai rauhassa kirjoitella silloin kun ehti, ja vastavuoroisesti sai takaisinkin kivoja, pidempiä ja harkittuja viestejä. Toisaalta chattailyssäkin on puolensa, jos sellaiselle sattuu olemaan molemmilla samalla hetkellä aikaa.

Pääsääntöisesti fiksua porukkaa siellä on, tietysti kokemus riippuu siitäkin millä perustein matchailee. Esimerkiksi profiilitekstit korreloi jonkun verran sen kanssa, millaista viestittelyä saattoi odottaa. Pidemmästi kirjoittaneet kirjoitteli monesti pidempiä viestejäkin, ja viestittely oli melkein kuin kirjeenvaihtoa eikä välttämättä kovin nopeatempoista. Tykkäsin enemmän sellaisesta, jossa sai rauhassa kirjoitella silloin kun ehti, ja vastavuoroisesti sai takaisinkin kivoja, pidempiä ja harkittuja viestejä. Toisaalta chattailyssäkin on puolensa, jos sellaiselle sattuu olemaan molemmilla samalla hetkellä aikaa.
Sekin vielä, että tarvitaan ehkä myös hieman onnea, että molemmilla on elämässä sellainen hetki samanaikaisesti, että ylipäänsä on resursseja (aikaa/jaksamista/eikä juuri ole montaa muuta chattia menossa/jnejne/) vastavuoroiseen kirjoitteluun. Välillä voi olla paljonkin aikaa ja fiilistä kirjotella pitkästikin ja syvällistä tai sitten voi olla fiilis, että ei bullshittiä ja suoraan rehveille jne. Toki tässä auttaa myös se pelisilmä ja kyky tulkita toisen viesteistä, että missä tän osalta mennään, mutta varmaan vähän sattumaakin tarvitaan, että mitkä on fiilikset kirjoittelun aikaan.

Vaikka mun viestittely- ja tinderinrämppäysfrekvenssit korreloi jonkinlaisen kiinnostuksen kanssa, sekin on kyllä täysin totta, että tinderkiinnostus on kuitenkin jotain muuta kuin "aito" kiinnostus tutustua paremmin. Kuten todettua, ei sitä ihmistä vielä tunne millään lailla eikä oo mitään mistä ihan oikeesti ees voisi kiinnostua (etenkin tällaiselle fyysisyyttä arvostavalle tapaukselle).

Siks pysyn kannassani, että ihan tyhmää :D mutta toisaalta, tämmösiä aikoja me nyt eletään.

No loukkaantuminen asiasta on hölmöä, mutta oikeastaan vain järkevää heittää koko mätsi luiskaan, jos/kun vastapuoli sanattomalla viestinnällä kertoo, ettei kiinnosta. Ei kukaan tarkoituksella pidä kynttilää vakan alla ja olisi päiväkausia vastaamatta, jos oikeasti on kiinnostunut tutustumaan.

No loukkaantuminen asiasta on hölmöä, mutta oikeastaan vain järkevää heittää koko mätsi luiskaan, jos/kun vastapuoli sanattomalla viestinnällä kertoo, ettei kiinnosta. Ei kukaan tarkoituksella pidä kynttilää vakan alla ja olisi päiväkausia vastaamatta, jos oikeasti on kiinnostunut tutustumaan.
Toihan oliskin hauska testata, että kauanko siellä mätsi roikkuu jos alkaa just jotain kauppalistaa sinne idlaajalle laittaan tai jotain muistiinpanoja arjesta. "Muista kiropraktikko klo 8:15. Kaupasta: leikkelettä, maitoa ja vessapaperia."

Toihan oliskin hauska testata, että kauanko siellä mätsi roikkuu jos alkaa just jotain kauppalistaa sinne idlaajalle laittaan tai jotain muistiinpanoja arjesta. "Muista kiropraktikko klo 8:15. Kaupasta: leikkelettä, maitoa ja vessapaperia."
Joskus tuli pidettyä kuukauden päivät kalastuspäiväkirjaa oikein reippaasti omaa tasoa paremmalle daamille. Käytiin tärskyillä lopulta, mutta ei siitä sen suurempaa kehkeytynyt :cigarbeye:

Et siis noudattanut omaa ohjetta ja toimi :D
Poikkeus vahvistaa säännön ;) Yleisesti ottaen pyrin matkimaan vastapuolen nopeutta vastauksissa ja viestien pituuksissa. Tärkeää myös muistaa, että viestittelyn tarkoitus on kuitenkin saada kaksi ihmistä tapaamaan livenä.

Miksi johonkin tuntemattomaan ukkoon pitäisi suhtautua suurella intohimolla? Aivan eri asia jos jo vähän tunnetaan ja ilmassa on kiinnostusta.

Edit: äääh, tämä on edellä sanottu jo ja paljon kauniimmin :)

Mul on yks kaveri jolla tuntuu olevan aika hyvä flaksi naisten kanssa noin lähtökohtaisesti - toki jo tekee alkuun karsinnan ja kenen kanssa lähtee reffeille on jo oma juttunsa, kun pysyvää hakee. Hän on mua pidempi ja varakkaampi. Hieno auto löytyy. Nämä varmaan eduksi.

Mutta mitä hänen kanssaan keskustelin niin hän uskoo "low efforttiin" eli siis ei näytä kiinnostusta naista kohtaan juurikaan tai ei kerro omista jutuista paljoa vaan pysyy "mystisempänä", ainakin alkuun. Myös viestittelyt on "low effort" eli ei juurikaa keksi mitää ihmeellisempää vaan konha aloittaa jollain, samalla karsiutuu mimmit, jotka odottaa jotain "suurta". Lisäten vielä tähän just se olemus, että ei tarvi tältä naiselta mitään. Treffipyynnöt on myös "low effort" ja ilman mitään ajatuksia, että jatkoa olisi.

Mä oon usein miettinyt, että miten naisten kanssa voi edes edetä, jos ei itse näytä yhtää kiinnostusta? Ko omalla kohdalla lähinnä sit homma tyssännyt heti siihen :D Mut kaippa se dynamiikka on parempi pitää just niin päin, että nainen on se jonka on oltava enemmän kiinnostunut. "Chasing women will just make her run away" -quote jostain.

Mä oon usein itse sanonut treffien lopuksi, että olis jeppis nähdä uusiks. Pitäskö sitä vaan antaa naiselle aina pallo ja jatkaa täysin omaa elämää aina reffien jälkeen. Mielenkiintoista olla laittamatta mitää effortia, mut kaikkea sitä voi kokeilla :D

Viimeksi muokattu:
Mä oon usein miettinyt, että miten naisten kanssa voi edes edetä, jos ei itse näytä yhtää kiinnostusta? Ko omalla kohdalla lähinnä sit homma tyssännyt heti siihen :D Mut kaippa se dynamiikka on parempi pitää just niin päin, että nainen on se jonka on oltava enemmän kiinnostunut. "Chasing women will just make her run away" -quote jostain.
Helppohan se on mennä asenteella "low effort", jos on shitti kunnossa elämässä ja peilikuvassa.

Jos on peilikuvallisesti ja elämäntilanteellisesti haasteellistunut, niin kyllä sitten sitä efforttia tarvitaan, näin se vaan menee.

Mul on yks kaveri jolla tuntuu olevan aika hyvä flaksi naisten kanssa noin lähtökohtaisesti - toki jo tekee alkuun karsinnan ja kenen kanssa lähtee reffeille on jo oma juttunsa, kun pysyvää hakee. Hän on mua pidempi ja varakkaampi. Hieno auto löytyy. Nämä varmaan eduksi.

Mutta mitä hänen kanssaan keskustelin niin hän uskoo "low efforttiin" eli siis ei näytä kiinnostusta naista kohtaan juurikaan tai ei kerro omista jutuista paljoa vaan pysyy "mystisempänä", ainakin alkuun. Myös viestittelyt on "low effort" eli ei juurikaa keksi mitää ihmeellisempää vaan konha aloittaa jollain, samalla karsiutuu mimmit, jotka odottaa jotain "suurta". Lisäten vielä tähän just se olemus, että ei tarvi tältä naiselta mitään. Treffipyynnöt on myös "low effort" ja ilman mitään ajatuksia, että jatkoa olisi.

Mä oon usein itse sanonut treffien lopuksi, että olis jeppis nähdä uusiks. Pitäskö sitä vaan antaa naiselle aina pallo ja jatkaa täysin omaa elämää aina reffien jälkeen. Mielenkiintoista olla laittamatta mitää effortia, mut kaikkea sitä voi kokeilla :D
Se menee just näin, jos sulla on peli kunnossa. Täällä Thaimaassa en ole ikinä laittanut nettitreffeillä viestiä yhdelleekään naIselle ja kun aletaan chattailla, nainen lähettää aina viestin ensin. Jos ei lähetä viestejä, niin en itsekään lähetä. Jos ei nappaa, niin ei nappaa. En lähde jahtaamaan ketään. Naiset jahtaa, jos kiinnostusta on.

Se menee just näin, jos sulla on peli kunnossa. Täällä Thaimaassa en ole ikinä laittanut nettitreffeillä viestiä yhdelleekään naIselle ja kun aletaan chattailla, nainen lähettää aina viestin ensin. Jos ei lähetä viestejä, niin en itsekään lähetä. Jos ei nappaa, niin ei nappaa. En lähde jahtaamaan ketään. Naiset jahtaa, jos kiinnostusta on.

Näinhän se menee. Nainen pohjimmiltaan valitsee sinut, toisinpäin homma ei toimi. No toki jos sinua ei kiinnosta nainen (joka on sinusta kiinnostunut) taas toinen puoli asiasta.

Jos itseään kiinnostaa nainen, on toisaalta hyvä kysyä reffeille uudestaan (kysymättä ei voi asiat selvii). Mutta juurikin se, että nainen vähintään puoliväliin tai osoittaa efforttia. Edes vähän kokeneempana jo huomaa, että jos nainen keksii aina jonkun epäsuoran syyn olla tulematta reffeille (mutta vastaus ei ole koskaan suora ei), häntä ei kiinnosta. Tätä meinaan tapahtuu ja paljon :D

Eikait tässä mitää sen ihmeempiä. Tuo "low effort" sinällään toimii hyvin siinä, että tulee puoliväliin ja samalla tulee tapailtua ihmistä joka on maan pinnalla, karsii suoraa pois pilviliitäjät.

Entä jos "peli" ei ole kunnossa? Siinä kohtaa jos aletaan keksimään kahden viikon iskurepliikkejä siihen, että saadaan nainen "fall in love", mennään täysin metsään. Parasta olla oma itsensä ja karsia samalla 90% epäsopivista. Kaikille on joku.

Mul on yks kaveri jolla tuntuu olevan aika hyvä flaksi naisten kanssa...
Hakeeko tämä kaverisi satunnaista seuraa vai jotain pidempiaikaista? Eikun mainitsithan sä, että pysyvämpää hakee. Mä kuvittelisin, että kuvailemasi käytös toimii paremmin satunnaisen seuran hakemiseen, mutta jos jotain pysyvää hakee, kuka jaksaa kattella "mystistä en kerro mitään" -tyyppiä kovinkaan kauaa? Oon samaa mieltä siinä, että parempi olla hieman salaperäisempi kuin lukea itsesi kirjoittama omaelämäkerta alkuun ja pyytää yhdistämään kalenteritilit, jotta voidaan kätevästi sopia treffit 2-17.

Hakeeko tämä kaverisi satunnaista seuraa vai jotain pidempiaikaista? Eikun mainitsithan sä, että pysyvämpää hakee. Mä kuvittelisin, että kuvailemasi käytös toimii paremmin satunnaisen seuran hakemiseen, mutta jos jotain pysyvää hakee, kuka jaksaa kattella "mystistä en kerro mitään" -tyyppiä kovinkaan kauaa? Oon samaa mieltä siinä, että parempi olla hieman salaperäisempi kuin lukea itsesi kirjoittama omaelämäkerta alkuun ja pyytää yhdistämään kalenteritilit, jotta voidaan kätevästi sopia treffit 2-17.

Pitkäaikaista :) Ja siis lisään vielä tuohon aikasempaan, että heittää palleroa naiselle niin, että ei kiire mihinkään ja tavallaan naisen tahdilla esim. seksiin jne.. Yhteenvetona hänestä aivan varmasti huokuu se, että "en tarvitse mitään tältä henkilöltä".

Mystiikkaa en jaksa ite kovin kauaa. Alkuun ihan hauska kiusaa toista ja antaa vähä arvatakin ettei kerro omaa elämää kuin apteekinhyllyltä, mut saatte varmaa pointin tästä :)

Juu kyllä mä varmaan ymmärsin. Sopiva tasapaino pidättyväisyyden(ei liian innokas) ja kiinnostuneisuuden (anna kuitenkin jollain tavalla ymmärtää, että tykkäät) varmaan hyvä. Joillekin tulee luontevasti sen kummempaa ajattelematta, joidenkin olisi hyvä puntaroida käytöstään ja sopeuttaa.

Jos ei treffien jälkeen ole päivänselvää, että toiset on tulossa, niin oon jättäny aloitteen naiselle enkä ole varsinkaan treffeillä kysellyt uusien perään. Varmaan sit huono itsetunto ja pelko pettymykseen :D

Ja toki taas sitten disclaimerilla, että kaikkea muutakin haluavia maan ja taivaan väliltä varmaan löytyy.

Ja kaikelle epäaitoudelle muutenkin.

Aito on hyvä olla. Muute homma kusahtaa aika nopeasti.

Mä itse en meinaa löytää sitä juttua miksi kiinnostun naisista yksipuolisesti. Tai sitten toista kiinnostaa hetken aikaa. Itsereflektoin jatkuvasti tekemisiä kuitenkin.

Tauot tekee hyvää, mut juurisyytä vaikea löytää. Ehkä mä vaa tapaan vääriä ihmisiä?

Noh, elämä jatkuu joka tapauksessa.

Arvaanko oikein, että tuo heppu on myös melko karismaattinen tapaus? :hmm:

Arvaanko oikein, että tuo heppu on myös melko karismaattinen tapaus? :hmm:

Ei oo tavallista kaarismaattisempi, mutta on aika tsemppaava persoona ulospäin, joka varmasti näkyy positiivisessa valossa. Kuuntelee enemmän kuin puhuu itsestään.
Oppimishaluinen ja nöyrä, kuten itsekin olen. Tulen hänen kanssaan tosi hyvin toimeen.

Aito on hyvä olla. Muute homma kusahtaa aika nopeasti.

Mä itse en meinaa löytää sitä juttua miksi kiinnostun naisista yksipuolisesti. Tai sitten toista kiinnostaa hetken aikaa. Itsereflektoin jatkuvasti tekemisiä kuitenkin.
Lähinnä tuohon boldattuun liittyen. Tuli mieleen että osaatko sanoa meneekö nuo caset jotenkin samalla kaavalla siihen asti kunnes toisen kiinnostus saattaakin loppua? Eli käykö tuo suht "samassa kohdassa tutustumista" - joko siis ajallisesti mutta ennemminkin myös juttujen diippiyden tasolla?

Tuo nyt oli helvetin huonosti avattu mutta ajatuksena se, että jos löytyy joku ns. tilanne missä mimmin kiinnostus on lopahtanut useammankin kanssa niin pystytkö siitä päättelemään oletteko antaneet itsestänne yhtä paljon siihen kanssakäymiseen tai onko siinä jotakin epäsuhtaa löydettävissä? Esim. toinen on selkeästi innokkaampi kuin toinen ja huomaa ettei saa toiselta vastakaikua - tai toinen on passiivisempi ja "säikähtää" suoremmin lähestyvää tms. Tai toinen on kertonut itsestään paljon ja toinen ei. Toinen joutuu kyselemään paljon saadakseen toisesta irti jotain haluamaansa tietoa?

Edelleen päin persettä avattu mutta ehkä saat tuosta kiinni.. :D Lähinnä siis ajatuksena että hommahan saattaa tökätä johonkin sellaiseen kohtaan mikä ei vielä ole täysin tiedossa mutta toistuu useamman kohdalla. Siihen jos löytyisi se/ne syyt, niin silloin hienosäätämällä vois päästä tuosta tyylillä yli ja homma jatkuisi. :thumbsup:

Tyhjään profiili hommaan pitää kommentoida sen verran, että itsellä ainakin jää tyhjäksi ihan suoraan vaan yksityisyyden suojan takia. Kuullut monta tarinaa kun porukalla selataan tinderiä ja nauretaan/arvostellaan profiileita. Ihan niinkuin missään muuallakaan internetissä niin kyllä sitä näissäkin sovelluksissa tapahtuu. Tämä on ainakin itselle osasyy miksei profiilista juuri löydy mitään. Pahimmassa tapauksessa joudut johonkin ylilaudalle.

Tyhjään profiili hommaan pitää kommentoida sen verran, että itsellä ainakin jää tyhjäksi ihan suoraan vaan yksityisyyden suojan takia. Kuullut monta tarinaa kun porukalla selataan tinderiä ja nauretaan/arvostellaan profiileita. Ihan niinkuin missään muuallakaan internetissä niin kyllä sitä näissäkin sovelluksissa tapahtuu. Tämä on ainakin itselle osasyy miksei profiilista juuri löydy mitään. Pahimmassa tapauksessa joudut johonkin ylilaudalle.

Itsellä menee kaikki tyhjät profiilit suoraan hylkyyn, vaikka olisi kuinka hyvännäköinen muija. Ja myös ne missä on pelkkiä emojia. Jotenkin tulee käsitys ettei sellaisen kanssa ole mitään puhuttavaa tai sitten tapaus on vain keräämässä tykkäyksiä. Jotain kannattaa olla.

Eihän sinne mitään niin typerää tai omia tietojaan kannata kirjoittaa minkä pelkää joutuvan ylilaudalle tjs.
Tai jos joutuu niin mitä siitä, tulee sentään joillekin hyvää mieltä ja hetken riemua.

Yleensä ottaen varmasti on eduksi se, että on hyvä profiiliteksti, mutta oon nyt muutaman vuoden seurustellut naisen kanssa, jonka profiilitekstissä oli yksi melko geneerinen lause, kysymys. Ainakin helppo edetä, kun vastasi siihen - ja kuvat oli kivat :) Eli poikkeuksiakin siis on.

Lähinnä tuohon boldattuun liittyen. Tuli mieleen että osaatko sanoa meneekö nuo caset jotenkin samalla kaavalla siihen asti kunnes toisen kiinnostus saattaakin loppua? Eli käykö tuo suht "samassa kohdassa tutustumista" - joko siis ajallisesti mutta ennemminkin myös juttujen diippiyden tasolla?

Tuo nyt oli helvetin huonosti avattu mutta ajatuksena se, että jos löytyy joku ns. tilanne missä mimmin kiinnostus on lopahtanut useammankin kanssa niin pystytkö siitä päättelemään oletteko antaneet itsestänne yhtä paljon siihen kanssakäymiseen tai onko siinä jotakin epäsuhtaa löydettävissä? Esim. toinen on selkeästi innokkaampi kuin toinen ja huomaa ettei saa toiselta vastakaikua - tai toinen on passiivisempi ja "säikähtää" suoremmin lähestyvää tms. Tai toinen on kertonut itsestään paljon ja toinen ei. Toinen joutuu kyselemään paljon saadakseen toisesta irti jotain haluamaansa tietoa?

Edelleen päin persettä avattu mutta ehkä saat tuosta kiinni.. :D Lähinnä siis ajatuksena että hommahan saattaa tökätä johonkin sellaiseen kohtaan mikä ei vielä ole täysin tiedossa mutta toistuu useamman kohdalla. Siihen jos löytyisi se/ne syyt, niin silloin hienosäätämällä vois päästä tuosta tyylillä yli ja homma jatkuisi. :thumbsup:

Tähä ku osais vastata :D Mä ko en löydä mitää suoria syitä tai yhtäläisyyksiä ainakaa nykyää enää. Jos ennen olin innokkaampi, nyt en ainakaa sitä ole. Tuun puoleenväliin ja thats it. Mitä mulla tulee ihan randomina mieleen, niin erittäin harvoin kehun toisen ulkonäköä tai muuten kehuisin jotain toisessa. Toki jos keskustelu liittyy vaikka siihen, että mimmi golfaa, niin kyllä pidän siistinä juttuna ja kyselen. Toinen mikä voi vaikuttaa, että en oo kovin heittäytyvä tai vähä varautunut jopa. Se ei tarkoita, etten olisi ulospäinsuuntautunut ja saisi hyviä keskusteluja hyvällä flowlla, mutta mä en ota fyysistä kontaktia kovin nopeasti, poislukien halaus.

Mitä toho yhteydenpitoon niin se on ollut aikalailla 50/50. Joskus isompaa tekstailua, sitten harvempaa. Näistä tosi vaikea saada mitää punaista lankaa. Toki se, että onko jutut/viestit rentoja/vitsaileviä ja lyhyitä vaiko sitten pitkiä analyyttisiä. Jälkimmäinen on paljon harvemmassa ollut. Lähinnä jos mimmi ei laita pitkää analyyttistä viestiä, niin ei mullakaan tule mieleen laittaa :D

Toki ongelma voi olla myös oikeesti ihan muissa jutuissa kuten pituus, naamavärkki tai muuten mun persoona sellainen, joka ei sittenkää sytyttänyt toista. Introvertti kuin olen ja esim. siedän hiljaisia hetkiä mitä toinen saattaa pitää outona.

Iha random vastaus, eikä tästä saa varmaa mitää irti, mut kuha kirjottelin näin aamusta :D

Helppohan se on mennä asenteella "low effort", jos on shitti kunnossa elämässä ja peilikuvassa.

Se on just näin, kavereista löytyy henkilö joka saa aina seuraa. Sammuu baaritiskille niin silti on huulipunalla kirjoitettu puhelinnumero taskussa jne. Tuollaiset henkilöt ”voittaa” millä tahansa Tinder-strategialla. Ei haittaa vaikka on rasisti ja vähän narsistikin, saa anteeksi. Naisia on valitettavan helppo huijata jos on voittanut fyysisiin ominaisuuksiin vaikuttavien geenien lotossa.

Se on just näin, kavereista löytyy henkilö joka saa aina seuraa. Sammuu baaritiskille niin silti on huulipunalla kirjoitettu puhelinnumero taskussa jne. Tuollaiset henkilöt ”voittaa” millä tahansa Tinder-strategialla. Ei haittaa vaikka on rasisti ja vähän narsistikin, saa anteeksi. Naisia on valitettavan helppo huijata jos on voittanut fyysisiin ominaisuuksiin vaikuttavien geenien lotossa.

Ja just kuulin juttua, että naiselle ei ole niin tärkeää miehen fyysineen ja ulkonäöllinen puoli ;) Mutta kyllä sillä vain on. Noh, jokainen voi itse vaikuttaa treenaamalla ja syömällä terveellisesti, tekemällä kehon eri osa-alueille treenejä, mutta pituuteen ei voi vaikuttaa. Plus leveitä hartioita ei voi vain rakentaa. Itsehän olen persjalkanen :D

Mutta juu. Jos ei ole sitä fyysistä etua, niin valloittava persoona ja sosiaaliset taidot (ja raha) korvaa tätä jonkun verran, mutta esim. mulla ei riittäisi edes motivaatio rupee harjaa iskemis -ja sosiaalistaitoja siihen, että saisi naisia valloitettua. Siinä mentäisiin jo mönkään oman persoonallisuuteni pohjalta ja häviäisi se oman itseni aitous.

Eikös @gramma taannoin tuossa kirjoittanut lyhyen pätkän jostain naistenhuoneelta, että "miehieni ravaa baareissa, kuluttaa rahat uhkapeleihin, perseilee säännöllisesti ja on rutiköyhä sekä epäluotettava, mut muuten se on tosi ihana" :D -> Tiedä minkälaisessa tunnemyrskyssä tälläinen nainen elää?

Eikös @gramma taannoin tuossa kirjoittanut lyhyen pätkän jostain naistenhuoneelta, että "miehieni ravaa baareissa, kuluttaa rahat uhkapeleihin, perseilee säännöllisesti ja on rutiköyhä sekä epäluotettava, mut muuten se on tosi ihana" :D -> Tiedä minkälaisessa tunnemyrskyssä tälläinen nainen elää?

Itsekin törmäsin tälläiseen tapaukseen joku aika sitten. Itse olin kuulemma liian kiltti niin ei sitten jatkoa paria kk pidemmälle seurannut. Eli en varmaan ollut tarpeeksi tyly, piittaamaton tjs.
Luulin että tämä on noin 18 -20v naisten juttu mutta vaikuttaa se jatkuvan tuonne 48 ikävuoteenkin asti. Kai joillain on joku tarve väärinkäytökselle ja huonolle kohtelulle.

Itsekin törmäsin tälläiseen tapaukseen joku aika sitten. Itse olin kuulemma liian kiltti niin ei sitten jatkoa paria kk pidemmälle seurannut. Eli en varmaan ollut tarpeeksi tyly, piittaamaton tjs.
Luulin että tämä on noin 18 -20v naisten juttu mutta vaikuttaa se jatkuvan tuonne 48 ikävuoteenkin asti. Kai joillain on joku tarve väärinkäytökselle ja huonolle kohtelulle.

Must tuntuu, että nykypäivänä riittää näitä joiden kasvatusmalli on ollut sellainen, että haetaan sitä täyttymystä juuri sellaisesta minkälainen se isähahmo on aikanaan ollut (mikäli mä siis mitään tajuan näistä, korjatkaa erheeni). Jos isä on ollut väkivaltainen, piittaamaton, "narsistinen" ja äiti ns. alistuva siinä, auttamatta vastaavanlainen tyyppi vetää puoleensa sitten aikuisena.

Ajatellaan, että jos tyttö on saanut kasvatuksen terveessä rakastavassa ympäristössä, tällöin ei kusipäät häntä kiinnosta.

Mutta juu tuollaiset naiset kannattaa jättää omaan arvoonsa. Mä kohtelen itseäni tosi hyvin, joten teen sitä muillekin. Miulta ei millään tunteen ja järjen häivällä lähtisi naista kohtaan tylyä tai piittaamatonta käytöstä. Toki sitten sängyssä tai seksissä voidaan soveltaa ties mitä alistamisleikkejä, mutta asiat erikseen :D

Mutta juu tuollaiset naiset kannattaa jättää omaan arvoonsa. Mä kohtelen itseäni tosi hyvin, joten teen sitä muillekin. Miulta ei millään tunteen ja järjen häivällä lähtisi naista kohtaan tylyä tai piittaamatonta käytöstä. Toki sitten sängyssä tai seksissä voidaan soveltaa ties mitä alistamisleikkejä, mutta asiat erikseen :D

Juurikin näin.

Otin kympillä Tinder goldin kuukaudeksi (mulla on se ollut aiemminkin ja silloin raakkasin 2000 tykkäystä noin kahteensataan, jotka jätin sinne hautumaan silloin). Nyt oli tykkäyksiä taas tuhat, joten oon käsi krampissa karsinut liian kaukana olevat, ulkomaalaiset, profiilitekstittömät, seksiseuraa hakevat, pienten lasten vuoroviikkoisät, liian vanhat (60+), liian nuoret (alle 32v), kuvattomat (tai siis kuvana maisemia tai ihan vaan mustaa), typerät profiilit tyyliin "kysymällä lisää" tai "myyn koivuklapia", tyypit jotka etsii urheilullista naista, kaveria eräjormailuun tai matkusteluun, kinkyt, avoimissa suhteissa olevat, profiilit missä on hauispullisteluja tai vatsalihasten esittelyä peilin eessä niin ettei pää edes näy, profiilit missä 1-3 suttuista pikselimössökuvaa, sliipatut liikemiestyypit, himourheilijat... jäi 15 kappaletta minusta tykännyttä profiilia.

Näistä aletaan sitten karsimaan. On tää yhtä juhlaa.

edit. avoimuuden hengessä paljastan vielä, et mulla on lisäksi 24 mätsiä joiden kanssa olen aloittanut/he ovat aloittaneet 10 keskustelua, joista 3 on sillälailla aktiivisia, että oon viikon sisään vaihtanut pari sanaa henkilöiden kanssa. Pari kappaletta keskustelua on sellaisia, kenen kanssa ollaan tavattu jo ja vaihdettu whatsappiin, ja nää keskustelut on vaan jääneet tonne olemaan. Mulla on siis 14 mätsiä, joiden kanssa en oo vaihtanut sanaakaan ja nää vaan hengaa siellä "ehkä" pinossa kai sitten. Aloitan kyllä keskustelun itse, jos siltä tuntuu, mutta näiden kans ei oo niinkään vissiin sitten siltä tuntunut.

edit2. yksi keskusteluista asuu jossain hevon helkkarissa monen sadan kilsan päässä, enkä olis koskaan mätsännyt jos olisin tän tiennyt.

Viimeksi muokattu:
1000 - 2000 tykkäystä? :D Mitä ihmettä! Mutta siis jos tuhannesta jää jäljelle 15, tuleeko tässä sokeaksi ylitarjonnan määrään? Toki jos tietää oikeesti spesifisti mitä hakee, niin ei sieltä nyt satoja voi jäädäkään.

Mulla tulee tykkäyksiä arviolta tahdilla 0,5 - 1 per päivä per päivä (?). "Huonot" ku swaippaa niin ei ihan hirveen ronkeliksi voi ryhtyä.

Meitsil kuitenkin panostanut kuviin, tekstiin ja vähä kaikkeen.

1000 - 2000 tykkäystä? :D Mitä ihmettä!

Mulla tulee tykkäyksiä arviolta tahdilla 0,5 - 1 per päivä per päivä (?). "Huonot" ku swaippaa niin ei ihan hirveen ronkeliksi voi ryhtyä.

Meitsil kuitenkin panostanut kuviin, tekstiin ja vähä kaikkeen.
@gramma on NAINEN.

Maailma ei ole reilu, eikä Tinderin hinnoittelupolitiikkakaan, ja saattaapa rikkoa lakiakin... (Eri hinta eri sukupuolille.)

Mä oon huomannut, että ihastun jokaiseen naiseen jonka kanssa juttelen. Vähän raskasta pitemmän päälle. Menee onneksi parissa viikossa ohitse. Kyllä se on naisilla helppoo tuo tinderöinti. Senkun valkkaa vaa parhaat päältä. Kuten edellä mainittu. Facebookissakin oli juttuja nii iha normi tuo 2000-5000 tuhatta tykkäystä naisilla

Mä oon huomannut, että ihastun jokaiseen naiseen jonka kanssa juttelen. Vähän raskasta pitemmän päälle. Menee onneksi parissa viikossa ohitse. Kyllä se on naisilla helppoo tuo tinderöinti. Senkun valkkaa vaa parhaat päältä. Kuten edellä mainittu. Facebookissakin oli juttuja nii iha normi tuo 2000-5000 tuhatta tykkäystä naisilla

Kun jatkat tätä yksipuolista ihastumista niin lujitat samalla sun henkistä puolta. Olen itse kanssa huomannut aikanaan, että tunnuin ihastuvan vähä kaikkeen, mut nykyää en kiinnostu kovin helposti kenestäkään. Pakkeja ja ihastumisia tullut meinaan aiikas paljon :D

Kyllä se on naisilla helppoo tuo tinderöinti. Senkun valkkaa vaa parhaat päältä. Kuten edellä mainittu. Facebookissakin oli juttuja nii iha normi tuo 2000-5000 tuhatta tykkäystä naisilla

Niinku sanoin, mulle jäi 15 tykkäystä kun karsin itselleni täysin sopimattomat pois heti kärkeen. Mitä juhlimista tässä nyt sitten on?

edit. "has bio" -> jäi enää kuusi. Yksikään näistä ei ulkoisesti ole "mun tyyppiä" mut jos raakkaisin ne tai itseäni lyhyemmät pois, jäisi ehkä kolme max.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
285 101
Jäsenet
78 932
Uusin jäsen
Zudoh

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom